Potencjalne zwolnienie Kloppa z Liverpoolu, byłoby naprawdę strawą dla myśli. Nie jest tak, że wszyscy kibice Bayernu żyją w zachwycie nad arcydziełem Nagelsmanna, a achy i ochy dominują w komentarzach po kolejnych wygranych. Wręcz przeciwnie, nieustannie zastanawiamy się czy to jest właściwy człowiek i nie wynika to ze złośliwości.
Wiemy, że Klopp poprawia grę swoich zespołów, a w LM dochodzi do finałów.
Na razie temat jest abstrakcyjny, ale zarząd Bayernu musi być gotowy na różne rozwoje scenariusza.
05.02.2023 13:03
Jeśli jest w formie, to niech gra. Zawsze to obietnica asysty.
04.02.2023 09:44
Julian wietrzy spisek. Być może poważna kontuzja Mbappe to rzeczywiście ściema, i przynajmniej można znaleźć jakieś racjonalne podłoże tego braku wiary. To nie płaska ziemia czy jaszczuroludzie zsyłający covid-19. Tu Mbappe może rzeczywiście "cudownie" ozdrowieć
03.02.2023 18:57
@tapczan
Twoja odpowiedź jest co najmniej dziwna - kompletnie nie mam pojęcia o czym ona jest. Brakuje w niej nie tylko efektu "wow", ale klarownej treści
03.02.2023 18:53
Moja wiara w tego typu nabytki jest bardzo niska
03.02.2023 08:58
Pavard - to taki zawodnik, który jednoosobowo pokazuje jakim klubem jest Bayern - niby topowym, ale człowiek ma jakiś niedosyt, czyli brakuje efektu "wow"
03.02.2023 08:58
Sabitzer miał dobry okres w Bayernie, moim zdaniem szkoda, że nie pozostał w rotacji.
02.02.2023 17:57
Duże osłabienie arabskiego klubu
02.02.2023 17:56
Jeszcze są Messi i Neymar, a z dobrze grającą pomocą, na czele z Verrattim dalej PSG jest niebezpiecznym rywalem.
Ostatnio nie grzeszą formą, jak Bayern, ale w pojedynczych momentach przyspieszenia potrafią poklepać aż miło. No i nie wiemy czy jednak Mbappe nie wróci.
02.02.2023 00:27
Oby jednak okazało się, że zespół był ociężały po przygotowaniach do rundy. Podtrzymać początek pozytywnego trendu w kolejnym meczu i czekamy na Bayern z drugiej części jesieni. A dzisiejszy wynik to coś co kibice Bayernu lubią oglądać i do czego są przyzwyczajeni.
01.02.2023 23:05
Wreszcie przynajmniej są sytuacje i to wykorzystane. W porównaniu do poprzednich meczów orgia goli.
01.02.2023 21:48
To dobrze, ale czas przestać gadać, a zacząć kompletować punkty
01.02.2023 11:58
Jeśli jest w treningu to jaki problem? Zakładam wysoką inteligencje taktyczną Portugalczyka, a rywal też nie jest z górnej półki
01.02.2023 11:57
Biorąc pod uwagę formę Bayernu, słowo "walczy" w tytule oddaje celnie oczekiwania dotyczące meczu.
Odpadnięcie z Mainz byłoby sporą kompromitacją a na taką Nagelsmann nie może sobie pozwolić, jeśli nie chce dokładać podpałki do stosu, na którym zaczyna siedzieć.
01.02.2023 11:56
Miła niespodzianka na koniec okienka transferowego.
31.01.2023 13:16
Cieszy lojalność Kimmicha, martwi forma zawodników. Dla kibiców to obojętne jaki jest powód - stan jest niepożądany, i czas coś z tym fantem zrobić
30.01.2023 19:01
Bardzo cieszy mnie ten ruch (bez względu na nominalną pozycję, he he). Jeśli Cancelo osiągnie solidną formę, dla Bayernu będzie to konkretne wzmocnienie. Gorzej, że Pep nie pozbywa się wartościowych graczy: Torresa i Garcię wyprawił do Barcy i obaj mniej lub bardziej zawodzą.
Miejmy nadzieję, że z Portugalczykiem będzie inaczej.
30.01.2023 18:59
Jak każdy kibic.
30.01.2023 13:36
Sytuacje bramkowe po 1 połowie: PSG -Reims 1:9.
Nie sądzę, że gdy gra się taką kaszanę co mecz w swojej lidze, nagle PSG zaprezentuje kosmiczny poziom z Bayernem. Trudno na zawołanie wskoczyć na kosmiczny poziom. U Paryżan nie widać żadnych automatyzmów, a liczenie na wielką trójcę może się źle dla nich skończyć.
Na chwilę obecną mamy słaby Bayern i słabe PSG.
29.01.2023 21:47
Bayern to zespół, który ma obowiązek wygrywać zdecydowanie Bundesligę, biorąc pod uwagę przewagę finansową nad rywalami i jakość zawodników. Jednak jakość sezonu i jego ocena w dużej mierze jest zależna od osiągnięć w LM.
W tym sezonie, na razie wrażenia z rywalizacji na rodzimym podwórku są złe. Nie da się udawać, że zespół się nie męczy. Nawet doświadczając pewnych problemów, Bayern nie powinien na tym etapie znajdować się w peletonie zespołów walczących o mistrza. Tymczasem z 18 spotkań Bawarczycy gubili punkty aż w 8 meczach.
Dużo będzie zależeć od konfrontacji z PSG. Awans poprawiłby humory i wiarę, że zespół jest w stanie wrócić na właściwe tory. Jednak jeśli Bayern odpadnie w kiepskim stylu, krzesło pod Nagelsmannem zapłonie.
