transfermarkt uznaje go za defensywnego pomocnika mogącego grać na obronie i środku pomocy. jest jeszcze młody i nieukształtowany to go rzucali po pozycjach jednak najczęściej między def. pom. a obroną. myślę że gdyby tak często grał na "10" to transfermarkt by to zaznaczył.
02.07.2012 08:05
@ThomasFCB
jak Can ma niby styl podobny do Ozila jak to defensywny pomocnik.
konto na YT prawdopodobnie prowadzone przez ojca/agenta.
01.07.2012 14:13
@hummels
eh dzieciątko ...zazdrość,zazdrość...
01.07.2012 12:30
@fcrobbery
żenadą to jest to co napisałeś.
01.07.2012 11:33
@Rafalindo
"masz jakiś kompleks do city? Jakby każdy zapomniał skąd przyszedł do nas Boa."
nie wiem co mają wspólnego jakieś (ponoć moje) wyimaginowane przez ciebie kompleksy do City do tego że próbuję ci wytłumaczyć że "sadzasz Holgera na ławie" czego tak uporczywie się wypierasz.
30.06.2012 20:54
@Rafalindo99
no i? pytasz się jaką parę woli "Kolo Toure Boa czy Holger i Boa" po czym wychwalasz Toure to chyba idzie zrozumieć że ty wolisz parę Toure - Boa co automatycznie łączy się z posadzeniem Holgera na ławce. nie wiem jak można to inaczej odebrać.
30.06.2012 17:26
@Rafalindo
14:47:48
"kogo byś wolał teraz np mieć linie obrone doświadczonego Kolo Toure Boa czy Holger i Boa?"
godz. 15:05:32
"wer2 pokaż mi jednego posta w którym napisałem by posadzić Holgera na ławie?Nie napisałem nic takiego,wręcz przeciwnie"
wer albo to olał albo nie zauważył więc pozwolę sobie wskazać gdzie sadzasz Holgera na ławie.
30.06.2012 17:15
@Rafalindo99
ja ci mogę utrwalić tekst znane teksty jak "stary" i "stawianie na młodych".
30.06.2012 14:29
@wer2
ja sądzę że Song i podobni zawodnicy za 30-40 mln pozostają w strefie marzeń kibiców (do puki nie zrobi się wielka dziura w składzie i taki transfer będzie najkonieczniejszą koniecznością).
co do zastępstwa Francka to czy Muller umarł czy co? Thomas może grać na 3 ofensywnych pozycjach w pomocy i od biedy w ataku. do tego Shaqiriemu gra na lewej stronie raczej nie jest obca. więc gdzie tu (wielki) problem?
30.06.2012 14:06
@wer2
ja sądzę że Song i podobni zawodnicy za 30-40 mln pozostają w strefie marzeń kibiców (do puki nie zrobi się wielka dziura w składzie i taki transfer będzie najkonieczniejszą koniecznością).
co do zastępstwa Francka to czy Muller umarł czy co? Thomas może grać na 3 ofensywnych pozycjach w pomocy i od biedy w ataku. więc gdzie tu (wielki) problem?
30.06.2012 14:05
@royal1410
peeewnie każdy trener na świecie zdobył vc-e mistrzostwo świata i europy.
30.06.2012 13:09
@wer2
myślisz że nakupisz zawodników po 30-40 mln i sami z miejsca rozniosą BVB? obecna kadra jest jak najbardziej do tego zdolna tylko trzeba ich poukładać mentalnie i znaleźć słabe punkty w taktyce albo wymyślić jak zneutralizować ich atuty.
30.06.2012 12:58
@Apollo
wątpliwe. pewnie przyjdzie ten młody Hakan a z tym hiciorem to byłbym ostrożny.
30.06.2012 12:29
@karl1985
to samo chodziło mi po głowie. Guardiola kiedyś powiedział: "Trzeba poczuć się małym żeby stać się wielkim". wydaje mi się że ten "gen zwycięzców" i zarozumiałość jaką zaszczepił w van Gaal obróciła się na niekorzyść Bayernu i dosięgła tym samym reprezentacji.
29.06.2012 15:35
shaqiri | 28-06-2012, godz. 23:30:43
"Nasuwa się jeden wniosek po prostu trzeba kupować piłkarzy zagranicznych ,nie niemieckich i będzie dobrze"
dobrze to będzie jak skończysz opowiadać farmazony oderwane od rzeczywistości.
p.s. kupić to sobie powinieneś rozum.
29.06.2012 10:45
jaki Bastian na skrzydle? jak już to Ozil ostatecznie Kroos.
28.06.2012 20:14
@kowalw9
bo tak! :)
27.06.2012 23:43
@Preczzmitami
yhYY...
27.06.2012 23:32
@FCBx2
lepiej operuje piłką i miał 10 asyst czyli coś czego Gomez nie potrafi.
27.06.2012 21:55
legat godz. 19:51:08
Schieber>Mandzukić
Reus>Shaqiri.
"wielki" Bayern się "wzmocnił".
"Martinez Suarez i byłoby super jak nie to np:Bender.Belhanda,Howedes"
jak nie to Vidal, Diego, Hummels. jak nie to X. Alosno, Silva, Thiago Silva. jak nie to Tsubasa, Tsubasa, Tsubasa.
27.06.2012 18:01
tak apropo dziwnych numerów:
3. Mohamed Kallon- Inter Mediolan(mimo, że zawodnik był napastnikiem)
1. Pantelis Kafes- Olympiakos Pireus( Piłkarz ten jest ofensywnym pomocnikiem)
27.06.2012 17:13
@FCBx2
nie obiecał żadnej "Bomby" tylko to był (bardzo) nieudany chwyt marketingowy. później media wykorzystały to do wielu plotek że zarząd jest coś winny zawiedzionym kibicom itp. jak chcesz bombę to zaglądnij na muzułmański bazar.
27.06.2012 14:10
dla mnie osobiście ciekawym rozwiązaniem byłby zawodnik Cagliari Calcio o którym kiedyś krążyły plotki łączące go z FCB. Radja Nainggolan - mierzący 177 cm, Belg pochodzenia Indonezyjskiego, środkowy lub defensywny pomocnik, czasami jako boczny pomocnik(czyli dokładnie w stylu Bastiana tylko jeszcze bardziej aktywny w def.) na boisku biega za dwóch, zawsze walczy o każdą piłkę do końca, taki Olić środka pola. transfermarkt wycenia go na 13 mln więc ok. 15 - 18 mln mogło by styknąć.
27.06.2012 10:02
@shaqiri
"myślę ,że od Dzeko bardziej ciekawszy byłby Pato" - chyba dla naszych lekarzy. w około 2 lata 11 kontuzji... Robben przy nim jest okazem zdrowia.
i nie po to Petersen odejdzie (prawdopodobnie na wypożyczenie) żeby marnować kolejnego młodego zawodnika na ławce w dodatku młodszego i bardziej utalentowanego za kolejne 12-15 mln.
myślenie nie boli.
27.06.2012 09:34
@Bajern
całkiem niedawno moja mama usłyszała o tym w TV i tak się przejęła że zaczęła do mojego młodszego brata (który gra sobie w klubie) coś tam histeryzować, oczywiście nie jakieś zakazy czy coś tylko takie wiecie jakie... wywody i teorie że tak powiem
26.06.2012 16:33
@GRZ
sprostuję że to tylko dla mnie osobiście tak wygląda z tego co zaobserwowałem i nikt nie musi brać jako wytyczne a czy na TM mają jakieś własne kryteria to nie wiem.
faktem jednak jest że tak po prostu znikąd 64% wy nie wciepali i wygląda na to że Mario II jest poważnym tematem dla zarządu.
26.06.2012 16:00
@GRZ
nie żebym za nim płakał czy coś. tylko uważam że dla napastnika takiego typu kilka/naście minut z ławki to zdecydowanie zbyt mało czasu żeby pokazać co się potrafi. przykład Gomeza w sezonie 10/11. w 5 meczach pod rząd wchodził na 13-20 minut - 0 goli. kolejne 27 meczy w wyjściowym składzie dało 28 goli. do tego w LM pierwsze 2 mecze z ławki 0 goli, pozostałe 6 meczy w wyjściowym składzie dało 8 goli.
po prostu niektórzy nie nadają się na dżokerów i potrzebują regularnej gry żeby pokazać co potrafią.
26.06.2012 13:27
GRZ(czy tam Rafalindo)
dla środkowego napastnika który żyje z podań 35 minut w sumie w 3 meczach to ma być wystarczająco? jakiś skrzydłowy by może kilka rajdów zrobił ale nie tzw. tyczka w polu karnym.
26.06.2012 12:54
@wdcaviar
a czy Lahm w jego wieku mówił że na zawsze zostanie w FCB? teraz mówi "nigdy nie mów nigdy" co jest przez niektórych (głownie dziennikarzy) różnie interpretowane ale akurat w jego przypadku transfer gdziekolwiek jest tak samo prawdopodobny jak Messiego do Realu.
26.06.2012 10:52
@FCBx2
taa ale 40 za Dzeko który grzeje ławkę w City i 7 mln pensji za zastępowanie Gomeza w razie spadku formy to w sam raz... a jak nie on to Gomez za 35 mln i podobnej pensji na ławce. człeku...
25.06.2012 22:36
@Vrill
ta. na transfermarkcie by nie dali 56% jak by to była Bildowska plotka.
25.06.2012 22:09
o_O na transfermarkt dopiero 40% a już 45%
25.06.2012 16:46
@Reeken89
Mandzukic może grać cofniętego napastnika i prawego skrzydłowego też.
