Sane to ostatnio nasz najlepszy piłkarz. W poprzednich meczach też wnosił dużo jako zmiennik. Dobrze że Kompany na niego postawił
24.02.2025 16:23
1
Tomek zagrał i od razu inny mental
23.02.2025 19:47
Myślę że oprócz kasy chodzi też o ego piłkarza. Jeśli Musiala dostał 25 mln to Joshua nie czuje się gorszy i pewnie chce tyle samo
21.02.2025 11:34
@seba Obejrzyj sobie jeszcze raz skrót meczu z Celticem jakie podanie zrobił w drugiej minucie zrobił do Olise
21.02.2025 11:32
Konferencja prasowa:
- Czy Barcelona będzie chciała zatrudnić Kimmicha?
- Lewandowski " Kimmich wiadomo marzenie każdego trenera".
Inna wypowiedź Lewego
- Najsilniejszy mental piłkarza z którym grałeś:
Lewandowski: "Kimmich"
I tyle w temacie. :-)
21.02.2025 11:30
1
Barcelonę i PSG za Nagelsmanna też pokonaliśmy z Goretzką i Kimmichem w środku. Skrzydłowi też byli Ci sami
19.02.2025 13:51
Teraz to myślę że nie chcą podważać jego zaufania i dobrze. Mam tylko nadzieję że już pracują nad następcą
19.02.2025 13:42
@mariofcb2 Do momentu kiedy Tuchel zdecydował bronić wyniku Bayern był co najmniej równorzędnym jeśli nie lepszym zespołem od Realu. Arsenal też sam się nie pokonał
19.02.2025 07:58
Mamy Tela xD
19.02.2025 06:53
Co do Neuera to żaden bramkarz na świecie by tego nie wybronił.
19.02.2025 06:52
@Sopariev Tuchel z Nagelsmannem mieli inną kadrę?
18.02.2025 23:31
@Sopariev Z Comanem, Goretzka I Gnabry Tuchel awansował do półfinału
18.02.2025 23:00
Bezwzględnie S. Hoeness
18.02.2025 21:47
Kurs że Bayern wygra lub zremisuje to 1,04, więc nie powinno teoretycznie być problemów
18.02.2025 20:40
Musi zostać, bo na tle pozostałych czyli Pavlovic, Goretzki i Paulinha wyróżnia się bardzo na plus. Akurat do niego to trudno mieć jakieś większe zastrzeżenia, bo w środku pola gramy dobrze. W każdym meczu mamy przewagę w posiadaniu. Jeden z najlepszych naszych graczy w tym sezonie, może nawet najlepszy. Symbol Bayernu
16.02.2025 14:07
To chyba najgorszy mecz w wykonaniu Bayernu jaki widziałem w życiu. Gorszy od Eintracht - Bayern 5:1 za Kovaca, znacznie gorszy od Man City - Bayern 3:0 za Tuchela itd.
16.02.2025 02:47
1
Dokładnie. Miałem napisać to samo, ale wyjąłeś mi słowa z ust. Klub z taką historią i taką jakością piłkarską nie powinien tchórzyć przed nienajlepszą przecież drużyną w Europie. Kompany jeśli wprowadza już jakieś zmiany w składzie to prawie zawsze są to zmiany niekorzystne jak Pavlovic czy Ito w tym meczu.
16.02.2025 02:39
Ale oni nie przedłużyli kontraktów dzięki Eberlowi. Przedłużyli dzięki, bo Bayern jest topowym klubem z wielką historią. Myślę że Salihamidzić podpisałby to jeszcze wcześniej
14.02.2025 15:10
Nareszcie i sensowne te warunki kontraktu włącznie z tą klauzulą. Nie dziwię się Jamalowi też bym tak zrobił. Chce się zabezpieczyć na wypadek, gdyby Bayern przestał być topowym klubem albo potrzebował poszukać jakiejś odmiany. 175 mln to przyzwoita kwota.
14.02.2025 13:55
2
Drużyna z tygodnia na tydzień gra gorzej. Kompany moim zdaniem jest kiepskim taktykiem i to teraz wychodzi. Jest dobrym psychologiem, poprawił atmosferę po Tuchelu dlatego na początku sezonu szczególnie w meczach ze słabymi rywalami wyglądało to dobrze. Teraz tragedia
13.02.2025 03:56
1
Gdyby ktoś miał wątpliwości czy Davies nam coś daje to wystarczy spojrzeć na mecze bez niego. Dobrze że podpisali z nim umowę nie ważne za ile
13.02.2025 03:46
@SkobryAle Bayern jest dokładnie na tym samym poziomie finansowym co kluby angielskie, a ponieważ Wirtz jest Niemcem to będzie im bardziej zależało, aby go kupić.
09.02.2025 16:44
1
Ostatnio prestiżowy brytyjski magazyn Four Four Two wybrał najlepszych piłkarzy w historii. Najlepszym bramkarzem w historii wybrano... Manuela Neuera.
09.02.2025 16:39
@Head2007 Tak my nie jesteśmy, bo Ty tak powiedziałeś xD Masz zerowe lub mniejsze pojęcie o ekonomii
09.02.2025 12:41
Patrzysz na to z polskiego punktu widzenia czyli zakochania w Realu i Barcelonie. Ale cały świat tak nie wygląda. Kane mógł grać w prawie każdym zespole Premier League, PSG czy Realu wybrał Bayern. O Phoenziego Real stara się dwa lata. Podpisał kontrakt z nami do 2030 roku. Bayern nie ma włascicieli z USA czy krajów arabskich, ale współwłaścicielami Bayernu są duże bawarskie firmy jak Audi, Adidas czy Allianz. Dodatkowo Wirtz jest Niemcem, więc z marketingowego punktu widzenia te trzy firmy nie będą chciały go odpuścić.
09.02.2025 11:55
@Hydra123 No właśnie fakty.
Wydatki na transfery w ostatnich trzech sezonach:
Bayern
2024/25. - 149 mln
2023/24 - 187,5 mln
2022/23 - 146,5 mln
ŁĄCZNIE: 483 mln
Real:
2024/25 - 49 mln
2023/24 - 139,5 mln
2022/23 - 80 mln
ŁĄCZNIE: 268,5 mln
Faktycznie Bayernu nie stać na transfery xD
08.02.2025 21:06
Piszesz bzdury. Dlaczego Bayern nie miałby szans rywalizować z klubami angielskimi. Ma podobne przychody jak one, tyle że bez długów. A wybierając klub patrzy się na perspektywę kilku ostatnich sezonów, a tu według UEFA jesteśmy na trzecim miejscu w Europie, za Man City i Realem. Nikt nie patrzy na dwa ostatnie tygodnie.
08.02.2025 14:58
1
Czyli tłumacząc to na nasz język. Chcemy kupić Wirtza i przelicytujemy każdego. Mamy tylko nadzieję że Bayer nie podyktuje ceny z kosmosu. Gdyby Bayern nie chciał go kupić, to Hoeness nie owijałby w bawełnę i powiedział wprost, że ceny za piłkarzy są chore i nie zamierzamy tyle za nich płacić.
08.02.2025 14:53
5
Jest taki trener:
- rodowity monachijczyk,
- pracował u nas kilka lat z juniorami, z U-23 wygrał 3 Bundesligę,
- ze Stuttgartem zdobył wicemistrzostwo wyprzedzając w tabeli... Bayern,
- nie dostał żadnych pieniędzy na transfery, musiał kupować piłkarzy, których nie chciała Hertha czy Schalke
- nie będzie się bał Uliego, który jest dla niego wujkiem
Nazywa się oczywiście Sebastian Hoeness
Tak, dla porównania Kompany po awansie z Burnley wydał 112 mln euro na transfery i spadł z PL.
