DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 59

@dzojko jak eintracht strzeli, to zobaczysz że bayern im wpakuje 4.

10.06.2020 21:39

Kurde, wiedziałem że jak wejdę w przerwie to będzie mowa o Comanie i Gorezke. Perisic @FanGraczyBayern strzelił bramkę. Ojjj

10.06.2020 21:36

@FanGraczyBayern może nikt nie będzie. Może liczysz że Ivan źle będzie grał, żeby napisać że do nas nie pasuje. Nie ładnie.

10.06.2020 20:35

Przecież każdy może mieć wahania formy. Znamy możliwości Gnabriego, więc można być spokojnym. Bardziej Perisic stracił formę niż Niemiec.

10.06.2020 14:42

@TomiiiFCB a z Chelsea, 2 bramki, on jest bdb, jeszcze osoby które może nie oglądają bundesligi, a widzieli go w lm, już mogą myśleć jaki kozak. I gnabry jest bardzo solidny, tylko skuteczność i będzie hat-tricki ładował. I obecnie jest lepszy od Comana, ale w Francuza też wierzę.

10.06.2020 14:10

Mimo że bayern gra znakomicie to trzeba uważać bo w pucharach różnie bywa, a eintracht to drużyna która dochodziła do finału i wygrywała PN.

10.06.2020 09:21

@Bayern022 co chcesz od administracji? Jak chce studiować turystykę to niech studiuje.

09.06.2020 23:23

@FanGraczyBayern a to fajnie. Już kilka miesięcy temu było podobnie. Bayern miał dać 40 mln. To już nudne robi.

09.06.2020 16:10

@Bayern022 gdyby to była strona poświęcona Juventusowi to pewnie zacięła by się, przez negatywne komentarze. Właśnie juve ich poprzednie okno :de ligt młody obrońca, bdb sezon w Ajaxie, darmowe transfery ramseya, Rabiota. I co. Mimo że są liderem, to męczą bułę w każdym meczu, że się nie chce oglądać. A te transfery to albo niewypały albo bez formy.

09.06.2020 14:05

@Bayern022 tak, tylko gdybyśmy nie wygrali mistrza, i grali,, brzydka piłkę '' to wtedy nasz zarząd by zrobił transfery, i to kilka. Natomiast teraz gdy wszystko idzie w dobrą stronę to nie jest konieczne tyle transferów.

09.06.2020 12:45

@Bayern022 ,, ten skład potrafi grać większą kupę od Frankfurtu ''. Niby o bayern chodzi. Nie wiem w jakim meczu za flicka graliśmy na poziomie Frankfurtu. Nie jest powiedziane że nie zrobimy transferów, ale może tylko Sane, plus jakiegoś prawego obrońcę. Naprawdę nasz skład ma wiele znakomitych indywidualności, więc flick wie co mówi.

09.06.2020 12:08

Thiago jest lepszy od Gorezki. Dyryguje środkiem pola, jest tutaj 7 lat i nigdy nie zawodził.

08.06.2020 20:09

@Sven dlaczego by nie miał szans? Naprawdę bayern flicka jest naprawdę mocny, ale nie ma co gdybać.

08.06.2020 13:05

To nie wina bayernu,że najlepiej grają. Przed tym sezonie bayern oprócz pavarda nikogo z bundesligi nie kupił, więc nikt nie powie że rozkupujemy ligi.

08.06.2020 11:38

@FanGraczyBayern niech wraca do Madrytu. On jest tylko po to by w razie,, odpukać '' pavardowi wydarzy się kontuzja, by ktoś go zastąpił.

07.06.2020 20:39

@Bayern022 niektórzy tutaj już oceniają piłkarza w trakcie meczu, co jest straszne, bo raczej po meczu się to robi.

07.06.2020 16:59

@FanGraczyBayern akurat tu masz rację. Thiago jest lepszy od Gorezki.

07.06.2020 16:25

Nie krytykujcie tego gnabriego. Pamiętamy że strzelał ważne gole w lm, i jeszcze w fazie pucharowej. Odzyska formę

07.06.2020 15:33

Też uważam że nie powinno się patrzeć czy ktoś jest Niemcem czy nie, tylko formą. Obecnie thiago jest lepszy od Gorezki, ale Niemiec coraz lepiej wygląda. W pierwszym sezonie strzelił z 10 goli co złym wynikiem nie jest. Bayern musi być wielonarodowościowy.

07.06.2020 13:47

@tapczan a gdy nie wyjdzie mecz Gorezke to wyjdą z nory i będą jechać po nim.

