DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: karczochy Strona 2

2

Allianz to nie twierdza, ale na pewno miejsce historycznych potyczek. Obyśmy teraz zapisali się pozytywnie. 5:3 dla Bayernu!

29.04.2026 11:43

3

Panowie wygramy to. Niech każdy weźmie przykład z Luisa Diaza. Takich piłkarzy się kocha. To jest nasz Ivica Olić lewego skrzydła. 90 minut takiej intensywności I takiej walki - cos pięknego. Zakaz wychodzenia na murawę z Heidenheim dla pierwszego składu. Proszę ładnie masować piłkarzy cały tydzień. Jak potrzeba pomocy, to chętnie wytrzepię uda Diaza tak, że za tydzień będzie i 130 minut na sprincie biegać razem z Daviesem czy Laimerem. Mimo że PSG zrobiło wiecej zmian to wyglądało gorzej kondycyjnie - to jest ciekawe. Jednocześnie mówi też I tym że w drugim meczu walka będzie się toczyć do ostatnich sekund. O ile w 90mimutach będziemy mieć przewagę to w 120 - niekoniecznie. Stawiam 3:1 Bayern by zakończyć ten mecz w 90 minutach.

29.04.2026 11:01

1

@KrychaFCB polecam Alkohol. Uważam, że alkohol jest zdrowy w takich momentach. Mi wczoraj pomógł. Pije ok. 10 piw rocznie.

29.04.2026 10:40

1

@alien666 Urbig mam wrażenie grałby lepsze długie piłki. Dla mnie 5 bramka na konto Neuera za fatalne wybicie.

29.04.2026 10:38

2

Musiala nie pokrył. Zagrał słaby mecz i jeszcze nie pokrył.

29.04.2026 10:27

1

Dla mnie Upamecano z Diazem man of the match, a zaraz za nimi Kane. Dzisiaj nie podobał mi się jedynie Musiala i Olise.Prawa strona Stanisic, Olise funkcjonowała duzo gorzej niż druga strona z Diazem. Olise słabo pomagał w obronie, a w ataku nieskuteczny I trzeba pamiętać, że miał na nodze strzał na 2:0. Jak było 5:2, to jednocześnie miałem uczucie, że PSG może nawet 8 strzelić, ale też, że Bayern zrobi wszystko żeby wpakować 2 bramki. No I udało się. Ostatnie 30 minut należało do Bayernu. Byłem zaskoczony, że PSG było dosyć średnie kondycyjnie. Diaz z Laimerem mogli by jeszcze z dwie połówki wybiegać. Kvaradona czy hakimi, oddychali rekawami. Miałem wrażenie, że PSG się posypie,a prowadzili już trzema bramkami. Mental jest po stronie Bayernu. Damy radę. Liczę na skuteczność Olise w rewanżu I lepsze rozwiązanie problemu bokow obrony. Były emocje, a teraz czas na awans. Monachium. Allianz Arena. Kompany na ławce. Lepszy musiala I po wielki finał!

29.04.2026 00:48

1

Z musiala gramy w 10. Niech się obudzi bo do zmiany zaraz pójdzie.

28.04.2026 22:06

1

Atmosfera coraz bardziej gorąca. Ciekawe czy vitinha będzie w pełni sprawny po kontuzji. Niby ich najlepszy piłkarz, ale może zawieść. U nas najbardziej martwi musiala. Oby nie zniknął w ważnym meczu. W drugim meczu Z Realem dał dobrą zmianę. Niech musiala da 2 asysty w swoich 60-70 minutach I będzie git plus jedna asysta Olise. Liczę na zwycięstwo. Obstawiam skromne 3:2, ale liczę na więcej np. 4:2 lub 3:1.

28.04.2026 15:32

2

@blade87 kompany będzie na messengerze dawał wskazówki jak coś.

27.04.2026 18:40

1

@Ananas94 jakby Kane przyszedł 3 sezony wcześniej to byłoby to w zasięgu. Kane ma w tym roku 33 lata. To jest w zasadzie wiek, w którym zaczyna się myśleć o końcu kariery. Kane na razie dobrze się trzyma, więc daje mu 2 ostatnie sezony formy. Lewandowski był w formie jeszcze pierwszy sezon W Barcelonie potem już naturalny spadek. Jeśli Kane zagra 3 mocne sezony będę zaskoczony, a za jeszcze 2 będę happy. 35 lat wydaje się górna granica dla napastnika.