W nagrodę został trenerem Bayernu
06.02.2025 20:19
Z PSG wygraliśmy, bo oni grali w dziesiątkę
06.02.2025 20:13
Ja się cieszę. Manu to legenda. Gdybyśmy dysponowali jakimś nowym Neuerem to można byłoby się zastanawiać czy nie blokuje miejsce młodszemu. A tak to najlepszy bramkarz jakiego Bayern może na ten moment mieć. Neubel ani Peretz nigdy nowym Neuerem nie będą, więc żadnej szkody w tym że nie grają dla Bayernu nie ma
04.02.2025 08:49
Po co go Kompany wystawił na Slovan? Myśleli, że się pokaże z dobrej strony co zwiększy jego szansę na transfer. A teraz go nie wystawiają, żeby kontuzji nie odniósł. Wydało się 80 mln na Palhinha i Ito niepotrzebnie i teraz trzeba zaciskać pasa i sprzedawać nawet na siłę.
02.02.2025 12:49
Bardzo sensownie napisane.
02.02.2025 12:45
Super mecz super trenera
01.02.2025 17:41
Co do Kompany-ego to podziękujmy mu w czerwcu i zatrudnijmy Hoenessa z VFB, póki nas ktoś z Bundesligi czy PL nie ubiegnie.
31.01.2025 00:11
Gdyby dawali za niego 30 milionów to można byłoby rozważyć zatrzymanie go i wypożyczenie. Za 60 mln to sprzedajmy go jeszcze dzisiaj. Tutaj Conan/Dane/Gnabry są notorycznie krytykowani, ale i tak wygrywaja rywalizację z Telem.
30.01.2025 19:15
Jak niedorzeczne?! Tuchel, Nagelsmann i częściowo też Flick mieli ten sam skład i potrafili mieć same zwycięstwa w grupie
30.01.2025 14:24
@Pir5 Tak bardzo dużo ;-) Biorąc pod uwagę że Bayern ma o połowę większy budżet niż BVB i trzy, cztery razy większy niż RB Lipsk czy Leverkusen to raczej norma, a nie jakieś spektakularne osiągnięcie
30.01.2025 06:58
Dinamo Zagrzeb strzeliłiśmy 9 bramek, a to chyba mocniejszy rywal był. Slovan przegrał 5:1 z Celticem.
30.01.2025 06:49
Gdybyśmy wygrali ze Slovanem 5:0 gralibyśmy w Play-Off ze Sportingiem lub Brugge. Mam nadzieję że trafimy na Celtic, choć patrząc na to jakie Real ma "szczęście" w losowaniu to stawiałbym raczej na Man City. Czas już zakończyć ten sKo(m)pany eksperyment. Nawet Tuchel doszedł do półfinału
30.01.2025 06:41
1
Dwa celne strzały oddali xD
22.01.2025 22:31
W Bundeslidze grają dobrze. W LM jak widać
22.01.2025 22:27
1
Mnie zawsze cieszy, gdy piłkarz który przeżywał ciężkie momenty, miał słabą formę, na siłę był wypychany z klubu podniósł się. Brawo Leon
19.01.2025 15:29
Bardzo bym nie chciał klauzuli, ale pytanie czy mamy inne wyjście, czy Musiala się zgodzi na przedłużenie kontraktu bez tego. Może być ciężko. On i jego menadżerowie nie są głupi. A i kwota jest odpowiednia (175 mln). transfermarkt.de wycenia go teraz na 140 mln. Wątpię czy obecnie ktoś by tyle za niego dał, choć to wybitny zawodnik. Też kiedyś tak myślałem że klauzula uruchomi lawinę i inni też będą chcieć. Tyle że Musiala jest jeden. Innych da się zastąpić, jego nie. Podsumowując, jeśli da się go w jakiś sposób przekonać do kontraktu bez klauzuli np. dając 27 mln zamiast 24 mln to OK, ale jeśli ma odejść za ułamek tej kwoty w czerwcu albo za darmo za półtora roku to z bólem serca, ale weźmy tę klauzulę
17.01.2025 18:25
Dokładnie
14.01.2025 09:50
Dla nich to przede wszystkim praca. Każdy chce zarabiać jak najwięcej. To normalne jest. Może i chce zostać w klubie. Gdzieś pisało, że podobno dobrze czuje się on i jego rodzina w Monachium, ale jak może jeszcze milion czy dwa wytargować to byłoby lepiej. Tylko nikt tego tak wprost nie powie
12.01.2025 21:17
Tutaj niestety Musiala ma lepszą pozycję negocjacyjną. Bez problemu znajdzie z 10 klubów, które mu zapłacą ponad 20 mln. My w przeciwieństwie mamy tylko jednego Musiale do wyboru. No chyba że on tak dobrze czuje się w Monachium i klub o tym wie i może stawiać warunki.
11.01.2025 17:58
Wszystko fajnie. Pytanie tylko czy Musiala się na to zgodzi, bo jak ma odejść za pół roku za 100-120 mln , albo za 1,5 roku za darmo to ja z dwoja złego wolę tę klauzulę i 175 mln w kieszeni, które możemy wydać np. na Wirtza. Żeby nie było, że w 2026/27 na "10" zagra Tomas Mueller.
11.01.2025 17:51
1
Jak dla Ciebie Musiala jest wart 15 mln rocznie życzę kontaktu z rzeczywistością.
09.01.2025 17:27
Te kwoty trochę zawyżyleś, Coutinho kosztował 135 mln. Zapomniałeś o Mbappe tak swoją drogą (180 mln). Tak czy owak te kwoty (135,120,95) to są większe czy mniejsze niż 175 mln? Nikt nie mówi, że to jest kwota zaporowa. To jest cena za piłkarza z TOP 3 na świecie. Jeśli Musiala będzie kiedyś takim piłkarzem to pewnie 1-2 kluby się zgłoszą. Ale będzie to dla nich transfer wszechczasów. To ile Real zaoferował PSG tego nie wiemy, równie możemy powiedzieć, że 500 mln. Poza tym Mbappe był wtedy najlepszym piłkarzem na świecie. Jestem wielkim fanem JM, ale póki co jeszcze taką gwiazdą nie jest. Odpowiednikiem Musiali jest Haaland i jego transfer do Man City. Odszedł za 60 mln
08.01.2025 17:20
Chociaż ogólnie jestem przeciwnikiem klauzul to w tym wypadku nie mamy wyjścia. Jamal Musiala może poczekać te półtora roku i odejść za darmo. I nie będziemy mieli ani pieniędzy ani Musiali. Kwota trzeba przyznać jest przyzwoita, (powyżej jego dzisiejszej wartości) co sugeruje, że Jamal nie chce odchodzić w najbliższym czasie. Chce się jednak zabezpieczyć na wypadek, gdyby chciał spróbować coś innego. Ważne, że Bayern nie zostanie z niczym jak m.in PSG z Mbappe czy Liverpool z Alex-Arnoldem. W komentarzach pojawiają się sugestie, że to nie jest duża kwota i padają nazwy klubów, które mogłyby ją zapłacić. To ja się zapytam ile na świecie klubów przeprowadziło tak drogi transfer? Tylko jeden (PSG) i to było w innych czasach. Dziś chyba nie byłoby ich na to stać.
08.01.2025 16:16
1
Chodzi o to, że ludzie w Hiszpanii nie rozumieli, że się nie pożegnał w Bilbao z piłkarzami, trenerami i kibicami. Wszystko robione było w pośpiechu. To że ktoś zamienia Bilbao na Bayern to rozumieli wszyscy. Z resztą nie on pierwszy przeszedł tę drogę (Lizarazu)
05.01.2025 23:02
Wszystkiego najlepszego!