07.06.2020 10:42

@Edmund no właśnie o to chodzi. Mi jest bardzo przykro, że niektórzy tak jeżdżą po niektórych piłkarzach. Jeżeli by bayern przegrał to pewnie by było średniak europejski itd.

06.06.2020 18:32

@admin właśnie nie rozumiem tego. Niektórzy mają swoich nieulubionych zawodników, tak wychodzi.

06.06.2020 16:40

Ciekawe co mają do powiedzenia osoby które, tak krytykują Gorezke. Oddaje wam głos.

Edytowano : 2020-06-06 16:19:10

@hoven kończą się argumenty że Gorezka słaby, kończą :)

06.06.2020 16:18

Coman!!! Łyso wam

06.06.2020 15:58

@hoven przepraszam panie nauczycielu polskiego :)

06.06.2020 14:49

@Bayern022 widzę że ostatnio coś ci się nie podoba bayern. Grają piłkę jak za guardioli, a ty chcesz nie wiadomo jakich transferów. Przecież wiesz jaki jest nasz zarząd. Nie wydawać za dużo, za darmo. Pomału już wydają duże kwoty ale nie sądzę by wydawali po 300mln euro w jednym okienku transferowym.Nie rozumiem ludzi jak drużyna która gra tak świetnie jeszcze marudzi, bo transfery.

06.06.2020 14:45

Havertz to teraz ten piłkarz z bundesligi który musi do nas trafić. Werner tak średnio w tym momencie pasuje. Niech idzie do Anglii. I będzie gwiazda Chelsea. Dzisiaj będzie najtrudniejszy mecz w sezonie.

06.06.2020 11:13

@Bayern022 Werner może przyjść tylko gdy lewy odejdzie. Bo razem nasz zarząd się nie zgodzą. Niech idzie do Chelsea. Nie ma co przeżywać. Wiesz jaki zarząd nasz jest. Myślę że Sane będzie nasz. Havertz nie wiadomo. Kwota za duża.

05.06.2020 21:27

@Bayern022 to może nie kupujmy Wernerow, bo sami ich osłabiamy. Może takiego kaia to tak, bo to naprawdę jest talent, ale timo. On jest napastnikiem, a skrzydłowym jest takim sobie. My mamy napastnika. Dlatego cieszą takie transfery lucasa z Atletico czy może za niedługo Sane z MC. Z Włoch może taki chiesa czy tonali.

05.06.2020 14:03

@Kimas otóż to. To jest 34 kolejki, nasi też muszą się na męczyć, bo przyjedzie jakiś Union i się zamuruje, i trudno strzelić bramkę. O właśnie lipsk jest w ćwierćfinale lm, pokonał mocną ekipę z Anglii. Także mistrzostwo to też nie jest byle co, oczywiście lm jest najważniejsza, ale trzeba się cieszyć z każdego pucharu.

05.06.2020 13:43

@ForzaFCB e tam mistrzostwo? Co to jest. Potrójna korona, albo bayern to przeciętny zespół. Oczywiście żartuję:) Ale są tacy ludzie,, kibice ''

05.06.2020 13:13

@FanGraczyBayern jak ma skoczyć z miejsca, jak ma kontuzje przez rok. Dajmy mu czas. Też nie chce być nie miły jak pewien użytkownik gute, ale za bardzo po niektórych zawodnikach jeździć. Wszędzie lucas sprzedać, Gorezka słaby,co nie jest do końca. Ja się nie dziwię zarządowi że go kupili. Bardzo ciekawy zawodnik z lucasa. Tylko NIE można go skreślac po roku.

05.06.2020 13:10

Tylko bundesliga jest jedną z najlepszych w Europie. To nie jest liga grecka czy portugalska. Borussia gdyby grała w lidze francuskiej mogłaby zdobyć mistrzostwo. Wiem że lm jest najważniejszym celem, ale mistrzostwo w lidze mocnej to też coś znaczy. 7 rok z rzędu mistrzostwo. Mało klubów może się tym pochwalić. Ilość strzelonych goli w lidze przez bayern. Dobra gra. Transfery to zależą od panów od góry, nasz zarząd który jest skapliwy, nie będzie wydawał po 100 nln euro na jednego piłkarza, może się to zmieni. Ale może gdyby bayern nie zdobył mistrza, to niektórzy docenią to co mają.

