DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 31

Nie ma co się oburzać, nie jest pewne że do nas trafi, raczej na Sabitzerze się skupia. Mimo wszystko rok temu pod koniec okna były 4 transfery. Ale nie jestem pewien czy Hoffman tak chodzi po głowie zarządu.

24.08.2021 20:53

Jeżeli chodzi o transfer Sabitzera to dzisiaj w KS Gąska gość Bundestalk jednak pochwalił Bayern że chce zbic cenę za Sabitzera, czyli @AdiFantasti też tak robili tylko Barca popsuła Bayernowi plany. No cóż nie wiadomo co będzie z tym transferem. Powinien być na dniach.

Edytowano : 2021-08-24 15:54:46

Z Destem

Edytowano : 2021-08-24 16:06:39

@hoven może rzeczywiście chcą zbic z ceny?

24.08.2021 15:54

@seco555 ale ja sam pisze xd. Podam Ci przykład. Jeżeli będzie artykuł że Sabitzer nie podpisze kontraktu z Bayernem to co powiem
A) pochwalę zarząd powiem ze mamy szeroka kadrę i jest dobrze
B) skrytykuje Bayern za zaprzepaszczenie takiej okazji i nie wydaniu tych 13-14 mln euro.
A jak podpisze to
A) pochwalę zarząd za taki ruch i ich pochwalę
B) Nie będę zadowolony z tego transferu
Wiesz jak mówi @szczebelek są rzeczy które mi się podobają a są które nie. Może się tak wydawać że jednego dnia pisze dobrze a drugiego źle ale to zazwyczaj się nie zdarza. Nie wiem czego niektórzy się oburzyli,ale nie jednostronny, tylko po środku. Rozumiesz?

24.08.2021 12:27

@seco555 czego się mnie czepiasz. Ja nie jestem tylko negatywnie nastawiony na zarząd, tylko umiem dostrzec plusy, w tym artykule widać że Kahn chyba widzi że młodzi nie wystarcza więc czego mam krytykować.Jak jest news gdzie Sprawy z Sabitzerem się dłużą czy problem z przedłużeniem kontraktu to mi się nie podoba
@szczebelek oczywiście, o to chodzi. Niektórzy myślą że albo jesteś optymista i piszesz tylko pochwały, albo pesymista i tylko wytykasz błędy.

Edytowano : 2021-08-24 11:51:14

@FanGraczyBayern nie muszę zakładać konta.

Edytowano : 2021-08-24 11:59:07

@makaay a kontrakt Kimmicha mam nie chwalić. Jak podpiszą Leona to pochwalę transfer a jak dajmy na to nie przedłuży to co zrobię? Chyba nie pochwalę. To chyba logiczne że że jak zarząd robi dobre transfery czy przedłuży kontrakt to pochwalę a jak coś złego to w drugą stronę. Przecież nie pochwale na przykład transferu Sarra bo to byłoby głupie,bo się nie sprawdził.

24.08.2021 11:49

@sylwester123 zadowolenie, na tej stronie?! To niemożliwe.

24.08.2021 10:33

Coś to długo trwa
Już trzeci news o Sabitzerze. Niech w tym tygodniu będzie potwierdzony. Nie zdziwię się też że jutro będzie coś w stylu że Sabitzer przejdzie jak odejdzie ktoś z Bayernu, czy zarząd jednak weźmie go za darmo.

23.08.2021 22:15

@hoven pochwal lepiej przedłużenie umowy przez Kimmicha, następny będzie Leon. Może jednak praca domowa z kontraktami została częściowo odrobiona.

23.08.2021 17:19

@GuteSpiele nie masz racji, takie dyrdymały piszesz ze głowa mała. Jak można powiedzieć że Kovac wygrał Mistrza i PN z Bayernem a Nagelsman nie? Pomysl, jeszcze się nie zakończył sezon a może się okazać że gra będzie lepsza niż za Nico i trofea podobne, bo na LM aż tak się ni3 napalam. Chociaż mam nadzieję że będzie ćwierćfinal, a nie jak Kovac poległ całkowicie z Liverpoolem.

23.08.2021 14:02

Naprawdę tak się męczyć z tym transferem? Okaże się że zatrudnimy Riberiego i kogoś za darmo bo wreszcie te łby z zarządu otworzą oczy, jak nam się zamkną.

23.08.2021 12:40

I bardzo dobrze. On musi zostać i będzie grał przez te 3 lata minimum. Widzę że prezentacja była na stadionie to może dlatego że dopiero teraz Bayern grał u siebie bo Bild pisał że tydzień temu go zaprezentują. Gorezka też raczej za niedługo przedłuży.


@GuteSpiele miało być koniec na tej stronie, pamiętasz? A widzę że tylko co komentarz to źle o Nagelsmanie. Gościa chciał kilka lat już Real a Kovaca to nawet nie spojrzeli. Może chciałbyś zobaczyć powrót amatora Kovaca, zamiast młodej szkoły trenerskiej. Miej pretensje do Hasana.

Edytowano : 2021-08-23 12:10:22

Ty się chłopie ogarnij, zmieniłeś się. To już z Hovenem się lepiej gada, mimo jego specyficznego tonu. Kogo mieliśmy zatrudnić? Loewa?!

Edytowano : 2021-08-23 12:17:17

Conte.. nie wiem. On raczej w LM daleko nie zachodził. Nagelsman był w półfinale LM i tam z PSG przegrał. Nagelsman bardziej pasuje do Bayernu.

23.08.2021 12:06

Mają czas jeszcze ponad tydzień. Chociaż jego niech kupią.

