DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: siudrak0 Strona 2

@Herbatnik Drugi sezon Flicka wybitny nie był, ale nie był też słaby. Ligę wygraliśmy bez najmniejszego problemu, dołożyliśmy do gabloty superpuchar Europy i KMŚ, a w najważniejszym momencie sezonu musieliśmy sobie radzić bez Lewandowskiego co poskutkowało fatalną skutecznością i dość pechowym odpadnięciem z PSG przez absurdalną zasadę przewagi bramek na wyjeździe. Tak na prawdę jedyną skazą w przygodzie Hansiego z Bayernem było odpadnięcie z Kilonią po karnych w pucharze.

Edytowano : 2023-12-03 22:32:33

Jeszcze wygraliśmy superpuchar Niemiec, czyli sezon 2020/21 skończyliśmy z 4 pucharami.

03.12.2023 22:30

@Herbatnik Flick to przede wszystkim nie miał okazji sprawdzić się w dłuższej perspektywie. W Bayernie zaliczył wybitne 1,5 roku, a koniec końców w tym czasie wygraliśmy tyle samo pucharów co przegraliśmy meczów. Ocenianie go przez pryzmat pracy w kadrze, która ruiną była już 3-4 lata przed jego przyjściem jest kuriozalne.

03.12.2023 20:30

Niewątpliwie dla niego była to okazja życia

02.12.2023 17:53

Prawda jest taka, że ten sezon uratować może tylko zdobycie Ligi Mistrzów. Mistrzostwo Niemiec to zdecydowanie za mało dla Bayernu, ale z tym też może być problem kiedy od początku sezonu oglądamy plecy Leverkusen.

02.12.2023 11:23

@Nookie Po dobrym meczu z BVB zagraliśmy 2 słabe z Galatasaray i Heidenheimem, następnie bardzo słaby z Kolonią i teraz bardzo bardzo słaby z Kopenhagą. Nie wiem gdzie tu widzisz postęp.

02.12.2023 00:21

@Zerafaelo Nigdzie nie napisałem, że Xabi jest genialny, a Tuchel beznadziejny.

"takiemu Grimaldo bardziej się chce niż Gnabremu, Daviesowi" - i twoim zdaniem nie ma w tym żadnej zasługi trenera? To, że w 2019 roku zawodnikom Bayernu nie chciało się grać za Kovaca, a po przyjściu Flicka momentalnie nastąpiła zmiana o 180 stopni to przypadek, tak? w Leverkusen piłkarze też magicznie nabrali chęci do gry w piłkę akurat po przyjściu Xabiego? To pewnie przypadek. Trzeba być naiwnym, żeby myśleć, że trener może mieć wpływ na aspekt mentalny zawodników.

01.12.2023 16:52

Xabi wymienił praktycznie cały skład na mecz z Hacken, każdy wie co ma grać, wygrywają niskim nakładem sił i w pełni kontrolują mecz. Da się?

Edytowano : 2023-11-30 22:40:35

Stani solidnie

30.11.2023 22:38

@piczek Śmiesznie się też czyta jak wieloletni kibic nie potrafi poprawnie napisać nazwiska zawodnika swojej drużyny. Śmiech to zdrowie, śmiejmy się ludziki :)

30.11.2023 19:07

Jedyne co broni Tuchela, to dobre wyniki w lidze, za to należą się pochwały, ale dla mnie osobiście to trochę za mało. Mamy taką przewagę finansową i jakościową nad resztą drużyn z Niemiec, że wygranie ligi w dobrym stylu i z dużą przewagą powinno być formalnością, obowiązkiem i absolutnym minimum (chociaż w ostatnich sezonach nie było to takie oczywiste).

Rozumiem, że dla niektórych to absolutne minimum jest wystarczającym argumentem za pozostaniem Tuchela na stanowisku. Rozumiem, ale trochę się temu dziwię. Dla mnie Bayern powinien podążać ścieżką wytyczoną przez Kalle i Uliego. Oprócz dobrych wyników Bayern powinien mieć swoją tożsamość, styl i powinien grać widowiskowo, a z Tuchelem na ławce trenerskiej tego nie osiągniemy.

30.11.2023 17:21

@Mathias Ostatnio czyli jakieś pół roku?

29.11.2023 23:13

Tym razem wyjątkowo nie Kane uratował zwycięstwo, tylko Neuer remis.

