DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: pietrekFCB Strona 7

@Macio1993


tak się nieco przyczepię ale nie widziałem żeby Juup wyciągał rękę w kierunku Francka(filmik wyżej ok. 2:10). coś tam mówił do niego ale nie wiadomo co dokładnie. pozory wskazują na tą "zniewagę" (bo szczęśliwy z tej zmiany nie był) ale mogą też mylić.

23.02.2012 20:14

nie wiem czy niektórzy zauważyli ale w LM gra się po 2 mecze... TO JEST DOPIERO POŁOWA DROGI!!

PRAWDZIWY KIBIC NIGDY NIE TRACI WIARY(!!!bilion wykrzykników!!!)

22.02.2012 22:50

@Kuffour

co do "4."
taa... sam bym chciał być taki "grubawy"... to jest 169 cm czystych mięśni.

22.02.2012 21:44

@lysy

http://www.transfermarkt.de/de/emre-can/profil/spieler_119296.html

wg transfermarkt od 12 stycznia ma właśnie 18 lat.

22.02.2012 09:49

@blade

no ja tam nie wiem... jak zepną pośladki to może jakoś by z tego wyszli ale patrząc na ich ostatnie dokonania w lidze w ostatnich 5 meczach to marnie. zwycięstwo, 3 remisy i porażka + remis w FA Cup.

22.02.2012 08:37

Giroud i tak nie ma nic do gadania w porównaniu z 22 latkiem z Internacionalu (Brazylia jak by co) i mierzącego 187 cm Leandro Damiao. połączenie siły i nosa do bramek Gomeza i Brazylijskiej techniki. coś jak Elber w ciele Gomeza.

http://www.youtube.com/watch?v=V1PENrisTLA

21.02.2012 22:55

@italia11


twoja italja już dawno jest w piachu.

21.02.2012 22:20

@Rizzitelli


Juup jak i Favre mają kontrakty do 30.06.2013.

21.02.2012 08:55

@PrzemQ


tak! tak! jeszcze sprzedajmy Allianz-Arenę i kupmy Camp Nou albo Bernabeu(miliard wykrzykników)

20.02.2012 09:30

@Bawarczyk87


piłkarze są częścią klubu i obrażając ich obrażasz cały klub. a śmieszne (a raczej żałosne) jest głupie gadanie że ty kibicujesz tej drużynie a pod nosem wyzywając ich od "kurestwa". kibicować wtedy gdy wszystko idzie jest łatwo gorzej jak przegrywają to wtedy są "kurwy", "chuje", cipy".

19.02.2012 17:31

@Bawarczyk87


w trąbke? jakiś dziwny wybryk ewolucji...
po czym stwierdzam sezonowców? po tym: "banda pierdolonego kurestwa! pierdolone cipy bez jakichkolwiek abicji. chuj im w dupe po kolei jak leci!!!!! KURWAAAAAA!!!!!!!!"
co byś zrobił gdyby ktoś powiedział (a raczej wydarł się sądząc po ilości wykrzykników) ci prosto w twarz to co ty w swoim jakże błyskotliwym komentarzu? przytakiwał byś? wątpię...
ja rozumiem zdenerwować się po takim meczu ale mieszając klub z błotem najsiarczystymi wyzwiskami ja bym cię kibicem nie nazwał.

19.02.2012 14:53

@lascah


jak pojadą szwedy... ja w przeciwieństwie do niektórych nie potrafię przewidywać przyszłości ani nie mam szklanej kuli. przeglądnij komentarze niżej to znajdziesz tuziny jasnowidzów którzy wróżą armagedon.

19.02.2012 13:56

tu po każdym (JEDNYM) słabym meczu jest to samo.
najczęściej się powtarzające:
"z taką grą nie ma co marzyć o majstrze, LM",
inne:
"Bayern zgasł"
"wywalić (zazwyczaj cały skład, zarząd, ogrodnika, sekretarki, sprzątaczki)"
PRAWDZIWA PEREŁKA: Bawarczyk(jak z koziej d*** trąba)87: "banda pierdolonego kurestwa! pierdolone cipy bez jakichkolwiek abicji. chuj im w dupe po kolei jak leci!!!!! KURWAAAAAA!!!!!!!!"

poziom niektórych kibiców jest jeszcze gorszy niż wczorajszego meczu. i nie mam na myśli kultury osobistej i takich tam pierdół. później jak przyjdzie forma i zaczniemy wygrywać to pierwsi będą się pluć jak to wierzyli, pomimo kryzysu pozostali "wierni"... PIEPRZENI SEZONOWCY! (wiadome że nie wszyscy ale widać ich gołym okiem)
krytyka jest normalna po takich meczach z takim rywalem ale chyba niektórzy nie umieją ubrać to w inne słowa jak "banda pierdolonego kurestwa! pierdolone cipy bez jakichkolwiek abicji. chuj im w dupe po kolei jak leci!!!!! KURWAAAAAA!!!!!!!!"

