"Magath kupuje" to za dużo powiedziane, sprowadza zawodników, którym po tym sezonie kończy się kontrakt i sa do wyjęcia za darmo. Metze za friko przychodzi do Schalke, podobnie z Timem Hooglandem z Mainz. Także rozsądna polityka i dzięki temu Schalke ma całkiem solidnych zawodników.
27.04.2010 12:15
Do ludzi z Warszawy...fajne miejsce znalazłem gdzie jest spory tv i lecą mecze kiedy są- Bar Hossa, przy Al. Jana Pawła 2 w budynku Atrium mniej więcej na przeciwko Hali Mirowskiej tak dla orientacji.
26.04.2010 18:08
FCB4ever-Arminia tę karę odjęcia punktów dostała za narobienie sobie długów i kłopoty finansowe. Podobno są na minusie 14 mln. euro. Żeby spłacić te długi chcą sprzedać stadion-w sensie sprzedać w ten sposób, że bedie tylko inny właściciel, ale stadion będzie stał, a drużyna na nim nadal grała. Zresztą Arminia i tak w tym sezonie by nie awansowała.
26.04.2010 11:10
"Pack Ma's" to mniej więcej coś jak "cały zapakowany", "wypełniony do końca"...no mniej więcej coś w tym stylu.
25.04.2010 13:22
No ok, ale Lyon też ma problemy z obroną, wypadł za czerwoną Toulalan, a Cris też prawdopodobnie nie zagra bo jest trochę potłuczony-jak ktos już tu wspomniał, także Lyon ma chyba bardziej rozbitą obronę.
25.04.2010 11:00
Robbenowi to mógłby dać odpocząć i wpuścić go od 2 połowy np. Altintop raczej by się sprawdził w meczu z przeciwnikiem takim jak Borussia, Olicia wpuścić na 1 połowę bo On też mocno pracuje, dać Gomeza, żeby trochę się rozegrał.
A czytaliście dziś już?? Bayern na poważnie interesuje się Diarrą z Realu. pewnie za 10-12 mln. mozna go stamtąd wyciągnąć.
24.04.2010 12:26
Złota piłka dla Robbena by była całkiem możliwa gdyby Bayern wygrał potrójną koronę, albo Ligę Mistrzów, mistrzostw swiata by nie musiał wygrywac...zresztą Holandia i tak zajdzie w nich daleko. Tacy piłkarze jak Robben nie są zbyt medialni i takie nagrody muszą udowadniać wynikami. Myślę, że jesli by tyle nawygrywał to nie było by innej opcji za 2010 rok jak Robben. Zresztą...ja chętnie zamienię mistrza Niemiec i DFB puchar na wygraną w Lidze Mistrzów...aha, no i trzymajmy kciuki za HSV w LE.
23.04.2010 16:27
Ale dziś mi się horror snił...śniło mi się, że uefa zweryfikowała wynik tego meeczu na 1-1 bo OL miał szanse, ale sedzie sie dopatrzył spalonego i im nie uznał gola, a potem uefa im dopisała. Po obudzeniu szybko pędze sprawdzić jak to jest, ale okazało się, że 1-0 dla nas....uffff...różne jazdy i schizy sie pojawiają w takich przypadkach.
22.04.2010 12:02
Twierdzę tak tylko na tej podstawie gdy si przeanalizuje spotkania Bayernu z francuskimi klubami (Lyon, Bordeaux, Nantes) z ostatnich kilku sezonów. Większość z nich jest przegranych lub zremisowanych. Po prostu Lyon czy Bordo grają bardzo niewygodną piłke dla Bayernu, szybką i dobrą technicznie, z wieloma podaniami, utrzymują się przy piłce. Nie twierdzę, że Bayern jest teraz gorszy od Lyonu czy coś...po prostu nie bardzo potrafią sobie radzić z taką grą, Lyon gra bardzo podobnie jak ManU w pierwszych 35 minutach meczu w Manchesterze. Liczę jednak na to, że ta dwudniowa podróż Lyonu źle na nich wpłynie. Popatrzcie sobie tylko na wyniki jakie osiągał Lyon z niemieckimi klubami...o 0 z tyłu będzie raczej trudno, Bayern w fazie pucharowej tracił bramki w każdym meczu, i w sumie sporo ich stracił bo aż 8.
20.04.2010 16:46
Niestety, ale Bayern cierpi na francuski kompleks i nie umie grać z drużynami z Francji za bardzo. Plączą im się jakoś nogi podczas meczów z Francuzami. W Monachium powinno pójść dobrze, ale całokształt oceniam tak, że to jednak Lyon będzie w finale. Mam nadzieję, że się mylę.
20.04.2010 12:09
Crono, ja też się zdziwiłem, że dopiero teraz ktoś z Warszawy sie odezwał, bo myslełem, że jestem ostatnim Mohikaninem;D...a skoro tak...to znasz jakąś miejscówkę gdzie by mozna obejrzeć?....hmmmm...w sumie przychodzi mi do głowy hol hotelu Radisson, tam zawsze lecą jakieś lepsze mecze, jest bar itp.
19.04.2010 16:36
Dobra, darujcie sobie te pseudo śmieszne wpisy w stylu onet.pl na temat Warszawy, jak nie jesteście z niej to po co się na nią ciskacie? Ja się nie wypowiadam na temat Katowic, Opola, Chorzowa czy innych miast. To jest strona Bayernu i pytam czy w Warszawie gdzieś mozna byy obejrzeć i czy jakieś osoby się znajdą.
19.04.2010 13:49
A czy w Warszawie są fani Bayernu? Gdzie by mozna obejrzeć w jakiejś grupie, jakkiś pub labo coś, bo zawsze tu są inne miasta, a z Warszawy nic, no trochę wstyd...
19.04.2010 13:30
Ahahahahaha "rywalom nie jest łatwo strzelić nam bramkę"...no rzeczywiście...a te 56 goli stracone do tej pory to co??? No betonowa obrona po prostu, a każdy w lidze potwornie się z nimi męczy aby coś ustrzelić.
15.04.2010 15:51
A potem powie, że po finale Pucharu Niemiec, potem, że do końca maja, potem, że po obozie przygotowawczym do Mistrzostw Świata, a potem, że po mistrzostwach świata, żeby sobie głowy czym innym nie zaprzątać;).
15.04.2010 11:42
Aha, no to w takim razie nie odejdzie, bo LM Bayern nie wygra. W finale na kogokolwiek czeka Barcelona, i jest to tylko formalnością kogo sobie ograją.
14.04.2010 14:58
Przykro to pisać, ale Franz czasem straszne dyrdymały opowiada oderwane od rzeczywistości. Nie potrzebujemy Dżeko??? Taki napastnik to skarb, jedyna wada to ewentualna cena za niego, gdyby Wilki chciały za niego ze 25 mln. to Bayern nie powinien sie zastanawiać ani chwili i go brać...a kwestia Toniego...tutaj Franz mnie rozśmieszył po prostu, żal komentowac już Toniego i jego przydatnośc w Bayernie. Mhmmm...napewno wróci i zacznie strzelać gole jak Dżeko.
13.04.2010 12:22
Van Gaal ma rację, Barca w każdym meczu by rozniosła Bayern tak jak w zeszłym sezonie, z tak frajersko grającą obroną Bayern nie ma szans, bo Barcelona pomimo świetnej gry w ofensywie równie świetnie gra w defensywie i nie traci frajerskich goli. W lidze mają najmniej straconych goli, chyba 18 tylko w sumie. Grają uniwersalnie i tylko na ten jeden raz na 10 trzeba liczyć. To tak samo jak w finale w 1997 roku...BVB była skazywana na pożarcie przez Juve, ale akurat tego dnia Borussi wszystko wychodziło, a Juve na odwrót. Ale najpierw przejdźmy Lyon, będzie bardzo trudno, bo wiemy, że Bayern ma "francuski kompleks" i nie lubi grać z francuskimi drużynami.
10.04.2010 11:51
A może w tym roku będzie taka niespodzianka i zobaczymy finał Bayern-Inter. Niewątpliwie taki Inter bardziej by nam leżał niż Barcelona...ehhh...pomarzyć można.
07.04.2010 15:11
W ten weekend gramy z Schalke, a w przyszły w Leverkusen, 2 wyjazdowe z drużynami, z którymi Bayern gra bezpośrednio o mistrza. Mecz z Bayerem to będzie już 30 kolejka, jeśli w obu tych meczach Bayern potraci punkty no to na 4 kolejki przed końcem sezonu Bayern zdobędzie mistrza ale jakimś wielkim zrządzeniem losu i kupą szczęścia. To będę dwie decydujące kolejki w BL, ale i tak ważniejszy jest awans do 1/2 LM. Tam pewnie będzie czekał Lyon po wygranej 3-1 z Bordo.
31.03.2010 12:27
Bez sensu takie zabiegi marketingowe. Jedyną i najlepszą promocją jaka została dla Bayernu do zrealizowania to odnoszenie sukcesów w europejskich pucharach i co rok zachodzenie jak najdalej oraz atrakcyjna gra. A nie jakieś takie dziwne zabiegi i kolejna kasa wywalana na jakąś gwiazdę, któa jest znana jedynie z jakiegoś niszowego sportu i to właściwie tylko w Niemczech. Niech Uli nie robi cyrku i nie kombinuje z jakimś "alternatywnym marketingiem".
19.03.2010 11:26
No nie...to jest raczej przesada, ale z krytyką Adlera, te kilka błędów nie zmienia faktu, że jest to obecnie absolutna światowa czołówka bramkarzy. Pamiętam, że Kahn miał okres, w którym dość często swego czasu lubił "wypluwać" piłki przed siebie, i to zarówno w reprezentacji jak i w FCB, a czy to zmienia fakt, że był w przeciągu kariery fantastyczny i miałby zmieniać fach od razu?
16.03.2010 11:35
Paulaner, a nie zauwazyłeś takiej drobnej różnicy, że fenomenalna forma Gomeza miała miejsce jeszcze niecały rok temu? To jest chyba krócej niż 12 lat temu Kahn, czy Luca sprzed 3 lat, no nie? W dodatku Gomez jest sporo młodszy od Lukii jak do nas przychodził. Skoro np. taki Dżeko utrzymuje forme z zeszlego sezonu to dlaczego Gomez by nie mógł? W końcu w zeszłym sezonie grali na tym samym wysokim poziomie. I nie chrzańcie głupot, że wiedzieliście, że jak Gomez przyjdzie to będzie taki piach grał i w ogóle.
16.03.2010 00:08
Co do krytyki Gomez w obecnym sezonie to w większości jest ona słuszna, ale sami przyznajcie, jak patrzyliście na jego grę w VFB w zeszłym sezonie to napewno wam sie to podobało co robił. Strzelał gole praktycznie z każdej pozycji, potrafił się świetnie znaleźć w polu karnym, ale także umiał rozegrać z przodu, był bardziej przebojowy. Nie wiem co sie z nim stało, ale przecież gdybyśmy mieli tego Gomeza, który był w zeszłym sezonie no to chyba nikt by nie narzekał.
15.03.2010 17:01
Nie przeceniałbym tego dzisiejszego zwycięstwa Barcelony nad Valencią, bez przesady. Valencia póxnym wieczorem dopiero co w czwartek miała cholernie ciężki mecz z Werderem w Lidze Europy, w dodatku prawie połowe meczu grali w 10 przeciw Werderowi i przeciwko Barcelonie wybiegła bardzo wymęczona i osłabiona Valencia. Poza tym...zauważcie, że w lidze hiszpańskiej rywalizacja ogranicza się tylko do Barcelony i Realu, w ostatnich latach te 2 druzyny tak zdystansowały resztę, że reszta drużyn to dodatek tylko, nawet Velencia i Sevilla już nie dotrzymują im kroku jak kiedyś. Mecz z VFB to będzie totalnie co innego. Wszystko może sie zdarzyc.
15.03.2010 00:18
Co do Edina Dżeko to się zgodzę, obecnie najlepszy napastnik w BL, i nie tylko strzela dużo ładnych goli, ale potrafi dograć innym, wypracować sytuację, rozegrać piłkę i pokierować grą z przodu. Pomimo młodego wieku nie ma jakichś dużych wahań formy i okazało się, że nie jest odkryciem jednego sezonu, ale po prostu świetnym piłkarzem w ogóle. Szkoda, że zamiast Gomeza na niego nie zapolował Bayern. Ale wydaje się, że był po prostu nie do wyciągnięcia z Wolfsburga skoro nawet Milan z wielką kasą został odesłany z kwitkiem. Może w tym sezonie...