Alles Gute!
05.01.2025 17:11
Dwóch piłkarzy z tych czasów gra do dzisiaj.
05.01.2025 17:06
Trochę tak obok tematu, ale dlaczego w Polsce wszyscy mówią Musiała. To jest polskie nazwisko Musiała i tak powinno być wymawiane. Jak dobrze pamiętam to jego dziadek jest Polakiem.
31.12.2024 18:07
Teraz są przepychanki prawdopodobnie o 2-3 mln Euro np Joshua chce 20 mln, a Bayern proponuje 18 mln, a latem była kasa 50 mln na Paulina i 20 mln na Ito
31.12.2024 17:58
Bayern bez Kimmicha istnieje. On Musiała i Kane to są zawodnicy, których nie da się zastąpić. Max Eberl jeszcze żadnego kontraktu nie przedłużył. Żeby nie przesadził z tym oszczędzaniem na pensjach. Choć jestem przekonany że zostanie u nas.
01.12.2024 16:12
Jasne że skrzydła Conan/Sane nie mogą zostać. Musimy je wymienić na gorsze. Po co nam jeden z najlepszych z duetów skrzydłowych na świecie, który rozmontowywał chyba każdą obronę na świecie
27.11.2024 04:56
Medialnie jesteśmy przed City, wystarczy spojrzeć na ilość fanów na FB. City to nie jest jakiś super medialny klub. Dużo więcej kibiców ma United
21.11.2024 20:41
To że w ostatniej chwili wycofali się z transakcji kupna Taha może świadczyć że oszczędzają pieniądze na transfer Wirtza. Myślę że przebijemy każdego. Tym bardziej że Wirtz jest Niemcem i dzięki transferowi do Bayernu zostanie w ojczyźnie.
21.11.2024 17:08
Wszystko jest możliwe, ale myślę że zostanie. Tak naprawdę jeśli pojawiają się negatywne komentarze to one świadczą o tym, że Kimmich chce kontynuować u nas grę w piłkę. Jeśli ma żal to oznacza że mu zależy. Znacznie gorzej rokuje, gdy pojawiają się takie puste pozytywne deklaracje jak u Daviesa "skupiam się na grze w Bayernie. Bayern był dla mnie zawsze ważny itd" Uważam że ze wszystkich naszych piłkarzy, którym wygasają kontrakty to przedłużenie z Kimmichem jest najbardziej prawdopodobne. Moim zdaniem obok Musiało to absolutnie kluczowy gracz. To że w każdym meczu (nawet przegranym) mamy przewagę w posiadaniu piłki to zasługa Joshua-y. Podobnie to wygląda w reprezentacji Niemiec. Czy wygrywają czy przegrywają piłkę zawsze mają Niemcy. To chyba najbardziej niedoceniany gracz u nas. Za dużą położoną na nim presję. A sam Kimmich meczu nie wygra.
14.11.2024 18:46
Nasz najlepszy skrzydłowy. Olise jest dobry na Werder i Bochum, ale jak trzeba się "pokiwać" z lepszymi obrońcami to zostaje tylko Sane. Kończy mu się kontrakt i teraz to on pociąga za sznurki. 20 mln to dużo, ale i tak taniej niż kupować kogoś innego za 50-80 mln, który nie wiadomo czy się zaaklimatyzuje w drużynie i bundeslidze.
08.11.2024 13:48
Różnica między Gyokeresem, a Kane jest taka, że ten drugi był kilkukrotnym królem strzelców najlepszej ligi na świecie. Ten pierwszy natomiast ma za sobą udane kilka miesięcy. Vlahovic-a też chcieli kupić tzn. Hasan Salihamidzic chciał. Na szczęście do tego nie doszło.
06.11.2024 18:57
Niech nie narzekają. Dla nas Polaków to duża kwota, ale Monachium to najbogatsze miasto w Niemczech. W Anglii bilety są droższe.
04.11.2024 12:08
Bzdura wyssana z palca. Jeszcze w przypadku Rummennigge to można by się było zastanawiać czy nie ma w tym trochę prawdy, dla którego ważne jest aby klub był globalną marką. Natomiast jeśli chodzi o Hoennesa to nic tu się zgadza. Uli zawsze był fanem Heynckessa, a także tego żeby klub miał bardziej rodzinny, bawarski charakter.
27.10.2024 08:00
Życie dopisało puentę dla wszystkich, którzy twierdzą nie róbmy Boga z Flicka. W jednym tygodniu:
Barcelona - Bayern 4:1
Real - Barcelona 0:4
A chciał być u nas....
27.10.2024 03:12
Ja tu ciągle czytam, transfery, transfery.
No to mamy transfery. W tym okienku Bayern wydał 140 mln Euro, a gdyby nie wycofał się na ostatniej prostej z Tahem wydalibyśmy 170 mln Euro. To ile mamy wydać 200, 300 mln? Nie jesteśmy Chelsea.
Flick wydał na transfery 50 mln. Lewandowski miał być skończony, że wieku się nie oszuka, że się nadaje tylko do MLS lub Arabii, a Flick go odbudował.
Wydatki na transfery sezon 2024/25:
Bayern - 140 mln
Barcelona - 50 mln
Liverpool - 42 mln
Manchester City - 25 mln
24.10.2024 08:34
Bo z innymi wcale nie było źle. Nawet Tuchel gdyby nie błąd Marciniaka wprowadziłby nas do finału
23.10.2024 23:07
2
Mecze z Barceloną za kadencji Nagelsmanna (z tym samym składem, bez Kane):
Bayern - Barcelona 3:0
Barcelona - Bayern 0;3
Bayern - Barcelona 2:0
Barcelona - Bayern 0:3
Cztery zwycięstwa, ani jednej bramki straconej.
Wszystkie mecze w fazie grupowej:
12 zwycięstw 0 remisów 0 porażek
23.10.2024 22:55
Można się było tego spodziewać. Najlepszy bramkarz w historii piłki nożnej. Legenda Bayernu, kapitan itd. Gdyby nie przedłużyli z nim kontaktu zarząd mógłby nie pokazywać na Sabener Strasse
23.10.2024 16:21
Dzisiaj przeczytałem że chcą kupić Haalanda. To jest dziwny klub. A jak mają długi, bo źle zarządzają swoimi finansami to chcą utworzyć Superligę, żeby mieć jeszcze więcej pieniędzy kosztem mniejszych klubów.
10.10.2024 18:33
1
Z Niemcami przez większość meczu nie istnieli.
09.07.2024 23:17
Niech mi ktoś powie, że Kimmich jest kiepski. Hiszpania niby taka mocna, a Kimmich bez problemu ich ogrywał przez większość meczu.
Kimmich musi zostać, nawet jeśli mamy mu dać 20 mln. Nie dziwne, że prawie każdy topowy klub go chce. Tylko my mamy wątpliwości. Lepiej kupić szrota za 12 mln niż Joshua za 20 mln. A i Wirtz musi przyjść bez względu na wszystko.
09.07.2024 23:15
@hoven Po pierwsze Harry Kane jest jeden i to że kapitan reprezentacji Anglii przyszedł do Bundesligi jest niezwykłe, poza tym świadczy to o olbrzymim zainteresowaniu transferem.