23.08.2021 00:04

Mnie w Hainerzw wkurzają jego wypowiedzi że mamy znakomity skład i że jak to będzie długo Julek prowadził Bayern. W tym tygodniu zarząd musi sprowadzić z tych 2 zawodników. Chociaż dzisiaj nie wiem co jest przyczyną takiej gry. We wtorek z BvB gra wyglądało fajnie, obronna Top a teraz 2 min. i takie błędy. W 1 połowie obronna zagrała dobrze. dobrze Przyczyna jest forma Leona i Kimmicha, nie ma spokoju w środku pola. Gnabry jednak 2 mecze ostatnio i bardzo dobrze gra. Nie jest źle. Tylko gdyby kadra była kompletna tydzień przed rozpoczęciem sezonu byłoby spokojniej. Dlatego teraz nie rozumiem GuteSpiele który coś ma do Julka. A nie przegrał jeszcze meczu(nie liczę sparingów gdzie grała 2 drużyna xd). Powiem krótko
DO ROBOTY ZARZĄD.

Edytowano : 2021-08-22 21:49:28

@GuteSpiele nie miałeś zniknąć

22.08.2021 21:35

@hoven co Kahn studiował tak z ciekawości? Oczywiście szanuję Kahna ale musi mieć jaja i wyrzucić tego paralityka tak zwany dyrektor sportowy.
@GuteSpiele Nagelsman jest dobrym trenerem, to wina Brazzo.

Edytowano : 2021-08-22 20:37:58

Może Loewa chcesz na trenera?

22.08.2021 20:36

Widać że trollespiele w formie. Panowie wytłumaczcie mu ze TO HASAN JEST WINIEN I KAHN, HAINERA TEŻ DAJE BO OBSERWUJĘ RYNEK TYDZIEŃ PRZED ZAMKNIĘCIEM OKNA.

22.08.2021 19:35

Fatalny mecz. Tylko tych debi** Hasana i Hainera którzy muszą poszerzyć skład a tylko między sobą się nie powiem co . Nowa era itd.

Edytowano : 2021-08-22 19:26:56

Davies gral przeciętnie druga bramka to jego wina. Lewy nie tak źle.

Edytowano : 2021-08-22 19:27:44

I Kimmich i Gorezka grają słabo. Nie zasługują na kontrakt tak wysoki.

Edytowano : 2021-08-22 19:29:54

@WayeThe myślę że Gutek nadal myśli że Chelsea jest gorsza od Bayernu xdddd trzeba uczepił się Nagelsmana a Brazzo penwie wybieli. Dziwne...

22.08.2021 19:25

Wszyscy jakoś grają słabo. Nie ma płynności.

Edytowano : 2021-08-22 18:25:52

Czego wszystkim podskakuje piłka, każdy boi się uderzyć. A Hasan z Hainerem obserwują rynek.

Edytowano : 2021-08-22 18:26:52

Mi się nikt tak nie podobał

22.08.2021 18:20

Zadziwia mnie twój spokój panie Hainer. Ocenie Pana 1 września jak Pan obserwuję rynek i czy przyjdzie chociaż ten Sabitzer. Z Lewym bym mimo wszystko przedłużył kontakt, bo Haaland nie przyjdzie tutaj, bo znowu kibice BvB powiedzą że ich osłabiamy, jak za czasów Kloppa. Szkoda że Lukaku odszedł do Chelsea bo byłby bardzo fajnym napadziorem.

22.08.2021 14:55

@hoven akurat jak mówię Chelsea jest fajna drużyna, która ma mocny skład i nie mogę powiedzieć że Chelsea jest gorsza od Bayernu bo mają LM w tym roku. United też lubię częściowo za ich wspaniałą historie, mają teraz mocna drużyne tylko muszą najpierw wychodzić z grupy LM, czy nawet wygrać LE co im się nie udało. W Bl BvB czy Lipsk maja mocne drużyny, popatrz na Lipsk Olmo, Silva, Nkunku, Szoboszlai, Forsberg (my Polacy go bardzo dobrze pamiętamy) czy Sabitzer (jeszcze).

22.08.2021 11:36

@hoven a ci proponuję oglądać Chelsea Arsenal, jak tak cie boli gra niektórych naszych piłkarzy to lepiej pooglądać hit Pl(mimo wszystko mecze Chelsea z Arsenalem można nazwać hitem). Vin Dijk to wiadomo że klasa światowa i tutaj nie można się dziwić że gra solidnie. Ale chłopie po co porównania do naszej drużyny!! Chcesz pokazać że mamy jakiś gorszych pilkarzy od innych? Owszem nie jesteśmy najlepsza drużyna na świecie, ale mimo nadal jesteśmy w Topie więc jeżeli ma cie ucieszyć wiadomością to mogę powiedzieć że Holender jest lepszy od Lucasa.

Edytowano : 2021-08-22 10:32:38

@hoven owszem to jest dobry transfer ale taka była klauzula. 80 % użytkownikow DieRoten ma pozytywne zdanie o Lucasie. Tylko musi być zdrowy!! Z Upamecano mogą być mocna para. Chwalę zarząd za taki ruch

22.08.2021 10:18

Tak wbiłem na FCBarca com to jakoś aż tak dramatu nie ma, jest krytyka, ale nie jest tak źle.
@GuteSpiele kadrowo są na pewno równi. Napastnicy prawie na równi pomoc też na równi. I mają szerszą kadrę. Chociaż nie ma przepaści. Chelsea mi imponuje. Zrobiła progres od meczu z nami.

