DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Mutarito Strona 1

Jak się Bayernowi nie uda w niedziele, to będzie tragedia.

09.08.2012 12:41

Rafalindo, z daleka widać, że ściemniasz. Piłkarze na Alianz Arena nigdy nie chodza za bramkę, żeby kibicom podziękować. Na AA nie ma bieżni, tylko są od razu trybuny, a Sudkurve jest w rogu, a nie za bramką.

08.08.2012 16:45

Powiem szczerze.. jak się czyta ostatnio komentarze, patrzy co się tu dzieje, to miałoby się ochotę 70% użytkowników usunąć z tej strony.

21.07.2012 15:21

Reeken - Kolejny koleś po Rafalindo, który komentuje każdy pojedynczy post, każdego użytkownika, i to w dodatku tylko pod transferem Martineza.

16.07.2012 13:05

W ogóle nie powinien grać już w tym EURO. Widać ambicja przyćmiewa mu umysł, później będzie leczył się w Bayernie miesiącami.

25.06.2012 18:41

MarcinRulez -> http://transfermarkt.de/de/offiziell-montpellier-bestaetigt-wechsel-von-giroud-zu-arsenal-/news/anzeigen_94513.html

25.06.2012 18:37

No niby fajnie, szkoda tylko, że kupują gościa, który zagrał 3 lepsze mecze na ME i jest o 5 milionów droższy. Wcześniej jakoś ten Mandzukic im koło ch... latał, w ogóle go nie dostrzegali. Zastanawiam się ilu jeszcze klasowych zawodników przepuścimy.

25.06.2012 18:30

pateros21

http://www.bayern.munchen.pl/artykul,nie-ma-porozumienia-miedzy-martinezem-i-bayernem,10518 - przeczytaj komentarze pod tym newsem

24.06.2012 16:26

Też mnie denerwuje użytkownik Rafalindo. W żadnych innych tematach nie ma praktycznie jego komentarzy, tylko pod newsami dotyczącymi transferów, a jak już jest news o transferze, to co drugi komentarz to Rafalindo.

23.06.2012 16:39

Gdyby Niemcy podzieliły się na 2 połowy, na przykład na NRD i RFN, to i tak obie drużyny grałyby na Euro i obie awansowałyby do ćwierćfinału.

21.06.2012 19:33

Na oficjalnym facebooku Bayernu są ehm oficjalne życzenia od drużyny z Nerlingerem na czele, da się je jakoś tu wkleić?

05.01.2012 12:27

Na początek może weź słownik.

14.10.2011 10:44

Ja się czuję narodowości pakistańskiej, co nie zmienia faktu, że jestem Polakiem ;] Tyle w temacie. Dorośnij

03.09.2011 12:34

Pozdrawiasz kumatych, a sam widzę za bardzo nie jesteś. Ślązacy to nie jest mniejszość narodowa, gdyby tak było to znaczyło by to że polska jest zbiorem wielu mniejszości narodowych, bo wtedy za mniejszość trzeba było by uznać też warmiaków, kaszubów, kujawiaków, górali. Śląsk nigdy nie był państwem i nie ma powodów żeby to się miało zmienić, jeśli któremuś volksdeutschowi nie podoba się tutaj to wyjazd na zachód do swojej "ojczyzny". Za młodzi jesteście, nie pamiętacie jak but niemiecki smakuje, może zapytaj dziadka jeden z drugim. Ale z laski swojej nie porównuj ślązaków do Turków, Hiszpanów, Basków bo się fest skompromitowałeś w moich oczach. Takie banialuki, jak te co napisałeś możesz małolatom wciskać, możemoże się któryś nabierze.

03.09.2011 10:09

Wkurzają mnie takie wypowiedzi... takie nawijanie na uszy makaron. Jak nie mam nic do powiedzenia to się nie wypowiadam - proste.

05.08.2011 15:11

Nie porównuj Kagawy do Robbena.

28.07.2011 22:13

Jesteś nienormalny, tyle ci powiem.

28.07.2011 21:58

Coates mógłby przyjść za Van Buytena. Ten Urugwajczyk ma prawie 2 metry wzrostu, lecz jest szybszy i zwinniejszy od Belga. Nie od dzisiaj wiadomo, że Bayern potrzebuje "wzrostu", szczególnie w obronie, gdzie mamy jak na warunki Bundesligi niskich piłkarzy. Choć z drugiej strony pozyskaliśmy już Boatenga, który mierzy 192cm wrostu i jak na swoje (świetne) warunki fizyczne, jest jednym z najbardziej zwinnych, kreatywnych i najlepiej wyszkolonych technicznie obrońców na świecie. Lugano to walczak jakich mało, ale jakiś czas temu napisałem, że widziałbym Lugano w Bayernie, to wszyscy mnie tutaj zjechali.

