DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Munchener Strona 3

To powinien być ostatni sezon.

05.01.2026 21:40

Ważne, żeby grał, co grał do tej pory, a takie słowa to dla "kibuców". Bayern to przecież nie jest jakaś sekta krzyżowców, nie dajmy się zwariować no!

05.01.2026 21:39

Mam nadzieję, że będzie tylko decydowała forma. A wydaje mi się, że Kompany to tak poustawia by dla obu znalazło się miejsce.

Nie ten będzie je miał kto szumnie ogłasza jak to nie lubi Realu bo jest w Bayernie 😂

05.01.2026 21:24

Tak, 17-latek Ci napluł 😂

05.01.2026 21:22

Brawo Miszka za ten głos rozsądku

05.01.2026 21:21

1

Czekamy :)

05.01.2026 19:50

Nie ma prawa być szczerym? Trzeba mi zamknąć usta?

05.01.2026 19:49

@9999999 zabłąkany fan Realu plus jego idol w komentarzach. Coś tu się nie klei :)

05.01.2026 19:47

Jakiej sensacji? Powiedzial parę słów prawdy. Zostawcie tego dzieciaka. To nie jest sekta.

05.01.2026 19:44

Niech sobie Bayern buduje wizerunek jaki chce. Długo wychodziło mu to. Ale co jeśli w ciągu ostatniej dekady fakty się z tym nie kleją. Tym gorzej dla faktów?

Mam dla Ciebie prostą prooozycję. Niech Bayern po prostu BĘDZIE klubem docelowym, a nie buduje taki wizerunek. Gdyby po prostu nim był, nie byłoby potrzeby budowania takiego wizerunku.

A co do dzieciaka co wyszedł z akademii i dostał szansę... Zlituj się, to największy talent od lat. Szanujmy to co dostaliśmy od losu.

05.01.2026 19:39

No jak chce, to co tu prostować. Jakby zaczął to robić, dopiero byłby śmiech. Wyszłoby że Bayern ma jakieś kompleksy. A nie powinien mieć, mimo obiektywnie większych europejskich sukcesów Realu.

05.01.2026 15:35

@9999999 nie aż tacy jak Messi czy nawet Musiala

05.01.2026 15:15

@9999999 haha jestem za tym, by po prostu działać, a nie zawracać kijem Wisłę

05.01.2026 15:10

Tak. Niech ZŁOŻY SAMOKRYTYKĘ

05.01.2026 15:08

Dokładnie. Mówił dobrze o Bayernie, a skoro marzy o Realu, to niech Bayern raczej sprawi, by miał mniej powodów do takich marzeń w przyszłości. Lepsze to niż pietnowanie 17-letniego małego geniusza (ci chodzą własnymi ścieżkami) za brak znajomości PR 🤦

05.01.2026 15:06

@DarthSmd hm. Bycie klubem przejściowym - do tego się odniosę. Mimo ostatniego dobrego półrocza niestety w ostatnich latach mało się działo, by relatywnie dawać piłkarzom warunki do tego, by nie traktowali Bayernu jako przejściowego. I tu jest pies pogrzebany. A nie w PR, zabranianiu wypowiedzi, dodajmy, piłkarzom nieszablonowym. Dodajmy: z zadatkami na piłkarskiego geniusza.

05.01.2026 14:59

Jestem za tym, by robić raczej wszystko, by nie dawać piłkarzom okazji do takich wypowiedzi. A nie piętnować dzieciaka, z zadatkami na piłkarskiego geniusza. CENZUROWAĆ. W ostatnich latach Bayern nieco spuścił z tonu i tyle. Nie ma co się zapowietrzać, tylko pracować u podstaw nad renomą klubu. Ludzie: on ma 17 LAT. TO JESZCZE DZIECKO.

05.01.2026 14:54

@DarthSmd w tej wypowiedzi były pozytywne słowa o Bayernie. Nie zauważyłem nic uderzającego w klub. Myślę że poczytać to jako uderzenie może jedynie ten, kto ma jakąś zadrę w stosunku do Realu np za ileś ostatnich porażek. Karl NIC NEGATYWNEGO o Bayernie nie powiedział. Wręcz przeciwnie.

05.01.2026 14:49

A ja uważam, że jak się już trafiło na loterii jedyny talent z akademii w ciągu ostatnich pięciu lat, to powinno się raczej chuchać i dmuchać by chciał tu grać.

