No ja oglądałem średni mecz BvB,którzy mieli mase szczęścia bo Bayer robił głupie błędy,sam Vidal nic nie zrobi(ale widzieliśmy chyba co on robił takich graczy nam potrzeba i czym różni się od Bommela).
14.01.2011 22:34
Staramy sie grać jak Barca.Czy gra van Bommel`a przypomina grę Iniesty,Xavi`ego?no chyba nie(ani podań,ani strzałów),czy gra Schweiniego ją przypomina?no chyba tak,ba nawet myśle,że bedzie jeszcze lepiej i dlatego musi mieć dobrego partnera,który rozegra i pomoże w obronie(nigdy bym sie nie spodziewał,że Khedira kiedyś zagra tak jak na MŚ z Bastianem)ale Bommel nic takiego nie wnosi(nie rozgrywa tak piłki jak Xavi,Iniesta,czy Pirlo za najlepszych lat),a do tego szkodzi naszej obronie(młodej obronie nie doświadczonej on powinien brać na siebie troche ciężar gry,a on odgrywa jak dzieciak do tyłu bo się boi wychylić,czy tak gra kapitan).Musimy pomyśleć,czy my chcemy wygrywać,jeśli tak to do tego,są potrzebni najlepsi(jak Vidal).
14.01.2011 18:00
Dokładnie,a jak ktoś uważa,że on jest nam potrzebny bo ma jaja dlatego że umie głupio faulować bądz drzeć ryja tylko wtedy,gdy nie trzeba,bo tym on ich nie zmotywuje to nie Kahn i nim nie będzie(troche inne typy i Oli to Legenda Bayernu więc mu wolno było)skupmy sie na tym by wzmocnić ten klub tak że by było jak w Barcelonie,Puyol nie drze ryja bo niema powodu(ma temperament ale to też nie Kahn)bo u nich jest mało słabych punktów i u nas musi być podobnie(Bayern musi pozbywać sie słabych i kupować piłkarzy klasy Bale`a,Aguero,Chielliniego,którzy jaja pokazują wtedy kiedy trzeba i wtedy nie będzie słabych punktów i nie będziemy przegrywać).
14.01.2011 15:35
Zobaczymy w tym sezonie chłopie ja pamiętam mecz LM z Barcą 0-4(oczywiście słabszy zespół i niepoukładany) ale to jest kapitan i co robił ten kapitan...lepiej nie mówić,a Holandia miała jeszcze właśnie de Jonga i van Bronckhorsta,którzy tam zapieprzali i naprawiali jego błedy jak byś zapomniał.
14.01.2011 14:58
Misiu,chyba LvG sciągając go w mecz ze VfB i sprowadzając Gustavo(choć nie wiadomo na jakiej pozycji będzie grał)pokazał,że jest skreślony i każdy widzi że Bommel nic nie wnosi tylko ciągle cofając do naszej (młodej)obrony zwiększa ryzyko straty bramki,a i rozgrywać to on nie potrafi w ogóle(a co dopiero rozgrywać jak Schweini),patrząc na to jak on gra tylko sie wkurwić można,ciągle do tyłu(on nawet nie gra w defensywie dobrze jak de Jong),a co dopiero w ataku i defensywie jak Vidal.Widze,że niektórzy wolą jak gramy bez polotu i kończymy LM na 1/4.
14.01.2011 14:47
przeczytaj mój wcześniejszy komentarz,a nie piszesz byle pisać.I to nie jest wina Gomeza tylko zarządu,że nie kupuje cofniętego napastnika do dryblingu i podań,młotku.
14.01.2011 12:29
Ale o czym tu gadać on już jest skreślony raczej przez LvG i kropka,chcecie aby Bayern wygrywał wszystko to musi sie pozbyć słabych,nie potrzebnych on nic nie wnosi tylko zwiększa ryzyko tracenia głupich bramek przez podawanie do obrońców(na dodatek w złym momencie) on nie umie rozegrać piłki popatrzcie na Schweiniego on w trudnej sytuacji umie to rozegrać inaczej bo jest wybitnym piłkarzem.Bommel już nic nie wnosi wcześniej w miarę zastępował Ballacka ale już nic nie wnosi(Tymo też jest słaby) tu powinien być gracz jak Vidal(zapierdziela jak Olic takich nam potrzeba)zobaczymy co pokarze Gustavo i na jakiej pozycji będzie grał.Jeżeli w Barcy nie grają typowo defensywni(Xavi,Iniesta) tak jak u nas Schweini,czyli zawodnicy rozgrywający to my idzmy w tym kierunku,bo widać po Barcelonie,że można(a Bommel nie gra jak w PSV jeżeli on Barcy nie pasował,a my gramy podobnie to i u nas nie pasuje co widać).
14.01.2011 12:24
Ale o co sie znowu afera zrobiła Gomez chyba pokazał że gdy jest w formie(nawet nie musząc tak dryblować jak Messi,Ronaldo jest super strzelcem)popatrzcie ile on zagrał pełnych meczy(bądz ile minut w porównaniu do innych),a i tak pokazuje klase tylko musi grać.A i nie od dzis wiadomo,że jest nam potrzebny cofnięty napastnik(jak Aguero jest Muller ale mamy często kontuzje skrzydeł więc on i tak by grał).Więc po co krzysiu,m88 robicie afere jeden musi dryblować,podawać by drugi mógł strzelać.
14.01.2011 09:53
transfermarkt wycenia jak chce(taki Contento gdyby grał na Wyspach to cena by była jakies 8-10mln,a Badstuber 15-18mln)także można sobie to w buty wsadzić,Bayern by go(nie sprzedał),a jak już to nie za mniej jak 40-45mln( nie sprzedał i tak gdzies oscyluje.
krzysiu nie płacz(przepłacone/nieprzemyślane transfery to masz w City zobaczymy co Dzeko tam pokarze).
13.01.2011 22:17
Tak Neuer jest nam potrzebny jak k.... majtki.Potrzebny nam napastnik(jak Aguero,Suarez może troche mniej pasuje ale z Forlanem mu szło nie zle)który będzie grał za Gomezem(jest Muller ale my mamy kontuzjogenne skrzydła więc i tak by grał),a bramkarz jak Kraft da rade(barca niema najlepszego na świecie bramkarza i jakim ktoś strzeli to jest nie zle bo mają obrone) tylko kupili by obrońce(najlepiej włoskiego) jak Chiellini.
13.01.2011 13:13
A czego tu się czepiać to ranking za rok 2010 czyli Bayern fenomenalny koniec sezonu BL,PN,LM(finał),początek nowego troche słabiej za to w LM bardzo dobrze więc o troszke wyprzedziliśmy Barce może dziwić że Inter tak odjechał(bo gra i sytuacja podobna jak u nas).
12.01.2011 16:35
Żaden z barcy(Iniesta,Xavi dobrze ale nic specjalnego) dla mnie nie zasługiwał(grają pięknie)ale co to ma być nawet wg dziennikarzy wygrał Sneijder,na MŚ najlepszy Forlan(i tu nawet jak sie nie zgadzali nie było niesmaku),a za tamten sezon to powinien wygrać ktoś z nich Robben,Forlan,Sneijder,Schweini(Oezil na MŚ genialny,ale Werder średnio choć on był wymiataczem tam ale za słaby zespół za mało medialny) oni sie wyróżniali oni robili różnicę.Jezeli uważasz że należało sie Messiemu to za co?za bramki,asysty,kiwki to samo robił Ronaldo ale on nie wygrał co było sprawiedliwe i tu widać,że zwycięstwo Messiego to nieporozumienie.
11.01.2011 18:15
Ty masz jakiś problem,jak sie już kogoś porównuje to patrząc obiektywnie ,a nie Messi to tamto i ja tak robie i nie mów głupot.Messi nie zasługiwał i już w mediach o nim głośno i jest z niego kasa(w krajach jak Albanie media nakręcą,głosuje trener,dziennikarz i już nie patrząc obiektywnie tylko bo tak wypada),a kto grał genialnie w tamtym sezonie Schweini,Oezil(ciągli młodą reprezentacje Niemiec,Bastian super gra w Bayernie),Robben,Sneijder(Olic jak już mówiłem człowiek od czarnej roboty super w LM ośmieszał ManU ale on jest za mało medialny i z Chorwacji) i proste niema miejsca dla Messiego co on zrobił bramki,asysty tylko z kim w najważniejszych meczach tego nie widziałem,nie istniał.Więc skończ gadkę.
11.01.2011 17:14
Chłopie pierdzielisz głupoty jak ci tak sie podoba to kibicuj Barcelonie napisałem że głupotą jest porównywanie ich bo Messi bez Barcy by nie istniał(może powiesz że głupota ale o Ronaldinho też sie mówiło że bedzie zawsze najlepszy)Ronaldo(można go nie lubić),Robben pokazali że w każdym klubie potrafią grać fenomenalnie i Reprezentacje też ciągną.Wiesz nie pamiętam żeby przed 2005 rokiem tak wywyższano Barcelonę,a czy tamta drużyna była słaba(Xavi,Puyol i inni)?wątpie była niepoukładana tak jak Real,my też(niesłaba drużyna2002-2009) bez LvG kiedy ostatni raz graliśmy w finale LM.
11.01.2011 15:21
tusa znowu ty,jak już porównujesz Ronaldo i Messiego to miej na uwadze że Ronaldo wymiatał w najlepszej lidze świata(ile tam strzelał goli a Messi co)teraz Real i znów wymiata,że Real przegrywa z Barcą oni jeszcze nie są idealnie poukładaną drużyną(jak Real wymiatał w LM i był Galaktyczny to Barca nie istniała)dlatego chciałbym zobaczyć jak Messi gra w lidze angielskiej bo wydaje mi sie że skończyłby zle.Ja osobiście nie porównywałbym go ani do Ronaldo,Robbena(kontuzje praktycznie przez gre w lidze angielskiej) bo ci wymiatali w najlepszej,twardej lidze jak już to można ich tylko porównywać za lige hiszpańską.A i wrzuć ktoś ranking napastników Kickera.
11.01.2011 12:02
jeszcze mogli dać Barcelonie nagrode Fair&Play za "ładne" zachowanie po meczu rewanżowym z Interem,no klasa!Powtarzam w tamtym sezonie rewelacją był Bayern(LvG zbudował tak szybko silną drużynę którą grała o wszystko i tylko LM nie wygraliśmy) i Niemcy(młoda drużyna roznosili Messiego i jego Argentyne) ich trzeba nagradzać(Inter też w tamtym sezonie doskonały),o nich mówić ale z nich niema takiej kasy.Czemu taki Olić nie został nagradzany(wiadomo Chorwacji nie było na MŚ) ale w LM walczył strzelał ośmieszał ManU,takim stalowym piłkarzom z jajami powinno sie dawać takie nagrody(bądz Robben,Forlan),a nie medialnym maskotką,lalką piłkarskim(Messi bardzo dobry ale bez Barcy by nie istniał).
10.01.2011 22:21
Patrząc na poprzedni sezon to największą rewelacją(progress słaby początek potem pocisneliśmy) był Bayern(LM) i Niemcy(MŚ choć to zawsze mocna drużyna) ale wygrywali z największymi do tego Niemcy gromili na MŚ.Inter drużyna sezonu ale wygrywali(Sneijder klasa światowa),Barcelona wiadomo jest bardzo dobra ale(Villa on tam gra od tego i co Messi takiego zrobił?Pociągnał Argentyne na MŚ?nieee,dostał za te bramki?)Liczy sie medialność i kasa.Tam jest przelicznik kasa na kim można nie zle zarobić tego sie wybiera(gdzie Robben,Forlan).A który trener w pierwszym sezonie doprowadził drużyne(o której sie nie mówiło w LM) do finału LM i wygrał wszystko na swoim podwórku?LvG,Mourinho jest bardzo dobry ale drużyna Interu budowana była za wielką kase.Także tu też można powiedzieć że jest to nie do końca sprawiedliwe.
10.01.2011 20:52
jak sie nie zaryzykuje to nigdy sie nie dowiemy,a Bayern jest tu bierny teraz mamy inny zespół co jest zasługą LvG i teraz raczej z ograniem takiego Aguero by problemów nie było,tylko że rzadko podejmujemy ryzyko,a "szkłem sie dupy nie wytrze" i mają nauczkę, przecież mają skautów więc sie przyglądają zawodnikom(wychodzi że słabi skauci) i skreślanie zawodnika po jednym meczu jest idiotyzmem(jeżeli zaoferowali 5,a za Sose 12).Teraz też są wyróżniający zawodnicy Lamela,Neymar ale jak sie będą wiecznie bać to niech kupią już ogranego Aguero za 30-40mln,tak zle i tak niedobrze.
05.01.2011 14:08
No nam sie taki drybler,techniczny zawodnik przyda(typ Aguero,Neymar),za Gomezem by grał,zresztą u nas,sa częste kontuzje(choćby skrzydeł) dlatego może sie przydać zawsze pomoże.
04.01.2011 21:57
Bayern nie takiego typu napastnika potrzebuje tylko kogoś szybkiego(jak Aguero,Oezil) i to jest tylko podbijanie ceny przez braci Hoeness`ów żeby szejkowie płacili(nam ciężko kupić obrońce,a wywalą kase na zbędny zakup).
03.01.2011 11:54
a jakby ci Karl powiedział,że obrone mamy najlepszą na świecie to też uwierzysz?Dopiero 2 dzień okna po co mają się afiszować,są na obozie trenują będzie problem to pewnie kupią,LvG jest trenerem i on widzi czy mu kogoś brakuje czy nie.
02.01.2011 19:53
no jeszcze dużo może sie zdarzyć,okno dopiero sie zaczęło.Myśle że Luiz będzie grał i czy sie spisze zobaczymy(zejscie van Bommela w ostatnim meczu z VfB nie wróżyło mu nic dobrego,sam był wkurzony także chyba sie nad nim zastanawiają) i w zimie jest ciężko kogoś dobrego wyciągnąć kto może nam pomóc w LM.
01.01.2011 19:14
Ty jesteś żałosny,proponuje poczytaj wszystko gościu tyle twojego co możesz sobie zemną popisać przez neta bo w realu już byś niechciał,a ja z tobą dyskutuje,a ty masz mało do powiedzenia i piszesz bzdury bo niechcesz przyjąc jak mężczyzną,że nie masz racji i Neuer jest dobry będąc przeciętnym(nie zauważanym w rankingach),za słaby by zostać najlepszym!(by grać dla Bayernu).
31.12.2010 16:53
chcesz mnie obrazić?to są fakty.(a co do reszty też sie zgadzam dobry ranking jakby Gomez wymiatał na MŚ jak teraz to by był w pierwszej 5).
31.12.2010 16:25
Coś ci nie wychodzi pokazałem ci gdzie jest miejsce Neuera(na razie) i chcesz teraz mnie obrazić i pokazać,że moje argumenty są słabe? to ci nie wychodzi.
31.12.2010 16:22
Po co ty sie unosisz nie przekonasz mnie bo fakty są za mną,a ty próbujesz cos skręcić jakis ranking(co to wogóle jest),Neuer nie jest najlepszy wbij do głowy,zauroczył cie,zapatrzyłeś sie na niego ok ale nie wciskaj ciemnoty!Pozdro!