21.08.2021 22:56

Nie przesadzajmy z BvB. Każdemu może zdarzyć się zły mecz. Jutro Bayern zremisuje i co wtedy? Lipsk wczoraj dominacja a przegrali 1 mecz. Na razie to początek sezonu. To tak samo jak negatywne ocenianie Upamecano.

21.08.2021 17:56

To może w następnym tygodniu trafi Sabitzer do nas. Zobaczymy. Nie można tego zepsuć.

21.08.2021 17:39

@hoven nie chce cie obrazić ale jak kiedyś mówiłem przez twoje wyliczenia czasami odechciewa się oglądać Bayernu. Bo umiesz przedstawić sprawę nawet nie tak straszna w bardzo złym świetle. O Hasanie to możesz pisać bo tu masz rację ale z Alaba czy Boa wiesz jak było. Gdyby nie Neuer byliśmy wicemistrzami. Upamecano jest lepszym stoperem który teraz nie wygląda źle a jak dojdzie do formy swojej najwyższej to będzie Top. Więc tu jest przykład czarnowidztwa.

20.08.2021 17:47

@hoven znowu zaczynasz. Wiesz odeszli Thiago Boa czy Alaba ale Upamecano, Sane, Musiala też dają dużo druzynie. Kolega ładnie to przedstawił a ty nadal chcesz z tym dyskutować. Wyniki są dobre. Owszem jeszcze trzeba poszerzyć kadrę ale jakość też przyszła do nas.

Edytowano : 2021-08-20 14:53:05

W obronie taki Dayot to jest na pewno lepszy niż Alaba czy też Boateng.

20.08.2021 14:49

@sylwester123 po co zaczynasz gownoburze. Jakieś porównywanie kadry. Przestań, co ma na celu takie hipotezy że jesteśmy poza 5 zespołów z mocna kadra. Na razie tytuły nas bronią. Więc nie wiem z czym wyskoczyłeś xd

Edytowano : 2021-08-20 14:38:23

@nyy32 może nawet Ronaldo se kupić i tak penwie nie będzie LM. Tam ego wywali że tylko trofea krajowe zdobędą.Mozemy być nawet w 30 miejscu czy 40. Nie ma znaczenia.

Edytowano : 2021-08-20 14:47:02

@nyy32 nie jest na miejscu. Co chcesz tym wskurac? My LM wygraliśmy rok temu to się nie nastawiaj na tytuł.

20.08.2021 14:36

@AdiFantasti nie wiem dlaczego tak długo czekają, nie są przecież Thiago który nie może się zdecydować czy podpisać kontrakt czy odejść. Jeżeli się dogadali to co mo pójść nie tak. Długopis się złapie podczas podpisywania kontraktu:)

20.08.2021 11:02

@Edmund co za głupoty gadasz, jak już osiągnęli porozumienie to chyba tylko strategia na Thiago czyli rozmyśl się przed podpisaniem kontraktu, a wiemy że Kimmich czy Leon chca tu zostać, a Hiszpan nie do końca.

20.08.2021 09:18

@Mort uspokój się chłopie, jak Dejwid odszedł do Realu to przyszedł Upamecano. Tu jestem pewny że zastąpia Lewego kimś dobrym. Tutaj chodzi żeby dać szansę młodym by w Bl więcej pograli lub w PN. Stanisic sprawił że prawego obrońcę nie trzeba kupować bo z mocnymi rywalami nie odstaje. A jeszcze jest Richards Ch. Sieb też może być Musiala czy Stanisiciem.

19.08.2021 17:42

@Reeken89 no nie wiem. Jakie obowiązki ma Hasan w Bayernie. Siedzę na meczu na ławce, czy teraz załatwianie piłkarzy. Plusem jest to że rok temu ściągnięto 4 pilkarzy pod koniec okna. Myślę że kupią kogoś. I Cuisance zostanie sprzedany, najlepiej gdzieś do Francji za te 8-10 mln
@FanGraczyBayern nie wierzę by przedłużał kontrakt jak chce odejść. By już dawno Sabitzer miał nowy kontrakt. Ale jak się dogadał z Bayernem to nie wiem ile zostanie w Lipsku.

19.08.2021 14:59

@Reeken89 może uda się sprzedać Ciusanse, którego na ławce nawet nie widziałem w tych 2 meczach ostatnich. Sabitzer przyjdzie albo teraz albo za darmo za rok, a Tolisso za rok odejdzie za darmo. Zgodzisz się z taką teza, która jest możliwa?

19.08.2021 14:29

@FanGraczyBayern zapytaj się tego dziennikarza jak tam Kimmich z nową umowa w tamtym tygodniu. Bo miał podpisać. Chociaż Kehrer nas nie potrzebny. Sabitzera niech ściągną.

19.08.2021 13:19

Nie mam słów. Hainer to amator, jak Kahn czy Hasan. Gdzie transfery? Wydaje mi się że oni nic nie umieją załatwić.

19.08.2021 11:20

Niech te okienko się już skończy. Takie pierdzieluchy że Lewy odchodzi, to jest mało prawdopodobne. Tak samo Ronaldo też miał niby agent szukać klubu. Z tych transferów nic nie będzie. A mam pytanie bo tak wierzycie dziennikarzom. Gdzie ten Kimmich z nowym kontraktem. Według Bilda miał podpisać już w tamtym tyg. A Kimmich nie ma agenta więc chyba już się dogadał.

19.08.2021 11:14

@Abzyrl no wczoraj napisałem że się pomyliłem, ale miałem wtedy gorszy humor gdy pisałem że BvB wygra (co było też możliwe). Niektórzy gorzej jeżdżą po klubie i przez to chyba za bardzo poszedłem w stronę krytyki. A co do Haalanda to wczoraj został wyłączony przez duet stoperów naszych, chociaż był blisko strzelenia gola, nie grał źle.