27.04.2026 18:31

1

Jak myślicie, jak długo Kane pogra na tym poziomie jeszcze? 2 sezony? Maks 3?

27.04.2026 18:11

2

Zgadza się. Porażka jedna bramka nie byłaby tragedia. Wiem, że strzelimy 2 bramki, trzeba zrobić wszystko, żeby PSG strzeliło maks 1. W wyniki 3:0 nie wierzę, chyba że jakaś czerwona kartka ustawi mecz.

27.04.2026 15:31

1

Musiala nie jest w gazie. Musiala ma swoje momenty. Jakby gnabry był zdrowy miałby pierwszy skład gwarantowany. Gnabry podejmował często dobre decyzje w ważnych meczach. Problem w tym, że jak Musiala nie zagra dobrze to mamy tylko Jacksona I Goretzke.

27.04.2026 15:29

1

Wirtz to byłoby marzenie. Bez problemu by się u nas odbudował. Ale podejrzewam, że do Liverpoolu przyjdzie Alonso i zrobi z nich maszynę wokół Wirtza. Potrzeba zastępstwo za Kane'a. Niestety nie wiem kto (moze Lewandowski) xd Moim zdaniem jeszcze dwóch ofensywnych graczych. Jeden do odciążenia Diaza(Gordon) i drugi jakiś talent ofensywny. Zainteresowałbym się Afonso Moreira Z Lyonu. Z PSG grał wybitnie ostatnio.

27.04.2026 14:33

2

@Ananas94 moim zdaniem Jackson na szpicy przy Kanie na “10“ sprawdziłby się całkiem nieźle. Jackson strzela w każdym meczu jakim gra. Jeszcze Jacksona na rękach będziemy nosić. Kiedyś bohaterem z PSG był niekoniecznie lubiany Coman.

27.04.2026 13:31

Myślę, że mamy najlepszy pressing aktualnie i to jest nasza najmocniejsza broń. Pytanie czy możemy zagrać aż tak ostro jak z Leverkusen mając tak krótka ławkę? Moim zdaniem tak, ale trzeba liczyć się z wpuszczeniem Jacksona i Goretzki W drugiej połowie za Musiale I Pavlovicia. Stanisic lub Laimer mogą dać z siebie w tym meczu 200%, bo druga połowa będzie należeć do Daviesa. Pressing musi być idealny, bo wyjście spod Pressingu przez PSG to od razu szansa na okazję bramkowa. Jeśli PSG wyjdzie z Safonovem, to może być dobra informacja, gdyz Rusek nie gra zbyt dobrze nogami. Ale będzie meczycho. Jaram się.

27.04.2026 13:19

6

Liczę w tym meczu na Musiale. Poproszę 2 asysty do Kane'a. Obstawiam 3:2 dla Bayernu. Na pewno strzelimy i na pewno stracimy. Liczę na minimum dwie bramki strzelone. Chociaż taki Hattrick Diaza to miałby smaczek : )

27.04.2026 10:42

3

Szersza kadra jest potrzebna na przyszły sezon koniecznie. Ten jakimś cudem(odpukać) udał się z wąska kadra. Mamy 15 zawodników na PSG i to nam musi wystarczyć.

26.04.2026 23:40

1

Żadna strata. Z Mainz jeden ze słabszych.

26.04.2026 23:38

1

Mniej. Z Realem był problem mentalny. PSG ogarniemy.

26.04.2026 20:05

Jak myślicie ile sezonów Kane i Kimmich zagrają na aktualnym poziomie? Obstawiam po 2 lub 3 sezony dla każdego z nich.

26.04.2026 15:41

Oddajemy Pahlinhe do Chelsea, a Jackson do nas i git.

26.04.2026 10:42

1

Prawidzwy final.

26.04.2026 10:36

Może znowu wypożyczyć? Lubię Jacksona. Świetny zmiennik. Ale jak znajdą kogoś lepszego to też spoko. Tylko niech kogoś znajdą. W 2020 roku, jak nie przedłużyli wypożyczenia Perisicia, byłem zły.

26.04.2026 10:36

1

Ktoś jest w stanie policzyć, ile goli "Robbenowskich" strzelił Olise w tym roku i jak to wygląda w liczbach do Robbena z jego lat?