19.02.2012 12:31

@DANTEkr

"nie no bomba :D za tydzień schalke :D napewno wygramy :D bo wycieńczającym meczu z FC BASEL :D zajebiscie po prostu nic tylko płakać nad tym co oni prezentują"


raczył byś zauważyć że gramy u siebie gdzie w tym sezonie straciliśmy punkty tylko z BVB i po wpadce z Gladbach na samym początku a oprócz tych meczy straciliśmy tylko JEDNEGO gola z Werderem (4:1). czyli łącznie straciliśmy u siebie "aż" 3 bramki.
dramatycznie wyglądają mecze na wyjeździe. w ostatnich 7 meczach wyjazdowych 5 razy traciliśmy punkty.

19.02.2012 11:01

lahm prawa, alaba lewa

18.02.2012 19:33

ostatni sezon + obecny:
Liga:
52 mecze - 46 goli, 7 asyst
LM:
13 meczy - 14 goli, 1 asysta
DFB Pokal:
8 meczy - 5 goli, 2 asysty

w sumie:
73 mecze - 65 goli, 10 asyst
-------------------------------------------
ja tam wolę jego 65-krotnego farta na pustą bramkę niż cudne sztuczki z których nic nie wynika.

18.02.2012 15:59

elegancki rezerwowy ale powoli bo to TZ wg których 2 razy kupowaliśmy van der Wiela raz 10 raz 20 mln.
środek jest młody i perspektywiczny Boateng 23 lata, Badstuber 22 i to oni będą grać przez długi czas a nie żadne Thiago Silvy czy Puyole i to że niektórzy wiecznie mają wąty za jeden gorszy sezon tego nie zmieni. Badstuber w tym sezonie gra niemal bezbłędnie czy to przy Boatengu czy rosłym Belgu.

18.02.2012 12:09

oby!

16.02.2012 11:02

@redo
nie czepiaj się tak. jak się pisze szybko to czasem jakaś literka "nie wskoczy"

16.02.2012 10:46

@kiopa

żeby jakiś młodzian zaistniał w takiej drużynie jak Bayern musi mieć szczęście kiedy trafia do pierwszego zespołu. tzn gdy na jego pozycji wypala się jakaś gwiazda albo podstawowy zawodnik doznaje kontuzji a trener da mu szansę i pokaże na co go stać. Nils trafił na Gomeza w szczytowej formie i nikt o zdrowych zmysłach go na ławkę nie posadzi. wiadomo że mógłby dostawać więcej ogonów. Alaba widać najbardziej przekonuje do siebie Juupa do tego może grać niemal wszędzie w pomocy + lewa obrona. na pozycjach Usamiego (tj. "10" + oba skrzydła) może grać Ribery, Robben, Kroos, Muller (wokół nich kręci się podstawowa ofensywna pomoc), Alaba, ostatecznie Olić i Pranjić.
z resztą w podstawowej 11 gra i tak sporo może nie juniorów ale nadal młodych i rozwijających się zawodników. Boateng(23), Badstuber(22), Kroos(22), Muller(22), dużo grywa Alaba(19). a reszta to też nie jakieś pleśniejące dziadygi. Neuer (25), Gustavo (24) a najstarsi Lahm (28) Bastian (27) i Gomez (26).
a zrozumcie też trenera który ma niejako "obowiązek" zdobyć tytuł po nieudanym sezonie w dodatku który ma jeszcze góra kilka lat kariery woli nie ryzykować z młodzikami gdy w tabeli nie jest w komfortowej sytuacji.

15.02.2012 18:29

@kiopa


tak wszystkich porównujcie do Usamiego. ryczycie za nim jak byście dostawali pieniądze za jego występy. technicznie jest bdb ale u Juupa trzeba jeszcze mieć trochę kondychy (więcej niż na pół godziny) i siły fizycznej. Shaqiri idealnie odzwierciedla to co Juup ceni w zawodniku. nie. nie modny wygląd. szybkość, zwrotność, waleczność(i możliwości ku temu a nie tylko chęci), wytrzymałość dzięki której może więcej pracować w ofensywie i w defensywie. Bayern to nie bar mleczny. nie dla każdego znajdzie się miejsce.

15.02.2012 11:05

z innej beczki:

"Mistrzowie Szkocji na skraju bankructwa!"