29.01.2023 16:10
Byern pod formą, PSG pod formą, Barca wygrywa ale w miernym stylu, City jakoś wygrywa, ale grą nie porywa, Liverpool daleko w tabeli i co chwila wpadka. Real się meczy po MŚ.
Forma czołowych drużyn w Europie nie powala. Trudno powiedzieć, kto będzie mniej słabszy od rywali.
28.01.2023 23:36
O kurczę, tabela wygląda dramatycznie. Sugeruje, że mamy do czynienia z ligą wyrównanych zespołów. No nijak nie idzie z niej wyczytać, że jeden zespół ma miażdżącą przewagę ekonomiczno-kadrową.
Jesienią falstart, wiosna falstart, poprzedniej wiosny forma po kreską.
Nie za dużo tego panie Julianie? Jedna wpadka - ok, jeden ciąg wpadek - do przełknięcia, ale kilka serii zdecydowanie słabszych występów każe postawić pewne znaki zapytania.
28.01.2023 20:42
Bayern desperacko broniący remisu na własnym stadionie? Ciekawe
28.01.2023 20:14
Źle przygotowany zespół poznajemy po prostych błędach przy najprostszych zagraniach. To zdarza się Bawarczykom zbyt często w tym meczu. Jest też możliwość, że z zespołu schodzi zmęczenie po przygotowaniach do rundy. Miejmy nadzieję, że to ten drugi wariant.
28.01.2023 20:09
4 Bawarczyków rozpracowanych przez 2 rywali. Kompletnie amatorskie ustawianie się w tej akcji. A w ofensywie dalej popis nieporadności
28.01.2023 20:00
Nie dziwię się brakowi zaufania do Nagelsmanna kolegów. gra nie przekonuje, a po raz kolejny (tzn.2) Bawarczycy wchodzą w wiosnę na zaciągniętym hamulcu.
Jest pewne wrażenie braku uporządkowania w grze. Bayern nie wygląda jak jedna zwarta, zaciśnięta pięść
28.01.2023 19:01
No to Julek szukaj jutro "flow". Bo jeśli nie znajdziesz "flow" to Paryż zrobi Bayernowi "blow"
27.01.2023 22:37
@tapczan
Sane posadziłby na ławce Grealisha. Ciekawa opinia, zważywszy, że Pep nie chciał u siebie Sane, za to Grealish łapie regularne występy. Co podkreślają osoby obserwujące City, Pep ceni o Grealisha dyscyplinę taktyczną i pracę w defensywie.
Nie wiem czy oglądałeś ostatni mecz Bayernu, ale komentator celnie zauważył, że irytujący Sane wygląda jak gracz wyrwany z kontekstu zespołu- słaba decyzyjność i niezrozumiałe zachowania.
Ja jeszcze w City byłem wielkim fanem Sane, ale rozumiem dlaczego Pep stracił do niego cierpliwość.
27.01.2023 09:13
Parada fatalnych not -absolutnie zasłużonych, po pokazie niesłychanej wręcz niemocy
25.01.2023 10:40
Oby nie było powtórki z zeszłorocznej wiosny, oby ta maszyna złapała smar w tryby. Bo jeśli z taką formą Bayern przystąpi do rywalizacji z PSG, to wynik meczu będzie losowy jak po rzucie kostką.
Oba teamy nie wydają się na chwilę obecną gotowe na najbardziej prestiżowe rozgrywki. Niech będzie jak jesienią, kryzys na początek, a potem coraz lepszy poziom i nabranie wiatru w żagle.
Nie ma wymówek panie Julianie.
25.01.2023 10:39
To co? Możemy mówić o bezcennym punkcie? Powiedzieć wszystko można.
24.01.2023 22:44
Gol przecudnej urody
24.01.2023 22:20
Pisałem ostatnio o słabym PSG, ale widzę, że Bayern nie chce być nawet odrobinę lepszy.
24.01.2023 22:16
Dzisiaj chcą ograć rywala przez zaklepanie na śmierć
24.01.2023 22:07
Przewaga bez konkretów
24.01.2023 22:03
Tu nic nie wskazuje na to by Bayern łatwo strzelał bramki w tym meczu. Jest pod górkę. Nie widać tu świetnie naoliwionej bawarskiej maszyny. Niestety.
24.01.2023 21:20
Ciężary, panie, ciężary
24.01.2023 21:06
Davies zaspał, obrona na grzybach. Bayern na razie apatyczny
24.01.2023 20:43
Mnie bardziej niż wysoka wygrana interesuje dobra gra. Musi rosnąć forma na LM. Nie przyjmuję do wiadomości rozumowanie typu "wygrać, nie ważne jak". Bayern to Bayern, wyniki można osiągać w dobrym lub bardzo dobrym stylu.
24.01.2023 20:06
Budować formę pod mecze LM
22.01.2023 10:13
@Marienplatz
Ale czyje głosy? PSG formą nie grzeszy.
21.01.2023 21:01
@JazGod
PSG nie błyszczy od dekady z wyjątkiem sezonu z Tuchelem. To wieczne rozczarowanie, ale oglądając Messiego w Paryżu przy okazji widzę jak Paryżanie i ich forma zwijają się w czasie. Nowy trener miał zrobić różnicę, tymczasem wygląda to dramatycznie słabo. To dobra wiadomość dla Bayernu, który według mnie jest lepszy jako zespół, choć nie ma tak spektakularnych nazwisk.
21.01.2023 08:18
Bayern był dzisiaj oszczędny w demonstrowaniu jakości. To był remis chyba z lekkim wskazaniem na Lipsk.
Ale jednak najwyższa forma powinna być szykowana na inne terminy.