26.04.2026 10:33

2

Przyszły sezon zacznie się od 3 porażek i znów będzie Guardiolą z netflixa xd

25.04.2026 18:01

1

Też mi się ten mecz skojarzył. Po tamtym meczu wiedziałem, że jesteśmy ultra mocni. Tutaj to samo. Weszło ofensywne trio i nagle struktura, pressing zaczął się sam układać.

25.04.2026 17:59

1

@Kimas przecież napisałem o PSG. I jak mało ważne? Przecież to dwumecz jest i tego kogo się wpuści na Heidenheim, jest ultra ważne w kontekście dwumeczu.

25.04.2026 17:57

1

Mental przed PSG dobudowany. PSG też gra za chwilę i nie może sobie pozwolić na stratę punktów, więc kibicujemy Angers. Ciekawe co nas czeka też za tydzień z Heidenheim, kiedy tez wyjdziemy rezerwą. :)

25.04.2026 17:47

3

Mecz o nic, a radość jak po wygranym meczu LM. O to chodzi. Dzięki Kompany. OLISE klasa światowa. Narodziny Robbena.

25.04.2026 17:32

1

Zgadzam się że ławka jest przeciętna, ale tu chodzi tylko o mental. Kim czy goretzka jeden tydzień mają fantastyczny mecz, a potem dno. Piłkarze są dobrzy, tylko nawet rezerwowi mają w głowie PSG? To jest dziwne.

25.04.2026 16:26

5

Co urbig teraz wyciągnął to szok, ale miał dzisiaj 2x pecha. Obrona my nie pomaga. Urbig interwencję klasa światowa a jednocześnie dostajemy 3:0 xd

25.04.2026 16:20

Dawać full skład. Niech odwrócą wynik meczu.w 45 minut przecież nie padną. Tego Ndiaye trzeba ściągnąć i od razu wypożyczyć. Środkowy pomocnik i miliard strat.

25.04.2026 16:14

1

Jak kompany niczego nie zmieni to Bayern zaraz czwórkę dostanie xd środek pola nie istnieje.

25.04.2026 16:03

@misza totalna bzdura. To jest robienie na kredyt i bardzo krótkowzroczne patrzenie. Przyjdzie mundial, słabe przygotowanie do przyszlego sezonu i Bayern szybko spuchnie.Jeszcze się okaże, że Bayern mistrza jesieni nie zrobi, albo co gorsza przyjdzie spadek w lutym i parę kontuzji i się drużyna nie pozbiera. Jeden sezon z taką ławka się udał, ale na drugi nie ma co liczyć. Obowiązkowe transfery w lato.

25.04.2026 01:01

Możliwa strata punktów jutro. Mainz Zawsze niewygodny przeciwnik. Wynik jutrzejszego meczu bez znaczenia w kontekście meczu z PSG. Liczę na dużą rotacje i cały mecz na ławce kimmicha. To jakie kimmich ma zdrowie i kondycję jest niemożliwe, ale niech se chop dychnie trocha.

24.04.2026 15:07

Za Kima trzeba by było od razu kupić kogoś na zastępstwo. Kim na razie świetny rezerwowy. Za Goretzka przyjdzie Noël Aseko i moze Się rozwinie u Vincenta. Na klasowego środkowego pomocnika. Ogladalem mecz Lyonu a tam zrobił na mnie ogromne wrażenie Moreira. Trzeba by było mu się przyjrzeć. Ale on prędzej w zastępstwie za Diaza.

24.04.2026 13:38

1

Haha dobre. Brzmi jak prima aprilis. Jackson jest już lepszy.

24.04.2026 13:30

4

Zostały jeszcze 4 ważne mecze. PSG ma jedną wyraźna przewagę I jest to ławka rezerwowych. U nas do wpuszczenia są tylko Davies, Goretzka, Guerreiro, Jackson I Kim. Oprócz Daviesa nie ma żadnej opcji, ktora by ulepszyła nas jako zespół jakby nie szło. A musiala jeszcze nie ma siły na 90 minut. Musiala zagra pewnie z PSG jakieś 70 minut, a potem kto za niego? Znowu Kim? Wczoraj mieliśmy przykład jak bardzo ryzykowna jest nasza taktyka. Wymaga ona więcej niż 11 zawodników, by utrzymać tempo. Pierwsza połowa była chyba najintesywniejsza od meczu właśnie z PSG. Wypracowalismy sobie tylko 1 bramkę. Moim zdaniem zbyt duży koszt, jak na prowadzenie, które mieliśmy. Leverkusen miało cała druga polowe mecz otwarty i tutaj PSG by to na pewno wykorzystało. Jedyne co może nas uratować z PSG to skuteczność. Kompany na pewno to widział i będzie kazał lepiej zarządzać siłami. W meczu z Realem było to bardziej zrównoważone.