Stosować pozytywną motywację , jeśli obiektywnie jesteśmy trochę mniejsi niż Real. Bo tak jest. Robić wszystko by grać takie sezony jak obecny ale poza tym raczej zachęcać Karla by chciał tu grać jak najdłużej.

Na pewno nie zamykanie buzi i grożenie paluszkiem. Bo tylko w ten sposób da mu się pretekst. Geniusze już tak mają że mówią co myślą. I teraz od ciebie zależy czy mądrze tego dzieciaka rozegrasz. Na pewno nie zamykaniem mu ust.

05.01.2026 14:42

@Reeken89 tak, zabroń wypowiadać się swobodnie największemu talentowi od lat. Na pewno poskutkuje.

05.01.2026 14:34

Straszne :) może lepiej zastanowić się jakie realnie Bayern miał sukcesy w ostatnich nastu latach poza wygraniem korona turnieju w Lizbonie.

Czyli: zamiast NEGATYWNIE wypowiadać się o Karlu i starać się zawrócić kijem Wisłę, robić rzeczy POZYTYWNE, które sprawią, że takich marzeń będzie mniej. (Tak, wiem, to jest dużo trudniejsze).

05.01.2026 14:27

Daj pan spokój. To dziecko jeszcze :)))

05.01.2026 14:15

Wymienił Alabę. Zaraz będzie kolejna (po Karlu) inba ;))

05.01.2026 14:14

1

Ale się niektórzy odpalili. Aż się wierzyć nie chce. Chłopak ma 17 lat (SLOWNIE SIEDEMNAŚCIE).

Nie robiliście głupich rzeczy w tym wieku? Jak się wtedy ubieraliscie? A nawet w wieku 20 paru lat?

Zamiast robić wszystko by ten talent jak najlepiej się rozwijał, to jakąś glupią inbę się robi wokół dzieciaka.

Tak. Ma prawo marzyć, być szczery. Bo Real to pod wieloma względami największy klub w Europie i tego nie sposób zakrzyczeć.

Tak jak tego, że regułą jest raczej to, że to z Bayernu tam idą gracze, którzy chcą wejść na wyższy lewel (Kroos, Alaba) a w odwrotna stronę idą ci, którzy tam nie dają rady (Alonso, Robben).

Zaczynam myśleć że niektórzy tutaj mają jakieś kompleksy z powodu ciągłych porażek z nimi w ostatnich latach. Powinno się raczej robić wszystko by zapewnić Karłowi najlepsze warunki tutaj, zamiast tworzyć jakieś absurdalne hejty wobec dzieciaka :)

PS. Mam nadzieję, że se robicie jaja z tym czepianiem się Karła bo to nie jest śmieszne
..

05.01.2026 14:10

@9999999 haha nie na darmo mówi się że nawet 20 paro latkach że robią głupie rzeczy a co dopiero osoba niepełnoletnia?

Poza tym czy Real pod wieloma względami nie jest największym klubem w Europie? To raczej tam przechodzą od nas piłkarze, którzy chcą się rozwijać (Kroos, Alaba) a stamtąd przychodzą tacy, którzy powoli się zwijają (Alonso) czy są rezerwowymi (Robben)? Czy młodziak nie ma prawa mieć marzeń? Jest szczery i trzeba to szanować.

05.01.2026 14:03

Mam nadzieję, że dostanie szansę

05.01.2026 11:42

Mogą być :)

05.01.2026 11:41

Ciekawy piłkarz, oby.

05.01.2026 11:41

No i super :)

05.01.2026 11:40

Nieprzemyślany ruch, to fakt.

05.01.2026 11:39

Już nie mogę się doczekać :) ciekawe czy Jamal zagra

05.01.2026 11:39

1

Chyba mu się nie uda :)

05.01.2026 11:38

Gratulacje:) będzie miał praktykę meczową.

05.01.2026 11:37

1

Dobrze że już jest ale trzeba spokojnie, powoli i ostrożnie go wprowadzać. Dobrze że wchodzenie na pełne obroty przypadło na przerwę. Powinno być mu łatwiej. To może być ten brakujący element w Lidze Mistrzów.

05.01.2026 11:37

Jestem za młodym :)

05.01.2026 11:35

1

Jeśli zostanie Upa i przyjdzie ktoś trzeci do rywalizacji, pozbyłbym się go za odpowiednią kasę.