05.06.2020 13:03

@Bayern022 no PSG jakich ma rywali w lidze. Lyon? Średnio grają w lidze. Marsylia też nie może im zagrozić. W bl jest bvb która jest naprawdę mocna lipsk który też z roku na rok jest coraz mocny, czy Leverkusen. Więc może nie grajmy o mistrza, bo co niektórym nie pasuje sam mistrz. Ehh

05.06.2020 12:34

Właśnie mecz z Leverkusen, był za flicka, mimo przegranej, dobrze graliśmy, niestety leon bailey miał swój dzień i pokonał bayern.

05.06.2020 10:06

@Kimas Arsenal, oni są gorsi od Chelsea. The blues zawsze jakiś puchar zdobędą. Liga Europy, a mistrzem Anglii byli nie tak dawno. W nastepnym sezonie mogą powalczyć o coś więcej niż 4 miejsce.

05.06.2020 09:36

Bayern flicka by rozniósł barcelone, oni mają problemy finansowe. Mówię Perez byłby idealny w bayernie. Kupiłby Sane, Havertza, jak to mówią Perez posmarował. Drużyna jest mocna, ale może być jeszcze mocniejsza.

04.06.2020 20:32

@FanGraczyBayern może dest :)

04.06.2020 12:37

Lipsk może być groźny w następnych sezonach. Trzeba na nich uważać.

04.06.2020 12:35

Przecież już jest podobno blisko podpisania kontraktu. Tak sprzedać i nic nie kupić. Głupi zarząd. Dusigrosze.

Edytowano : 2020-06-04 11:06:22

Jeżeli by sprzedali thiago, to trzeba kupić havertza. Inaczej zarząd out. Takie artykuły parzą w oczy. Bo wiemy co z vidalem się stało.

04.06.2020 10:57

@Bayern022 mamy Zirkzee i Arpa. MOŻE chcesz emeryta jak np. Higuian. Spd wtedy gdy javi lub tolisso odejdzie.

03.06.2020 23:38

To kupimy Sane. I koniec narzekania.

03.06.2020 23:23

@hoven Arsenal to on dawna nic nie znaczy. A porównania bellerina z Alaba czy Pavardem jest nie na miejscu. Są o wiele lepsi. I mówisz że alaba nie jest zawodnikiem klasy światowej. To dlaczego Real chce Davida? Bayern ma bdb zawodników.

03.06.2020 22:34

Ten Real to naprawdę nie myślą. Alaba tam myślę chcą na lewą obronę, bo Marcelo coraz starszy, a mendy jeszcze takie dobry nie jest. Znowu ten Real. Mówię, lepiej nie narzekać, tylko cieszyć się gra Bayernu.

03.06.2020 21:23

Trzeba przyznać, że flick przekonał tych którzy w niego nie wierzyli. Ćwiąkala który zawsze o bl tam średnio dobrego mówił (o bayernie zwłaszcza), teraz nazwał go nawet jednym z najlepszych obecnie trenerów na świecie. Po wynikach jakie są,to można się częściowo zgodzić, ALE nie pompujmy balona. Bayern gra piłkę jak za czasów pepa, gdzie z przyjemnością się go oglądało, natomiast za Carlo czy Niko, mecze nie były tak porywające, za Włocha to mecz z Arsenalem był najlepszym w jego wykonaniu.

03.06.2020 19:20

@bayern1987dwa na Mistrzostwach Europy U21 grał bdb. Jako taki rezerwowy za javiego, który i tak przez większość sezonu się leczy, nie jest źle.

02.06.2020 18:15

Prawego obrońce niech kupią, tylko może jako rezerwowego. Może tego desta. I jak byśmy go kupili, to zobaczy kto lepiej będzie grał.

Edytowano : 2020-06-02 16:12:16

Jeżeli by odszedł Tolisso, to może Roce kupić. Espanyol pewnie spadnie to może gdzieś odejdzie. Nie wiadomo co z Martinezem.

02.06.2020 16:00

Brać. Bo znowu będzie brakowało na ławce piłkarzy.

02.06.2020 12:45

@tapczan po 7 latach zdobywania tytułu, to ma być obowiązek? Może tak, ale z roku na rok może się zdarzyć że utracimy mistrza, co może nie dziwić, bo kiedyś ta passa się skończy. Niestety.

02.06.2020 12:14

Bayer jest trudną drużyną. Czeka nas najtrudniejszy mecz które zostały w bl. Thiago by się przydał.

02.06.2020 10:25

Ballack to był zawodnik, jedna z naszych gwiazd. Gorezka nie jest na razie na poziomie Ballacka, też raczej będzie rezerwowy gdy wróci thiago. Ale nie jest zły.