31.12.2010 15:52
Nie wszystkim Neuer przesłonił oczy co pokazuje ranking i czy można mieć zastrzeżenia do wyboru bramkarzy?No nie wiem,chyba nie.
Casillas(w LM dobrze,MŚ genialnie)
Stekelenburg(LE w miare,MŚ bardzo dobrze)
Julio Cesar(LM genialnie,MŚ niezle)
Eduardo(Mś dobrze)
De Gea(bardzo dobrze w Athletico) De Gea i Eduardo no tu może troche na wyrost ocenili,chociaż)
Teraz ci których niema-
Neuer(w lidze dobrze,Europejskich niema,MŚ średnio Niemcy grali bardzo dobrze on sie niczym nie wyróżnił ja go obwiniam za każdą bramkę bo miał bardzo dobrą drużyne i kogo obwiniać?obrone,pomoc mieli bardzo dobrą ale wiem zaraz powiecie że nieprawda,widać cały świat przeciwko niemu bo on jest doskonały)
Lloris(LM genialny,MŚ słabo bo wiemy jak Francja grała,nie jego wina i tylko dlatego go tu niema(jarema chyba widzisz kto jest lepszy choć Francja szybko odpadła,a Niemcy grali do końca)
Benaglio(LM w miare,MŚ dobre ale zabrakło)
Buffon,Cech(jeden kontuzja drugiego nie było na MŚ,a LM jeden cienko,drugi dobrze)
Myśle że zaważyły MŚ i LM (i nie stronniczość)oczywiście liga też ale w dalszej kolejności, także płaczki zaraz będą płakać że niema Neuera(ale tak to już jest).
31.12.2010 15:45
Gościu co ty mi tym rankingiem udowodnić chcesz(zrobiłeś z siebie debila w tym momencie),oprócz tego,że ty sie nie znasz i już mówie nie pisz nic,pokazałeś swoją widzę i to co ci podałem(rankingi) argumentują to więc żaden z was "wyżej chuja nie podskoczy" i niech nie chce udowodnić że jest inaczej bo każdy widzi że Neuer nie jest lepszy od Ikera,Cecha,Buffona,Llorisa i każdy ranking(który robią ludzie którzy znają sie i nie oceniają go po jednym meczu z Bayernem) to udowadnia Neuer niczym oprócz bundesligi(bo słaba konkurencja)sie nie wyróżnia w lidze mistrzów nic specjalnego(zobacze jak trafią na mocniejszych to czy udowodni że jest tak dobry jak ty go chcesz widzieć).Co chcesz mi udowodnić że masz większą wiedze?no pokazałes jak sie znasz,ja patrze trzezwo na sytuacje i widze że nie jest on pewny w 100%(po tym co ci wrzuciłem powinieneś już nic nie pisać,a ty chcesz być mądrzejszy nie tylko ode mnie ale też od tych co te rankingi robią). Już ci wszystko napisałem i przestań chyba,że jestes na coś chory i leki tak na ciebie działają.
31.12.2010 14:05
Cały czas masz tylko jeden argument(ja sie nie zgadzam z jego oceną w tym sezonie,zaznaczam "w tym" i uważam,że inni są pokrzywdzeni może jest od nich lepszy ale nie pokazał tego i gadanie,że on ratuje Schalke jest debilizmem).Teraz pokaż mi ranking(nie tylko niemiecki),że on jest lepszy od Llorisa,bo się tylko zbłaznisz(a i w newsie o Coentrao,Bixente(o Neuerze) założe sie,że gdyby kazano mu wybrać Lloris-Neuer to chyba wiadomo że Lloris),a tu masz ranking( niemów że nie sprawiedliwy,a i ten ruski kacap jak to ująłeś wypad ostatnio z 10 ale Neuera nie widze choć wolał bym jego niż Valdesa,Givena(oczywiście nie w stosunku miejsca ale cóż nie mi to oceniać))
http://ministryofglove.wordpress.com/2010/11/26/goalkeeper-world-rankings-3/
Dalej wejdz na ranking Castrola(może cie śmieszyć ale oceniają i dają punkty za obecną formę wg jakiejś tam normy ale dają i co Lloris wyżej.
Jeszcze jeden ranking Bramkarzy na i co? znowu niema Neuera(za jego głupie błędy jakich podobno nie popełnia)!
http://bleacherreport.com/articles/400773-2010-fifa-world-cup-10-goalkeepers-to-watch#page/2
http://worldsoccer.about.com/od/internationals/tp/tengoalkeepers.htm
Masz tu troche tych rankingów bramkarzy niektóre nowsze,niektóre starsze.
Dlatego nie kuć sie ze mną bo Lloris jest najlepszym młodym bramkarzem idealnym dla Bayernu(ty uważasz inaczej ok ale starasz sie być mądrzejszy i ci to nie wychodzi.Skończyłem dyskusje!!!Przemyśl,to nie tylko moje zdanie!!!!
31.12.2010 12:07
Ja chyba już ci wszystko wytłumaczyłem(pieprzony "rasisto" obrażasz ludzi w tym wypadku jehovy i po co).
Co może jak mam inne zdanie to ty mi zabronisz pisać tak?
Chcesz mi cos udowodnić to argumenty bo ja już mówiłem.I chyba to ty sie nie liczysz ze zdaniem innych, ty wiesz o czym piszesz bo najeżdżasz jak ktoś powie coś o Neuerze(cieszysz sie,że pare osób też ma takie zdanie jak ty i myślisz,że każdy będzie pisał to co ty chcesz).Co boli cie moje zdanie(to masz problem),czy ode mnie zależy czy on przyjdzie?Nie i nawet jak przyjdzie to płakać nie będę,a jeśli nie przyjdzie to ty będziesz.
"4. Dlaczego sądzisz, że jesteś mądrzejszy od magazynu Kicker?"
A no w tamtym roku Neuer też grał dobrze(i puścił mniej bramek) i był dość nisko w rankingu,a Schalke grało dobrze,teraz rewelacji dla mnie nie pokazał(oprócz meczu z nami ale po tym meczu nie będę go oceniał tak jak wy) teraz nie dość,że stoją nisko,bramek więcej prawie dwa razy puścił(wiem nie tylko jego wina) i jest klasą światową,coś nie tak!,a obrona też gra tak jak ich potrafi bramkarz ustawić(wydrzeć sie) i tu widać że słabo Neuer ich ustawia)jest dobry ale nie najlepszy(w Niemczech tylko jest Neuer,Adler o nich sie mówi,także wyboru wielkiego niema),wszyscy z Schalke powinni być w rankingach cienko bo są słabi w tym sezonie Bundesligi i kropka.Statystyki nie kłamią.Coś jeszcze chcesz, takie jest moje zdanie i już szanuje twoje ale mam swoje, więc mnie nie neguj.
30.12.2010 17:21
Co brakło ci argumentów?może twój Naeuer został wybrany bramkarzem mundialu?
Czy sie popisał na turnieju czyms specjalnym? No nie,a tu mówimy o Bundeslidze.Chcesz coś udowodnić ale ci nie wychodzi.I przestań już cokolwiek pisać bo mnie to nudzi(bo nie masz za dużo do powiedzenia) i sie powtarzasz"Neuer jest najlepszy".(PS napisz do zarządu,a nie do mnie masz jakieś żale,może cie wysłuchają ale wątpie bo sie nie kwapią)a i naprawde masz Neuera(ikona Schalke) za zwykłego sprzedawczyka(zwykłą ...),że myślisz iż przyjdzie(coś na miarę Figo do Realu)no jest to teoretycznie możliwe lecz wątpie(w Niemczech nie będą za nim przepadać) chyba że ma klub w dupie(bo może przejść do klubu z poza Bundesligi).
30.12.2010 16:08
Sczylu mówiłem ci masz gówno do powiedzenia to nie pisz bo mnie twoje zdanie też mało interesuje,na dodatek robisz z siebie błazna Lloris gorszy hahah,dobre!Ty masz argumenty? gdzie bo na razie widze "Neuer jest najlepszy" o tuż niee(masz inne zdanie wali mnie to!!!)Zrozumiałeś?Najgorsze,że zniżam sie do twojego(niskiego) poziomu i z tobą dyskutuje choć masz mało do powiedzenia,a ty próbujesz znawce udawać!Kończę temat dziękuje za uwagę!
30.12.2010 00:17
Wyrwałeś zdanie z kontekstu i próbujesz być mądry?A po drugie(nie bronie tu bramkarza BvB) widziałem tą super obronę Borussi,a szczególnie po mecz z Sewillą(chyba spada im ta forma) i dużo osób wypowiadało się na ich temat i nie w superlatywach,więc co chcesz udowodnić?(bo że zapatrzony w Neuera jesteś to widze).
Co do artykułu ,to pokazuje gdzie jest nasza obrona.
29.12.2010 15:31
To sobie kup dzieciaku,jakoś po meczu z fiorą w LM połowa kibiców go chciała(tak jak teraz Neuera bo mówi sie o nim w mediach)jak to szybko zmieniacie zdanie zadziwiające,także zostaw twój debilny komentarz dla siebie szczylu!
29.12.2010 12:21
MullerFCB ty jesteś umysłowo chory ale to pomińmy,Kahn miał w swojej karierze nieliczne błędy i nie był już taki młody,porównywanie go z jakimkolwiek bramkarzem dla mnie jest nie na miejscu to jest Legenda.
Nie rób z siebie kretyna,Neuer jest dobry ale popełnia głupie błędy nie chcesz tego zobaczyć bo jesteś w niego zapatrzony,no to sobie bądz bo ja bym chciał dla Bayernu jak najlepiej,czyli po pierwsze szansa dla Krafta(bo on jest już w klubie i jemu sie należy)i co byś nie pisał to tgo nie zmienisz bo klub też chyba ma takie zdanie,a po drugie Lloris(genialny refleks,dobre wyjście) jest idealny dla Bayernu to moje zdanie (są jeszcze Adler,Frey,Akinfeev,na których jest teoretyczna szansa).
29.12.2010 11:50
jarema co chciałeś udowodnić wrzucając te filmiki,oprócz tego,że jesteś opózniony w rozwoju i nie znasz sie na piłce?
Pokarz mi jeden błąd (Llorisa,Aknfeeva bo byli bez szans) w tych filmikach bo nie wiem jak sie to ma do tego http://www.youtube.com/watch?v=gwFx9q-tz74&feature=related
Chcesz mi narzucić swoje zdanie?A przeglądaj to co wrzucasz(drużyny chyba ci sie pomyliły) bo robisz z siebie(wiesz kogo)...A już skończmy to bo ani wy mi nie narzucicie swojego zdania,a ni ja wam,więc o co krzyki(mam swoje zdanie i już).
29.12.2010 14:07
Szybka odpowiedz,ile czasu już pisałem nie czytasz dokładnie niech mu dadzą grać runde wiosenną(przy wzmocnionej obronie oczywiście) ale czy to ode mnie zależy? Wykaże sie to dobrze nie to w lecie zakup bramkarza(i tak zarząd sie nie kwapi na zakup bramkarza wolą Butta jakby chcieli bardzo Neuera to by chyba już u nas grał).Chcesz teraz udowodnić,że ja nie mam racji pisząc-"kosztem czego ma sie ogrywac, blamezy w LM",a to ja prowadze zespół?jak sie nie wzmocnimy to i tak będzie blamaż.
28.12.2010 20:44
redo1122 odpowiedz specjalnie dla ciebie bo widze masz jakis problem-
Neuer jest dobry ale robi głupie błędy i za dużo za niego chcą więc sie nie napalaj.Pasuje ci czy masz problemy z czytaniem.A i nie tylko według mojego rozumowania bo podałem ci News o Lloris`ie i tam masz wypowiedzi kibiców co myślą o Neuer`ze(czy go chcą,czynie oczywiście to zależy od zarządu ale macie tam zdanie kibiców).Pablo jak to sie ma do Krafta,a tak że jak szansy niedostanie to tak samo skończy czyż nie.I skończmy już ten temat bo już napisałem wszystko jak ktoś dalej nie rozumie to prosze czytać jeszcze raz.
28.12.2010 20:19
Ale robi głupie błędy i to nie tylko moje zdanie teraz jest o na jego temat szum i najerzdżacie jak ktoś powie na niego cos złego,a ja sobie tego nie wymyśliłem po prostu tak jest,Lloris też robi błędy ale tam macie wypowiedzi kibiców na ich temat także,nie tylko mi ten bramkarz odpowiada,a i cene Schalke za Neuera zawyży(jakby do nas miał przejść,choć wątpie),czy Lloris jest gorszy?wątpie,a cena niższa napewno.
28.12.2010 20:08
"Nie ! Rensing nie mial pecha tylko okazal sie poprostu slabym bramkarzem."
Aha no Rensing za młodu nieograny i miał z rozpędu wskoczyć na nr 1 Bayernu i może Rep.Niemiec bez ogrania?... No bardzo mądrze.
A tu mam coś dla wielbicieli Neuera -
http://www.youtube.com/watch?v=gwFx9q-tz74&feature=related
(Schalke jeszcze z dobrą obroną).
i tu artykuł o naszym jak Willy poleca Llorisa-
http://www.bayern.munchen.pl/artykul,sagnol-sprowadzic-llorisa,6000
i komentarze proponuje poczytać kogo nasi kibice wolą.Miłego czytania i wyciągnięcia wniosków kto jest dwulicowy,a kto dalej trzyma i nie wstydzi sie swojego zdania.Jak widać nie tylko ja go uważam za lepszego.
28.12.2010 19:40
To nie ja za każdym razem nie pisałem,że Neuer jest najlepszy(w stosunku do moich wypowiedzi)więc sobie daruj komentarze na mój temat bo chyba chcesz wyjść na "Dobrego wujka", bo dla nas według mnie najlepszy będzie Lloris(bądz Adler) ale tylko wtedy gdy nie wyjdzie z Kraftem(i każdy to samo powie kto choć troche zna sie na piłce)bo to jest Bayern(a nie Real,róbmy to co Barcelona-stawianie na młodych) i napalanie sie koniecznie na niego i wydawanie wielkiej kasy to głupota.Ta sama sytuacja była z Gomezem bo na jego miejsce trzeba Dzeko.I co już nie widze,żeby osoby,które tak pisały teraz narzekały,a dla mnie tacy to są dwulicowe...(wiemy co).Zarząd zrobi swoje i zobaczymy czy na tym dobrze wyjdziemy.
28.12.2010 18:17
No i nikt mu tego nie odbiera,każdy ma swoje zdanie i ja mam inne i już ale tonie ode mnie zależy,nam jest na razie potrzebny obrońca,środkowy pomcnik(np.Vidal) i ktoś jak(Oezil szybki,zagra za Gomezem(jest Mueller)ale gdy kontuzje R&R to kto zagra na skrzydle) i to na teraz w zimowym oknie i tu jest szansa dla Krafta choć pół roku do letniego okna i wtedy sie zobaczy.Teraz wydawanie dużej kasy na bramkarza,gdy sie nie sprawdziło Krafta będzie błędem.
28.12.2010 17:42
XYZ na razie to wy na mnie najeżdżacie,a nic sensownego nie powiedzieliście oprócz tego,że "Neuer jest najlepszy" ja mam swoje zdanie i poparłem argumentami i pisałem może czytanie ci sprawia problem? Jak mówiłem z żalami pisz do zarządu(bo nawet jak przyjdzie to płakać nie będe choć uważamże są lepsi)ale jeśli nie przyjdzie to dużo dzieci widze będzie płakało.No cóż...
