DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 22

Bayern grał na takim poziomie jak z Barcelona niestety ale obrona nam się posypała. Beka z ludzi którzy chcą Tuchela.

Edytowano : 2022-10-08 20:38:55

@Sopariev halo oglądaj trochę piłki w grupie śmierci Bayern ma 9 pkt. i zero straconych bramek.

Edytowano : 2022-10-08 20:39:20

@Fari xddd tyle mam Ci do powiedzenia

08.10.2022 20:37

@Fari beka z ciebie De Ligt gra bardzo dobrze, niestety Pavard na środku to niepewność. Bayern był lepszy.

08.10.2022 20:33

@Anakondrzej tak tragicznie wygrywamy źle xd
Borussia w obronie nie gra źle Bayern natomiast musi dokładnie podawać bo dużo podań za mocnych. Niech wejdzie Kimmich i Coman. Gnabry z ofensywy narazie najgorzej.

08.10.2022 19:32

@Marienplatz jesteś kibicem Bayernu a jak Bayern świętował 10 mistrza to śmiałeś się z tego że to nie warte, co to za osiągnięcie. I przypominał eś Villarreal. Jeden nieudany mecz. Ja nie lubię jak ktoś pisze negatywne komentarze mimo że jest dobrze w klubie.

08.10.2022 10:24

Werder Brema narazie jest w Top 4 xd tak na marginesie
Nie wiem jak ten mecz się ułoży ale Bayern w tym sezonie dużo strzela i raczej nie stawiam na zwycięstwo BVB. Może remis uda im się wywalczyć. Po tej przerwie reprezentacyjnej Bayern dobrze wygląda.

08.10.2022 10:20

Lewy mógł iść do Chelsea i nie wiem czy LM Chelsea by miała komplet zwycięstw
Dodajmy że Chelsea niedawno zdobyło LM a rok temu odpadło po pięknym meczu z Realem Madryt. Teraz dziennikarze nawet ci którzy zajmowali się Bundesliga podniecają się każdym ruchem Lewego w Barcelonie. A Bayernowi wypominaja tylko źle rzeczy albo te remisy.. A Mane spokojne zrobi swoje liczby. Lewy jest legendą Bayernu to liczby są kosmiczne. Ale myślałem że na Bayern nie będzie wylewany taki hejt :(
Jutro myślę że wygramy bo BVB jest osłabione. Chociaż oni wygrali z Sevilla i nie można ich lekceważyć.

07.10.2022 18:45

@Jurgen1982 jak Barca wygra za tydzień a Bayern wygra z Pilznem to będzie Inter i Barca traciły do Bayernu 6 pkt. wiec nie wiem jak Bayern miałby mieć problem z awansem. Nie wiem czy ktoś ma tyle samo pkt. to liczą się bramki czy mecze bezpośrednie. Więc raczej nie ma szans by Bayern nie wyszedł.
Co do meczu to nie wiem czego u niektórych panuje pesymizm. W LM obecnie jesteśmy jedna z najlepszych drużyn BEZ STRACONEJ BRAMKI Sane jest liderem z Musiala w LM. Więc nic tylko się cieszyć. Mówię że z BMG czy Augsburgiem bramkarze mieli mecz życia. Taka jest czasami piłka.

05.10.2022 20:59

@bayern1987dwa to co mam mówić że mamy połowę przeciętny skład to wtedy powiesz że znam się na piłce? Mnie boli że media stawiają Barcę wyżej niż Bayern i dlatego się cieszę bo weryfikacja w LM jest widoczna.

