DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: memet Strona 1

Jakoś nie wyobrażam sobie abyśmy byli w stanie w LM ugrać coś z parą stoperów Boateng-Badstuber. No ale chyba że ściągną jeszcze Alexa, co jest mało prawdopodobne. Nasza polityka transferowa jest dziwna. W poprzednim sezonie wszyscy widzieli, że Badstuber grał piach, ale i tak chcą go dać od początku do pierwszego składu, zamiast kupić jakiegoś lepszego obrońce.

14.07.2011 23:05

robben110 zgadzam się z tobą w 100%. Z Badstuberem i Boatengiem na obronie to za daleko nie dojdziemy. Badstuber może grać w środku ale potrzebuje on doświadczonego partnera, takiego jak; Alex czy Juan. Jak dla mnie to my potrzebujemy dwóch środkowych obrońców, a Badstubera to na ławkę dać żeby jako zmiennik był.

19.05.2011 14:12

to chyba jakieś kpiny! Niech pogra jako defensywny pomocnik to pokaże na co go stać. W pierwszym meczu z Interem grał jako defensywny pomocnik i bardzo dobre noty zebrał po tym meczu. Jak zwykle zarząd kisi pieniądze zamiast dołożyć te 5 milionów i mieć jednego z najlepszych bramkarzy świata. Szkoda żeby Gustavo odchodził, przyda się.

04.05.2011 20:14

Wiadomo, że najważniejszym zadaniem napastnika jest strzelanie bramek, tylko liczy się też w jakim stylu strzela te bramki. Niech dają na atak Krafta, to też nieraz wepchnie piłkę do bramki z najbliższej odległości, strzeli tak kilka bramek słabym drużyną i co w tedy Globin powiesz, że Kraft też jest lepszy od ya Konan. Szybkość napastnika to bardzo ważny atut, ale patrząc na mecze Bayernu to Gomezowi akurat szybkości nie brakuje, tylko brakuje mu nieraz zimnej krwi w niektórych sytuacjach. Nie tylko strzelanie bramek świadczy o tym czy dany napastnik jest dobry. Popatrz na takiego Eto jaką on prace wykonuje na boisku, cofa się do środka pola, potrafi odebrać piłke, kiwnąć kilu zawodników, mocno uderzyć, nie ma co mówić ale Eto jest dużo lepszy od naszego Gomeza.

16.04.2011 19:02

Ja rozumiem jeśli odpadlibyśmy dzisiaj bo Inter grał dużo lepiej od nas, ale nie moge tego pojąć dlaczego odpadliśmy skoro Inter dzisiaj nic nie grał!!! Szkoda a było tak blisko. Znając życie to i tak Barcelona wygra LM.

15.03.2011 23:00

Nawet nie chce mi się iść spać!!!!!!!! A tak ładnie zapowiadał się ten wieczór...

15.03.2011 22:49

Brawo Kurwa Brawo. Japierdole jaki pech!!!!!!!!!!! Jak się marnuje 2 100% sytuacje to one się potem mszczą!!!!!!!! Byliśmy tak blisko!!!

15.03.2011 22:36

Mi się wydaje że Bayern tak specjalnie przegrywa, żeby uśpić czujność Interu. A jak będzie z nimi rewanż to Bayern wybuchnie i rozniesie Inter 4-0 :P

05.03.2011 17:37

nyy i yaroo też się z wami zgadzam. Badstuber to bardzo młody zawodnik, i dopiero się uczy. Bayern powinien kupić dobrego i doświadczonego środkowego obrońce od którego Badstuber i Breno mogli by się uczyć. Jak dla mnie do końca tego sezonu na środku obrony powinien grać Bagstuber i Breno, niech łapią doświadczenie, a po sezonie kupić jakiegoś dobrego obrońce który będzie grał z Badstuberem albo z Brano w najbliższym sezonie na środku obrony.

03.03.2011 21:55

Pamiętam mecz Inter - Tottenham, gdzie Inter wygrał 4-3. Nie zapomnę jak Bale ogrywał obrone Interu jak dzieci, ustrzelił wtedy hat-trika, i na swoim skrzydle miał przed sobą Maicona(niby taki dobry) a Bale jeździł go jak dziecko. Tak samo będzie jutro, tylko różnica dotyczy tego, że Tottenham miał jednego Bale, a my mamy duet Ribery - Robben.

22.02.2011 16:44

Za tydzień będzie właśnie tak klęczał przed Robbenem jak na tym zdjęciu powyżej i będzie Arjena prosił, żeby więcej ich już nie ośmieszał:D Myślę, że jak byśmy grali Borussią bez Robbena to i tak byśmy ich ograli, jest jeszcze przecież Ribery, Muller...

20.02.2011 14:52

Lille może i na 100% wystąpi w LM, no ale co z tego jak i tak nie wyjdą z grupy i żeby znowu zagrać w LM będą czekali 10 lat bo nie są to jacyś stali bywalcy w LM. Hazard raczej do Bayernu nie przyjdzie, ale jestem niemal pewny, że na 100% po tym sezonie odejdzie z Lille i coś mi się wydaje, że zawita w Arsenalu albo W Realu Madryt. I będzie tam objawieniem jak Kościelny.