05.01.2026 11:35

Oby został. W tym roku obrona Bayernu jak na to co było w ostatnich latach, działa naprawdę dobrze. A jeszcze Davies na dobre nie wrócił. W defensywie potrzeba stabilizacji, więc Upa musi zostać.

05.01.2026 11:34

Ale inba :) przecież to jeszcze dzieciak. Dajcie spokój. Każdy ma prawo mówić, co myśli. Lepiej Bayern powinien zrobić wszystko, by zatrzymać taki talent na dłużej, oraz by Karl odpowiednio się rozwijał. A te słowa... Jeszcze mu się 10 razy odmieni. Każdy z nas różne dziwne rzeczy mówił i robił w takim wieku

05.01.2026 11:31

U niego to jest równia pochyła. Ciężko na ten moment uwierzyć, że będzie w stanie jeszcze grać naprawdę dobrze.

29.12.2025 14:15

Pewnie, że można ich pokonać. Ale niech wszyscy będą do dyspozycji, wtedy mamy szanse.

29.12.2025 14:14

1

Nieprawda. Przegraliśmy zasłużenie. Wynik oddaje przebieg meczu. Przeważali przez większość czasu.

29.12.2025 14:13

Pewnie będzie grać dalej :)

29.12.2025 14:12

No i super. Niech spokojnie wchodzi do gry.

29.12.2025 14:12

Dobra pozycja

29.12.2025 14:12

Musi tak mówić. Natomiast na 90 procent przesądzone jest, że nie zostanie na przyszły sezon. Z przodu akurat dobrze obsadzone pozycje. Myślę, że będą próbowali kupić kogoś, kto naprawdę rokuje. Jackson póki co w miarę sprawdza się jako zapchajdziura.

29.12.2025 14:11

1

Trzeba przyznać, że z nim obrona wygląda pewniej. Ale cała drużyna gra lepiej w tym sezonie.

29.12.2025 14:10

@Globin93 to piłkarz od czarnej roboty. Trudno znaleźć równie dobrego.

29.12.2025 00:54

Gigantycznym problemem będzie jego pensja. To już jego ostatnie miesiące w Bayernie.

29.12.2025 00:53

Nie da rady IMO w Premier League, nie te lata i forma.

29.12.2025 00:52

@Kimas w przyszłym sezonie nie będzie.

29.12.2025 00:51

Bayern potrzebuje ich obu. Z przodu ławka zawsze jest potrzebna, gdy gra się na trzech frontach. Wiadomo, że Jacksona nie będzie. Dobrze, że doszedł Karl.

28.12.2025 18:03

Tego typu walczak jest wart więcej niż niejedna gwiazda. Jeśli Bayern go straci, to będzie skrajnie głupie.

28.12.2025 16:24

1

Nie tak szybko.

28.12.2025 15:46

Talent jakich wiele. Sens miałby tylko wtedy, gdyby miał zapewnioną grę.

28.12.2025 15:46

Głupie to i niskie. Nawet biorąc pod uwagę fatalną sytuację finansową Barcelony.

28.12.2025 15:44

Oby. Co jak co ale obronę trzeba mieć zgraną i stabilną. W tym sezonie nieźle to działa (oczywiście biorąc pod uwagę ofensywny styl Bayernu zawsze będziemy tracić sporo goli).

28.12.2025 15:43

@Comentateiro łatwo powiedzieć, a rezerwowych tez trzeba mieć. Inaczej nawet nie myśl o Champions League. Zawsze przy tak długim sezonie pojawią się kontuzje, kartki czy gorsza forma.

A Laimerowi się nie dziwię. Złapał życiową formę i normalne jest, że koniec kontraktu chce wykorzystać do podwyżki.

28.12.2025 15:41

No został legendą, więc wybór był dobry.

28.12.2025 15:39

Na skrzydło pewnie bardziej. Ale koszty duże w stosunku do ryzyka.

28.12.2025 15:38

Trudno odmówić temu racji. Pokazywał klasę także w Europie. A w Londynie go zabrakło.

27.12.2025 13:34

Niech pokaże, że jest liderem w Lidze Mistrzów.

27.12.2025 13:33

Trudno powiedzieć czy zostanie. 50 na 50.