18.08.2021 14:42

@Abzyrl Uwaga bo może cię złamać, ale Neuhaus aż tak rewelacyjny nie jest. Jest dobry ale narazie jakoś wolę Sabitzera. Dużo jest utalentowanych Niemców jak Havertz czy Wirtz i właśnie oni robią lepsze wrażenie. Ale za darmo na rezerwę można go wziąść. Neuhaus z Bayernem w piątek nic wielkiego nie pokazał, dostał nawet żółta kartke.

18.08.2021 14:19

@Prodigy82 co ty gadasz xd. Widzę że nie dokładnie ogladasz mecz. Wczorajszy mecz jak i poprzednie der klassikery to znakomita reklama Bl. Dwóch gigantów w ataku po jednej i drugiej stronie. Owszem wczoraj BvB miał duże braki w obronie, ale nasza obrona nie jest kulawa.W tamtym sezonie była ale nie teraz.

18.08.2021 13:21

Chyba nie dojdzie do tego transferu. Ile można czekać.Jeżeli nie można wyłożyć 18 mln euro na zawodnika to co dopiero wydać 40 mln euro. Jestem wkurzony.

18.08.2021 11:55

Jakie mile zaskoczenie, to że wszyscy rzucają się na Upamecano że źle grał UWAGA W MECZU OTWARCIA Bl jest śmieszne, gdzie owszem popełniał błędy ale nie był tragiczny. Widać było różnice między Upamecano a Alaba. Stanisic to bardzo dobry prawy obrońca jak mówiłem po pierwszym spotkaniu a niektórzy nadal płaczą nad Dumfriesem, czy Richardsem za którego gdyby udało się zdobyć 10 mln euro to byłby dobry deal. Widać że Nagelsman wie lepiej. Owszem jak FanGraczyBayern podkreślił warto kupić jeszcze Sabitzera czy nawet skrzydłowego bo Coman nadal może być kontuzjowany a u forma jest nadal bardzo słaba. Na pewno będzie jeszcze krytyka na Julka i Bayern ale cóż poradzić. BAYERN UMIE GRAĆ WIELKIE MECZE.

Edytowano : 2021-08-17 23:00:15

@WayeThe to by dostali oklep od Sheriffu xd Legia owszem nie grała źle w tych eliminacjach ale Pekhart nie jest na miarę LM. W 2016 mimo wszystko jakoś ten skład był lepszy.

17.08.2021 22:57

Co już Gorezka zły? Nie komentowałem podczas meczu bo mimo wszystko jest żałoba na stronie, ale jednak Bayern dał radę. Też myślałem że BvB może wygrać ten Superpuchar ale jednak było inaczej.
@hoven jak Oceniasz boki obronny Bayernu, Davies Stanisic? Mówię dać Chorwatowi szanse i będzie dobrze.

17.08.2021 22:35

Panowie, a z tym Viaplay jest bezpieczne podawanie karty bankowej? Bo wielu jakoś nie chce podawać tej karty do rejestracji do tej platformy? Teoretycznie to 1 miesiąc jest bezpłatny to po co wymagają tego?

Edytowano : 2021-08-17 17:29:36

@Mort no nie wiem, tylko to nowa platforma i jakos nie jestem pewny. Jeszcze ten Borek komentuje. Dzisiaj się dowiedziałem w magazynie w Kanale Sportowym że Upamecano i Sane już grają słabo w tym sezonie chociaż to 1 kolejka. To oceniając magazyny w KS to najlepiej wolę Magazyn o premier league oraz włoskiej. Tutaj albo Bayern i Lewy albo piękna gra BvB jak co roku na jesieni w Bl.

17.08.2021 17:18

@hoodykr przecież mówię że my będziemy się bić o 3 miejsce w lidze.

Edytowano : 2021-08-17 11:30:25

@FanGraczyBayern a czego, piszę jak inni. Jak można umniejszać Daviesowi czy Gorezke,to czego ja nie mogę wyrazić swojej opinii. Większość mówi tutaj nawet że BvB może wygrać Ligę. Więc nie czepiaj mi się.

17.08.2021 11:23

1.Po pierwsze ten puchar nie jest jakoś ważny.
2.BvB jest faworytem i raczej oni zgarną ten puchar.

17.08.2021 10:38

@Birke chyba tylko Viaplay. Niestety. Chociaż ja chyba założę konto bo ludzie chyba są raczej zadowoleni.

17.08.2021 08:07

@Arkady142 dlatego chce szacunku dla Gerda i nie wyzywanie się jaki nasz klub jest słaby. O kulturę na stronie mi chodzi.

17.08.2021 08:06

@Patryk233 po co sprowadzać jak i tak mistrza nie zdobędziemy. W tym roku to 3, 4 miejsce a jutro przegramy.

16.08.2021 18:56

Na 100 procent Bayern przegra ten mecz. BvB jest teraz głównym faworytem do mistrza.Lipsk drugie miejsce.

16.08.2021 17:50

Niech jutro też będzie taki kolor może wreszcie nie będzie takiej patologii w komentarzach podczas meczu,czyli BvB nas rozwali Coman jest słaby itd.

16.08.2021 16:11

@hoven chłopie co ty [wycięte]****?! Davies to TOP na świecie na swojej pozycji a Stanisic to mówię że może stać się dobrym zmiennikiem. Teraz Pavard jest 1 wyborem. Umniejszasz Bayernowi tymi wypowiedziami. Davies spokojnie mógłby być 1 w każdym klubie nawet w tak wczoraj wychwalanym PSG.