19.02.2011 16:34

Według mnie przydał by się Bayernowie, po sezonie odejdzie Altintop, Robben znowu złapie kontuzje i pół roku nie będzie grał to wtedy Hazard mógł by grać. Albo kupić go bo jest młody i dobry i od razu go wypożyczyć, bo narazie w pierwszej 11 raczej by nie grał, no ale wiemy Robben i Ribery nie mają po 18 lat, jeszcze 2-3 lata i już nie będą tak czarować na boisku jak teraz, a Hazard to perspektywa na przyszłość.

19.02.2011 16:20

"Dyrektor sportowy Bayernu Christian Nerlinger potwierdził ostatnio jednak, że obserwują zawodnika 1. FC Kaiserslauter Ivo Ilicevica, który były znacznie tańszy od Hazarda" - no i zapomniał dodać, że Ilicevic jest też znacznie słabszy od Hazarda, no ale wiadomo mniej kasy na transfery to więcej kasy do kieszeni Nerlingera. Paranoja...

19.02.2011 15:59

Trzymam kciuki za Bayern! I modlę się o to aby Robben i Ribery skończyli ten mecz bez jakichkolwiek urazów, bo w środę Inter czeka....

19.02.2011 15:16

pipboy masz racje, on to tylko Bayern niszczy. Na szubienice z nim!!!!!!!!!

16.02.2011 17:28

Weście się odpierdolcie od tego Krafta! Co to tylko przez niego przegraliśmy dzisiejszy mecz!

05.02.2011 17:52

Jeżeli Bayern nie wygra w tym roku LM no to moim zdaniem nawet jak zdobędziemy 2 miejsce to i tak jest to dla nas stracony sezon, prze co Van Gaal powinien wylecieć, bo dla nas (jeżeli je wogólę zdobędziemy) 2 miejsce to dla nas porażka, no chyba że wygramy LM to tylko w tedy Van Gaal pokaże że jest coś wart.

05.02.2011 17:39

Ja pierdo.... jak można było przegrać wygrany mecz?? Nie wiem co ten Van Gaal im w przerwie powiedział? Tymoszczuk jak grał jako defensywny pomocnik to ładnie się prezentował i nawet bramki strzelał, Pranić grał na lewej obronie to też w miarę dobrze się prezentował, Breno na obronie też nie najgorzej grał, ale nie Van Gaal to nawet drużyny nie umie ustawić, jemu tylko wychodzi pokazywanie pały piłkarzom...

05.02.2011 17:26

Bayern ma kasę tylko zamiast wzmacniać naszą drużynę to oni kórwa wolą tą kase kisić, a może jest tak, że im mniej wydają na transfery tym więcej Nerlinger i reszta prezesów biorą do kieszeni.

05.02.2011 17:15

Nie ma Robbena to ciekawe kto nam teraz dupe uratuje?? Może Ribery....

05.02.2011 16:58

NookieBless mądrze gadasz, Borussia grając w LM dostanie tęgie lanie, w sumie też zależy do jakiej grupy trafi, jak by trafiła do takiej grupy jak Bayern w tym sezonie trafił to nawet miała by szanse z niej wyjść no ale później to już raczej baty, oczywiście nie mam zamiaru obrażać Borussi.

01.02.2011 22:34

Taa oni by nam musieli dopłacić za Mario... Ty chyba nie widziałeś jak gra Torres, jest o niebo lepszy od Gomeza. Gomez potrafi tylko strzelać na pustą bramkę i nie raz sam na sam potrafi wykorzystać, a Torres potrafi mocno uderzyć z daleka, i nawet jak ma przed sobą 2 obrońców to potrafi ich przejść i strzelić bramkę. Od kiedy kibicuje Bayernowi to ten klub zawsze miał samych wybitnych napastników tj. Elber czy Roy Makkay, a teraz to ciężko u nas z tymi napastnikami, jedynie to coś Olić grał tylko teraz kontuzje ma, no i jeszcze Muller dużo potrafi. No ale Gomez najpierw zmarnuje 5 bardzo dogodnych sytuacji a dopiero potem strzela bramki.

31.01.2011 16:15

Można by było zrobić taką wymianę: LFC dało by nam Torresa, a my im djaemy Gomez i dorzucamy 10mln i jest git, i mamy napastnika pokroju Roy Makkaya!

31.01.2011 15:50

Robben!!!

29.01.2011 16:52

Jak by u nas grał napstnik pokroju F.Torresa to można by było grać z jednym napastnikiem ale z Gomezem ta gra wygląda ciężko...

29.01.2011 16:36

Breno za Ottla na obrone, a Tymoszczuka dać do środka. No i za Gomez Klose wpuścić. Nie ma co mówić ale Bayern ma bardzo słaby atak. Klose już stary, a Gomez może i strzela po 3 bramki, tylko za nim strzeli te 3 bramki to zdoła zpieprzyć pięć 100% sytuacji. Kiedyś to Bayern miał wspaniałego napastnika- Roya Makkaya, on prawie każdą dogodną akcje wykorzystywał, a nie to co Gomez- tylko na pustą potrafi strzelać...

29.01.2011 16:29

Przede wszystkim ZDROWIA!

23.01.2011 10:50

Salihamidzic ja taki jesteś chętny do oddawania zawodników to może dorzućmy im jeszcze Mullera i Robbena. Nie wiem dlaczego Bayern miałby oddawać im Breno za darmo jak z gościa jeszcze wyrośnie porządny rasowy obrońca.