25.07.2011 21:01

Van Bommel to piłkarz stworzony do włoskiego catenaccio.

25.07.2011 20:58

"Próba generalna, czyli AUDI CUP 2011"

komentarz:
zdf | 25-07-2011, godz. 18:12:16

http://pl.uefa.com/uefasupercup/news/newsid=1653154.html#xavi+messi+ronaldo+ubiegaja+nagrode+najlepszego+pi%C5%82karza - Neuer 10 pilkarzem Europy w plebiscycie UEFA na najlepszego pilkarza sezonu 2010/11 (de facto najlepszym bramkarzem, bo jedynym na tej liscie)


ale pan wuch wie lepiej że Pepe "Gdzie ta piłka" Reina, Julio "nie tak mocno" Cesar i Petr "moja głowa" Cech są lepsi niż Neuer...

Neuer dostał 3 punkty... o k... faktycznie dużo. Pewnie wszystkie z Niemiec.

25.07.2011 20:54

Zrobiliśmy tylko z siebie debili ściągając tego Neuera. Fahrman będzie wymiatać w Schalke, Kraft będzie wymiatać w Herthcie a nasz smerf za 25mln będzie się przepychał z ultrasami i wpuszczał szmaty jak w Liga total.

24.07.2011 18:14

Śmiem wątpić czy nic nie zmienia.

22.07.2011 12:21

Ja bym to jednak nazwał wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Kraft miał duży talent, był naszym wychowankiem. Wiedząc, że nie jest to najpilniejsza inwestycja mogli poczekać z Neuerem rok a zamiast tego wzmocnić defensywę. Gdyby Kraft się sprawdził to w ogóle o Neuerze nie byłoby mowy, a jak nie to latem 2012 mielibyśmy go za darmo.

22.07.2011 11:49

Parafrazując słowa pana Uliego: całe bagno się zaczęło, gdy postanowili sprzedać Krafta.

22.07.2011 11:45

Nie, Kraft by tego nie musiał bronić, bo miałby przed sobą klasowego obrońcę kupionego za 25mln, który by to wybił. I prawdopodobnie obroniłby nie tylko jednego karnego, bo nikt by mu za plecami nie gwizdał.

22.07.2011 11:38

A ja uważam, że wywaliliśmy 25mln w błoto. Trzeba było zostawić Krafta i zainwestować w defensywę. Neuer już pokazał ile jest wart w Liga Total Cup. Nawet Casillas g.... by zrobił przy takiej obronie. Ktoś kiedyś będzie miał ogromny pożytek z Krafta, a my mamy 25 baniek mniej i ultrasów na głowie.

22.07.2011 11:23

Staremu się ubzdurało, że Vidal pójdzie za nim nawet do 2. ligi i nie może się pogodzić z faktem, że stało się inaczej. To bardziej przypomina rozpacz i błaganie by został niż jakieś realne plany związane z tym transferem.

21.07.2011 11:40

Takie nawijanie makaronu na uszy.

15.07.2011 22:34

Niech jeszcze się okaże, że Neuer sobie w Bayernie nie poradzi, to ta sprawa między kibicami a zarządem przez długie lata jeszcze nie zagaśnie!

15.07.2011 22:33

Neuer najlepszy transfer?? Póki co 2 razy przepłacony smerf nic pożytecznego nie zrobił, a zdążył już porządnie skłócić ze sobą zarząd i kibiców.

15.07.2011 20:41

Do Wisły niech idzie.

06.07.2011 00:19

Lukas222 Pieczeń jak sama nazwa wskazuje z reguły się piecze, a nie gotuje.

06.07.2011 00:17

Mi tez sie wydaje ze nie kupimy 2 stoperow tego lata. Najlepiej byloby sprzedac Buytena i Breno i w ich miejsce kupic jednego klasowego, ale niestety to nie jest takie latwe. Ani Buyten ani Breno nawet nie mysla o odejsciu mimo iz nie maja wielkich szans na gre.

28.06.2011 00:14

Zapewne Arbeloa, jeśli można go nazwać gwiazdą.

07.06.2011 00:33

Oglądałeś mecze z Buttem w bramce pod koniec sezonu? Bo chyba nie...

06.06.2011 22:34

"Robben to chyba najlepszy zawodnik pod względem piłkarskim w historii Bayernu, geniusz"

Mówiliśmy, dopóki nie wyjechałeś z tekstem, że Robben to najlepszy gracz W HISTORII Bayernu.