23.04.2026 15:31

Myślę, że Kompany odejdzie najwcześniej po przyszłym sezonie o ile wygra Ligę mistrzów 2x. Ciężko uwierzyć, by jakiś trener u nas wytrzymał dłużej niż 4 lata. Kompany nie skończył naszego projektu, nawet jeśli wygra liga mistrzów w tym roku, to ten projekt trzeba dopracować. Jakbym miał obstawiać to Kompany zostanie u nas jeszcze 2 sezony.

22.04.2026 18:51

2

Dla mnie Kompany to zaskoczenie XXI wieku. Nawet cały pierwszy sezon na to nie wskazywał. Wszystko klikło od pierwszego meczu tego sezonu. Oby tak dalej. Mam teraz duże nadzieję z Kompanym. Marzeniem byłoby wygrać wszystko teraz, a potem to powtórzyć jeszcze ze 2x. Jest to możliwe, bo to pewnie ostatnie 2 sezony Kimmicha na takim poziomie czy Kane'a. Potem będzie trzeba szukać kolejnych nazwisk do przebudowy tego organizmu. Jeszcze za Tuchela było mi smutno za Kane'a, że akurat musiał w tak słabym momencie do Bayernu przyjść. Po 2 latach jesteśmy znowu na szczycie. Martwi jedynie myśl, że Kompany będzie chciał odejść do City za 1-2 sezony. Bundesliga jednak nie jest tak konkurencyjna w porównaniu do premiere League.

Faktycznie trzeba odejść od tej zasady 50+1. Marzą mi się potężne zespoły BL: Wolfsburg, Schalke, Borussia, Leverkusen, Hamburg, Werder, Stuttgart, Leipzig. Przecież to są zespoły, które w ostatnich 20 latach rywalizowały I wygrywały mistrza z Bayernem. W tych zespołach rodzili się piłkarze klasy światowej. Niestety tylko Bayern jest w stanie takich piłkarzy utrzymać.

Co do tego sezonu jeszcze to wygramy te ligę mistrzów Panowie. Czekam na obrazki jak Kane, Kimmich, Kompany podnoszą puchar.

20.04.2026 13:27

2

Wiecie jak skutecznie załatwić bilety na półfinał z PSG? Od 2-3 lat robię Anfragi na oficjalnej stronie i ciągle odmowy. Pomożecie? Jak jeździcie na mecze? Jak je zdobyć?

17.04.2026 16:54

1

Jeśli tak samo zagrany w środę to wygramy tylko 2:1. Ja natomiast liczę że na poprawę skuteczności i 4:1.

11.04.2026 10:54

4

Poproszę 4:1 w środę z Realem. Bądźcie Panowie skuteczni. Będziemy mieli dużo szans. Pewnie jak zawsze gola się straci. I trzeba minimum te 3 bramki strzelić, jak to Bayern ma w zwyczaju. A jutro full rezerwa.

10.04.2026 23:57

Styl gry PSG nam leży, ale fakt, że razem z nami grają najpiękniej.

09.04.2026 14:08

1

Wiadomo. Zawsze słabszą ekipę. Ale wydaje mi się że PSG przejedzie się po Liverpoolu.

08.04.2026 19:20

4

@skiner1979 nawet kolejny sezon to będzie naiwność. To był najlepszy mecz Manu w tym sezonie. Neuer się wyczerpał a wczoraj zaskoczył wszystkich, kiedy jeszcze kilka lat temu taki występ to był normalny dzień dla Neuera. Włożyć LM do gabloty I zawiesić rękawice na kółku.

08.04.2026 13:31

4

To jest tzw efekt motyla. Może Bayern by wygrał 4:0 lub przegrał. Urbig miał ostatnio lepsze długie podania to może by pięknie uruchamił Diaza Kane'a czy Olise i by miał asystę?Nie wiadomo nigdy.

08.04.2026 12:53

1

@Kimas ja urlop wziąłem nawet xd na takie mecze czekam cały rok.