01.06.2020 21:31

@Piter1985 ktoś pisał że,, werifikacja'' miała być z meczem z Dortmundem. Oczywiście w lm są lepsze zespoły od bvb, ale mimo wszystko, widać że ten duet się sprawdza :)

01.06.2020 14:43

@Matilegolas w sobotę to było :)
Ale to nic. To teraz niech zabiorą głos osoby dla których Gorezka i Pavard są tacy przeciętni. Chcą desta, bo pavard słaby.

01.06.2020 12:43

Przez te newsy, już się odechciewa tego transferu.

01.06.2020 12:28

No właśnie, flick pokazał, że umie przygotować zespół, pod różnych rywali. Z borussia, zagrał, jak Juventus czy atletico, pokonał drużynę która na własnym stadionie wygrała z PSG, oraz zremisowała z Barcą. Więc to pokazuje flick może być nowym heynkesem.

01.06.2020 10:28

No trzeba przyznać rację, nie ujmując innym klubom. Ale widać że kimmich ostatnio gra znakomicie na tej pozycji i razem z thiago tworzą fajny duet. Wczoraj było mówione, że tylko Neuer i Lewy weszliby z buta do innej topowej drużyny. Otóż nie. Kimmich i thiago również. Alaba i w tej formie Davies też. Doprawdy zacznijmy doceniać co mamy, bo zespół gra super i w Dortmundzie to pokazał.

01.06.2020 09:22

@Bayern022 mimo wszystko z gute jest śmiesznie. Jego prawdopodobnie wymyślone zawody jak skoczek, czy przyszły lekarz, mogą ubawić Tylko trzeba trochę kulturalnie się wypowiadać.

31.05.2020 21:54

Gute ma bana? NIE DLACZEGO!!! Tak Bruno Fernandez gralby u nas i tak byłby krytykowany xd

31.05.2020 21:16

Naprawdę musi być jeden najlepszy pomocnik na świecie? Jest wiele takich, wśród nich jest Thiago. Też zastanawianie się który jest lepszy. Kante czy kimmich. Obaj są świetni.

31.05.2020 19:39

@hoven ja bym alabe za takiego słabego nie uważał. Thiago, Muller, Kimmich też jest klasa światowa. Gnabry też pomału wyrasta na takiego gościa. I Davies.

31.05.2020 19:29

@Szymson tylko nie wiem czy go kupimy, bo jeżeli naszym nic się nie zmieni i będą targować się o każdy milion, a havertz będzie kosztował gdzieś 80 mln, to go nie kupią. Ale mam nadzieję że tak nie będzie.

31.05.2020 15:54

@josh1982 oczywiście. A niektórzy jeszcze narzekają. Przecież jest bardzo dobrze. Cieszę się że bayern tak gra. Tu powinno być pochwały dla bayernu. Mecz z borussia pokazał siłę bayernu, niektórzy mówili że to weryfikacja bayernu, myśleli że będą mieli powód do hejtu. Że z słabymi rozwalamy, a silnego rywala już nie :)

31.05.2020 14:49

@dzordan o Philippe ci chodzi? Też chciałbym żeby został(przez sympatię do brazylijczyków Ronaldinho czy kaka) . Nawet z ławki. Ale rummenige chyba zdecydował że wróci do barcy.

31.05.2020 11:19

@szczebelek Gnabry jest naprawdę bdb piłkarze, wiadomo że nie jest on robbenem, ale trudno znaleźć następcę duetu Robben, Ribery, podobnie jak w Realu z CR7. A gnabry pokazał że umie strzelać w ważnych meczach w lm. Gorzej z Coman, bo kontuzje go ciągle łapią.

31.05.2020 11:03

@Bayern022 przecież gorezka gra bdb. Wogóle jak widzę komentarze podczas niektóre to trochę śmieszne. Wrzutki Comana rozumiem. Ale każdy gracz popełnia błędy, a tutaj nikomu nic nie umknie:) Ogólnie to wiadomo że ktoś bardziej jest widoczny w meczu, a drugi nie.

Edytowano : 2020-05-31 10:28:31

@TomiiFCB mecz zdominowany przez bayern. Oczywiście Davies klasa światowa, z golem, pavard też zamyka niektórym gęby, zagrał bdb. Gorezka zagrał przyzwoicie, jak i kimmich. Najgorzej zagrał Gnabry który jakoś nie jest jeszcze w swojej najwyżej formie. W 2 połowie to zagrał Cuisance, Zirkzee, odriozola nawet. Ale tempo nie było już takie szybkie.