30.12.2010 16:59

Wypożyczenie na początek to dobry pomysł. Może Demichelis zacznie w nowym klubie prezentować bardzo dobrą formę i wróci do Bayernu i będzie podstawą naszej obrony. Tak też może być...

22.12.2010 15:41

Pamiętajcie nie liczą się słowa tylko czyny...

13.12.2010 12:43

vivi Nie gram w fife tylko w PES-a.

08.12.2010 15:24

Jak dla nie wybór tych trzech piłkarzy to jedna wielka pomyłka. Ale jak już ich wybrali to mam wielką nadzieje, że złotą piłkę zdobędzie Xavi. Jest to najlepszy zawodnik na swojej pozycji na świecie, już od dłuższego czasu prezentuje równą i dobrą formę. Mam nadzieje, że on zwycięży i zdobędzie złotą piłkę

06.12.2010 21:50

DK10 sznurze jebany, napisałem to tak dla żartów, a mnie od idiotów wyzywasz!? To jest moje zdanie jak ja widzę nasz skład, a ty lafiryndo nie masz prawa oceniać mojego zdania i wyzywać mnie od idiotów leszczu.

06.12.2010 21:42

Wybór piłkarzy zostawie bez komenatarz, żenada i tyle. Ale nie wiem z jakiej paki w śród tych trenerów jest Guardiola??? Co on takie zrobił? Zdobył mistrzostwo Hiszpanii drużyną którą trenuje już kilak dobrych lat i ma ją poukładaną do perfekcji. W miejscu Guardioli powinien się znaleść Van Gall na pewno osiągnoł w tym roku więcej. No ale cóż w końcu Guardiola jest z Barcelony...

06.12.2010 18:32

..........Loris..........
Alves Vidić Heitinga Contreao
............Xavi..................
Robben.....Lampard.......C.Ronaldo
........Messi..Pato...............

Jak dla mnie ten skład też by był skuteczny, i Bayern stać żeby mieć tych zawodników :D

06.12.2010 18:03

W sumie Gorka ma racje, Nie wypada żeby kibice Bayernu się kłócili, w końcu kibicujemy jednemu klubowi. Jeżeli kogoś uraziłem to sorry!! :D

05.12.2010 16:44

Ty do szkoły nie chodzisz bo masz indywidualny tok nauczania taki specjalny dla umysłowo chorych. Sprawdziłem masz racje jest przyznawana za rok kalendarzowy, mój błąd. Tylko jak byś nie zauważył to Snejider wszystkie swoje trofea zdobył w roku 2010, fianł LM w 2010, puchar włoch i mistrzostwo w 2010, mistrzostwa w RPA były w 2010. Wszystko co zdobył Snejider było w obecnym roku kalendarzowym. Ty siebie nazywasz kibicem Bayernu??? Naprawdę żal mi Cię!

05.12.2010 16:36

Klosiu710 nie śmiej się z lasza222 bo on jest chory, a z chorych nie wolno się śmiać...

05.12.2010 16:22

Jak kórwa biorą pod uwagę cały rok kalendarzowy to czemu już miesiąc temu ogłosili nominacje do złotej piłki??? Jeszcze przecież od ogłoszenia nominacji było tyle meczy. Ja wiem lukasz222 jarasz się Barceloną, i jesteś w 7 niebie bo twoja kochana barcelonka ograła Real, i dlatego teraz najlepiej dla ciebie by było jak by wszyscy piłkarze barcelony otrzymali złote piłki, bo udało im się ograć Real aż 5-0, coś pięknego. Jarasz się Barceloną to wypad na strone barcy i tam możesz pisać ile chcesz swoich mądrych myśli. Zobaczymy kto będzie się śmiał ostatni jak wybiorą laureata Złotej Piłki. To SPIERDALAJ z tej strony i pozdrów kibiców Barcelony od Memeta.

05.12.2010 15:37

A ty jesteś głupi! Wiadome, że w głosowaniu najbardziej pod uwagę będzie brany sezon ubiegły i mistrzostwa w RPA. A w ubiegłym sezon Sneijder miał znakomity. Wygrał finał LM, mistrzostwo kraju, puchar włoch, wicemistrz świata. Był podstawowym zawodnikiem Interu, to on odpowiadał za całą gre Ineru, Jak wybierali najlepszego pomocnika Ligi Mistrzów, to powiec mi kórwa dlaczego nie wybrali Xaviego, albo Iniesty??? tylko Snejidera??? Messi do złotej piłki?? Przyszły mistrzostwa i kórwa nic nie grał. Ja wiem patrząc na całą karierę piłkarską to Xavi jest lepszy od Snejidera, ale w ubiegłym sezonie Snejider był od niego o niebo lepszy.

05.12.2010 15:02

lukasz222 co z tego, że Xavi ma bogatą kariere, gra świetne w każdym sezonie, ma dużo trofeów, co z tego?? Ta nagroda nie jest przyznawana za całą życiową karierę piłkarską, tylko za ubiegły sezon. KAŻDY FAN PIŁKI NOŻNEJ STWIERDZI JEDNOGŁOŚNIE ŻE NA ZŁOTĄ PIŁKĘ W TYM ROKU ZASŁUŻY JAK NAJBARDZIEJ WESLEY SNEIJDER!!! I tyle w temaci.