29.11.2023 23:06

Tego nie da się oglądać na trzeźwo

29.11.2023 21:48

@GuteSpiele W Barcelonie Enrique miał Messiego, Suareza, Neymara, Inieste, Busquetsa, Alvesa, Albe, Pique, Rakitica, Xaviego, a w PSG ma Mbappe

28.11.2023 23:09

Szkoda, że Leverkusen nie gra w LM zamiast Unionu, bo mogliby daleko zajść

28.11.2023 23:07

@GuteSpiele Co ma Enrique do Flicka xd?

28.11.2023 23:05

Mamy pewne 1 miejsce, więc liczę na dużą rotację i odpoczynek dla najbardziej eksploatowanych zawodników.

28.11.2023 20:30

Szansa dla Müllera, jak to w ogóle brzmi

28.11.2023 20:26

@piczek A może podasz chociaż jeden przykład takiego głupiego komentarza i uzasadnisz dlaczego jest głupi? czy to już będzie za trudne?

Edytowano : 2023-11-26 23:52:37

Chyba że po prostu nie rozumiesz tego co piszę, jeśli tak to powiedz z czym masz problem i wytłumaczę najprościej jak potrafię :)

Edytowano : 2023-11-26 23:58:40

Sądząc po tym, że przerasta cię napisanie bez błędu nazwiska piłkarza klubu, któremu kibicujesz, wydaje mi się, że możesz mieć problem ze zrozumieniem.

26.11.2023 23:48

@GuteSpiele Brak argumentów, więc klasyczne "piszesz głupoty" i taktyczne "XD" w celu wyśmiania

Edytowano : 2023-11-26 15:43:15

bawaria42, faktycznie trochę mnie poniosło. Nie uważam, żeby Tuchel był twoim bożkiem. To pewnie ta głupota o której wcześniej wspomniał kolega.

26.11.2023 15:40

@bawaria42

"Tel miał co najmniej trzy setki, ale żadnego gola nie zdobył" - no właśnie :)

Nie, odpadnięcie z 3-ligowcem nie zdarza się Bayernowi co sezon

"To, że Kane ma duży procent wszystkich bramek strzelonych przez Bayern jest zasługą jego wysokiej formy" - dokładnie :)

"bo mamy znakomitą liczbę bramek w tym sezonie" - tak, głównie dzięki Harremu, który brał udział przy większości z nich

Edytowano : 2023-11-26 15:09:49

GuteSpiele wiesz co to hiperbola?

Edytowano : 2023-11-26 15:17:15

Bayern nigdy nie był tak uzależniony od Lewandowskiego jak obecnie od Kane'a. To nawet nie jest atak w kierunku waszego bożka Tuchela, bo w dużym stopniu spowodowane jest to wąską i słabą kadrą Bayernu.

26.11.2023 15:05

@bawaria42 Za Flicka na 15 meczów bez Lewandowskiego przegraliśmy tylko 1 - z PSG w ćwierćfinale LM, a za Heynckesa żadnego na 5

26.11.2023 14:37

@GuteSpiele W ofensywie jesteśmy uzależnieni od Kane'a. W Bundeslidze brał udział przy 53,49% strzelonych bramkach, a we wszystkich rozgrywkach przy 49,15%. Wielokrotnie jego bramki i zagrania ratowały, albo w dużym stopniu decydowały o wyniku, chociażby w piątkowym meczu z Kolonią czy z Galatasaray w LM.

Jak sobie radzimy bez Kane'a? średnio, porażka z 3-ligowcem i baty od RBL w superpucharze. W obu tych meczach w ofensywie byliśmy bezbronni.

26.11.2023 14:05

wgl sprawdziłem z ciekawości kiedy ostatnio Bayern przegrał superpuchar/puchar ligi i tak wcześnie pożegnał się z pucharem Niemiec - w 1994 roku xd

26.11.2023 13:00

@GuteSpiele Czemu skupiasz się tylko na lidze? co z pucharem? co z superpucharem? co z Ligą Mistrzów? może warto spojrzeć z szerszej perspektywy zamiast wybierać sobie wygodne dla swojej narracji statystyki? w tym sezonie tracimy 1.05 bramki na mecz, w poprzednim sezonie na tym etapie traciliśmy 0.89

26.11.2023 12:37

Leverkusen pewnie kiedyś spuchnie, ale Kane wiecznie nam meczów wygrywał też nie będzie

26.11.2023 12:20

@Panczo Nie momentami, tylko po prostu nie zachwyca

25.11.2023 18:11

@GuteSpiele W tym sezonie strzeliliśmy 59 bramek. W poprzednim sezonie na tym samym etapie (po 12 kolejkach ligowych, 4 kolejkach Ligi Mistrzów, 2 rundach pucharu Niemiec i superpucharze) mieliśmy na koncie 66 strzelonych bramek.