05.10.2022 08:04

@bayern1987dwa ciebie się nie da czytać, Sane teraz ma 4 bramki w LM a w Bundeslidze wrócimy na szczyt. Ciągle tylko ci nie pasuje. Jak ci niektórzy wyjaśniają Bayern teraz jest wśród dziennikarzy i polskich kibiców nr jeden bo uważają że przez zarząd Lewy odszedł. Więc o klasie Lewego tu nie mówimy. Musisz cieszyć się z przegranej Barcy bo to triumf naszego klubu. Bayern miał pecha bo Gikiewicz i Sommer mieli mecze życia.A ty i jeszcze bronisz bo się zgrywają. Szkoda słów na ciebie :(
@WayeThe my się cieszymy z porażki Barcy bo to nasze zwycięstwo a nie z Lewego. My mu życzymy bramek ale klubowi którym gra nie do końca. Teraz wiadomo że Bayern jest o 2 klasy lepszy od Barcy. Chyba nie zaprzeczysz?
@WayeThe

05.10.2022 00:52

Ja bym tak nie ryzykował. Lepiej w pierwszej połowie dać najmocniejszy skład a w drugiej puścić Tela. Raczej nie przegramy bo jeszcze w tym sezonie nie przegraliśmy na AA ale trzeba uważać.

04.10.2022 08:45

@Simon89 teraz Haaland nie chwyta chwilę bo jest na szczycie i wydaje się kompletnym zawodnikiem. Lewy też ale Haaland obecnie jest minimalnie lepszy od Lewego. A Premier league i tak jest najlepsza. To że Haaland strzela tak łatwo świadczy o jego talencie, a nie że w lidze hiszpańskiej jest trudniej niż w angielskiej.

03.10.2022 10:43

Mówi się kto jest nowym Messim a Musiala go przypomina. Naprawdę umie kiwnąć kilku zawodników i gole asysty. Sane widać rozumie się z Musiala często grają na jeden kontakt. Gnabry nadal widać bez formy. Liczę że Coman z ławki da jakość. A Mane wczoraj lepiej ale nie wiem czasami gdzie on ma grać. Ale ma 4 gole w BL to nie jest źle. Odblokuję się i będzie z Musiala najwięcej nam strzelał.

01.10.2022 09:32

@seba dzisiaj właśnie dobrze gra wyglądała. Obrona Top De Ligt już to jest lider, ze Stuttgartem zdarzył mu się błąd ale kto ich nie popełnia? Bayer to jest marka w Niemczech. Mówię to bramkarze ostatnio zabierali pkt Bayernowi. Nagelsman na razie obroniony. Myślę jednak że z BVB wygramy bo się otworzą i też będzie czwórka.

30.09.2022 22:23

Leverkusen nie gra tak defensywnie więc są fajne mecze. I Hradecky nie jest Sommerem czy Gikiewiczem.

30.09.2022 21:30

@Marienplatz jak Lewy grał w Bayernie to też Bayern był na siódmym miejscu w tabeli. Też przegrywaliśmy z Augsburgami czy z BMG.

30.09.2022 18:31

@Reeken89 niestety zgadzam się z tobą. Piłkarze nie motywują się na Bundeslige ze Stuttgartem i tracą 3 pkt w doliczonym czasie. Plus mecze Życia Gikiewicza czy Sommera.

30.09.2022 17:41

@Reeken89 no myślę że Kahn też się zdenerwuje co nie będzie przyjemne dla Nagelsmana. Chociaż oczekuje ogarniecia od Gnabriego i Mane bo grali ostatnio bardzo słabo. Musiala gra na wysokim poziomie więc się o niego nie martwię. Sane też nie gra źle
Jutro trzeba wygrać.

29.09.2022 22:12

Mi się śniło że był wynik 7:7 i dwóch piłkarzy miało hat-tricka xd chyba Pavard i chyba Musiala. Ale nie byłem zadowolony. Potem chciałem poczytać komentarze na DieRoten ale nie mogłem wejść na stronę. Więc jutro będą ciężary i możliwe Zwolnienie Nagelsmana albo za tydzień w Der Klassikerze.
Możliwe że przez MŚ w Katarze gdzie pojedzie prawie cała kadra Bayernu może ktoś inny zostać mistrzem Niemiec. To jest okazja na zdetronizowanie Bayernu.