06.06.2011 22:24

Nie rozumiem jak można uznać Krafta, za złą decyzję Van Gaala. Może powiesz, że Butt za Jonkera grał lepiej od Krafta? Postawił na lepszego bramkarza, będącego w lepszej formie i tyle.

06.06.2011 22:23

Umiejętności piłkarskie to nie tylko drybling i szybkość. Było wielu takich którzy gorzej dryblowali, natomiast pod względem przeglądu pola, celności zagrań (podań, dośrodkowań czy nawet strzału z dystansu), waleczności i ogólnej przydatności dla zespołu bili Robbena na głowę. Robben bez wątpienia jest wybitnym skrzydłowym, ale nie przesadzajmy z tymi zachwytami. Może jest jednym z najbardziej efektownych, ale na pewno nie najlepszym piłkarsko w historii Bayernu.

06.06.2011 22:08

"Robben to chyba najlepszy zawodnik pod względem piłkarskim w historii Bayernu, geniusz"

Takie herezje powinny skutkować dożywotnim banem.

06.06.2011 22:01

Mourinho? Skończcie śnić. Teraz będą czekać którego trenera z czołówki zwolnią w tym sezonie. I pewnie będzie to Ancelotti.

13.03.2011 20:39

Taki klub jak Bayern potrzebuje po 2 klasowych graczy na jedną pozycję. Jeśli to jest dla ciebie "kasztan", to nie ma o czym mówić.

08.03.2011 16:54

Średniak bo co, nie gra w Barcelonie...

08.03.2011 16:47

Nie wiem czy będzie mu się chciało grać w Lidze Europejskiej.

08.03.2011 16:45

Tak się zastanawiam, czy jesteś tak głupi, czy to jest po prostu marna prowokacja.

08.03.2011 14:17

No powiedzże wreszcie.

20.02.2011 17:26

"W zeszłej rundzie to, w zeszłej rundzie tamto". Skoro zacząłeś wypowiedź to czemu jej nie dokończysz...

20.02.2011 17:19

Zawodnik, którym Barcelona by nie pogardziła (gdyby nie miała Xaviego i Iniesty). No właśnie gdyby nie miała. Gdybyśmy nie mieli Schweinsteigera, Kroosa i Gustavo, to też byśmy nie pogardzili. Chyba, że szykują się jakieś grubsze odejścia. Pogdybać można - więc gdyby Tymoszczuk i Ottl pożegnali się z klubem, a Gustavo grał dalej na lewej obronie, to mógłby się przydać. Do tego ciepło się o Bayernie wypowiada, wygląda na miłego (jak mało który Włoch - pewnie dlatego, że jest w połowie Niemcem). Jeśli będą odejścia, to nie mam nic przeciwko wzmacnianiu się klasowymi zawodnikami. Może tym razem na plotkach i hucznych zapowiedziach ze strony zarządu się nie skończy.

20.02.2011 17:14

Zapamiętajcie to zdjęcie. Tak właśnie będzie wyglądał Groskrojć, gdy Bayern będzie zdobywał piątego gola.

20.02.2011 17:07

Pic na wodę. Nawet własni kibice się nie nabrali.

20.02.2011 17:06

Zasłużył nawet na większe. Skończyło się jak się skończyło, a równie dobrze mogło się skończyć przerwą do końca sezonu i sztuczną szczęką Mullera.

31.01.2011 16:22

Zawsze mnie zastanawiało, jak to jest, że niektórzy za 100mln nie chcieli oddawać Francka bez formy, a Gomeza wbijającego co drugi mecz 2,3 bramki za 50 by z miejsca opylili;]

31.01.2011 16:19

"najpierw zmarnuje 5 bardzo dogodnych sytuacji a dopiero potem strzela hat tricka";]

31.01.2011 16:17

Kontuzja Riberyego -> zjebany sezon - weź ty człowieku idź sie leczyć jeden z drugim, bo macie nasrane we łbach. Gra piach , nic specjalnego nie wnosi do drużyny, więc jeśli piszesz, że wg ciebie przez to Bayern będzie miał zjebany sezon, to pewnie jesteś 12-letnim dzieckiem od 3 lat kibicującym Bayernowi, co zresztą potwierdzają twoje dzisiejsze komentarze i nie Bayern będzie miał zjebany sezon, tylko ty, bo nie będziesz mógł oglądać swojego idola w akcji, a w rzeczywistości Bayern cie gówno obchodzi i bez Francka nie masz po co oglądac.