15.08.2021 14:10

@ZielonyPomidor to jemu kurde nie kibicuj. Ja cię to meczy i marudzisz to chociaż nie obrażaj.

15.08.2021 13:38

@Nookie a Barca kiedyś postawiła na młodzież i dominowała w Europie. Nawet ostatnio Pep mówił coś takiego że teraz mało stawia się na wychowanków czy coś podobnego. Dlaczego my nie możemy Sranisicia wprowadzać. Grał lepiej pewniej niż pewien Francuz, a Davies też początkowo popełniał błędy. Nagelsman może go zbudować na miarę solidnego obrońcy a nawet może Pavarda wygryźć chociaż to jest mało prawdopodobne.
Tak więc niech zostanie. Widzę też że tutaj jest mała wiara w naszych młodych piłkarzy, Musiale też nikt penwie nie stawiał. Jeżeli mamy aż takie problemy w klubie to można postawić na młodzież.

15.08.2021 13:36

@hoven nie będę z tobą się kłócił bo to nie ma sensu. Bayern jeszcze pewnie zmocni pozycje, może kupią Sabitzera czy tego Kehrera. Jeżeli nie to oni poniosą konsekwecje i bardziej będą aktywni na rynku transferowym. Chelsea lubię i widzę że się zmacniaja. Mnie też boli czasami że zarząd nic nie robi(może robi tylko nie może się dogadać), ale co można zrobić. Wiem natomiast że mamy markę która nawet za Kovaca nie wypadła z topu tu każdy inaczej może rozumieć. Dużo musiało by się stać niedobrego żebysmy spadli z poziomu klasy światowej. Jak misza zauważył. Zapytaj się innych kibiców Realu czy nawet Chelsea oni też mogą zrobić taką długa listę błędów jaki ich klub POPEŁNIŁ.UWAGA NIE MA KLUBU IDEALNEGO I MY TEŻ NIM NIE JESTEŚMY. Co też pokazałeś na podstawie Hasana który jest negatywna strona zarządu.

I też nie wiem ale przez niektóre tutaj opinie czasami nie chce mi się oglądać Bayernu.

Edytowano : 2021-08-15 13:29:33

@hoven w pewnym sensie widać że kadra jest węższa, ale nie mówić czy jesteśmy gorsi czy lepsi. Bo mimo wszystko wygrywamy Bl gdzie też są mocne zespoły a LM zdobyto dokładnie rok temu. Wiec widc że wielu graczy odeszło, ale ja mam taki charakter że chce widzieć pozytywy jak np. W Stanisic

15.08.2021 13:15

Zazdroszczę wam że macie taką piękna historie, PSG musi budować wszystko od nowa. Mamy mocny skład ale wszyscy się z nas śmieją że od kilku sezonów nie umiemy wygrać LM.

15.08.2021 10:30

To jest cyrk co się dzieje na tej stronie, ja lubię chwalić Chelsea czy United za ich transfery, na pewno będą wielkie mecze między nimi, Chelsea też już uważam topowa drużyna i obecnie są na tym samym poziomie co Bayern, PSG też można pochwalić za okno. Ale żeby umniejszać klubowi któremu się kibicuje. Niektórzy zachowują sie jak dzieciaki i nie chce porównać do Bayernu. Że np. Chelsea wygrała z Arsenalem czy United mają szerszą kadrę i już porównanie do Bayernu. Tak się bawicie?

Edytowano : 2021-08-15 10:27:29

Dobra wcielę się w kibica PSG. Owszem dostaliśmy Messiego, Hakimiego czy Winajduma ale nie wygraliśmy ligi czy odpadliśmy z LM z City. Gdyby nie szejki nie bylibyśmy w tym miejscu gdzie jesteśmy.

Edytowano : 2021-08-15 10:28:23

@FanGraczyBayern to ja wiem to mówię że są mocni.

15.08.2021 10:23

@LukaszDuda to chyba nie wiem od kiedy interesujesz się piłka ale jak rozdajesz nagrody na początku sezonu to glatuluje geniuszu. Real mając Zidane, Figo Ronaldo czy Beckhama nie wygrali LM, więc tu też może być podobnie
@hoven to wytłumaczyłem wyżej. PSG mimo tych transferów nie musi zdobyć LM.

14.08.2021 22:54

No i co z tego że PSG ma lepszy sklad. Ramos chyba przez miesiąc nie będzie grał, Neymar podobnie. Mbappe z Messim to kosmos. Veratti z Winajdumem czy są lepsza para środkowych pomocników, no nie wiem raczej podobnie(hoven powie że gorsza pewnie bo Gorezka to jest gorszy od Holendra). Mogą nawet cały skład mieć najlepszy ale to nie jest gwarancja LM, czekam jak odpadną. I z osób które tak się zachwycają PSG. A głównie są to 3 osoby znane że swoich mądrości.

Edytowano : 2021-08-14 21:53:30

@Panczo a co cię obchodzi Bayern. Pozachwycajmy się Paryżem jaki mają skład który pewnie się skompromituje bo przez takie ego czy kontuzji wspominianych wyżej zawodników mogą mieć ciężko.
Może jeszcze Chelsea czy City się zachwalamy.

14.08.2021 21:49

Czyli odejdzie raczej.

14.08.2021 19:41

@hoven szkoda gadać. Ty się czepiasz prawie każdego. Właśnie Deschamp jest tak ślepy że nie widzi że w drużynie MŚ gra jakiś półamator. Coś tu nie pasuje:)

14.08.2021 17:30

@hoven widzę że jesteś w formie. Gorezka zły bo wczoraj zagrał gorzej, Pavard zły. Jakoś w sezonie 2019 /20 pokazał swoją solidność. Wczoraj Stanisic pokazał że zasługuje na szanse,jak Musiala w tamtym sezonie i owszem miał kilka błędów ale nie grał jak Bunia Sarr. Tak więc Pavard jedynką na prawej obronie a Stanisic 2.