14.03.2010 09:48
Dżizaz, jakie żenujące są wpisy typu "Hitzfeld wracaj", albo "kliinsi wracaj"
Aha..Bayern się skończył po 2006 roku??? A co przełomowego było w 2006 roku?
13.03.2010 19:19
Spokojnie, nie przesadzajcie, maeriał ma prawo sie zmęczyć. Gramy praktycznie tym samym składem od początku sezonu+mecze w LM i pucharze Niemiec, w dodatku większośc drużyny na reprezentacje jeździ. Freiburg walczy o życie czyli o utrzymanie, mogą się skupić tylko na lidze i widać, że gryzą trawę. Nasi są widocznie podmęczeni i nie mają świeżości w grze. Mysle jednak, że po cięzkim meczu uda sie wygrać.
A Ty Makiavelli nie wychodź już do kibla bo pecha to przynosi:D:D
13.03.2010 19:09
Ale mimo odpadnięcia przecież Real nadal w mentalności wielu zakutych łbów w tym sezonie nadal jest głównym kandydatem do wygrania LM;D...jedynie kwestia tego na kogo trafią w 1/4 potem 1/2 i finale.
10.03.2010 23:07
Jeszcze dojdzie do tego, że Perez będzie nam chciał podkupić Robbena i znowu będą szopki;D
10.03.2010 23:02
Lahmik16-Real w zeszłym sezonie odpadł w 1/8 także po laniu jakie im udzielił Liverpool (4-0) na Anfield Road.
10.03.2010 22:58
6 sezon z rzędu Real odpada w 1/8, cieszy bardzo. Ale w sumie i Perez może się cieszyć bo wypłaci mniej nagród dla swoich gwiazd za zdobyte trofea. Choć w sumie według realskiego mniemania sukces inny niz wygranie LM jest przecież porażka i pocieszeniem jedynie.
10.03.2010 22:42
olympiakos/bordo oczywiście
10.03.2010 10:53
Co wy piszecie ludzie....tak samo w zeszłym sezonie chcieli niektórzy wylosować Barce i ich pocisnąć, sprowadzić na ziemię i co tam jeszcze...każdy wie jak sie skończyło. Obiektywnie to najsłabszymi parami są olympiakos/lyon i cska/sevilla, i kogoś tylko z tych drużyn najlepiej było by trafić. Bordo też już nie gra tak super jak z początku sezonu. Po co nam trafiać na kogos lepszego? Dojdźmy jak najdalej, a z takimi rywalami jest największa szansa. Co prawda obrona gra lepiej niż w zeszłym sezonie, ale piłkarze popełniają masę indywidualnych błędów, bardzo naiwnych, DvB jest dość sztywny i drewniany, trafmy też na takich trochę drewniaków.
10.03.2010 10:39
Ludzie, to nie jest gra komputerowa, to grają prawdziwi ludzie, i co z tego, że Koln jest nisko, skoro mają całkiem niezłych grajków. Bayern grał całkiem niezły mecz Rozgrywał piłkę, miał przewagę. Piszecie jakby jaka tragedia sie stała i zespół sie rozpadł. Jeśli ktoś śledzi BL dokładnie i co tydzień ogląda mecze nie tylko Bayernu, ale wszystkie 9 meczów kolejki, to wie, że każdy może wygrać i każdy może przegrać czasem.
07.03.2010 13:11
Dokładnie, było jak pisze Paulaner, Niemcy nie potrafli się z pomysłem i jakąś konkretną akcją przebić przez obronę Argentyny, która skutecznie już ich powstrzymywała i rozbijała akcje w środku boiska. Niemcy próbowali głównie skrzydłami, ale kompletnie nic im nie wychodziło. Gdyby nie wejście Cacau to w ogóle nic by sie nie wydarzyło groźniejszego pod bramką Argentyny. Niemcy grali dość statycznie. Zresztą, Argentyna nie zagrała jakiegoś wielkiego meczu, ale zagrali tak jak trzeba zagrać z niemcami-czyli twardo, nie pozwalać im złapać rytmu i grać daleko od swojej bramki. Argentyńczycy mieli więcej akcji i jednak więcej indywidualności mają, które potrafią zawsze coś wykombinować. Jednak nalezy uwzględnić, że był to mecz towarzyski, w samym środku gorącego sezonu, w RPA to będzie zupełnie co innego. W 2006 też raczej niewielu dawało szanse Niemcom na przejście Argentyny w 1/4.
04.03.2010 00:09
No cóż...ja myśle jednak, że Hertcie nie uda się już wykaraskać z tych kłopotów. Chociaż jeśli zajmą 16 miejsce na koniec sezonu to będą grali baraż o pozostanie z 3cią drużyną 2 ligi. W tym widzę ich jedyny ratunek. Do końca sezonu 10 kolejek, co prawda odrabiaja straty, ale dużo trudnych meczów przed nimi. To będzie sensacja sezonu jeśli spadną, a taki potencjał.
02.03.2010 20:47
No to oczywiście, że tak, ale co poniektórzy piszą, że kluby w Niemczech nie są pozadłużane i w ogóle mają tak super bo wszystkie są na czysto. A tak nie jest. Jasne, nie są to długi tak gigantyczne jak całej ligi angielskiej czy hiszpańskiej lub włoskiej, ale też są. Choćby 38 mln. długu Herthy też. Aha, no i pewnie na kolejnych miejscach 21-30 znalazłyby się inne kluby z BL-VFB Stuttgart, Wolfsburg i Leverkusen. Może uda sie znaleźć całą tę liste.
02.03.2010 20:08
Oczywiście, że chodzi o przychody, a nie ile te kluby mają na czysto. Najśmieszniejsze jest to, że jeśli np. real by wygrał wszystkie trofea, LM itp. to i tak na tym nie zarobi bo tylko same nagrody za zwycięstwo dla piłkarzy przewyższą nagrody z wpływów od UEFA choćby. Jesli Real wygra LM i mistrza to każdy z piłkarzy otrzyma po 1 mln. ojro. Poza tym, w lidze angielskiej, włoskiej, hiszpańskiej 70-80% wydatków całego budżetu klubu stanowią pensje piłkarzy, w Niemczech to jest 50-60%. Aha, no i nie zapominajcie o zadłuzeniu Bayernu w postaci spłacania stadionu, to też dług zaciągnięty mimo wszystko.
02.03.2010 19:53
O ile się nie myle to obowiązzuje zasada, że drużyny rywalizujące ze sobą, przejmują jednoczesnie punkty od rywali jeśli ich pokonają. Tak więc Bayern wygrywają i eliminując Juve, odebrało punkty włochom i dodało automatycznie Bundeslidze, i teraz kolejny raz by tak było z Fiorą. Także jesli rywalizują kluby, których federacje znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie i walczą o ilośc miejsc to własnie ważne jest to czy dochodzi do bezpośrednich pojedynków między nimi. W zeszłym sezonie np. Werder wyeliminował aż dwa włoskie kluby z pucharu uefa-Milan i Udinese i dużo punktów natrzaskał bundeslidze, w dodatku wygrał w fazie grupowej LM z Interem i zremisował z nimi.
26.02.2010 20:40
Tak tak..."będzie łatwiej"...tak samo jak dziś miało być łatwo, a 90% tu piszących obstawiało wynik 2-0, 3-0, 4-2. FCB ma minimalną zaliczke bramkową, wystarczy jedna stracona bramka i robi sie mega nerwowo, choć jesli Bayern na wyjeździe strzeli gola to raczej ma awans pewny. Fiora potrafi atakować z pasją, jeślii ktoś śledzi ich mecze to wie, że przegrywają frajersko, ale stwarzają sobie masę sytuacji i coś zawsze może wpaść. Będzie tak samo, albo jeszcze bardziej trudno bo Fiora nie ma już nic do stracenia. Dziś piłkarze Bayernu też chyba mysleli, że pójdzie im łatwo, czego najlepszym dowodem byłą niezbyt rozsądna wypowiedź Robbena o tym 6-0.
17.02.2010 23:42
Ale akurat i PUJOL I PUZIOL jest dobrze, bo w Katalonii np. mówią właśnie z taką manierą na "ZI". Sam słyszałem jak w Hiszpanii komentatorzy raz mówią na niego Pujol, a innym razem Puziol.
16.02.2010 15:08
A niemieccy komentatorzy mówią jeszcze inaczej...DIMIKILIS...kiedyś był jeszcze DEMISZELIS.
16.02.2010 14:40
riberyfan-Elber w tym wywiadzie powiedział, że byłaby wielka szkoda dla całej Bundesligi gdyby taki zawodnik jak Ribery odszedł, ale jeśli by się miało to stać to świetnym zastępstwem dla Riberyego byłby Diego bo ne tylko, że jest po prostu dobry, ale i dobrze zna już BL.
16.02.2010 14:26
Bazy-ile bilet kosztował Cię na to spotkanie, i w jakim sektorze?
16.02.2010 12:58
Fajnie, że 1FCK wróci znowu do 1 ligi, chociaż pamiętam z zeszłego sezonu, że świetnie im szło i też byli w czubie, a potem zjechali gdzieś do środka tabeli na koniec sezonu, oby w tym nie powtórzyli wyczynu. St. Pauli raczej już nie wypuści tego z rąk i myślę, że awansują z 1 lub 2 miejsca bo grają raczej równo i skutecznie. Natomiast o 3cie miejsce gra się będzie toczyć jeszcze między Augsburgiem, Arminią, Fortuną Dusseldorf i Duisburgiem, poza tym drużyna z 3ciego miejsca od zeszłego sezonu musi grać baraż z 16 drużyną 1 ligi o awans. Podobnie jest z awansem z 3ciej do 2giej ligi.
16.02.2010 11:38
No własnie Wiese pojedzie jako 3ci.
16.02.2010 11:13
Na Mundial na pewno nie pojedzie, pojadą Adler i Neuer, po prostu to oni grali w drużynie, która grała w eliminacjach, są młodzi i również dobrze grają cały sezon w klubach, także byłoby niesprawiedliwe poprostu gdyby Butt pojechał jednak, a nie któryś z tamtych.
16.02.2010 10:55
Ze znajdywaniem nie ma problemu naprawdę, pełno jest newsów i czasem trudno sie zdecydować co przetłumaczyć. Szukaj wszędzie, od google, po niemieckie gazety codzienne i sportowe.
A co do naszej obrony, owszem-nie jest ona super, i zdarzają sie Micho DvB żenujące kiksy, ale w zeszłym sezonie po 22 kolejkach bilans bramkowy FCB miał 44-30 i 5 miejsce w tabeli, więc poprawa jest i tak ogromna.
15.02.2010 21:41
Benji-oczywiście, że wielu rzeczy nie ma tu publikowanych bo w gruncie rzeczy niewiele osó tworzy tę stronę, a na tę ilość, któa ją tworzy to i tak jest tu dużo aktualnych informacji. Ja sam tłumaczyłęm tu przez pewien czas artykuły i publikowałem, w tej chwili nie daje rady czasowo. Wiem ile jest z tym pracy i że wymaga to poświęcenia sporo czasu, jak by było więcej osób to i więcej info by szło, jeśli znasz niemiecki, i chce Ci się to zgłoś się np. do Haja i spróbuj czy Ci się spodoba.
15.02.2010 21:20
Ja widzę Breno w ten sposób patrząc jak gra w 1FCN-stylem gry i sposobem przypomina mi Patricka Anderssona z tych lat co grał w FCB. Natomiast Breno czasem wydaje się strasznie zamotany i niepewny, tak jakby sie namyślał "czy teraz". Czasem też wygląda to tak, że nie może się połapać w tym co dzieje się na boisku, tak jakby potrzebował jeszcze sporo ogrania, ale ogólnie prezentuje się raczej pozytywnie. Nie sądzę też, aby tak szybko i dużo rozwinął się jak Kroos w tym czasie. Myslę jednak, że do Bayernu wróci już nieco inny Breno.
14.02.2010 21:14
Myślę, że po nastepnej kolejce FCB obejmie prowadzenie w tabeli. Leverkusen gra na wyjeździe z Werderem, który wygrał wczoraj już trzeci mecz z rzędu i wraca do swojej dobrej formy i gry, a Bayern gra w Norymberdze. Raczej Leverkusen nie wygra tego meczu w Bremie, a kiedyś musza w końcu przegrać pierwszy mecz w sezonie, może już w przyszłym tygodniu;D.