07.07.2024 00:07
@Pavelak Ale Kane chciało i Man City i Man United i przede wszystkim chciał go zatrzymać Tottenham. Tyle, że Kane chciał odejść, a prezes Tottenhamu nie chciał sprzedawać bezpośrednim rywalom z PL
05.07.2024 10:22
Zasada że nie ważne kto ważne że z PL obowiązuje. Gdyby Palhinha i Olise byli tacy dobrzy to Guardiola, Klopp i inne kluby by ich nie puściły z Anglii.
04.07.2024 19:35
Jestem przeciwnikiem tego kroku natomiast podobno za wszystkim stoi Eberl, ponieważ de Ligt jest jedynym sprzedawalnym piłkarzem, który zarabia bardzo dużo i który według niego nie jest kluczowym piłkarzem.
03.07.2024 14:08
2
Tylko że po
1) Pepe Guardiola był uznanym trenerem z nazwiskiem i sukcesami. Kompany tylko jeden sezon prowadził zespół z Top 5 lig w Europie i jego jedyne dokonanie na tym szczeblu to spadek z ligi, więc trafność jego pomysłów może być dyskusyjna.
2) Cena będzie prawdopodobnie duża niższa niż za jaką Bayern kupił de Ligta
03.07.2024 14:05
@MS7 To jest tylko moja hipoteza. Natomiast opieram się na tym, że on teraz zarabia ok. 20 mln, więc oczywiste jest, że nie będzie chciał obniżyć swoich poborów. Z drugiej strony mamy wypowiedzi, że Eberl będzie chciał zmniejszyć wydatki na wynagrodzenie, więc te kilka milionów na pewno będzie chciał urwać
26.06.2024 14:31
Sane zostanie w Bayernie na 100%. Po pierwsze Bayern tego chce, po drugie sam Sane też tego chce. On i jego rodzina dobrze się czują w Monachium, a Anglii już posmakował. Teraz to jest taka typowa przepychanka czy dostanie 16 czy 19 mln pensji.
25.06.2024 11:47
Jeśli Tah jest warty 40 mln to Upamecano jest warty 150 mln.
Najpierw kupiliśmy najlepszego stopera w Bundeslidze - Upamecano, potem kupiliśmy najlepszego stopera w Serie A de Ligt, a za rok znowu kupiliśmy najlepszego stopera w Serie A - Kima.
Mamy trzy gwiazdy w obronie i problemy z bronieniem. Po co nam taki trochę lepszy średniak. Eberl chce się popisać, że robi coś dla drużyny.
Problem jest w trenerze nie piłkarzach.
24.06.2024 13:49
@Skobry Dlaczego ? Bayern jest niewiele biedniejszy od Realu, a ma większe oszczędności i dodatkowo Wirtz jest Niemcem.
19.06.2024 13:25
Lepiej te pieniądze zaoszczędzić na Wirtza w przyszłym sezonie
19.06.2024 13:22
1
Szkoda by było, bo to świetny ciągle jeszcze młody zawodnik dodatkowo dobry mentalnie. Może przecenili w Monachium Eberla, podobnie jak wcześniej przeceniono Tuchela. Może to jego (Eberla) należy się pozbyć. Może to że tak szybko pozbyto się go w Lipsku nie było przypadkiem
11.06.2024 19:53
Manuel Neuer choć to wybitny bramkarz, ale ma tyle kontuzji, że zbyt duża liczba meczów w sezonie raczej mu nie grozi
06.06.2024 20:00
Tak się zastanawiam co robi Max Eberl. Zatrudnił trenera zagadkę i do tej pory nie przedłużył ani jednego kontraktu. A co do Kimmicha? Kimmich to Bayern, a Bayern to Kimmich. Gdzie mu będzie lepiej i co chyba ważniejsze, gdzie znajdziemy drugiego takiego rozgrywającego
28.05.2024 16:54
Tak się zastanawiam za jakie sukcesy, którymi może się Kompany pochwalić chcą go zatrudnić. Bo jego bilans to:
Dwa razy trzecie miejsca w lidze belgijskiej, awans do PL a potem z niej spadek. I w nagrodę za spadek z Burnley otrzyma angaż w Bayernie. To chyba każdy inny trener z Bundesligi byłby lepszy np. taki trener Heidenheim.
24.05.2024 22:15
Nie ma co się dziwić, że nikt tu nie chce przyjść, skoro wszyscy wiedzą, że to jest posada na rok góra dwa, bo Bayern czeka na Xabiego Alonso. Mam nadzieję tylko że się doczeka. Poza tym u nas jest ogromna presja i oczekiwania, chyba nawet wieksza niż w Realu. Tu półfinał LM odbiera się jako porażkę.
19.05.2024 11:31
1
Ta drużyna bez Kimmicha nie istnieją, nawet z jego wadami. On, Musiała, Dane, Kane muszą zostać
14.05.2024 12:06
Jaka przepaść. W pierwszym meczu byliśmy lepsi. Teraz też była duża szansa na wygraną, bo Real to nie jest jakaś niesamowicie wielka drużyna. Jednak niestety Tuchel postanowił zagrać super asekuracyjnie, nie w stylu Bayernu
09.05.2024 15:08
Chyba dziennikarze Bilda jakiś inny mecz oglądali. Pavlovic 2?! Przecież on w ofensywnie był jednym z najmniej pożytecznych zawodników. A Tuchel to mieści się poza skalę za decyzję o "Obronie Częstochowy". Bayern nigdy nie murował bramki. My tak grać po prostu nie umiemy. Już te ostatnie 15-20 minut meczu z Arsenalem pokazało że to się nie sprawdza, bo Arsenal miał mnóstwo okazji tylko na szczęście ich nie wykorzystał
09.05.2024 12:08
Dzięki Kimiemu zamiast 2:0 jest 2:2. Ale ktoś go jednak wystawił do składu. Trzeba było jednak wystawić Upamecano.
01.05.2024 10:38
Trener sezonu w Bundeslidze. Lepszy niż Alonso, bo ten ma do dyspozycji kilka gwiazd jak Wirtz plus całą masę dobrych piłkarzy. Sebastian Hoeness zrobił coś z niczego plus zna klub od podszewki. Dodatkowo rodowity bawarczyk. Oby przyszedł do nas jak najwcześniej.
03.03.2024 13:59
Po pierwsze skład jest świetny i nie potrzeba dokonywać w nim zmian. Jeśli ten zespół potrafił osiągnąć 8 zwycięstw z rzędu w tym 6 z topowymi drużynami (Inter, Barcelona, PSG) i to do zera. To dużo lepszy wynik niż miał na tym etapie Man City. I to wszystko jeszcze bez Kane'a. Jeśli problem jest z regularnością to od tego jest trener. Nie wiem czy Tuchel nie jest powszechnie przeceniany. Wygrał LM z Chelsea, ale to samo zrobił parę lat wcześniej inny izraelski trener, który nie jest uważany za wybitnego trenera. Zostawiał Chelsea na 9 miejscu w tabeli. Co do wszystkich tych którzy krytykują bezpodstawnie Neuera. Albo dostali udaru słonecznego i mają chwilową niepoczytalność albo chyba nie są kibicami Bayernu. Manuel Neuer to najlepszy bramkarz w historii nie tylko Bayernu ale też całej piłki nożnej, a na pewno jeden z najlepszych. I wyrzucenie jego trenera było brakiem szacunku i dobrze że to zostało naprawione. Neuer nie gra że względu na zasługi, bo wciąż to jest topowy bramkarz, dużo lepszy niż Ci, którzy mieli do nas przyjść. Poza tym to nie z Neuerem zanotowaliśmy kiepską wiosnę i to nie z Neuerem dwa razy straciliśmy trzy bramki w meczu z Lipskiem. Inna sprawa że akurat wczoraj Ulrich grał dobrze i to nie on jest winowajcą tej porażki.