08.04.2026 12:50

2

Real też był wczoraj nieskuteczny. Vinicius powinien gola strzelić i Mbappe mógł mieć wczoraj Hattricka. Jakby wszystkie akcje wczoraj wpadły to byłoby jakieś 9:5 dla Bayernu. W rewanżu na pewno będziemy mieli swoje 5-10 dużych szans. Trzeba je wykorzystać.

08.04.2026 12:45

1

@alien666 goretzki bym nie hejtowal. Jego siła w takich momentach może być nieoceniona.

08.04.2026 12:42

@AdiFantasti trochę podobnie było 2 lata temu gdzie Tuchel nie zmienił wcześniej Pavlovicia, kiedy on miał jeszcze mniejsza wytrzymałośc niż teraz i brakło sił na kontrę. A byłoby wtedy już 2:0 I awans do finału. "To są te detale".

08.04.2026 12:40

2

W zasadzie wpuszczenie musiali bylo najsłabsza opcja. Goretzka, Jackson, Karl, Bischof. Było parę opcji. Jackson na atak i Kane na 10 i jest Marzenie przy kontrach.

08.04.2026 12:37

4

Panie Manuel prosimy jeszcze 4 mecze tego typu i można iść na piękna emeryturę.

08.04.2026 12:34

3

@Piotreczek Gnabry to aktualnie najlepsza 10 w Bayernie. Podanie do Diaza ciasteczko mniam mniam. Oby więcej takich w rewanżu.

08.04.2026 12:27

1

Wyciągnijmy Wirtza z Liverpoolu, może Grimaldo z Leverkusen. Będziemy w końcu groźni z wolnych.

08.04.2026 12:17

2

Racja z pavloviciem i musiala. Pavlovic nie jest chyba demonem wytrzymałości. 75 min to na razie jego maks. Wydaje się jednak też, że Diaz musiał być ostro zajechany skoro w kontrze W 80 minucie podał tak źle. W sumie z Freiburgiem zasuwał też ostro, więc Diaz w ogóle nie ma mowy żeby wyszedł na boisko w weekend. Musiale to można na razie tylko w BL wpuszczać. W LM wole widzieć mięśnie czyli goretzka czy Jacksona. Bischof chyba już byłby lepszy. Może by coś z daleka strzelił.

08.04.2026 12:13

1

Jak mogłeś meczu nie oglądać? Ja bym nie wytrzymał xd upamecano grał dobrze. Tylko to jeden babol, prawie go skreślił znowu. Olise miodzio. Życzyłem mu wczoraj jakiejś bramki. Olise jak się będzie tak rozwijał to złota piłkę kiedyś dostanie. Może nawet w tym seozonie jak wygra LM i puchar świata. Ja bym jeszcze bardziej porotowal. Dawać guerreiro I może jakiegoś młodzika. Diaz gnabry, Stanisic, Tah ławka.

08.04.2026 12:07

3

Moim zdaniem po takim meczu cieszą sir tylko kibice Realu, że tak mało dostali. Szkoda, że zmarnowało się przewagę dwóch bramek, bo to byłoby kluczowe przed rewanżem. Aktualnie Real pod tlenem, szczególnie przez ultra niechlujnosc w ataku w ostatnich 10 minutach. Wyrywałem sobie włosy z tej nieskuteczności. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to był chyba najbardziej stresujacy czas w tym roku - ten mecz. Ciągle czuło się, że mecz w ogóle nie jest pod kontrolą i w 2 minuty może się wszystko zmienić. A jak już Kane wydawało się uspokoił sytuację swoim golem, nagle Bayern się na 15-20 min posypał. Dlaczego? To był idealny czas na kontry, by szukać trzeciego czy 4 gola I zamknąć mecz już na Bernabeu. Po stracie gola liczyłem chociaż na powrót do dwubramkowego prowadzenia i już od razu Bayern miał 2 akcje w 2 minuty. Najbardziej boli mnie końcówka i kontra Diaza I to fatalne podanie oraz potem fatalny strzał Musiali. W Monachium trzeba zagrać tak samo plus minimalnie większa skutecznosc. Byłem też zaskoczony jak rzadko Kane się cofał. W pierwszej połowie w ogóle nie widoczny, chociaż mógł mieć asystę. Ok, co teraz ludzie? W weekend wszyscy odpoczywają. Full rotacja. I z Realem znowu będzie trzeba dać 120%. Oby skończyło się w 90min. Wynik 2:1 był tak często w tych meczach, że podejrzewam utrzymanie tradycji i stawiam na wygraną 2:1 chociaż marzy mi się jakiś wyższy wynik 3:1, 4:1 oraz wieczor świętowania.