@riberyfan
przestańcież już chrzanić o tej "bombie" bo żadnej (chyba) nie będzie! napaliliście się jak Reksio na sukę w rui. ludzie LOGIKA! Gomez jest nie do ruszenia czy się to komuś podoba czy nie, na ławce jest Pizarro, ostatecznie Petersen który najprawdopodobniej pójdzie na wypożyczenie do Werderu.
Mandzukic byłby niezłym pomysłem jako alternatywa taktyczna w ataku. jest wysoki ale potrafi dograć, do tego jak to Chorwaci jest waleczny i nie odpuszcza.
25.06.2012 16:43
@Neymar
"Nikt za nim w Monachium płakał nie będzie"
bo nigdzie nie odejdzie.
sam nie czuję jak rymuję! :)
25.06.2012 11:52
w takim (i tak nierealistycznym) przypadku zaś trzeba by było kupić skrzydłowego bo został by Ribery, Shaqiri i Muller ew. Weiser tylko zależy czy szykują go na prawą obronę czy na któreś skrzydło.
25.06.2012 09:23
@shaqiri
a kto w tych czasach czyta czasopisma? (może BRAVO Sport ;P) po prostu jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrażenie że dla ciebie każdy byłby dobrym wzmocnieniem kto się w jakimś (jednym) meczu zaprezentuje lepiej niż przeciętnie, podajesz kandydatów na pozycje które tego nie wymagają itp.
24.06.2012 23:19
@shaqiri
ja? za prostego chłopczynę ze wsi. czekamy na kolejny tom opowieści Sci-Fi o transferach FCB.
24.06.2012 23:02
@pecz01
trzy?! chłopie! tam by było z 5! jeszcze Cana, Weisera zapomniałem jeszcze Mbaye Nianga, Serge Auriera, Oscara i jakiegoś bramkarza to ze 6 jedenastek by stykło! xD
24.06.2012 22:20
@shaqiri
przyhamuj albo od czasu do czasu napisz coś innego ciekawego bo cię tu jeszcze zniszczą jak Rafalindo ;P. wymieniasz te talenty z FM-a i co?
gdyby Uli i spółka szli twoją "filozofią" to kadra wyglądała by pewnie tak:
Neuer, Cech, ter Stegen, Leno, Matej Delac
-----------
Badstuber(?), Boateng, Hummels, Thiago Silva, Dede z Vasco da Gama, Sakho, Yanga Mbiwa, Howedes, Richards, Lahm, Alaba, Debuchy, Azpilicueta, Alba, Vrsaljko, Alex Sandro, Mathieu
-----------
Bastain, Gustavo, Javi Martinez, M`Vila, Fellaini, Sandro(Tottenham), Modric, Kroos, Muller, Kovacic, Lucas Moura, Hamsik, Ribery, Robben, Shaqiri, Gotze, Schurrle, Marin, Hulk, Andre Ayew, Pastore, Hoilett, Chadli, Mertens, Bale
----------
Doumbia, Neymar, Damiao, Dzeko, Jordan Ayew, Suarez, Balotelli, Falcao, van Persie, Higuain, Fierro, Eric Torres, L.de Jong
- a na sam pierw by sprzedali klub jakimś arabusom co nigdy piłki na oczy nie widzieli, a stadion zamiast Allianz-Arena nazywałby się Allah-Ahbar SZtadion.
kilka perełek:
"Tylko o to chodzi że właśnie Balotelli w Bayernie by tak nie robił jak w City tylko nie ma odpowiedniego trenera i wsparcia od klubu u nas pasowałby jak ulał." - głupek (Balotelli) zawsze pozostanie głupkiem.
"a jakbyśmy sobie pozyskali od nich np:Aguero,Dzeko ,Balotelliego czy Richardsa byłoby super." - yhy! napisz im kartkę na święta to może spełnią twoje życzenie...
"Dede z Vasco i 20 bramek w TYM ROKU"? chyba zawalonych! mecze w lidze ogólem: 74, Gole 7(!!!), Asyst 3...
24.06.2012 22:10
coś odnośnie słabszego meczu Bastiana z Grecją:
- Martwi mnie moja kostka - wyznał Schweinsteiger w jednym z wywiadów. - Chodzi o niewielkie ruchy w grze, w tym zrywy. Przed meczem z Grecją mogłem brać tylko udział w ostatniej części treningu. Zagrałem kilka złych piłek z Grecją, które zazwyczaj mi się nie przydarzają. Tak być nie może - stwierdził niemiecki piłkarz.
Zawodnik Bayernu Monachium liczy jednak na to, że uraz nie stanie mu na przeszkodzie w występie w meczu półfinałowym. - To jeszcze nie czas odpoczynku. Wierzę, że dostanę szansę gry i będę znów w pełni sprawny - dodał Schweinsteiger.
pilkanozna.pl
24.06.2012 17:27
100 lat pełnych sukcesów z Bayernem!
24.06.2012 13:24
mnie bardziej śmieszyły posty użytkownika shaqiri którego posty ograniczały się tylko do wyliczanki 6-8 zawodników których widział by w FCB a powodem tego był jeden dobry mecz albo jakieś ciekawe zagranie.
23.06.2012 18:41
@Rafalindo99
Petersen ma 81% do Werderu a jakoś cicho o tym. 35% to (przynajmniej dla mnie) nic innego jak często powtarzające się plotki. ok. 45% jest prawdopodobne zainteresowanie. 50-65% to wypowiedzi piłkarza że chętnie by się do danego klubu przeniósł albo że klub publicznie wyraża zainteresowanie. powyżej 70% można powiedzieć że klub się stara o zawodnika. na początku też się napalałem na marne 30% ale z czasem przestałem.
22.06.2012 23:19
@pecz01
powaliło chyba kogoś innego bo Low to trener myślący. Gracja wjedzie autobusem w pole karne w dodatku są osłabieni kartkami więc przy sporadycznych kontrach nie będzie zbyt dużego zagrożenia pod bramką Niemców. Klose jest lepszy w kreowaniu akcji i potrafi dobrze dograć i powinien lepiej sobie poradzić w tłumie Greków we własnym polu karnym niż Gomez. Podolski i Muller nie grali porywająco ale harowali w defensywie. teraz nie będzie potrzebna taka asekuracja to można wypuścić bardziej ofensywnych zawodników żeby rozebrać na części gracki autobus.
22.06.2012 19:37
@skyBUNDESLIGA
czy ja wiem czy takie rozsądne? ma chłopak już 25 lat. świetne 2 ostatnie sezony w słabym Utrechcie a teraz jeszcze lepszy w lepszym PSV. może mu głupio tak po roku opuszczać klub ale jak dla mnie powinien zrobić kolejny krok.
22.06.2012 17:34
@Reeken89
zwyczajnie mogli przechwycić temat od TZ która lubi bajki wymyślać. ponoć Modrić "oficjalnie" miał być w MU a na transfermarkt ledwie 29%.
22.06.2012 15:23
@Reeken89
najlepiej to akurat "wie" właśnie TZ. to wg. nich 2 razy kupiliśmy van der Wiela za 10 i 20 mln.
22.06.2012 15:13
@wer2
ehhh... Juup będzie naszym trenerem do 30.06.2013 r. po czym przechodzi na emeryturę. jeśli podpiszą kontrakt z Guardiolą (czy kimś innym) to będzie naszym trenerem od 01.07.2013 r.
jedyne co może ten termin zmienić to jakieś fatalne wyniki zespołu.
21.06.2012 21:44
@wer2
to nie klub odsyła trenera na emeryturę tylko sam odchodzi kiedy uzna że nie ma już sił czy motywacji do pracy.
@fisz10
przecież Juupa nie wywalamy a Guardiola czy jakikolwiek inny trener jest planowany nie na nowy sezon tylko za rok jak Juup kończy karierę.
21.06.2012 17:13
skoro Martinez jest też defensywnym pomocnikiem w dodatku w tym sezonie często grał na środku obrony to nie jest to chyba ten zawodnik o "innych zdolnościach" niż M`Vila. czyli Bayern szuka kogoś w stylu Bastiana czyli ktoś taki jak np. Sahin. tzw: cofnięty rozgrywający.
20.06.2012 22:13
@Dudzin18
też chciałbym Lowa ale on najwcześniej będzie mógł po MŚ 2014. więc albo Juup musi pociągnąć jeszcze 2 sezony albo trzeba będzie zatrudnić najlepszą możliwość jaka będzie dostępna za rok. do wyboru chyba tylko Favre, Guardiola, Slomka bo wątpię żeby wyciągnęli kogoś transferem jak Chelsea AVBoasa
20.06.2012 13:16
na pewno jest to pewne ryzyko (jak z resztą każdy inny bo z ludźmi sporcie nigdy nic nie wiadomo na 100%) bo tak jak napisał X-P: „uważam, że aby trenować Barcę nie trzeba być jakimś wyjątkowym trenerem – przecież trzon tej drużyny gra od wielu lat z sobą i są perfekcyjnie zgrani".