20.01.2023 22:48
Mecz nie powala fajerwerkami, ale jest solidny taktycznie. Świetnie, że Bayern potrafił wykorzystać atut przyspieszenia przy zdobytej bramce. Nie zawsze wszystko trzeba strzelać po koronkowych akcjach.
Parafrazując tytuł znanej książki "u Choupo - Motinga bez zmian", jednak tym razem z pozytywnym przesłaniem.
20.01.2023 21:36
Ach te mecze po przerwie, nigdy nie wiadomo czego się spodziewać. W każdym razie Bayern nie może być w tak marnej formie jak na wiosnę zeszłego roku.
20.01.2023 08:29
No to czas pokazać to w klubie
19.01.2023 23:08
Ale czy aby to nie słowa na wyrost?
19.01.2023 23:07
Pewność siebie jest, umiejętności są, a doświadczenie przyjdzie z czasem
19.01.2023 23:06
Wybieranie najlepszego gracz wielkiego przegranego to raczej mało atrakcyjne zajęcie. Może należałoby wybrać najmniejszego przegranego tej kadry?
15.01.2023 00:03
Mecze towarzyskie to mecze towarzyskie - nie ma się co nad nimi rozwodzić
15.01.2023 00:02
Przed 30-tką odpali. A poważniej mówiąc, mam zawsze spory niedosyt w związku z tym piłkarzem.
11.01.2023 13:57
Powtórzenie poprzedniej wiosennej kampanii byłoby porażką
11.01.2023 13:56
Inflacja nawet w Niemczech. Trzeba oszczędzać
11.01.2023 13:55
Podtrzymać formę sprzed MŚ. Żeby nie było tak jak w zeszłym sezonie, że z jesiennej solidności zostaną strzępy i przyjdzie klęska z PSG porównywalna z rozczarowaniem z Villareal.
10.01.2023 15:06
Jeszcze 10 dni do wznowienia Bundesligi, więc wszystkie ręce na pokład.
10.01.2023 10:48
Kto by pomyślał, że Niemcy na MŚ będą zaliczać aż takie kompromitujące występy? I to mając dość ciekawe pokolenie. Jednak w przeszłości gdy reprezentacja opierała swoją grę na fizyczności i dyscyplinie taktycznej, wyglądało to bardziej po niemiecku i było niezawodne. Teraz jakoś ten zespół narodowy się rozmył
10.01.2023 10:47
Czy to już jednak nie echa przebrzmiałej wielkości. Jakoś w tym sezonie bardziej niż w innych odnosi się wrażenie, że panowie Neuer i Muller się starzeją.
09.01.2023 23:47
Do dziś nie mogę uwierzyć, że Flick poprowadził reprezentację Niemiec na poziomie schyłkowego Joachima Lowa.
28.12.2022 15:14
Francja z głośniejszymi nazwiskami, Argentyna z lepszym kolektywem. Obie reprezentacje mają swoje atuty, a niech wygra lepszy.
18.12.2022 15:42
Oby Bayern nie popadł w nijakość, jak reprezentacja Niemiec. Właśnie wykolegował się z sezonu Neuer, zwyżka formy Bayernu związana była ze wzrostem jakości Moutinga, a to nie jest sprawdzona jakość na cały sezon. Może być bardzo ciężko z PSG, a w lidze, jak to w lidze, pewnie mistrzostwo Bawarczycy tradycyjnie odhaczą
11.12.2022 10:17
Absolutna kompromitacja Niemiec i Flicka. Można mnożyć tłumaczenia, ale Flick miał czas by ułożyć swój zespół, który miał mocne personalia. Zamiast tego otrzymaliśmy mdłą wersję teamu, który nie dominował na rywalami w stylu typowym dla tego kraju sprzed lat. Rozmemłany, niezborny z niepewną defensywą, lukami w formacjach i chimeryczny.
Fatalny rozdział w karierze Flicka.
01.12.2022 23:33
Niemcy powinni spokojnie ograć Kostarykę w 3 kolejce. Przecież nie można liczyć na awanse bez wygrania meczów. Już nawet teraz poziom prezentowany przez Niemców średnio licuje zarówno z ich historią mundialową, jak i jakością składu.
Panie Flick, bez wymówek
28.11.2022 23:07
@Panczo
Patrząc na składy przesłanek nie ma żadnych, ale z jakiegoś powodu, Argentyna ograła Brazylię w Copie i to Messi ze spółką sięgnęli po to trofeum. W 1 meczu trzeba przyznać, że Albicelestes mieli maximum pecha, a Saudyjczycy niespotykaną skuteczność. Takie rzeczy się raczej często nie zdarzają.
Może Argentyna zjechała z formą i ma apogeum za sobą, ale poczekałbym do meczów z Meksykiem i Polakami.
24.11.2022 22:10
Niemcy jak Argentyna, mając totalną dominację, rywala na łopatkach i wiele sytuacji, dali radę schrzanić dobre 70 minut i zaskoczyć się nielicznymi atakami rywali.
Gość w restauracji miał już się zabrać za mięso na talerzu, a tu niespodziewanie mięso zaczęło zjadać gościa.
Odwrócone role musiały być bardzo bolesne.
23.11.2022 22:38
To po wygraną Herr Flick, i w pierwszym meczu i w turnieju.
23.11.2022 13:16
Żenujący gospodarz turnieju, to i żenujący zespół, który wystawił. Dużo walorów cyrkowych jak na razie. Oczywiście oprócz mafijnych.