08.04.2026 10:30

No to Kim na Real czy PSG? Co wolicie?

08.04.2026 10:17

1

Musiala tylko na Bundeslige aktualnie. Trzeba mu dac przyszły sezon i wtedy się będzie go oceniać.

08.04.2026 10:10

3

Mam tak samo hehe. Cały rok się czeka na takie mecze.

07.04.2026 09:42

3

Dzisiaj 3:1 Bayern. Obstawiam że Bayern na pewno straci bramke ale też strzelimy I to 3.

07.04.2026 09:40

1

Może się wreszcie pomyli na naszą korzyść.

07.04.2026 09:38

2

@Pavlo właśnie u mnie też stres. Muszę na siłę się czymś zająć do tej 19 a potem już mentalnie przygotowanie do meczu.

07.04.2026 09:37

1

Relaks to nie, ale też myślę że uda się oba mecze wygrać. Jutro 3:1 Bayern.

06.04.2026 21:54

Koniecznie trzeba sprowokować Viniciusa, żeby kartkę dostał. Tchouamani na pewno dostanie. Huijsen duża szansa że dostanie. Upamecano na pewno też dostanie, Laimer też. Oj będzie dużo kartek jutro.

06.04.2026 21:54

3

Bayern broni zespołowo. Upamecano będzie wspomagał Laimera w bronieniu przeciwko Viniciusowi. Trzeba wysoko kasować akcje. Davies na drugą połowę. A Stanisic szybki jest.

06.04.2026 21:49

Tez mi się tak wydaje. Jackson będzie miał za zadanie przez 45min zabiegać obrońców Realu a w drugiej połowie wejdą Davies z Kane'em.

06.04.2026 21:45

2

Neuer niestety już emerytura, a nie kadra. Albo genialna interwencja albo babol. Juz nie jest wartościa dodana. Danke Manu, ale już wolę Urbiga aktualnie oglądać. Przynajmniej jest szansa na rozwój. Manu już tylko się zwija.

06.04.2026 10:18

Na ławkę na pewno spoko. Na pewno nie 90 min. 45min może jak będzie źle z Jacksonem wyglądać.

05.04.2026 16:51

Dziwię się, że Kane jest tak słaby w rzutach wolnych. Ostatnio najlepszym strzelającym wolne był Lewandowski. Alonso pare wolnych strzelił. Dawne dzieje. Może grimaldo kupimy?

05.04.2026 10:51

1

Oj brakowało mi tego w Bayernie goli w ostatniej akcji. Dla takich momentów się żyje. Ogólnie byłoby łatwiej gdyby nie Olise czy Potem Neuer ale chyba taka taktykę dał im dzisiaj Vicek.

04.04.2026 17:35

2

I Bischof po Hattricka

04.04.2026 17:24

2

Ciekawe że Bischof pierwsza bramka akurat prawa noga. Myślę że to wygramy jeszcze.

04.04.2026 17:13

3

Ostatni sezon Neuera. Oficjalnie.

04.04.2026 17:04

2

Z Realem nie wybaczę

04.04.2026 16:49

A to Réal jakis Dobry jest ?

03.04.2026 21:30

Ja bym go wystawił w pierwszym składzie.

03.04.2026 21:28

Taki rekord możesz zrobić tylko jak odpadasz z LM. Bayern przejdzie dalej I teraz i za rok. Kane już nie pobije tego rekordu.

03.04.2026 15:11

@mithestad musiala zarabiający tyle co Kane to jakiś kosmos. Daje 1/3 tego co Harry. Neuer też już za dużo od kilku lat. Jakby Neuer miał zostać to kontrakt połowa w dół. A musiala jak następnego sezonu nie będzie miał na poziomie world class, to sprzedać do Anglii.

02.04.2026 17:26

1

Staw skokowy to jedna najszybciej leczacych się kontuzji. Staw skokowy można ogarnąć od 3 dni do 2 tygodni w zależności od skręcenia. Tylko ma ogromny minus. Kostka raz skręcona będzie się skręcać dziesiątki razy. Prawej kostki nie skręciłem nigdy a lewą jakieś 20x.

02.04.2026 17:22

4

Dokładnie. Guardiola zmarnował prime Bayernu.

02.04.2026 12:17

1

Mam nadzieję, że Kane zagra z Freiburgiem. Trzeba pobic rekord Lewego. Trzeba oszczędzać Jacksona na Real.