14.02.2010 13:31
Ale chłopaki, czym Wy się przejmujecie...jesli macie kablówke, satelite czy platforme cyfrową to napewno macie SAT1, a tam jest własnie transmisja, ja wale Polsaty, Nki i inne, w środę zawsze oglądałem w tym sezonie mecze Bayernu, Stuttgartu, albo Wolfsburga i całą reszte miałem gdzieś...a że komentarz po niemiecku?? I dobrze, przynajmniej nie jarają sie tak tymi gwiazdorzynami jak u nas.
12.02.2010 12:37
Jeśli Bayern wyeliminuje Fiorentinę, a reszta włoskich klubów odpadnie z LM już w 1/8 to możliwe, że już w przyszłym sezonie Bundesliga by miała 6 drużyn w europejskich pucharach. Jeszcze by sie przydała słaba postawa włoskich drużyn w LE i będzie git. Tym bardziej, że słąbe ostatnio Juve trafiło na Ajax, więc możliwe, że do następnej rundy pucharów europejskich zostanie max ze 2 kluby włoskie. Ale to takie spekulacje tylko.
08.02.2010 14:58
Transmitowany będzie w SAT1, jest w przyszłą środę, a SAT1 transmituje tylko mecze środowe.
08.02.2010 12:26
Z tym Pienaarem to po prostu jakaś piramidalna bzdura roku...i jeszcze 15 baniek...koleś miał swoje 5 minut jak zaczynał karierę w Ajaxie, poszedł do BVB i kompletne zero pokazał. Z Dortmundu sie go pozbyli i dostali od Evertonu jakieś 3 mln. euro chyba. Koleś to jest cienizna i nawet niewiem jakim cudem jakiś dekiel mógł powiązać go z Bayernem.
08.02.2010 00:00
a faktycznie Staszek, pojebbało mnie sie. Ale i tak ładnie wtedy grali.
07.02.2010 16:05
???chyba 2008, jak to co ma? To ma, że jakoś jedno drugiego nie wyklucza, dobry trener może dobrze prowadzić i repre i klub. Więc nieroumiem twojej agresji i bulwersa z tym piernikiem.
07.02.2010 15:52
A dlaczego miałby nie nadawać się na trenera reprezentacji? Ci którzy oglądali EURO2000 w Belgii i Holandii to pamiętają jaką ładną i skuteczną piłke grała Holandia na tamtym turnieju, a w 1/2 finału z Włochami odpadli tylko dlatego, że Kluivert miał fatalny dzień w strzelaniu karnych.
07.02.2010 15:40
bayernmstrz-takie info to po prostu pogrzeb na oficjalnej stronie Bayernu, jest osobny dział "sponsors". Poza tym na googlach wszystko znajdziesz;).
07.02.2010 11:17
A co zrobił Robben? Że dał do zrozumienia Lahmowi, żeby uważał trochę na treningach i nie jeździł po nogach swoim kumplom z drużyny? Inaczej byście pisali jak by robben znowu miał problem z achillesem albo kolanem bo Lahm grał twardo na treningu. Trochę rozsądku i zdrowego rozsądku.
03.02.2010 20:23
Jeśli Werder nie zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie to podobno Ozil jest na 1 miejscu listy zawodników na sprzedaż-jego cena to 20 mln. euro. Dobrze by było takie zawodnika przytulić, aczkolwiek gdzie by Bayern go zmieścił gdyby wrócił Kroos i został Ribery?
03.02.2010 20:08
I niech się Norymberga cieszy, że nic im z tego niewyszło bo by mieli takiego wrzoda i leniwego darmozjada, którego trudno by się pozbyć, gdyby mu dali dobry kontrakt. Lell to jest kompletne zero, ceni się tak, że w jego cenie to pewnie można zakontraktować piłkarza klasy Elii. ha, i nawet gdyby coś się w obronie stało to można tam wrzucić Tymoszczuka albo Pranjicia, a tego patałacha to w ogóle pomijać w każdym przypadku. Nie ma szans na grę, w dodatku jeszcze po tym jak na początku sezonu strzelił focha do Van Gaala.
02.02.2010 17:20
Ta rozmowa na temat czy Robben lepszy od Riberyego, czy na odwrót jest bez sensu, to jak rozmowa nad tym, które święto jest ważniejsze-Boże Narodzenie, czy Wielkanoc. To sa inni zawodnicy, każdy z nich ma swoje zalety, nie da ich się tak po prostu porównać, w zakresie swoich obowiązków wykonują świetną robotę, świetnie się potrafią uzupełniać, współpracować i to jest ważne. Jak są w formie to są jak groszek z marchewką:D-tak pasują do siebie-najlepiej to pokazali w meczu z Wolfsburgiem. Za tydzień znowu Wolfsburg, cholernie ciężko będzie, bo Wilki w ataku dobrze grają, poza tym w Hamburgu pokazali, że będą walczyć. Natomiast obronę mają w tym sezonie dziurawą jak sito, więc myślę, że i tak w tej formie nawet jesli przycisną to ich obrona znów coś schrzani i wygramy spokojnie-stawiam za tydzień na 3-1 lub 4-1 dla FCB. Ribery stopniowo gra coraz więcej minut, więc myslę, że za tydzień wejdzie od początku, albo od początku 2 połowy i kilka razy elegancko rozklepie obornę Wolfsburga z Riberym i Mullerem.
31.01.2010 14:10
No to sobie poszukaj artykułów, bo pisali o tym, że podwykonawcy Narodowego zalegają z wypłatami i niektórzy ludzie rezygnowali z pracy tam, a ci którzy tam pracują dostają po 2000 zł. na rękę. Więc sam najpierw się poorientuj, bo za wszelką cenę chcesz udowodnić moją tezę zbijając moje argumenty aby tylko zbijać-aha i nadal przypominam, że za zbliżoną cenę wybudowano w Niemczech sporo większy i nowocześniejszy stadion. Poza tym co do materiałów...skoro Niemcy mogą taie kupować to w Polsce też tak można, nie widzę przeszkód sprowadzania materiałów np. z Chin czy skąd kolwiek. Druga sprawa-co ma do tego bańka budowlana? tak to sobie można wszystko usprawiedliwić-skoro w tym momencie zaczęli budować to chyba zdawali sobie sprawę z sytuacji na rynku, a czy to była bańka czy nie, to nie ma znaczenia bo cena jest jaka jest, liczy się efekt ostteczny. Zresztą na siłę chcesz zaprzeczyć oczywistemu, że w Polsce stadiony wyjdą w ostatecznym rozrachunku niesamowicie drogo, w dodatku się nie zwrócą, no chyba, że za 200 lat. Aha, a uważasz, że ile zwykły robotnik zarabia na budowie narodowego? 2000 euro? 8000 zł?
31.01.2010 12:02
Ale ten Cassano to bardzo himeryczny piłkarz, rozpieszczony gwiazdorzyna, który wszędzie gdzie był to mu nie pasowało, kłocił się z trenerami i psuł atmosfere w drużynie. Poza tym, nie jest aż tak wybitny, w Bayernie nie łapał by sie do pierwszego składu, swego czasu był bardzo przereklamowany i bolesnie spadł na ziemie tylko przez to. Aha, inne ciekawe info-wczoraj VFL Bochum wypożyczyło do końca przyszłego sezonu z Schalke Lewisa Holtby. Schalke pewnie chce zrobić ten sam manewr co Bayern z Kroosem, wypożyczyć młodego, zdolnego na półtora roku i odzyskać oszlifowany diament, Holtby to bardzo ciekawy piłkarz, ale u nas raczej by se już zmarnował bo za dużo by było w FCB.
31.01.2010 00:11
Żeby być w 1/2 LM to jeszcze mamy do przejścia Fiorentinę i rywala w 1/4 więc poczekajmy jeszcze, nie dzielmy skóry na niedxwiedziu. Na razie niech przejdą Fiorentinę, będę sie cieszył i czekał z niecierpliwościa na kolejne losowanie. A co do Realu-to naoddawali lekką ręką w krótkim czasie 3 fenomenów-Robbena, Sneijdera i Robinho, mieć takich zawodników i ich oddać ot tak poprostu to naprawdę debilizmy, ale ok, niech jeszcze Van der Vaarta oddadzą. Mógłby wrócić do HSV, jeszcze ciekawiej by sie w Bundeslidze zrobiło.
30.01.2010 20:28
Ale sie w Gladbach rozstrzelali, już 4-2 dla Borussi. A od początku drugiej połowy Klose za Gomeza i jeszcze Riberyego wpuścć i bramki sie posypią dla FCB.
30.01.2010 16:13
Ale kurde...człowieku...dlaczego Ty nie liczysz zarobków choćby robotików na budowie Narodowego, choćby te koszta są tańsze-koszta siły roboczej. Przecież przeciętny robotnik na budowie Narodowego zarabia z 700 euro, przeciętny robotnik na budowie AA zarabiał ze 3 razy tyle pewnie. Poza tym koszty materiałów budowlanych itp. Poza tym, zagraniczne firmy dają swój pomysł, projekt, know-how, resztę w praktyce wykonują polscy podwykonawcy. A czy u nas nie trzeba będzie zrobić infrastruktury? Tak samo trzeba będzie. Powołujesz się na Wiki...ok, zajrzałem i co widzę? Moje przypuszczenia okazały się dobre bo jest podana dokładna cena budowy narodowego-1 miliard 250 mln. złotych. W przeliczeniu na euro jakieś 312 mln. euro po obecnym kursie. I ciągle zapominasz, że za zblizoną kasę wybudowano w Niemczech stadion sporo większy i nowocześniejszy.
30.01.2010 15:44
Hmmm..tak gorszcz??? Ostatnio czytałem, że koszt Narodowego ma się zamknąć w kwocie ok 1,2 mld. złotych, to ile to jest euro??? Poza tym, narodowy będzie mniejszy o ok. 15 tys. miejsc od AA, poza tym, AA jest mega nowoczesna, cała obudowa, wygląd itp. Narodowy będzie dość klasyczny. Poza tym...ceny w Polsce z logicznego punktu widzenia powinny być niższe, więc policz sobie, że zarówno w liczbach bezwzględnych jak i proporcjonalnie koszty obu stadionów są zbliżone, a wręcz stosunkowo AA taniej kosztowała.
30.01.2010 14:59
rational-ok, to była najdroższa inwestycja całego Weltmaisterschaft 2006, ale dlaczego??? Bo to była jak sam wspomniałeś właśnie MODERNIZACJA, a modernizacje często są o wiele droższe niż budowa od podstaw. Poza tym...Olympiastadion to stadion z historią, kolos, z którego Niemcy zrobili cacko na nowo. Modernizacja takiego kolosa to zupełnie inna historia niż budowa. Poza tym...chyba Allianz Arena była tańsza od NArodowego, a w cenie nowego stadionu Legii to pewnie by można było wybudować takie fajne stadiony jak są np. w M'Gladbach, Frankfurcie albo Hamburgu.
Orliki to rzeczywiście drogie imprezy są swoją drogą, też dziwne, że tak drogo wynosi ich budowa, no ale po drodze każdy musi gdzieś tam zarobić, a przy takich wielkich inwestycjach to jest mase sposobów na robienie przewałów.
30.01.2010 00:33
Poza tym, co jest bardzo dziwne-koszty budowy stadionów w Polsce są po prostu horrendalne, jeśli 30 tys. stadion Legii ma kosztować 500 mln. złotych, czyli 125 mln. euro to ja nie wiem jakim sposobem oni to dudują. Jeśli Narodowy ma kosztować ponad miliard złotych-czyli 250 mln. euro-no to gdzieś tu jest jakaś czarna dziura, która wchłania kasę. Przecież np. stadiony, które ostatnio oddano do użytku np. w Aachen, Augsburgu, Dreźnie, Hoffenheim (32-33 tys) koszowały 50-60 mln. euro, i to tez przy założeniu, że przecież Niemcy to droższy kraj od Polski (podobno)
29.01.2010 23:00
Pewnie po mnie pojedziecie ostro, ale ja np. sceptycznie podchodzę do orgaizacji Euro2012 w Polsce, a własciwie jestem jej przeciwny ze względów czysto finansowych. Polska właduje grube miliardy w stadiony, które się nie mogą zwrócić w tym przypadku, bo zostaną praktycznie wykorzystane tylko na jedna imprezę. 2 sprawa- Warszawa będzie miała 2 stadiony nowe-Narodowy i Legii-na taki luksus to sobie mogą pozwolić bogate państwa. Polska na tę imprezę jest jeszcze za biedna, a miliardy przeznaczone na stadiony można skierować z pożytkiem w inne sektory. Euro w Polsce i na Ukrainie to będzie totalna klapa finansowa dla tych dwóch państw. Kosztów inwestycji tej imprezy nie będą w stanie pokryć wpływy-to jest już pewne.