20.11.2022 20:50
I z takim podejściem można sięgać po sukcesy oraz stawać się lepszym
16.11.2022 23:30
Kanada na MŚ brzmi dość abstrakcyjnie. No ale jeśli ma się takich grajków jak Davies, to zdziwienie jest mniejsze
16.11.2022 23:29
Swoje legendy należy szanować
16.11.2022 23:28
Jeszcze jego tu brakowało
15.11.2022 09:37
Przyszły zwycięzca Złotej Piłki
13.11.2022 15:42
Fajnie Pep rozwinął jego umiejętność rozgrywania
11.11.2022 20:27
On jest wręcz objawieniem ostatnich tygodni
11.11.2022 20:27
Zakończyć w dobrym stylu, stawiając wykrzyknik!
11.11.2022 20:26
Kibice wiele wybaczą zawodnikom Bayernu jeśli wyeliminują PSG. Wylot z LM w 1/8 spowoduje, ze więcej zawodników trafi na celownik krytykujacych
09.11.2022 10:54
Dominuje 3.0, a to zaskakujące biorąc pod uwagę rozmiary zwycięstwa
09.11.2022 10:53
Akurat tuż przed turniejem. Niektórzy mają pecha w życiu
09.11.2022 10:51
Nie, no Bayern tak grający jak w ostatnich meczach, to naprawdę i porywa, i imponuje i chce się oglądać.
Brawo chłopaki, jestem pod wrażeniem i dzięki za super widowiska
08.11.2022 22:40
Kiepskie wiadomości i dla Bayernu i dla PSG. Trudno wskazać faworyta, ale wydaje mi się, że jako zespół lepiej prezentuje się obecnie Bayern. W PSG ofensywne trio gra nieco odseparowane od reszty zespołu.
Ale do lutego jest szmat czasu, więc kto wie w jakiej formie będą zawodnicy po MŚ.
07.11.2022 12:33
Ważne żeby podtrzymać dynamikę gry zespołu. Po naprawdę niemrawym etapie sezonu, Bayern odpalił.
Julek, wiosną to ma chodzić tak samo jak w tej chwili.
04.11.2022 19:40
Podobnie jak z Barcą, Bayern powinien podejść do swojej roboty profesjonalnie i pokazać Włochom miejsce w szeregu.
01.11.2022 11:21
Czyli jednak może ta seria niefortunnych remisów to był pewien etap w realizowaniu pomysłu na zespół? Na razie można się cieszyć, że Bayern wyszedł z kryzysu, jednak z ogłaszaniem, że wszystko jest na właściwych torach może należy poczekać.
W każdym razie nie ma na co narzekać obecnie
29.10.2022 21:16
Bayern ma dzisiaj przetarcie przed meczem ligowym. Barca dziś odgrywa rolę statystów - Xavi jest nieustannie weryfikowany negatywnie w Europie.
26.10.2022 22:46
Julian odrobił zadanie domowe - Barca dzisiaj jest bezradna. Jak ganiłem Julka to ganiłem, ale dziś zasługuje na pochwałę
26.10.2022 21:39
Union, Freiburg, Hoffenheim w pierwszej czwórce? Co to za Bundesliga jest?
16.10.2022 21:35
Bayern słabo wygląda w tabeli, ale rywale są zbyt słabi by nie zacząć gubić punktów.
09.10.2022 22:07
9 kolejek i Bayern z całą pewnością nie jest liderem. No Julian, ładnie panu idzie.
08.10.2022 21:21
Potencjalny rywal do walki o 1 miejsce w grupie, czyli Barca eliminuje się sam. Tym bardziej można docenić łatwość, z jaką Bayern ograł Inter na wyjeździe. Zastanawia mnie tylko jak VAR nie zauważył w powtórkach ręki zawodnika Interu w polu karnym, ale to już pozostanie ich słodką tajemnicą.
04.10.2022 23:08
Gdzieś ta koronazaraza jeszcze się odzywa raz po raz. Może już nie na taką skalę, lecz tu i ówdzie kogoś skosi.
01.10.2022 23:23
Nie lubię głosowania na siłę na swoich, ale tym razem Musiala wyważył drzwi z futryną. Obok Pedriego z Barcy, wg mnie najciekawszy gracz młodego pokolenia. Obaj młodzieńcy mają wielki wpływ na poczynania swoich zespołów.
01.10.2022 23:22
Praktycznie zakrył brak Lewego, czy coś w tym stylu.
01.10.2022 22:21
To Bayern taki silny, czy rywal (z bramkarzem na czele) taki słaby? Chyba raczej to drugie.
30.09.2022 22:16
Jeszcze 70 minut i Bayern wraca na zwycięski szlak.
30.09.2022 19:20
Bayern bez napastnika - kłopotów ciąg dalszy. Mane Lewego nie zastąpi i to już wiemy. Julian ma najwyraźniej problemy z przeprogramowaniem zespołu na granie bez 9.
29.09.2022 23:01
Julian walczy o podtrzymanie swojej marnej egzystencji na fotelu trenera Bayern, w którym najwyraźniej się zapadł. Może Julek potrzebuje mniejsze krzesełko, w nieco innym klubie.
29.09.2022 22:59
Bezradny spadkiem? A cóż to za dziwna polszczyzna? Bezradny wobec spadku, a zaniepokojony spadkiem.
28.09.2022 20:45
Trenujcie trenujcie, żeby kolejny bramkarz, kolejnego rywala, nie zanotował meczu z 30 interwencjami, i meczem życia. Julek musisz
28.09.2022 14:35
Ciekawe, że w sugestiach są sami Niemcy. Takie to są właśnie te głosowania kibiców. Nie mniej jednak, Musiala pokazał się z bardzo dobrej strony. Po raz kolejny
28.09.2022 14:33
Ciekawe...
28.09.2022 14:32
I Ty Flickusie, przeciw mnie? Tak zmitrężyć 2:0? No blamaż panie Flick, blamaż.