27.12.2025 13:33

Piłkarsko na pewno wciąż super, tyle że po powrocie Musiali kłopot bogactwa by się zrobił z przodu. Szkoda psuć harmonię.

27.12.2025 13:31

Każdy ma prawo do własnego zdania.

25.12.2025 20:43

W Bayernie zbyt wielu młodych zawodników się wybiło, by miał szansę na pozostanie, zwłaszcza z takim kontraktem.

24.12.2025 09:01

Starzeje się i tyle. Zawsze tak jest, że wtedy spada wartość.

24.12.2025 08:59

2

Będą grali obaj. Jeden na skrzydle, rotacyjnie z Gnabrym. Wreszcie jest jakieś pole manewru dla trenera

19.12.2025 07:30

1

Cóż pewne jest, żeby go zatrzymać trzeba będzie mu dać naście milionów ojro. A i to nie wiadomo czy wystarczy

14.12.2025 20:41

W 20 paru meczach 3 gole, dwie asysty chyba jakoś tak... W polskiej lidze i Conference League puchar Lidla.

Jakoś mi się wydaje że powinno to wyglądać na pierwszy rzut oka bardziej okazale, żeby była o czymkolwiek mowa w kontekście Bayernu. Nadmuchać balona jest bowiem bardzo łatwo.

14.12.2025 20:19

2

Nie ma co płakać, przewaga w lidze nad "małymi" zespołami wciąż jest ogromna. Prawdziwym problemem i celem nie jest, rzecz jasna, Puchar Niemiec, jako rzekł Uli, choć wypada go wygrać.

Celem po powrocie Musiali powinna być Champions League. Bo wtedy ławka będzie już w miarę okiej. Więc módlmy się o brak kontuzji. W BL stosujmy rotację, bo nic nam nie może zagrozić, gramy tam z przeciwnikami z niższej kategorii wagowej. Cała koncentracja na LM i nie powinno być źle.

Tyle że powinniśmy znaleźć jakiegoś ogarniętego bramkarza. Wydaje się to zima nierealne. Więc będzie trudno.

14.12.2025 20:12

2

Cóż, nauczył go Davies czy Musiala "jak zwyciężać mamy", więc jak nic rozegra to na chłodno.

Kto da więcej, ten będzie miał ciemnoskórego Francuza. Dla tego będzie grał, ten będzie go miał.

Dzisiejsi piłkarze kierują się bardzo konkretnymi wartościami w życiu i nie ma co się dziwić.

14.12.2025 20:07

1

Jeszcze tylko czekamy na powrót Musiali

09.12.2025 18:54

1

Davies ❤️

09.12.2025 18:54

Na pewno brakuje. Ale Bayernu nie stać na niego. I najważniejsze: to nie od jednego zawodnika zależy forma drużyny. Nawet najlepszego.

27.11.2025 15:14

Tylko akcje z golem Karla można powtarzać bez końca.

27.11.2025 15:13

Jakbyśmy z tej szatni nie wyszli, to wczoraj wielkich szans nie było

27.11.2025 15:12

Nie ma co winić Manu. Mecz i tak był wówczas na 90 procent przegrany.

27.11.2025 15:12

Do końca sezonu jeszcze sporo. Bayern jeszcze się podniesie.

27.11.2025 15:11

1

Nie ma co się nad nim znęcać. Gra na ryzyku to efekt presji Arsenalu. Było 1:2 i żadnych widoków w grze na poprawę wyniku. Leżeliśmy już

27.11.2025 15:10

Bo zasłużył

27.11.2025 15:09

1

Z zakazem opuszczania pola karnego po 40. roku życia.

27.11.2025 10:57

Upamecano z Tahem są optymalni praktycznie. Zawsze musisz brać pod uwagę presję i klasę rywala. Tu ona była na najwyższym poziomie, plus graliśmy na wyjezdzie. Co za sztuka dominować dla środkowych obrońców w Bundeslidze gdy zespół totalnie dominuje.

27.11.2025 10:56

O to to. Ławki u nas nie było. I te zmiany już całkiem nas zabiły Arsenalu. Czy to kwestia kasy? Tak, ale nie tylko.

27.11.2025 10:54

Brakowało 3 do gry z ławki przede wszystkim. Jak wrócą Davies Jamal i Diaz, wtedy Bayern będzie bardziej kompletny.