28.12.2010 16:48
Bawisz mnie gościu ja ci podałem argumenty(jakie popełnia błędy),a ty z kolegami masz argument,że on jest najlepszy no bardzo mocny argument!Jakby Adler był zdrowy to on by bronił na MŚ,prosze jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to niemów,bo cały czas chcesz mi udowodnić,że masz racje i ty chcesz dyskutować.Ja patrze trzezwo i sie nie napalam jak dziecko,a ty nie masz wogóle pojęcia.Zniszczyć wychowanka na rzecz Neuera jak błąd tkwi w obronie i środkowy pomocniku(za van Bommela) i można spróbować Krafta.Z żalami napisz do zarządu,a nie próbujesz mi wciskać ciemnotę.
28.12.2010 16:31
uspokajać to ty sie możesz gościu bo już napisałem wcześniej jakie i kiedy robił błedy,koniecznie mi chcesz udowodnić że on jest najlepszy ale ja mam swoje zdanie i oglądałem jego mecze (nie przyrównój go do Kahna bo Neuer gówno osiągnął),a co do djzjee-Lloris ma doskonały refleks,wyjście,dobre wybicia(Neuer tu traci dużo,argumenty wrzuciłem niżej) tylko jedno ale ma słaby klub(ale jest bardziej ograny w LM).Ale swoją szanse musi dostać Kraft.I nie piszcie już nic bo gówno mnie wasze wywody interesują kupią go to kupią(płakać nie będe jak wy) zależy od zarządu ale coś sie nie kwapią i was to boli po prostu.
28.12.2010 16:04
no i o tym też mówie(Kraft w pierwszej kolejności) ale w Niemczech raczej kibice Bayernu za Neuerem nie przepadają i bardzo dobrze.A ty Pablo jestes typowym kibicem jakich ma real kto by sie nie pokazał,w mediach sie o nim mówiło on musi być nasz,a takich głąbów niecenie(chcesz argumentów baranie to masz-mecze Niemców z Bosnią(przed MŚ),Serbią,Anglią(MŚ) to tylko przykłady jego głupich błędów)a jak któś uważa że on jest typem Kahna(charakter),że ma jaja to powodzenia(taki jest Wiese).
28.12.2010 14:18
a miej sobie swoje zdanie,ja mam swoje i odpierdziel sie,wiem najlepiej Krafta zmarnować,to samo mówili(nie mówie że ty) o Gomezie,że słaby i trzeba Dzeko no i jak sie to ma teraz.Oceniam Neuera tak i już dla mnie Lloris jest genialny tylko ma słabą drużyne,Adler to samo(choć wyżej stawiam Llorisa),potem jest Neuer,Akinfeev,de Gea z młodych oczywiście.Ale Kraft jest pierwszorzędny dla mnie nawet,gdy Llorisa stawiam najwyżej.
28.12.2010 13:33
W pierwszej wypowiedzi napisałem za co go oceniacie(że jest niby taki dobry) jak byśmy sie interesowali Adlerem,bądz prasa o nim pisała to on by był najlepszy w waszym mniemaniu tak jak w tamtym sezonie.
28.12.2010 12:24
Rensing nie dostał szansy na ogranie sie za młodu(co można było przyjąć bo był Kahn i nikt by go na ławce nie posadził) ale Kraft jest w lepszej sytuacji i jak dostanie szanse to ją wykorzysta,mam nadzieje że LvG jak przystało na niego da młodemu szanse bo to on jest trenerem (Uli też chyba sie nie sprzeciwia).A Neuera kibice(niemieccy) nie chcą i bardzo dobrze i mam nadzieje,że zarząd też nie zniszczy kariery Kraftowi.Voy to co robił w tamtym sezonie Lloris to było coś,a Neuer mógł sie od niego uczyć,a to że teraz Lyon słabo gra to już inna bajka on sie tam marnuje.
28.12.2010 12:20
No faktycznie Arsenal zle wychodzi Chelsea dostała po dupie,każdy by sie tu zesrał za Fabregasem(ale kiedyś on był młody i słaby ale ktoś mu dał szanse),Wallcot,młody Szczęsny już wymiata,ale my musimy zmarnować Krafta na tego błazna od którego lepszy jest(Lloris,Adler).
28.12.2010 11:25
My za to byliśmy w formie(Butt ma swoje lata,obrony nie mamy,ciągłe kontuzje,pomocnik gra na obronie,a straciliśmy 20) jak już pisałem Schalke ma dużą kadre i niema słabej obrony(do tego dobry trener) i nie obchodzi mnie mecz z nami bo wy go tylko po tym oceniacie(sam sie przyznajesz) i widziałem jego popisy.Jak chcesz mnie poprawiać(specjalnie mu sie przyglądałem) to sie doucz w tym temacie.
28.12.2010 10:52
Ciekawi mnie na jakiej podstawie Neuer jest pierwszy bo tego nie moge zrozumieć jak już to w rundzie jesiennej bramkarz BvB jest poza zasięgiem,potem Mainz(które niema światowej obrony a jednak puscił mniej),niewiem według jakich reguł wybrali Neuera nr 1(w reprezentacji też super nie gra),bzdurny ranking może niech wybierają najlepszego na podstawie parad bramkarskich bo tabela nie kłamie i Neuer jest dopiero 6 i ktoś kto puszcza 24 bramy w 17meczach nie zasługuje na klase światową.Niech mają na względzie runde jesienną bo oceniają za zasługi,nazwisko,medialność(zainteresowanie innymi klubami) no nie wiem.
Jeżeli stawia sie Neuera w czołówce z takimi bramkarzami jak Casillas,Buffon,Cech(i nie interesuje mnie to,czy ktoś powie,że mają lepszą obrone bo z tym bywa różnie) to niech to udowodni.
28.12.2010 10:28
Neuer ma charyzme,dobre...charyzme to ma Wiese,trzeba być slepym by nie widzieć,że sie ma super nieoszlifowany(jeszcze)diament w postaci Krafta nie dać mu szansy to jest "zabójstwo jego kariery",a patrząc na innych bramkarzy to z młodych Lloris pozostawia konkurencje daleko w tyle(to co robił w tamtym sezonie i to,że z nami przegrali w LM nic tu nie zmienia bo on jest zajebisty tylko marnuje sie tam) ja pamiętam co robił też Neuer(i to mu sie nie zdarzyło raz),a jest jeszcze de Gea(nowy Casillas),Adler,Akinfeev.A Schalke niema przeciętnej obrony(Magath nie jest idiotą) i sporą ławkę.
28.12.2010 09:02
Skończcie z tym wychwalaniem i spuszczaniem sie Neuerem(robi błędy czasami bardzo głupie),Schalke niema wcale słabej obrony i na dodatek liczną kadre(trener też dobry),a straconych bram 24,my wiemy jak u nas z obroną,Butt też już młody nie jest,a mamy 20conie jest powodem do dumy(do tego kontuzje i cudowanie z pomocnikami na obronie),to chyba pokazuje jak Neuer jest dobry,oceniacie go po meczu z nami każdemu sie czasem zdarzy dobry mecz(a poza tym jeszcze nie wskoczyliśmy na najwyższe obroty).Mamy Krafta ograć go i będzie wymiatał jak nikt,a nie zesrywać sie za kibicem Schalke.
27.12.2010 23:45
Jak sie Kraftowi nie da szansy to sie nie dowiemy czy jest drugim Kahnem ale lepiej wydać kase na Neuera(popisy na i przed MŚ),przez takich jak Kaiser(dopóki rządził) i jego pieprzenie tracimy(a honoru to on niema chce tylko osłabić Schalke żałosna polityka) to LvG trenuje i niech mu sie nie wpieprzają bo na tym zle Bayern wyjdzie,Hoeneß mu sie na razie do roboty nie wpierdziela i chwała mu za to.
27.12.2010 20:07
A tak wogóle to mamy Krafta,który jeżeli nie dostanie swojej szansy skończy jak Rensing(który miał pecha,że grał wtedy Kahn i nie miał jak sie ogrywać),Kraft może być najlepszy tylko musi grać(i gdy wzmocnimy obrone nie ma sie o co bać)Neuer też kiedyś dostał swoją szanse i Kraft też musi mieć swoją i zobaczymy kto będzie najlepszym bramkarzem niemieckim(wierze że LvG da mu szanse).
27.12.2010 19:57
Wątpie,że kibice Bayernu chcą kibica Schalke,po drugie można miec innych Adler(dobry bramkarz ),Lloris(też bardzo dobry tylko musi przejść do porządnego klubu i będzie nr 1 na świecie),Akinfeev(też sie marnuje),Wiese(najbardziej popieprzony bramkarz nie wiem czy taki ktoś by sie nie przydał),Neuer jest dziwny na MŚ i przed robił dziwne rzeczy,głupie wyjścia,złe wybicia.
27.12.2010 19:12
Skończ chłopie pierdzielić bo sie suchać nie da van Bommel jest cienki i w ostatnich 2 meczach gdy drużyna sie(chyba) rozkręciła pokazał to dobitnie i jego błędy(zejście w meczu PN pokazało,że u LvG też już ma pozamiatane),Tymo też jest cienki ale cos tam gra,Mark już nic nie ma do pokazania w Bayernie on ma duży wpływ na drużyne?no ja myśle że jak odejdzie to tylko na dobre wyjdzie i Lahm,Schweini będą mieć wpływ na drużyne(szczególnie Schweini typ Gerrarda,Lamparda) oni będą ciągnąć drużyne.Może trzymajmy van Bommela do 40 bo on ma wpływ,no tylko ja tego wpływu nie widze cos.Drużyna jak Bayern aspirująca do wygrania LM musi sie wzmacniać,a nie na siłe osłabiać trzymaniem słabych graczy.
26.12.2010 20:34
van Bommel już sie skończył raczej dla nas,ale Tymo go nie zastąpi on jest słaby biegając po boisku mam wrażenie,że sie nie odnajduje czasami mu mecz wyjdzie ale to za mało,bardziej jest zapchaj dziurą.Kroosa trzeba ogrywać na tej pozycji(może być bardzo dobey) ale Vidal to jest ktoś dla nas.
26.12.2010 14:43
"jeżeli będzie Dżeko, to Gomez będzie wchodził z rezerwy" o ja pier.. co za tekst no na razie Dzeko to jeszcze musi cos pokazać żeby Gomeza wygryzć(widzieliśmy w ostatnim meczu lekki uraz Gomeza choć gramy dopiero 15.01 i wszedł Klose chyba ta sytuacja pokazała który napastnik jest tu Numero Uno jak sie boją o niego)Gomez jest idealny i niema co tu zmieniać nam jak już mówiłem to potrzebny bardzo szybki ofensywny gracz.
26.12.2010 12:18
po drugie primo na co nam Dzeko,jeżeli już kogos to typ szybkiego rozgrywającego/napastnika(przykład-Oezil,Aguero) ale mamy Mullera(chyba że w razie kontuzji kogoś mieć) i on znakomicie daje rade z Gomezem tylko Thomas musi grać za Gomezem,a nie cudować z nim na skrzydle.
26.12.2010 12:10
no Milan ma faktycznie kosmiczny atak jeszcze mniej goli niż my(w poprzednim sezonie my też byliśmy w formie,a to że nas pokonali raz nie znaczy że tak będzie zawsze).
26.12.2010 12:00
No to sie rewelacji dowiedziałem van Bommel(dobry zawodnik i szkoda ale taka jest kolej rzeczy) ostro to faulować potrafi,a nie reagować na porażkę i z kolan to jak już ktoś potrafił podnieść to Bastian(bądz jak w dwumeczu z ManU Olić).A za niego powinni Vidala ściągnąć i mamy walczaka z jajami na lata.
26.12.2010 00:30
Demichelis nie jest wcale zły,choćby na ławke(Breno zobaczymy ile sie będzie ogrywał,bo coś mi sie wydaje,że wiecznie),Van Buyten powinien odejść.
24.12.2010 14:15
no jak przyjdzie to od razu powinni go do Ajaxu na 2 lata wypożyczyć bo wiemy jak u nas kończą talenty.
24.12.2010 13:21
Baines to nie jest stoper tylko lewy obrońca.
23.12.2010 10:29
tak Muller łapie forme ale ja oglądam wszystkie mecze anie tylko 2 z VfB,gdzie mu podał(bo w pierwszym meczu Gomez też mu asystował) i pieprzenie,że to od Mullera zależy jest nie na miejscu(a Muller musi grać za Gomezem jest bardziej pomocny,a nie na skrzydle) Gomez teraz zapierdziela na 100% w każdym meczu.
23.12.2010 09:51
No jeżeli Bayern będzie sie bał takich "mocnych" przeciwników to daleko w LM nie zajdziemy.Trafiliśmy dobrze i "rozjedziemy ich jak gnój po polu",my sie mamy kogoś bać? Myśle,że koniec z tym!(a VfB zawsze dużo strzela ale też dużo traci obrone wzmocnić i niema problemu).
23.12.2010 09:17
Gomez jest najlepszy(uwierzył w siebie)i dużo od niego zależy,potem jest Ribery,który gra coraz lepiej i Muller(ostatnio zwyżka formy)razem ze Schweinim(ostatnio coś słabiej ale da rade) jeżeli będziemy grać tak jak pierwsze 15 minut z VfB to tylko Barca sie może z nami mierzyć(ale wzmocnienia muszą być) bo cały czas szybko,ostrym pressingiem grać pewnie nie będą(co też wczoraj pokazali).
23.12.2010 09:12
No obrony tomy nie mamy(dopóki gramy ostro,pressingiem tego tak nie widać dziś do 15 minuty),dużo tracimy gdy Muller nie gra za napastnikiem,a jeszcze więcej bez Gomeza(zrobił więcej przez 30min niż reszta przez cały mecz),potrzebny nam ktoś jak Marin(bo gdy niema któregoś R&R jest ciężkoich zastąpić).Bommel cienizna chyba to nareszcie dostrzeżono,zamiast van Buytena powinien grać Micho,Klose chyba 2 razy piłke dotknął(dobrze że mają słabego bramkarza to wpadła do bramki),Butt też cienko powinien już ogrywać sie Kraft(bo on może przyćmić nawet Neuera).
22.12.2010 22:50
no z Klose to niewiem co to będzie,bez Gomeza niema ataku,obrona pokazuje ile jest warta(Contento zawsze cos biega Pranjic stoi).Schweini coś słabo.
22.12.2010 21:22
Wątpie,że on jako kapitan(dotychczas) godził by sie na siedzenie na ławce i wchodzenie od czasu do czasu i co wtedy inny piłkarz(Lahm) mu oddaje opaskę wątpie w to sprawa honoru(chyba,że by był pierwszym kapitanem,który siedzi na ławce)nie wyobrażam sobie tego.Wyobraz sobie,że np Kahn jeszcze gra i przychodzi Bommel do drużyny i dostaje opaske za Kahna(ikone Bayernu)który dalej gra(coś w tym stylu) on raczej odejdzie.