Potencjalne zwolnienie Kloppa z Liverpoolu, byłoby naprawdę strawą dla myśli. Nie jest tak, że wszyscy kibice Bayernu żyją w zachwycie nad arcydziełem Nagelsmanna, a achy i ochy dominują w komentarzach po kolejnych wygranych. Wręcz przeciwnie, nieustannie zastanawiamy się czy to jest właściwy człowiek i nie wynika to ze złośliwości.
Wiemy, że Klopp poprawia grę swoich zespołów, a w LM dochodzi do finałów.
Na razie temat jest abstrakcyjny, ale zarząd Bayernu musi być gotowy na różne rozwoje scenariusza.
05.02.2023 13:03
Jeśli jest w formie, to niech gra. Zawsze to obietnica asysty.
04.02.2023 09:44
Julian wietrzy spisek. Być może poważna kontuzja Mbappe to rzeczywiście ściema, i przynajmniej można znaleźć jakieś racjonalne podłoże tego braku wiary. To nie płaska ziemia czy jaszczuroludzie zsyłający covid-19. Tu Mbappe może rzeczywiście "cudownie" ozdrowieć
03.02.2023 18:57
@tapczan
Twoja odpowiedź jest co najmniej dziwna - kompletnie nie mam pojęcia o czym ona jest. Brakuje w niej nie tylko efektu "wow", ale klarownej treści
03.02.2023 18:53
Moja wiara w tego typu nabytki jest bardzo niska
03.02.2023 08:58
Pavard - to taki zawodnik, który jednoosobowo pokazuje jakim klubem jest Bayern - niby topowym, ale człowiek ma jakiś niedosyt, czyli brakuje efektu "wow"
03.02.2023 08:58
Sabitzer miał dobry okres w Bayernie, moim zdaniem szkoda, że nie pozostał w rotacji.
02.02.2023 17:57
Duże osłabienie arabskiego klubu
02.02.2023 17:56
Jeszcze są Messi i Neymar, a z dobrze grającą pomocą, na czele z Verrattim dalej PSG jest niebezpiecznym rywalem.
Ostatnio nie grzeszą formą, jak Bayern, ale w pojedynczych momentach przyspieszenia potrafią poklepać aż miło. No i nie wiemy czy jednak Mbappe nie wróci.
02.02.2023 00:27
Oby jednak okazało się, że zespół był ociężały po przygotowaniach do rundy. Podtrzymać początek pozytywnego trendu w kolejnym meczu i czekamy na Bayern z drugiej części jesieni. A dzisiejszy wynik to coś co kibice Bayernu lubią oglądać i do czego są przyzwyczajeni.
01.02.2023 23:05
Wreszcie przynajmniej są sytuacje i to wykorzystane. W porównaniu do poprzednich meczów orgia goli.
01.02.2023 21:48
To dobrze, ale czas przestać gadać, a zacząć kompletować punkty
01.02.2023 11:58
Jeśli jest w treningu to jaki problem? Zakładam wysoką inteligencje taktyczną Portugalczyka, a rywal też nie jest z górnej półki
01.02.2023 11:57
Biorąc pod uwagę formę Bayernu, słowo "walczy" w tytule oddaje celnie oczekiwania dotyczące meczu.
Odpadnięcie z Mainz byłoby sporą kompromitacją a na taką Nagelsmann nie może sobie pozwolić, jeśli nie chce dokładać podpałki do stosu, na którym zaczyna siedzieć.
01.02.2023 11:56
Miła niespodzianka na koniec okienka transferowego.
31.01.2023 13:16
Cieszy lojalność Kimmicha, martwi forma zawodników. Dla kibiców to obojętne jaki jest powód - stan jest niepożądany, i czas coś z tym fantem zrobić
30.01.2023 19:01
Bardzo cieszy mnie ten ruch (bez względu na nominalną pozycję, he he). Jeśli Cancelo osiągnie solidną formę, dla Bayernu będzie to konkretne wzmocnienie. Gorzej, że Pep nie pozbywa się wartościowych graczy: Torresa i Garcię wyprawił do Barcy i obaj mniej lub bardziej zawodzą.
Miejmy nadzieję, że z Portugalczykiem będzie inaczej.
30.01.2023 18:59
Jak każdy kibic.
30.01.2023 13:36
Sytuacje bramkowe po 1 połowie: PSG -Reims 1:9.
Nie sądzę, że gdy gra się taką kaszanę co mecz w swojej lidze, nagle PSG zaprezentuje kosmiczny poziom z Bayernem. Trudno na zawołanie wskoczyć na kosmiczny poziom. U Paryżan nie widać żadnych automatyzmów, a liczenie na wielką trójcę może się źle dla nich skończyć.
Na chwilę obecną mamy słaby Bayern i słabe PSG.
29.01.2023 21:47
Bayern to zespół, który ma obowiązek wygrywać zdecydowanie Bundesligę, biorąc pod uwagę przewagę finansową nad rywalami i jakość zawodników. Jednak jakość sezonu i jego ocena w dużej mierze jest zależna od osiągnięć w LM.
W tym sezonie, na razie wrażenia z rywalizacji na rodzimym podwórku są złe. Nie da się udawać, że zespół się nie męczy. Nawet doświadczając pewnych problemów, Bayern nie powinien na tym etapie znajdować się w peletonie zespołów walczących o mistrza. Tymczasem z 18 spotkań Bawarczycy gubili punkty aż w 8 meczach.
Dużo będzie zależeć od konfrontacji z PSG. Awans poprawiłby humory i wiarę, że zespół jest w stanie wrócić na właściwe tory. Jednak jeśli Bayern odpadnie w kiepskim stylu, krzesło pod Nagelsmannem zapłonie.