15.01.2011 16:39

"Bayern pragnie wygrać". Być może się mylę, ale podejrzewam, iż Bayern jak z resztą każda drużyna, pragnie wygrać. (bo toć przecież na tym sport polega!)

14.01.2011 21:22

Jakość to podstawa, lecz doświadczenie w futbolu jest nie do zastąpienia. Sczególnie na pozycjach na których szybkość nie jest kluczowym elementem, jak właśnie defensywa czy środek pola, nie mówiąc już o bramkarzu. I właśnie z tego powodu możemy z lekkim niepokojem spoglądać na pomysł odmłodzenia całej defensywy autorstwa Van Gaala. Choć z drugiej strony muszę przyznać, że go rozumiem. Też byłem za tym by dać Kraftowi szansę. Po latach gry w rezerwach ten chłopak zasługuje na to, poza gdyby nawet eksperyment Louisa zakończył się fiaskiem i na pozycję NR1 sprowadzony został Neuer, wtedy nikt nie będzie mieć podstaw by zarzucić zarządowi i trenerom, że marnują utalentowanych wychowanków, wyrzucając jednocześnie pieniądze w błoto na zawodników rywala. Van Gaal podejmuje spore ryzyko, lecz robi to na własny koszt i jeśli poniesie porażkę, to osobiście za to zapłaci. (Nie tak jak choćby Nerlinger, który w razie przeprowadzenia beznadziejnych transferów lub w ogóle ich niedokonania nic nie ryzykuje, ponieważ wszystko i tak się zawsze zwali na trenera).

14.01.2011 21:17

Powiem w ten sposób: byłbym Z CAŁEGO SERCA za tym żeby pozostał, ale... no właśnie, ALE Van Gaal nie wyobraża sobie posadzenia tego zawodnika na ławce. Van Bommel zdrowy = Van Bommel grający. Uważam, że ten zawodnik wciąż jest w stanie wnieść coś w grę tego zespołu i uważam, że byłby to niezwykle wartościowy zmiennik. Wyobraźcie sobie: przegrywamy 2:1 na Camp Nou z Barcą, u nas w pierwszym meczu było 1:0 dla nas, więc w myśl zasad przechodzimy dzięki bramkom na wyjeździe. Wszyscy już podmęczeni, jedyne co trzeba, to przez ostatnie 15 minut dowieźć rezultat do końca. W tedy wchodzi wypoczęty tyran Van Bommel i kosi jak to ma w zwyczaju zmęczonych katalończyków, którzy jak wiadomo atletami nie są po nogach. W takim wydaniu to by miało sens. I tylko w takim. Van Bommelowi w pierwszym składzie mówię nie. A niestety jedyną drogą by go od składu odsunąć jest wyjazd z tego klubu, innej możliwości nie widzę.

14.01.2011 21:04

Włączcie sobie powtórkę meczu z Barcą na Camp nou z 2007 i przyjrzyjcie się Breno. Będziecie mieli odpowiedź czy to dobry pomysł czy niekoniecznie. Jeśli uważacie, że on przez 2 lata siedzenia na ławce w Bayernie i na trybunach w Norymberdze stałsię innym piłkarzem to się zdziwicie. Zapasiony wieprz i tyle. Jak schudnie to dopiero będzie można myśleć o nauce gry w piłkę. Bo samo zrzucenie nadwagi to jeszcze za mało ale od czegoś trzeba zacząć. Wypożyczenie spowrotem do Norymbergii + osobisty trener fitness to najlepsze co tego zawodnika mogłoby spotkać.

14.01.2011 20:55

Strunz i Basler - jeden i drugi pikarze na emeryturze, a poziom wypowiedzi bez porównania. Ci panowie bez wątpienia ze sobą by się nie dogadali. Z resztą od Baslera to nawet Effenberg mądrzej i kulturalniej się wypowiada.

14.01.2011 20:49

Jeśli nie wiesz o jakiego piłkarza mu chodzi, to bez komentarza...żal mi cię. Jeśli uważasz, że Bayern po dokupieniu dwóch światowej klasy obrońców, grając w podstawowm składem dalej jest słabszy od Barcelony, to pewnie jesteś jednym z tych dzieciaków co tydzień rano biegnących do kiiosku po Bravo Sport, żeby móc powiesić na ścianie kolejny plakat ze swoim idolem Lessim.