21.12.2010 21:20
van Bommel to jest pomyłka,typ sie nie nadaje do szybkiej piłki co dobitnie pokazał z VfB i nic tego nie zmieni,spowalnia akcje porównajcie go do Schweiniego(pomorze w ataku,w obronie) on ma duży wpływ na drużyne,a raczej na jej gre(a Ze Roberto szybki,potrafił jeszcze nie zle dryblować w ogóle wszechstronny bo i na skrzydle dawał rade),nam jest potrzebny ktoś jak Vidal z jajami(a czy Gustavo sie nadaje zobaczymy).Jeżeli Bayern ma aspiracje na zwycięstwo w LM to trzeba(i w obronie) tu coś zmienić.
21.12.2010 20:59
Czy lepszy to by sie oceniło jakby przyszedł(wtedy Contento mógł by grać na skrzydłe w razie kontuzji R&R może by to wypaliło) bo widze,że ten kto u nas nie gra według was jest lepszy od naszych graczy (tak jak niby lepszy jest Dzeko od Gomeza) to można ocenić tylko w tedy,gdy Baines będzie u nas grał,zobaczymy co jest wart(bo mieliśmy już pare rozczarowań),moge sie mylić,bo to wyspiarz i gra ostro,szybko(i ta kwota za anglika jest śmieszna "niska" patrząc na na innych).
21.12.2010 16:10
jak już to jest nam potrzebny ktoś szybki jak Marin(lub jak Oezil) i może grać za napastnikiem(wszechstronny) myśle,że on dałby sobie rade kto zagra na skrzydle w wypadku kontuzji R&R,a gdy są zdrowi to gra w środku(jak Messi) my musimy grać szybką piłkę,a Altintop sie do takiej nie nadaje(zresztą tak samo jak van Bommel).
21.12.2010 12:05
Każdy miał jednakowe szanse bo zapowiedz konkursu była 15.12,więc o co afera,kto pierwszy ten lepszy (regulamin był podany).
21.12.2010 10:29
Młody zawodnik jak Contento ma to do siebie,że musi grać by sie naprawdę ograć(już gra bardzo dobrze i to w dużym klubie a nie malutkim klubiku) ale trzeba kupić nowego potem będzie jak z Hummelsem że go sprzedali,zmarnowali ale wy wiecie lepiej(i to też od trenera zależy bo to on ich trenuje) jedyny zawodnik,który tu zostawia konkurencje za sobą to Bale(na obronie,na skrzydle zagra bez problemu ale jego i tak nie kupimy).Także Contento musi mieć swoją szansę to będzie lepszy od każdego z wymienionych(Baines,Bastos,Coentrao) bo to nie tu tkwi wina za tracone bramki tylko w środku obrony(tu tylko Badstuber jest ale bez porządnego obrońcy on też za dużo nie pokarze) i w żałosnym van Bommelu(nie nadaje sie do szybkiej piłki,to samo Altintop).
20.12.2010 16:06
no faktycznie Contento jest od grania/wybijania głową no duże szanse ma np.w starciu z Pogrebnyakiem,a ja jakoś nie zauważyłem błędów w wybijaniu przez niego piłki.W moim przekonaniu to piłkarzami,którzy nie są na Bayern to Breno,Altintop,Bommel(Ottljako zmiennik mo żebyć) ich gra razi,a Contento gra coraz lepiej.
19.12.2010 20:39
maniek87-"Contento powinien zostac wypozyczony" bez komentarza(gośc gra bardzo dobrze no ale trzeba to spieprzyć)
krzaq- Diego odstaje?chyba inny mecz oglądałeś bo zapieprzał,a on odpowiada też za napędzanie akcji-co robi,a że nasz środek to cienizna to już nie jego wina bo on gdy idzie akcja nie wróci w sekunde i nie zaasekuruje bo wtedy od tego jest środek obrony lub defensywny pomocnik-van Bommel,który jest totalną pomyłką.
19.12.2010 20:21
no jak zszedł Gomez pózniej Muller to nie było gry,a i chyba Mario pokazał że umie kreować akcje,waleczność,szybkość to samo Contento.Bommel to wstyd dla Bayernu,że taki piłkarz tu gra i jest kapitanem cienizna.
19.12.2010 19:29
No nareszcie ładna gra ale Bommel,Altintop nie nadają się do szybkiej gry i na tym tracimy(a raczej oni cały czas tracą piłkę)na ale nie jest zle.
19.12.2010 18:21
A po co tu inni wchodzą to niewiem...mnie osobiście nie interesuje co piszą na swojej stronie(BVB,czy Werderu),ocenimy kto jest lepszy po sezonie(werder i bvb pokazali co znaczą w europie-"nic" i tu niema co komentować,choć werderu szkoda) Borussia niech sie modli o utrzymanie formy na wiosne(jesli dzis wygramy) to spokojnie ich dogonimy(chyba,że sami sobie przesramy runde wiosenną),a bardziej bym sie tu obawiał Leverkusen.A co do Werderu to szkoda ich bo zawsze cos w europejskich grali ale teraz cienko i Marina bo sie marnuje.
19.12.2010 15:43
To już raczej zależy jak kazał im grać LvG,on preferuje bardziej techniczny futbol(nie ostrą gre)bo nawet van Bommel nie gra już jak kiedyś,obrone(van Buyten,Breno też nie grają ostro nawet jeżeli są wolniejsi powinni faulować a oni nic)inny styl gry,a akurat Contento jest szybki przebojowy(mógłby troche ostrzej grać) i on za dużo nie grał(kontuzja),musi pare meczy zagrać żeby wejść na pełne obroty(a ostatnia akcja i gol Ribery`ego pokazał że potrafi walczyć do końca).
18.12.2010 13:06
Po pierwsze Inter to zespół jednego sezonu i my sie nie mamy czego obawiać(chyba tylko swojej obrony),nawet gdyby jeszcze mieli Mourinho to my mamy robić to co Barca,rozjeżdżać resztę,jeżeli wzmocnimy obrone(może też ktoś jak Vidal za Bommela)+szybki piłkarz na rozegranie do pomocy Gomezowi to nie powinniśmy mieć żadnych problemów,tylko niech ich LvG zmotywuje do gry,a nikt nas nie zatrzyma.
17.12.2010 13:41
Poczekajmy z oceną do końca okienka(teraz to już chodzi o honor klubu i raczej będą zakupy) ,a to czy mielibyśmy Khedire to już raczej zależało od niego samego Real mu przesłonił rozum,tak jak prawie każdemu(albo jest Real albo Barca są 2 rodzaje piłkarzy,dopiero pózniej rozumieją,że jest Bayern) i to tylko od niego zależy czy mu tam wyjdzie czy wróci rozczarowany z płaczem.
16.12.2010 15:20
Za dużo lamentujecie czasami,takie gadanie(jak Nerlingera) pomaga w negocjowaniu,po drugie te nazwiska to może być też zasłona,może są jeszcze kimś innym zainteresowani(media rozpuszczą plote,a my po cichu zajmiemy sie innymi zawodnikami,żeby nam nikt ich nie podkupił),w Bayernie kasą rządzi Uli,LvG też chyba ma tu coś do powiedzenia bo to on trenuje drużyne,a nie Nerlinger.Niech sie zajmą negocjowaniem,a rezultat oceni się po zamknięciu okna(chyba widzą co jest nie tak w drużynie i co trzeba wymienić).
16.12.2010 14:51
Bayern go nie kupił z takie pieniądze ,żeby zarobić na nim i takie bajki to można sobie wsadzić w buty.Po drugie w Bayernie niepotrzebne są wymiany Gomez/Dzeko tylko kupno cofniętego napastnika(jak Aguero) lub szybkiego rozgrywającego(jak Oezil) do pomocy Gomezowi.
16.12.2010 13:30
no do kogo macie pretensje,że u nas Hummels nie gra,przecież jak każdy młody został wywalony,a potem płacz.To samo może być z Contento(nasz najlepszy młody) bo wszyscy chcą Tremoulinasa,czym sie różnią niewiem oprócz tego,że Diego gra w lepszej drużynie i ma wielką przyszłośc przed sobą.Badstuber myśle,że sie ogra jeszcze bardziej i nie będzie problemu(choć nie preferuje takich graczy na stoperze tzn.bardzo wysokich).
16.12.2010 11:36
Po pierwsze jeżeli kogoś sprowadzą na lewą to będzie to lewonożny zawodnik jak Bastos,Bale(najlepszy z najlepszych transfer),po drugie nie wiem po co koniecznie kogoś na lewą jak dobrze gra Contento(chyba że Bale mógłby zastąpić Franka,Arjena na skrzydle w czasie kontuzji) w innym wypadku niema co na siłe kogoś kupować,lepiej wzmocnić środek(ale nie badziewiem) tylko piłkarzami z prawdziwego zdarzenia.
15.12.2010 12:59
tak super pomysł... Contento jest dobry bez ogrywania sie w słabym klubiku,jeszcze teraz gdy dobrze gra(no Tremoulinas faktycznie taki dobry)no nie wiem kto on czy Diego gra w lepszym klubie i nie uważam,że mu ogrywanie potrzebne,grał już w LM i to bardzo dobrze chyba że koniecznie go Bayern chce zmarnować(bo to krok w tył dla takiego piłkarza).Jeżeli on gra dobrze w Bayernie(tak młody gracz) to nie wiem po co mu ogrywanie,straci forme i tyle będzie.
13.12.2010 18:04
No słabo(nie ujmując 2 bramek to grał Ribery) na początku mu nic nieszło Gomez mu podawał,a on knocił,no Gomez zagrał średnio jak cała drużyna,niedokładne podania,straty,a to że 3-0 cieszy ale nie pieprzcie na jednego Gomeza bo to jest żałosne,a co reszta grała pięknie?
08.12.2010 22:45
Koleś z jajami,twarda gra,szybkość,waleczność transfery takich piłkarzy zawsze sie sprawdzają.Kroos,Tymo za mało waleczni,są a nam takich brakuje co widzimy w tym sezonie.Jeżeli Bayern będzie cały czas wierzył w młodych(jak Kroos),że może zacznie coś grać,to potem niema co mieć pretensji,że jesteśmy na takim miejscu w tabeli i gramy jak gramy(był na wypożyczeniu żeby sie ograć,tam mu szło tu już nie).
08.12.2010 16:54
niema co z krzysiem dyskutować Messi(Niemcy,Inter potrafili go bardzo ładnie wyłączyć z gry) od Robbena,Sneidera(tych nie tak łatwo co pokazali) miał tylko więcej goli(jakby na bramki patrzeć to i CR,Rooney powinien tu być bo też ich troche mieli),jednak dalej doszli Arjen(najładniejsze bramki) i Wesley(super akcje i gole) i to nie ulega wątpliwości,dlatego tego wyboru niema co komentować bo to jest żałosne.Dostali za piękne zachowanie po meczu(i w trakcie frustracje) z Interem(Bayern przegrał i to w finale ale swoją klase ma).
06.12.2010 21:08
Klosiu710 sorry ale ty czasem nie przesadzasz?pierw prosisz o odniesienie sie do tego,a chyba normalne to jest,że sie cieszyć nikt tu nie będzie z tego powodu,potem straszysz banem(mam ostrzegać jak będe chciał przekląć bo nie zrozumiałem),a kłótnie były i będą i to że kłóciłes sie z kimś ostatnio to z tego powodu nie musisz nas straszyć(lepiej banuj tych co wrzucają tu te typy dnia).A co do tematu i wyboru to myśle,że niema co tego komentować.
06.12.2010 18:15
no ja nie uważam że na odwrót Breno nic nie gra(głupie długie podania,małe doświadczenie),Contento szybki,waleczny nadaje sie do szybkiej gry,a że gramy jak gramy(bez śodka obrony) to sie niektórzy marnują(inanich siewine zwala).
05.12.2010 11:43
trener trenuje,zarząd(menager) kupuje w roli ścisłości,a Bayern to nie pierwszy raz kiedy robi taki błąd,czyli po dobrym sezonie brak wzmocnień powinno ich to czegoś nauczyć.
04.12.2010 23:10
jakbyś był trenerem/menagerem to bys my za daleko niedoszli,Contento akurat z młodych dla mnie najlepiej gra, a Breno przeciętnie dzis stracił nie biegł do końca za Raulem,tak samo Badstuber może bardziej ograny ale my musimy mieć najlepszych graczy na obrone a nie,młodzi tosie mogą uczyć od porządnych(trzeba kogoś porządnego kupić).A co do LvG robi błędy co do wyboru składu bo ma mały wybór i niema ławki jak inne mocne zespoły,ale wątpie,że ktoś inny niż on wprowadzi taką gre jak graliśmy wcześniej szybka gra,pressing.A zmiana trenera zawali ten sezon do końca raczej.
04.12.2010 23:04
aha ico wy z tym ciągłym porównywaniem go do innych napastników Bayernu,a kiedy tomy mielismy super strzelców-
2001 - Giovane Elber** - 15
2002 - Giovane Elber** - 17
2003 - Giovane Elber** - 21 - król strzelców
2004 - Roy Makaay*** - 23
2005 - Roy Makaay*** - 22
2006 - Roy Makaay*** - 17
2007 - Roy Makaay*** - 16
2008 - Luca Toni**** - 24
2009 - Luca Toni**** - 14
2010 - Arjen Robben -16
no faktycznie super wyniki których on może nie pobić teraz gdy strzelił tyle goli,a od kiedy gra w pierwszej 11,myśle że spokojnie może tyle strzelić ale co to da jak nie będzie mistrza i będziecie na niego zwalać wine.Bo Bayern to tylko Gomez?
04.12.2010 22:53
w meczu z z frankfurtem na 4-1 to on rozegrał tą akcje do franka,dobiegł pare metrów choć był w tyle i gdyby nie wpieprzył sie Tymo(co wyszło też na dobre) to on by to strzelił akcja rodem z Barcy,także twoja wypowiedz jest.... sam wiesz.Aha on jest wolny to dobre.... .
Porównanie z Tonim macie racje oni nie mogą sie równać bo Gomez jest dużo młodszy,lepszy,szybszy,głową strzela niekonwencjonalnie,Bayern dzis jest za słaby i nie potrafi wykorzystać tak zajebistego piłkarza,który może strzelać i po ok 30 goli na sezon(co nie jest nawet teraz niemożliwe)tylko musimy grać szybko i pressingiem.Jedne podobieństwo do Toniego to może być(oby nie),że skończy tak jak on jeżeli Bayern będzie grał jak dotychczas.
04.12.2010 22:46
Sory chłopy ale kto oglądał mecz barcy z realem,w tam tym sezonie nas porównywano do nich(i reprezentacje Niemiec na MŚ) bo graliśmy cały czas piłką nie oddawaliśmy pola gry cały czas pressing w tym momencie gdy idzie akcja zawodnik rozgląda się i.. właśnie i musi odegrać do tyłu lub na bok,a wtedy wybiegali na przód zawsze ktoś sie pokazywał nie było gry do tyłu(tak jak barca) przypomnijcie sobie finał PN z Werderem.Teraz tak nie gramy co za tym idzie niema kto napastnikowi,pomocnikowi dograć,to też niema goli i niema gry teraz wycofują bawią sie niema pomysłu na grę i kończy to się bramką dla przeciwnika i zwalaniem na obronę że robią błędy(kiedyś ich nie robili bo była inna taktyka jeszcze przed LvG) po co odgrywają do obrony jak więdzą,że są słabi. Także jak nie wróci Bayern grający pressingiem szybko,pięknie(i wzmocnić skład) to zawsze będzie taka gra i ktoś zawsze będzie winny.