Sane to ostatnio nasz najlepszy piłkarz. W poprzednich meczach też wnosił dużo jako zmiennik. Dobrze że Kompany na niego postawił
24.02.2025 16:23
Tomek zagrał i od razu inny mental
23.02.2025 19:47
Myślę że oprócz kasy chodzi też o ego piłkarza. Jeśli Musiala dostał 25 mln to Joshua nie czuje się gorszy i pewnie chce tyle samo
21.02.2025 11:34
@seba Obejrzyj sobie jeszcze raz skrót meczu z Celticem jakie podanie zrobił w drugiej minucie zrobił do Olise
21.02.2025 11:32
Konferencja prasowa:
- Czy Barcelona będzie chciała zatrudnić Kimmicha?
- Lewandowski " Kimmich wiadomo marzenie każdego trenera".
Inna wypowiedź Lewego
- Najsilniejszy mental piłkarza z którym grałeś:
Lewandowski: "Kimmich"
I tyle w temacie. :-)
21.02.2025 11:30
Barcelonę i PSG za Nagelsmanna też pokonaliśmy z Goretzką i Kimmichem w środku. Skrzydłowi też byli Ci sami
19.02.2025 13:51
Teraz to myślę że nie chcą podważać jego zaufania i dobrze. Mam tylko nadzieję że już pracują nad następcą
19.02.2025 13:42
@mariofcb2 Do momentu kiedy Tuchel zdecydował bronić wyniku Bayern był co najmniej równorzędnym jeśli nie lepszym zespołem od Realu. Arsenal też sam się nie pokonał
19.02.2025 07:58
Mamy Tela xD
19.02.2025 06:53
Co do Neuera to żaden bramkarz na świecie by tego nie wybronił.
19.02.2025 06:52
@Sopariev Tuchel z Nagelsmannem mieli inną kadrę?
18.02.2025 23:31
@Sopariev Z Comanem, Goretzka I Gnabry Tuchel awansował do półfinału
18.02.2025 23:00
Bezwzględnie S. Hoeness
18.02.2025 21:47
Kurs że Bayern wygra lub zremisuje to 1,04, więc nie powinno teoretycznie być problemów
18.02.2025 20:40
Musi zostać, bo na tle pozostałych czyli Pavlovic, Goretzki i Paulinha wyróżnia się bardzo na plus. Akurat do niego to trudno mieć jakieś większe zastrzeżenia, bo w środku pola gramy dobrze. W każdym meczu mamy przewagę w posiadaniu. Jeden z najlepszych naszych graczy w tym sezonie, może nawet najlepszy. Symbol Bayernu
16.02.2025 14:07
To chyba najgorszy mecz w wykonaniu Bayernu jaki widziałem w życiu. Gorszy od Eintracht - Bayern 5:1 za Kovaca, znacznie gorszy od Man City - Bayern 3:0 za Tuchela itd.
16.02.2025 02:47
Dokładnie. Miałem napisać to samo, ale wyjąłeś mi słowa z ust. Klub z taką historią i taką jakością piłkarską nie powinien tchórzyć przed nienajlepszą przecież drużyną w Europie. Kompany jeśli wprowadza już jakieś zmiany w składzie to prawie zawsze są to zmiany niekorzystne jak Pavlovic czy Ito w tym meczu.
16.02.2025 02:39
Ale oni nie przedłużyli kontraktów dzięki Eberlowi. Przedłużyli dzięki, bo Bayern jest topowym klubem z wielką historią. Myślę że Salihamidzić podpisałby to jeszcze wcześniej
14.02.2025 15:10
Nareszcie i sensowne te warunki kontraktu włącznie z tą klauzulą. Nie dziwię się Jamalowi też bym tak zrobił. Chce się zabezpieczyć na wypadek, gdyby Bayern przestał być topowym klubem albo potrzebował poszukać jakiejś odmiany. 175 mln to przyzwoita kwota.
14.02.2025 13:55
Drużyna z tygodnia na tydzień gra gorzej. Kompany moim zdaniem jest kiepskim taktykiem i to teraz wychodzi. Jest dobrym psychologiem, poprawił atmosferę po Tuchelu dlatego na początku sezonu szczególnie w meczach ze słabymi rywalami wyglądało to dobrze. Teraz tragedia
13.02.2025 03:56
Gdyby ktoś miał wątpliwości czy Davies nam coś daje to wystarczy spojrzeć na mecze bez niego. Dobrze że podpisali z nim umowę nie ważne za ile
13.02.2025 03:46
@SkobryAle Bayern jest dokładnie na tym samym poziomie finansowym co kluby angielskie, a ponieważ Wirtz jest Niemcem to będzie im bardziej zależało, aby go kupić.
09.02.2025 16:44
Ostatnio prestiżowy brytyjski magazyn Four Four Two wybrał najlepszych piłkarzy w historii. Najlepszym bramkarzem w historii wybrano... Manuela Neuera.
09.02.2025 16:39
@Head2007 Tak my nie jesteśmy, bo Ty tak powiedziałeś xD Masz zerowe lub mniejsze pojęcie o ekonomii
09.02.2025 12:41
Patrzysz na to z polskiego punktu widzenia czyli zakochania w Realu i Barcelonie. Ale cały świat tak nie wygląda. Kane mógł grać w prawie każdym zespole Premier League, PSG czy Realu wybrał Bayern. O Phoenziego Real stara się dwa lata. Podpisał kontrakt z nami do 2030 roku. Bayern nie ma włascicieli z USA czy krajów arabskich, ale współwłaścicielami Bayernu są duże bawarskie firmy jak Audi, Adidas czy Allianz. Dodatkowo Wirtz jest Niemcem, więc z marketingowego punktu widzenia te trzy firmy nie będą chciały go odpuścić.
09.02.2025 11:55
@Hydra123 No właśnie fakty.
Wydatki na transfery w ostatnich trzech sezonach:
Bayern
2024/25. - 149 mln
2023/24 - 187,5 mln
2022/23 - 146,5 mln
ŁĄCZNIE: 483 mln
Real:
2024/25 - 49 mln
2023/24 - 139,5 mln
2022/23 - 80 mln
ŁĄCZNIE: 268,5 mln
Faktycznie Bayernu nie stać na transfery xD
08.02.2025 21:06
Piszesz bzdury. Dlaczego Bayern nie miałby szans rywalizować z klubami angielskimi. Ma podobne przychody jak one, tyle że bez długów. A wybierając klub patrzy się na perspektywę kilku ostatnich sezonów, a tu według UEFA jesteśmy na trzecim miejscu w Europie, za Man City i Realem. Nikt nie patrzy na dwa ostatnie tygodnie.
08.02.2025 14:58
Czyli tłumacząc to na nasz język. Chcemy kupić Wirtza i przelicytujemy każdego. Mamy tylko nadzieję że Bayer nie podyktuje ceny z kosmosu. Gdyby Bayern nie chciał go kupić, to Hoeness nie owijałby w bawełnę i powiedział wprost, że ceny za piłkarzy są chore i nie zamierzamy tyle za nich płacić.
08.02.2025 14:53
Jest taki trener:
- rodowity monachijczyk,
- pracował u nas kilka lat z juniorami, z U-23 wygrał 3 Bundesligę,
- ze Stuttgartem zdobył wicemistrzostwo wyprzedzając w tabeli... Bayern,
- nie dostał żadnych pieniędzy na transfery, musiał kupować piłkarzy, których nie chciała Hertha czy Schalke
- nie będzie się bał Uliego, który jest dla niego wujkiem
Nazywa się oczywiście Sebastian Hoeness
Tak, dla porównania Kompany po awansie z Burnley wydał 112 mln euro na transfery i spadł z PL.