29.09.2022 15:11

@bayern1987dwa co ty piszesz!!! Nagelsman jak zostanie zwolniony to i tak może wylądować w jakimś topowym klubie. Nie jak Kovac który nawet w Wolfsburgu sobie nie razie. Porównanie z Sousa nie skomentuje. A wyniki widzę w Lidze Mistrzów gdzie Bayern wygrał z mocnymi rywalami. Więc przestać pisać tylko negatywy, bo mnie czasami boli jak ludzie widzą tylko minusy. Owszem jak Nagelsman przegra z Leverkusen to może nawet wylecieć ale nie zmienia to faktu że ostatnie utraty punktów to mecze życia Sommera czy Gikiewicza. Oraz ten karny ze Stuttgartem.

28.09.2022 13:54

To jeszcze gorzej dla Barcy. Akurat wypadł im lider obrony więc łatwo im nie będzie wygrać z Bayernem. Polscy kibice i tak mówią że na Camp Nou to Barca na pewno wygra ale wierzę w moc Bayernu i ich motywację na hity!!!

28.09.2022 13:48

No i chyba wiadomo dlaczego tak przeciętnie grał. Przepraszam że chciałem żeby sprzedać go do Chelsea. Piłkarze też zmagają się z depresja jak inni ludzie.

25.09.2022 22:52

@Mort wydaje mi się że Flick może nie osiągnąć sukcesu na mundialu. Ma piłkarzy i zamiast wygrać wczoraj to przegrał. W Reprezentacji Niemiec wymaga się trofeów. Mundial to będzie WERYFIKACJA Flicka.

24.09.2022 15:05

@Marienplatz nie zawodzi, gra dobrze chociażby w LM.

23.09.2022 22:05

@seba od razu zrzucać winę na naszych zawodników, którzy wygrali z potężna Barcą. Może selekcjoner Niemiec musi to ogarnąć. Podobno jest bardzo dobry.

Edytowano : 2022-09-23 21:37:53

@Comentateiro xddd tak to wina Nagelsmana aha

23.09.2022 21:37

Prawda w LM gdyby mu uznali ta druga bramkę z Interem to miałby 3 gole. Sane dobrze gra w LM. W lidze gra różnie. Ale można powiedzieć że ma większy potencjał niż Coman. Jak nasi wszyscy ofensywni piłkarze są w formie to Bayern raczej wygra każdy mecz!!

22.09.2022 17:50

@jerzyfcb ale mecze towarzyskie są o nic i nie ma emocji. Liga Narodów to grupa i można wygrać albo spaść. Dobry format.

22.09.2022 12:40

Może Gikiewicz by się przydał jako drugi bramkarz w Bayernie xd
Ale tak na temat tych testów to tylko w Niemczech jeszcze robią testy bo w Polsce temat koronawirusa już nie jest taki głośny. Więc ta informacja jest dla mnie szokiem!!!

Edytowano : 2022-09-21 15:14:46

@tapczan mówię ci że ten dołek jest mały:) Poprawić skuteczność, bramkarze przeciwników nie będą mieli meczów życia z Bayernem i można wracać na fotel lidera. W LM wygrywamy z mocnymi rywalami więc nie jest źle. Ważne by Mane grał jak na początku sezonu.

21.09.2022 15:12

Myślałem że temat covida się zamknął od wiosny i że Covid będzie traktowany jak przeziębienie, ale cóż. Jak tak będa testować na mundial to jeszcze się wykruszy kadra.
Co do Bayernu to można powiedzieć że to bramkarze czyli Sommer czy Gikiewicz zabrali swoimi meczami życia punkty Bayernowi. Bayern w LM miał być zweryfikowany a wygrał wszystkie hity. ALE jeżeli Bayern nie wygra z Leverkusen to Nagelsman musi bać się o posadę. Bo nie można tak długo trącić punkty. Z jednej strony wierzę że z Nagelsmanem można osiągać wyniki chociaż taki Tuchel jak przyszedł poukładał Chelsea i wygrała LM. Więc sam nie wiem co byłoby dobre dla Bayernu.