29.01.2010 21:36
Wielkie dzięki PawlotFCB.
27.01.2010 15:13
kurde...to jakim cudem oni mają te koszulki tak tanie skoro w sklepach kosztują 270 zeta, albo 69 euro...dzięki za info w każdym bądź razie...a mam jeszcze pytanie...czasem tutaj zamieszczacie takie filmiki z treningów bayernu itp. Jak się ta strona nazywa na któej są umieszczane...no kurde wyleciało mi z głowy totalnie. Wdzięczny za odp. będę.
27.01.2010 14:49
Ej chłopaki, ci którzy macie koszulki Bayernu...macie oryginały Adidasa? Gdzie je kupujecie? Ja jestem z Warszawy i znam jeden Adidas gdzie można kupić, ale tylko te czerwone na ten sezon, a tych białych z paskami i czarnych wyjazdowych nigdzie nie moge znaleźć, a wysyłkowo trochę drogo. Zresztą te oryginały są za 270 zeta, potem po sezonie są przeceny i można kupić za 160 zwykle.
27.01.2010 00:08
SPRAWDŹCIE TEN LINK...PODOBNO PROPOZYCJE NOWYCH STROJÓW BAYERNU OD SEZONU 2010/2011....http://www.football-shirts.co.uk/fans/possible-bayern-munich-1011-kit-designs_5957...TA CZARNA CZADERSKA, RESZTA TEŻ ZRESZTĄ.
26.01.2010 22:35
Co do Leverkusen...grają tylko na jednym froncie w Bundeslidze, Bayern na wszystkich, BL, LM i Puchar Niemiec. Więc B04 może sie skupić na jednym tylko, także myślę, że takie gonienie i różnica 1-2 punków dla Bayernu lub Leverkusen może trwać do końca sezonu. Moim zdaniem jeszcze Schalke będzie się mocno trzymało tej czołówki i mogą niespodziankę zrobić jakąś. Bo BVB raczej nie dołączy, a HSV moe by i dołączył, ale grają też w LE i strasznego niefarta mają w kontuzjach, więc 3 kluby będą grały o mistrza-Bayern, Bayer i Schalke, a różnica punktowa między nimi będzie niewielka.
26.01.2010 14:14
ahahahahaha ten realfan to widać, że koleś z gimnazjum (nie ujmując nic gimnazjalistom), żenujący koleś. Pewnie ciągle pisze siedzi na onecie i pod każdym info z primeradivision pisze komenty typu "11-1...pamiętamy" i inne typu "ilu zawodników zmarnowała Barcelona". Weź koleś spadaj stąd, łazisz po stronach innych klubów i wypisujesz pierdoły, albo twoje zycie jest tak nudne, że wracasz do domu po szkole i tylko patrzysz gdzie ci odpisali i dalej zaczepiasz, albo masz taki kompleks, że wszędzie cie olewają i mają w dupsku, a tylko w ten sposób ktoś na ciebie uwagę zwróci. Uwierz nam...tutaj nikogo nie interesuje real, nie kręci nas ich ani wielka historia, ani wielkie gwiazdy, ani jurek dudek na ławce.
26.01.2010 14:08
1-2 z nimi przegralismy, dla FCB Muller strzelił, a dla mainz Bance i Ivanschitz
25.01.2010 21:16
tylko, że te rogi są chyba z mozliwością zabudowania, jeśli widownia by dopisywała w Maiz, ale ogólnie fajny, taki w stylu angielskim. Rzeczywiście podobny do tego w Kolonii, ale między boiskiem a trybunami ma być tam tak jak w anglii, że mają tylko reklamy oddzielać. I ciekawie jest dach pomyslany, pomimo, że rogi nie zabudowane, to bedzie zakrywał, lepiej to wygląda niż takie 4 nipołączone niczym trybuny.
25.01.2010 20:48
troszke tak, ten dach nadaje takiego podobieństwa...a tu jeszcze jeden...za około rok Mainz będzie już na takim stadionie grało...http://www.coface-arena.de/coface-arena/architektur/3d-video/
25.01.2010 20:25
Obejrzcie sobie jaki ładny 15tysięczny stadionik sobie w tym Ingolstadt budują...http://www.audisportpark.de/index.php?id=13
25.01.2010 19:49
Damian Allianz-stadiony z zamkniętymi dachami, te które znam to, oczywiście Veltins Arena w Gelsenkirchen, Esprit Arena w Dusseldorfie, ArenA w Amsterdamie, chyba stadion Vitesse Arnhem jeszcze.
24.01.2010 18:18
Taka mała ciekawostka, nasz obiekt westchnień sprzed kilku sezonów Ruud Van Nistelrooy już oficjalnie w HSV. Za darmo go wzięli, jak na razie na wypozyczenie, po tym sezonie mu sie kontrakt i tak kończy.
23.01.2010 18:08
Lukasss...bez przesady, Dudek zagrał wczoraj w meczu towarzyskim z jakimś Albańskim klubem w Tiranie;D;D...2,5 mln. ojro Real dostał za to, że przyjechał i z nimi zagrał, nawet 2-1 real wygrał. Także Dudi gra...w Pucharze Króla też, aż 2 mecze zagrał chyba, ale na dobre nie zaczeli a już skończyli;D
22.01.2010 00:58
marcin1111, ale z czym ty w ogóle się spierasz? z faktami? fakty są takie, że ostatnio juve LM wygrało w 1996 roku i od tamtej pory nie wygrało nic w Europie. W sporcie liczy sie to co teraz, a nie jakaś zamierzchła przeszłość, a na dzień dzisiejszy to juve dostało od Bayernu 1-4, grają słabo w lidze, nudny przewidywalny futbol, mało kibiców przychodzi na ich mecze, jak na całą lige włoską i odpadli z ligi mistrzów. W lidze europy będą grać z Ajaxem, który jest faworytem. Wyskoczyłeś z tym Juve jak nasi komentatorzy się jarają od 36 lat "jedenastką Górskiego" i przy byle okazji przypominają jak to oni zajebiście grali, jak by to miało obecnie jakiekolwiek znaczenie. Było, ładna, fajna historia, ale sie skończyło i nie wróci.
21.01.2010 18:24
Lell ma podpisany kontrakt do końca czerwca 2011 roku, także jeszcze cały przyszły sezon będa się z nim męczyć jak nigdze nie pójdzie. A pomyśleć, że Uli walczył z Milanem swego czasu, żeby został w Bayernie.
21.01.2010 17:40
Proxy-Hitzfeld jest Szwajcarem, a karierę zaczynał w FC Arau.
21.01.2010 17:11
a ile by można za niego dostac? Myślę, że z 1,5 mln. ojro by Bayern za niego dostał, do Bayernu przyszedłchyba za 2 mln. A na pozbycie się Lella nie ma szans, bo nie chodzi tylko o jego umiejętności, bo na średniaka ligowego to raczej je ma, ale chodzi o mentalność bo koleś totalnie nie ma ambicji, jest romemłany, gwiazdorzy itp. takich nikt nie chce i nie dziwne. A za numer, który wyciął Bayernowi wtedy co była za niego oferta z Anglii to w ogóle nie powinno być go nawet w skłądzie i w treningach nie powinni mu dawać uczestniczyć. Ten koleś to totalne dno i 7 metrów mułu.
21.01.2010 16:24
A poza tym co z tego, że koncer FIAT sponsoruje Juve skoro branża motoryzacyjna jest w kryzysie i nie ma czegoś takiego w tego typu korporacjach jak szastanie kasą na prawo i lewo w stylu Abramovicza czy Szejków bo de facto FIAT nie należy w całosci do Agnellich. Dysponują oni tylko jakims tam małym pakietem akcji i tyle. Na sponsorowanie Juve jest przeznaczona taka i taka kwota, sytuacja Juve jest podobna jak sytuacja Bayeru Leverkusen czy Wolfsburga pod tym względem. Poza tym juve też buduje nowy stadion, tylko, że 2 razy mniejszy od Allianz Areny, wiec też kredyty spłącać muszą. Mam nadzieję, że Diego trafi do jakiegoś lepszego klubu bo w Juve chłopak sie marnuje. Mam nadzieje, że wróci do Bundesligi jeszcze.
20.01.2010 21:26
zresztą gościu od Juventusu sam jako ich kibic napisał, że wcale niekoniecznie ich kryzys się skończy, a skoro się nie skończy to będą coraz głebiej w ciemnej d...;D;D...naprawdę się z 5 minut brecxhtałem jak się w to wczytałem co on napisał;D;D.
20.01.2010 20:34
Fiorentina po 19 meczach ligowych 26 goli strzelonych-19 straconych
Bayern po 18 meczach ligowych 36 goli strzelonych-15 straconych.
Tak więc ze statystyk wynika, że Viola w każdym meczu traci bramkę, a więc napewno coś im Bayern strzeli:D
18.01.2010 16:33
Tak samo "mało doświadczonymi zespołami" były VFB Stuttgart w 2007 i Wolfsburg w zeszłym sezonie gdy zdobywali mistrzostwo, a w tej chwili tak samo "mało doświadczonym" zespołem jest Leverkusen, któy gra najładniejszą i w dodatku skuteczną piłkę. Ogladałem kilka meczów Leverkusen w tym sezonie i aż się ich przyjemnie ogląda.
17.01.2010 18:45
Schalke na wiosne grało zawsze paich??? Otóż Schalke od 12 lat regularnie gra w europejskichi pucharach, poza 2 czy 3 sezonami kiedy ich zabrakło w europie to zawsze w tym czasie w pierwszej 5-6 się znajdowali, ewentualnie wygrywali puchar niemiec-2 razy z rzędu w 2001 i 2002 roku. Tak więc bez przesady, zeszły sezon mieli beznadziejny owszem, ale nie sądzę, aby w tym sezonie dali się już wyrzucić poza pierwszą 5tkę. Zresztą rozmowa o bramkarzu jest w tej chwili pozbawiona trochę sensu-przecież mamy Butta, który zawsze należał do czołówki bramkarskiej w Europie, no i na świecie, a z Leverkusen wygryzł go rodzący się fenomen Adler, więc akurat na tej pozycji Butt jeszcze może swobodnie pograć ze 2 sezony na wysokim poziomie.
17.01.2010 17:47
No nieźle...20 mln za Kroosa...Leverkusen choć by chciało to tyle za niego nie da bo nie ma tyle kasy. Po 2 to Kroos by pewnie tak często nie grał i by się nawet w Lever tak nie rozwinął gdyby nie kontuzja tego Brazylijczyka (zapomniałęm w tej chwili jak się nazywa-chyba Renato Augusto), Kroos gra w zastepstwie za niego i świetnie mu to wychodzi. Lever pewnie będzie chciało go wykupić, ale Bayern napewno na to nie pójdzie, poza tym, tamten Brazylijczyk wraca już do składu i znów będą mieli kogo na środek, więc nie sądzę, aby Lever walczyło o Kroosa jakoś bardzo zawzięcie. Gra świetnie, widać, że będzie z niego raczej świetny piłkarz i Bayern go nie odpuści już sobie. Także moim zdaniem Kroos napewno wróci do Monachium, a znająć talent Leverkusen do sprowadzania świetnych młodych piłkarzy to kogoś sobie w to miejsce też sprowadzą bo pewnie mają już kogoś takiego na oku.
16.01.2010 17:22
Kolejne ploty...połowe Maccabi Bayern sprowadzi...jasne.
16.01.2010 10:59
Troszkę nie na temat, ale właśnie czytałem na bundesliga.de, że średnia kibiców na meczach bundesligi po 1wszej częsci sezonu wyniosła trochę ponad 42000 widzów, natomiast w 2 bundeslidze średnio trochę ponad 15000 kibiców.
14.01.2010 13:08
Wszyscy trzej zaprezentowali się pozytywnie jak na swoje początki. Nie popełniali jakichś głupich, rażących błędów, walczyli, starali sę, dużo biegali. Widać też było, że cała trójka dysponuje dobrą techniką i nie stresują się na boisku. Myślę, że może duzo być z nich pociechy w przyszłości. Skoro w Ajaxie w erze Van Gaala tyle gwiazd się wykluło, to może i u nas powiedzie sie ten schemat.
12.01.2010 22:14
No i bardzo ładnie...wygrana Bayernu 3-1, zwłaszcza w 2 połowie FCB miał przytłaczającą przewagę i 3 bramki wbił, grali pressingiem, szybko i kombinacyjnie. Świetne przetarcie w meczu bardziej na serio przed sezonem, wygląda to obiecującą i można się spodziewać dobrej gry w 2 części sezonu po tym co pokazali w tym sparingu.