14.12.2010 17:48

Z ostatniego meczu,kiedy kibice wywiesili napis, że nie chcą Neuera

14.12.2010 15:06

Dajcie sobie spokój z tym Neuerem... ja nie rozumiem jak ktokolwiek, mieniący się kibicem FCB może chcieć zawodnika będącego wychowankiem oraz odwiecznym kibicem jednego z 2 największych ligowych rywali, który na dodatek do gry w Bayernie wcale się nie pali. On NIE chce grać dla Bayernu i to widać. Ja go nawet nie chcę, gdyby miał na rowerze do Monachium przyjechać, to tak samo jakby Barcelona chciała sciągnąć 5 lat temu Casillasa, a ten nie dość, że zawodnik wrogiego klubu, to jeszcze kręci nosem na grę w Barcelonie. Kibice chyba by puścili zarząd z dymem za takie plany transferowe. I z tego co wiem żaden niemiecki kibic FCB nie chce Neuera w Bayernie, tylko na naszej stronie są tacy "kibice".

14.12.2010 14:43

Oczywiście, że będą mówić,że Bayern nie stracił szans na tytuł itp... Oni nawet będą wmawiać to kibicom jak już będzie pozamiatane. Przecież w tym wszystkim chodzi o to, żeby nawet jak Bayern będzie zajmował 18. miesjce w tabeli, na mecz przychodzili kibice w liczbie 69 000. Z tym, że wtedy już nikt nie uwierzy, że Bayern coś tam zdziała poza obroną przed spadkiem, to zaczną mówić, że w trudnych chwilach drużyna potrzebuje wsparcia kibiców i proszę przychodzić na mecze i nie daj boże gwizdać.

14.11.2010 19:19

Jest mi przykro, ale osobiscie takze zagłosuje na Haasa. Niech to bedzie swiadectwem szeństwa trenera i zarzadu, prowadzacego do całkowitej biernosci na rynku transferowym. Byc moze w tym miejscu powinno znajdowac sie teraz nazwisko Chiellini lub Clichy, a Bayern zajmowalby 1 lokate z kompletem punktow? Glosuje na Haasa, zdecydowanie bohatera sierpnia. Negatywnego, ale z pewnoscia bohatera.

18.09.2010 11:19

"Mutarito, powinieneś się leczyć."

Porażająca siła argumentu, z którą zaiste nie sposób polemizować.

17.09.2010 18:05

Jakich spekulacji? Uwazam po prostu, ze Van Gaal przy calym sukcesie odniesionym w poprzednim sezonie, popełnił kilka poważnych błędów. Mimo iz uwazam, ze jest to trener o nieprzecietnych umiejetnosciach, to nie zamierzam wychwalac go pod niebiosa (i moze jeszcze stawiac mu pomnikow jak Polacy Beenhakkerowi) i dla mnie ktos kto wypowiada sie o Van Gaalu, w tej chwili w samych superlatywach, jest na poziomie tych, co w Gomezie widza jedynie "drewno".

17.09.2010 12:42

Nikt nigdzie w tej dyskusji pod tym tematem nie twierdzi, ze dubletu nie osiagnał. Przypominam, że twierdzenie, które wywołało takie poruszenie dotyczyło rzekomego daru głębokiej intuicji Van Gaal. Wiec ja uwazam, ze gdyby Pan Aloysius Paulus Maria Van Gaal posiadał "dar głębokiej intuicji", to my bysmy dubletu nie zdobyli. Zdobylibysmy triplet.

17.09.2010 12:31

A wiec kolejny Aguero trafi pewnie do Anglii lub Hiszpanii. Sciaganie jakichkolwiek talnentow, (moze poza Niemcami), nigdy nie bylo nasza najmocniejsza strona (i to niestety nie tylko z Am. Płd.)

17.09.2010 12:21

O moj boze, przepraszam, ze sie tak potwornie skompromitowałem.
Masz racje, to sa spekulacje. Wiec jak juz poruszamy sie po tej płaszczyźnie, to ja tez sobie pozwolę troszkę pospekulować. A więc sądzę, że gdyby trenerem był ktoś inny niż Van Gaal, to wskładzie mielibyśmy nie tylko Lucio i nie mielibysmy Braafheida, ale takze zapewne mielibysmy dzisiaj dwóch, (z Lucio trzech) światowej klasy obrońców i defensywnego pomocnika, gdyz Van Bommel - przypomne - miał odejsc po wygaśnieciu kontraktu w 2010 roku. Niewykluczone, ze mielibysmy takze nowego bramkarza, gdyby trenerem został ktos, kto lubi sprowadzać do klubu wielu nowych zawodników. Jednoczesnie przypuszczam, ze miejsce dla Mullera w kadrze seniorów z pewnoscia by sie znalazło, zas Badstuber, ktory moim skromnym zdaniem nie jest zawodnikiem o wystarczających umiejetnosciach na Bayern, zapewne wciąż grałby w rezerwach lub zostałby zawodnikiem szerokiej kadry, jako że wraz z wygasnieciem kontraktu Van Buytena, ten zapewne nie zostałby przedłuzony.