29.01.2023 16:10
Byern pod formą, PSG pod formą, Barca wygrywa ale w miernym stylu, City jakoś wygrywa, ale grą nie porywa, Liverpool daleko w tabeli i co chwila wpadka. Real się meczy po MŚ.
Forma czołowych drużyn w Europie nie powala. Trudno powiedzieć, kto będzie mniej słabszy od rywali.
28.01.2023 23:36
O kurczę, tabela wygląda dramatycznie. Sugeruje, że mamy do czynienia z ligą wyrównanych zespołów. No nijak nie idzie z niej wyczytać, że jeden zespół ma miażdżącą przewagę ekonomiczno-kadrową.
Jesienią falstart, wiosna falstart, poprzedniej wiosny forma po kreską.
Nie za dużo tego panie Julianie? Jedna wpadka - ok, jeden ciąg wpadek - do przełknięcia, ale kilka serii zdecydowanie słabszych występów każe postawić pewne znaki zapytania.
28.01.2023 20:42
Bayern desperacko broniący remisu na własnym stadionie? Ciekawe
28.01.2023 20:14
Źle przygotowany zespół poznajemy po prostych błędach przy najprostszych zagraniach. To zdarza się Bawarczykom zbyt często w tym meczu. Jest też możliwość, że z zespołu schodzi zmęczenie po przygotowaniach do rundy. Miejmy nadzieję, że to ten drugi wariant.
28.01.2023 20:09
4 Bawarczyków rozpracowanych przez 2 rywali. Kompletnie amatorskie ustawianie się w tej akcji. A w ofensywie dalej popis nieporadności
28.01.2023 20:00
Nie dziwię się brakowi zaufania do Nagelsmanna kolegów. gra nie przekonuje, a po raz kolejny (tzn.2) Bawarczycy wchodzą w wiosnę na zaciągniętym hamulcu.
Jest pewne wrażenie braku uporządkowania w grze. Bayern nie wygląda jak jedna zwarta, zaciśnięta pięść
28.01.2023 19:01
No to Julek szukaj jutro "flow". Bo jeśli nie znajdziesz "flow" to Paryż zrobi Bayernowi "blow"
27.01.2023 22:37
@tapczan
Sane posadziłby na ławce Grealisha. Ciekawa opinia, zważywszy, że Pep nie chciał u siebie Sane, za to Grealish łapie regularne występy. Co podkreślają osoby obserwujące City, Pep ceni o Grealisha dyscyplinę taktyczną i pracę w defensywie.
Nie wiem czy oglądałeś ostatni mecz Bayernu, ale komentator celnie zauważył, że irytujący Sane wygląda jak gracz wyrwany z kontekstu zespołu- słaba decyzyjność i niezrozumiałe zachowania.
Ja jeszcze w City byłem wielkim fanem Sane, ale rozumiem dlaczego Pep stracił do niego cierpliwość.
27.01.2023 09:13
Parada fatalnych not -absolutnie zasłużonych, po pokazie niesłychanej wręcz niemocy
25.01.2023 10:40
Oby nie było powtórki z zeszłorocznej wiosny, oby ta maszyna złapała smar w tryby. Bo jeśli z taką formą Bayern przystąpi do rywalizacji z PSG, to wynik meczu będzie losowy jak po rzucie kostką.
Oba teamy nie wydają się na chwilę obecną gotowe na najbardziej prestiżowe rozgrywki. Niech będzie jak jesienią, kryzys na początek, a potem coraz lepszy poziom i nabranie wiatru w żagle.
Nie ma wymówek panie Julianie.
25.01.2023 10:39
To co? Możemy mówić o bezcennym punkcie? Powiedzieć wszystko można.
24.01.2023 22:44
Gol przecudnej urody
24.01.2023 22:20
Pisałem ostatnio o słabym PSG, ale widzę, że Bayern nie chce być nawet odrobinę lepszy.
24.01.2023 22:16
Dzisiaj chcą ograć rywala przez zaklepanie na śmierć
24.01.2023 22:07
Przewaga bez konkretów
24.01.2023 22:03
Tu nic nie wskazuje na to by Bayern łatwo strzelał bramki w tym meczu. Jest pod górkę. Nie widać tu świetnie naoliwionej bawarskiej maszyny. Niestety.
24.01.2023 21:20
Ciężary, panie, ciężary
24.01.2023 21:06
Davies zaspał, obrona na grzybach. Bayern na razie apatyczny
24.01.2023 20:43
Mnie bardziej niż wysoka wygrana interesuje dobra gra. Musi rosnąć forma na LM. Nie przyjmuję do wiadomości rozumowanie typu "wygrać, nie ważne jak". Bayern to Bayern, wyniki można osiągać w dobrym lub bardzo dobrym stylu.
24.01.2023 20:06
Budować formę pod mecze LM
22.01.2023 10:13
@Marienplatz
Ale czyje głosy? PSG formą nie grzeszy.
21.01.2023 21:01
@JazGod
PSG nie błyszczy od dekady z wyjątkiem sezonu z Tuchelem. To wieczne rozczarowanie, ale oglądając Messiego w Paryżu przy okazji widzę jak Paryżanie i ich forma zwijają się w czasie. Nowy trener miał zrobić różnicę, tymczasem wygląda to dramatycznie słabo. To dobra wiadomość dla Bayernu, który według mnie jest lepszy jako zespół, choć nie ma tak spektakularnych nazwisk.
21.01.2023 08:18
Bayern był dzisiaj oszczędny w demonstrowaniu jakości. To był remis chyba z lekkim wskazaniem na Lipsk.
Ale jednak najwyższa forma powinna być szykowana na inne terminy.