14.08.2021 16:05

@konrad2002 oglądałeś mecz, bo zagrał dobrze i muszą być pochwały. Może być jak Musiala. Mamy dobra młodzież!!!

14.08.2021 12:46

Coman niech wróci do formy z jesieni tamtego roku bo na razie ławka. Jak mówilem narazie Sane najlepiej wygląda,Gnabry gorzej ale to on bardziej pasuje do 1 jedenastki.

14.08.2021 11:22

@Panczo jeszcze tego nie kupiłem, ale Borek mnie nie przekonuje. Tylko Bayern i Lewy a inne drużyny w Bl. I zawsze wszyscy źli w zespole tylko nie Lewy. Już słyszę że nieobronimy mistrza w sierpniu i ta śpiewka była 2017, 2018 czy 2019 roku. Może lepiej oglądać na niemieckich kanałach. Jeszcze się języka niemieckiego można podszkolić. Jak kto woli.

14.08.2021 11:21

@Reeken89 no cóż Muller ma trochę racji, Bayern grał dobry futbol, chociaż nie cały mecz Upamecano już się wyłączył z meczu pod koniec spotkania. Gdybyśmy dostali np. HERTHĘ na początku Bl to raczej byłoby zwycięstwo.

14.08.2021 08:45

Sane był najlepszy z naszych skrzydłowych. Nie wydaje wam się że jest lepszy, dynamiczny. Stanisic trzeba dobrze ocenić bo to jego 2 mecz w Bl a zagrał przyzwoicie, te błędy można mu wybaczyć. Ogólnie cała obronna nie była zła. Dostaliśmy jeden z najgorszych meczów na początku. 2 lata temu był remis że słaba Hertha ale teraz nie jest źle. Są pozytywy i trzeba kupić Sabitzera. Prawa obrona tutaj można odpuścić kupienie zawodnika, bo Stanisic na tle mocnego rywala Bl pokazał się dobrze. Upamecano zagrał średnio, ale to już nie jest Alaba z tamtego sezonu.

Edytowano : 2021-08-13 23:22:05

@GuteSpiele no cóż liczę że Coman bedzie lepiej grał niż dzisiaj. Sane wyglądał lepiej dlatego dziwne ze szedł. Na razie bym grał duetem Gnabry Sane bo powiejsciu Comana to już nie byliśmy groźni.

13.08.2021 23:19

Wynik raczej jest sprawiedliwy. Był moment gdzie Bayern mógł strzelić 2 bramkę tylko ten Sommer.... ogólnie nie było źle, Stanisic może być jako 2 prawy obrońca.

13.08.2021 22:39

@WayeThe Sane grał dobrze, ogólnie mecz w naszym wykonaniu dobry tylko ta końcówka była gorsza. Stanisic bardzo dobry mecz, ogólnie z obrony każdy może być pozytywem.

Edytowano : 2021-08-13 22:33:46

@KingWizard twój komentarz jest bez sensu. Chyba oglądałeś mecz z tamtego sezonu. Końcówka spowodowała że masz taką opinie.

Edytowano : 2021-08-13 22:35:48

Davies bardzo dobrze grał, to tak jak ktoś miałby wątpliwości co do jego klasy.

13.08.2021 22:32

Mecz może być ciężki do wygrania, wydaje mi się że Sane coś lepiej się porusza, szkoda błędu Daviesa, niestety w tamtym sezonie mieliśmy bardzo łatwego rywala na początku Bl. W następnym meczach powinniśmy już penwie prowadzić.

13.08.2021 21:24

@GuteSpiele znowu zaczynasz.... w tamtym sezonie przegralismy na wyjeździe, więc wszystko jest możliwe. Szkoda że aż taki trudny rywal na początek. Wiem mecze otwarcia zazwyczaj wygrywamy pewnie ale tu jest ciężki przeciwnik.

Ja chyba tak. Zobaczę jak ludzie będą sądzić o tej platformie jeżeli dobrze założę sobie konto i będę miał ten miesiąc jeszcze później.

13.08.2021 17:51

@Abzyrl ehhhh
1 Neuhaus jest dobry ale tutaj nawet dobrze ze go nie kupimy teraz, bo za darmo może się uda za rok
2 Transfer Sabitzera zależy od sprzedaży Tolisso czy Cuisance. Więc myślę że przyjdzie pod koniec okienka lub za rok za darmo, bo nie sądzę by przedłużył umowę.

13.08.2021 15:23

Czyli nic nowego, tylko co jeszcze robi tu Tolisso, czego nikt go nie chce. Myślę że na ten transfer poczekamy do końca okna jak ktoś,, skusi'' się na Coco. Albo za darmo w 2022 roku wtedy przy przeluzeniu kontraktów z Kimmichem i Leonem mamy już mocny środek pola.

Edytowano : 2021-08-13 11:52:49

@FanGraczyBayern przecież możemy sprzedać Tolisso. Te 10-15 mln powinniśmy za niego dostać. Niech nawet jakiś Everton go weźmie.

13.08.2021 11:51

@Abzyrl Stanisic dobrze grał z Unionem w tamtym sezonie. Najwyraźniej to on jest wyżej w hierarchii niż Chris Richards. Może dzisiaj Sule na prawej obronie. Z Lazio grał znakomicie.