Jeden z dwóch najbardziej utytułowanych szkockich klubów - Glasgow Rangers, znalazł się na skraju bankructwa. Władze "The Gers" złożyły już do sądu wniosek o upadłość i wszystko wskazuje na to, że do klubu na dniach zostanie wprowadzony zarząd komisaryczny.

Glasgow Rangers swój wniosek o upadłość złożyło w przededniu decyzji sądu podatkowego w Edynburgu, która może kosztować klubu aż 49 milionów funtów. Wyrok ma dotyczyć oszustw podatkowych do jakich miało dochodzić na Ibrox Park od 2001 roku. Klubu nie stać na zapłacenie ewentualnej kary, a ogłoszenie upadłości wydaje się być jedną szansą na jego uratowanie.

*pilnanozna.pl

14.02.2012 14:47

@Zduns

po prostu może głosić 25 zawodników a że nasza kadra liczy 24 zawodników w tym 4 bramkarzy to wziął co lepsze z rezerw żeby nie zostawić pustych miejsc.

14.02.2012 12:22

@Hasan89


mi nie chodziło o najeżdżanie na BVB jako klub tylko o tych kibiców (nie tylko BVB) którzy tak wyśmiewają politykę transferową FCB a ich klub dawniej robił i robił by dokładnie to samo jeśli miały by takie możliwości finansowe. zarząd BVB mówi jasno że transfer Reusa to początek więc czy teraz będą wyśmiewać również własny klub gdyby kupili (to tylko przykłady. nie są związane z żadnym zainteresowaniem transferowym)np. Heung-Min`a z HSV, Tasci`ego z VfB albo Sama lub Schurrle z B04? nie wydaje mi się. nawet nagle zmienią zdanie co do takich transferów. już nie nazwą tego osłabianiem rywali z BL.

14.02.2012 09:32

nie wkur**j się tu jak napiszesz taki komentarz jak ten i cię ze strony wyloguje za bezczynność...

@karaban

wiem ale to nie PW że to co piszesz dociera tylko do tego do kogo wysyłasz a widząc waszą rozmowę (jak wszyscy z resztą) chciałem coś dodać.


ogólnie rozchodzi się o to że kibice innych klubów BL mówią często na FCB "buyern" (obowiązkowo z małej litery) co nawiązuje do częstych transferów Bayernu za grube $$$mln po czym zazwyczaj zdobywamy majstra BL i Puchar. ostatnio tu wpadali "goście" którzy m.in. drwili właśnie z tego i przyrównywali do szejków z City i szczycili się że BVB potrafi znaleźć dobrego grajka w 2-3 lidze za grosze(bo po hulance za grube mln i katastrofie ekonomicznej tylko na takich mogli sobie pozwolić). a tymczasem BVB zmierza do tego z czego się tak naśmiewają. a zakontraktowanie Reusa za 20 mln jest - jak to sami głośno przyznawali - dopiero początkiem.
teraz słowa "Atakujac kogos niektorzy powinni pomyslec czy ich klub jest pod tym względem bez zarzutu" będą działały w powyższym przypadku w obie strony.

13.02.2012 21:01

@karaban | godz. 15:29:15


jakie zainteresowanie Marco? może tu na stronie. w wywiadach zarząd był wypytywany o Reusa to odpowiadali że jest niezły. może zarząd się nad nim zastanawiał ale najprawdopodobniej dostali sygnał że Marco nie chce do FCB no to odpuścili. a wy się plujecie że podpieprzyliście nam główny cel transferowy.
a czy jest wart tych pieniędzy? jeszcze nie przymierzył waszej koszulki(no może do jakiegoś zdjęcia) a już piszesz że jest wart. to się okaże z czasem bo równie dobrze może być klapą sezonu.
.......................................................
"Dla mnie najlepszy jest Real ktory oddaje wielu swoich wychowanków za psie pieniadze a po kilku sezonach za miliony ich odkupuje"
ty się śmiejesz a przypomnij/sprawdź sobie skąd Marco przeszedł do Rot Weiss Ahlen U19. właśnie z BVB U-17 za DARMO skąd za 1mln przeszedł do Gladmach skąd wraca do macierzystego klubu za okrągłe 20 mln.

13.02.2012 16:07

@Sammer

każdy słyszy to co chce usłyszeć.

13.02.2012 14:08

@piechot10
"nie będzie lisem pola karnego jak Gomez, tylko będzie dużo walczył i biegał"


od razu mówię że się nie czepiam nie spinam, ale moim zdaniem Gomez jak na klasycznego dobijacza dużo biega za rywalami. to że czasem stanie w miejscu jak straci piłkę to się zdarza ale często go się widuje zapieprzającego za rywalem i czasami odbierającego piłki czasami faulującego. widzieliście kiedyś Lucę Toniego biegającego od obrońcy do obrońcy?