05.12.2010 14:44

Czym wy się tak jaracie??? Gazeta puściła plote a wy w to wierzycie??? Jak dla mnie pierwsza trójka to: 1-Sneijder, 2miejsce- Forlan 3- Robben. Jak się jednak okaże ,że ktoś z Barcelony wygra złotą piłkę, to w tym głosowaniu biorą udział chyba sami debile...

05.12.2010 14:38

Jak by wczoraj Tymoszczuk zagrał na środku tam gdzie grał Van Bommel, a za Tymo zagrał by w środku Demichelis to raczej byśmy ten mecz wygrali. Ten Van Bommel to jest taka ciota, tylko brutalnie faulować potrafi i nic więcej. Pranić powinie też grać w pierwszym składzie, bo ostatnio grał bardzo dobre mecze, widać że Contento jeszcze nie wrócił do pełni sił po kontuzji. Coś czuje, że już nie długo i pożegnamy się z Van Gaalem. Na zime jak Robben wróci to nasza forma z poprzedniego sezonu wróci, ale to i tak już będzie za późno. Zimą trzeba kogoś kupić, jakiegoś napastnika, no i ja bym chciał widzieć u nas FAbio Contreao z Beneficy, ale znając nasz pazerny na pieniądze zarząd i tak nikogo nie kupią...

05.12.2010 09:03

Ja ma nadzieje, że BVB w tej rundzie wiosennej starcie kilka punktów, a bayern ma nadzieje, że już do końca tej rundy zdobędzie komplet punktów we wszystkich meczach. Na wiosne wróci robben i nasza gra mam nadzieje będzie dużo lepsza. Zobaczymy co BVB będą grali na wiosnę. Może stracą forme. Pamiętam chyba z 2 sezony temu, hofenhaim jako beniaminek jak świenie grało w pierwsze rundzie, wszystkich ogrywali, wszyscy się nimi podniecali. Pod koniec rundy jesiennej troche osłabli, a na wiosne to już nic nie grali. Mam nadzieje, że tak samo będzie z BVB.

27.11.2010 23:02

A tu jest skrót tego meczu gdzie Olić w ostatniej akcji strzela bramkę, skrót oczywiście z tym niesamowitym komentarzem,
http://www.youtube.com/watch?v=bROUDqT0Ynw&feature=related

15.11.2010 22:39

Może jeszcze nie koniec. Będzie dla nas jak Inzagii dla Milanu, będzie wchodził na ostatnie 20 minut i strzelał bramki bo on tym gladiatorem jest :D

15.11.2010 22:31

rafalpilkarzfcb- pamiętam ten komentarz, i tego gola Olića w ostatniej akcji, dobre było też: "Pokazuje, chciałeś mnie zmienić może? nie nie ja gram do końca" hehe

15.11.2010 22:07

Matej1999 zgadzam się z tobą w 100%. W tedy by się okazało kto jest najlepszy w tym sporcie.

14.11.2010 21:43

Baja - nie powiedziałbym że Vettel jest lepszym kierowcą od Kubicy. Jak by Vettel jeździł tym samochodem co obecnie kubica to Vettel nie wygrałby ani jednego wyścigu. Ona ma dobrych konstruktorów i mechaników, jeździ dobrze ale nie jest to niewiadomo jaki mega kierowca. W Kubicy jest dobre to, że cały czas jeździ na dobrym i powtarzalnym poziomie.

14.11.2010 21:14

szkoda, że ribery nie kopał karniaka ...

14.11.2010 19:16

Nie wiem czemu wszyscy wieszacie psy na Alabe, może i zagrał dziś słabo ale on jest młody i dopiero się uczy. Może za kilka lat będzie z niego dobry piłkarz. Cierpliwości panowie.

06.11.2010 18:20

Może jak spadniemy do 2 ligi to kogoś kupią. Lepiej kisić kasę na kocie i grać piach niż kupić nowych zawodników i być podziwianym przez cały świat. Robben zanim wróci do tej formy co prezentował rok temu to może być już koniec sezonu, a Ribery najlepsze lata gry ma za sobą.

25.10.2010 21:01

http://www.youtube.com/watch?v=OOqIqeXISm0&playnext=1&videos=50GkPpdLul0&feature=mfu_in_order - skrót meczu,

20.10.2010 15:14

Za Van buytena na środek dać tymoszczuka, w miejsce tymoszczuka pranjića, a w miejsce pranjića dać brafheida i wszystko wtedy jest jasne...

19.10.2010 19:21

yyyyyyy Będę strzelał: Jurek Dudek??

03.10.2010 21:29

scaloniFCB ja kórwa nie komentuje tego co ty napisałeś więc kto ci dał pozwolenie aby komentować moje komentarze i mnie obrażać sznurze. Jak masz inne zdanie ok. ja to rozumiem, ale nie pierdol że ja mam jakieś urojenia. A jak się moje słowa sprawdzą to ty pierwszy wylatujesz z tej strony. Zawsze tak jest że mamy początek słaby a na koniec dochodzimy do finału LM. ScaloniFCB nie chciałem Cię obrażać ale musiałem odpowiedzieć na twój komentarz...