W nagrodę został trenerem Bayernu
06.02.2025 20:19
Z PSG wygraliśmy, bo oni grali w dziesiątkę
06.02.2025 20:13
Ja się cieszę. Manu to legenda. Gdybyśmy dysponowali jakimś nowym Neuerem to można byłoby się zastanawiać czy nie blokuje miejsce młodszemu. A tak to najlepszy bramkarz jakiego Bayern może na ten moment mieć. Neubel ani Peretz nigdy nowym Neuerem nie będą, więc żadnej szkody w tym że nie grają dla Bayernu nie ma
04.02.2025 08:49
Po co go Kompany wystawił na Slovan? Myśleli, że się pokaże z dobrej strony co zwiększy jego szansę na transfer. A teraz go nie wystawiają, żeby kontuzji nie odniósł. Wydało się 80 mln na Palhinha i Ito niepotrzebnie i teraz trzeba zaciskać pasa i sprzedawać nawet na siłę.
02.02.2025 12:49
Bardzo sensownie napisane.
02.02.2025 12:45
Super mecz super trenera
01.02.2025 17:41
Co do Kompany-ego to podziękujmy mu w czerwcu i zatrudnijmy Hoenessa z VFB, póki nas ktoś z Bundesligi czy PL nie ubiegnie.
31.01.2025 00:11
Gdyby dawali za niego 30 milionów to można byłoby rozważyć zatrzymanie go i wypożyczenie. Za 60 mln to sprzedajmy go jeszcze dzisiaj. Tutaj Conan/Dane/Gnabry są notorycznie krytykowani, ale i tak wygrywaja rywalizację z Telem.
30.01.2025 19:15
Jak niedorzeczne?! Tuchel, Nagelsmann i częściowo też Flick mieli ten sam skład i potrafili mieć same zwycięstwa w grupie
30.01.2025 14:24
@Pir5 Tak bardzo dużo ;-) Biorąc pod uwagę że Bayern ma o połowę większy budżet niż BVB i trzy, cztery razy większy niż RB Lipsk czy Leverkusen to raczej norma, a nie jakieś spektakularne osiągnięcie
30.01.2025 06:58
Dinamo Zagrzeb strzeliłiśmy 9 bramek, a to chyba mocniejszy rywal był. Slovan przegrał 5:1 z Celticem.
30.01.2025 06:49
Gdybyśmy wygrali ze Slovanem 5:0 gralibyśmy w Play-Off ze Sportingiem lub Brugge. Mam nadzieję że trafimy na Celtic, choć patrząc na to jakie Real ma "szczęście" w losowaniu to stawiałbym raczej na Man City. Czas już zakończyć ten sKo(m)pany eksperyment. Nawet Tuchel doszedł do półfinału
30.01.2025 06:41
Dwa celne strzały oddali xD
22.01.2025 22:31
W Bundeslidze grają dobrze. W LM jak widać
22.01.2025 22:27
Mnie zawsze cieszy, gdy piłkarz który przeżywał ciężkie momenty, miał słabą formę, na siłę był wypychany z klubu podniósł się. Brawo Leon
19.01.2025 15:29
Bardzo bym nie chciał klauzuli, ale pytanie czy mamy inne wyjście, czy Musiala się zgodzi na przedłużenie kontraktu bez tego. Może być ciężko. On i jego menadżerowie nie są głupi. A i kwota jest odpowiednia (175 mln). transfermarkt.de wycenia go teraz na 140 mln. Wątpię czy obecnie ktoś by tyle za niego dał, choć to wybitny zawodnik. Też kiedyś tak myślałem że klauzula uruchomi lawinę i inni też będą chcieć. Tyle że Musiala jest jeden. Innych da się zastąpić, jego nie. Podsumowując, jeśli da się go w jakiś sposób przekonać do kontraktu bez klauzuli np. dając 27 mln zamiast 24 mln to OK, ale jeśli ma odejść za ułamek tej kwoty w czerwcu albo za darmo za półtora roku to z bólem serca, ale weźmy tę klauzulę
17.01.2025 18:25
Dokładnie
14.01.2025 09:50
Dla nich to przede wszystkim praca. Każdy chce zarabiać jak najwięcej. To normalne jest. Może i chce zostać w klubie. Gdzieś pisało, że podobno dobrze czuje się on i jego rodzina w Monachium, ale jak może jeszcze milion czy dwa wytargować to byłoby lepiej. Tylko nikt tego tak wprost nie powie
12.01.2025 21:17
Tutaj niestety Musiala ma lepszą pozycję negocjacyjną. Bez problemu znajdzie z 10 klubów, które mu zapłacą ponad 20 mln. My w przeciwieństwie mamy tylko jednego Musiale do wyboru. No chyba że on tak dobrze czuje się w Monachium i klub o tym wie i może stawiać warunki.
11.01.2025 17:58
Wszystko fajnie. Pytanie tylko czy Musiala się na to zgodzi, bo jak ma odejść za pół roku za 100-120 mln , albo za 1,5 roku za darmo to ja z dwoja złego wolę tę klauzulę i 175 mln w kieszeni, które możemy wydać np. na Wirtza. Żeby nie było, że w 2026/27 na "10" zagra Tomas Mueller.
11.01.2025 17:51
Jak dla Ciebie Musiala jest wart 15 mln rocznie życzę kontaktu z rzeczywistością.
09.01.2025 17:27
Te kwoty trochę zawyżyleś, Coutinho kosztował 135 mln. Zapomniałeś o Mbappe tak swoją drogą (180 mln). Tak czy owak te kwoty (135,120,95) to są większe czy mniejsze niż 175 mln? Nikt nie mówi, że to jest kwota zaporowa. To jest cena za piłkarza z TOP 3 na świecie. Jeśli Musiala będzie kiedyś takim piłkarzem to pewnie 1-2 kluby się zgłoszą. Ale będzie to dla nich transfer wszechczasów. To ile Real zaoferował PSG tego nie wiemy, równie możemy powiedzieć, że 500 mln. Poza tym Mbappe był wtedy najlepszym piłkarzem na świecie. Jestem wielkim fanem JM, ale póki co jeszcze taką gwiazdą nie jest. Odpowiednikiem Musiali jest Haaland i jego transfer do Man City. Odszedł za 60 mln
08.01.2025 17:20
Chociaż ogólnie jestem przeciwnikiem klauzul to w tym wypadku nie mamy wyjścia. Jamal Musiala może poczekać te półtora roku i odejść za darmo. I nie będziemy mieli ani pieniędzy ani Musiali. Kwota trzeba przyznać jest przyzwoita, (powyżej jego dzisiejszej wartości) co sugeruje, że Jamal nie chce odchodzić w najbliższym czasie. Chce się jednak zabezpieczyć na wypadek, gdyby chciał spróbować coś innego. Ważne, że Bayern nie zostanie z niczym jak m.in PSG z Mbappe czy Liverpool z Alex-Arnoldem. W komentarzach pojawiają się sugestie, że to nie jest duża kwota i padają nazwy klubów, które mogłyby ją zapłacić. To ja się zapytam ile na świecie klubów przeprowadziło tak drogi transfer? Tylko jeden (PSG) i to było w innych czasach. Dziś chyba nie byłoby ich na to stać.
08.01.2025 16:16
Chodzi o to, że ludzie w Hiszpanii nie rozumieli, że się nie pożegnał w Bilbao z piłkarzami, trenerami i kibicami. Wszystko robione było w pośpiechu. To że ktoś zamienia Bilbao na Bayern to rozumieli wszyscy. Z resztą nie on pierwszy przeszedł tę drogę (Lizarazu)
05.01.2025 23:02
Wszystkiego najlepszego!