13.02.2012 09:15

@Kuffour


jeszcze Real jest na gazie.

12.02.2012 21:00

@wuch11
"czy to strona Bayernu czy Szczakowianki Jaworzno"


to gdzie działa jeszcze twój ruch oświecenia? czy tylko na tej stronie ludzie mają inny pogląd niż twój?

12.02.2012 17:27

@wuch11


kompleksy leczy się przez wchodzenie na strony innych klubów i udawanie obiektywnego eksperta. potocznie nazywane "trolling".

12.02.2012 15:31

@wuch11


kompleksy leczy się przez wchodzenie na strony innych klubów i udawanie obiektywnego eksperta. potocznie nazywane "trolling".

12.02.2012 15:20

za wolne kontrataki(a raczej ich brak) są po prostu założeniem taktycznym przy prowadzeniu. jeśli masz piłkę to przeciwnik nie może ci nic zrobić. lepiej przepykać 10 minut niż stracić piłkę w szybkim kontrataku i narazić się na szybką kontrę przeciwnika. jeśli wynik byłby niekorzystny to na pewno mając doskonałą okazję na kontrę nie zwalnialiby i nie klepali pozycyjnie. pamiętam ostatni mecz z MU na OT (3:2) w końcówce meczu będąc na wysokości pola karnego MU zamiast posłać dośrodkowanie czy próbować wdzierać się w pole karne wycofali piłkę do samego bramkarza.
takie taktyki nie ogląda się z zapartym tchem ale ważne że dzięki temu można ograniczyć możliwości rywala.

BTW: Barca 2:0 w dupe do przerwy z Ossasuną.

11.02.2012 21:05

DANTEkr

już się dawno przedłużył.

11.02.2012 17:14

nosz kurwa... Usami, Petersen na ławce a Tymo włazi x[

11.02.2012 17:09

Holger szalony xD

11.02.2012 17:04

http://www.firstrowsports.eu/watch/106913/1/watch-bayern-munchen-vs-1.-fc-kaiserslautern.html

11.02.2012 17:02

jak by to Robben strzelił Neuer zaliczyłby asyste :D

11.02.2012 16:57

@zioms


ty nienormalny jesteś?

11.02.2012 16:25

buahahaha! od kiedy to za idealne wślizgi daje się kartki?

11.02.2012 16:15

Mulllllaaaaaaaaaaaa!!!

11.02.2012 16:00

jeaaaaaaaaaaaaaa!!!

11.02.2012 15:36

jeaaaaaaaaaaaaaa!!!

11.02.2012 15:36

@Bordo

"niejeden tu kibicuje od 2 sezonów i udaje wielkiego eksperta"


jednym z nich jest żółto-czarny troll określający się nickiem (cośtam)Bordo

10.02.2012 19:54

@Bordo


wpisz sobie w Google (chociaż znając ciebie pewnie masz bana) słowo "hipokryta" a potem przyjrzyj się swoim trololowym komentarzom.

"Mowiłem, że dla Robbena sprowadzenie Shaqiriego to sygnał, że w klubie nikt na niego nie liczy i że czeka go trudny"
i
"Ten transfer będzie strzałem... tyle że w kolano."

to w końcu niewypał/ochłap jak dos Santos/Schlaundraff czy konkurent równy Robbenowi?
hipokryta w czystej postaci i zero absolitne.

10.02.2012 19:52

@Bordo

jak by zakładał stronę o dzieciach NEO to nazwa Bordo była by idealna.

10.02.2012 19:48

+ Gustavo za Tymo i happy!

10.02.2012 17:28

@Bordo

określ się w końcu czy Shaqiri to wg ciebie ochłap który skończy jak Schlaundraffy i dos Santosy czy poważny konkurent dla Robbena?

10.02.2012 08:06

@bordo

Shaqiri ma 20 lat Reus 22. co będzie za 2 lata nie wiadomo ale gdy Xherdan grywał już w LM z najlepszymi to Reus tułał się w 2 BL. ochłapem jak na razie to się okazał wasz Perisić.
p.s. ale co się nie udał z Reusem? wytłumacz proszę.

09.02.2012 22:00

@scaloni

"Wystarczy zachować spokój, Arjen"

Roy coś tam radzi Arjenowi. powalcz trochę z Google tłumaczem coś zawsze wydedukujesz.

09.02.2012 21:46

ja w nim widzę wersję Robbena ale takiego walecznego, pracowitego, wracającego za straconą piłką. wzrostem bliżej mu do Riberyego ale w jego grze rzuca się w oczy zagranie właśnie a`la Robben. zejście i strzał. Frąk też to lubi ale że lewa noga z prawego skrzydła tak że...