Bayern w ogólnej charakterystyce jest podobny do Barcelony. podobny styl gry, wielu wychowanków, do tego, że tak to ujmę, przyjazna polityka społeczna. kadrowo można też znaleźć podobieństwa. od razu mówię że chodzi tylko o charakterystyki i styl gry. Lahm - Alves lepszy w def., Alaba - młody Alves, Bastian - Xavi tylko bardziej def, Kroos - młody Xavi, Gustavo - Busquets (oczywiście pomijając aspekty aktorskie), Ribery - Iniesta/Messi, Robben w formie - Sanchez/Messi, Robben bez formy - Pedro, Boateng - Pique(?), Neuer świetnie gra nogami, jedynie Gomez odstaje od koncepcji Barcy. ale to tu nie chodzi o to żeby coś kopiować. jak napisał @Bayroter1@ "Miałaby tutaj też drużynaę która ma już podstawy do gry z krótkiej szybkiej piłki. Trzeba by było to tylko dopracować”. Guardiola nie jest z tych którzy lecą na ruskie lewe Ruble czy arabskie petrodolary więc mógłby się skusić tym co podał @Bulle@ "młody zespół, dobrze prowadzony klub, pełen stadiony, piękne miasto, idt"
Dudzin18 - Bayern przecież już teraz gra podobnie. chyba nie wolisz autobusów i rozpaczliwych kontr 3 zawodnikami?
20.06.2012 12:25
wg mnie max 5mln. co najwyżej podwyżka np. po 35 meczach w pierwszym składnie we wszystkich rozgrywkach w jednym sezonie.
20.06.2012 11:42
@josh1982
zauważ że nie mamy do czynienia z nastolatkiem prosto z Brazylii którego zeżarła presja, ciągłe kontuzje i brak profesjonalizmu i przystosowania do europejskiego stylu, tylko dorosłego faceta który wie czego chce, grał w 3 ligach europejskich (Bayern będzie jego 5 europejskim klubem) i ma za sobą świetny sezon. trochę cię poniosło z tym neutralizmem.
20.06.2012 10:58
co do nieuznanej bramki Ukraińców to przecież i tak całej tej akcji nie powinno być bo wcześniej na pozycji spalonej był Milevski który przeją długą piłkę i odegrał do Devicia. więc błąd popełnił arbiter liniowy który nie zasygnalizował spalonego.
20.06.2012 10:51
@pecz01
z taką grą można było wywnioskować że grają (prawie) o piertruchę.
20.06.2012 08:24
Polański! xD
19.06.2012 11:27
ma ktoś jakiś link do akcji Neuera z Danią gdzie się kiwał z napastnikiem? widziałem tylko kawałek powtórki bo zaraz przed tym przełączyłem żeby sprawdzić wynik Portugalii z Holandią.
18.06.2012 13:13
tylko czekać kogo by nam dziś kolega shaqiri kupił.
17.06.2012 22:57
@skyBUNDESLIGA
nooo o_O. no jak piłkarzem był.
17.06.2012 13:17
hahaha! na pilkonozna.pl podali 10 kandydatów na trenera rep. Polski między innymi wymieniają van Gaala! xD było by ciekawie.
przy okazji:
http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2010/08/louis_van_gaal.jpg
van Gaal za młodu.
17.06.2012 12:19
to napompowany balon pierdykną z hukiem niczym bomba atomowa.
17.06.2012 09:04
@Kraft
chyba mnie nie zrozumiałeś. nie mówię że nie chciałbym Ozila czy Khediry (ba! myślę że Ozil dałby nam więcej niż Robben) albo że są (broń Boże) słabi.
chodzi mi dokładnie o "Zarząd dał dupy na całej linii z tymi zawodnikami". najeżdżasz na zarząd akurat tu gdzie ich winy nie ma. jeśli chodzi o Khedirę to zarząd robił wszystko by go sprowadzić do puki van Gaal nie powiedział NIE. czy się interesowali Ozilem czy nie i tak by nie przyszedł bo van Gaal nie chciał NIKOGO. mogli bo ich wciskać mu na siłę ale to tylko pogorszyłoby napięte już stosunki między LvG a Ulim i resztą.
"Dżeko za 30 milionów i płać mu pensję 2 razy wyższą od pensji naszych czołowych zawodników"
nieco się uśmiałem bo Dzeko zarabia z tego co czytałem ok. 6 mln rocznie a u nas najlepsi Franck 10 mln, Bastian, Lahm ok 9 mln.
to co 20 mln miałby zażądać? :D
16.06.2012 18:50
@Kraft
gdybyś pamiętał cytaty to być nie najeżdżał na zarząd że dali ciała z Ozilem i Khedirą (z którym byli niemal dogadani) bo wtedy van Gaal nie chciał żadnych transferów. gdyby wtedy Juup był na jego miejscu na 100% skakał by ze szczęścia gdyby Uli mu proponował Khedirę, Rafinhę i jestem przekonany że nad Ozilem także by pracowali. z Marinem dopiero się okaże czy w ogóle coś będzie tam grał oprócz kilku rund FA-Cup i meczy o pietruszkę. przyszedł Hazard i jeszcze ponoć mocno starają się o Hulka więc konkurencja mu się szykuje piekielna.
p.s. 18 mln (transfermarkt) za zawodnika (Ozila - dopiero wschodzącego talentu po dobrych MŚ) z jednorocznym kontraktem nazywasz śmiesznymi pieniędzmi?
Uli: "Ostatniego roku trener nie chciał żadnych nowych zawodników, a my podawaliśmy mu na srebrnej tacy Samiego Khedirę i Rafinhę" - wyznaje prezydent Bayernu w romowie z Zeit - "Ten rok to jednak normalny rok, jeżeli chodzi o transfery".
nie wiem jak było z Ozilem ale z Khedirą i Rafinhą (jak jeszcze wymiatał w S04) ciała dał van Gaal.
16.06.2012 14:00
@royal1410
Weiser i Can. to mają być ich następcy za kilka lat na wiele lat(oczywiście na razie to są tylko założenia).
a jeśli się już czepiać to Bastian i Lahm mają 27 i 28 lat bo urodzin jeszcze w tym roku nie mieli.
16.06.2012 10:40
@shaqiri
kupmy Błaszczykowskiego bo strzelił Ruskom, Tytonia bo obronił karnego, Bendtnera bo strzelił 2 Portugalii, Varela zapewnił 3 punkty z Danią, Nasri uratował remis dla Francji, Krohn-Dehli bo strzelił Holendrom i wygrali, Salpingidisa, Willemsa bo młody, Di Natale, Szewczenko starzy ale jarzy, Jelavić,(... jeszcze 120 innych bo ktoś zagrał dobry mecz).
może i mamy krótką kadrę ale ty być chyba chciał 8 jedenastek.
14.06.2012 20:36
za Poldiego Kroosa(do środka Ozil skrzydło)/Reusa(na prawo Muller na lewo)/Schurrle.
13.06.2012 21:39
niech no przeczytam gdzieś "Gomez drewno" to osobiście znajdę i pozabijam! :D
13.06.2012 21:35
@pipboy
to akurat nie świadczy zbytnio o tym. odchyły psychiczne ma idiota który w meczu towarzyskim wchodzi w gościa nożycami od tyłu... kto by się nie wkur...ił. może Ronaldo i Busquets którzy skupiliby się na płakaniu.
13.06.2012 13:32
nadzieje jak nigdy, wychodzi jak zawsze(przynajmniej na razie).
12.06.2012 21:32
@Rafalindo99
przecież racjonalne postawienie sprawy nie wyklucza się do końca z wiarą w zwycięstwo własnej drużyny. wiadome że nikt się nie będzie cieszył ze zwycięstwa Ruskich, noo... chyba że ktoś przez to zgarnie dużą kasę u buka to co najwyżej nie będzie aż tak bardzo zawiedziony.
12.06.2012 17:53
@nyy
może przesadziłem z Canem że ciągną grę bo jeśli chodzi o to kto najlepiej zaprezentował się na samym turnieju to byli to zdecydowanie Aydin, Aycicek i Weiser (są ofensywnymi graczami więc ich dryblingi, bramki i asysty łatwiej zapadają w pamięć). ale komentatorzy często podkreślali że np. Can, Koray Gunter(BVB) czy bramkarz Vlachodimos (VfB) są uznawani za jednych z najbardziej utalentowanych zawodników w swojej kategorii wiekowej i byli jednymi z filarów tamtej reprezentacji.
ile by nie chwalić to i tak dowiemy się co z niego wyrośnie dopiero za kilka lat a może wyrosnąć bądź co. albo ligowy średniak ale równie dobrze zawodnik światowej klasy.
wg mnie 55% zależy od trenera który mądrze go poprowadzi, będzie na niego stawiał i mu ufał. 40% to talent własny a 5% to wypadki losowe jak np. kontuzja konkurenta na jego pozycję która umożliwi mu regularną grę przynajmniej przez jakiś czas.
11.06.2012 19:45
asysta Frąka!
11.06.2012 18:40
@nyy
Can to defensywny pomocnik więc nie będzie błyszczał tym co najbardziej wpada w oko czyli efektownymi rajdami i bramkami(chociaż jedną pamiętną indywidualną akcję przeprowadził i zakończył bramką z Meksykiem w półfinale + asysta w tym meczu). też go wiele razy nie widziałem ale jakiś trener, chyba ówczesnej reprezentacji U17, mówił że Can to najbardziej kompletny zawodnik z jakim pracował (oczywiście w tym wieku), i chyba nie bez powodu był wtedy kapitanem. nie mówię że tym następcą będzie na 100% w sensie że sobie poradzi ale zarząd na pewno i mam nadzieję że Juup i kolejni trenerzy także będą wierzyć w jego potencjał i dobrze poprowadzą jego rozwojem.
11.06.2012 18:35
@royal1410
"czas pomyśleć o następcach Lahma i Schweiniego np. Heowedes i Schmelzer"
a za Bastiana kto? bo u ciebie widzę 2ch "następców" dla Lahma. nie wiem jak dla ciebie 24 letnich zawodników można nazwać "następcami" dla 28 i 27 letnich zawodników? Lahm i Bastian będą jeszcze grać min. 4-5 lat. więc wyszedłby z tego 28 letni następca 32 letniego zawodnika...