Co do tych twoich "spekulacji", to przypominam ze to Klinsmann odsunal Rensinga od pierszego składu, nie mowiac juz, ze Michael gral w pierwszym skladzie nie decyzją Jurgena, lecz wyłącznie dlatego, ze mu to Pan Uli obiecał. Przypomne takze, ze to Klinsmann chcial Mario Gomeza w składzie, wiec nawet jesli Luca zostalby w klubie to grajac systemem 4-4-2, pod ktory obaj snajperzy sa "stworzeni", byc moze (choc to tylko spekulacje) stworzyliby duet silniejszy od Grafite i Dzeko.

17.09.2010 12:16

Gdyby Van Gaal posiadał dar głębokiej intuicji to by nie sciągnął do klubu Braafheida i nie sprzedał by Lúcio.

17.09.2010 11:19

jak zdobęzie najwięcej punktów w rankingu, geniuszu.

15.09.2010 15:19

"domaga się odszkodowania" - ciekawe kiedy im dupy rozerwie od nadmiaru hajsu...

15.09.2010 15:11

Ireneusz, zdefiniuj pojęcie natury.

15.09.2010 15:02

"Toni Kroos chciałby zastąpić Lukasa Podolskiego w jutrzejszym meczu reprezentacji Lukasa Podolskiego."

Czyli jak go wygryzie, to to bedzie reprezentacja Toniego Kroosa, bo nie wiem?

07.09.2010 01:12

Tak tez zrobłem. I prosze:

"Kross SA – polska firma z branży sportowej zajmująca się produkcją rowerów oraz ram rowerowych"

Kimi - "chyba ze muller by gral jako pomocnik ale co wtedy z krossem" - po co w takim razie martwisz sie przyszłością firmy rowerowej? Czyżbyś uważał, ze niemiecki 20-letni piłkarz, Muller moze byc jakims zagrozeniem dla istnienia polskieJ firmy rowerowej?

27.07.2010 13:50

LUDZIE! JA SIE PYTAM KIM JEST TEN CAŁY KROSS O KTÓRYM PISZECIE, a nie kim jest KROOS, bo to, to ja wiem, nie róbcie ze mnie debila.

27.07.2010 13:40

Coś mi tu pachnie wymianą Dzeko - Gomez.
P.S Kto to jest ten "Kross"?

27.07.2010 10:07

Nooo, Real za HSV i Werderem, to pokazuje najlepiej, jak w tym rankingu ważne są europejskie rozgrywki.

26.07.2010 16:23

Sprzedac Pranjica i brac Weisa.

26.07.2010 16:21

W Bayerze to nie ten serwis.

21.07.2010 13:46

A ja słyszałem, że ZFC Meuselwitz daje za niego pęczek rzodkiewiek i Bayern ponoć rozważa. Są tylko zastrzeżenia, że miękkie itp.

21.07.2010 13:41

Coś czuje, że w tym sezonie bedzie z Riberym to samo co uprzednio. On zamiast przygotowywac sie do nowego sezonu, to ciąga sie po sądach, a to zapewne nie ostatnia jego wizyta w budynku francuskiego wymiaru sprawiedliwosci, w zwiazku z ta sprawą. A później wyjdzie na boisko, ktos go kopnie i bedzie przez 2 m-ce leczył kontuzje. Juz nie mówiąc, że nawet bez kontuzji to on po opuszczeniu połowy sezonu przygotowawczego nie bedzie wzmocnieniem dla nas żadnym. Nie zdziwi mnie jak za rok bedziemy szukali lewego skrzydłowego.

20.07.2010 14:55

Niepotrzebnym kłótniom, nie "kłótnią", ale to szczegół. Co do transferu, to jedyna możliwość, jaka powinna być brana pod uwagę to GomezDzeko, bez żadnych dodatkowych dopłat. Bo jaka jest pewność, że Dzeko nie będzie w Bayernie drugim Gomezem...

19.07.2010 11:30

Dzisiaj pokazał, jaki jest "słaby". Żal dupe sciska, jak sie czyta wpisy dzieci neo, których zazdrość zżera, gdy zawodnicy Bayernu rządzą mundialem. Za 100mln go nie dostaniecie. I nie wiem o co chodzi ci z tym szwabem, Schweinsteiger nie jest zawodnikiem Stuttgartu. Poza tym Real byłby dla niego krokiem wstecz.