21.09.2022 15:09

Ty Hahn powinieneś wylecieć z boiska. Prawda jest taka że bez Gikiewicza czy czwórkę dostali. Jak Bayern poprawi skuteczność i bramkarze nie będą mieli meczu sezonu to Bayern wróci na tron Bundesligi!!! W LM się da wygrywać z gigantami.

21.09.2022 10:07

@bayern1987dwa wreszcie mogę się z tobą zgodzić :) Mane z Ausburgiem był fatalny, niedokładne podania strzały za lekkie. Musi odpocząć bo grał dobrze na początku sezonu. Ogólnie nie wiem czy zwalniać Nagelsmana bo to piłkarze byli nieskuteczni ostatnio w Bundeslidze gdy zacznie wpadać to Bayern odzyska lidera. Trzeba poczekać.Jak przegrają z Leverkusen to Tuchel nie się szykuje.

20.09.2022 15:22

Może Gikiewicz jako drugi bramkarz bo kończy mu się kontrakt. Wiem że Neuer jest nietykalny ale zdarzały mu się urazy. A prawda jest taka że Gikiewicz zabrał nam zwycięstwo z Ausburgiem. Jak myślicie?

20.09.2022 15:14

Wiesz niektórzy śmieją się tutaj (a dokładnie z jedna osoba) z 10 rekoerdmajstera czy to liga liliputow,więc Bayern nie będzie się starał. Jak kibice DieRoten (niektórzy) nie doceniają Majstra to może już motywacja czasami nie jest taka jak w LM. W LM Top Bayern.

20.09.2022 12:31

@Michello może za wyniki w LM mają co oblewać. Mimo wszystko ja widzę pozytywy w tym że wygraliśmy z mocnymi rywalami w LM. I śmieszą mnie głosy że Barca gdyby wykorzystała sytuację by wygrała tylko Bayern na początku czy w trakcie też je miał. W Bundeslidze Bayern może szybko wrócić na lidera. I jeżeli analizując te ostatnie spotkania to często bramkarze przeciwników zatrzymywali Bayern. Plus nieskuteczność Mane i innych. Nie jest źle.

19.09.2022 12:02

@Comentateiro w LM w tej fazie grupowej jest Top. Wygrał Bayern mecze z gigantami futbolu tylko w Bundeslidze jest ta nieskuteczność. Myślę że mistrza Bayern zdobędzie bo Union nie wytrzyma cały sezon. Może trzeba stawiać na Moutinga czy Tela i grać dziewiątka. Tel trafił że Stuttgartem.

Edytowano : 2022-09-19 11:11:45

A LM tylko Real wygrywa reguralnie. Nie jest łatwo ja wygrywać co rok czy 2 lata

19.09.2022 11:11

Mnie już trochę nudzi te zwalnianie trenerów. Może trzeba poczekać. Mane wczoraj to była katastrofa, Gnabry też. Nie mają formy nasi ofensywni piłkarze. Albo nie wiedzą jak się zachować w polu karnym bo każdy by się kiwał. Tuchela bym widział ale znowu po 1,5 roku go zwolnimy. Jeżeli nie wygramy z Bayerem to wtedy zwalniajmy trenera. Na razie w Bundeslidze mieliśmy 2 remisy które powinny być zwycięstwem i były to dobre mecze Bayernu. Mnie cieszy LM gdzie nie mamy łatwej grupy a jednak to Bayern prowadzi mimo słabszej formy, a ten potwór Barca nie wygrała z nami. I nie ważne że grali momentami lepiej. W piłce najważniejszy jest wynik. Wy o tym zapominacie. Trofea można zdobywać po brzydkiej grze. Kto będzie za 15 lat pamiętał kto grał. Patrzy na wynik i ten wygrał LM. Owszem fajnie gdy zespół też ładnie dla oka gra ale czasami się wszystkiego nie da.