Weiser (za Lahma) i Can (za Bastiana) będą szykowani na ich następców. obaj mają po 18 lat i byli gwiazdami i ciągnęli reprezentację Niemiec U17 na przedostatnich MŚ w tej kategorii wiekowej.
p.s. Howedes to środkowy/czasami prawy obrońca a Schmelzer to lewy obrońca.
11.06.2012 09:48
@Rizzitelli
na skrzydle może grać przecież Ozil a Kroos w miejsce Ozila.
10.06.2012 11:29
@Preczzmitami
przy "centrostrzale" Neuer wiedział że to nie wpadnie ale chyba nie spodziewał się że trefi w poprzeczkę. żeby to wpadło z takiej pozycji musiała by piłka opadać znacznie wcześniej i taką na 100% Neuer by pewnie wyłapał.
10.06.2012 10:41
@ziper
nie.
09.06.2012 17:31
Ruscy to w ogóle powinni być wszędzie eskortowani (oczywiście nie dla ich bezpieczeństwa tylko otoczenia) przez Policję.
09.06.2012 15:06
@shaqiri
coś mi się wydaje że jak byś zarządzał naszymi transferami to byśmy 1/3 trybun własną kadrą zapełniali.
09.06.2012 12:25
więc może jest szansa dla Contento nie krzywdząc przy tym Alaby.
08.06.2012 09:32
słowami nie idzie opisać. Bawarski Totti, del Piero, Maldini...
a na fcbayern.pl jakieś brednie że "Lahm niepewny swojej przyszłości" -_-
07.06.2012 23:01
@ArkaDJo
"Dla Ciebie lepiej by było, gdyby Gomez strzelił w sezonie (lidze) 30 bramek, a np. R&R max 5 w sezonie"
jeśli by to miało zapewnić sukcesy to zdecydowanie tak!
"(...)ponieważ Mario ma wszystko strzelać."
gdzie ja coś takiego napisałem (nawet pośrednio)? nieładnie tak wsadzać komuś w usta (powstrzymajcie zboczone myśli) coś czego nie powiedział. niech strzela nawet Neuer, ja tylko doceniam to co robi Gomez dla Bayernu.
ja twoją "skromną wypowiedź" czyli "Ojoj, 25% skuteczności Gomeza przy dokładaniu nogi? Rzeczywiście dobry wynik." odebrałem jako atak na najlepszego strzelca Bayernu 2 ostatnich sezonów.
07.06.2012 17:46
@ArkaDJo
lepiej jak w akcji uczestniczy 10 a 11-ty dołoży nogę w odpowiednim momencie niż żeby wybił to obrońca. Olić też wnosił pracę ale ostatecznie i tak wygrał Mario "spaceruję po boisku i dokładam nogę" Gomez. widać tobie mało potrzeba żeby określić czy ktoś jest wystarczająco dobry czy nie.
do Mintala i Gekasa czyli gwiazd jednego sezonu dodać można kilku innych jak chociażby Grafite, Helmes, Ibisevic czy Halil Altintop.
07.06.2012 16:42
@ArkaDJo
już to było tyle razy wałkowane: gówno za różnica czym i jak strzela bramki. czy za gole po indywidualnych akcjach dostaje się więcej punktów?
07.06.2012 13:49
@pele
"ale nie wiem czy były prawdziwe?" no i właśnie! w poprzednim poście napisałeś jak by to było oficjalnie potwierdzone.
(uwaga żart! bo są tacy co by to wzięli na poważnie) wie ktoś może co się dzieje z braćmi van der Wiel których (wg TZ-Online) "oficjalnie" kupiliśmy? jednego kupiliśmy za 20 a drugiego za 10 mln. kontuzje mają czy co? ;P
07.06.2012 11:32
@pele
ehh... kolejny któremu media nasr... za przeproszeniem do głowy. klasą światową to co najwyżej może być za kilka lat jak poziom ligowy przeniesie na rozgrywki europejskie (jak i cała BVB z resztą) i utrzyma kilka lat.
a o "ofercie Bayernu za Lewego" to od księdza na kazaniu chyba usłyszałeś. chyba że ci Uli na GG albo SMS-em napisał...
07.06.2012 11:03
Lewandowski ma jeszcze wiele bramek do strzelenia i meczy do wygrania żeby chociaż dorównać Gomezowi pod względem klasy. to jest pierwszy dobry sezon gdzie odgrywał ważną rolę w drużynie bo w pierwszym sezonie był tylko rezerwowym. Gomez już 6 lat notuje 2-cyfrowe dorobki bramkowe w 1.BUNDESLIDZE.
FCB:
2011/2012 - 33 mecze - 26 goli | 3 asysty
2010/2011 - 32 - 28|5
2009/2010 - 29 - 10|5 (gdyby van Gaal w niego wierzył miałby spokojnie min. 15-18 bramek)
VFB:
2008/2009 - 32 - 24|7
2007/2008 - 25 - 19|4
2006/2007 - 25 - 14|7
2005/2006 - 30(23 z ławki) - 6|3(miał 20 lat)
debiutował w sezonie 03/04 (18 lat)
--------------------------------
Europejskie Puchary:
Champions League - 37 - 24|4
UEFA-Cup - 14 - 8|2
--------------------------------
Reprezentacja:
61 meczy(26 wchodził, 20 schodził) - 24 gole, 9 asyst
__________________________________________________
Lewy wygląda jak na razie co najmniej mizernie przy nim.
BVB:
2011/2012 - 34 - 22|10
2010/2011 - 33(18 z ławki) - 8|3
Lech:
2009/2010 - 28 - 18|8
2008/2009 - 30 - 14|6
Znicz:
2007/2008 - 32 - 21|-
-------------------------------
Europejskie Puchary:
Champions League - 6 - 1|2
Europa League - 6 - 1|1
UEFA-Cup - 8 - 1|2
------------------------------
Reprezentacja:
42 (11 wchodził, 21 schodził) - 13 goli, 6 asyst
_________________________________________________
*dziękuję, dobranoc.
06.06.2012 23:06
@Rafalindo99
po takich (raczej zamierzonych) "błendach" rozpoznaje się tzw. "sarkazm".
06.06.2012 19:00
van der *Wiela
literófffka.
06.06.2012 16:54
co za bajki... najdalej jutro Watzke wyśmieje tą informację.
przypomnę że niejakiego Gregorego van der Viela już 2 razy OFICJALNIE kupiliśmy a Diego ponoć już grał w naszej koszulce... więc takie perełki od takich "tansfery-z-dupy.coś tam można było by sobie nawet darować.
06.06.2012 16:47
jak czytam komentarze pod takim newsem na rm.pl to śmiać mi się chce jak niektóre dzieci się rozmarzyły.
06.06.2012 14:29
@royal
ehh z tym Bosingwą... zapytaj fana Chelsea kogo chciałby się pozbyć to w pierwszej 3 wymieni Bosingwę. Kolarov też nie odgrywa znaczącej roli w City, Ramosa można już chyba stawiać między środkowymi obrońcami, a Coentrao? każdy lepszy objeżdża go jak chce a Lahm to go chyba poniżył. Piszczek (wg mnie) ma jeszcze sporo do udowodnienia.
ja bym wymienił takich:
Lahm 170, A. Cole 176, Evra 176, Marcelo 172, (dawniej) Lizarazu 169, R. Carlos 168, Cafu 176.
05.06.2012 20:29
@royal1410
a wiadomo to gdzie teraz byłby Low gdyby nie reprezentacja? tam tylko co 2 lata masz okazję na jakieś trofeum a w piłce klubowej co roku minimum 2 puchary krajowe, ci lepsi 3 bo dochodzą europejskie, a ci najlepsi nawet 6 (superpuchary, klubowe MŚ itp). Low 8 lat jest z reprezentacją. Favre w tych właśnie latach z FC Zurychem zdobywał puchary w kraju. Low doskonale zna się z naszymi, też nie siedzi całego meczu na ławce robiąc ślaczki w kajeciku, a jego obecność mogłaby być dużym atutem przy ewentualnych transferach innych reprezentantów Niemiec. dla mnie osobiście Low byłby najlepszym kandydatem. drugim jest właśnie Favre. Guardiola i jego sukcesy mogą być mylące bo jak wiele osób już pisało miał gotowy zespół i jego rolą było jedynie motywowanie. Andre VB wywołuje mieszane reakcje u mnie. niby nie poradził sobie z Chelsea bo chciał grać swój "radosny" football ale poniekąd nie miał piłkarzy do tego. tych co miał byli nasiąknięci makaroniarską filozofią Ancelottiego. u nas miałby odpowiednich piłkarzy ale też nie obyło by się bez wielu obaw.
05.06.2012 18:06
@pipboy
kto w pierwszej BL chciałby bramkarza który rozegrał jedynie 33 mecze w 3 lidze i 18 w regionalnej? więc 2 liga może być jak na razie szczytem ambicji dla niego.
UEFA chce stworzyć LM u-19
http://www.realmadrid.pl/index.php?co=aktualnosci&id=40029
02.07.2012 10:05
@piechot11
transfermarkt uznaje go za defensywnego pomocnika mogącego grać na obronie i środku pomocy. jest jeszcze młody i nieukształtowany to go rzucali po pozycjach jednak najczęściej między def. pom. a obroną. myślę że gdyby tak często grał na "10" to transfermarkt by to zaznaczył.