Edytowano : 2023-11-25 00:39:59

I przypominam, że w poprzednim sezonie naszym podstawowym napastnikiem był Choupo-Moting :)

Edytowano : 2023-11-25 00:42:54

Mała pomyłka, w tym sezonie strzeliliśmy 60 bramek

Edytowano : 2023-11-25 00:43:55

A nie, jednak 59. Chyba pora iść spać xD

Edytowano : 2023-11-25 00:48:33

A jeśli chodzi o bramki stracone to: w tym sezonie 20, w poprzednim 17 na tym samym etapie sezonu

25.11.2023 00:38

@GuteSpiele Różnica jest taka, że Tuchel ma Kane'a, a Baumgart Selke

24.11.2023 23:12

Obawiam się, że nasze cele z tym trenerem są zagrożone

Edytowano : 2023-11-24 23:04:23

Te które zostały, bo 2 puchary już mamy z głowy

24.11.2023 23:03

@Alistair o mam na dzieję, że nowa "6" albo obrońca

23.11.2023 23:39

@Alistair Kto to ten Kean?

23.11.2023 20:29

Całe szczęście, że Niemcy pozbyli się swojego największego problemu w osobie Flicka

21.11.2023 22:45

@GuteSpiele I przegrał / stracił możliwość zdobycia 50% możliwych pucharów w tym sezonie

20.11.2023 13:23

@GuteSpiele Według wielu rankingów Tuchel dobrze sobie radzi w Bayernie, także do rankingów trzeba mieć dystans

20.11.2023 13:12

@Patryk233 Jest tylko jeden sposób żeby się przekonać

19.11.2023 21:04

A Cristiano Ronaldo nie miał ego? no miał. Przeszkodziło mu to w byciu liderem drużyny wygrywającej 3 razy z rzędu Ligę Mistrzów? nie wydaje mi się.

19.11.2023 15:37

@tapczan Jak po Flicku, jak Niemcy grają padake już jakieś 5 albo 6 lat?

18.11.2023 22:54

@Reeken89 Wiadomo, do tego typu nagród trzeba mieć dystans, ale w tym roku zwycięzca Golden Boya w pełni zasłużył na to wyróżnienie.

Edytowano : 2023-11-17 19:27:02

Trochę więcej obiektywizmu :)

17.11.2023 19:25

@Reeken89 Za rok kalendarzowy

Edytowano : 2023-11-17 19:23:45

Rok kalendarzowy zaczął się 1 stycznia jak coś

17.11.2023 19:22

@Reeken89 Co to za różnica czy strzelił w BVB czy w Realu xd?

17.11.2023 19:19

Bądźmy poważni, zasłużył na tę nagrodę

Edytowano : 2023-11-17 19:06:05

Luźna statystyka:

Bellingham w 2023 roku: 19 bramek, 10 asysyt
Musiala w 2023 roku: 9 bramek, 9 asysyt

17.11.2023 18:57

Jak wszyscy dobrze wiemy jeden mecz jest wyznacznikiem całego roku, poza tym Bellingham był wtedy kontuzjowany i nie mógł grać

Edytowano : 2023-11-17 18:57:23

Musiala miał dobrą jesień 2022, ale po mundialu mocno zjechał z formą. Bellingham ciągnął słabe BVB przez cały sezon, teraz ciągnie Real Madryt. Zasłużona nagroda.

17.11.2023 18:52

Golden Boy to nagroda za rok kalendarzowy, a rok 2023 Bellingham miał moim zdaniem lepszy od Musiali. Zasłużona nagroda.

17.11.2023 18:41

@GuteSpiele I w superpucharze, a teraz mamy gorsze tylko w lidze :)

Edytowano : 2023-11-13 19:32:31

*lepsze tylko w lidze

13.11.2023 19:27

@fiidoo Mi chodzi o sezon nie o samą ligę

13.11.2023 19:20

@GuteSpiele A może to u ciebie matematyka szwankuje?