18.09.2022 16:27

@Marienplatz Mane jest wzorem też poza boiskiem. Na pewno dzięki niemu jego wioska w Senegalu się rozwija. A ty o jakiś szamanach. Czasami nie wiem co ty piszesz.

18.09.2022 16:00

W LM wystawiam ocenę 8/10 bo graliśmy z wielkimi markami. W Bundeslidze muszą też być zaangażowani bo innej będzie mistrz zagrożony.

18.09.2022 15:57

@bajernowicz w LM po dwóch hitach mamy zero straconych bramek. W Bundeslidze piłkarze chyba stracą motywację na Augsburgi czy Stuttgarty, plus nieskuteczność i to wychodzi że liderem jest ktoś inny.

Edytowano : 2022-09-18 11:36:42

Śmieje się też z ludzi którzy mówią o weryfikacji w LM, Bundesliga jest bee, a gdy Bayern wygrywa w LM a lidze gorzej idzie to marudzą. Co za typy. A spokojnie można to odrobić. Z nowym trenerem tutejsi eksperci DieRoten też go zwolnią. Macie niektórzy mentalność Ekstraklasy i TAKA JEST PRAWDA

18.09.2022 11:34

@Kotarka12 w bezpośrednim pojedynkach to piłkarzom Barcy radzę nie wychodzić na Camp Nou przeciwko Bayernowi bo znowu przegrają. A w lidze proszę bardzo. Bayern nadal jest mistrzem a Barca zdobyła mistrza w 2019 roku. Coś długo co nie.

17.09.2022 22:43

@Kotarka12 ale nie wykorzystali. Bayern jest lepszy i będzie lepszy od Barcy jeszcze przez długie lata. Nie wmówisz mi że białe jest białe, a czarne jest czarne.

17.09.2022 22:11

@FanGraczyBayern tak, tak miały być w Monachium baty. Kogo chcesz oszukać że Bayern jest najlepszy w grupie LM gdzie trafiliśmy do grupy śmierci. Takie tłumaczenie jak Twoje jest widoczne na barca. Com gdzie się pocieszają tym że byli nieskuteczni. Mówię Bayern jest lepszy od Barcy i Basta.
@Marienplatz teraz wiem że o piłce to ty nic nie wiesz!!! Bayern mógł nawet wyżej wygrać z Barcą gdyby Musiala dobrze wykorzystał okazję.

17.09.2022 19:55

@Marienplatz jak Pilzno ma nam urwać pkty jak ta Barca nie urwała. Bayern w LM teraz gra jak City czyli wygrywają z dużymi markami. A Bundesliga to się nie przejmuj, nie będzie 11 rekoerdmajstera.

Edytowano : 2022-09-17 19:33:01

Na Camp Mou Bayern też wygra. Bałeś się o mecz z Barcą, Bayern wygrał więc nie wierzysz że przegramy z nimi jeszcze raz. Co z ciebie za kibic?

17.09.2022 19:23

@Kotarka12 dobrze ja ci wyjaśnię bo nie wiesz. W piłce nożnej najważniejsze jest to co widzisz w Lewym górnym rogu telewizora czyli wynik. Bayern miał przegrać z Barca a było wręcz przeciwnie.
@Marienplatz ten gościu wyjaśnił Xaviego który miał nas zniszczyć.

17.09.2022 19:18

@Bawarczyk90 no tak, jeszcze ile się nasluchalem że Lewy Hat-trick walnie a tu Bayern pokazał klasę. Wynik się liczy i w LM nadal jesteśmy gigantami. W lidze coś nie wychodzi. Może rzeczywiście wykończenia.

17.09.2022 18:55

@josh1982 fajny kryzys gdy w LM prowadzimy w grupie śmierci a w Bundeslidze odrobimy straty. Napisz coś innego

17.09.2022 18:28

@Marienplatz może czytają jakich Marienplatz ów na DieRoten i gdy się śmieje z 10 rekoerdmajstera to się nie starają. Niech ktoś inny wygra tytuł.