Alles Gute!
05.01.2025 17:11
Dwóch piłkarzy z tych czasów gra do dzisiaj.
05.01.2025 17:06
Trochę tak obok tematu, ale dlaczego w Polsce wszyscy mówią Musiała. To jest polskie nazwisko Musiała i tak powinno być wymawiane. Jak dobrze pamiętam to jego dziadek jest Polakiem.
31.12.2024 18:07
Teraz są przepychanki prawdopodobnie o 2-3 mln Euro np Joshua chce 20 mln, a Bayern proponuje 18 mln, a latem była kasa 50 mln na Paulina i 20 mln na Ito
31.12.2024 17:58
Bayern bez Kimmicha istnieje. On Musiała i Kane to są zawodnicy, których nie da się zastąpić. Max Eberl jeszcze żadnego kontraktu nie przedłużył. Żeby nie przesadził z tym oszczędzaniem na pensjach. Choć jestem przekonany że zostanie u nas.
01.12.2024 16:12
Jasne że skrzydła Conan/Sane nie mogą zostać. Musimy je wymienić na gorsze. Po co nam jeden z najlepszych z duetów skrzydłowych na świecie, który rozmontowywał chyba każdą obronę na świecie
27.11.2024 04:56
Medialnie jesteśmy przed City, wystarczy spojrzeć na ilość fanów na FB. City to nie jest jakiś super medialny klub. Dużo więcej kibiców ma United
21.11.2024 20:41
To że w ostatniej chwili wycofali się z transakcji kupna Taha może świadczyć że oszczędzają pieniądze na transfer Wirtza. Myślę że przebijemy każdego. Tym bardziej że Wirtz jest Niemcem i dzięki transferowi do Bayernu zostanie w ojczyźnie.
21.11.2024 17:08
Wszystko jest możliwe, ale myślę że zostanie. Tak naprawdę jeśli pojawiają się negatywne komentarze to one świadczą o tym, że Kimmich chce kontynuować u nas grę w piłkę. Jeśli ma żal to oznacza że mu zależy. Znacznie gorzej rokuje, gdy pojawiają się takie puste pozytywne deklaracje jak u Daviesa "skupiam się na grze w Bayernie. Bayern był dla mnie zawsze ważny itd" Uważam że ze wszystkich naszych piłkarzy, którym wygasają kontrakty to przedłużenie z Kimmichem jest najbardziej prawdopodobne. Moim zdaniem obok Musiało to absolutnie kluczowy gracz. To że w każdym meczu (nawet przegranym) mamy przewagę w posiadaniu piłki to zasługa Joshua-y. Podobnie to wygląda w reprezentacji Niemiec. Czy wygrywają czy przegrywają piłkę zawsze mają Niemcy. To chyba najbardziej niedoceniany gracz u nas. Za dużą położoną na nim presję. A sam Kimmich meczu nie wygra.
14.11.2024 18:46
Nasz najlepszy skrzydłowy. Olise jest dobry na Werder i Bochum, ale jak trzeba się "pokiwać" z lepszymi obrońcami to zostaje tylko Sane. Kończy mu się kontrakt i teraz to on pociąga za sznurki. 20 mln to dużo, ale i tak taniej niż kupować kogoś innego za 50-80 mln, który nie wiadomo czy się zaaklimatyzuje w drużynie i bundeslidze.
08.11.2024 13:48
Różnica między Gyokeresem, a Kane jest taka, że ten drugi był kilkukrotnym królem strzelców najlepszej ligi na świecie. Ten pierwszy natomiast ma za sobą udane kilka miesięcy. Vlahovic-a też chcieli kupić tzn. Hasan Salihamidzic chciał. Na szczęście do tego nie doszło.
06.11.2024 18:57
Niech nie narzekają. Dla nas Polaków to duża kwota, ale Monachium to najbogatsze miasto w Niemczech. W Anglii bilety są droższe.
04.11.2024 12:08
Bzdura wyssana z palca. Jeszcze w przypadku Rummennigge to można by się było zastanawiać czy nie ma w tym trochę prawdy, dla którego ważne jest aby klub był globalną marką. Natomiast jeśli chodzi o Hoennesa to nic tu się zgadza. Uli zawsze był fanem Heynckessa, a także tego żeby klub miał bardziej rodzinny, bawarski charakter.
27.10.2024 08:00
Życie dopisało puentę dla wszystkich, którzy twierdzą nie róbmy Boga z Flicka. W jednym tygodniu:
Barcelona - Bayern 4:1
Real - Barcelona 0:4
A chciał być u nas....
27.10.2024 03:12
Ja tu ciągle czytam, transfery, transfery.
No to mamy transfery. W tym okienku Bayern wydał 140 mln Euro, a gdyby nie wycofał się na ostatniej prostej z Tahem wydalibyśmy 170 mln Euro. To ile mamy wydać 200, 300 mln? Nie jesteśmy Chelsea.
Flick wydał na transfery 50 mln. Lewandowski miał być skończony, że wieku się nie oszuka, że się nadaje tylko do MLS lub Arabii, a Flick go odbudował.
Wydatki na transfery sezon 2024/25:
Bayern - 140 mln
Barcelona - 50 mln
Liverpool - 42 mln
Manchester City - 25 mln
24.10.2024 08:34
Bo z innymi wcale nie było źle. Nawet Tuchel gdyby nie błąd Marciniaka wprowadziłby nas do finału
23.10.2024 23:07
Mecze z Barceloną za kadencji Nagelsmanna (z tym samym składem, bez Kane):
Bayern - Barcelona 3:0
Barcelona - Bayern 0;3
Bayern - Barcelona 2:0
Barcelona - Bayern 0:3
Cztery zwycięstwa, ani jednej bramki straconej.
Wszystkie mecze w fazie grupowej:
12 zwycięstw 0 remisów 0 porażek
23.10.2024 22:55
Można się było tego spodziewać. Najlepszy bramkarz w historii piłki nożnej. Legenda Bayernu, kapitan itd. Gdyby nie przedłużyli z nim kontaktu zarząd mógłby nie pokazywać na Sabener Strasse
23.10.2024 16:21
Dzisiaj przeczytałem że chcą kupić Haalanda. To jest dziwny klub. A jak mają długi, bo źle zarządzają swoimi finansami to chcą utworzyć Superligę, żeby mieć jeszcze więcej pieniędzy kosztem mniejszych klubów.
10.10.2024 18:33
Z Niemcami przez większość meczu nie istnieli.
09.07.2024 23:17
Niech mi ktoś powie, że Kimmich jest kiepski. Hiszpania niby taka mocna, a Kimmich bez problemu ich ogrywał przez większość meczu.
Kimmich musi zostać, nawet jeśli mamy mu dać 20 mln. Nie dziwne, że prawie każdy topowy klub go chce. Tylko my mamy wątpliwości. Lepiej kupić szrota za 12 mln niż Joshua za 20 mln. A i Wirtz musi przyjść bez względu na wszystko.
09.07.2024 23:15
@hoven Po pierwsze Harry Kane jest jeden i to że kapitan reprezentacji Anglii przyszedł do Bundesligi jest niezwykłe, poza tym świadczy to o olbrzymim zainteresowaniu transferem.
07.07.2024 00:07
@Pavelak Ale Kane chciało i Man City i Man United i przede wszystkim chciał go zatrzymać Tottenham. Tyle, że Kane chciał odejść, a prezes Tottenhamu nie chciał sprzedawać bezpośrednim rywalom z PL
05.07.2024 10:22
Zasada że nie ważne kto ważne że z PL obowiązuje. Gdyby Palhinha i Olise byli tacy dobrzy to Guardiola, Klopp i inne kluby by ich nie puściły z Anglii.