13.08.2021 11:21

Nie wiem sam czy się zarejestrować. Podobno trzeba nr karty podać, na razie jest tylko Bl czy Liga Konfederacji. I jakieś tam nieciekawe seriale. Zobaczymy wieczorem.

13.08.2021 09:38

@kamdi fajnie że podajesz takie informacje ale to jest fiction. Bayern meczy się z Sabitzerem a co dopiero Barella, który na pewno by kosztował. Atletico też już kupiło pomocnika. Więc to plotka.

Edytowano : 2021-08-12 16:09:56

Chociaż źródło dobre to się że sobą nie łączy. Nie przejdzie do Bayernu.

12.08.2021 16:05

Słabo się to czyta. Nie nastawialbym się jutro na sukces.

12.08.2021 12:04

@FanGraczyBayern i dobrze ze w Interze, on będzie dobrym zastępcą za Hakimiego. W Bayernie zarząd go nie widzi bo nie ma pieniędzy, sam wstawiłeś info że zarząd nie wydawać pieniędzy na prawego obrońcę.

Jutro myślę że porażka i dotrze coś do tych panów z góry który się tylko między sobą chwalą. Już Arsenal chyba pooglądam.

Edytowano : 2021-08-12 11:00:33

@hoodykr co się dziwisz. Tak jest od kilku sezonów, ten czas to chyba na wakacje przeznaczają niż na transfery.

12.08.2021 10:58

Nie oglądać jutrzejszego meczu, nie ma sensu. Kolejny rok przed 1 kolejka transfery nie są zamknięte a umowy nie przedłużone.

12.08.2021 10:54

@Murphy123 tu raczej jest pewne, nie wiem tylko czego Bildowi się to nie sprawdziło. Nie wierzę by nie przedłużył kontraktu.

11.08.2021 20:24

@tapczan racja potężny Aarons już nie jest tutaj tematem. Jest Richards i to on niech zagra na PO.

W 2019 ROKU był remis z Hertha i pojawił się m. in Coutinho. Więc o transfery raczej bym się nie martwił.

11.08.2021 19:17

Nie wiem co ten Hasan gada. Za dużo zachwytów jest a sezon się nie rozpoczął. Początek sezonu może mieć ciężki Julek ale raczej przetrwa, bo trenerzy w Bayernie lubią być zwalniani w październiku czy listopadzie.

11.08.2021 13:36

@bawaria42 to penwie że względu na sytuację finansową. Sabitzer nie kosztuje teoretycznie dużo ale widać Bayern nie ma pieniędzy na ten transfer.

11.08.2021 12:37

@Reeken89 a jak ty byś zrobił. Jak się wymądrzasz

10.08.2021 21:37

@Globin23 Kimmich i Gorezka podpiszą sam Leon już mówi że idzie to w dobra stronę. Jak pisałem niżej jeszcze kogoś kupimy. Prawy obrońca to masz Pavarda, Richardsa Ch. i Sarra. 4 skrzydłowy to może być ten z Tuluzy albo może Ribery. A środkowy pomocnik to Sabitzer. Więc nie jest źle.

Edytowano : 2021-08-10 18:38:08

Alaba to w tym sezonie to był kluczowy przy stratach bramek, a Boa mimo że lepiej grał to też miał gorsze mecze.

10.08.2021 18:37

@hoven to czy Julek dostanie Sabitzera to nie bądź taki pewien. Wydaje się już blisko Sabitzer w Bayernie. Może rzeczywiście trzeba obchnac gdzieś Tolisso by kupić Austriaka.
Tak poza tym nie ma co wracać do Flicka, sprawa zamknięta. Widać jednak ze brak kibiców na stadionach musiał się odbić na budżecie klubowym.

10.08.2021 17:43

@Globin23 zobacz sobie na Barcę, a potem napisz(jak nawet nie mogą nowych zawodników zarejestrować) Jeszcze prawdopodobnie Sabitzer przyjdzie i ten młody z Ligue 2. Mam nadzieję że się poszerzy. Ja się nie martwię, wszystko jest narazie dobrze. Zarząd zaczął działać.

10.08.2021 17:25

@WayeThe to w takim razie jesteś geniuszem jak umiesz przewidzieć przyszłość. Chelsea jest już wg. mnie w Topce ale to nie powód by umniejszać Bayernowi!!! Można chwalić zespół z innych lig czy to City czy Chelsea ale my mamy bardzo dobry skład i jeszcze raczej będą zmocnienia. Lukaku z drugiej strony fajnie, chociaż martwię się o Inter, będzie im ciężko coś wygrać bez Belga, chociaż nadal mają mocny zespół. Tak więc głupie jest rozdawanie tytułów przed rozpoczęciem sezonu.

10.08.2021 11:14

@hoven taa wszyscy są źli, Davies jest w Topce na swojej pozycji. A podobno jesteś pozytywnie nastawiony na młodych? To jak trafi do nas wspominany zawodnik trzeba dać mu szansę. Może wymień wtopy w innych wielkich klubach. Bo już pomału źle się czyta te krytykę zarządu. Są minusy ale też plusy.

09.08.2021 19:42

Kimmich przedłuży, tylko dlaczego tego nie ogłaszają, mam nadzieję na transfer Sabitzera oraz przedłużenie kontraktów kluczowycj zawodników.

09.08.2021 18:35

@sylwester123 ty się ciesz ze u nas nie jest jak w Barcy. Odszedł ich najlepszy zawodnik, to tak Jakby odszedł Lewy teraz. Bayern też musi przedłużyć kontrakty z Kimmichem i Gorezka a to będzie kosztowało. Ten chłopak może coś dać. Musiala rok temu też nie był traktowany jako zawodnik 1 składu.Nie wiemy co się dzieje w klubie. Musimy liczyć że kibice wrócą na stadiony i Bayern nie zanotuje strat w wyniku ich braku.