17.09.2022 17:42

@Marienplatz w LM Bayern nie przerywa z ogórkami jak Pilzno. Jak tego nie wiesz to nie wiem czy jesteś kibicem Bayernu. W LM nie straciliśmy bramki z potężna Barcą. Kahn to widzi.

Edytowano : 2022-09-17 17:39:57

@Moe a z Barcą to coś kometowales czy tylko wychodzisz jak są mecze jak z Ausburgiem? Może to dobrze ku.. że wygrywamy hity w LM niż bić ogórkow

17.09.2022 17:36

@Marienplatz ale tu punkty się liczą z takim rywalem jak Barca. Mówisz jak większość Polaków gdzie tak usprawiedliwiali Barcę. Mnie to nie obchodzi. Bayern prowadzi w grupie śmierci. I ot broni Julka. Możliwe że Nagelsman będzie walczył o posadę ale zobaczymy.

17.09.2022 17:33

@hoven bo wygraliśmy z Barcelona która miała nas zniszczyć. Nie zniszczyła i w LM jesteśmy jednymi z najlepszych. Więc o to chodziło Kahnowi.
Mane niestety dzisiaj koszmar razem z Gnabrym.

17.09.2022 17:28

@Marienplatz jakoś w LM prowadzimy pewnie. W Bundeslidze jest więcej murarzy.

17.09.2022 17:25

@hoven z Barcą wygraliśmy więc Bayern jest w dobrej formie. A Liga jest n drugim miejscu. I tak tu jakiś dzieciak mówił że to liga ogórkow. Więc nie narzekaj bo wiadomo że trudno coś strzelił murarzom w Bundeslidze. Gikiewicz też swoje dołożył i może być 4 remis z rzędu

Edytowano : 2022-09-17 16:21:38

@dzojko z Barcą wygraliśmy a to miała być jesienna weryfikacja.

17.09.2022 16:20

W pierwszwj połowie na początku mógł Musiala strzelić gola gdy obrona Barcy się pogubiła. Sane dobrze grał w drugiej połowie w pierwszej irytował często za bardzo się kiwał zamiast uderzać. W drugiej strzelił bramkę. Trzeba zrobić ukłon bo już strzelił 2 bramki (plus jedna uznana jako samobój ale miał duży wpływ na tego gola z Interem). Davies klasa światowa. Mazroui też bardzo dobry Właśnie pokazuje co to jest dobry zmiennik. Sabitzer niestety słabo. A Kimmich też często się gubił.
Mnie wkurzali przed meczem polscy kibice gdzie Bayern miał bać się Barcy i że przegrają. Dlatego bardziej na nich się denerwuje niż na Barcę. Barca ma bardzo dobrego Pedriego Gaviego czy Dembele który gra ostatnio bardzo dobrze. Nawet u nas mógłby grać w taką formą. Rapfinha też jest groźny ale musi skuteczność poprawić. I mają Lewandowskiego. Ale i tak BAYERN JEST LEPSZY OD BARCELONY!!! TO FAKT. NIECH KAŻDY POLAK TO WIE

14.09.2022 15:11

@bayern1987dwa skąd pewność że LM nie wygramy? Taki z ciebie kibic Bayernu? Kurde gdzie wy ludzie zatraciliście gen kibicowania klubowi. Tylko narzekania że zremisujemy kilka spotkań mało znaczących jak narazie a w najważniejszych momentach wygrywamy. Sami zostańcie trenerami Bayernu to byście depresji dostali i nawet te miliony jakie ma trener Julian ma nie pomogą poradzić sobie z presją mediów jakie jest w Bayernie.
Ehh, muszę to tłumaczyć. Liczyłem że niektórzy nie będą pokazywać że w pierwszej połowie gorzej graliśmy, ale w drugiej to Bayern był inny.