27.11.2025 10:53

Pamiętam gdy grał dobrze z takim PSG w 1/8 parę lat temu. Tu jednak zawodnik do krycia i presja była zbyt duża. Gdyby zespół grał kompaktowo i była odpowiednia asekuracja, to co innego.

27.11.2025 10:52

2

Setka Stani? Bez przesady. Dobra szansa na podanie do Gnabry'ego i Karla, którzy mieliby wtedy setkę, gdyby to podanie doszło i nie zostało zblokowane, czy strzał, to jeszcze nie setka. Inna sprawa, że bardzo głupio sobie tej szansy nie dał.

Inne sytuacje? Bądźmy poważni. Coś tam było, ale to nic przy szansach Arsenalu. Wynik oddaje przebieg gry

27.11.2025 10:51

W studio tez wskazywali na Arsenal i to się potwierdziło. Byli po prostu lepsi.

27.11.2025 10:04

@alien666 w pierwszej połowie to był nasz mecz. A mi chodzi o taki, że jesteśmy po prostu optycznie słabsi ale umiemy być jak Real z ostatnich dekad :)

27.11.2025 09:32

1

Tak, całościowo to i tak wygląda dobrze. Zobaczymy co będzie po powrocie kontuzjowanych. Bayern powinien być silniejszy.

27.11.2025 07:48

1

@Globin93 fakt, w tym sensie się udało, ale jednak w Paryżu Bayern w pierwszej połowie był lepszy.

27.11.2025 07:45

1

@Globin93 ale wygrana na boisku triumfatora LM musi być niezależnie od stylu uznawana za sukces. Zobacz jak wąską kadrę mamy plus braki nawet w pierwszej jedenastce.

27.11.2025 07:44

1

Powiedział prawdę.

27.11.2025 07:28

1

Innego składu nie dało się wystawić.

27.11.2025 07:27

Nie za wiele mogliśmy zrobić bez kompletnej kadry. Bez sytuacji z przodu. Presja była zbyt duża, czekamy na powrót kontuzjowanych i Diaza.

27.11.2025 07:27

2

Porażka zasłużona niestety. Tak, w przekroju całej rundy Bayern to dziś bardzo dobry zespół, w porównaniu do zeszłego sezonu.

Ale dziś braki kadrowe było widać. Przy dużej presji tak dobrego zespołu, jednak taki Stanisić odstawał. Po 60 minucie, gdy zespół zaczynał słaniać się fizycznie, zabrakło jakiejkolwiek realnej zmiany.

Powrót Musiali i Daviesa oraz Diaza jest kluczowy oraz to, by omijały nas kontuzje. Wtedy mamy szanse nawet na końcowe zwycięstwo w LM. Ale to wiele warunków, nie wiadomo w jakiej formie wrócą kontuzjowani.

Ogólnie sezon wciąż ma szansę być świetny. Ale dziś trochę wyjaśniła nas topowa ekipa.

Co mnie boli? Że Bayern nie umie od lat wygrywać, gdy cierpi, jak wczoraj. Nie umie, gdy jest słabszy, bronić się i załatwić rywala z kontry. A to też trzeba umieć jak chcesz skutecznie grać w Europie. Tzn. wyrównanie było czymś takim ale to za mało. Presja Arsenalu była zbyt wielka.

27.11.2025 07:20

1

@Kamil.20 powrót kontuzjowanych oraz Diaza powinien podnieść jakość tej kadry.

27.11.2025 07:14

1

Jak się ma pół sytuacji strzeleckiej na cały mecz, to o czym mówić? Byli lepsi i tyle.

26.11.2025 23:56

@seba fakt. Dzięki.

26.11.2025 23:24

2

Sam napastnik nie jest tu winien. Generalnie zostaliśmy stłamszeni i po prostu nie było podań. To system naczyń połączonych. Gdyby Kane miał cztery sytuacje, pewnie z dwa razy by trafił. Nie miał nawet pół. Więc niby z czego miał strzelić.

26.11.2025 23:19

1

To nie wina goata. Było 1:2 i wielka ich presja. Jak nie Neuer, kto inny by się wysypał. Wcześniej już nie pamiętam kto tuż przed polem karnym podał do przeciwnika, chyba Laimer ale pewien nie jestem. Nie dlatego że taki słabiej ale po prostu to efekt wielkiej presji Arsenalu.

26.11.2025 23:17