09.08.2021 14:13

@ZielonyPomidor lepiej go kupic niż nikogo. Tak patrząc na YouTubie to nawet niezły jest.

09.08.2021 12:58

Nie wiadomo co się dzieje wewnątrz Bayernu. Transfer Sabitzera powinien być dopięty ale jakos tego nie widać. Myślę jednak że wypożyczenia będą, by uzupełnić skład.

Współczuję kibicom Barcy bo skończyła się pewna epoka w Barcelonie, też trzeba brać że w te wygrane LM to nie tylko wpływ miał Leo a Pyuol, Xavi czy Iniesta. Ale mimo wszystko to jest geniuszem. Nawet myślę że może za 3 lata gdzieś powróci do Barcy i może rzeczywiście skończy tak karierę. Jak myślicie? Klub może się odbuduje a Leo w Paryżu nie wiem ile wytrzyma.

Edytowano : 2021-08-09 11:15:38

A tu Boateng i Ribery powrócą.Nie zdziwiłbym się. Ale Franck jako 4 skrzydłowy to idealny. W Fiorentinie grał bardzo dobrze. Chociaż bardziej bym poszedł w młodzież.

09.08.2021 11:05

@hoven Bayern jak widać woli,, kisić '' pieniędze zamiast wydawać. Ja tego też nie rozumiem ale takie są czasy. Messi odchodzi z Barcy, City i Chelsea biją rekordy Pl a Bayern kupi Riberego (możliwe) xd
I też kontrakty będą przedłużone z Kimmichem i Gorezka czyli w tym okienku Nagelsman 20 mln, Upamecano 42 mln i kontrakty. To też odpowiedź.

08.08.2021 17:18

Ogłaszać ten transfer. Jeżeli uwalimy ten transfer to będzie dramat. W lidze angielskiej szaleją z transferami, my musimy go kupić.

08.08.2021 13:50

@Reeken89 ale on ma rację. Ty marudzisz codziennie,jak to źle. Oczywiście każdy może skrytykowac zarząd ale doprawdy niektórzy robią to codziennie. Czy to jest normalne?

07.08.2021 21:49

@Mort jaka akcja z prawnika Bayernu?

07.08.2021 11:29

@ZielonyPomidor kto ci tak powiedział? Myślę że ktoś przyjdzie ale Tolisso raczej sprzedamy. Do PL bo sprzedać.

07.08.2021 11:14

Tak czytajac komentarze to nie wiem czasami czego my oczekujemy. Nie wiecie nawet jak Barcelona jest w trudnej sytuacji, Bayern ma stabilna sytuację, tylko wystarczy kupić z zawodników. Owszem mamy teraz problem z kupieniem zawodnika, ale nie stoimy przed katastrofa czyli bankructwem. Przyzwyczailem się do narzekania tutaj bo to jest urok tej strony, ale pooglądajcie sobie Footrolla na YouTube kibica Barcelony i potem wyciągcie wnioski. Tutaj jest płacz że nie wygraliśmy trypletu drugiego pod rząd a Barca jest na skraju bankructwa.

06.08.2021 16:35

Wstyd mi za Bayern. Jak można nie mieć tych 15mln euro?! Jesteśmy biedakami czy jak?

06.08.2021 08:40

@KaRzual wiesz są osoby które wiedzą lepiej i im nie przemówisz. Najgorsze że czasami się powtarzają i piszą tylko negatywne komentarze. Jedynie po zdobyciu trypletu był spokój i było wszystko dobrze. Teraz znowu jest źle i będzie jeszcze gorzej. Owszem nasz zarząd nie jest idealny, ale nie beznadziejny. Śmieszne bo wszyscy chcą byśmy wygrywali tryplet co roku, a Bl to nic xd. Tacy są tu niektóre ancymony.

Edytowano : 2021-08-05 17:00:46

@DonJupp4ever niech zostanie bo kadra się zwęży. A po Sabitzerze raczej do środka pola nikogo nie kupimy.

05.08.2021 16:59

Jeżeli rzeczywiście przedłużymy kontrakt z Kimmichem czy Gorezka to raczej o przyszłość klubu nie ma co się martwić (niektórzy zakładają tragedię że po odejściu Lewego czy Mullera będzie dramat). Jeżeli kupimy Satibzera to Musiala może być jako 4 skrzydłowy, czyli w ofensywie wystarczy,ewentualnie można kupić jeszcze jakiegoś skrzydłowego. Z Sule też bym przedłużył to źle aż tak nie gra. Gra ostatnio nierówno, ale nie strasznie. Dobre newsy.

05.08.2021 16:10

Dla Sane może być to kluczowe. On ma znakomite umiejętności. Może właśnie psycholog mu pomoże. Za Flicka nie było konfliktów, teraz zobaczymy.

05.08.2021 09:11

To teraz Bild się myli. Raczej bym im bardziej wierzył niż Kickerowi. Trochę się dziwie że nie stać nas na 18 mln euro. Ja sam już nie wiem o co tu chodzi. Czyli są 2 rozwiązania jak FanGraczyBayern mówi albo jest cienko z kasą, albo jesteśmy skąpi na ten transfer i nie chcemy dać tych 18 mln euro. Jeżeli to drugie to wstyd mi za klub. Chelsea wyłoży możliwie 130 mln za Lukaku, a City może jeszcze kupi Kane. Jestem załamany.

05.08.2021 09:09