No ja oglądałem średni mecz BvB,którzy mieli mase szczęścia bo Bayer robił głupie błędy,sam Vidal nic nie zrobi(ale widzieliśmy chyba co on robił takich graczy nam potrzeba i czym różni się od Bommela).
14.01.2011 22:34
Staramy sie grać jak Barca.Czy gra van Bommel`a przypomina grę Iniesty,Xavi`ego?no chyba nie(ani podań,ani strzałów),czy gra Schweiniego ją przypomina?no chyba tak,ba nawet myśle,że bedzie jeszcze lepiej i dlatego musi mieć dobrego partnera,który rozegra i pomoże w obronie(nigdy bym sie nie spodziewał,że Khedira kiedyś zagra tak jak na MŚ z Bastianem)ale Bommel nic takiego nie wnosi(nie rozgrywa tak piłki jak Xavi,Iniesta,czy Pirlo za najlepszych lat),a do tego szkodzi naszej obronie(młodej obronie nie doświadczonej on powinien brać na siebie troche ciężar gry,a on odgrywa jak dzieciak do tyłu bo się boi wychylić,czy tak gra kapitan).Musimy pomyśleć,czy my chcemy wygrywać,jeśli tak to do tego,są potrzebni najlepsi(jak Vidal).
14.01.2011 18:00
Dokładnie,a jak ktoś uważa,że on jest nam potrzebny bo ma jaja dlatego że umie głupio faulować bądz drzeć ryja tylko wtedy,gdy nie trzeba,bo tym on ich nie zmotywuje to nie Kahn i nim nie będzie(troche inne typy i Oli to Legenda Bayernu więc mu wolno było)skupmy sie na tym by wzmocnić ten klub tak że by było jak w Barcelonie,Puyol nie drze ryja bo niema powodu(ma temperament ale to też nie Kahn)bo u nich jest mało słabych punktów i u nas musi być podobnie(Bayern musi pozbywać sie słabych i kupować piłkarzy klasy Bale`a,Aguero,Chielliniego,którzy jaja pokazują wtedy kiedy trzeba i wtedy nie będzie słabych punktów i nie będziemy przegrywać).
14.01.2011 15:35
Zobaczymy w tym sezonie chłopie ja pamiętam mecz LM z Barcą 0-4(oczywiście słabszy zespół i niepoukładany) ale to jest kapitan i co robił ten kapitan...lepiej nie mówić,a Holandia miała jeszcze właśnie de Jonga i van Bronckhorsta,którzy tam zapieprzali i naprawiali jego błedy jak byś zapomniał.
14.01.2011 14:58
Misiu,chyba LvG sciągając go w mecz ze VfB i sprowadzając Gustavo(choć nie wiadomo na jakiej pozycji będzie grał)pokazał,że jest skreślony i każdy widzi że Bommel nic nie wnosi tylko ciągle cofając do naszej (młodej)obrony zwiększa ryzyko straty bramki,a i rozgrywać to on nie potrafi w ogóle(a co dopiero rozgrywać jak Schweini),patrząc na to jak on gra tylko sie wkurwić można,ciągle do tyłu(on nawet nie gra w defensywie dobrze jak de Jong),a co dopiero w ataku i defensywie jak Vidal.Widze,że niektórzy wolą jak gramy bez polotu i kończymy LM na 1/4.
14.01.2011 14:47
przeczytaj mój wcześniejszy komentarz,a nie piszesz byle pisać.I to nie jest wina Gomeza tylko zarządu,że nie kupuje cofniętego napastnika do dryblingu i podań,młotku.
14.01.2011 12:29
Ale o czym tu gadać on już jest skreślony raczej przez LvG i kropka,chcecie aby Bayern wygrywał wszystko to musi sie pozbyć słabych,nie potrzebnych on nic nie wnosi tylko zwiększa ryzyko tracenia głupich bramek przez podawanie do obrońców(na dodatek w złym momencie) on nie umie rozegrać piłki popatrzcie na Schweiniego on w trudnej sytuacji umie to rozegrać inaczej bo jest wybitnym piłkarzem.Bommel już nic nie wnosi wcześniej w miarę zastępował Ballacka ale już nic nie wnosi(Tymo też jest słaby) tu powinien być gracz jak Vidal(zapierdziela jak Olic takich nam potrzeba)zobaczymy co pokarze Gustavo i na jakiej pozycji będzie grał.Jeżeli w Barcy nie grają typowo defensywni(Xavi,Iniesta) tak jak u nas Schweini,czyli zawodnicy rozgrywający to my idzmy w tym kierunku,bo widać po Barcelonie,że można(a Bommel nie gra jak w PSV jeżeli on Barcy nie pasował,a my gramy podobnie to i u nas nie pasuje co widać).
14.01.2011 12:24
Ale o co sie znowu afera zrobiła Gomez chyba pokazał że gdy jest w formie(nawet nie musząc tak dryblować jak Messi,Ronaldo jest super strzelcem)popatrzcie ile on zagrał pełnych meczy(bądz ile minut w porównaniu do innych),a i tak pokazuje klase tylko musi grać.A i nie od dzis wiadomo,że jest nam potrzebny cofnięty napastnik(jak Aguero jest Muller ale mamy często kontuzje skrzydeł więc on i tak by grał).Więc po co krzysiu,m88 robicie afere jeden musi dryblować,podawać by drugi mógł strzelać.
14.01.2011 09:53
transfermarkt wycenia jak chce(taki Contento gdyby grał na Wyspach to cena by była jakies 8-10mln,a Badstuber 15-18mln)także można sobie to w buty wsadzić,Bayern by go(nie sprzedał),a jak już to nie za mniej jak 40-45mln( nie sprzedał i tak gdzies oscyluje.
krzysiu nie płacz(przepłacone/nieprzemyślane transfery to masz w City zobaczymy co Dzeko tam pokarze).
13.01.2011 22:17
Tak Neuer jest nam potrzebny jak k.... majtki.Potrzebny nam napastnik(jak Aguero,Suarez może troche mniej pasuje ale z Forlanem mu szło nie zle)który będzie grał za Gomezem(jest Muller ale my mamy kontuzjogenne skrzydła więc i tak by grał),a bramkarz jak Kraft da rade(barca niema najlepszego na świecie bramkarza i jakim ktoś strzeli to jest nie zle bo mają obrone) tylko kupili by obrońce(najlepiej włoskiego) jak Chiellini.
13.01.2011 13:13
A czego tu się czepiać to ranking za rok 2010 czyli Bayern fenomenalny koniec sezonu BL,PN,LM(finał),początek nowego troche słabiej za to w LM bardzo dobrze więc o troszke wyprzedziliśmy Barce może dziwić że Inter tak odjechał(bo gra i sytuacja podobna jak u nas).
12.01.2011 16:35
Żaden z barcy(Iniesta,Xavi dobrze ale nic specjalnego) dla mnie nie zasługiwał(grają pięknie)ale co to ma być nawet wg dziennikarzy wygrał Sneijder,na MŚ najlepszy Forlan(i tu nawet jak sie nie zgadzali nie było niesmaku),a za tamten sezon to powinien wygrać ktoś z nich Robben,Forlan,Sneijder,Schweini(Oezil na MŚ genialny,ale Werder średnio choć on był wymiataczem tam ale za słaby zespół za mało medialny) oni sie wyróżniali oni robili różnicę.Jezeli uważasz że należało sie Messiemu to za co?za bramki,asysty,kiwki to samo robił Ronaldo ale on nie wygrał co było sprawiedliwe i tu widać,że zwycięstwo Messiego to nieporozumienie.
11.01.2011 18:15
Ty masz jakiś problem,jak sie już kogoś porównuje to patrząc obiektywnie ,a nie Messi to tamto i ja tak robie i nie mów głupot.Messi nie zasługiwał i już w mediach o nim głośno i jest z niego kasa(w krajach jak Albanie media nakręcą,głosuje trener,dziennikarz i już nie patrząc obiektywnie tylko bo tak wypada),a kto grał genialnie w tamtym sezonie Schweini,Oezil(ciągli młodą reprezentacje Niemiec,Bastian super gra w Bayernie),Robben,Sneijder(Olic jak już mówiłem człowiek od czarnej roboty super w LM ośmieszał ManU ale on jest za mało medialny i z Chorwacji) i proste niema miejsca dla Messiego co on zrobił bramki,asysty tylko z kim w najważniejszych meczach tego nie widziałem,nie istniał.Więc skończ gadkę.
11.01.2011 17:14
Chłopie pierdzielisz głupoty jak ci tak sie podoba to kibicuj Barcelonie napisałem że głupotą jest porównywanie ich bo Messi bez Barcy by nie istniał(może powiesz że głupota ale o Ronaldinho też sie mówiło że bedzie zawsze najlepszy)Ronaldo(można go nie lubić),Robben pokazali że w każdym klubie potrafią grać fenomenalnie i Reprezentacje też ciągną.Wiesz nie pamiętam żeby przed 2005 rokiem tak wywyższano Barcelonę,a czy tamta drużyna była słaba(Xavi,Puyol i inni)?wątpie była niepoukładana tak jak Real,my też(niesłaba drużyna2002-2009) bez LvG kiedy ostatni raz graliśmy w finale LM.
11.01.2011 15:21
tusa znowu ty,jak już porównujesz Ronaldo i Messiego to miej na uwadze że Ronaldo wymiatał w najlepszej lidze świata(ile tam strzelał goli a Messi co)teraz Real i znów wymiata,że Real przegrywa z Barcą oni jeszcze nie są idealnie poukładaną drużyną(jak Real wymiatał w LM i był Galaktyczny to Barca nie istniała)dlatego chciałbym zobaczyć jak Messi gra w lidze angielskiej bo wydaje mi sie że skończyłby zle.Ja osobiście nie porównywałbym go ani do Ronaldo,Robbena(kontuzje praktycznie przez gre w lidze angielskiej) bo ci wymiatali w najlepszej,twardej lidze jak już to można ich tylko porównywać za lige hiszpańską.A i wrzuć ktoś ranking napastników Kickera.
11.01.2011 12:02
jeszcze mogli dać Barcelonie nagrode Fair&Play za "ładne" zachowanie po meczu rewanżowym z Interem,no klasa!Powtarzam w tamtym sezonie rewelacją był Bayern(LvG zbudował tak szybko silną drużynę którą grała o wszystko i tylko LM nie wygraliśmy) i Niemcy(młoda drużyna roznosili Messiego i jego Argentyne) ich trzeba nagradzać(Inter też w tamtym sezonie doskonały),o nich mówić ale z nich niema takiej kasy.Czemu taki Olić nie został nagradzany(wiadomo Chorwacji nie było na MŚ) ale w LM walczył strzelał ośmieszał ManU,takim stalowym piłkarzom z jajami powinno sie dawać takie nagrody(bądz Robben,Forlan),a nie medialnym maskotką,lalką piłkarskim(Messi bardzo dobry ale bez Barcy by nie istniał).
10.01.2011 22:21
Patrząc na poprzedni sezon to największą rewelacją(progress słaby początek potem pocisneliśmy) był Bayern(LM) i Niemcy(MŚ choć to zawsze mocna drużyna) ale wygrywali z największymi do tego Niemcy gromili na MŚ.Inter drużyna sezonu ale wygrywali(Sneijder klasa światowa),Barcelona wiadomo jest bardzo dobra ale(Villa on tam gra od tego i co Messi takiego zrobił?Pociągnał Argentyne na MŚ?nieee,dostał za te bramki?)Liczy sie medialność i kasa.Tam jest przelicznik kasa na kim można nie zle zarobić tego sie wybiera(gdzie Robben,Forlan).A który trener w pierwszym sezonie doprowadził drużyne(o której sie nie mówiło w LM) do finału LM i wygrał wszystko na swoim podwórku?LvG,Mourinho jest bardzo dobry ale drużyna Interu budowana była za wielką kase.Także tu też można powiedzieć że jest to nie do końca sprawiedliwe.
10.01.2011 20:52
jak sie nie zaryzykuje to nigdy sie nie dowiemy,a Bayern jest tu bierny teraz mamy inny zespół co jest zasługą LvG i teraz raczej z ograniem takiego Aguero by problemów nie było,tylko że rzadko podejmujemy ryzyko,a "szkłem sie dupy nie wytrze" i mają nauczkę, przecież mają skautów więc sie przyglądają zawodnikom(wychodzi że słabi skauci) i skreślanie zawodnika po jednym meczu jest idiotyzmem(jeżeli zaoferowali 5,a za Sose 12).Teraz też są wyróżniający zawodnicy Lamela,Neymar ale jak sie będą wiecznie bać to niech kupią już ogranego Aguero za 30-40mln,tak zle i tak niedobrze.
05.01.2011 14:08
No nam sie taki drybler,techniczny zawodnik przyda(typ Aguero,Neymar),za Gomezem by grał,zresztą u nas,sa częste kontuzje(choćby skrzydeł) dlatego może sie przydać zawsze pomoże.
04.01.2011 21:57
Bayern nie takiego typu napastnika potrzebuje tylko kogoś szybkiego(jak Aguero,Oezil) i to jest tylko podbijanie ceny przez braci Hoeness`ów żeby szejkowie płacili(nam ciężko kupić obrońce,a wywalą kase na zbędny zakup).
03.01.2011 11:54
a jakby ci Karl powiedział,że obrone mamy najlepszą na świecie to też uwierzysz?Dopiero 2 dzień okna po co mają się afiszować,są na obozie trenują będzie problem to pewnie kupią,LvG jest trenerem i on widzi czy mu kogoś brakuje czy nie.
02.01.2011 19:53
no jeszcze dużo może sie zdarzyć,okno dopiero sie zaczęło.Myśle że Luiz będzie grał i czy sie spisze zobaczymy(zejscie van Bommela w ostatnim meczu z VfB nie wróżyło mu nic dobrego,sam był wkurzony także chyba sie nad nim zastanawiają) i w zimie jest ciężko kogoś dobrego wyciągnąć kto może nam pomóc w LM.
01.01.2011 19:14
Ty jesteś żałosny,proponuje poczytaj wszystko gościu tyle twojego co możesz sobie zemną popisać przez neta bo w realu już byś niechciał,a ja z tobą dyskutuje,a ty masz mało do powiedzenia i piszesz bzdury bo niechcesz przyjąc jak mężczyzną,że nie masz racji i Neuer jest dobry będąc przeciętnym(nie zauważanym w rankingach),za słaby by zostać najlepszym!(by grać dla Bayernu).
31.12.2010 16:53
chcesz mnie obrazić?to są fakty.(a co do reszty też sie zgadzam dobry ranking jakby Gomez wymiatał na MŚ jak teraz to by był w pierwszej 5).
31.12.2010 16:25
Coś ci nie wychodzi pokazałem ci gdzie jest miejsce Neuera(na razie) i chcesz teraz mnie obrazić i pokazać,że moje argumenty są słabe? to ci nie wychodzi.
31.12.2010 16:22
Po co ty sie unosisz nie przekonasz mnie bo fakty są za mną,a ty próbujesz cos skręcić jakis ranking(co to wogóle jest),Neuer nie jest najlepszy wbij do głowy,zauroczył cie,zapatrzyłeś sie na niego ok ale nie wciskaj ciemnoty!Pozdro!
31.12.2010 15:52
Nie wszystkim Neuer przesłonił oczy co pokazuje ranking i czy można mieć zastrzeżenia do wyboru bramkarzy?No nie wiem,chyba nie.