03.10.2010 21:16

Znając życie to będzie tak: Bayern za kilka meczy się rozegra i wróci na dobrą drogę, Mainz i Dortmund przestaną zachwycać, po rundzie jesiennej Bayern będzie na 2 miejscu, Zaś 4 kolejki przed końcem sezonu będzie prowadził nad 2 zespołem 4 pkt. No i tą przewagę powiększy i zdobędzie na koniec mistrzostwo i puchar Niemiec. Robben znowu zostanie zawodnikiem sezonu, a wszyscy na tej stronie będą pod niebiosa wychwalali Van Gaala i jego taktykę. No i jeszcze w zimowym okienku transferowym ściągniemy jakiegoś młodego pomocnika i do tego obrońce. I tak się nasz sezon zakończy. Jestem pewny na 95%. :D

03.10.2010 20:53

xxx Po gówna piszesz takie głupoty. Te wasze głupie komentarze na Van Gale są żałosne jak ich autorzy. Jak zdobywaliśmy trofea to jaraliście się ze szcześcia i chwaliliście Van Gala, jak teraz Bayernowi nie idzie to wszystko na trenera zwalacie. Prawda jest taka, że główną przyczyną naszej gry jest brak ROBBENA. W tam tym sezonie to co zdobyliśmy to wszystko dzięki Robbenowi bo to on w meczu z Fiorentiną czy z Man Utd ratował nam dupe, i takich meczy można jeszcze z 10 wymienić. Wiec XXX nie pier**l że to wszystko to jest wina Van Gala bo on się na pewno coś stara żeby Bayern wyszedł z tego kryzysu. Ja oczywiście naszego trenera nie bronie bo to że nie zrobił żadnych transferów jest jak najbardziej jego winą

29.09.2010 15:26

Sorry pomyliłem się co do komentarza poniżej, obrona od prawej i pomoc też od prawej.

26.09.2010 09:58

Niech Demichelis zagra od pierwszych minut za Byutena. Trener widzi jak nasz zespół gra słabo, to według mnie powinien od pierwszych minut dać zagrać tym co siedzą na ławce. Powinien od pierwszej minuty wpuścić Gomeza, niech Tymoszczuka wpuści od 1 minuty, powinien grać ustawieniem na 2 napastników jak rok temu. Jak dla mnie mógł by wystawić taki skład za tydzień: Butt, w obronie od lewej: Lahm, Demichelis,Badstuber, Pranic, pomoc od lewej, Muller, środek: Schwansteiger, Kroos, i prawa Altintopo, a w ataku Olić i Gomez. I tyle no chyba że za Kroosa mógłby też Tymoszczuk grać

26.09.2010 09:57

Oj zaczyna i to mocna brakować Robbena. Znając życie to jak y robben dzisiaj grał to dobrym strzałem w jego stylu zapewnił by nam wygraną, no ale co nie robi się transferów, to nie odnosi się sukcesów... Szkoda, ale znając życie z biegiem czasu nasi się rozegrają i to jeszcze przed zimowym okienkiem my będziemy na szczycie tabeli.

18.09.2010 17:32

Gomeza bym nie wymieniał bo szkoda, ale może wymiana Van Byuten za Arbolede?? :D

16.09.2010 21:04

VdV nie dla Bayernu.
" Jak podaje hiszpańska gazeta "Marca" VdV odrzucił ofertę Bayernu Monachium na rzecz znanego polskiego klubu Śląska Wrocław. Piłkarz pytany o to dlaczego wybrał właśnie klub z polski? odpowiedział:
" Zawsze chciałem grać przed wspaniałą polską publicznością, a także dla tego, iż polska podoba mi się jako kraj. Muszę także dodać, iż duże znaczenie przy moim wyborze klubu miało to, że w Polsce pod okiem bardzo dobrych trenerów mam wielkie szanse na polepszenie moich umiejętności". Jak się też puźniej okazało VdV otrzymał dużo lepsze warunki finansowe w porównaniu do tych jakie proponował mu klub z Bawarii. VdV na koniec dodał, iż bardzo cieszy go, że będzie grał w tak mocnej lidze jaką jest Ekstraklasa. I cieszy go także to iż będzie mógł się wiele nauczyć od dobrze dysponowanych polskich piłkarzy, o niesamowitych umiejętnościach."

31.08.2010 20:59

No i w pizdu i wylądował, i cały misterny plan też w pizdu...! A za 2 minuty na tej stronie: " Bayern zaskakuje! W ostatniej minucie okienka transferowego Bayern podpisał kontrakt z Vidiciem. Serb trafi do Monachium za 25 mln euro" :D.

31.08.2010 18:04

Nie wierz... coś niesamowitego, też to przeczytałem Chellini w Bayernie za 13 milionów, nawet na stronie Juve pisze, że to już definitywny transfer.

31.08.2010 16:35

Po co nam ten VdV, przecież nasz ofensywa prezentuje się w miarę dobrze gorzej jest z naszą obroną. Robbena może przecież zastąpić Altintop. Bayern potrzebuje wzmocnień w obronie ale ich w tym oknie transferowym nie będzie. Mógł Bayern kupić Arbolede z Lech i byśmy mieli pewnego, dobrego obrońce;D. Tak patrząc na naszą obrone to my raczej nic w LM nie zwojujemy. Osobiście licze na powrót Breno, może on coś pokaże, i mam nadzieje że w pierwszym składzie będzie grał Demichelis zamiast van Byutena.

31.08.2010 14:36

Niech zostawi Demichelisan na pewno jest on lepszym obrońcą od van Buytena. Van buyten zanim ruszy te swoje drewniane nogi to piłka już dawno siedzi w siatce. Osobiście liczę na duet Badstuber i Breno, a demichelisa zostawiłbym jako zmiennika, a drewno można by sprzedać, tylko kto by chciał go kupić...