@scaloni71

najwidoczniej Juup nie lubi malutkich i drobniutkich chłopców. u "Shaqa" ma to czego nie ma u Usamiego. mimo wzrostu jest masa, siła, wydolność a technika nie gorsza jak u Japończyka.

08.02.2012 17:19

Usami też miał fajne umiejętności ale nie wytrzymywał kondycyjnie przez co Juupowi się nie spodobał(chyba). Shaqiri ma odpowiedni charakter i warunki fizyczne(wzrost to nie ale to skrzydłowy), potrafi powalczyć o piłkę, nie odpuszcza, "na oko" widać że pary ma nie mało, szybkość, strzał itp. myślę że Juup nie będzie miał obaw wystawiając go do gry. Robben z resztą ma już swoje lata (jak na skrzydłowego) do tego ciągle szuka formy i pewności siebie sprzed niedawnych kontuzji. Juup jeśli ma młodego piłkarza który prezentuje odpowiednie umiejętności piłkarskie jak i fizyczne nie waha się go wystawić. Alaba jakoś niemal co mecz dostaje chociaż kilkanaście minut w tym 7 x wyszedł w pierwszym składzie z tego rozegrał 5 pełnych.

08.02.2012 14:07

@redo

peeeewniee... róbmy dom starców... doświadczenie mamy w postaci Ribery`ego i Robbena to po co jakieś dziadki darmozjady? a ta "kinder niespodzianka" jest już trzeci sezon podstawowym ogniwem w składzie FC Basel. a ma 20 lat.

08.02.2012 13:35

sylwetką przypomina Givanildo Vieirę de Souzę (Hulka z FCP) tylko głowę niższy ale podobnie napakowany.

07.02.2012 18:53

@Fifi


a no po niemiecku. oczywiście co nieco się różni ale dogadać się powinien.

07.02.2012 17:56

@Zielas500


ja to widzę raczej tak że Lahm zostaje na lewej, Contento zmiennik (Alaba, Gustavo w ostateczności) a Beck walczy z Rafinhą o pierwszy skład na prawej obronie. nie wiem jak tam sobie Xherdan radził i ile grał na lewej obronie ale wydaje mi się że to były takie epizody jak z Alabą. kłopoty kadrowe i musieli kombinować.

07.02.2012 16:09

@Zielas500


tak rzucać Lahmem co sezon z jednej na drugą to nie za fajne by było.

07.02.2012 16:08

tak tak "Neymarze" masz całkowitą rację... to tylko i wyłącznie wina Robbena a posadzenie go na ławce uleczy wszystkie nasze problemy zostaniemy w mgnieniu oka najlepszym klubem w historii piłki kopanej. a przez całkowite wygnanie z klubu znikł by głód w Afryce, zażegnały by się wszystkie konflikty zbrojne na ziemi, zapanował by pokój i harmonia. Polak z Niemcem miłowali by się jak bracia, Chińczyk przytulił by Tybetańczyka a Izrael z Palestyną stanowiły by jedność. sam Jezus Chrystus zstąpił by na ziemię i osobiście uznał kierownictwo naszego klubu jako wybawicieli ludzkości z grzechu i nienawiści, ubóstwa i głodu, ze zła i okrucieństwa ludzkiego mieli by w niebie zarezerwowane specjalne miejsca.

07.02.2012 14:03

@rammstein137


co do lewej obrony to po primo jest Contento (obecnie kontuzjowany) a po drugo Xherdan może ponoć grać na lewej obronie (ale to chyba ostateczność) ale na razie nic oficjalnego nie jest powiedziane w jego temacie. po trzecie ostatecznie Alaba lub Gustavo. prędzej by się na prawą przydał konkurent dla Rafinhi (a nie środkowy obrońca Boateng i Tymo który może 3 razy w karierze tam "starał się" grać). na moje pasował by Andreas Beck z Hoffenheim. największy + dla zarządu to to że kolejny Niemiec ale umiejętności oczywiście też posiada odpowiednie. kolejny to już chyba raczej abstrakcja ale Kyle Walker z Tottenhamu robi furorę od jakiegoś czasu w Anglii.

07.02.2012 13:18

hmmm... jeśli za darmo to żadne ryzyko. dokładnie jak napisał FCBx2.

07.02.2012 13:14

Gomez się nie rozwija... jak by miał dopiero 20 lat to byłby problem. to jest już ukształtowany piłkarz a nie junior.

07.02.2012 13:08

@Gipsi


to było wypożyczenie za kilka groszy a nie transfer za grube mln.