Casillas(w LM dobrze,MŚ genialnie)
Stekelenburg(LE w miare,MŚ bardzo dobrze)
Julio Cesar(LM genialnie,MŚ niezle)
Eduardo(Mś dobrze)
De Gea(bardzo dobrze w Athletico) De Gea i Eduardo no tu może troche na wyrost ocenili,chociaż)
Teraz ci których niema-
Neuer(w lidze dobrze,Europejskich niema,MŚ średnio Niemcy grali bardzo dobrze on sie niczym nie wyróżnił ja go obwiniam za każdą bramkę bo miał bardzo dobrą drużyne i kogo obwiniać?obrone,pomoc mieli bardzo dobrą ale wiem zaraz powiecie że nieprawda,widać cały świat przeciwko niemu bo on jest doskonały)
Lloris(LM genialny,MŚ słabo bo wiemy jak Francja grała,nie jego wina i tylko dlatego go tu niema(jarema chyba widzisz kto jest lepszy choć Francja szybko odpadła,a Niemcy grali do końca)
Benaglio(LM w miare,MŚ dobre ale zabrakło)
Buffon,Cech(jeden kontuzja drugiego nie było na MŚ,a LM jeden cienko,drugi dobrze)
Myśle że zaważyły MŚ i LM (i nie stronniczość)oczywiście liga też ale w dalszej kolejności, także płaczki zaraz będą płakać że niema Neuera(ale tak to już jest).
31.12.2010 15:45
Gościu co ty mi tym rankingiem udowodnić chcesz(zrobiłeś z siebie debila w tym momencie),oprócz tego,że ty sie nie znasz i już mówie nie pisz nic,pokazałeś swoją widzę i to co ci podałem(rankingi) argumentują to więc żaden z was "wyżej chuja nie podskoczy" i niech nie chce udowodnić że jest inaczej bo każdy widzi że Neuer nie jest lepszy od Ikera,Cecha,Buffona,Llorisa i każdy ranking(który robią ludzie którzy znają sie i nie oceniają go po jednym meczu z Bayernem) to udowadnia Neuer niczym oprócz bundesligi(bo słaba konkurencja)sie nie wyróżnia w lidze mistrzów nic specjalnego(zobacze jak trafią na mocniejszych to czy udowodni że jest tak dobry jak ty go chcesz widzieć).Co chcesz mi udowodnić że masz większą wiedze?no pokazałes jak sie znasz,ja patrze trzezwo na sytuacje i widze że nie jest on pewny w 100%(po tym co ci wrzuciłem powinieneś już nic nie pisać,a ty chcesz być mądrzejszy nie tylko ode mnie ale też od tych co te rankingi robią). Już ci wszystko napisałem i przestań chyba,że jestes na coś chory i leki tak na ciebie działają.
31.12.2010 14:05
Cały czas masz tylko jeden argument(ja sie nie zgadzam z jego oceną w tym sezonie,zaznaczam "w tym" i uważam,że inni są pokrzywdzeni może jest od nich lepszy ale nie pokazał tego i gadanie,że on ratuje Schalke jest debilizmem).Teraz pokaż mi ranking(nie tylko niemiecki),że on jest lepszy od Llorisa,bo się tylko zbłaznisz(a i w newsie o Coentrao,Bixente(o Neuerze) założe sie,że gdyby kazano mu wybrać Lloris-Neuer to chyba wiadomo że Lloris),a tu masz ranking( niemów że nie sprawiedliwy,a i ten ruski kacap jak to ująłeś wypad ostatnio z 10 ale Neuera nie widze choć wolał bym jego niż Valdesa,Givena(oczywiście nie w stosunku miejsca ale cóż nie mi to oceniać))
http://ministryofglove.wordpress.com/2010/11/26/goalkeeper-world-rankings-3/
Dalej wejdz na ranking Castrola(może cie śmieszyć ale oceniają i dają punkty za obecną formę wg jakiejś tam normy ale dają i co Lloris wyżej.
Jeszcze jeden ranking Bramkarzy na i co? znowu niema Neuera(za jego głupie błędy jakich podobno nie popełnia)!
http://bleacherreport.com/articles/400773-2010-fifa-world-cup-10-goalkeepers-to-watch#page/2
http://worldsoccer.about.com/od/internationals/tp/tengoalkeepers.htm
Masz tu troche tych rankingów bramkarzy niektóre nowsze,niektóre starsze.
Dlatego nie kuć sie ze mną bo Lloris jest najlepszym młodym bramkarzem idealnym dla Bayernu(ty uważasz inaczej ok ale starasz sie być mądrzejszy i ci to nie wychodzi.Skończyłem dyskusje!!!Przemyśl,to nie tylko moje zdanie!!!!
31.12.2010 12:07
Ja chyba już ci wszystko wytłumaczyłem(pieprzony "rasisto" obrażasz ludzi w tym wypadku jehovy i po co).
Co może jak mam inne zdanie to ty mi zabronisz pisać tak?
Chcesz mi cos udowodnić to argumenty bo ja już mówiłem.I chyba to ty sie nie liczysz ze zdaniem innych, ty wiesz o czym piszesz bo najeżdżasz jak ktoś powie coś o Neuerze(cieszysz sie,że pare osób też ma takie zdanie jak ty i myślisz,że każdy będzie pisał to co ty chcesz).Co boli cie moje zdanie(to masz problem),czy ode mnie zależy czy on przyjdzie?Nie i nawet jak przyjdzie to płakać nie będę,a jeśli nie przyjdzie to ty będziesz.
"4. Dlaczego sądzisz, że jesteś mądrzejszy od magazynu Kicker?"
A no w tamtym roku Neuer też grał dobrze(i puścił mniej bramek) i był dość nisko w rankingu,a Schalke grało dobrze,teraz rewelacji dla mnie nie pokazał(oprócz meczu z nami ale po tym meczu nie będę go oceniał tak jak wy) teraz nie dość,że stoją nisko,bramek więcej prawie dwa razy puścił(wiem nie tylko jego wina) i jest klasą światową,coś nie tak!,a obrona też gra tak jak ich potrafi bramkarz ustawić(wydrzeć sie) i tu widać że słabo Neuer ich ustawia)jest dobry ale nie najlepszy(w Niemczech tylko jest Neuer,Adler o nich sie mówi,także wyboru wielkiego niema),wszyscy z Schalke powinni być w rankingach cienko bo są słabi w tym sezonie Bundesligi i kropka.Statystyki nie kłamią.Coś jeszcze chcesz, takie jest moje zdanie i już szanuje twoje ale mam swoje, więc mnie nie neguj.
30.12.2010 17:21
Co brakło ci argumentów?może twój Naeuer został wybrany bramkarzem mundialu?
Czy sie popisał na turnieju czyms specjalnym? No nie,a tu mówimy o Bundeslidze.Chcesz coś udowodnić ale ci nie wychodzi.I przestań już cokolwiek pisać bo mnie to nudzi(bo nie masz za dużo do powiedzenia) i sie powtarzasz"Neuer jest najlepszy".(PS napisz do zarządu,a nie do mnie masz jakieś żale,może cie wysłuchają ale wątpie bo sie nie kwapią)a i naprawde masz Neuera(ikona Schalke) za zwykłego sprzedawczyka(zwykłą ...),że myślisz iż przyjdzie(coś na miarę Figo do Realu)no jest to teoretycznie możliwe lecz wątpie(w Niemczech nie będą za nim przepadać) chyba że ma klub w dupie(bo może przejść do klubu z poza Bundesligi).
30.12.2010 16:08
Sczylu mówiłem ci masz gówno do powiedzenia to nie pisz bo mnie twoje zdanie też mało interesuje,na dodatek robisz z siebie błazna Lloris gorszy hahah,dobre!Ty masz argumenty? gdzie bo na razie widze "Neuer jest najlepszy" o tuż niee(masz inne zdanie wali mnie to!!!)Zrozumiałeś?Najgorsze,że zniżam sie do twojego(niskiego) poziomu i z tobą dyskutuje choć masz mało do powiedzenia,a ty próbujesz znawce udawać!Kończę temat dziękuje za uwagę!
30.12.2010 00:17
Wyrwałeś zdanie z kontekstu i próbujesz być mądry?A po drugie(nie bronie tu bramkarza BvB) widziałem tą super obronę Borussi,a szczególnie po mecz z Sewillą(chyba spada im ta forma) i dużo osób wypowiadało się na ich temat i nie w superlatywach,więc co chcesz udowodnić?(bo że zapatrzony w Neuera jesteś to widze).
Co do artykułu ,to pokazuje gdzie jest nasza obrona.
29.12.2010 15:31
To sobie kup dzieciaku,jakoś po meczu z fiorą w LM połowa kibiców go chciała(tak jak teraz Neuera bo mówi sie o nim w mediach)jak to szybko zmieniacie zdanie zadziwiające,także zostaw twój debilny komentarz dla siebie szczylu!
29.12.2010 12:21
MullerFCB ty jesteś umysłowo chory ale to pomińmy,Kahn miał w swojej karierze nieliczne błędy i nie był już taki młody,porównywanie go z jakimkolwiek bramkarzem dla mnie jest nie na miejscu to jest Legenda.
Nie rób z siebie kretyna,Neuer jest dobry ale popełnia głupie błędy nie chcesz tego zobaczyć bo jesteś w niego zapatrzony,no to sobie bądz bo ja bym chciał dla Bayernu jak najlepiej,czyli po pierwsze szansa dla Krafta(bo on jest już w klubie i jemu sie należy)i co byś nie pisał to tgo nie zmienisz bo klub też chyba ma takie zdanie,a po drugie Lloris(genialny refleks,dobre wyjście) jest idealny dla Bayernu to moje zdanie (są jeszcze Adler,Frey,Akinfeev,na których jest teoretyczna szansa).
29.12.2010 11:50
jarema co chciałeś udowodnić wrzucając te filmiki,oprócz tego,że jesteś opózniony w rozwoju i nie znasz sie na piłce?
Pokarz mi jeden błąd (Llorisa,Aknfeeva bo byli bez szans) w tych filmikach bo nie wiem jak sie to ma do tego http://www.youtube.com/watch?v=gwFx9q-tz74&feature=related
Chcesz mi narzucić swoje zdanie?A przeglądaj to co wrzucasz(drużyny chyba ci sie pomyliły) bo robisz z siebie(wiesz kogo)...A już skończmy to bo ani wy mi nie narzucicie swojego zdania,a ni ja wam,więc o co krzyki(mam swoje zdanie i już).
29.12.2010 14:07
Szybka odpowiedz,ile czasu już pisałem nie czytasz dokładnie niech mu dadzą grać runde wiosenną(przy wzmocnionej obronie oczywiście) ale czy to ode mnie zależy? Wykaże sie to dobrze nie to w lecie zakup bramkarza(i tak zarząd sie nie kwapi na zakup bramkarza wolą Butta jakby chcieli bardzo Neuera to by chyba już u nas grał).Chcesz teraz udowodnić,że ja nie mam racji pisząc-"kosztem czego ma sie ogrywac, blamezy w LM",a to ja prowadze zespół?jak sie nie wzmocnimy to i tak będzie blamaż.
28.12.2010 20:44
redo1122 odpowiedz specjalnie dla ciebie bo widze masz jakis problem-
Neuer jest dobry ale robi głupie błędy i za dużo za niego chcą więc sie nie napalaj.Pasuje ci czy masz problemy z czytaniem.A i nie tylko według mojego rozumowania bo podałem ci News o Lloris`ie i tam masz wypowiedzi kibiców co myślą o Neuer`ze(czy go chcą,czynie oczywiście to zależy od zarządu ale macie tam zdanie kibiców).Pablo jak to sie ma do Krafta,a tak że jak szansy niedostanie to tak samo skończy czyż nie.I skończmy już ten temat bo już napisałem wszystko jak ktoś dalej nie rozumie to prosze czytać jeszcze raz.
28.12.2010 20:19
Ale robi głupie błędy i to nie tylko moje zdanie teraz jest o na jego temat szum i najerzdżacie jak ktoś powie na niego cos złego,a ja sobie tego nie wymyśliłem po prostu tak jest,Lloris też robi błędy ale tam macie wypowiedzi kibiców na ich temat także,nie tylko mi ten bramkarz odpowiada,a i cene Schalke za Neuera zawyży(jakby do nas miał przejść,choć wątpie),czy Lloris jest gorszy?wątpie,a cena niższa napewno.
28.12.2010 20:08
"Nie ! Rensing nie mial pecha tylko okazal sie poprostu slabym bramkarzem."
Aha no Rensing za młodu nieograny i miał z rozpędu wskoczyć na nr 1 Bayernu i może Rep.Niemiec bez ogrania?... No bardzo mądrze.
A tu mam coś dla wielbicieli Neuera -
http://www.youtube.com/watch?v=gwFx9q-tz74&feature=related
(Schalke jeszcze z dobrą obroną).
i tu artykuł o naszym jak Willy poleca Llorisa-
http://www.bayern.munchen.pl/artykul,sagnol-sprowadzic-llorisa,6000
i komentarze proponuje poczytać kogo nasi kibice wolą.Miłego czytania i wyciągnięcia wniosków kto jest dwulicowy,a kto dalej trzyma i nie wstydzi sie swojego zdania.Jak widać nie tylko ja go uważam za lepszego.
28.12.2010 19:40
To nie ja za każdym razem nie pisałem,że Neuer jest najlepszy(w stosunku do moich wypowiedzi)więc sobie daruj komentarze na mój temat bo chyba chcesz wyjść na "Dobrego wujka", bo dla nas według mnie najlepszy będzie Lloris(bądz Adler) ale tylko wtedy gdy nie wyjdzie z Kraftem(i każdy to samo powie kto choć troche zna sie na piłce)bo to jest Bayern(a nie Real,róbmy to co Barcelona-stawianie na młodych) i napalanie sie koniecznie na niego i wydawanie wielkiej kasy to głupota.Ta sama sytuacja była z Gomezem bo na jego miejsce trzeba Dzeko.I co już nie widze,żeby osoby,które tak pisały teraz narzekały,a dla mnie tacy to są dwulicowe...(wiemy co).Zarząd zrobi swoje i zobaczymy czy na tym dobrze wyjdziemy.
28.12.2010 18:17
No i nikt mu tego nie odbiera,każdy ma swoje zdanie i ja mam inne i już ale tonie ode mnie zależy,nam jest na razie potrzebny obrońca,środkowy pomcnik(np.Vidal) i ktoś jak(Oezil szybki,zagra za Gomezem(jest Mueller)ale gdy kontuzje R&R to kto zagra na skrzydle) i to na teraz w zimowym oknie i tu jest szansa dla Krafta choć pół roku do letniego okna i wtedy sie zobaczy.Teraz wydawanie dużej kasy na bramkarza,gdy sie nie sprawdziło Krafta będzie błędem.
28.12.2010 17:42
XYZ na razie to wy na mnie najeżdżacie,a nic sensownego nie powiedzieliście oprócz tego,że "Neuer jest najlepszy" ja mam swoje zdanie i poparłem argumentami i pisałem może czytanie ci sprawia problem? Jak mówiłem z żalami pisz do zarządu(bo nawet jak przyjdzie to płakać nie będe choć uważamże są lepsi)ale jeśli nie przyjdzie to dużo dzieci widze będzie płakało.No cóż...