22.08.2010 13:54

Ja obstawiam, że będzie 4-1 dla Bayernu. Dla nas będą strzelać: Muller, Klose, Ribery, Kroos. Dla Wolfsburga strzeli Dżeko. To tyle:D

20.08.2010 14:11

Jeżeli nie kupimy żadnego solidnego środkowego obrońcy to możemy zapomnieć o jakim kolwiek sukcesie w Lidze Mistrzów, wystarczy że w 1/8 trafimy na Barcelonę to od razu odlatujemy z LM. Nasz zarząd jest tak skąpy i chyba ślepy, że nie mają zamiaru kupić żadnego solidnego obrońcy, a to że mają kasę to bardzo wiadome. I jako kibic Bayernu znowu będę musiał czekać gdzieś z 5 lat aby Bayern osiągną coś znaczącego w Europie. A myślę, że pamiętacie, że przed rozpoczęciem okienka transferowego na tej stronie było około 20 wiadomości kim to Bayern jest zainteresowany i kogo chcą kupić. Myślałem, że chodziarz 2 z tych prawdopodobnych transferów dojdzie do skutku, a jak się okazało to na razie nikogo nie kupiliśmy i nic na to się nie zapowiada. Najbardziej miałem nadzieje, że może jakimś cudem uda nam się ściągnąć do nas Vidicia lub Cheliniego, no ale jednak się nie udało. A co do obrońców Man City ma ich dużo i dobrych to może by chcieli kogoś sprzedać jak by zarząd złożył zapytanie np. za Onuhe, Richards też jest dobry. miałem nadzieje że Breno ale on zanim wróci do optymalnej formy co prezentował na wypożyczeniu to jeszcze trochę czasu poczekać muszę...

18.08.2010 20:34

Bayernowi najbardziej potrzebny jest środkowy obrońca, bo w sumie na boku Contento sobie w poprzednim sezonie całkiem dobrze radził. Doskonale wiemy, że Bayern ma dużo kasy to mógł by wydać te 30mil na środkowego obrońce Cheliniego, bo Vidicia to raczej nie kupimy bo przedłużył kontrakt z Man Utd. I nawet jak byśmy kupili tego dobrego środkowego obrońce za te ok. 30 milionów to jestem pewien, że mamy tyle kasy iż moglibyśmy kupić za następne 30milionów Contreao z Beneficy, lub jakiegoś innego dobrego bocznego obrońce,np Bastosa z Ol, albo tego młodego z Tottenhamu - Bale, ponoć młody i ma bardzo dobre rokowania na przyszłość. I na koniec ja bym złożył jeszcze oferte wypożyczenia Robinho jeżeli go nik przed nami nie wypożyczy, bo gościu ma potencjał i wiadomo na co go stać. I bardzo bym też chciał aby Bayern pozyskał Ellie choć to mało prawdopodobne. Jak widze jak ten młody zawodnik gra to myślę że za kilka lat to możę być drugi Robben.

26.07.2010 14:07

Osobiście wolałbym aby Bayern kupił Coentrao niż tego Holendra. Lepiej do rzucić te 10 milionów i kupić tego młodego portugalczyka. Oglądałem w RPA tego Holendra i jakoś mnie nie zachwycił, a Coentrao np. w meczu z Hiszpanią rozegrał świetny mecz. Bardzo dobrze zagrał z przodu jak i z tyłu. Bo coś mi się wydaje, że z tym van der Wielem będzie jak z Brafheidem.

16.07.2010 15:14

Zlatan do Bayernu?
Jak podaje stacja Bundesliga TV, do kolejki chętnych po Zlatana Ibrahimovica dołączył Bayern Monachium.

Według niemieckiej telewizji, suma odstępnego miałaby wynieść prawie 40 mln euro. Zlatan miałby wzmocnić atak Bawarczyków przed nowym sezonem. Zamierzają oni poprawić swoje osiągnięcie z poprzedniej edycji Ligi Mistrzów, czyli tym razem wygrać na Wembley.

Dla Ibrahimovica ten transfer byłby okazją na częstsze występy, gdyż do stolicy Katalonii przybył David Villa i to może oznaczać częstsze siedzenie Szweda na ławce rezerwowych. Ponadto, w ekipie Pepa Guardioli, na środku ataku, występuje jeszcze Bojan Krkić.

Odejście Zlatana, tak jak w przypadku Dmytro Czyhrynskiego, byłoby wyrzuceniem pieniędzy w błoto. Przypomnijmy, że rok temu Barça zapłaciła Interowi Mediolan ponad 40 milionów euro i do transakcji dołączyła Samuela Eto'o.

13.07.2010 18:03

Ja bym bardzo chciał Vidicia w szeregach Bayernu no ale to jest bardzo mało prawdopodobne:( no ale jak by Chellini przyszedł do nas to też bym się bardzo cieszył. To ,że Bayern musi kupić dobrego, pewnego środkowego obrońce jest oczywiste. Według mnie Demichelis powinien zostać bo na zmiennika się nadaje, do odstrzału jest Van byuten.