"Magath kupuje" to za dużo powiedziane, sprowadza zawodników, którym po tym sezonie kończy się kontrakt i sa do wyjęcia za darmo. Metze za friko przychodzi do Schalke, podobnie z Timem Hooglandem z Mainz. Także rozsądna polityka i dzięki temu Schalke ma całkiem solidnych zawodników.
27.04.2010 12:15
Do ludzi z Warszawy...fajne miejsce znalazłem gdzie jest spory tv i lecą mecze kiedy są- Bar Hossa, przy Al. Jana Pawła 2 w budynku Atrium mniej więcej na przeciwko Hali Mirowskiej tak dla orientacji.
26.04.2010 18:08
FCB4ever-Arminia tę karę odjęcia punktów dostała za narobienie sobie długów i kłopoty finansowe. Podobno są na minusie 14 mln. euro. Żeby spłacić te długi chcą sprzedać stadion-w sensie sprzedać w ten sposób, że bedie tylko inny właściciel, ale stadion będzie stał, a drużyna na nim nadal grała. Zresztą Arminia i tak w tym sezonie by nie awansowała.
26.04.2010 11:10
"Pack Ma's" to mniej więcej coś jak "cały zapakowany", "wypełniony do końca"...no mniej więcej coś w tym stylu.
25.04.2010 13:22
No ok, ale Lyon też ma problemy z obroną, wypadł za czerwoną Toulalan, a Cris też prawdopodobnie nie zagra bo jest trochę potłuczony-jak ktos już tu wspomniał, także Lyon ma chyba bardziej rozbitą obronę.
25.04.2010 11:00
Robbenowi to mógłby dać odpocząć i wpuścić go od 2 połowy np. Altintop raczej by się sprawdził w meczu z przeciwnikiem takim jak Borussia, Olicia wpuścić na 1 połowę bo On też mocno pracuje, dać Gomeza, żeby trochę się rozegrał.
A czytaliście dziś już?? Bayern na poważnie interesuje się Diarrą z Realu. pewnie za 10-12 mln. mozna go stamtąd wyciągnąć.
24.04.2010 12:26
Złota piłka dla Robbena by była całkiem możliwa gdyby Bayern wygrał potrójną koronę, albo Ligę Mistrzów, mistrzostw swiata by nie musiał wygrywac...zresztą Holandia i tak zajdzie w nich daleko. Tacy piłkarze jak Robben nie są zbyt medialni i takie nagrody muszą udowadniać wynikami. Myślę, że jesli by tyle nawygrywał to nie było by innej opcji za 2010 rok jak Robben. Zresztą...ja chętnie zamienię mistrza Niemiec i DFB puchar na wygraną w Lidze Mistrzów...aha, no i trzymajmy kciuki za HSV w LE.
23.04.2010 16:27
Ale dziś mi się horror snił...śniło mi się, że uefa zweryfikowała wynik tego meeczu na 1-1 bo OL miał szanse, ale sedzie sie dopatrzył spalonego i im nie uznał gola, a potem uefa im dopisała. Po obudzeniu szybko pędze sprawdzić jak to jest, ale okazało się, że 1-0 dla nas....uffff...różne jazdy i schizy sie pojawiają w takich przypadkach.
22.04.2010 12:02
Twierdzę tak tylko na tej podstawie gdy si przeanalizuje spotkania Bayernu z francuskimi klubami (Lyon, Bordeaux, Nantes) z ostatnich kilku sezonów. Większość z nich jest przegranych lub zremisowanych. Po prostu Lyon czy Bordo grają bardzo niewygodną piłke dla Bayernu, szybką i dobrą technicznie, z wieloma podaniami, utrzymują się przy piłce. Nie twierdzę, że Bayern jest teraz gorszy od Lyonu czy coś...po prostu nie bardzo potrafią sobie radzić z taką grą, Lyon gra bardzo podobnie jak ManU w pierwszych 35 minutach meczu w Manchesterze. Liczę jednak na to, że ta dwudniowa podróż Lyonu źle na nich wpłynie. Popatrzcie sobie tylko na wyniki jakie osiągał Lyon z niemieckimi klubami...o 0 z tyłu będzie raczej trudno, Bayern w fazie pucharowej tracił bramki w każdym meczu, i w sumie sporo ich stracił bo aż 8.
20.04.2010 16:46
Niestety, ale Bayern cierpi na francuski kompleks i nie umie grać z drużynami z Francji za bardzo. Plączą im się jakoś nogi podczas meczów z Francuzami. W Monachium powinno pójść dobrze, ale całokształt oceniam tak, że to jednak Lyon będzie w finale. Mam nadzieję, że się mylę.
20.04.2010 12:09
Crono, ja też się zdziwiłem, że dopiero teraz ktoś z Warszawy sie odezwał, bo myslełem, że jestem ostatnim Mohikaninem;D...a skoro tak...to znasz jakąś miejscówkę gdzie by mozna obejrzeć?....hmmmm...w sumie przychodzi mi do głowy hol hotelu Radisson, tam zawsze lecą jakieś lepsze mecze, jest bar itp.
19.04.2010 16:36
Dobra, darujcie sobie te pseudo śmieszne wpisy w stylu onet.pl na temat Warszawy, jak nie jesteście z niej to po co się na nią ciskacie? Ja się nie wypowiadam na temat Katowic, Opola, Chorzowa czy innych miast. To jest strona Bayernu i pytam czy w Warszawie gdzieś mozna byy obejrzeć i czy jakieś osoby się znajdą.
19.04.2010 13:49
A czy w Warszawie są fani Bayernu? Gdzie by mozna obejrzeć w jakiejś grupie, jakkiś pub labo coś, bo zawsze tu są inne miasta, a z Warszawy nic, no trochę wstyd...
19.04.2010 13:30
Ahahahahaha "rywalom nie jest łatwo strzelić nam bramkę"...no rzeczywiście...a te 56 goli stracone do tej pory to co??? No betonowa obrona po prostu, a każdy w lidze potwornie się z nimi męczy aby coś ustrzelić.
15.04.2010 15:51
A potem powie, że po finale Pucharu Niemiec, potem, że do końca maja, potem, że po obozie przygotowawczym do Mistrzostw Świata, a potem, że po mistrzostwach świata, żeby sobie głowy czym innym nie zaprzątać;).
15.04.2010 11:42
Aha, no to w takim razie nie odejdzie, bo LM Bayern nie wygra. W finale na kogokolwiek czeka Barcelona, i jest to tylko formalnością kogo sobie ograją.
14.04.2010 14:58
Przykro to pisać, ale Franz czasem straszne dyrdymały opowiada oderwane od rzeczywistości. Nie potrzebujemy Dżeko??? Taki napastnik to skarb, jedyna wada to ewentualna cena za niego, gdyby Wilki chciały za niego ze 25 mln. to Bayern nie powinien sie zastanawiać ani chwili i go brać...a kwestia Toniego...tutaj Franz mnie rozśmieszył po prostu, żal komentowac już Toniego i jego przydatnośc w Bayernie. Mhmmm...napewno wróci i zacznie strzelać gole jak Dżeko.
13.04.2010 12:22
Van Gaal ma rację, Barca w każdym meczu by rozniosła Bayern tak jak w zeszłym sezonie, z tak frajersko grającą obroną Bayern nie ma szans, bo Barcelona pomimo świetnej gry w ofensywie równie świetnie gra w defensywie i nie traci frajerskich goli. W lidze mają najmniej straconych goli, chyba 18 tylko w sumie. Grają uniwersalnie i tylko na ten jeden raz na 10 trzeba liczyć. To tak samo jak w finale w 1997 roku...BVB była skazywana na pożarcie przez Juve, ale akurat tego dnia Borussi wszystko wychodziło, a Juve na odwrót. Ale najpierw przejdźmy Lyon, będzie bardzo trudno, bo wiemy, że Bayern ma "francuski kompleks" i nie lubi grać z francuskimi drużynami.
10.04.2010 11:51
A może w tym roku będzie taka niespodzianka i zobaczymy finał Bayern-Inter. Niewątpliwie taki Inter bardziej by nam leżał niż Barcelona...ehhh...pomarzyć można.
07.04.2010 15:11
W ten weekend gramy z Schalke, a w przyszły w Leverkusen, 2 wyjazdowe z drużynami, z którymi Bayern gra bezpośrednio o mistrza. Mecz z Bayerem to będzie już 30 kolejka, jeśli w obu tych meczach Bayern potraci punkty no to na 4 kolejki przed końcem sezonu Bayern zdobędzie mistrza ale jakimś wielkim zrządzeniem losu i kupą szczęścia. To będę dwie decydujące kolejki w BL, ale i tak ważniejszy jest awans do 1/2 LM. Tam pewnie będzie czekał Lyon po wygranej 3-1 z Bordo.
31.03.2010 12:27
Bez sensu takie zabiegi marketingowe. Jedyną i najlepszą promocją jaka została dla Bayernu do zrealizowania to odnoszenie sukcesów w europejskich pucharach i co rok zachodzenie jak najdalej oraz atrakcyjna gra. A nie jakieś takie dziwne zabiegi i kolejna kasa wywalana na jakąś gwiazdę, któa jest znana jedynie z jakiegoś niszowego sportu i to właściwie tylko w Niemczech. Niech Uli nie robi cyrku i nie kombinuje z jakimś "alternatywnym marketingiem".
19.03.2010 11:26
No nie...to jest raczej przesada, ale z krytyką Adlera, te kilka błędów nie zmienia faktu, że jest to obecnie absolutna światowa czołówka bramkarzy. Pamiętam, że Kahn miał okres, w którym dość często swego czasu lubił "wypluwać" piłki przed siebie, i to zarówno w reprezentacji jak i w FCB, a czy to zmienia fakt, że był w przeciągu kariery fantastyczny i miałby zmieniać fach od razu?
16.03.2010 11:35
Paulaner, a nie zauwazyłeś takiej drobnej różnicy, że fenomenalna forma Gomeza miała miejsce jeszcze niecały rok temu? To jest chyba krócej niż 12 lat temu Kahn, czy Luca sprzed 3 lat, no nie? W dodatku Gomez jest sporo młodszy od Lukii jak do nas przychodził. Skoro np. taki Dżeko utrzymuje forme z zeszlego sezonu to dlaczego Gomez by nie mógł? W końcu w zeszłym sezonie grali na tym samym wysokim poziomie. I nie chrzańcie głupot, że wiedzieliście, że jak Gomez przyjdzie to będzie taki piach grał i w ogóle.
16.03.2010 00:08
Co do krytyki Gomez w obecnym sezonie to w większości jest ona słuszna, ale sami przyznajcie, jak patrzyliście na jego grę w VFB w zeszłym sezonie to napewno wam sie to podobało co robił. Strzelał gole praktycznie z każdej pozycji, potrafił się świetnie znaleźć w polu karnym, ale także umiał rozegrać z przodu, był bardziej przebojowy. Nie wiem co sie z nim stało, ale przecież gdybyśmy mieli tego Gomeza, który był w zeszłym sezonie no to chyba nikt by nie narzekał.
15.03.2010 17:01
Nie przeceniałbym tego dzisiejszego zwycięstwa Barcelony nad Valencią, bez przesady. Valencia póxnym wieczorem dopiero co w czwartek miała cholernie ciężki mecz z Werderem w Lidze Europy, w dodatku prawie połowe meczu grali w 10 przeciw Werderowi i przeciwko Barcelonie wybiegła bardzo wymęczona i osłabiona Valencia. Poza tym...zauważcie, że w lidze hiszpańskiej rywalizacja ogranicza się tylko do Barcelony i Realu, w ostatnich latach te 2 druzyny tak zdystansowały resztę, że reszta drużyn to dodatek tylko, nawet Velencia i Sevilla już nie dotrzymują im kroku jak kiedyś. Mecz z VFB to będzie totalnie co innego. Wszystko może sie zdarzyc.
15.03.2010 00:18
Co do Edina Dżeko to się zgodzę, obecnie najlepszy napastnik w BL, i nie tylko strzela dużo ładnych goli, ale potrafi dograć innym, wypracować sytuację, rozegrać piłkę i pokierować grą z przodu. Pomimo młodego wieku nie ma jakichś dużych wahań formy i okazało się, że nie jest odkryciem jednego sezonu, ale po prostu świetnym piłkarzem w ogóle. Szkoda, że zamiast Gomeza na niego nie zapolował Bayern. Ale wydaje się, że był po prostu nie do wyciągnięcia z Wolfsburga skoro nawet Milan z wielką kasą został odesłany z kwitkiem. Może w tym sezonie...