Edytowano : 2022-09-14 11:59:15

To nie oglądaj Bayernu, nie musisz nawet komentowac bo mnie już irytujesz tymi swoimi przemyśleniami. Bayern pokazał gest Kozakiewicza większości hejterom wczoraj a ty szukasz negatywów. Tomasz Raczek DieRoten

14.09.2022 11:57

@Simon89 ty chyba jesteś kibicem Barcy, może się mylę. Ale jak to nie był ważny mecz dla Barcy. Mieli wygrać z topowym zespołem, przegrali mecz Musiala mógł ich dobić na 3:0 i dowidzenia. Kogo to obchodzi czy Barca mogła wygrać, to powinna trafiać!!! Mam wyjaśniać co jest najważniejsze w mecze. WYNIK KOŃCOWY!!! Wiesz ile większość kibiców Bayernu cierpiało bo większość Polskich kibiców ich nienawidzi za tą sytuację z Lewym (co nie jest nawet wina Bayernu ).
@Prom coś ty to pewnie jakieś dzieciaki piszą w trakcie meczu że Nagelsman chyba jest nie na miejscu i że przegramy pewnie. Nie wiem ale dużo takich komentarzy zaśmieca stronę DieRoten.

14.09.2022 11:17

@Beckenbauer90 a ty chyba najwięcej narzekałeś podczas meczu. To powiedz przyjdzie nowy trener zremisuje 3 spotkania i też go będziesz zwalanial?
@DonJupp4ever a czego nie, jako kibice Bayernu może warto patrzeć pozytywnie. Barca to miała być weryfikacja.
A ogólnie gdzie jest Marienplatz? Tak się obawiał Barcy xd

14.09.2022 00:10

Ale tak trudno zrozumieć że LM to inna mobilizacja. W Bundeslidze i tak w tych meczach mogliśmy wygrać. Tak szczerze nie chce mi się punktować hejterow, płaczków tutejszych bo mam dużo roboty na forach by ludzie przepraszali za te hat-tricki Lewego i umniejszanie Bayernu.
Ale muszę wspomnieć jak ktoś umniejszał Mazrouiemu, a dzisiaj zagrał znakomicie.Lucas też zagrał wybitnie(a kosztował 80 mln a był gorszy od Godina). Szkoda że jeszcze ten talent który miał jeden dobry sezon nie wszedł bo też by czyścił. Niektórzy powinni się zastanowić co piszą

13.09.2022 23:23

@DarthSmd może Barca dziś gra znakomicie. Mnie smuci że oni kupili tych zawodników mając takiego problemy finansowe a teraz są na dobrej drodze by odzyskać twarz.
Nie wiem ogłaszać już że Barca gra jak Barca jaka pamiętam z dzieciństwa?Bo grają znakomicie.

Edytowano : 2022-09-13 22:01:45

Niko Kovac to pokazuje nawet w Wolfsburgu że jest przeciętny. Nagelsman doszedł z Lipskiem do półfinału LM

13.09.2022 22:00

Teraz nikt nie będzie pamiętał o dźwigni czy innych długach. Barca jest inna
Pedri i Gavi rzeczywiście są znakomici. My też powinniśmy brać dźwignie. To dzięki nowym transferom grają teraz lepiej.

13.09.2022 21:50

Upamecano to jest żart? De Ligt gra bardzo dobrze a siedzi na ławce. Zdarzył mu się faul ostatnim meczu, jeszcze w końcówce i już trener go sadza.

13.09.2022 19:46

@hoven remisy w piłce też nie są złe. Też nie wiem czy wiesz ale z Interem wygraliśmy, bardzo mocny rywal więc nie jest chyba tak źle.