04.07.2024 19:35
Jestem przeciwnikiem tego kroku natomiast podobno za wszystkim stoi Eberl, ponieważ de Ligt jest jedynym sprzedawalnym piłkarzem, który zarabia bardzo dużo i który według niego nie jest kluczowym piłkarzem.
03.07.2024 14:08
Tylko że po
1) Pepe Guardiola był uznanym trenerem z nazwiskiem i sukcesami. Kompany tylko jeden sezon prowadził zespół z Top 5 lig w Europie i jego jedyne dokonanie na tym szczeblu to spadek z ligi, więc trafność jego pomysłów może być dyskusyjna.
2) Cena będzie prawdopodobnie duża niższa niż za jaką Bayern kupił de Ligta
03.07.2024 14:05
@MS7 To jest tylko moja hipoteza. Natomiast opieram się na tym, że on teraz zarabia ok. 20 mln, więc oczywiste jest, że nie będzie chciał obniżyć swoich poborów. Z drugiej strony mamy wypowiedzi, że Eberl będzie chciał zmniejszyć wydatki na wynagrodzenie, więc te kilka milionów na pewno będzie chciał urwać
26.06.2024 14:31
Sane zostanie w Bayernie na 100%. Po pierwsze Bayern tego chce, po drugie sam Sane też tego chce. On i jego rodzina dobrze się czują w Monachium, a Anglii już posmakował. Teraz to jest taka typowa przepychanka czy dostanie 16 czy 19 mln pensji.
25.06.2024 11:47
Jeśli Tah jest warty 40 mln to Upamecano jest warty 150 mln.
Najpierw kupiliśmy najlepszego stopera w Bundeslidze - Upamecano, potem kupiliśmy najlepszego stopera w Serie A de Ligt, a za rok znowu kupiliśmy najlepszego stopera w Serie A - Kima.
Mamy trzy gwiazdy w obronie i problemy z bronieniem. Po co nam taki trochę lepszy średniak. Eberl chce się popisać, że robi coś dla drużyny.
Problem jest w trenerze nie piłkarzach.
24.06.2024 13:49
@Skobry Dlaczego ? Bayern jest niewiele biedniejszy od Realu, a ma większe oszczędności i dodatkowo Wirtz jest Niemcem.
19.06.2024 13:25
Lepiej te pieniądze zaoszczędzić na Wirtza w przyszłym sezonie
19.06.2024 13:22
Szkoda by było, bo to świetny ciągle jeszcze młody zawodnik dodatkowo dobry mentalnie. Może przecenili w Monachium Eberla, podobnie jak wcześniej przeceniono Tuchela. Może to jego (Eberla) należy się pozbyć. Może to że tak szybko pozbyto się go w Lipsku nie było przypadkiem
11.06.2024 19:53
Manuel Neuer choć to wybitny bramkarz, ale ma tyle kontuzji, że zbyt duża liczba meczów w sezonie raczej mu nie grozi
06.06.2024 20:00
Tak się zastanawiam co robi Max Eberl. Zatrudnił trenera zagadkę i do tej pory nie przedłużył ani jednego kontraktu. A co do Kimmicha? Kimmich to Bayern, a Bayern to Kimmich. Gdzie mu będzie lepiej i co chyba ważniejsze, gdzie znajdziemy drugiego takiego rozgrywającego
28.05.2024 16:54
Tak się zastanawiam za jakie sukcesy, którymi może się Kompany pochwalić chcą go zatrudnić. Bo jego bilans to:
Dwa razy trzecie miejsca w lidze belgijskiej, awans do PL a potem z niej spadek. I w nagrodę za spadek z Burnley otrzyma angaż w Bayernie. To chyba każdy inny trener z Bundesligi byłby lepszy np. taki trener Heidenheim.
24.05.2024 22:15
Nie ma co się dziwić, że nikt tu nie chce przyjść, skoro wszyscy wiedzą, że to jest posada na rok góra dwa, bo Bayern czeka na Xabiego Alonso. Mam nadzieję tylko że się doczeka. Poza tym u nas jest ogromna presja i oczekiwania, chyba nawet wieksza niż w Realu. Tu półfinał LM odbiera się jako porażkę.
19.05.2024 11:31
Ta drużyna bez Kimmicha nie istnieją, nawet z jego wadami. On, Musiała, Dane, Kane muszą zostać
14.05.2024 12:06
Jaka przepaść. W pierwszym meczu byliśmy lepsi. Teraz też była duża szansa na wygraną, bo Real to nie jest jakaś niesamowicie wielka drużyna. Jednak niestety Tuchel postanowił zagrać super asekuracyjnie, nie w stylu Bayernu
09.05.2024 15:08
Chyba dziennikarze Bilda jakiś inny mecz oglądali. Pavlovic 2?! Przecież on w ofensywnie był jednym z najmniej pożytecznych zawodników. A Tuchel to mieści się poza skalę za decyzję o "Obronie Częstochowy". Bayern nigdy nie murował bramki. My tak grać po prostu nie umiemy. Już te ostatnie 15-20 minut meczu z Arsenalem pokazało że to się nie sprawdza, bo Arsenal miał mnóstwo okazji tylko na szczęście ich nie wykorzystał
09.05.2024 12:08
Dzięki Kimiemu zamiast 2:0 jest 2:2. Ale ktoś go jednak wystawił do składu. Trzeba było jednak wystawić Upamecano.
01.05.2024 10:38
Trener sezonu w Bundeslidze. Lepszy niż Alonso, bo ten ma do dyspozycji kilka gwiazd jak Wirtz plus całą masę dobrych piłkarzy. Sebastian Hoeness zrobił coś z niczego plus zna klub od podszewki. Dodatkowo rodowity bawarczyk. Oby przyszedł do nas jak najwcześniej.
03.03.2024 13:59
Po pierwsze skład jest świetny i nie potrzeba dokonywać w nim zmian. Jeśli ten zespół potrafił osiągnąć 8 zwycięstw z rzędu w tym 6 z topowymi drużynami (Inter, Barcelona, PSG) i to do zera. To dużo lepszy wynik niż miał na tym etapie Man City. I to wszystko jeszcze bez Kane'a. Jeśli problem jest z regularnością to od tego jest trener. Nie wiem czy Tuchel nie jest powszechnie przeceniany. Wygrał LM z Chelsea, ale to samo zrobił parę lat wcześniej inny izraelski trener, który nie jest uważany za wybitnego trenera. Zostawiał Chelsea na 9 miejscu w tabeli. Co do wszystkich tych którzy krytykują bezpodstawnie Neuera. Albo dostali udaru słonecznego i mają chwilową niepoczytalność albo chyba nie są kibicami Bayernu. Manuel Neuer to najlepszy bramkarz w historii nie tylko Bayernu ale też całej piłki nożnej, a na pewno jeden z najlepszych. I wyrzucenie jego trenera było brakiem szacunku i dobrze że to zostało naprawione. Neuer nie gra że względu na zasługi, bo wciąż to jest topowy bramkarz, dużo lepszy niż Ci, którzy mieli do nas przyjść. Poza tym to nie z Neuerem zanotowaliśmy kiepską wiosnę i to nie z Neuerem dwa razy straciliśmy trzy bramki w meczu z Lipskiem. Inna sprawa że akurat wczoraj Ulrich grał dobrze i to nie on jest winowajcą tej porażki.
13.08.2023 11:20