07.02.2012 13:01

@Zielas500


i przez to jesteś tak zajebisty że możesz wyzywać cały ukochany(wydawało by się) klub jak klasyczny sezonowiec? niektórzy nie pamiętają nawet Makaaya, Ballacka, czy Sagnola a tak "błyskotliwie" nie nazwali by klubu nawet przy 3 porażce 8-0 pod rząd. możesz sobie pamiętać nawet Heinza Ostnera, Dietera Brenningera czy Rainera Ohlhausera. kto nazywa klub od "Cwelli, Hien bez honoru, Chujjjjjjje Pierdolone konfidenty," i takie "wyszukane" stwierdzenia jest kibicowskim śmieciem.

06.02.2012 08:57

@Zielas500

z "JuTube" to ja nawet Gerda Mullera, Beckenbauera i Seppa Meiera pamiętam. i buca z tego że pamiętasz?
"Cwelle Chujjjjjjje Pierdolone konfidenty Sprzedali mecz / Hieny bez honoru / Bayern to teraz ochłapy z resztek euro futbolu"

do pełni szczęścia trza się było jeszcze nazwać najprawdziwszym kibicem. idź tak pod Allianz-Arenę i wygłoś coś takiego (po niemiecku oczywiście) to by cię tylko Shickeria dopadła to byś do połowy zdania nie doszedł i byś już słowa w życiu nie wydukał. "kibicu"

05.02.2012 13:48

http://www.wisla.krakow.pl/pl/galeria/treningi_i_zgrupowania/Ostry_trening_przed_meczem/57920/

trening Wisły. kogo on tu obchodzi ale... kogo widzicie w wózku golfowym? znajoma twarz(profil)?

05.02.2012 11:38

większego sezonowego buca jak ta ciota niżej (wiadomo kto) to chyba nie było na tej stronie.
nie zdziwił bym się jak by to był jakiś żółty hejter robiący bajzel żeby "koledzy" mieli się z czego napieprzać. później przyjdzie niejaki fan120 czy inny (cośtam)BVB(cośtam) i jako standardowy przykład kibica FCB będą podawać tego jełopa.

05.02.2012 10:35

@dzigor2

hehe! pisało na rm.pl że ok 30 mln. a patrze na transfermarkt teraz i co widzę? ...
Summe: 51.400.000 €(!!!)

01.02.2012 17:42

Wydatki w zimowym okienku transferowym.
#1. Bundesliga: 53,915,000 euro#
2. Serie A: 50,840,000 euro
3. Premier League: 48,690,000 euro
4. Ligue 1: 42,000,000 euro
5. Liga BBVA: 8,700,000 euro

- realmadrid.pl

01.02.2012 17:12

Mourinho też zajebisty nie był (delikatnie powiedziane).

01.02.2012 16:02

szkoda... ale zaraz! przecież kończy mu się kontrakt, w lecie więc będzie mógł odejść za darmo a skoro doszli do porozumienia z kontraktem to może nie zrezygnują z tego definitywnie.

01.02.2012 14:47

@piechur


wypożyczyli go.

31.01.2012 19:19

@mavius

byyyyło

29.01.2012 18:40

te wąty do Neuera da się jeszcze zrozumieć ale darowali by se wpieprzanie się w marketingowe sprawy klubu.

29.01.2012 17:30

@gumis

kto dokładnie kręcił Badstuberem wczoraj bo chyba inny mecz oglądałem... może jakaś zgrabna blondynka na trybunach kręci Badstubera?

29.01.2012 10:54

i co? gomez out?

28.01.2012 16:48

http://www.transfermarkt.de/de/pepe-zu-bayern-muenchen/topic/ansicht_500_988844_seite1.html


Rzeźnik z Realu zu Bayern? xD

27.01.2012 20:35

@Rychugda


ale to są zeszłotygodniowe konferencje chyba.

25.01.2012 23:59

@mey13


bo dobrze ci się zdawało. na "skrinie" wyżej pokazane są tylko _zmiany_ wartości najlepszych zawodników BL. Lahm jest wyceniany na 28mln (jak by ktoś pytał).

24.01.2012 17:04

@Bayern1985


nie wiem jaki ty Bayern oglądasz (chyba że na LiveScore). co do Gustavo i Mullera jeszcze styknie ale Kroos(nie ma w FCB kogoś takiego jak KroSS) bez formy? od około połowy jesiennej rundy nasz najlepszy po Francku zawodnik! ale pewnie... formę się traci po jednym gorszym meczu gdzie wszyscy dali plamy. myślisz że taki Usami cię zbawi skoro nie wytrzymuje kondycyjnie 1 połowy na pełnych obrotach...

najlepiej niech rozwiążą klub i założą od nowa...

22.01.2012 12:55

@Zielas500


to że nie gra znaczy że źle gra? ciekawa teoria...