20.06.2010 19:40

http://www.sport.pl/pilka/1,96012,7969762,Bundesliga__Bayern_Monachium_pokazuje_zakupom_czerwona.html


Coś czuję że w tym roku to za dużo na transfery kasy nie wydmy,

04.06.2010 18:42

Jaką w tedy mieliśmy dobrą obronę :D

31.05.2010 16:59

No macie racje,że dla naszej drużyny jego zostanie u nas jest ważne, ale trochę mi go szkoda jak mam w następnym sezonie cały czas siedzieć na ławce. Trochę mnie denerwuje, że gdy nawet wygrywamy gdzieś 3-0 to van Gaal nie daje pograć zawodnikom którzy cały czas siedzą na ławce. Mógł by trochę więcej korzystać z usług Hamita. Mógł by go nawet wpuszczać od początku meczu gdy gramy z jakąś słabą drużyną. Ale coś myślę, że Hamit ma większe cele niż być zmiennikiem w Bayernie i odejdzie. Ja bym mu proponował AT. Madryt, tam myślę, że się powinien przepić do 1 składu. PZDR

24.05.2010 22:23

Jak dla mnie Hamit powinien odejść, ponieważ ma on duży potencjał i spore umiejętności i trochę szkoda żeby siedział na ławce. Odejście będzie dla niego dobrym rozwiązaniem.

24.05.2010 20:17

A co do transferów. Można by było zaryzykować i ściągnąć Ricardo Quaresme z Interu, on tam tylko ławe grzeje, myślę, że za dużo forsy by za niego nie chcieli. Wiem, że po przejściu do Interu gra słabo, no ale gdy grał w fc Porto rozgrywał dobre mecze, może by się u nas odbudował jak by pograł kilka meczy. On jest skrzydłowym to mógł by być zmiennikiem Robbena albo Riberego.

23.05.2010 20:41

Ja bym widział tak naszą obronę; Lahm Vidić Breno(lub Badstuber) Contento
no i na zmianę Demichelis. No ale trzeba przyznać, że przyjście do nas Vidića jest bardzo mało prawdopodobne, ale to może uda się ściągnąć jakiegoś innego środkowego obrońce. A jeżeli nikogo na środek obrony się nie ściągnie to na środku wystawi się Breno i Badstubera lub Demichelisa i tyle.

23.05.2010 13:30

No to teraz ściągnąć 2 dobrych środkowych obrońców i 1 kreatywnego napastnika i za rok znów finał w LM ;D. A co do Vidića to bardzo bym chciał żeby do nas przyszedł, ale szczerz mówiąc to jest bardzo mało prawdopodobne, no ale może...

23.05.2010 13:05

Jeżeli Ribery ma 2011 odejść za darmo to myślę, że lepiej będzie dla Bayernu sprzedać go w tym sezonie za jakieś 20-30mln i za tą kasę kupić jakiegoś innego przyzwoitego zawodnika.

16.05.2010 19:56

Dobra skończmy już to głupie pisanie tych niepotrzebnych komentarzy. Proponuje aby kibice Man Utd nie wchodzili na naszą stronę jak mają pisać głupie komentarze. Proponuję aby zajęli się swoim klubem, i na stronie Man Utd popisali się swoimi mądrymi tekstami. Żegnamy.

14.05.2010 20:01

Niech se popisze, bo na pewno na stronie Man Utd już go zbanowali, jak i na innych stronach porządnych klubów.

14.05.2010 18:39

Ty to jesteś mądry. Widzę, że operujesz bardzo bogatym słownictwem. Ja Cię krótko zgaszę - powiedz mi co twój Man Utd zdobył w tym sezonie. Bayern gra w finale LM, zdobył mistrzostwo i do tego gra jeszcze w finale pucharu Niemiec. A Man Utd??? W LM słabiutko, w lidze tak samo gówno żeście zagrali, a w pucharze angli też nic nad zwyczajnego żeście nie osiągneli, po prostu gówno gracie w tym sezonie i tyle. Już to pisałem i napisze to jeszcze raz - odszedł Ronaldo i Man Utd się skończył, musisz się pogodzić z tą myślą, że ćwierć finał w LM to będzie szczyt możliwości twojej słabej drużyny. A co do oglądalności rok temu finału LM - była ona duża bo grała w nim Barcelona i to dzięki niej była duża oglądalność. A co do piłkarzy Man Utd - Nani i Rooney to mogą buty czyścić Robbenowi po każdym meczu. Zobaczymy co będzie za rok - wystarczy, że traficie na Barce, Inter czy Bayern i się znowu z LM szybko pożegnacie. A co do waszej wygranej z Milanem 7-2 - to się nie dziwie, że żeście wygrali, przecież w końcu graliście z emerytowanym klubem, gdzie średnia wieku wynosi 30lat. Powiem tylko tyle Man Utd się już skończył, wypalił się, za 3-5 lat już was nie będzie bo utoniecie w długach i tyle. Po prostu jesteście słabi i tyle. Takie baty z Bayernem dostać hahahaha.....