14.03.2010 09:48
Dżizaz, jakie żenujące są wpisy typu "Hitzfeld wracaj", albo "kliinsi wracaj"
Aha..Bayern się skończył po 2006 roku??? A co przełomowego było w 2006 roku?
13.03.2010 19:19
Spokojnie, nie przesadzajcie, maeriał ma prawo sie zmęczyć. Gramy praktycznie tym samym składem od początku sezonu+mecze w LM i pucharze Niemiec, w dodatku większośc drużyny na reprezentacje jeździ. Freiburg walczy o życie czyli o utrzymanie, mogą się skupić tylko na lidze i widać, że gryzą trawę. Nasi są widocznie podmęczeni i nie mają świeżości w grze. Mysle jednak, że po cięzkim meczu uda sie wygrać.
A Ty Makiavelli nie wychodź już do kibla bo pecha to przynosi:D:D
13.03.2010 19:09
Ale mimo odpadnięcia przecież Real nadal w mentalności wielu zakutych łbów w tym sezonie nadal jest głównym kandydatem do wygrania LM;D...jedynie kwestia tego na kogo trafią w 1/4 potem 1/2 i finale.
10.03.2010 23:07
Jeszcze dojdzie do tego, że Perez będzie nam chciał podkupić Robbena i znowu będą szopki;D
10.03.2010 23:02
Lahmik16-Real w zeszłym sezonie odpadł w 1/8 także po laniu jakie im udzielił Liverpool (4-0) na Anfield Road.
10.03.2010 22:58
6 sezon z rzędu Real odpada w 1/8, cieszy bardzo. Ale w sumie i Perez może się cieszyć bo wypłaci mniej nagród dla swoich gwiazd za zdobyte trofea. Choć w sumie według realskiego mniemania sukces inny niz wygranie LM jest przecież porażka i pocieszeniem jedynie.
10.03.2010 22:42
olympiakos/bordo oczywiście
10.03.2010 10:53
Co wy piszecie ludzie....tak samo w zeszłym sezonie chcieli niektórzy wylosować Barce i ich pocisnąć, sprowadzić na ziemię i co tam jeszcze...każdy wie jak sie skończyło. Obiektywnie to najsłabszymi parami są olympiakos/lyon i cska/sevilla, i kogoś tylko z tych drużyn najlepiej było by trafić. Bordo też już nie gra tak super jak z początku sezonu. Po co nam trafiać na kogos lepszego? Dojdźmy jak najdalej, a z takimi rywalami jest największa szansa. Co prawda obrona gra lepiej niż w zeszłym sezonie, ale piłkarze popełniają masę indywidualnych błędów, bardzo naiwnych, DvB jest dość sztywny i drewniany, trafmy też na takich trochę drewniaków.
10.03.2010 10:39
Ludzie, to nie jest gra komputerowa, to grają prawdziwi ludzie, i co z tego, że Koln jest nisko, skoro mają całkiem niezłych grajków. Bayern grał całkiem niezły mecz Rozgrywał piłkę, miał przewagę. Piszecie jakby jaka tragedia sie stała i zespół sie rozpadł. Jeśli ktoś śledzi BL dokładnie i co tydzień ogląda mecze nie tylko Bayernu, ale wszystkie 9 meczów kolejki, to wie, że każdy może wygrać i każdy może przegrać czasem.
07.03.2010 13:11
Dokładnie, było jak pisze Paulaner, Niemcy nie potrafli się z pomysłem i jakąś konkretną akcją przebić przez obronę Argentyny, która skutecznie już ich powstrzymywała i rozbijała akcje w środku boiska. Niemcy próbowali głównie skrzydłami, ale kompletnie nic im nie wychodziło. Gdyby nie wejście Cacau to w ogóle nic by sie nie wydarzyło groźniejszego pod bramką Argentyny. Niemcy grali dość statycznie. Zresztą, Argentyna nie zagrała jakiegoś wielkiego meczu, ale zagrali tak jak trzeba zagrać z niemcami-czyli twardo, nie pozwalać im złapać rytmu i grać daleko od swojej bramki. Argentyńczycy mieli więcej akcji i jednak więcej indywidualności mają, które potrafią zawsze coś wykombinować. Jednak nalezy uwzględnić, że był to mecz towarzyski, w samym środku gorącego sezonu, w RPA to będzie zupełnie co innego. W 2006 też raczej niewielu dawało szanse Niemcom na przejście Argentyny w 1/4.
04.03.2010 00:09
No cóż...ja myśle jednak, że Hertcie nie uda się już wykaraskać z tych kłopotów. Chociaż jeśli zajmą 16 miejsce na koniec sezonu to będą grali baraż o pozostanie z 3cią drużyną 2 ligi. W tym widzę ich jedyny ratunek. Do końca sezonu 10 kolejek, co prawda odrabiaja straty, ale dużo trudnych meczów przed nimi. To będzie sensacja sezonu jeśli spadną, a taki potencjał.
02.03.2010 20:47
No to oczywiście, że tak, ale co poniektórzy piszą, że kluby w Niemczech nie są pozadłużane i w ogóle mają tak super bo wszystkie są na czysto. A tak nie jest. Jasne, nie są to długi tak gigantyczne jak całej ligi angielskiej czy hiszpańskiej lub włoskiej, ale też są. Choćby 38 mln. długu Herthy też. Aha, no i pewnie na kolejnych miejscach 21-30 znalazłyby się inne kluby z BL-VFB Stuttgart, Wolfsburg i Leverkusen. Może uda sie znaleźć całą tę liste.
02.03.2010 20:08
Oczywiście, że chodzi o przychody, a nie ile te kluby mają na czysto. Najśmieszniejsze jest to, że jeśli np. real by wygrał wszystkie trofea, LM itp. to i tak na tym nie zarobi bo tylko same nagrody za zwycięstwo dla piłkarzy przewyższą nagrody z wpływów od UEFA choćby. Jesli Real wygra LM i mistrza to każdy z piłkarzy otrzyma po 1 mln. ojro. Poza tym, w lidze angielskiej, włoskiej, hiszpańskiej 70-80% wydatków całego budżetu klubu stanowią pensje piłkarzy, w Niemczech to jest 50-60%. Aha, no i nie zapominajcie o zadłuzeniu Bayernu w postaci spłacania stadionu, to też dług zaciągnięty mimo wszystko.
02.03.2010 19:53
O ile się nie myle to obowiązzuje zasada, że drużyny rywalizujące ze sobą, przejmują jednoczesnie punkty od rywali jeśli ich pokonają. Tak więc Bayern wygrywają i eliminując Juve, odebrało punkty włochom i dodało automatycznie Bundeslidze, i teraz kolejny raz by tak było z Fiorą. Także jesli rywalizują kluby, których federacje znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie i walczą o ilośc miejsc to własnie ważne jest to czy dochodzi do bezpośrednich pojedynków między nimi. W zeszłym sezonie np. Werder wyeliminował aż dwa włoskie kluby z pucharu uefa-Milan i Udinese i dużo punktów natrzaskał bundeslidze, w dodatku wygrał w fazie grupowej LM z Interem i zremisował z nimi.
26.02.2010 20:40
Tak tak..."będzie łatwiej"...tak samo jak dziś miało być łatwo, a 90% tu piszących obstawiało wynik 2-0, 3-0, 4-2. FCB ma minimalną zaliczke bramkową, wystarczy jedna stracona bramka i robi sie mega nerwowo, choć jesli Bayern na wyjeździe strzeli gola to raczej ma awans pewny. Fiora potrafi atakować z pasją, jeślii ktoś śledzi ich mecze to wie, że przegrywają frajersko, ale stwarzają sobie masę sytuacji i coś zawsze może wpaść. Będzie tak samo, albo jeszcze bardziej trudno bo Fiora nie ma już nic do stracenia. Dziś piłkarze Bayernu też chyba mysleli, że pójdzie im łatwo, czego najlepszym dowodem byłą niezbyt rozsądna wypowiedź Robbena o tym 6-0.
17.02.2010 23:42
Ale akurat i PUJOL I PUZIOL jest dobrze, bo w Katalonii np. mówią właśnie z taką manierą na "ZI". Sam słyszałem jak w Hiszpanii komentatorzy raz mówią na niego Pujol, a innym razem Puziol.
16.02.2010 15:08
A niemieccy komentatorzy mówią jeszcze inaczej...DIMIKILIS...kiedyś był jeszcze DEMISZELIS.
16.02.2010 14:40
riberyfan-Elber w tym wywiadzie powiedział, że byłaby wielka szkoda dla całej Bundesligi gdyby taki zawodnik jak Ribery odszedł, ale jeśli by się miało to stać to świetnym zastępstwem dla Riberyego byłby Diego bo ne tylko, że jest po prostu dobry, ale i dobrze zna już BL.
16.02.2010 14:26
Bazy-ile bilet kosztował Cię na to spotkanie, i w jakim sektorze?
16.02.2010 12:58
Fajnie, że 1FCK wróci znowu do 1 ligi, chociaż pamiętam z zeszłego sezonu, że świetnie im szło i też byli w czubie, a potem zjechali gdzieś do środka tabeli na koniec sezonu, oby w tym nie powtórzyli wyczynu. St. Pauli raczej już nie wypuści tego z rąk i myślę, że awansują z 1 lub 2 miejsca bo grają raczej równo i skutecznie. Natomiast o 3cie miejsce gra się będzie toczyć jeszcze między Augsburgiem, Arminią, Fortuną Dusseldorf i Duisburgiem, poza tym drużyna z 3ciego miejsca od zeszłego sezonu musi grać baraż z 16 drużyną 1 ligi o awans. Podobnie jest z awansem z 3ciej do 2giej ligi.
16.02.2010 11:38
No własnie Wiese pojedzie jako 3ci.
16.02.2010 11:13
Na Mundial na pewno nie pojedzie, pojadą Adler i Neuer, po prostu to oni grali w drużynie, która grała w eliminacjach, są młodzi i również dobrze grają cały sezon w klubach, także byłoby niesprawiedliwe poprostu gdyby Butt pojechał jednak, a nie któryś z tamtych.
16.02.2010 10:55
Ze znajdywaniem nie ma problemu naprawdę, pełno jest newsów i czasem trudno sie zdecydować co przetłumaczyć. Szukaj wszędzie, od google, po niemieckie gazety codzienne i sportowe.
A co do naszej obrony, owszem-nie jest ona super, i zdarzają sie Micho DvB żenujące kiksy, ale w zeszłym sezonie po 22 kolejkach bilans bramkowy FCB miał 44-30 i 5 miejsce w tabeli, więc poprawa jest i tak ogromna.
15.02.2010 21:41
Benji-oczywiście, że wielu rzeczy nie ma tu publikowanych bo w gruncie rzeczy niewiele osó tworzy tę stronę, a na tę ilość, któa ją tworzy to i tak jest tu dużo aktualnych informacji. Ja sam tłumaczyłęm tu przez pewien czas artykuły i publikowałem, w tej chwili nie daje rady czasowo. Wiem ile jest z tym pracy i że wymaga to poświęcenia sporo czasu, jak by było więcej osób to i więcej info by szło, jeśli znasz niemiecki, i chce Ci się to zgłoś się np. do Haja i spróbuj czy Ci się spodoba.
15.02.2010 21:20
Ja widzę Breno w ten sposób patrząc jak gra w 1FCN-stylem gry i sposobem przypomina mi Patricka Anderssona z tych lat co grał w FCB. Natomiast Breno czasem wydaje się strasznie zamotany i niepewny, tak jakby sie namyślał "czy teraz". Czasem też wygląda to tak, że nie może się połapać w tym co dzieje się na boisku, tak jakby potrzebował jeszcze sporo ogrania, ale ogólnie prezentuje się raczej pozytywnie. Nie sądzę też, aby tak szybko i dużo rozwinął się jak Kroos w tym czasie. Myslę jednak, że do Bayernu wróci już nieco inny Breno.
14.02.2010 21:14
Myślę, że po nastepnej kolejce FCB obejmie prowadzenie w tabeli. Leverkusen gra na wyjeździe z Werderem, który wygrał wczoraj już trzeci mecz z rzędu i wraca do swojej dobrej formy i gry, a Bayern gra w Norymberdze. Raczej Leverkusen nie wygra tego meczu w Bremie, a kiedyś musza w końcu przegrać pierwszy mecz w sezonie, może już w przyszłym tygodniu;D.
14.02.2010 13:31
Ale chłopaki, czym Wy się przejmujecie...jesli macie kablówke, satelite czy platforme cyfrową to napewno macie SAT1, a tam jest własnie transmisja, ja wale Polsaty, Nki i inne, w środę zawsze oglądałem w tym sezonie mecze Bayernu, Stuttgartu, albo Wolfsburga i całą reszte miałem gdzieś...a że komentarz po niemiecku?? I dobrze, przynajmniej nie jarają sie tak tymi gwiazdorzynami jak u nas.