20.01.2023 22:48
Mecz nie powala fajerwerkami, ale jest solidny taktycznie. Świetnie, że Bayern potrafił wykorzystać atut przyspieszenia przy zdobytej bramce. Nie zawsze wszystko trzeba strzelać po koronkowych akcjach.
Parafrazując tytuł znanej książki "u Choupo - Motinga bez zmian", jednak tym razem z pozytywnym przesłaniem.
20.01.2023 21:36
Ach te mecze po przerwie, nigdy nie wiadomo czego się spodziewać. W każdym razie Bayern nie może być w tak marnej formie jak na wiosnę zeszłego roku.
20.01.2023 08:29
No to czas pokazać to w klubie
19.01.2023 23:08
Ale czy aby to nie słowa na wyrost?
19.01.2023 23:07
Pewność siebie jest, umiejętności są, a doświadczenie przyjdzie z czasem
19.01.2023 23:06
Wybieranie najlepszego gracz wielkiego przegranego to raczej mało atrakcyjne zajęcie. Może należałoby wybrać najmniejszego przegranego tej kadry?
15.01.2023 00:03
Mecze towarzyskie to mecze towarzyskie - nie ma się co nad nimi rozwodzić
15.01.2023 00:02
Przed 30-tką odpali. A poważniej mówiąc, mam zawsze spory niedosyt w związku z tym piłkarzem.
11.01.2023 13:57
Powtórzenie poprzedniej wiosennej kampanii byłoby porażką
11.01.2023 13:56
Inflacja nawet w Niemczech. Trzeba oszczędzać
11.01.2023 13:55
Podtrzymać formę sprzed MŚ. Żeby nie było tak jak w zeszłym sezonie, że z jesiennej solidności zostaną strzępy i przyjdzie klęska z PSG porównywalna z rozczarowaniem z Villareal.
10.01.2023 15:06
Jeszcze 10 dni do wznowienia Bundesligi, więc wszystkie ręce na pokład.
10.01.2023 10:48
Kto by pomyślał, że Niemcy na MŚ będą zaliczać aż takie kompromitujące występy? I to mając dość ciekawe pokolenie. Jednak w przeszłości gdy reprezentacja opierała swoją grę na fizyczności i dyscyplinie taktycznej, wyglądało to bardziej po niemiecku i było niezawodne. Teraz jakoś ten zespół narodowy się rozmył
10.01.2023 10:47
Czy to już jednak nie echa przebrzmiałej wielkości. Jakoś w tym sezonie bardziej niż w innych odnosi się wrażenie, że panowie Neuer i Muller się starzeją.
09.01.2023 23:47
Do dziś nie mogę uwierzyć, że Flick poprowadził reprezentację Niemiec na poziomie schyłkowego Joachima Lowa.
28.12.2022 15:14
Francja z głośniejszymi nazwiskami, Argentyna z lepszym kolektywem. Obie reprezentacje mają swoje atuty, a niech wygra lepszy.
18.12.2022 15:42
Oby Bayern nie popadł w nijakość, jak reprezentacja Niemiec. Właśnie wykolegował się z sezonu Neuer, zwyżka formy Bayernu związana była ze wzrostem jakości Moutinga, a to nie jest sprawdzona jakość na cały sezon. Może być bardzo ciężko z PSG, a w lidze, jak to w lidze, pewnie mistrzostwo Bawarczycy tradycyjnie odhaczą
11.12.2022 10:17
Absolutna kompromitacja Niemiec i Flicka. Można mnożyć tłumaczenia, ale Flick miał czas by ułożyć swój zespół, który miał mocne personalia. Zamiast tego otrzymaliśmy mdłą wersję teamu, który nie dominował na rywalami w stylu typowym dla tego kraju sprzed lat. Rozmemłany, niezborny z niepewną defensywą, lukami w formacjach i chimeryczny.
Fatalny rozdział w karierze Flicka.
01.12.2022 23:33
Niemcy powinni spokojnie ograć Kostarykę w 3 kolejce. Przecież nie można liczyć na awanse bez wygrania meczów. Już nawet teraz poziom prezentowany przez Niemców średnio licuje zarówno z ich historią mundialową, jak i jakością składu.
Panie Flick, bez wymówek
28.11.2022 23:07
@Panczo
Patrząc na składy przesłanek nie ma żadnych, ale z jakiegoś powodu, Argentyna ograła Brazylię w Copie i to Messi ze spółką sięgnęli po to trofeum. W 1 meczu trzeba przyznać, że Albicelestes mieli maximum pecha, a Saudyjczycy niespotykaną skuteczność. Takie rzeczy się raczej często nie zdarzają.
Może Argentyna zjechała z formą i ma apogeum za sobą, ale poczekałbym do meczów z Meksykiem i Polakami.
24.11.2022 22:10
Niemcy jak Argentyna, mając totalną dominację, rywala na łopatkach i wiele sytuacji, dali radę schrzanić dobre 70 minut i zaskoczyć się nielicznymi atakami rywali.
Gość w restauracji miał już się zabrać za mięso na talerzu, a tu niespodziewanie mięso zaczęło zjadać gościa.
Odwrócone role musiały być bardzo bolesne.
23.11.2022 22:38
To po wygraną Herr Flick, i w pierwszym meczu i w turnieju.
23.11.2022 13:16
Żenujący gospodarz turnieju, to i żenujący zespół, który wystawił. Dużo walorów cyrkowych jak na razie. Oczywiście oprócz mafijnych.