Rok temu w tym samym momencie sezonu mieliśmy 1 puchar, teraz 0
1 > 0

rok temu w tym samym momencie sezonu byliśmy w grze o 3 puchary, teraz o 2
3 > 2

rok temu w tym samym momencie sezonu mieliśmy 1 punkt straty do lidera, teraz 2
1 < 2

to jest absolutna podstawa matematyki :)

Edytowano : 2023-11-13 19:11:18

Nagelsmann baza

13.11.2023 19:08

@GuteSpiele A wiesz, że w poprzednim sezonie mieliśmy lepszy start niż teraz? po 11 kolejkach w lidze mieliśmy tylko 1 pkt straty do lidera (teraz aż 2), zdominowaliśmy grupę śmierci w LM (teraz gramy jak równy z równym z każdym przeciwnikiem w najsłabszej grupie jaką mamy od lat), wygraliśmy superpuchar i nie skompromitowaliśmy się w Pucharze Niemiec :) a to wszystko z Choupo-Motingiem w ataku.

NAGELSMANN BAZA

13.11.2023 17:37

@Head2007 Ręka Mazraouiego była ułożona naturalnie i została nabita z bardzo bliskiej odległości, a czegoś takiego się nie gwiżdże. VAR na pewno analizował sytuację i podjął słuszną decyzję.

13.11.2023 16:33

@GuteSpiele Założymy się, że Bayern w tym sezonie po 17 kolejkach będzie miał mniej punktów w lidze niż w sezonie 2021/22?

13.11.2023 12:43

@hoven Tak, a w sezonie 2021/22 wygraliśmy z RBL 4:1

13.11.2023 00:47

I wgl jeśli chodzi o wyniki to w tym momencie mamy bardzo podobne jak w sezonie 2021/22 - czyli pierwszym sezonie Nagelsmanna

po 11 kolejkach Bundesligi:
2023/24: 29 pkt, bilans bramek: +33
2021/22: 28 pkt, bilans bramek: +29

Puchar Niemiec:
2023/24: 1:3 z Saarbrucken w 2 rundzie
2021/22: 0:5 z Gladbach w 2 rundzie

Liga Mistrzów:
2023/24: 12 pkt po 4 kolejkach, bilans bramek: +5
2021/22: 12 pkt po 4 kolejkach, bilans bramek: +15

Edytowano : 2023-11-13 00:25:10

Różnica jest taka, że w 2021/22 mecze wygrywaliśmy pewniej i w dużo lepszym stylu, szczególnie w Lidze Mistrzów

Edytowano : 2023-11-13 00:33:45

No i w 2021/22 bez większych problemów wygraliśmy superpuchar

Edytowano : 2023-11-13 00:38:05

Czyli w sumie wychodzi na to, że w rekordowym sezonie jedyne co mamy lepsze względem sezonu 2021/22 to 1 punkt i +4 bramki w bilansie w lidze xd

13.11.2023 00:23

@GuteSpiele A jak odniesiesz się do 1 części mojej wypowiedzi?

13.11.2023 00:12

Nie jest świetnie. Przegraliśmy superpuchar, odpadliśmy z pucharu po jednej z największych kompromitacji w historii klubu, w wielu meczach nie potrafiliśmy kontrolować gry mimo znacznie słabszego przeciwnika, w kilku przepchnęliśmy zwycięstwo w końcówce po męczarniach, z 3 meczów z RBL i Leverkusen nie wygraliśmy żadnego. W najsłabszej od bardzo bardzo dawna grupie LM gramy jak równy z równym z każdym przeciwnikiem, no i gramy po prostu brzydko, wręcz niegodnie Bayernu.

Jedyne co broni Tuchela to cyferki w tabelce.

13.11.2023 00:07

@GuteSpiele Flick >>>>>>>>>>>>> Tuchel

12.11.2023 23:21

@Adip Zgadza się. Real miał obrót 843mln.

12.11.2023 15:24

@Prodigy82 Ja wolę puchar LM i rekordy

12.11.2023 12:25

@hoven Messi strzelił 50, więc niech Kane zrobi 51

Edytowano : 2023-11-12 11:54:53

Zostało mu 25 bramek i 23 kolejki. Jak nie przytrafi się jakaś kontuzja, to pewnie pobije.

Edytowano : 2023-11-12 12:02:16

Lewandowski kiedy pobijał rekord strzelał bramkę średnio co 60 minut, Kane jak na razie strzela średnio co 57 minut

12.11.2023 11:52

Liczę na 3 punkty, pełną kontrolę na boisku i widowiskowy mecz.