12.02.2010 12:37
Jeśli Bayern wyeliminuje Fiorentinę, a reszta włoskich klubów odpadnie z LM już w 1/8 to możliwe, że już w przyszłym sezonie Bundesliga by miała 6 drużyn w europejskich pucharach. Jeszcze by sie przydała słaba postawa włoskich drużyn w LE i będzie git. Tym bardziej, że słąbe ostatnio Juve trafiło na Ajax, więc możliwe, że do następnej rundy pucharów europejskich zostanie max ze 2 kluby włoskie. Ale to takie spekulacje tylko.
08.02.2010 14:58
Transmitowany będzie w SAT1, jest w przyszłą środę, a SAT1 transmituje tylko mecze środowe.
08.02.2010 12:26
Z tym Pienaarem to po prostu jakaś piramidalna bzdura roku...i jeszcze 15 baniek...koleś miał swoje 5 minut jak zaczynał karierę w Ajaxie, poszedł do BVB i kompletne zero pokazał. Z Dortmundu sie go pozbyli i dostali od Evertonu jakieś 3 mln. euro chyba. Koleś to jest cienizna i nawet niewiem jakim cudem jakiś dekiel mógł powiązać go z Bayernem.
08.02.2010 00:00
a faktycznie Staszek, pojebbało mnie sie. Ale i tak ładnie wtedy grali.
07.02.2010 16:05
???chyba 2008, jak to co ma? To ma, że jakoś jedno drugiego nie wyklucza, dobry trener może dobrze prowadzić i repre i klub. Więc nieroumiem twojej agresji i bulwersa z tym piernikiem.
07.02.2010 15:52
A dlaczego miałby nie nadawać się na trenera reprezentacji? Ci którzy oglądali EURO2000 w Belgii i Holandii to pamiętają jaką ładną i skuteczną piłke grała Holandia na tamtym turnieju, a w 1/2 finału z Włochami odpadli tylko dlatego, że Kluivert miał fatalny dzień w strzelaniu karnych.
07.02.2010 15:40
bayernmstrz-takie info to po prostu pogrzeb na oficjalnej stronie Bayernu, jest osobny dział "sponsors". Poza tym na googlach wszystko znajdziesz;).
07.02.2010 11:17
A co zrobił Robben? Że dał do zrozumienia Lahmowi, żeby uważał trochę na treningach i nie jeździł po nogach swoim kumplom z drużyny? Inaczej byście pisali jak by robben znowu miał problem z achillesem albo kolanem bo Lahm grał twardo na treningu. Trochę rozsądku i zdrowego rozsądku.
03.02.2010 20:23
Jeśli Werder nie zakwalifikuje się do Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie to podobno Ozil jest na 1 miejscu listy zawodników na sprzedaż-jego cena to 20 mln. euro. Dobrze by było takie zawodnika przytulić, aczkolwiek gdzie by Bayern go zmieścił gdyby wrócił Kroos i został Ribery?
03.02.2010 20:08
I niech się Norymberga cieszy, że nic im z tego niewyszło bo by mieli takiego wrzoda i leniwego darmozjada, którego trudno by się pozbyć, gdyby mu dali dobry kontrakt. Lell to jest kompletne zero, ceni się tak, że w jego cenie to pewnie można zakontraktować piłkarza klasy Elii. ha, i nawet gdyby coś się w obronie stało to można tam wrzucić Tymoszczuka albo Pranjicia, a tego patałacha to w ogóle pomijać w każdym przypadku. Nie ma szans na grę, w dodatku jeszcze po tym jak na początku sezonu strzelił focha do Van Gaala.
02.02.2010 17:20
Ta rozmowa na temat czy Robben lepszy od Riberyego, czy na odwrót jest bez sensu, to jak rozmowa nad tym, które święto jest ważniejsze-Boże Narodzenie, czy Wielkanoc. To sa inni zawodnicy, każdy z nich ma swoje zalety, nie da ich się tak po prostu porównać, w zakresie swoich obowiązków wykonują świetną robotę, świetnie się potrafią uzupełniać, współpracować i to jest ważne. Jak są w formie to są jak groszek z marchewką:D-tak pasują do siebie-najlepiej to pokazali w meczu z Wolfsburgiem. Za tydzień znowu Wolfsburg, cholernie ciężko będzie, bo Wilki w ataku dobrze grają, poza tym w Hamburgu pokazali, że będą walczyć. Natomiast obronę mają w tym sezonie dziurawą jak sito, więc myślę, że i tak w tej formie nawet jesli przycisną to ich obrona znów coś schrzani i wygramy spokojnie-stawiam za tydzień na 3-1 lub 4-1 dla FCB. Ribery stopniowo gra coraz więcej minut, więc myslę, że za tydzień wejdzie od początku, albo od początku 2 połowy i kilka razy elegancko rozklepie obornę Wolfsburga z Riberym i Mullerem.
31.01.2010 14:10
No to sobie poszukaj artykułów, bo pisali o tym, że podwykonawcy Narodowego zalegają z wypłatami i niektórzy ludzie rezygnowali z pracy tam, a ci którzy tam pracują dostają po 2000 zł. na rękę. Więc sam najpierw się poorientuj, bo za wszelką cenę chcesz udowodnić moją tezę zbijając moje argumenty aby tylko zbijać-aha i nadal przypominam, że za zbliżoną cenę wybudowano w Niemczech sporo większy i nowocześniejszy stadion. Poza tym co do materiałów...skoro Niemcy mogą taie kupować to w Polsce też tak można, nie widzę przeszkód sprowadzania materiałów np. z Chin czy skąd kolwiek. Druga sprawa-co ma do tego bańka budowlana? tak to sobie można wszystko usprawiedliwić-skoro w tym momencie zaczęli budować to chyba zdawali sobie sprawę z sytuacji na rynku, a czy to była bańka czy nie, to nie ma znaczenia bo cena jest jaka jest, liczy się efekt ostteczny. Zresztą na siłę chcesz zaprzeczyć oczywistemu, że w Polsce stadiony wyjdą w ostatecznym rozrachunku niesamowicie drogo, w dodatku się nie zwrócą, no chyba, że za 200 lat. Aha, a uważasz, że ile zwykły robotnik zarabia na budowie narodowego? 2000 euro? 8000 zł?
31.01.2010 12:02
Ale ten Cassano to bardzo himeryczny piłkarz, rozpieszczony gwiazdorzyna, który wszędzie gdzie był to mu nie pasowało, kłocił się z trenerami i psuł atmosfere w drużynie. Poza tym, nie jest aż tak wybitny, w Bayernie nie łapał by sie do pierwszego składu, swego czasu był bardzo przereklamowany i bolesnie spadł na ziemie tylko przez to. Aha, inne ciekawe info-wczoraj VFL Bochum wypożyczyło do końca przyszłego sezonu z Schalke Lewisa Holtby. Schalke pewnie chce zrobić ten sam manewr co Bayern z Kroosem, wypożyczyć młodego, zdolnego na półtora roku i odzyskać oszlifowany diament, Holtby to bardzo ciekawy piłkarz, ale u nas raczej by se już zmarnował bo za dużo by było w FCB.
31.01.2010 00:11
Żeby być w 1/2 LM to jeszcze mamy do przejścia Fiorentinę i rywala w 1/4 więc poczekajmy jeszcze, nie dzielmy skóry na niedxwiedziu. Na razie niech przejdą Fiorentinę, będę sie cieszył i czekał z niecierpliwościa na kolejne losowanie. A co do Realu-to naoddawali lekką ręką w krótkim czasie 3 fenomenów-Robbena, Sneijdera i Robinho, mieć takich zawodników i ich oddać ot tak poprostu to naprawdę debilizmy, ale ok, niech jeszcze Van der Vaarta oddadzą. Mógłby wrócić do HSV, jeszcze ciekawiej by sie w Bundeslidze zrobiło.
30.01.2010 20:28
Ale sie w Gladbach rozstrzelali, już 4-2 dla Borussi. A od początku drugiej połowy Klose za Gomeza i jeszcze Riberyego wpuścć i bramki sie posypią dla FCB.
30.01.2010 16:13
Ale kurde...człowieku...dlaczego Ty nie liczysz zarobków choćby robotików na budowie Narodowego, choćby te koszta są tańsze-koszta siły roboczej. Przecież przeciętny robotnik na budowie Narodowego zarabia z 700 euro, przeciętny robotnik na budowie AA zarabiał ze 3 razy tyle pewnie. Poza tym koszty materiałów budowlanych itp. Poza tym, zagraniczne firmy dają swój pomysł, projekt, know-how, resztę w praktyce wykonują polscy podwykonawcy. A czy u nas nie trzeba będzie zrobić infrastruktury? Tak samo trzeba będzie. Powołujesz się na Wiki...ok, zajrzałem i co widzę? Moje przypuszczenia okazały się dobre bo jest podana dokładna cena budowy narodowego-1 miliard 250 mln. złotych. W przeliczeniu na euro jakieś 312 mln. euro po obecnym kursie. I ciągle zapominasz, że za zblizoną kasę wybudowano w Niemczech stadion sporo większy i nowocześniejszy.
30.01.2010 15:44
Hmmm..tak gorszcz??? Ostatnio czytałem, że koszt Narodowego ma się zamknąć w kwocie ok 1,2 mld. złotych, to ile to jest euro??? Poza tym, narodowy będzie mniejszy o ok. 15 tys. miejsc od AA, poza tym, AA jest mega nowoczesna, cała obudowa, wygląd itp. Narodowy będzie dość klasyczny. Poza tym...ceny w Polsce z logicznego punktu widzenia powinny być niższe, więc policz sobie, że zarówno w liczbach bezwzględnych jak i proporcjonalnie koszty obu stadionów są zbliżone, a wręcz stosunkowo AA taniej kosztowała.
30.01.2010 14:59
rational-ok, to była najdroższa inwestycja całego Weltmaisterschaft 2006, ale dlaczego??? Bo to była jak sam wspomniałeś właśnie MODERNIZACJA, a modernizacje często są o wiele droższe niż budowa od podstaw. Poza tym...Olympiastadion to stadion z historią, kolos, z którego Niemcy zrobili cacko na nowo. Modernizacja takiego kolosa to zupełnie inna historia niż budowa. Poza tym...chyba Allianz Arena była tańsza od NArodowego, a w cenie nowego stadionu Legii to pewnie by można było wybudować takie fajne stadiony jak są np. w M'Gladbach, Frankfurcie albo Hamburgu.
Orliki to rzeczywiście drogie imprezy są swoją drogą, też dziwne, że tak drogo wynosi ich budowa, no ale po drodze każdy musi gdzieś tam zarobić, a przy takich wielkich inwestycjach to jest mase sposobów na robienie przewałów.
30.01.2010 00:33
Poza tym, co jest bardzo dziwne-koszty budowy stadionów w Polsce są po prostu horrendalne, jeśli 30 tys. stadion Legii ma kosztować 500 mln. złotych, czyli 125 mln. euro to ja nie wiem jakim sposobem oni to dudują. Jeśli Narodowy ma kosztować ponad miliard złotych-czyli 250 mln. euro-no to gdzieś tu jest jakaś czarna dziura, która wchłania kasę. Przecież np. stadiony, które ostatnio oddano do użytku np. w Aachen, Augsburgu, Dreźnie, Hoffenheim (32-33 tys) koszowały 50-60 mln. euro, i to tez przy założeniu, że przecież Niemcy to droższy kraj od Polski (podobno)
29.01.2010 23:00
Pewnie po mnie pojedziecie ostro, ale ja np. sceptycznie podchodzę do orgaizacji Euro2012 w Polsce, a własciwie jestem jej przeciwny ze względów czysto finansowych. Polska właduje grube miliardy w stadiony, które się nie mogą zwrócić w tym przypadku, bo zostaną praktycznie wykorzystane tylko na jedna imprezę. 2 sprawa- Warszawa będzie miała 2 stadiony nowe-Narodowy i Legii-na taki luksus to sobie mogą pozwolić bogate państwa. Polska na tę imprezę jest jeszcze za biedna, a miliardy przeznaczone na stadiony można skierować z pożytkiem w inne sektory. Euro w Polsce i na Ukrainie to będzie totalna klapa finansowa dla tych dwóch państw. Kosztów inwestycji tej imprezy nie będą w stanie pokryć wpływy-to jest już pewne.