28.12.2010 16:48
Bawisz mnie gościu ja ci podałem argumenty(jakie popełnia błędy),a ty z kolegami masz argument,że on jest najlepszy no bardzo mocny argument!Jakby Adler był zdrowy to on by bronił na MŚ,prosze jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to niemów,bo cały czas chcesz mi udowodnić,że masz racje i ty chcesz dyskutować.Ja patrze trzezwo i sie nie napalam jak dziecko,a ty nie masz wogóle pojęcia.Zniszczyć wychowanka na rzecz Neuera jak błąd tkwi w obronie i środkowy pomocniku(za van Bommela) i można spróbować Krafta.Z żalami napisz do zarządu,a nie próbujesz mi wciskać ciemnotę.
28.12.2010 16:31
uspokajać to ty sie możesz gościu bo już napisałem wcześniej jakie i kiedy robił błedy,koniecznie mi chcesz udowodnić że on jest najlepszy ale ja mam swoje zdanie i oglądałem jego mecze (nie przyrównój go do Kahna bo Neuer gówno osiągnął),a co do djzjee-Lloris ma doskonały refleks,wyjście,dobre wybicia(Neuer tu traci dużo,argumenty wrzuciłem niżej) tylko jedno ale ma słaby klub(ale jest bardziej ograny w LM).Ale swoją szanse musi dostać Kraft.I nie piszcie już nic bo gówno mnie wasze wywody interesują kupią go to kupią(płakać nie będe jak wy) zależy od zarządu ale coś sie nie kwapią i was to boli po prostu.
28.12.2010 16:04
no i o tym też mówie(Kraft w pierwszej kolejności) ale w Niemczech raczej kibice Bayernu za Neuerem nie przepadają i bardzo dobrze.A ty Pablo jestes typowym kibicem jakich ma real kto by sie nie pokazał,w mediach sie o nim mówiło on musi być nasz,a takich głąbów niecenie(chcesz argumentów baranie to masz-mecze Niemców z Bosnią(przed MŚ),Serbią,Anglią(MŚ) to tylko przykłady jego głupich błędów)a jak któś uważa że on jest typem Kahna(charakter),że ma jaja to powodzenia(taki jest Wiese).
28.12.2010 14:18
a miej sobie swoje zdanie,ja mam swoje i odpierdziel sie,wiem najlepiej Krafta zmarnować,to samo mówili(nie mówie że ty) o Gomezie,że słaby i trzeba Dzeko no i jak sie to ma teraz.Oceniam Neuera tak i już dla mnie Lloris jest genialny tylko ma słabą drużyne,Adler to samo(choć wyżej stawiam Llorisa),potem jest Neuer,Akinfeev,de Gea z młodych oczywiście.Ale Kraft jest pierwszorzędny dla mnie nawet,gdy Llorisa stawiam najwyżej.
28.12.2010 13:33
W pierwszej wypowiedzi napisałem za co go oceniacie(że jest niby taki dobry) jak byśmy sie interesowali Adlerem,bądz prasa o nim pisała to on by był najlepszy w waszym mniemaniu tak jak w tamtym sezonie.
28.12.2010 12:24
Rensing nie dostał szansy na ogranie sie za młodu(co można było przyjąć bo był Kahn i nikt by go na ławce nie posadził) ale Kraft jest w lepszej sytuacji i jak dostanie szanse to ją wykorzysta,mam nadzieje że LvG jak przystało na niego da młodemu szanse bo to on jest trenerem (Uli też chyba sie nie sprzeciwia).A Neuera kibice(niemieccy) nie chcą i bardzo dobrze i mam nadzieje,że zarząd też nie zniszczy kariery Kraftowi.Voy to co robił w tamtym sezonie Lloris to było coś,a Neuer mógł sie od niego uczyć,a to że teraz Lyon słabo gra to już inna bajka on sie tam marnuje.
28.12.2010 12:20
No faktycznie Arsenal zle wychodzi Chelsea dostała po dupie,każdy by sie tu zesrał za Fabregasem(ale kiedyś on był młody i słaby ale ktoś mu dał szanse),Wallcot,młody Szczęsny już wymiata,ale my musimy zmarnować Krafta na tego błazna od którego lepszy jest(Lloris,Adler).
28.12.2010 11:25
My za to byliśmy w formie(Butt ma swoje lata,obrony nie mamy,ciągłe kontuzje,pomocnik gra na obronie,a straciliśmy 20) jak już pisałem Schalke ma dużą kadre i niema słabej obrony(do tego dobry trener) i nie obchodzi mnie mecz z nami bo wy go tylko po tym oceniacie(sam sie przyznajesz) i widziałem jego popisy.Jak chcesz mnie poprawiać(specjalnie mu sie przyglądałem) to sie doucz w tym temacie.
28.12.2010 10:52
Ciekawi mnie na jakiej podstawie Neuer jest pierwszy bo tego nie moge zrozumieć jak już to w rundzie jesiennej bramkarz BvB jest poza zasięgiem,potem Mainz(które niema światowej obrony a jednak puscił mniej),niewiem według jakich reguł wybrali Neuera nr 1(w reprezentacji też super nie gra),bzdurny ranking może niech wybierają najlepszego na podstawie parad bramkarskich bo tabela nie kłamie i Neuer jest dopiero 6 i ktoś kto puszcza 24 bramy w 17meczach nie zasługuje na klase światową.Niech mają na względzie runde jesienną bo oceniają za zasługi,nazwisko,medialność(zainteresowanie innymi klubami) no nie wiem.
Jeżeli stawia sie Neuera w czołówce z takimi bramkarzami jak Casillas,Buffon,Cech(i nie interesuje mnie to,czy ktoś powie,że mają lepszą obrone bo z tym bywa różnie) to niech to udowodni.
28.12.2010 10:28
Neuer ma charyzme,dobre...charyzme to ma Wiese,trzeba być slepym by nie widzieć,że sie ma super nieoszlifowany(jeszcze)diament w postaci Krafta nie dać mu szansy to jest "zabójstwo jego kariery",a patrząc na innych bramkarzy to z młodych Lloris pozostawia konkurencje daleko w tyle(to co robił w tamtym sezonie i to,że z nami przegrali w LM nic tu nie zmienia bo on jest zajebisty tylko marnuje sie tam) ja pamiętam co robił też Neuer(i to mu sie nie zdarzyło raz),a jest jeszcze de Gea(nowy Casillas),Adler,Akinfeev.A Schalke niema przeciętnej obrony(Magath nie jest idiotą) i sporą ławkę.
28.12.2010 09:02
Skończcie z tym wychwalaniem i spuszczaniem sie Neuerem(robi błędy czasami bardzo głupie),Schalke niema wcale słabej obrony i na dodatek liczną kadre(trener też dobry),a straconych bram 24,my wiemy jak u nas z obroną,Butt też już młody nie jest,a mamy 20conie jest powodem do dumy(do tego kontuzje i cudowanie z pomocnikami na obronie),to chyba pokazuje jak Neuer jest dobry,oceniacie go po meczu z nami każdemu sie czasem zdarzy dobry mecz(a poza tym jeszcze nie wskoczyliśmy na najwyższe obroty).Mamy Krafta ograć go i będzie wymiatał jak nikt,a nie zesrywać sie za kibicem Schalke.
27.12.2010 23:45
Jak sie Kraftowi nie da szansy to sie nie dowiemy czy jest drugim Kahnem ale lepiej wydać kase na Neuera(popisy na i przed MŚ),przez takich jak Kaiser(dopóki rządził) i jego pieprzenie tracimy(a honoru to on niema chce tylko osłabić Schalke żałosna polityka) to LvG trenuje i niech mu sie nie wpieprzają bo na tym zle Bayern wyjdzie,Hoeneß mu sie na razie do roboty nie wpierdziela i chwała mu za to.
27.12.2010 20:07
A tak wogóle to mamy Krafta,który jeżeli nie dostanie swojej szansy skończy jak Rensing(który miał pecha,że grał wtedy Kahn i nie miał jak sie ogrywać),Kraft może być najlepszy tylko musi grać(i gdy wzmocnimy obrone nie ma sie o co bać)Neuer też kiedyś dostał swoją szanse i Kraft też musi mieć swoją i zobaczymy kto będzie najlepszym bramkarzem niemieckim(wierze że LvG da mu szanse).
27.12.2010 19:57
Wątpie,że kibice Bayernu chcą kibica Schalke,po drugie można miec innych Adler(dobry bramkarz ),Lloris(też bardzo dobry tylko musi przejść do porządnego klubu i będzie nr 1 na świecie),Akinfeev(też sie marnuje),Wiese(najbardziej popieprzony bramkarz nie wiem czy taki ktoś by sie nie przydał),Neuer jest dziwny na MŚ i przed robił dziwne rzeczy,głupie wyjścia,złe wybicia.
27.12.2010 19:12
Skończ chłopie pierdzielić bo sie suchać nie da van Bommel jest cienki i w ostatnich 2 meczach gdy drużyna sie(chyba) rozkręciła pokazał to dobitnie i jego błędy(zejście w meczu PN pokazało,że u LvG też już ma pozamiatane),Tymo też jest cienki ale cos tam gra,Mark już nic nie ma do pokazania w Bayernie on ma duży wpływ na drużyne?no ja myśle że jak odejdzie to tylko na dobre wyjdzie i Lahm,Schweini będą mieć wpływ na drużyne(szczególnie Schweini typ Gerrarda,Lamparda) oni będą ciągnąć drużyne.Może trzymajmy van Bommela do 40 bo on ma wpływ,no tylko ja tego wpływu nie widze cos.Drużyna jak Bayern aspirująca do wygrania LM musi sie wzmacniać,a nie na siłe osłabiać trzymaniem słabych graczy.
26.12.2010 20:34
van Bommel już sie skończył raczej dla nas,ale Tymo go nie zastąpi on jest słaby biegając po boisku mam wrażenie,że sie nie odnajduje czasami mu mecz wyjdzie ale to za mało,bardziej jest zapchaj dziurą.Kroosa trzeba ogrywać na tej pozycji(może być bardzo dobey) ale Vidal to jest ktoś dla nas.
26.12.2010 14:43
"jeżeli będzie Dżeko, to Gomez będzie wchodził z rezerwy" o ja pier.. co za tekst no na razie Dzeko to jeszcze musi cos pokazać żeby Gomeza wygryzć(widzieliśmy w ostatnim meczu lekki uraz Gomeza choć gramy dopiero 15.01 i wszedł Klose chyba ta sytuacja pokazała który napastnik jest tu Numero Uno jak sie boją o niego)Gomez jest idealny i niema co tu zmieniać nam jak już mówiłem to potrzebny bardzo szybki ofensywny gracz.
26.12.2010 12:18
po drugie primo na co nam Dzeko,jeżeli już kogos to typ szybkiego rozgrywającego/napastnika(przykład-Oezil,Aguero) ale mamy Mullera(chyba że w razie kontuzji kogoś mieć) i on znakomicie daje rade z Gomezem tylko Thomas musi grać za Gomezem,a nie cudować z nim na skrzydle.
26.12.2010 12:10
no Milan ma faktycznie kosmiczny atak jeszcze mniej goli niż my(w poprzednim sezonie my też byliśmy w formie,a to że nas pokonali raz nie znaczy że tak będzie zawsze).
26.12.2010 12:00
No to sie rewelacji dowiedziałem van Bommel(dobry zawodnik i szkoda ale taka jest kolej rzeczy) ostro to faulować potrafi,a nie reagować na porażkę i z kolan to jak już ktoś potrafił podnieść to Bastian(bądz jak w dwumeczu z ManU Olić).A za niego powinni Vidala ściągnąć i mamy walczaka z jajami na lata.
26.12.2010 00:30
Demichelis nie jest wcale zły,choćby na ławke(Breno zobaczymy ile sie będzie ogrywał,bo coś mi sie wydaje,że wiecznie),Van Buyten powinien odejść.
24.12.2010 14:15
no jak przyjdzie to od razu powinni go do Ajaxu na 2 lata wypożyczyć bo wiemy jak u nas kończą talenty.
24.12.2010 13:21
Baines to nie jest stoper tylko lewy obrońca.
23.12.2010 10:29
tak Muller łapie forme ale ja oglądam wszystkie mecze anie tylko 2 z VfB,gdzie mu podał(bo w pierwszym meczu Gomez też mu asystował) i pieprzenie,że to od Mullera zależy jest nie na miejscu(a Muller musi grać za Gomezem jest bardziej pomocny,a nie na skrzydle) Gomez teraz zapierdziela na 100% w każdym meczu.
23.12.2010 09:51
No jeżeli Bayern będzie sie bał takich "mocnych" przeciwników to daleko w LM nie zajdziemy.Trafiliśmy dobrze i "rozjedziemy ich jak gnój po polu",my sie mamy kogoś bać? Myśle,że koniec z tym!(a VfB zawsze dużo strzela ale też dużo traci obrone wzmocnić i niema problemu).
23.12.2010 09:17
Gomez jest najlepszy(uwierzył w siebie)i dużo od niego zależy,potem jest Ribery,który gra coraz lepiej i Muller(ostatnio zwyżka formy)razem ze Schweinim(ostatnio coś słabiej ale da rade) jeżeli będziemy grać tak jak pierwsze 15 minut z VfB to tylko Barca sie może z nami mierzyć(ale wzmocnienia muszą być) bo cały czas szybko,ostrym pressingiem grać pewnie nie będą(co też wczoraj pokazali).
23.12.2010 09:12
No obrony tomy nie mamy(dopóki gramy ostro,pressingiem tego tak nie widać dziś do 15 minuty),dużo tracimy gdy Muller nie gra za napastnikiem,a jeszcze więcej bez Gomeza(zrobił więcej przez 30min niż reszta przez cały mecz),potrzebny nam ktoś jak Marin(bo gdy niema któregoś R&R jest ciężkoich zastąpić).Bommel cienizna chyba to nareszcie dostrzeżono,zamiast van Buytena powinien grać Micho,Klose chyba 2 razy piłke dotknął(dobrze że mają słabego bramkarza to wpadła do bramki),Butt też cienko powinien już ogrywać sie Kraft(bo on może przyćmić nawet Neuera).
22.12.2010 22:50
no z Klose to niewiem co to będzie,bez Gomeza niema ataku,obrona pokazuje ile jest warta(Contento zawsze cos biega Pranjic stoi).Schweini coś słabo.
22.12.2010 21:22
Wątpie,że on jako kapitan(dotychczas) godził by sie na siedzenie na ławce i wchodzenie od czasu do czasu i co wtedy inny piłkarz(Lahm) mu oddaje opaskę wątpie w to sprawa honoru(chyba,że by był pierwszym kapitanem,który siedzi na ławce)nie wyobrażam sobie tego.Wyobraz sobie,że np Kahn jeszcze gra i przychodzi Bommel do drużyny i dostaje opaske za Kahna(ikone Bayernu)który dalej gra(coś w tym stylu) on raczej odejdzie.