11.11.2023 10:04

19 bramek i 7 asyst w 15 meczach.

08.11.2023 23:28

Pisałem kiedyś o Zubimendim, moim zdaniem dużo lepsza opcja od Palhinhi

07.11.2023 19:36

Diogo Costa. On ma wszystko żeby być topką wśród bramkarzy.

06.11.2023 16:23

@DonJupp4ever Ja bym to bardziej określił dziecinnymi roszczeniami niż przywódczym charakterem.

05.11.2023 13:27

Dobry mecz, chociaż Dortmund jak zawsze poprzeczkę ustawił niziutko. Tuchel podpięty do tlenu.

04.11.2023 22:05

@Edmund To czemu w PSG nie ma dobrego zarządzania? przecież też mają petrodolary

Edytowano : 2023-11-04 18:19:17

Ja nie zaprzeczam temu, że pieniądze pomogły Manchesterowi City osiągnąć sukces

04.11.2023 18:18

@Edmund Nieograniczony budżet ≠ mądre zarządzanie. United też ma pieniądze i gdzie są oni, a gdzie City?

04.11.2023 18:05

@Kimas City przede wszystkim jest mądrze zarządzane i to nie jest kwestia nieograniczonego budżetu

04.11.2023 17:51

@Kimas Do najlepszych, czyli Manchesteru City

04.11.2023 17:49

@Kimas Ja bym obecnego Realu za wzór nie brał, bo również mają spore problemy kadrowe.

04.11.2023 17:46

@Kimas Połączyć jedno z drugim było by idealnie, dokładnie. A Bayern to klub, który powinien dążyć do ideału.

04.11.2023 17:42

@Kimas Różnica jest taka, że Bayer Xabiego raz na jakiś czas wygrywa w gorszym stylu, a Bayern Tuchela sporadycznie w lepszym stylu

04.11.2023 17:37

@Kimas Wystarczyło zmienić trenera :)

04.11.2023 17:31

@Bawarczyk83 Co tam 6:0, dwucyfrówka będzie

04.11.2023 15:49

@Sopariev Dlatego napisałem, że nie zamierzam wybielać Flicka. Po prostu poległ w piłce reprezentacyjnej, ale moim zdaniem to nie jest powód, żeby go całkowicie skreślać, szczególnie po tym co pokazał w Bayernie.

04.11.2023 15:00

Dużo osób wypominających Flickowi przygodę z reprezentacją zapomina, że Niemcy kadrę mają wręcz żenująco słabiutką. Brak napastnika, brak bocznych obrońców, brak defensywnego pomocnika, a ogólnie tam jest dosłownie kilku solidnych zawodników. Nie zamierzam wybielać Flicka, bo jasnym jest, że sobie w kadrze zwyczajnie nie poradził, ale moim zdaniem warto mieć to chociaż na uwadze.

04.11.2023 14:51

@GuteSpiele Rzutem na taśmę wygraliśmy chociażby z Gladbach i Kopenhagą. Z Galatasaray mieliśmy szczęście, że ci nie strzelili nam ze 4 bramek w samej pierwszej połowie, z pamięci przypomina mi się też mecz z Augsburgiem w którym najpierw wyszliśmy na prowadzenie dzięki kuriozalnej bramce samobójczej, a potem dostaliśmy karnego z zupełnie niegroźnej sytuacji, więc moim zdaniem jakieś tam szczęście było.

W pozostałych meczach wygraliśmy z:
12 w tabeli Werderem
16 Bochum
8 Freiburgiem
18 Mainz
13 Darmstadt
Preussen Munster w pucharze
beznadziejnym United w LM

Z RBL porażka i remis, z Leverkusen remis

Mnie to średnio przekonuje

03.11.2023 21:29

@Comentateiro Tuchel jest już w grze tylko o 2 trofea :)

Edytowano : 2023-11-03 20:59:19

@tapczan fajny avatar :)

Edytowano : 2023-11-03 21:01:33

Nie jest dobrze. To jest kwestia czasu zanim zaczniemy tracić punkty w lidze, wiecznie nam szczęście dopisywać nie będzie.