14.05.2010 18:22

Panowie nie zwracajcie na kiko10 uwagi, szkoda czasu na frajera. Nie ma co robić to pisze jakieś bezsensowne komentarze na naszej stronie. Najważniejsze jest to, że rozjeb**śmy Man Utd. I to my gramy w finale LM, a oni mogą sobie tylko o tym pomarzyć. Ale w sumie to, że Man Utd doszedł do ćwierć finału w LM to i tak graniczy z cudem, bo od kiedy odszedł od nich Ronaldo to grają piach i nic więcej. Era czerwonych diabłów już się skończyła, nie ma Ronaldo - nie ma Man Utd i tyle. A co do twoich komentarzy kiko10, proponuję Ci, rozpędź się i walnij barana w ścianę może zmądrzejesz. Swoimi komentarzami reprezentujesz cały Man Utd, więc myślę że nie zasługujesz aby kibicować tak szanowanemu klubowi w Europie jak jest Man Utd i tyle.

14.05.2010 15:26

A może wróci do nas i pogodzi się z trenerem, no i w następnym sezonie będzie jeszcze dla nas bramki strzelał...

14.05.2010 15:15

Nam potrzebny jest bramkarz, ale najbardziej to my potrzebujemy solidnego środkowego obrońce, bo muszę przyznać, że nasza obrona jest naprawdę słaba. Boczni obrońcy spisują się nawet nawet, ale jak widzę jak gra Van Byuten to aż mnie skręca. W sumie to lubię tego zawodnika no ale nie można się oszukiwać on jest po prostu słaby i tyle. Co do Demichelisa to po kontuzji z meczu na mecz gra coraz lepiej. A co do bocznych obrońców to nie mam żadnych zastrzeżeń- Lahm gra na najwyższym światowym poziome, a Contento bez problemu nadaje się na to aby grać w pierwszym składzie, on ma dopiero 19 lat i z meczu na mecz gra coraz lepiej. Mam jeszcze taką nadzieje, że Breno gdy wróci z wypożyczenia zacznie grać na najwyższym poziome, to w tedy może on zajmie miejsce Van Byutena. No i jest jeszcze Badstuber, jak by co. Nasz obrona: Lahm Demichelis Breno Contento

04.05.2010 21:46

Jeżeli odejdzie to nikt nie będzie u nas za nim płakał. Kupimy kogoś innego, przecież jest jeszcze Altintop, wystarczy z nim jeszcze tylko kontrakt przedłużyć i będzie miał kto na lewej stronie grać. Za kasę którą otrzymamy za Franka można by było się postarać o Van Persiego :D

04.05.2010 18:01

Bayern powinien się starać o Lorisa albo Akinfiejewa bo naprawdę ci 2 goście są dobrzy i do tego jeszcze młodzi. A co do tego Kacpra Schmeichela to nie jestem w stanie nic powiedzieć bo go nigdy w akcji nie widziałem.

04.05.2010 17:54

Tyle lat na to czekałem!!!! Nareszcie:D

27.04.2010 22:35

Altintop gra dzisiaj mega mecz, ten zawodnik ma naprawdę spore umiejętności. Trzeba koniecznie z nim przedłużyć umowę bo szkoda go za darmo oddawać do innego klubu.

27.04.2010 22:28

picia87 zgadzam się z tobą w 100%.

10.04.2010 14:22

Oczywiście, że Barca jest do ogrania. Oni tylko dobrze grają u siebie, a na wyjazdach nie są już tacy mocni. A finał LM będzie na Santiago a nie na stadionie Barcelony, więc sądzę, że jesteśmy w stanie z nimi zagrać jak równy z równym(oczywiście jeżeli do tego meczu dojdzie).

09.04.2010 20:27

Robben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bayern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Znakomicie!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahhahahahha!!!!!!!!!!!!!!!!

07.04.2010 22:49

Według mnie czy ribery odejdzie czy też zostanie to i tak Bayern powinien go ściągnąć bo gościu jak na swój młody wiek reprezentuje bardzo spore umiejętności

25.03.2010 19:13

Mati widać, że na piłce to ty się nic nie znasz. No pewnie, kupmy Huntelaara chodź on jest słabszy od Gomeza zagra 2 mecze i zaraz będzie ławe grzał bo on jest mega słaby. On w Milanie gra piach w realu grał piach, w każdym lepszym klubie będzie grał piach bo jest po prostu słaby. To nie jest żadna wina taktyki po prostu gościu jest słaby i już. No i kolejna bzdura- pewnie weźmy Metzeldera za darmo- do niego jak by mi nawet do płacili to i tak bym go nie chciał, dużo bardziej wole V. Buytena. I to co mnie najbardziej rozbawiło:D- sprzedać Olića- na obecną chwile to najlepszy napastnik w naszym zespole- gościu cały czas walczy i biega a ty chcesz go za 8mln sprzedać. Zastanów się dokładnie jak masz znowu zamiar coś głupiego napisać na tej stronie FCB.

22.03.2010 15:00

Nie rozumiem tylko tego dlaczego tak narzekacie, że 1 mecz gramy u siebie??? Dla mnie to jest dobra wiadomość. Pamiętacie co było rok temu?? Pierwszy mecz w Barcelonie i co? 4-0 w plecy. Jeżeli u siebie zagramy dobry mecz i wygramy choćby z 2-0 to potem w rewanżu będziemy mieli spore szanse na awans. Najważniejsze też żeby nie stracić gola u siebie no i oczywiście nie przegrać tak jak to zrobił Milan.

19.03.2010 15:25

No z tym borucem to jest dobra opcja. Czytałem że można go za 4 mln funtów ściągnoąć:) Na tyle go celtic wycenił.

01.03.2010 11:28

Brawo Bayern! Brawo Adam Małysz!!!:D

13.02.2010 20:44