31.05.2020 10:23

Finał Chelsea z United też pamiętny. Terry się pośliznal i trafił w słupek. Oczywiście finał z 2005 roku też pamiętam, i byłem w tym meczu za Milanem, mimo że w drużynie liverpoolu bronił Dudek. Bayern w tamtym sezonie odpadł bodajże z Chelsea i był to ćwierćfinal.

30.05.2020 22:37

@GuteSpiele zwłaszcza w 2018 powinniśmy być w finale.

30.05.2020 22:11

Kiedyś był trudniejszy dostęp do meczów. Zwłaszcza ligowych. Lm na szczęście była w publicznej lub na Polsacie.

30.05.2020 22:09

@Marienplatz nie ma szans. Mecze w całej Europie, więc przemieszczanie się osób z różnych krajów.

30.05.2020 21:16

Oglądanie bayernu za Flicka to sama przyjemność. Maszyna to mało powiedziane. Za Carlo czy Kovaca nie było takiej pewność że przy 3:0 już masz wygrany mecz, ale to bardziej za czasów Chorwata. Szkoda że liga mistrzów będzie w sierpniu, bo teraz byłby finał, i nie wiadomo czy nie gralibyśmy w nim.

30.05.2020 21:11

Bayern powrócił do czasów piłki heynkesa i pepa. Pięknie się to ogląda.

30.05.2020 19:25

Gute spiele lubi to. Duet stoperów alaba - lucas. Liczę na dobrą współpracę tej dwójki.

30.05.2020 17:32

Jaka się dyskusja zawiązała. Obecnie to gdyby Alaba grał na lewej stronie, to pewnie gralby solidnie, nigdy nie zawodził, jednak Davies przezentuje się lepiej, zachwycając cały piłkarski świat.
@FanGraczyBayern kimmich gra coraz lepiej na sp, i zaczyna już wszystkich przekonywać że nadaje się do środka pola.

30.05.2020 16:57

Musi przedłużyć. Wczoraj jeszcze popatrzyłem na mecz bayeru z freiburgiem i havertz w tej rundzie jest niesamowity. Sane i havertz te transfery byłyby super.

30.05.2020 14:49

@Arkady142 zgadza się. Borussia bez Polaków nie byłaby tak popularna u nas w kraju, gdyby nie trio czy Smolarek. Bayern u nas ma kibiców wielu sprzed 2014 roku kiedy lewy przyszedł.

29.05.2020 18:15

@FanGraczyBayern ja marzę żeby kiedyś prezesem został Perez, to może nawet Neymar do nas przyszedł. Wiadomo że on nie do końca,, normalny'' jego zachowany, ale technicznie jest bardzo dobry, nawet lepszy od Sane.

29.05.2020 13:00

@FanGraczyBayern nie obrażaj Gnabrego. Bo Sane jest po kontuzji, i nie wiadomo czy będzie tak grał jak wcześniej. Coman też technicznie nie jest zły, tylko te wrzutki.

29.05.2020 11:32

@szczebelek perisic z ławki jest bdb, i jeszcze nie jest u końcu kariery. Może on zagrać w 1 składzie. Albo holender. Nie ma Cou, thiago, sule, tolisso więc dlatego tak wygląda ławka. Ale nie jest źle. Cuisance też niech się pokaże, bo 5 min w meczu nic nie mówią o nim.

29.05.2020 10:23

Sprzedać Arpa, bo gość nic nie gra. A pensje ma dużą. Jeżeli chodzi o Lm to trzeba zauważyć że Chelsea będzie jeszcze grało ligę, bo oni znowia rozgrywki w pol. czerwca.

29.05.2020 10:14

@szczebelek gnabry jest na podobnym poziomie, natomiast Coman wydaje się słabszy od Sane, ale nie wiemy jak będzie wyglądać po kontuzji.

28.05.2020 17:42

@karl1985 Co?! Do czego to doszło, że kibice nie chcą żeby ich klub zdobył mistrza. Każdy puchar dobrze smakuje, mistrz też. Głównym celem jest lm, ale bayern chce co roku zdobywać majstra.

Edytowano : 2020-05-28 12:12:30

A poza tym, nie chciałbym żeby bayern był krytykowany, że nie potrafią zdobywać już mistrza, mimo że grają bardzo dobrą piłkę dla oka.