21.12.2010 21:20
van Bommel to jest pomyłka,typ sie nie nadaje do szybkiej piłki co dobitnie pokazał z VfB i nic tego nie zmieni,spowalnia akcje porównajcie go do Schweiniego(pomorze w ataku,w obronie) on ma duży wpływ na drużyne,a raczej na jej gre(a Ze Roberto szybki,potrafił jeszcze nie zle dryblować w ogóle wszechstronny bo i na skrzydle dawał rade),nam jest potrzebny ktoś jak Vidal z jajami(a czy Gustavo sie nadaje zobaczymy).Jeżeli Bayern ma aspiracje na zwycięstwo w LM to trzeba(i w obronie) tu coś zmienić.
21.12.2010 20:59
Czy lepszy to by sie oceniło jakby przyszedł(wtedy Contento mógł by grać na skrzydłe w razie kontuzji R&R może by to wypaliło) bo widze,że ten kto u nas nie gra według was jest lepszy od naszych graczy (tak jak niby lepszy jest Dzeko od Gomeza) to można ocenić tylko w tedy,gdy Baines będzie u nas grał,zobaczymy co jest wart(bo mieliśmy już pare rozczarowań),moge sie mylić,bo to wyspiarz i gra ostro,szybko(i ta kwota za anglika jest śmieszna "niska" patrząc na na innych).
21.12.2010 16:10
jak już to jest nam potrzebny ktoś szybki jak Marin(lub jak Oezil) i może grać za napastnikiem(wszechstronny) myśle,że on dałby sobie rade kto zagra na skrzydle w wypadku kontuzji R&R,a gdy są zdrowi to gra w środku(jak Messi) my musimy grać szybką piłkę,a Altintop sie do takiej nie nadaje(zresztą tak samo jak van Bommel).
21.12.2010 12:05
Każdy miał jednakowe szanse bo zapowiedz konkursu była 15.12,więc o co afera,kto pierwszy ten lepszy (regulamin był podany).
21.12.2010 10:29
Młody zawodnik jak Contento ma to do siebie,że musi grać by sie naprawdę ograć(już gra bardzo dobrze i to w dużym klubie a nie malutkim klubiku) ale trzeba kupić nowego potem będzie jak z Hummelsem że go sprzedali,zmarnowali ale wy wiecie lepiej(i to też od trenera zależy bo to on ich trenuje) jedyny zawodnik,który tu zostawia konkurencje za sobą to Bale(na obronie,na skrzydle zagra bez problemu ale jego i tak nie kupimy).Także Contento musi mieć swoją szansę to będzie lepszy od każdego z wymienionych(Baines,Bastos,Coentrao) bo to nie tu tkwi wina za tracone bramki tylko w środku obrony(tu tylko Badstuber jest ale bez porządnego obrońcy on też za dużo nie pokarze) i w żałosnym van Bommelu(nie nadaje sie do szybkiej piłki,to samo Altintop).
20.12.2010 16:06
no faktycznie Contento jest od grania/wybijania głową no duże szanse ma np.w starciu z Pogrebnyakiem,a ja jakoś nie zauważyłem błędów w wybijaniu przez niego piłki.W moim przekonaniu to piłkarzami,którzy nie są na Bayern to Breno,Altintop,Bommel(Ottljako zmiennik mo żebyć) ich gra razi,a Contento gra coraz lepiej.
19.12.2010 20:39
maniek87-"Contento powinien zostac wypozyczony" bez komentarza(gośc gra bardzo dobrze no ale trzeba to spieprzyć)
krzaq- Diego odstaje?chyba inny mecz oglądałeś bo zapieprzał,a on odpowiada też za napędzanie akcji-co robi,a że nasz środek to cienizna to już nie jego wina bo on gdy idzie akcja nie wróci w sekunde i nie zaasekuruje bo wtedy od tego jest środek obrony lub defensywny pomocnik-van Bommel,który jest totalną pomyłką.
19.12.2010 20:21
no jak zszedł Gomez pózniej Muller to nie było gry,a i chyba Mario pokazał że umie kreować akcje,waleczność,szybkość to samo Contento.Bommel to wstyd dla Bayernu,że taki piłkarz tu gra i jest kapitanem cienizna.
19.12.2010 19:29
No nareszcie ładna gra ale Bommel,Altintop nie nadają się do szybkiej gry i na tym tracimy(a raczej oni cały czas tracą piłkę)na ale nie jest zle.
19.12.2010 18:21
A po co tu inni wchodzą to niewiem...mnie osobiście nie interesuje co piszą na swojej stronie(BVB,czy Werderu),ocenimy kto jest lepszy po sezonie(werder i bvb pokazali co znaczą w europie-"nic" i tu niema co komentować,choć werderu szkoda) Borussia niech sie modli o utrzymanie formy na wiosne(jesli dzis wygramy) to spokojnie ich dogonimy(chyba,że sami sobie przesramy runde wiosenną),a bardziej bym sie tu obawiał Leverkusen.A co do Werderu to szkoda ich bo zawsze cos w europejskich grali ale teraz cienko i Marina bo sie marnuje.
19.12.2010 15:43
To już raczej zależy jak kazał im grać LvG,on preferuje bardziej techniczny futbol(nie ostrą gre)bo nawet van Bommel nie gra już jak kiedyś,obrone(van Buyten,Breno też nie grają ostro nawet jeżeli są wolniejsi powinni faulować a oni nic)inny styl gry,a akurat Contento jest szybki przebojowy(mógłby troche ostrzej grać) i on za dużo nie grał(kontuzja),musi pare meczy zagrać żeby wejść na pełne obroty(a ostatnia akcja i gol Ribery`ego pokazał że potrafi walczyć do końca).
18.12.2010 13:06
Po pierwsze Inter to zespół jednego sezonu i my sie nie mamy czego obawiać(chyba tylko swojej obrony),nawet gdyby jeszcze mieli Mourinho to my mamy robić to co Barca,rozjeżdżać resztę,jeżeli wzmocnimy obrone(może też ktoś jak Vidal za Bommela)+szybki piłkarz na rozegranie do pomocy Gomezowi to nie powinniśmy mieć żadnych problemów,tylko niech ich LvG zmotywuje do gry,a nikt nas nie zatrzyma.
17.12.2010 13:41
Poczekajmy z oceną do końca okienka(teraz to już chodzi o honor klubu i raczej będą zakupy) ,a to czy mielibyśmy Khedire to już raczej zależało od niego samego Real mu przesłonił rozum,tak jak prawie każdemu(albo jest Real albo Barca są 2 rodzaje piłkarzy,dopiero pózniej rozumieją,że jest Bayern) i to tylko od niego zależy czy mu tam wyjdzie czy wróci rozczarowany z płaczem.
16.12.2010 15:20
Za dużo lamentujecie czasami,takie gadanie(jak Nerlingera) pomaga w negocjowaniu,po drugie te nazwiska to może być też zasłona,może są jeszcze kimś innym zainteresowani(media rozpuszczą plote,a my po cichu zajmiemy sie innymi zawodnikami,żeby nam nikt ich nie podkupił),w Bayernie kasą rządzi Uli,LvG też chyba ma tu coś do powiedzenia bo to on trenuje drużyne,a nie Nerlinger.Niech sie zajmą negocjowaniem,a rezultat oceni się po zamknięciu okna(chyba widzą co jest nie tak w drużynie i co trzeba wymienić).
16.12.2010 14:51
Bayern go nie kupił z takie pieniądze ,żeby zarobić na nim i takie bajki to można sobie wsadzić w buty.Po drugie w Bayernie niepotrzebne są wymiany Gomez/Dzeko tylko kupno cofniętego napastnika(jak Aguero) lub szybkiego rozgrywającego(jak Oezil) do pomocy Gomezowi.
16.12.2010 13:30
no do kogo macie pretensje,że u nas Hummels nie gra,przecież jak każdy młody został wywalony,a potem płacz.To samo może być z Contento(nasz najlepszy młody) bo wszyscy chcą Tremoulinasa,czym sie różnią niewiem oprócz tego,że Diego gra w lepszej drużynie i ma wielką przyszłośc przed sobą.Badstuber myśle,że sie ogra jeszcze bardziej i nie będzie problemu(choć nie preferuje takich graczy na stoperze tzn.bardzo wysokich).
16.12.2010 11:36
Po pierwsze jeżeli kogoś sprowadzą na lewą to będzie to lewonożny zawodnik jak Bastos,Bale(najlepszy z najlepszych transfer),po drugie nie wiem po co koniecznie kogoś na lewą jak dobrze gra Contento(chyba że Bale mógłby zastąpić Franka,Arjena na skrzydle w czasie kontuzji) w innym wypadku niema co na siłe kogoś kupować,lepiej wzmocnić środek(ale nie badziewiem) tylko piłkarzami z prawdziwego zdarzenia.
15.12.2010 12:59
tak super pomysł... Contento jest dobry bez ogrywania sie w słabym klubiku,jeszcze teraz gdy dobrze gra(no Tremoulinas faktycznie taki dobry)no nie wiem kto on czy Diego gra w lepszym klubie i nie uważam,że mu ogrywanie potrzebne,grał już w LM i to bardzo dobrze chyba że koniecznie go Bayern chce zmarnować(bo to krok w tył dla takiego piłkarza).Jeżeli on gra dobrze w Bayernie(tak młody gracz) to nie wiem po co mu ogrywanie,straci forme i tyle będzie.
13.12.2010 18:04
No słabo(nie ujmując 2 bramek to grał Ribery) na początku mu nic nieszło Gomez mu podawał,a on knocił,no Gomez zagrał średnio jak cała drużyna,niedokładne podania,straty,a to że 3-0 cieszy ale nie pieprzcie na jednego Gomeza bo to jest żałosne,a co reszta grała pięknie?
08.12.2010 22:45
Koleś z jajami,twarda gra,szybkość,waleczność transfery takich piłkarzy zawsze sie sprawdzają.Kroos,Tymo za mało waleczni,są a nam takich brakuje co widzimy w tym sezonie.Jeżeli Bayern będzie cały czas wierzył w młodych(jak Kroos),że może zacznie coś grać,to potem niema co mieć pretensji,że jesteśmy na takim miejscu w tabeli i gramy jak gramy(był na wypożyczeniu żeby sie ograć,tam mu szło tu już nie).
08.12.2010 16:54
niema co z krzysiem dyskutować Messi(Niemcy,Inter potrafili go bardzo ładnie wyłączyć z gry) od Robbena,Sneidera(tych nie tak łatwo co pokazali) miał tylko więcej goli(jakby na bramki patrzeć to i CR,Rooney powinien tu być bo też ich troche mieli),jednak dalej doszli Arjen(najładniejsze bramki) i Wesley(super akcje i gole) i to nie ulega wątpliwości,dlatego tego wyboru niema co komentować bo to jest żałosne.Dostali za piękne zachowanie po meczu(i w trakcie frustracje) z Interem(Bayern przegrał i to w finale ale swoją klase ma).
06.12.2010 21:08
Klosiu710 sorry ale ty czasem nie przesadzasz?pierw prosisz o odniesienie sie do tego,a chyba normalne to jest,że sie cieszyć nikt tu nie będzie z tego powodu,potem straszysz banem(mam ostrzegać jak będe chciał przekląć bo nie zrozumiałem),a kłótnie były i będą i to że kłóciłes sie z kimś ostatnio to z tego powodu nie musisz nas straszyć(lepiej banuj tych co wrzucają tu te typy dnia).A co do tematu i wyboru to myśle,że niema co tego komentować.
06.12.2010 18:15
no ja nie uważam że na odwrót Breno nic nie gra(głupie długie podania,małe doświadczenie),Contento szybki,waleczny nadaje sie do szybkiej gry,a że gramy jak gramy(bez śodka obrony) to sie niektórzy marnują(inanich siewine zwala).
05.12.2010 11:43
trener trenuje,zarząd(menager) kupuje w roli ścisłości,a Bayern to nie pierwszy raz kiedy robi taki błąd,czyli po dobrym sezonie brak wzmocnień powinno ich to czegoś nauczyć.
04.12.2010 23:10
jakbyś był trenerem/menagerem to bys my za daleko niedoszli,Contento akurat z młodych dla mnie najlepiej gra, a Breno przeciętnie dzis stracił nie biegł do końca za Raulem,tak samo Badstuber może bardziej ograny ale my musimy mieć najlepszych graczy na obrone a nie,młodzi tosie mogą uczyć od porządnych(trzeba kogoś porządnego kupić).A co do LvG robi błędy co do wyboru składu bo ma mały wybór i niema ławki jak inne mocne zespoły,ale wątpie,że ktoś inny niż on wprowadzi taką gre jak graliśmy wcześniej szybka gra,pressing.A zmiana trenera zawali ten sezon do końca raczej.
04.12.2010 23:04
aha ico wy z tym ciągłym porównywaniem go do innych napastników Bayernu,a kiedy tomy mielismy super strzelców-
2001 - Giovane Elber** - 15
2002 - Giovane Elber** - 17
2003 - Giovane Elber** - 21 - król strzelców
2004 - Roy Makaay*** - 23
2005 - Roy Makaay*** - 22
2006 - Roy Makaay*** - 17
2007 - Roy Makaay*** - 16
2008 - Luca Toni**** - 24
2009 - Luca Toni**** - 14
2010 - Arjen Robben -16
no faktycznie super wyniki których on może nie pobić teraz gdy strzelił tyle goli,a od kiedy gra w pierwszej 11,myśle że spokojnie może tyle strzelić ale co to da jak nie będzie mistrza i będziecie na niego zwalać wine.Bo Bayern to tylko Gomez?
04.12.2010 22:53
w meczu z z frankfurtem na 4-1 to on rozegrał tą akcje do franka,dobiegł pare metrów choć był w tyle i gdyby nie wpieprzył sie Tymo(co wyszło też na dobre) to on by to strzelił akcja rodem z Barcy,także twoja wypowiedz jest.... sam wiesz.Aha on jest wolny to dobre.... .
Porównanie z Tonim macie racje oni nie mogą sie równać bo Gomez jest dużo młodszy,lepszy,szybszy,głową strzela niekonwencjonalnie,Bayern dzis jest za słaby i nie potrafi wykorzystać tak zajebistego piłkarza,który może strzelać i po ok 30 goli na sezon(co nie jest nawet teraz niemożliwe)tylko musimy grać szybko i pressingiem.Jedne podobieństwo do Toniego to może być(oby nie),że skończy tak jak on jeżeli Bayern będzie grał jak dotychczas.
04.12.2010 22:46
Sory chłopy ale kto oglądał mecz barcy z realem,w tam tym sezonie nas porównywano do nich(i reprezentacje Niemiec na MŚ) bo graliśmy cały czas piłką nie oddawaliśmy pola gry cały czas pressing w tym momencie gdy idzie akcja zawodnik rozgląda się i.. właśnie i musi odegrać do tyłu lub na bok,a wtedy wybiegali na przód zawsze ktoś sie pokazywał nie było gry do tyłu(tak jak barca) przypomnijcie sobie finał PN z Werderem.Teraz tak nie gramy co za tym idzie niema kto napastnikowi,pomocnikowi dograć,to też niema goli i niema gry teraz wycofują bawią sie niema pomysłu na grę i kończy to się bramką dla przeciwnika i zwalaniem na obronę że robią błędy(kiedyś ich nie robili bo była inna taktyka jeszcze przed LvG) po co odgrywają do obrony jak więdzą,że są słabi. Także jak nie wróci Bayern grający pressingiem szybko,pięknie(i wzmocnić skład) to zawsze będzie taka gra i ktoś zawsze będzie winny.
04.12.2010 22:15