02.07.2012 08:05
@ThomasFCB
jak Can ma niby styl podobny do Ozila jak to defensywny pomocnik.
01.07.2012 21:37
http://www.youtube.com/user/calhanoglu?feature=watch
konto na YT prawdopodobnie prowadzone przez ojca/agenta.
01.07.2012 14:13
@hummels
eh dzieciątko ...zazdrość,zazdrość...
01.07.2012 12:30
@fcrobbery
żenadą to jest to co napisałeś.
01.07.2012 11:33
@Rafalindo
"masz jakiś kompleks do city? Jakby każdy zapomniał skąd przyszedł do nas Boa."
nie wiem co mają wspólnego jakieś (ponoć moje) wyimaginowane przez ciebie kompleksy do City do tego że próbuję ci wytłumaczyć że "sadzasz Holgera na ławie" czego tak uporczywie się wypierasz.
30.06.2012 20:54
@Rafalindo99
no i? pytasz się jaką parę woli "Kolo Toure Boa czy Holger i Boa" po czym wychwalasz Toure to chyba idzie zrozumieć że ty wolisz parę Toure - Boa co automatycznie łączy się z posadzeniem Holgera na ławce. nie wiem jak można to inaczej odebrać.
30.06.2012 17:26
@Rafalindo
14:47:48
"kogo byś wolał teraz np mieć linie obrone doświadczonego Kolo Toure Boa czy Holger i Boa?"
godz. 15:05:32
"wer2 pokaż mi jednego posta w którym napisałem by posadzić Holgera na ławie?Nie napisałem nic takiego,wręcz przeciwnie"
wer albo to olał albo nie zauważył więc pozwolę sobie wskazać gdzie sadzasz Holgera na ławie.
30.06.2012 17:15
@Rafalindo99
ja ci mogę utrwalić tekst znane teksty jak "stary" i "stawianie na młodych".
30.06.2012 14:29
@wer2
ja sądzę że Song i podobni zawodnicy za 30-40 mln pozostają w strefie marzeń kibiców (do puki nie zrobi się wielka dziura w składzie i taki transfer będzie najkonieczniejszą koniecznością).
co do zastępstwa Francka to czy Muller umarł czy co? Thomas może grać na 3 ofensywnych pozycjach w pomocy i od biedy w ataku. do tego Shaqiriemu gra na lewej stronie raczej nie jest obca. więc gdzie tu (wielki) problem?
30.06.2012 14:06
@wer2
ja sądzę że Song i podobni zawodnicy za 30-40 mln pozostają w strefie marzeń kibiców (do puki nie zrobi się wielka dziura w składzie i taki transfer będzie najkonieczniejszą koniecznością).
co do zastępstwa Francka to czy Muller umarł czy co? Thomas może grać na 3 ofensywnych pozycjach w pomocy i od biedy w ataku. więc gdzie tu (wielki) problem?
30.06.2012 14:05
@royal1410
peeewnie każdy trener na świecie zdobył vc-e mistrzostwo świata i europy.
30.06.2012 13:09
@wer2
myślisz że nakupisz zawodników po 30-40 mln i sami z miejsca rozniosą BVB? obecna kadra jest jak najbardziej do tego zdolna tylko trzeba ich poukładać mentalnie i znaleźć słabe punkty w taktyce albo wymyślić jak zneutralizować ich atuty.
30.06.2012 12:58
@Apollo
wątpliwe. pewnie przyjdzie ten młody Hakan a z tym hiciorem to byłbym ostrożny.
30.06.2012 12:29
@karl1985
to samo chodziło mi po głowie. Guardiola kiedyś powiedział: "Trzeba poczuć się małym żeby stać się wielkim". wydaje mi się że ten "gen zwycięzców" i zarozumiałość jaką zaszczepił w van Gaal obróciła się na niekorzyść Bayernu i dosięgła tym samym reprezentacji.
29.06.2012 15:35
shaqiri | 28-06-2012, godz. 23:30:43
"Nasuwa się jeden wniosek po prostu trzeba kupować piłkarzy zagranicznych ,nie niemieckich i będzie dobrze"
dobrze to będzie jak skończysz opowiadać farmazony oderwane od rzeczywistości.
p.s. kupić to sobie powinieneś rozum.
29.06.2012 10:45
jaki Bastian na skrzydle? jak już to Ozil ostatecznie Kroos.
28.06.2012 20:14
@kowalw9
bo tak! :)
27.06.2012 23:43
@Preczzmitami
yhYY...
27.06.2012 23:32
@FCBx2
lepiej operuje piłką i miał 10 asyst czyli coś czego Gomez nie potrafi.
27.06.2012 21:55
legat godz. 19:51:08
Schieber>Mandzukić
Reus>Shaqiri.
"wielki" Bayern się "wzmocnił".
Who the f*ck is Schieber? xD
27.06.2012 21:45
@shaqiri
shaqiri | 27-06-2012, godz. 17:57:36
shaqiri | 27-06-2012, godz. 17:52:05
shaqiri | 27-06-2012, godz. 17:47:01
shaqiri | 27-06-2012, godz. 17:29:23
shaqiri | 27-06-2012, godz. 17:06:31
pomyśl.
27.06.2012 18:13
"Martinez Suarez i byłoby super jak nie to np:Bender.Belhanda,Howedes"
jak nie to Vidal, Diego, Hummels. jak nie to X. Alosno, Silva, Thiago Silva. jak nie to Tsubasa, Tsubasa, Tsubasa.
27.06.2012 18:01
tak apropo dziwnych numerów:
3. Mohamed Kallon- Inter Mediolan(mimo, że zawodnik był napastnikiem)
1. Pantelis Kafes- Olympiakos Pireus( Piłkarz ten jest ofensywnym pomocnikiem)
27.06.2012 17:13
@FCBx2
nie obiecał żadnej "Bomby" tylko to był (bardzo) nieudany chwyt marketingowy. później media wykorzystały to do wielu plotek że zarząd jest coś winny zawiedzionym kibicom itp. jak chcesz bombę to zaglądnij na muzułmański bazar.
27.06.2012 14:10
dla mnie osobiście ciekawym rozwiązaniem byłby zawodnik Cagliari Calcio o którym kiedyś krążyły plotki łączące go z FCB. Radja Nainggolan - mierzący 177 cm, Belg pochodzenia Indonezyjskiego, środkowy lub defensywny pomocnik, czasami jako boczny pomocnik(czyli dokładnie w stylu Bastiana tylko jeszcze bardziej aktywny w def.) na boisku biega za dwóch, zawsze walczy o każdą piłkę do końca, taki Olić środka pola. transfermarkt wycenia go na 13 mln więc ok. 15 - 18 mln mogło by styknąć.
27.06.2012 10:02
@shaqiri
"myślę ,że od Dzeko bardziej ciekawszy byłby Pato" - chyba dla naszych lekarzy. w około 2 lata 11 kontuzji... Robben przy nim jest okazem zdrowia.
i nie po to Petersen odejdzie (prawdopodobnie na wypożyczenie) żeby marnować kolejnego młodego zawodnika na ławce w dodatku młodszego i bardziej utalentowanego za kolejne 12-15 mln.
myślenie nie boli.
27.06.2012 09:34
@Bajern
całkiem niedawno moja mama usłyszała o tym w TV i tak się przejęła że zaczęła do mojego młodszego brata (który gra sobie w klubie) coś tam histeryzować, oczywiście nie jakieś zakazy czy coś tylko takie wiecie jakie... wywody i teorie że tak powiem
26.06.2012 16:33
@GRZ
sprostuję że to tylko dla mnie osobiście tak wygląda z tego co zaobserwowałem i nikt nie musi brać jako wytyczne a czy na TM mają jakieś własne kryteria to nie wiem.
faktem jednak jest że tak po prostu znikąd 64% wy nie wciepali i wygląda na to że Mario II jest poważnym tematem dla zarządu.
26.06.2012 16:00
@GRZ
nie żebym za nim płakał czy coś. tylko uważam że dla napastnika takiego typu kilka/naście minut z ławki to zdecydowanie zbyt mało czasu żeby pokazać co się potrafi. przykład Gomeza w sezonie 10/11. w 5 meczach pod rząd wchodził na 13-20 minut - 0 goli. kolejne 27 meczy w wyjściowym składzie dało 28 goli. do tego w LM pierwsze 2 mecze z ławki 0 goli, pozostałe 6 meczy w wyjściowym składzie dało 8 goli.
po prostu niektórzy nie nadają się na dżokerów i potrzebują regularnej gry żeby pokazać co potrafią.
26.06.2012 13:27
GRZ(czy tam Rafalindo)
dla środkowego napastnika który żyje z podań 35 minut w sumie w 3 meczach to ma być wystarczająco? jakiś skrzydłowy by może kilka rajdów zrobił ale nie tzw. tyczka w polu karnym.
26.06.2012 12:54
@wdcaviar
a czy Lahm w jego wieku mówił że na zawsze zostanie w FCB? teraz mówi "nigdy nie mów nigdy" co jest przez niektórych (głownie dziennikarzy) różnie interpretowane ale akurat w jego przypadku transfer gdziekolwiek jest tak samo prawdopodobny jak Messiego do Realu.
26.06.2012 10:52
@FCBx2
taa ale 40 za Dzeko który grzeje ławkę w City i 7 mln pensji za zastępowanie Gomeza w razie spadku formy to w sam raz... a jak nie on to Gomez za 35 mln i podobnej pensji na ławce. człeku...