01.04.2026 23:40

@AdiFantasti niby tak, ale chodziło o pozycje 10. Robben wskoczył za mullera ma prawe skrzydło

01.04.2026 18:11

1

Kane to hamulcowy Bayernu, coś jak Kroos w 2013 roku. Kiedy Kroos doznał kontuzji w 2013 roku i na 10 w ważnych meczach zaczął więcej grać Müller, Bayern był jeszcze szybszy i jeszcze lepszy. Sytuacja się powtarza, a oko nie kłamie. Nasz najlepszy mecz w sezonie czyli z Atalanta był bez Kane'a. 6:1. Mikołaj Jackson sprawi nam dużo prezentów z Realem. (nie chodzi o czerwona kartkę, chociaż nawet to potrafi. Po prostu lubi czerwony kolor).

01.04.2026 12:09

4

Kiedy nie znasz angielskiego i dajesz wywiad xd kill and kick xd

01.04.2026 11:50

Kane jeden z najbardziej przeplaconych zawodników w Bayernie. My za rok będziemy musieli znowu kogoś szukać. Piłkarz jak kończy 33 lata to jest o tym informowany przez swoje kolana, kostki, plecy i wszystkie części ciała, które już w życiu bolały. Kogo kupimy za rok? Haalanda za 150mln? Czy będzie z przodu latać 18 latek von Taube i na rezerwie Wypożyczony Osimhen? Płacić 100 mln plus 100 mln kontraktu za 4 lata zawodnika. Absurd. Ale może Bayern na to stać.

01.04.2026 11:48

2

Jackson wystarczy na Real. Z atalanta wyglądało lepiej jak Kane'a nie było. Bayern był szybszy i bardziej nieprzewidywalny. Z Jacksonem Bayern wygrał 6:1 a Kane'em 4:1. Jackson >>>Kane.

01.04.2026 11:42

1

Meh. Dawać Wirtza

31.03.2026 15:31

1

Meh. Dawać wirtza.

31.03.2026 15:31

2

Lubię pietruszkę.

30.03.2026 22:44

3

Bayern jest najgorszym przeciwnikiem jaki mógł się Realowi trafić.

30.03.2026 21:40

1

Niech go Bayern odkupi po tym sezonie. Liverpool oby wypadł nawet z Ligi Europy.

28.03.2026 01:34

2

@ovadinho przecież ma rację. Musiala zarabia tyle co Kane a daje 30% tego. Czekamy wciąż na Musiale który jest topem w ważnych meczach. To się jeszcze nie wydarzyło. To Davies był lepszym i ważniejszym zawodnikiem w kontekście ważnych meczów. Przyszły sezon dla musiali I Daviesa kluczowym jeśli chodzi o ich przyszłość w Bayernie.

27.03.2026 16:29

4

Manuel powinien dostać złota piłkę w 2014 roku.

27.03.2026 13:06

2

Przyszły sezony będzie dla Daviesa decydujący. Jeśli nie zagra w 50% meczów, należy go sprzedać i tyle.

27.03.2026 09:29

1

Przebijam. Miliard. Kto da więcej? Dorzuccie szoboszlaia i wirtza.

26.03.2026 21:43

1

@Ananas94 nie widziałem żeby Wirtz opluł Bayern. Za 75 mln widzę go z powrotem w BL

26.03.2026 15:49

1

Ja liczę na odwrotny scenariusz. Liverpool nie dostaje się do LM w przyszłym seozonie. Kupujemy wirtza w promocji. Musiali zajmie jeszcze z pół roku dochodzenie do siebie a wirtz będzie fajna opcja na 10 i na skrzydło. Wirtz nie spodziewał się że Bayern tak eksploduje w tym sezonie. Pewnie zazdrości. Ewentualnie spotkamy się w półfinale z Liverpoolem I ogramy zespół wirtza to wtedy też będzie dodatkowy smaczek. Taki wirtz chodził by jak złoto pomiędzy Kanem, Diazem I Olise. Moim zdaniem wirtz jest bardziej inteligentny na pozycji 10 niż Musiala. Musiala jeszcze się w Bayernie nie sprawdził i nie potwierdził swojej wartości. Aktualnie wolę Gnabrego na 10 niż Jamala. Nie trace nadziei ale przyszły sezon dla Jamala będzie kluczowy.

26.03.2026 15:26