22.01.2012 10:52

nie no chyba nie myślicie że nasi są aż tak głupi żeby mając ŚO na prawej stronie i PO na ławce, zastąpić kontuzjowanego ŚO defensywnym pomocnikiem...
nie ma innej opcji niż Boa w środku i Rafinha na PO.
z resztą wy patrzycie tylko na:
"Mamy też Luiza Gustavo i Tymoszczuka, którzy mogą grać na tej pozycji".
a większą wagę przywiązywać powinniście do pierwszego zdania:
"W osobie Jeroma Boatenga, mamy piłkarza, który przychodził do nas jako środkowy obrońca".

22.01.2012 10:45

a czy ty mądry jesteś? twoje podejście jest jak prezesika z Polonii Warszawa. jedna porażka i wynocha. wywal trenera po jednym słabszym meczu albo jak na rynku pojawi się ktoś z większym nazwiskiem to wywalić w środku sezonu niezależnie od wyników. brawo...

21.01.2012 09:58

@Zielas500

chyba TYLKO tak:

2. Lahm Badstuber Boateng Rafinha

21.01.2012 09:26

Bayern po prostu z kilkoma zespołami nie potrafi grać... BVB, Mainz i Gladbach. z tymi 3 drużynami zawsze się (przynajmniej) męczymy.
do tego przestali by pieprzyć o tej swojej jakości tylko niech to pokazują to na boisku. jak to powiedział Pep Guardiola "Musimy poczuć się małymi żeby być wielkimi".

@DasDritteReich

takie jełopy jak ty przyłażą tylko jak nie idzie i srają ogniem na cały klub po każdej porażce wywalając połowę składu. wg takich jak ty nie istnieje zgranie tylko skile w FIFie. pozbieraj do kupy 11 chłopa z różnych stron świata i zobacz jak będą "klepać".

21.01.2012 09:24

@Neymar7

ja mam wrażenie że ty bardziej cieszyłbyś się jakby Robbena połamali niż jak by miał strzelić zwycięską bramkę w finale LM.

19.01.2012 22:41

@Neymar


a czy to był jakiś poważny stan zapalny i 39 stopni? pewnie katar i nic więcej ale na trening w takiej pogodzie widocznie zbyt dużo szczególnie że pochodzi z innej strefy klimatycznej. ale co mu się stanie po przejażdżce samochodem z luksusowym ogrzewaniem i krótki pobyt u tatuażysty? przecież nie wyleciał w majtach taplać się w śniegu.

19.01.2012 19:53

@DasDritteReich


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaha! mógłbym już zakończyć tą wypowiedź ale ... Braafheid to znane nazwisko? no to Czarek Wilk jest światową gwiazdą...
zmarnowanie Olicia? szczególnie w pierwszym sezonie. jedyne co go zmarnowało to kontuzja. ma już 32 lata to gdzie go na siłę wpychać do składu jak Gomez strzela jak cybork. Podolskiego przerosło wyzwanie a Breno? sam się marnował przez swoje podejście na początku a teraz pozostaje nadzieja że ten spalony dom podziała na niego jak solidny kop w zad i weźmie się za siebie.

ale że Braafheid to znane nazwisko? - tekst miesiąca.

19.01.2012 19:46

@Neymar


a czy wygodne siedzenie na fotelu u tatuażysty jest tak męczące jak normalny codzienny trening?

19.01.2012 19:33

kupując 16 latka itp nie myśli się o wzmocnieniu pierwszego składu tylko o przyszłości. na początek najprawdopodobniej do U-19. potem jak niemal każdy wychowanek przez rezerwy do pierwszej drużyny. normalny proces. chyba tylko Bastian przeskoczył szczebel rezerw gdzie od razu z U19 przenieśli go do pierwszej drużyny.
co do Alaby to myślę że Juup widzi w nim środkowego pomocnika tylko na razie może nie wygląda bardzo bo jest na razie chaotyczny w grze ale z wiekiem okrzepnie i przyjdzie opanowanie itp. Bastain też z początku przez długi czas grał jako skrzydłowy.
Usami zaś jak grał to na prawym skrzydle więc konkurentem raczej by nie był.

19.01.2012 19:29

Neymar | 19-01-2012, godz. 11:32:08

"on tatuaże sobie robi ZAMIAST trenować"


czyli co? popier*olił trening i poleciał se dziary robić? to że jest piłkarzem to znaczy że nie ma życia prywatnego tylko 16 godzin treningu i 8 godzin snu dzień w dzień?