29.01.2010 21:36
Wielkie dzięki PawlotFCB.
27.01.2010 15:13
kurde...to jakim cudem oni mają te koszulki tak tanie skoro w sklepach kosztują 270 zeta, albo 69 euro...dzięki za info w każdym bądź razie...a mam jeszcze pytanie...czasem tutaj zamieszczacie takie filmiki z treningów bayernu itp. Jak się ta strona nazywa na któej są umieszczane...no kurde wyleciało mi z głowy totalnie. Wdzięczny za odp. będę.
27.01.2010 14:49
Ej chłopaki, ci którzy macie koszulki Bayernu...macie oryginały Adidasa? Gdzie je kupujecie? Ja jestem z Warszawy i znam jeden Adidas gdzie można kupić, ale tylko te czerwone na ten sezon, a tych białych z paskami i czarnych wyjazdowych nigdzie nie moge znaleźć, a wysyłkowo trochę drogo. Zresztą te oryginały są za 270 zeta, potem po sezonie są przeceny i można kupić za 160 zwykle.
27.01.2010 00:08
SPRAWDŹCIE TEN LINK...PODOBNO PROPOZYCJE NOWYCH STROJÓW BAYERNU OD SEZONU 2010/2011....http://www.football-shirts.co.uk/fans/possible-bayern-munich-1011-kit-designs_5957...TA CZARNA CZADERSKA, RESZTA TEŻ ZRESZTĄ.
26.01.2010 22:35
Co do Leverkusen...grają tylko na jednym froncie w Bundeslidze, Bayern na wszystkich, BL, LM i Puchar Niemiec. Więc B04 może sie skupić na jednym tylko, także myślę, że takie gonienie i różnica 1-2 punków dla Bayernu lub Leverkusen może trwać do końca sezonu. Moim zdaniem jeszcze Schalke będzie się mocno trzymało tej czołówki i mogą niespodziankę zrobić jakąś. Bo BVB raczej nie dołączy, a HSV moe by i dołączył, ale grają też w LE i strasznego niefarta mają w kontuzjach, więc 3 kluby będą grały o mistrza-Bayern, Bayer i Schalke, a różnica punktowa między nimi będzie niewielka.
26.01.2010 14:14
ahahahahaha ten realfan to widać, że koleś z gimnazjum (nie ujmując nic gimnazjalistom), żenujący koleś. Pewnie ciągle pisze siedzi na onecie i pod każdym info z primeradivision pisze komenty typu "11-1...pamiętamy" i inne typu "ilu zawodników zmarnowała Barcelona". Weź koleś spadaj stąd, łazisz po stronach innych klubów i wypisujesz pierdoły, albo twoje zycie jest tak nudne, że wracasz do domu po szkole i tylko patrzysz gdzie ci odpisali i dalej zaczepiasz, albo masz taki kompleks, że wszędzie cie olewają i mają w dupsku, a tylko w ten sposób ktoś na ciebie uwagę zwróci. Uwierz nam...tutaj nikogo nie interesuje real, nie kręci nas ich ani wielka historia, ani wielkie gwiazdy, ani jurek dudek na ławce.
26.01.2010 14:08
1-2 z nimi przegralismy, dla FCB Muller strzelił, a dla mainz Bance i Ivanschitz
25.01.2010 21:16
tylko, że te rogi są chyba z mozliwością zabudowania, jeśli widownia by dopisywała w Maiz, ale ogólnie fajny, taki w stylu angielskim. Rzeczywiście podobny do tego w Kolonii, ale między boiskiem a trybunami ma być tam tak jak w anglii, że mają tylko reklamy oddzielać. I ciekawie jest dach pomyslany, pomimo, że rogi nie zabudowane, to bedzie zakrywał, lepiej to wygląda niż takie 4 nipołączone niczym trybuny.
25.01.2010 20:48
troszke tak, ten dach nadaje takiego podobieństwa...a tu jeszcze jeden...za około rok Mainz będzie już na takim stadionie grało...http://www.coface-arena.de/coface-arena/architektur/3d-video/
25.01.2010 20:25
Obejrzcie sobie jaki ładny 15tysięczny stadionik sobie w tym Ingolstadt budują...http://www.audisportpark.de/index.php?id=13
25.01.2010 19:49
Damian Allianz-stadiony z zamkniętymi dachami, te które znam to, oczywiście Veltins Arena w Gelsenkirchen, Esprit Arena w Dusseldorfie, ArenA w Amsterdamie, chyba stadion Vitesse Arnhem jeszcze.
24.01.2010 18:18
Taka mała ciekawostka, nasz obiekt westchnień sprzed kilku sezonów Ruud Van Nistelrooy już oficjalnie w HSV. Za darmo go wzięli, jak na razie na wypozyczenie, po tym sezonie mu sie kontrakt i tak kończy.
23.01.2010 18:08
Lukasss...bez przesady, Dudek zagrał wczoraj w meczu towarzyskim z jakimś Albańskim klubem w Tiranie;D;D...2,5 mln. ojro Real dostał za to, że przyjechał i z nimi zagrał, nawet 2-1 real wygrał. Także Dudi gra...w Pucharze Króla też, aż 2 mecze zagrał chyba, ale na dobre nie zaczeli a już skończyli;D
22.01.2010 00:58
marcin1111, ale z czym ty w ogóle się spierasz? z faktami? fakty są takie, że ostatnio juve LM wygrało w 1996 roku i od tamtej pory nie wygrało nic w Europie. W sporcie liczy sie to co teraz, a nie jakaś zamierzchła przeszłość, a na dzień dzisiejszy to juve dostało od Bayernu 1-4, grają słabo w lidze, nudny przewidywalny futbol, mało kibiców przychodzi na ich mecze, jak na całą lige włoską i odpadli z ligi mistrzów. W lidze europy będą grać z Ajaxem, który jest faworytem. Wyskoczyłeś z tym Juve jak nasi komentatorzy się jarają od 36 lat "jedenastką Górskiego" i przy byle okazji przypominają jak to oni zajebiście grali, jak by to miało obecnie jakiekolwiek znaczenie. Było, ładna, fajna historia, ale sie skończyło i nie wróci.
21.01.2010 18:24
Lell ma podpisany kontrakt do końca czerwca 2011 roku, także jeszcze cały przyszły sezon będa się z nim męczyć jak nigdze nie pójdzie. A pomyśleć, że Uli walczył z Milanem swego czasu, żeby został w Bayernie.
21.01.2010 17:40
Proxy-Hitzfeld jest Szwajcarem, a karierę zaczynał w FC Arau.
21.01.2010 17:11
a ile by można za niego dostac? Myślę, że z 1,5 mln. ojro by Bayern za niego dostał, do Bayernu przyszedłchyba za 2 mln. A na pozbycie się Lella nie ma szans, bo nie chodzi tylko o jego umiejętności, bo na średniaka ligowego to raczej je ma, ale chodzi o mentalność bo koleś totalnie nie ma ambicji, jest romemłany, gwiazdorzy itp. takich nikt nie chce i nie dziwne. A za numer, który wyciął Bayernowi wtedy co była za niego oferta z Anglii to w ogóle nie powinno być go nawet w skłądzie i w treningach nie powinni mu dawać uczestniczyć. Ten koleś to totalne dno i 7 metrów mułu.
21.01.2010 16:24
A poza tym co z tego, że koncer FIAT sponsoruje Juve skoro branża motoryzacyjna jest w kryzysie i nie ma czegoś takiego w tego typu korporacjach jak szastanie kasą na prawo i lewo w stylu Abramovicza czy Szejków bo de facto FIAT nie należy w całosci do Agnellich. Dysponują oni tylko jakims tam małym pakietem akcji i tyle. Na sponsorowanie Juve jest przeznaczona taka i taka kwota, sytuacja Juve jest podobna jak sytuacja Bayeru Leverkusen czy Wolfsburga pod tym względem. Poza tym juve też buduje nowy stadion, tylko, że 2 razy mniejszy od Allianz Areny, wiec też kredyty spłącać muszą. Mam nadzieję, że Diego trafi do jakiegoś lepszego klubu bo w Juve chłopak sie marnuje. Mam nadzieje, że wróci do Bundesligi jeszcze.
20.01.2010 21:26
zresztą gościu od Juventusu sam jako ich kibic napisał, że wcale niekoniecznie ich kryzys się skończy, a skoro się nie skończy to będą coraz głebiej w ciemnej d...;D;D...naprawdę się z 5 minut brecxhtałem jak się w to wczytałem co on napisał;D;D.
20.01.2010 20:34
Fiorentina po 19 meczach ligowych 26 goli strzelonych-19 straconych
Bayern po 18 meczach ligowych 36 goli strzelonych-15 straconych.
Tak więc ze statystyk wynika, że Viola w każdym meczu traci bramkę, a więc napewno coś im Bayern strzeli:D
18.01.2010 16:33
Tak samo "mało doświadczonymi zespołami" były VFB Stuttgart w 2007 i Wolfsburg w zeszłym sezonie gdy zdobywali mistrzostwo, a w tej chwili tak samo "mało doświadczonym" zespołem jest Leverkusen, któy gra najładniejszą i w dodatku skuteczną piłkę. Ogladałem kilka meczów Leverkusen w tym sezonie i aż się ich przyjemnie ogląda.
17.01.2010 18:45
Schalke na wiosne grało zawsze paich??? Otóż Schalke od 12 lat regularnie gra w europejskichi pucharach, poza 2 czy 3 sezonami kiedy ich zabrakło w europie to zawsze w tym czasie w pierwszej 5-6 się znajdowali, ewentualnie wygrywali puchar niemiec-2 razy z rzędu w 2001 i 2002 roku. Tak więc bez przesady, zeszły sezon mieli beznadziejny owszem, ale nie sądzę, aby w tym sezonie dali się już wyrzucić poza pierwszą 5tkę. Zresztą rozmowa o bramkarzu jest w tej chwili pozbawiona trochę sensu-przecież mamy Butta, który zawsze należał do czołówki bramkarskiej w Europie, no i na świecie, a z Leverkusen wygryzł go rodzący się fenomen Adler, więc akurat na tej pozycji Butt jeszcze może swobodnie pograć ze 2 sezony na wysokim poziomie.
17.01.2010 17:47
No nieźle...20 mln za Kroosa...Leverkusen choć by chciało to tyle za niego nie da bo nie ma tyle kasy. Po 2 to Kroos by pewnie tak często nie grał i by się nawet w Lever tak nie rozwinął gdyby nie kontuzja tego Brazylijczyka (zapomniałęm w tej chwili jak się nazywa-chyba Renato Augusto), Kroos gra w zastepstwie za niego i świetnie mu to wychodzi. Lever pewnie będzie chciało go wykupić, ale Bayern napewno na to nie pójdzie, poza tym, tamten Brazylijczyk wraca już do składu i znów będą mieli kogo na środek, więc nie sądzę, aby Lever walczyło o Kroosa jakoś bardzo zawzięcie. Gra świetnie, widać, że będzie z niego raczej świetny piłkarz i Bayern go nie odpuści już sobie. Także moim zdaniem Kroos napewno wróci do Monachium, a znająć talent Leverkusen do sprowadzania świetnych młodych piłkarzy to kogoś sobie w to miejsce też sprowadzą bo pewnie mają już kogoś takiego na oku.
16.01.2010 17:22
Kolejne ploty...połowe Maccabi Bayern sprowadzi...jasne.
16.01.2010 10:59
Troszkę nie na temat, ale właśnie czytałem na bundesliga.de, że średnia kibiców na meczach bundesligi po 1wszej częsci sezonu wyniosła trochę ponad 42000 widzów, natomiast w 2 bundeslidze średnio trochę ponad 15000 kibiców.
14.01.2010 13:08
Wszyscy trzej zaprezentowali się pozytywnie jak na swoje początki. Nie popełniali jakichś głupich, rażących błędów, walczyli, starali sę, dużo biegali. Widać też było, że cała trójka dysponuje dobrą techniką i nie stresują się na boisku. Myślę, że może duzo być z nich pociechy w przyszłości. Skoro w Ajaxie w erze Van Gaala tyle gwiazd się wykluło, to może i u nas powiedzie sie ten schemat.
12.01.2010 22:14
No i bardzo ładnie...wygrana Bayernu 3-1, zwłaszcza w 2 połowie FCB miał przytłaczającą przewagę i 3 bramki wbił, grali pressingiem, szybko i kombinacyjnie. Świetne przetarcie w meczu bardziej na serio przed sezonem, wygląda to obiecującą i można się spodziewać dobrej gry w 2 części sezonu po tym co pokazali w tym sparingu.
12.01.2010 20:53