20.11.2022 20:50
I z takim podejściem można sięgać po sukcesy oraz stawać się lepszym
16.11.2022 23:30
Kanada na MŚ brzmi dość abstrakcyjnie. No ale jeśli ma się takich grajków jak Davies, to zdziwienie jest mniejsze
16.11.2022 23:29
Swoje legendy należy szanować
16.11.2022 23:28
Jeszcze jego tu brakowało
15.11.2022 09:37
Przyszły zwycięzca Złotej Piłki
13.11.2022 15:42
Fajnie Pep rozwinął jego umiejętność rozgrywania
11.11.2022 20:27
On jest wręcz objawieniem ostatnich tygodni
11.11.2022 20:27
Zakończyć w dobrym stylu, stawiając wykrzyknik!
11.11.2022 20:26
Kibice wiele wybaczą zawodnikom Bayernu jeśli wyeliminują PSG. Wylot z LM w 1/8 spowoduje, ze więcej zawodników trafi na celownik krytykujacych
09.11.2022 10:54
Dominuje 3.0, a to zaskakujące biorąc pod uwagę rozmiary zwycięstwa
09.11.2022 10:53
Akurat tuż przed turniejem. Niektórzy mają pecha w życiu
09.11.2022 10:51
Nie, no Bayern tak grający jak w ostatnich meczach, to naprawdę i porywa, i imponuje i chce się oglądać.
Brawo chłopaki, jestem pod wrażeniem i dzięki za super widowiska
08.11.2022 22:40
Kiepskie wiadomości i dla Bayernu i dla PSG. Trudno wskazać faworyta, ale wydaje mi się, że jako zespół lepiej prezentuje się obecnie Bayern. W PSG ofensywne trio gra nieco odseparowane od reszty zespołu.
Ale do lutego jest szmat czasu, więc kto wie w jakiej formie będą zawodnicy po MŚ.
07.11.2022 12:33
Ważne żeby podtrzymać dynamikę gry zespołu. Po naprawdę niemrawym etapie sezonu, Bayern odpalił.
Julek, wiosną to ma chodzić tak samo jak w tej chwili.
04.11.2022 19:40
Podobnie jak z Barcą, Bayern powinien podejść do swojej roboty profesjonalnie i pokazać Włochom miejsce w szeregu.
01.11.2022 11:21
Czyli jednak może ta seria niefortunnych remisów to był pewien etap w realizowaniu pomysłu na zespół? Na razie można się cieszyć, że Bayern wyszedł z kryzysu, jednak z ogłaszaniem, że wszystko jest na właściwych torach może należy poczekać.
W każdym razie nie ma na co narzekać obecnie
29.10.2022 21:16
Bayern ma dzisiaj przetarcie przed meczem ligowym. Barca dziś odgrywa rolę statystów - Xavi jest nieustannie weryfikowany negatywnie w Europie.
26.10.2022 22:46
Julian odrobił zadanie domowe - Barca dzisiaj jest bezradna. Jak ganiłem Julka to ganiłem, ale dziś zasługuje na pochwałę
26.10.2022 21:39
Union, Freiburg, Hoffenheim w pierwszej czwórce? Co to za Bundesliga jest?
16.10.2022 21:35
Bayern słabo wygląda w tabeli, ale rywale są zbyt słabi by nie zacząć gubić punktów.
09.10.2022 22:07
9 kolejek i Bayern z całą pewnością nie jest liderem. No Julian, ładnie panu idzie.
08.10.2022 21:21
Potencjalny rywal do walki o 1 miejsce w grupie, czyli Barca eliminuje się sam. Tym bardziej można docenić łatwość, z jaką Bayern ograł Inter na wyjeździe. Zastanawia mnie tylko jak VAR nie zauważył w powtórkach ręki zawodnika Interu w polu karnym, ale to już pozostanie ich słodką tajemnicą.
04.10.2022 23:08
Gdzieś ta koronazaraza jeszcze się odzywa raz po raz. Może już nie na taką skalę, lecz tu i ówdzie kogoś skosi.
01.10.2022 23:23
Nie lubię głosowania na siłę na swoich, ale tym razem Musiala wyważył drzwi z futryną. Obok Pedriego z Barcy, wg mnie najciekawszy gracz młodego pokolenia. Obaj młodzieńcy mają wielki wpływ na poczynania swoich zespołów.
01.10.2022 23:22
Praktycznie zakrył brak Lewego, czy coś w tym stylu.
01.10.2022 22:21
To Bayern taki silny, czy rywal (z bramkarzem na czele) taki słaby? Chyba raczej to drugie.
30.09.2022 22:16
Jeszcze 70 minut i Bayern wraca na zwycięski szlak.
30.09.2022 19:20
Bayern bez napastnika - kłopotów ciąg dalszy. Mane Lewego nie zastąpi i to już wiemy. Julian ma najwyraźniej problemy z przeprogramowaniem zespołu na granie bez 9.
29.09.2022 23:01
Julian walczy o podtrzymanie swojej marnej egzystencji na fotelu trenera Bayern, w którym najwyraźniej się zapadł. Może Julek potrzebuje mniejsze krzesełko, w nieco innym klubie.
29.09.2022 22:59
Bezradny spadkiem? A cóż to za dziwna polszczyzna? Bezradny wobec spadku, a zaniepokojony spadkiem.
28.09.2022 20:45
Trenujcie trenujcie, żeby kolejny bramkarz, kolejnego rywala, nie zanotował meczu z 30 interwencjami, i meczem życia. Julek musisz
28.09.2022 14:35
Ciekawe, że w sugestiach są sami Niemcy. Takie to są właśnie te głosowania kibiców. Nie mniej jednak, Musiala pokazał się z bardzo dobrej strony. Po raz kolejny
28.09.2022 14:33
Ciekawe...
28.09.2022 14:32
I Ty Flickusie, przeciw mnie? Tak zmitrężyć 2:0? No blamaż panie Flick, blamaż.
26.09.2022 22:31