25.06.2012 22:36
@Vrill
ta. na transfermarkcie by nie dali 56% jak by to była Bildowska plotka.
25.06.2012 22:09
o_O na transfermarkt dopiero 40% a już 45%
25.06.2012 16:46
@Reeken89
Mandzukic może grać cofniętego napastnika i prawego skrzydłowego też.
@riberyfan
przestańcież już chrzanić o tej "bombie" bo żadnej (chyba) nie będzie! napaliliście się jak Reksio na sukę w rui. ludzie LOGIKA! Gomez jest nie do ruszenia czy się to komuś podoba czy nie, na ławce jest Pizarro, ostatecznie Petersen który najprawdopodobniej pójdzie na wypożyczenie do Werderu.
Mandzukic byłby niezłym pomysłem jako alternatywa taktyczna w ataku. jest wysoki ale potrafi dograć, do tego jak to Chorwaci jest waleczny i nie odpuszcza.
25.06.2012 16:43
@Neymar
"Nikt za nim w Monachium płakał nie będzie"
bo nigdzie nie odejdzie.
sam nie czuję jak rymuję! :)
25.06.2012 11:52
w takim (i tak nierealistycznym) przypadku zaś trzeba by było kupić skrzydłowego bo został by Ribery, Shaqiri i Muller ew. Weiser tylko zależy czy szykują go na prawą obronę czy na któreś skrzydło.
25.06.2012 09:23
@shaqiri
a kto w tych czasach czyta czasopisma? (może BRAVO Sport ;P) po prostu jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrażenie że dla ciebie każdy byłby dobrym wzmocnieniem kto się w jakimś (jednym) meczu zaprezentuje lepiej niż przeciętnie, podajesz kandydatów na pozycje które tego nie wymagają itp.
24.06.2012 23:19
@shaqiri
ja? za prostego chłopczynę ze wsi. czekamy na kolejny tom opowieści Sci-Fi o transferach FCB.
24.06.2012 23:02
@pecz01
trzy?! chłopie! tam by było z 5! jeszcze Cana, Weisera zapomniałem jeszcze Mbaye Nianga, Serge Auriera, Oscara i jakiegoś bramkarza to ze 6 jedenastek by stykło! xD
24.06.2012 22:20
@shaqiri
przyhamuj albo od czasu do czasu napisz coś innego ciekawego bo cię tu jeszcze zniszczą jak Rafalindo ;P. wymieniasz te talenty z FM-a i co?
gdyby Uli i spółka szli twoją "filozofią" to kadra wyglądała by pewnie tak:
Neuer, Cech, ter Stegen, Leno, Matej Delac
-----------
Badstuber(?), Boateng, Hummels, Thiago Silva, Dede z Vasco da Gama, Sakho, Yanga Mbiwa, Howedes, Richards, Lahm, Alaba, Debuchy, Azpilicueta, Alba, Vrsaljko, Alex Sandro, Mathieu
-----------
Bastain, Gustavo, Javi Martinez, M`Vila, Fellaini, Sandro(Tottenham), Modric, Kroos, Muller, Kovacic, Lucas Moura, Hamsik, Ribery, Robben, Shaqiri, Gotze, Schurrle, Marin, Hulk, Andre Ayew, Pastore, Hoilett, Chadli, Mertens, Bale
----------
Doumbia, Neymar, Damiao, Dzeko, Jordan Ayew, Suarez, Balotelli, Falcao, van Persie, Higuain, Fierro, Eric Torres, L.de Jong
- a na sam pierw by sprzedali klub jakimś arabusom co nigdy piłki na oczy nie widzieli, a stadion zamiast Allianz-Arena nazywałby się Allah-Ahbar SZtadion.
kilka perełek:
"Tylko o to chodzi że właśnie Balotelli w Bayernie by tak nie robił jak w City tylko nie ma odpowiedniego trenera i wsparcia od klubu u nas pasowałby jak ulał." - głupek (Balotelli) zawsze pozostanie głupkiem.
"a jakbyśmy sobie pozyskali od nich np:Aguero,Dzeko ,Balotelliego czy Richardsa byłoby super." - yhy! napisz im kartkę na święta to może spełnią twoje życzenie...
"Dede z Vasco i 20 bramek w TYM ROKU"? chyba zawalonych! mecze w lidze ogólem: 74, Gole 7(!!!), Asyst 3...
24.06.2012 22:10
coś odnośnie słabszego meczu Bastiana z Grecją:
- Martwi mnie moja kostka - wyznał Schweinsteiger w jednym z wywiadów. - Chodzi o niewielkie ruchy w grze, w tym zrywy. Przed meczem z Grecją mogłem brać tylko udział w ostatniej części treningu. Zagrałem kilka złych piłek z Grecją, które zazwyczaj mi się nie przydarzają. Tak być nie może - stwierdził niemiecki piłkarz.
Zawodnik Bayernu Monachium liczy jednak na to, że uraz nie stanie mu na przeszkodzie w występie w meczu półfinałowym. - To jeszcze nie czas odpoczynku. Wierzę, że dostanę szansę gry i będę znów w pełni sprawny - dodał Schweinsteiger.
pilkanozna.pl
24.06.2012 17:27
100 lat pełnych sukcesów z Bayernem!
24.06.2012 13:24
mnie bardziej śmieszyły posty użytkownika shaqiri którego posty ograniczały się tylko do wyliczanki 6-8 zawodników których widział by w FCB a powodem tego był jeden dobry mecz albo jakieś ciekawe zagranie.
23.06.2012 18:41
@Rafalindo99
Petersen ma 81% do Werderu a jakoś cicho o tym. 35% to (przynajmniej dla mnie) nic innego jak często powtarzające się plotki. ok. 45% jest prawdopodobne zainteresowanie. 50-65% to wypowiedzi piłkarza że chętnie by się do danego klubu przeniósł albo że klub publicznie wyraża zainteresowanie. powyżej 70% można powiedzieć że klub się stara o zawodnika. na początku też się napalałem na marne 30% ale z czasem przestałem.
22.06.2012 23:19
@pecz01
powaliło chyba kogoś innego bo Low to trener myślący. Gracja wjedzie autobusem w pole karne w dodatku są osłabieni kartkami więc przy sporadycznych kontrach nie będzie zbyt dużego zagrożenia pod bramką Niemców. Klose jest lepszy w kreowaniu akcji i potrafi dobrze dograć i powinien lepiej sobie poradzić w tłumie Greków we własnym polu karnym niż Gomez. Podolski i Muller nie grali porywająco ale harowali w defensywie. teraz nie będzie potrzebna taka asekuracja to można wypuścić bardziej ofensywnych zawodników żeby rozebrać na części gracki autobus.
22.06.2012 19:37
@skyBUNDESLIGA
czy ja wiem czy takie rozsądne? ma chłopak już 25 lat. świetne 2 ostatnie sezony w słabym Utrechcie a teraz jeszcze lepszy w lepszym PSV. może mu głupio tak po roku opuszczać klub ale jak dla mnie powinien zrobić kolejny krok.
22.06.2012 17:34
@Reeken89
zwyczajnie mogli przechwycić temat od TZ która lubi bajki wymyślać. ponoć Modrić "oficjalnie" miał być w MU a na transfermarkt ledwie 29%.
22.06.2012 15:23
@Reeken89
najlepiej to akurat "wie" właśnie TZ. to wg. nich 2 razy kupiliśmy van der Wiela za 10 i 20 mln.
22.06.2012 15:13
@wer2
ehhh... Juup będzie naszym trenerem do 30.06.2013 r. po czym przechodzi na emeryturę. jeśli podpiszą kontrakt z Guardiolą (czy kimś innym) to będzie naszym trenerem od 01.07.2013 r.
jedyne co może ten termin zmienić to jakieś fatalne wyniki zespołu.
21.06.2012 21:44
@wer2
to nie klub odsyła trenera na emeryturę tylko sam odchodzi kiedy uzna że nie ma już sił czy motywacji do pracy.
@fisz10
przecież Juupa nie wywalamy a Guardiola czy jakikolwiek inny trener jest planowany nie na nowy sezon tylko za rok jak Juup kończy karierę.
21.06.2012 17:13
skoro Martinez jest też defensywnym pomocnikiem w dodatku w tym sezonie często grał na środku obrony to nie jest to chyba ten zawodnik o "innych zdolnościach" niż M`Vila. czyli Bayern szuka kogoś w stylu Bastiana czyli ktoś taki jak np. Sahin. tzw: cofnięty rozgrywający.
20.06.2012 22:13
@Dudzin18
też chciałbym Lowa ale on najwcześniej będzie mógł po MŚ 2014. więc albo Juup musi pociągnąć jeszcze 2 sezony albo trzeba będzie zatrudnić najlepszą możliwość jaka będzie dostępna za rok. do wyboru chyba tylko Favre, Guardiola, Slomka bo wątpię żeby wyciągnęli kogoś transferem jak Chelsea AVBoasa
20.06.2012 13:16
na pewno jest to pewne ryzyko (jak z resztą każdy inny bo z ludźmi sporcie nigdy nic nie wiadomo na 100%) bo tak jak napisał X-P: „uważam, że aby trenować Barcę nie trzeba być jakimś wyjątkowym trenerem – przecież trzon tej drużyny gra od wielu lat z sobą i są perfekcyjnie zgrani".