19.01.2012 19:08

@Neymar

ty pewnie na swojego Naymera chciałeś głosować? :P

19.01.2012 09:42

Gorecka to lewy skrzydłowy więc pewnie byłby szykowany na przyszłego następce Riberyego bo jak na razie Juup widzi Alabę bardziej jako śr pom. Ribery pogra jeszcze ze 3-4 lata na bank a po tym czasie obsada lewej flanki będzie sprawą otwartą. jeśli prezentował by wtedy odpowiedni poziom to z miejsca wskoczyłby do pierwszego składu w wieku około 20 lat. Kroos był ściągnięty w tym samym wieku chyba i nie miałbym nic przeciwko żeby "coś podobnego" z niego wyrosło(w FCB oczywiście). a w wieku 20-21 lat wg przepisów byłby chyba już naszym wychowankiem.

19.01.2012 09:25

aahahaha! ALTINTOP w pierwszym składzie na Barce xD

18.01.2012 22:02

Drużyna UEFA 2011 (wg. internautów).
Casillas - Dani Alves, Piqué, Thiago Silva, Marcelo - Xavi, Iniesta, Bale -
ROBBEN(???) Cristiano, Messi.


http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=37546

18.01.2012 15:43

"Być może już niedługo spełni się *MARZENIE* Franck'a Ribery'ego o sprowadzeniu do Bayernu Monachium snajpera Borussii Dortmund, Roberta Lewandowskiego."

aaaahahaha! MARZENIE?! xD

- pilkanozna.pl

18.01.2012 15:36

@Derp

aj no tak mój błąd.

18.01.2012 14:24

@piechot10

van der Wiela kupiliśmy chyba 2 razy i to oficjalnie. raz za 10 raz za 20mln...

18.01.2012 14:23

@Zielas500

... albo okiwa własnych partnerów z obrony i strzeli do własnej bramki...

tak, tak... się nie chce psuć renomy starego konta to się zakłada nowe i pierd*li farmazony.

18.01.2012 13:18

@emm

tylko że tym poranionym źródłem kieruje się wielu ekspertów(nie mam na myśli mnie, broń Boże).

dla mnie Gomez też jest dobijaczem i jest deczko drewniany. no i? najlepszy napastnik FCB, (do tego najlepszy strzelec reprezentacji Niemiec i jeden z najlepszych napastników Europy i Świata) w historii to był ktoś a`la Pele? Maradona? Ronaldo? NIE! właśnie ktoś a`la Gomez tylko niższy i drobniejszy. a stylem gry nie różnili się niemal wcale. moim zdaniem jeśli wszystko będzie się układać jak do tej pory to Gomeza za kilkanaście lat będzie się wspominać na równi z Gerdem Mullerem. mam bardzo głęboko gdzieś artystyczne popisy Bułgara (aczkolwiek świetny rezerwowy). dla mnie może nawet rozłożyć tapczan pod bramką i tylko myrdać nogą od której będzie się odbijać 30 piłek w sezon prosto do bramki.

17.01.2012 18:48

@emm
"Napastnikiem może jest lepszym, ale piłkarzem w zyciu nie"

tu się zgodzę (chociaż nie tak jak ty to widzisz). to nie halówka czy jakiś streetball. jak na razie to "dokładanie nogi" wychodzi Bayernowi tylko na (duży) PLUS. więc po co coś zmieniać w świetnie działającej maszynie?

a co do reszty (5ty asystent, 3ci strzelec lat 2006-11) to znowu w życiu ci nie wyszło.
(wg transfermarkt) w wymienionych przez ciebie latach Berba zaliczył 35 asyst. poprzeliczałem sobie lepszych zawodników jacy przyszli mi na myśl ale nie podam dokładnych liczb tylko jak już mi wychodziło więcej to ich sobie spisywałem:
Fabregas, Rooney, Lampard, Drogba, Nani, Giggs, Gerrard, A. Young. (kolejność losowa) zaliczyli więcej asyst od Bułgara.
wg moich obliczeń Berba jest co najwyżej 9tym asystentem.

co do strzelców to też nie jest tak kolorowo jak to przedstawiłeś.
Barba strzelił w tych latach 68 bramek. a więcej nastrzelali:
van Persie, Rooney, Drogba, Lampard, Tevez. (także kolejność losowa)
więc jest co najwyżej 6tym strzelcem w latach 2006-11.

co do lig to gdzie ja porównałem bezpośrednio te ligi?
a zobaczmy jak obaj radzili(Berba)/radzą(Gomez) sobie w BL:
Berba w BL(Leverkusen)
154 mecze - 68 goli/33 asysty = 0,44 gola na mecz / 0,2 asysty na mecz
Gomez w BL (VfB i FCB)
200 meczów - 117 g/ 34 as. = 0,585 g.n.m. / 0,17 a.n.m.

życzysz sobie jeszcze jakieś liczby?

17.01.2012 18:08