28.05.2020 12:09

Tak, a za kilka lat będzie że Ronaldo mógł trafić do bayernu w 2018 roku.

28.05.2020 11:05

@bayern1987dwa ja uważam że takim składem jesteśmy w stanie wygrać lm. Oczywiście są słabsze ogniwa, ale nie oznacza że nie możemy sobie poradzić z taką barcelona czy Juventusem. Może chodzi ci o poszerzenie kadry, to tak, bo wielu u nas jest graczy podatnych na kontuzję.

28.05.2020 11:02

@bayern1987dwa co ty gadasz. Już marudzenie. Lm powinniśmy mieć już kilka razy, sam lewy gdyby strzelił w realem 2 lata temu przynajmniej bramkę to byłby finał. Popatrz na Juve, oni byli tyle razy w finale, a nie udało się.

28.05.2020 09:32

Ciekawe jak z tymi transferami, Sane blisko, ale jednocześnie daleko, a Kai nie wiadomo czy do nas trafi. Jeszcze wracając do wczorajszego meczu, to jednak boateng dobrze zagrał. Widać że flick umie zdyscyplinować takich piłkarzy jak Jerome.

27.05.2020 11:46

@TomiiiFCB jak leroy nie wypali to, wtedy powiesz. Nie rób z niego boga. Ja nie wiem po co narzekać po takim meczu.

27.05.2020 10:26

Bayer Leverkusen dzisiaj się nie popisało. Może z nimi też się łatwo rozprawimy. Dzisiejszy mecz mógł się inaczej potoczyć. Były sytuację gdzie borussia miała całą wolną stronę i te nie wykorzystała. Gdyby haaland strzelił bramkę to mogłoby się skończyć inaczej. Davies jest niesamowity. Trochę brakowało thiago, ale jednak borussia miała więcej zdrowych piłkarzy.

26.05.2020 23:17

@jastrzab123 nie ma co narzekać.

26.05.2020 20:39

@Globin23 niestety. Niektórzy myślą że bayern ma zawsze wygrywać i ładnie grać. Nie zawsze się uda wygrać.

26.05.2020 20:37

No i dobrze że nie było karnego dla nas. Wyrównało się za akcję z boa.

26.05.2020 20:29

Ja chce zwycięstwa w lm!!!!!

26.05.2020 20:25

Cou z ławki, byłby fajną opcją. A tak kontuzje jak zawsze. Ale perisic też z ławki może dać. On lepiej gra jak wchodzi niż jak gra cały mecz. Zirkzee też bym zobaczył.

26.05.2020 18:24

@hoven a jak wygraliby mistrza, to by uważali się za najlepszych w Niemczech. Dlatego trzeba im te plany popsuć i wygrać.

26.05.2020 17:25

Powiem tak, jeżeli bayern nie zdobyłby mistrza w tym roku, to może zarząd rzuci pieniądzem, i kupimy Sane i havertza. Skład mamy bdb, ale trzeba go ulepszać.

26.05.2020 12:44

Trzeba się przygotować na różne warianty, i na tą najgorszą. Borussia u siebie pokonała PSG oraz remisowała z barca jak się nie mylę. Ale zobaczymy. Będzie dużo bramek.

26.05.2020 10:45

Ja chcę by lipsk, Leverkusen i borussia M. straciły pkt. A der klassiker to sprawdzian dla borussi. Czy są w stanie pokonać bayern. Zobaczymy.

25.05.2020 23:48

Boa jest najsłabszym ogniwem w obronie. Davies, pavard i alaba grają o wiele lepiej. Szkoda że sule nie wrócił jeszcze. W lucasa wierzę.

25.05.2020 20:55

@KingWizard szkoda że w 2018 roku nie zdobyliśmy trypletu. Real z pomocą sędziów awansował do finału lm, a bayern grał lepiej. Później chłopaki nie mieli motywacji, do zdobycia pucharu niemiec. To byłaby historia. W sezonie 2017/2018 Bayern po zwolnieniu Carlo, jupp idzie ratować bayern i wygrywa tryplet. No cóż. Inaczej się potoczyło.

25.05.2020 20:52

@szczebelek hazarda da się zatrzymać. Ale masz rację. Borussia teraz to taki Ajax z tamtego sezonu, tylko bvb w lm o wiele gorzej poszło.

25.05.2020 14:46

@szczebelek za niego pewnie Sane przyjdzie i problem się częściowo rozwiąże. Z borussi to Sancho fajna opcja, a hazard ja wiem. Wolałbym jego starego brata.

25.05.2020 14:16