Bayern w ogólnej charakterystyce jest podobny do Barcelony. podobny styl gry, wielu wychowanków, do tego, że tak to ujmę, przyjazna polityka społeczna. kadrowo można też znaleźć podobieństwa. od razu mówię że chodzi tylko o charakterystyki i styl gry. Lahm - Alves lepszy w def., Alaba - młody Alves, Bastian - Xavi tylko bardziej def, Kroos - młody Xavi, Gustavo - Busquets (oczywiście pomijając aspekty aktorskie), Ribery - Iniesta/Messi, Robben w formie - Sanchez/Messi, Robben bez formy - Pedro, Boateng - Pique(?), Neuer świetnie gra nogami, jedynie Gomez odstaje od koncepcji Barcy. ale to tu nie chodzi o to żeby coś kopiować. jak napisał @Bayroter1@ "Miałaby tutaj też drużynaę która ma już podstawy do gry z krótkiej szybkiej piłki. Trzeba by było to tylko dopracować”. Guardiola nie jest z tych którzy lecą na ruskie lewe Ruble czy arabskie petrodolary więc mógłby się skusić tym co podał @Bulle@ "młody zespół, dobrze prowadzony klub, pełen stadiony, piękne miasto, idt"
Dudzin18 - Bayern przecież już teraz gra podobnie. chyba nie wolisz autobusów i rozpaczliwych kontr 3 zawodnikami?
20.06.2012 12:25
wg mnie max 5mln. co najwyżej podwyżka np. po 35 meczach w pierwszym składnie we wszystkich rozgrywkach w jednym sezonie.
20.06.2012 11:42
@josh1982
zauważ że nie mamy do czynienia z nastolatkiem prosto z Brazylii którego zeżarła presja, ciągłe kontuzje i brak profesjonalizmu i przystosowania do europejskiego stylu, tylko dorosłego faceta który wie czego chce, grał w 3 ligach europejskich (Bayern będzie jego 5 europejskim klubem) i ma za sobą świetny sezon. trochę cię poniosło z tym neutralizmem.
20.06.2012 10:58
co do nieuznanej bramki Ukraińców to przecież i tak całej tej akcji nie powinno być bo wcześniej na pozycji spalonej był Milevski który przeją długą piłkę i odegrał do Devicia. więc błąd popełnił arbiter liniowy który nie zasygnalizował spalonego.
20.06.2012 10:51
@pecz01
z taką grą można było wywnioskować że grają (prawie) o piertruchę.
20.06.2012 08:24
Polański! xD
19.06.2012 11:27
ma ktoś jakiś link do akcji Neuera z Danią gdzie się kiwał z napastnikiem? widziałem tylko kawałek powtórki bo zaraz przed tym przełączyłem żeby sprawdzić wynik Portugalii z Holandią.
18.06.2012 13:13
tylko czekać kogo by nam dziś kolega shaqiri kupił.
17.06.2012 22:57
@skyBUNDESLIGA
nooo o_O. no jak piłkarzem był.
17.06.2012 13:17
hahaha! na pilkonozna.pl podali 10 kandydatów na trenera rep. Polski między innymi wymieniają van Gaala! xD było by ciekawie.
przy okazji:
http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2010/08/louis_van_gaal.jpg
van Gaal za młodu.
17.06.2012 12:19
to napompowany balon pierdykną z hukiem niczym bomba atomowa.
17.06.2012 09:04
@Kraft
chyba mnie nie zrozumiałeś. nie mówię że nie chciałbym Ozila czy Khediry (ba! myślę że Ozil dałby nam więcej niż Robben) albo że są (broń Boże) słabi.
chodzi mi dokładnie o "Zarząd dał dupy na całej linii z tymi zawodnikami". najeżdżasz na zarząd akurat tu gdzie ich winy nie ma. jeśli chodzi o Khedirę to zarząd robił wszystko by go sprowadzić do puki van Gaal nie powiedział NIE. czy się interesowali Ozilem czy nie i tak by nie przyszedł bo van Gaal nie chciał NIKOGO. mogli bo ich wciskać mu na siłę ale to tylko pogorszyłoby napięte już stosunki między LvG a Ulim i resztą.
"Dżeko za 30 milionów i płać mu pensję 2 razy wyższą od pensji naszych czołowych zawodników"
nieco się uśmiałem bo Dzeko zarabia z tego co czytałem ok. 6 mln rocznie a u nas najlepsi Franck 10 mln, Bastian, Lahm ok 9 mln.
to co 20 mln miałby zażądać? :D
16.06.2012 18:50
@Kraft
gdybyś pamiętał cytaty to być nie najeżdżał na zarząd że dali ciała z Ozilem i Khedirą (z którym byli niemal dogadani) bo wtedy van Gaal nie chciał żadnych transferów. gdyby wtedy Juup był na jego miejscu na 100% skakał by ze szczęścia gdyby Uli mu proponował Khedirę, Rafinhę i jestem przekonany że nad Ozilem także by pracowali. z Marinem dopiero się okaże czy w ogóle coś będzie tam grał oprócz kilku rund FA-Cup i meczy o pietruszkę. przyszedł Hazard i jeszcze ponoć mocno starają się o Hulka więc konkurencja mu się szykuje piekielna.
p.s. 18 mln (transfermarkt) za zawodnika (Ozila - dopiero wschodzącego talentu po dobrych MŚ) z jednorocznym kontraktem nazywasz śmiesznymi pieniędzmi?
16.06.2012 17:05
@Kraft
jaki zaś ku**a zarząd?!
http://munchen.pl/artykul,hoenes-o-niedoszlych-transferach,8741
Uli: "Ostatniego roku trener nie chciał żadnych nowych zawodników, a my podawaliśmy mu na srebrnej tacy Samiego Khedirę i Rafinhę" - wyznaje prezydent Bayernu w romowie z Zeit - "Ten rok to jednak normalny rok, jeżeli chodzi o transfery".
nie wiem jak było z Ozilem ale z Khedirą i Rafinhą (jak jeszcze wymiatał w S04) ciała dał van Gaal.
16.06.2012 14:00
@royal1410
Weiser i Can. to mają być ich następcy za kilka lat na wiele lat(oczywiście na razie to są tylko założenia).
a jeśli się już czepiać to Bastian i Lahm mają 27 i 28 lat bo urodzin jeszcze w tym roku nie mieli.
16.06.2012 10:40
@shaqiri
kupmy Błaszczykowskiego bo strzelił Ruskom, Tytonia bo obronił karnego, Bendtnera bo strzelił 2 Portugalii, Varela zapewnił 3 punkty z Danią, Nasri uratował remis dla Francji, Krohn-Dehli bo strzelił Holendrom i wygrali, Salpingidisa, Willemsa bo młody, Di Natale, Szewczenko starzy ale jarzy, Jelavić,(... jeszcze 120 innych bo ktoś zagrał dobry mecz).
może i mamy krótką kadrę ale ty być chyba chciał 8 jedenastek.
14.06.2012 20:36
za Poldiego Kroosa(do środka Ozil skrzydło)/Reusa(na prawo Muller na lewo)/Schurrle.
13.06.2012 21:39
niech no przeczytam gdzieś "Gomez drewno" to osobiście znajdę i pozabijam! :D
13.06.2012 21:35
@pipboy
to akurat nie świadczy zbytnio o tym. odchyły psychiczne ma idiota który w meczu towarzyskim wchodzi w gościa nożycami od tyłu... kto by się nie wkur...ił. może Ronaldo i Busquets którzy skupiliby się na płakaniu.
13.06.2012 13:32
nadzieje jak nigdy, wychodzi jak zawsze(przynajmniej na razie).
12.06.2012 21:32
@Rafalindo99
przecież racjonalne postawienie sprawy nie wyklucza się do końca z wiarą w zwycięstwo własnej drużyny. wiadome że nikt się nie będzie cieszył ze zwycięstwa Ruskich, noo... chyba że ktoś przez to zgarnie dużą kasę u buka to co najwyżej nie będzie aż tak bardzo zawiedziony.
12.06.2012 17:53
@nyy
może przesadziłem z Canem że ciągną grę bo jeśli chodzi o to kto najlepiej zaprezentował się na samym turnieju to byli to zdecydowanie Aydin, Aycicek i Weiser (są ofensywnymi graczami więc ich dryblingi, bramki i asysty łatwiej zapadają w pamięć). ale komentatorzy często podkreślali że np. Can, Koray Gunter(BVB) czy bramkarz Vlachodimos (VfB) są uznawani za jednych z najbardziej utalentowanych zawodników w swojej kategorii wiekowej i byli jednymi z filarów tamtej reprezentacji.
ile by nie chwalić to i tak dowiemy się co z niego wyrośnie dopiero za kilka lat a może wyrosnąć bądź co. albo ligowy średniak ale równie dobrze zawodnik światowej klasy.
wg mnie 55% zależy od trenera który mądrze go poprowadzi, będzie na niego stawiał i mu ufał. 40% to talent własny a 5% to wypadki losowe jak np. kontuzja konkurenta na jego pozycję która umożliwi mu regularną grę przynajmniej przez jakiś czas.
11.06.2012 19:45
asysta Frąka!
11.06.2012 18:40
@nyy
Can to defensywny pomocnik więc nie będzie błyszczał tym co najbardziej wpada w oko czyli efektownymi rajdami i bramkami(chociaż jedną pamiętną indywidualną akcję przeprowadził i zakończył bramką z Meksykiem w półfinale + asysta w tym meczu). też go wiele razy nie widziałem ale jakiś trener, chyba ówczesnej reprezentacji U17, mówił że Can to najbardziej kompletny zawodnik z jakim pracował (oczywiście w tym wieku), i chyba nie bez powodu był wtedy kapitanem. nie mówię że tym następcą będzie na 100% w sensie że sobie poradzi ale zarząd na pewno i mam nadzieję że Juup i kolejni trenerzy także będą wierzyć w jego potencjał i dobrze poprowadzą jego rozwojem.