03.11.2023 20:58

@GuteSpiele Nikt nie chce zwalniać Tuchela tylko i wyłącznie za skompromitowanie się z 3 ligowcem

Edytowano : 2023-11-03 20:57:23

Czy w CL wygląda to znakomicie jest co najmniej kwestią sporną xD

03.11.2023 20:53

@Piotreczek Pisałem to już kilka razy - przedwczesne zwalnianie trenerów w przeszłości nie może być argumentem za pozostaniem trenera, który ewidentnie nie spełnia oczekiwań

03.11.2023 20:46

@fiidoo Oby przejął również Bayern

03.11.2023 19:33

@Alistair Zobacz tego, ten jest dopiero dumny ;)

03.11.2023 19:27

@hoven jak chcesz możesz brać, znalazłem fajnego

03.11.2023 19:17

@Alistair Dzięki :) twój też piękny, taki uśmiechnięty

Edytowano : 2023-11-03 19:11:21

hoven no nwm

03.11.2023 19:10

Fajny avatar?

03.11.2023 19:07

@bawaria42 Krótki, ale okazały :)

03.11.2023 17:37

@Sopariev Ja jestem za powrotem Flicka właśnie ze względu na całokształt pracy w piłce klubowej :)

03.11.2023 17:33

@Sopariev Jak wszyscy dobrze wiemy kadra Niemiec to 1:1 Bayern

03.11.2023 17:28

Wszystko czyli niewiele w ich przypadku

03.11.2023 17:20

@hoven Pełna zgoda #teamFlick

03.11.2023 16:54

@Pir5 Nikt nie jest za ciągłym zwalnianiem trenerów, ale to nie może być argumentem za pozostaniem trenera, który ewidentnie nie spełnia oczekiwań

03.11.2023 11:22

@Sopariev Źle to zdanie napisałem, chodziło tylko o ligę.

02.11.2023 16:37

@Sopariev Wygrał z łatwością ligę, superpuchar Niemiec, superpuchar Europy i KMŚ, a z LM odpadł przez idiotyczną zasadę bramek na wyjeździe i wybrakowaną kadrę, zresztą każdy raczej pamięta jak było.

02.11.2023 16:11

@Zerafaelo Ale tu nie chodzi o samo odpadnięcie w pucharze, tapczan niżej bardzo dobrze opisał na czym polega problem w przypadku Tuchela

02.11.2023 16:07

@tapczan Jest tylko jeden sposób, żeby sprawdzić czy Flick był one-season wonderem :)

02.11.2023 16:03

@Sopariev Nie musi poprawiać warsztatu. Wystarczy to co pokazał w Bayernie.

02.11.2023 15:51

@fiidoo A Flick? Nie wyszło mu w reprezentacji, fakt, ale reprezentacja to jest całkiem co innego jak piłka klubowa gdzie masz kontakt z zawodnikami praktycznie codziennie. Hansi na pewno ma coś czego u Tuchela nie widać - pomysł. Poza tym wielu chyba zapomniało jak 4 lata temu wyprowadził tę drużynę na prostą, zwłaszcza w kwestii mentalnej, a moim zdaniem to jest coś czego zawodnicy teraz potrzebują najbardziej.

Edytowano : 2023-11-02 15:35:08

Swoją drogą jutro mija dokładnie 4 rok od momentu kiedy Flick został trenerem Bayernu :')

02.11.2023 15:33

@Ivan7 Żeby teraz ten brak ciągłości na stanowisku trenera we wcześniejszych latach nie okazał się argumentem za pozostaniem Tuchela, bo to byłoby absurdalne.

02.11.2023 13:44

Jestem ciekaw czy w przypadku porażki z BVB zwolnienie Tuchela zostanie chociaż rozważone

02.11.2023 12:15

@GuteSpiele A skąd nagle i po co wziął się Nagelsmann w tej dyskusji?

02.11.2023 10:53

@GuteSpiele Komplet punktów w takiej grupie to obowiązek, a my w każdym meczu mieliśmy gigantyczne problemy. Trzeba patrzeć szerzej niż tylko na cyferki w tabeli.

02.11.2023 10:50

@GuteSpiele Zwłaszcza w Lidze Mistrzów sytuacja wygląda znakomicie. Wyrównany bój z fatalnym United, ledwo wygrany, przepchnięty kolanem mecz z Kopenhagą i Galatasaray, które chyba tylko dzięki opatrzności bożej nie strzeliło nam 3 albo 4 bramek w samej pierwszej połowie.

02.11.2023 10:43