03.07.2010 18:49

Chodziło mi o taki właśnie wynik (4:0), bo mecz wg bukmacherów, miał być wyrównany, z minimalną przewagą Argentyny, wiec zapewne wiele osób postawiło na zwycięstwo Niemców.

03.07.2010 18:28

Ciekawe czy znalazłaby się jedna osoba, która przed meczem postawiła chociażby złotówkę na taki wynik.

03.07.2010 18:16

Nie wyobrazam sobie, aby Bayern w nadchodzący sezon miał wejsc z obecnymi obrońcami, ale twierdzenie, ze taki zawodnik jest nam do niczego nie potrzebny, to brak wyobrazni. Kto bedzie gral na skrzydle, w przypadku kontuzji Robbena lub Riberego? Znowu Altintop lub Pranjic? A co w przypadku kontuzji obu? A przeciez wiadomo, ze nasi skrzydłowi, żelaznym zdrowiem obdarzeni nie są. Ten piłkarz moze grac takze na pozycji '10', wiec mógłby takze byc zmiennikiem Kroosa w przypadku kontuzji, albo słabej formy, czego w zadnym wypadku nie mozna wykluczyć. Poza tym forma Riberego w nadchodzacym sezonie, to jedna wielka niewiadoma, jeśli będzie grał tak samo jak w poprzednim sezonie, to wzmocnieniem dla Bayernu nie będzie żadnym. My nie mamy takiej mocnej ławki, by móc powiedzieć, że taki piłkarz jest nam do niczego niepotrzebny. Poza tym myślę, ze Vann Gaal lepiej wie, czego brakuje jego zespołowi

02.07.2010 22:00

Co wy macie z tymi bardziej doswiadczonymi zawodnikami? Zupełnie sie nie zgadzam z tym, ze Bayernowi trzeba bardziej doswiadczonych zawodnikow. Trzon druzyny stanowia bardzo doswiadczeni zawodnicy: Butt, Lahm, Demichelis, Schweinsteiger,Van Bommel, Ribery, Robben, to zawodnicy o ogromnym doswiadczeniu. Jestesmy jednym z najstarszych zespołów Bundesligii, w sezonie 2008/2009 bylismy najstarszym zespolem ligii. Co wy chcecie AC Milan z Bayernu zrobic? Uwazam, ze jak najbardziej nalezy sciagac utalentowanych, młodych zawodników, którzy przy gwiazdach takich jak Schweinsteiger, Robben czy Ribery beda mogli zdobywac doswiadczenie i sie od nich uczyc.

02.07.2010 21:34

Wiem, ze nie zwiazane z Bayernem, ale David Silva oficjalnie w ManCity. Zawodnik kosztował 30mln. Czy wobec tego obrońca Benfici, Coentrao jest wart tyle samo?

30.06.2010 16:59

Gomez powiedział, ze na 100% na kolejny sezon zostaje w Bayernie. Poza tym wątpie, by chciał grać w Benfice. Najlepszym rozwiązaniem dla Bayernu byłoby sprowadzenie Coentrao za 30mln (moze zgodza sie na 25mln) oraz Kjæra, który chce odejsc z Palermo, ktore chce za niego niecałe 15mln. Za 40-45mln swietna obrona na długie lata, bo obaj młodzi.

29.06.2010 21:30

Jesli mam byc szczery, to ten cały Coentrao, byc moze wart jest więcej niz 30mln. Zanosi sie na obronce lepszego nawet jak Lahm. Pewnie finał bedzie taki, ze po dzisiejszym meczu Real zdecyduje sie wybulić te 30mln, a my jak zawsze bedziemy żydzic i kupimy za 5mln Nadira Belhadja, z drugoligowej druzyny. Real bedzie miał obronce na lata, a my ławkowicza na dwa sezony. Gdyby to ode mnie zależało, to dałbym im te 30 baniek i zaoferował Coentrao 5-letni kontrakt.

29.06.2010 21:17

Już od dawna twierdzę, że odrzucenie ofery 30mln + Sneijder + Robben, złożonej przez Real oraz oferty 80mln złożonej przez Abramowicza, za Riberyego było jednym z największych, jeśli nie największym błędem transferowym w historii klubu. Przez pewien okres ubiegłego sezonu hiszpańskie media kreowały Bayern, jako kulę u nogi Riberego, której nie może się pozbyć, wkrótce to Ribery będzie nam kulą u nogi, w okowach której przyjdzie nam tkwić przez najbliższe 5 lat.