11.06.2012 18:35
@royal1410
"czas pomyśleć o następcach Lahma i Schweiniego np. Heowedes i Schmelzer"
a za Bastiana kto? bo u ciebie widzę 2ch "następców" dla Lahma. nie wiem jak dla ciebie 24 letnich zawodników można nazwać "następcami" dla 28 i 27 letnich zawodników? Lahm i Bastian będą jeszcze grać min. 4-5 lat. więc wyszedłby z tego 28 letni następca 32 letniego zawodnika...
Weiser (za Lahma) i Can (za Bastiana) będą szykowani na ich następców. obaj mają po 18 lat i byli gwiazdami i ciągnęli reprezentację Niemiec U17 na przedostatnich MŚ w tej kategorii wiekowej.
p.s. Howedes to środkowy/czasami prawy obrońca a Schmelzer to lewy obrońca.
11.06.2012 09:48
@Rizzitelli
na skrzydle może grać przecież Ozil a Kroos w miejsce Ozila.
10.06.2012 11:29
@Preczzmitami
przy "centrostrzale" Neuer wiedział że to nie wpadnie ale chyba nie spodziewał się że trefi w poprzeczkę. żeby to wpadło z takiej pozycji musiała by piłka opadać znacznie wcześniej i taką na 100% Neuer by pewnie wyłapał.
10.06.2012 10:41
@ziper
nie.
09.06.2012 17:31
Ruscy to w ogóle powinni być wszędzie eskortowani (oczywiście nie dla ich bezpieczeństwa tylko otoczenia) przez Policję.
09.06.2012 15:06
@shaqiri
coś mi się wydaje że jak byś zarządzał naszymi transferami to byśmy 1/3 trybun własną kadrą zapełniali.
09.06.2012 12:25
więc może jest szansa dla Contento nie krzywdząc przy tym Alaby.
08.06.2012 09:32
słowami nie idzie opisać. Bawarski Totti, del Piero, Maldini...
a na fcbayern.pl jakieś brednie że "Lahm niepewny swojej przyszłości" -_-
07.06.2012 23:01
@ArkaDJo
"Dla Ciebie lepiej by było, gdyby Gomez strzelił w sezonie (lidze) 30 bramek, a np. R&R max 5 w sezonie"
jeśli by to miało zapewnić sukcesy to zdecydowanie tak!
"(...)ponieważ Mario ma wszystko strzelać."
gdzie ja coś takiego napisałem (nawet pośrednio)? nieładnie tak wsadzać komuś w usta (powstrzymajcie zboczone myśli) coś czego nie powiedział. niech strzela nawet Neuer, ja tylko doceniam to co robi Gomez dla Bayernu.
ja twoją "skromną wypowiedź" czyli "Ojoj, 25% skuteczności Gomeza przy dokładaniu nogi? Rzeczywiście dobry wynik." odebrałem jako atak na najlepszego strzelca Bayernu 2 ostatnich sezonów.
07.06.2012 17:46
@ArkaDJo
lepiej jak w akcji uczestniczy 10 a 11-ty dołoży nogę w odpowiednim momencie niż żeby wybił to obrońca. Olić też wnosił pracę ale ostatecznie i tak wygrał Mario "spaceruję po boisku i dokładam nogę" Gomez. widać tobie mało potrzeba żeby określić czy ktoś jest wystarczająco dobry czy nie.
do Mintala i Gekasa czyli gwiazd jednego sezonu dodać można kilku innych jak chociażby Grafite, Helmes, Ibisevic czy Halil Altintop.
07.06.2012 16:42
@ArkaDJo
już to było tyle razy wałkowane: gówno za różnica czym i jak strzela bramki. czy za gole po indywidualnych akcjach dostaje się więcej punktów?
07.06.2012 13:49
@pele
"ale nie wiem czy były prawdziwe?" no i właśnie! w poprzednim poście napisałeś jak by to było oficjalnie potwierdzone.
(uwaga żart! bo są tacy co by to wzięli na poważnie) wie ktoś może co się dzieje z braćmi van der Wiel których (wg TZ-Online) "oficjalnie" kupiliśmy? jednego kupiliśmy za 20 a drugiego za 10 mln. kontuzje mają czy co? ;P
07.06.2012 11:32
@pele
ehh... kolejny któremu media nasr... za przeproszeniem do głowy. klasą światową to co najwyżej może być za kilka lat jak poziom ligowy przeniesie na rozgrywki europejskie (jak i cała BVB z resztą) i utrzyma kilka lat.
a o "ofercie Bayernu za Lewego" to od księdza na kazaniu chyba usłyszałeś. chyba że ci Uli na GG albo SMS-em napisał...
07.06.2012 11:03
Lewandowski ma jeszcze wiele bramek do strzelenia i meczy do wygrania żeby chociaż dorównać Gomezowi pod względem klasy. to jest pierwszy dobry sezon gdzie odgrywał ważną rolę w drużynie bo w pierwszym sezonie był tylko rezerwowym. Gomez już 6 lat notuje 2-cyfrowe dorobki bramkowe w 1.BUNDESLIDZE.
FCB:
2011/2012 - 33 mecze - 26 goli | 3 asysty
2010/2011 - 32 - 28|5
2009/2010 - 29 - 10|5 (gdyby van Gaal w niego wierzył miałby spokojnie min. 15-18 bramek)
VFB:
2008/2009 - 32 - 24|7
2007/2008 - 25 - 19|4
2006/2007 - 25 - 14|7
2005/2006 - 30(23 z ławki) - 6|3(miał 20 lat)
debiutował w sezonie 03/04 (18 lat)
--------------------------------
Europejskie Puchary:
Champions League - 37 - 24|4
UEFA-Cup - 14 - 8|2
--------------------------------
Reprezentacja:
61 meczy(26 wchodził, 20 schodził) - 24 gole, 9 asyst
__________________________________________________
Lewy wygląda jak na razie co najmniej mizernie przy nim.
BVB:
2011/2012 - 34 - 22|10
2010/2011 - 33(18 z ławki) - 8|3
Lech:
2009/2010 - 28 - 18|8
2008/2009 - 30 - 14|6
Znicz:
2007/2008 - 32 - 21|-
-------------------------------
Europejskie Puchary:
Champions League - 6 - 1|2
Europa League - 6 - 1|1
UEFA-Cup - 8 - 1|2
------------------------------
Reprezentacja:
42 (11 wchodził, 21 schodził) - 13 goli, 6 asyst
_________________________________________________
*dziękuję, dobranoc.
06.06.2012 23:06
@Rafalindo99
po takich (raczej zamierzonych) "błendach" rozpoznaje się tzw. "sarkazm".
06.06.2012 19:00
van der *Wiela
literófffka.
06.06.2012 16:54
co za bajki... najdalej jutro Watzke wyśmieje tą informację.
przypomnę że niejakiego Gregorego van der Viela już 2 razy OFICJALNIE kupiliśmy a Diego ponoć już grał w naszej koszulce... więc takie perełki od takich "tansfery-z-dupy.coś tam można było by sobie nawet darować.
06.06.2012 16:47
jak czytam komentarze pod takim newsem na rm.pl to śmiać mi się chce jak niektóre dzieci się rozmarzyły.
06.06.2012 14:29
@royal
ehh z tym Bosingwą... zapytaj fana Chelsea kogo chciałby się pozbyć to w pierwszej 3 wymieni Bosingwę. Kolarov też nie odgrywa znaczącej roli w City, Ramosa można już chyba stawiać między środkowymi obrońcami, a Coentrao? każdy lepszy objeżdża go jak chce a Lahm to go chyba poniżył. Piszczek (wg mnie) ma jeszcze sporo do udowodnienia.
ja bym wymienił takich:
Lahm 170, A. Cole 176, Evra 176, Marcelo 172, (dawniej) Lizarazu 169, R. Carlos 168, Cafu 176.
05.06.2012 20:29
@royal1410
a wiadomo to gdzie teraz byłby Low gdyby nie reprezentacja? tam tylko co 2 lata masz okazję na jakieś trofeum a w piłce klubowej co roku minimum 2 puchary krajowe, ci lepsi 3 bo dochodzą europejskie, a ci najlepsi nawet 6 (superpuchary, klubowe MŚ itp). Low 8 lat jest z reprezentacją. Favre w tych właśnie latach z FC Zurychem zdobywał puchary w kraju. Low doskonale zna się z naszymi, też nie siedzi całego meczu na ławce robiąc ślaczki w kajeciku, a jego obecność mogłaby być dużym atutem przy ewentualnych transferach innych reprezentantów Niemiec. dla mnie osobiście Low byłby najlepszym kandydatem. drugim jest właśnie Favre. Guardiola i jego sukcesy mogą być mylące bo jak wiele osób już pisało miał gotowy zespół i jego rolą było jedynie motywowanie. Andre VB wywołuje mieszane reakcje u mnie. niby nie poradził sobie z Chelsea bo chciał grać swój "radosny" football ale poniekąd nie miał piłkarzy do tego. tych co miał byli nasiąknięci makaroniarską filozofią Ancelottiego. u nas miałby odpowiednich piłkarzy ale też nie obyło by się bez wielu obaw.
05.06.2012 18:06
@pipboy
kto w pierwszej BL chciałby bramkarza który rozegrał jedynie 33 mecze w 3 lidze i 18 w regionalnej? więc 2 liga może być jak na razie szczytem ambicji dla niego.
05.06.2012 17:19