24.06.2010 20:49

A dlaczego ja mam komus cokolwiek udowadniac? To ja jestem piłarzem zawodowym czy oni? Jesli ktos cos robi słabo, a dostaje za to pieniadze, to mam prawo go krytykowac. Ja za gre w futbol nie biore pieniedzy, wiec nie musze tego robic dobrze. Jesli moja mama pojdzie do chirurga i on zle przeprowadzi jej operacje, I ja go za to skrytykuje, to czy ty wtedy tez mi powiesz zebym sam ja zoperował? Prawda jest taka, ze Olic jako gracz Bayernu w pierwszej rundzie nie istniał, a to głosowanie jest śmiechu warte. Moze od razu mogłes dac dwóch, albo własciwie to jednego kandydata, po co sie oszukiwac, ze jest tu jakis wybór, skoro go nie ma. I nie, nie bede glosowal, to moge ci zagwarantowac.

18.06.2010 13:59

Gerd Müller i nasz zarząd teraz bedą tak mówic, bo Van Gaal chce kupic nowego snajpera a oni żydzą kasy i próbuja wszystkim wmówic, ze Müller to światowa klasa, w zasadzie, to Rooney, Agüero i Tevez się przy nim chowają, co za szczescie, że mamy snajpera, o ktorym marzy każdy zespół na swiecie. Po prostu coś pięknego.

18.06.2010 13:49

Haj, wiesz 11 bramek w lidze to i Gomez walnął, a jak przy tym grał, to kazdy widział. Dla przykładu Van Buyten tez trzasnął pare bramek jako obronca, a który z duetu Badstuber-Van Buyten byl lepszy, to raczej nie ma wątpliwosci.

18.06.2010 13:40

Glosowanie na piłarza roku powinno odbywac sie sposród wiekszej liczby kandydatow. A co z Badstuberem, Schweinsteigerem, Lahmem? Na pewno znajdą sie osoby, które chciałyby zagłosować na jednego z tych kandydatów. A akurat Ivica Olic poza kilkoma błyskotliwymi wystepami w LM nic szczególnego w lidze nie pokazał

18.06.2010 12:14

lukasz222, piszesz jak potłuczony, nie zgadzam się z ani jednym twoim słowem. Od razu widać, że nie znasz się na futbolu.

17.06.2010 20:38

Tahril, zart to jest raczej to co ty napisales. Klose ma 32 lata i beznadziejny sezon za sobą. Huntelaar jest duzo młodszy i chocby z tego powodu wyceniany jest duzo wyzej. Jesli Huntelaar zmieni klub na jakikolwiek inny i sie w nim odblokuje, to jego nabywca moze miec jeszcze mnóstwo pozytku z tego piłkarza, a ze umiejetnosci ma, to mówic nie trzeba, a Klose nawet jak zacznie grac dobrze, to ile on jeszcze na przyzwoitym europejskim poziomie bedzie w stanie pograc? Rok, dwa lata?

Ale i tak nie wydaje mi sie to zbyt prawdopodobne, moze i Van Gaal chcialby swojego rodaka, z tym ze w napadzie mamy komplet, a na dodatek wątpie, by Klose chcial w tym wieku wyjezdzac za granice.

16.06.2010 15:05

A tam, smiejecie sie z Ronaldo, a dokładnie to samo mówił Ribery, którym sie tak podniecacie, o niemieckich sędziach, ze sa zbyt pobłażliwi, że na zbyt duzo pozwalaja obrońcom i ze powinni go chronić. I tez powiedzial to w podobnej sytuacji kiedy nie wytrzymał i za niezbyt sportowe zachowanie obejrzał czerwoną kartkę.

A co do Toniego, to zgadzam sie w duzej mierze z tym co napisal przychlast, Toni pokazał, ze jest człowiekiem bez honoru. Naszczescie skaloni, twoje zdanie na ten temat znaczy jeszcze mniej niz przychlasta, bo wszyscy wiedza, ze jestes najwiekszym smarkaczem na tej stronie.

16.06.2010 14:55

W obronie ten Coentrao daje rade. Widac jacy co poniektorzy znawcy, jak Sprewell8 i Qwess, obejrzy jeden z drugim 2-minutowy filmik na youtube i wypisuje jakby byl wielkim znawca, ze Coentrao to skrzydlowy, ktory nic nie potrafi w defensywie. Poki co to Coentrao nic nie pokazal w ofensywie, zas w kwestii blokowania dostepu do wlasnej bramki spisuje sie nienagannie.

15.06.2010 16:47

Ogladac mecz. Fabio Coentrao gra na lewej obronie. A Gervinho w WKSie na prawym skrzydle (to dla tych, co twierdza, ze Coentrao to skrzydlowy a Gervinho to snajper). Obydwoma FCB sie interesowal

15.06.2010 16:00