Ogólnie niektórzy popadają w skrajność, jeden mecz przegrany i już jesteśmy słabi. Tak nie jest. My od 10 lat jesteśmy w Topce europejskiej. Trochę za Kovaca byliśmy niżej ale teraz nadal jest to drużyna ofensywna którą w LM nie zwykła przegrywać. Barca się odrodziła i może kiedyś coś z tego będzie. Ich mocni zawodnicy to
Araujo, Pedri, Gavi, Dembele, Rapfinha, Lewy. Na nich musimy uważać. Sergio ciasteczko może być słabsza strona Barcy więc raczej strzelimy bramkę. W meczu z Sevilla jak Barca grała to Sevilla mogla spokojnie prowadzić 1:0. Jeżeli w obronie wyjdzie Alonso czy Garcia to moga mieć problemy. Natomiast gdy u nas wyjdzie Upamecano Lewy strzeli przynajmniej jedna bramkę.
Natomiast zwolnienie Nagelsmana jest możliwe gdy przegramy mecz dzisiaj i w sobotę stracimy punkty z Ausburgiem co jest możliwe bo Giki jest w formie.

13.09.2022 15:46

Mają Lewego to jest kluczem że mogą wyjść z tej grupy razem z Bayernem. Sam taki mecz też mogą wygrać. Bayern nie jest idealny. Ale nie jestem pewien że Barca dojdzie do finału LM, bo wielu traktuje ich jako faworyta LM.

13.09.2022 11:13

W Kanale Sportowym mówią że Upamecano zagra. Nie wierzę że nie De Ligt. Po jednej sytuacji w końcówce ze Stuttgartem ma grać Upamecano? To go Dembele objedzie. De Ligt jest lepszy, agresywny,też zdarzają mu się błędy ale jest stabilny. Tak to może rzeczywiście może być ciężko. Gdyby Lewy miał dzisiaj kontuzję na 95 procent by wygrał Bayern teraz nie jestem pewien. Może teraz plusem jest ze zdarzały się mecze gdzie Lewy z większymi markami nie strzelał ale to może być zgubne. Dlaczego akurat ich wylosowaliśmy. Wolałbym Juventus!!!

13.09.2022 10:42

@Reeken89 ja też liczę na dobry wynik bo na Facebooku nie wytrzymam:( Będą cie lapkowac jak napiszesz Barca jest lepsza od Bayernu, Bayern słaby, gra bez dziewiątki miała wyglądać inaczej. To jest takie płytkie. Bayern nie notował tyle kompromitacji co Barca w ciągu 3 lat i nawet jutrzejszy wynik tego nie zmieni. Jeżeli mecz będzie otwarty to może być 3:3 albo coś takiego. Lewy robi tam robotę. Bo bez niego to się męczyli. A może Lewy strzelić bo w barwach BVB strzelał Bayernowi.

12.09.2022 22:13

Ale to jest faza grupowa. Z PSG przegraliśmy w 2017 roku i oni odpadli już w 1/8 LM. Bayern często w tym okresie gubi punkty. Jutro trzeba uważać na Dembele czy ogólnie skrzydłowych bo mogą mają kim kontrować.

12.09.2022 21:41

@Michello właśnie Bayern jest teraz przedstawiony jako wróg wśród klubów nr1 w Polsce!!! A jak Bayern wygra to będzie tłumaczenie że muszą ze sobą jeszcze zgrać, że to tylko faza grupowa itd. To jest dramat.

Edytowano : 2022-09-12 15:39:18

Barca musi ze sobą zgrać.

12.09.2022 15:38

Oczywiście że pisałem to z sarkazmem. Nie uważam przecież że Barca jest lepsza od Bayernu. Razem z @Mistrz358 chcemy punktować osoby (prawdopodobnie dzieci) które chcą Tuchela bo Bayern niesprawiedliwe zremisował ze Stuttgartem (Sędzia się nie popisał przy rzucie karnym). Więc dopóki będzie mi dane pisać na tej stronie będę punktował ludzi którzy się dziecinnie zachowują.

11.09.2022 20:20

@tapczan najlepiej w 90 minucie na stronie było spokojnie. Potem że Nagelsmana zaczynają zwalniać. Jakiś Borek im powiedział że w Bayernie remisy są jak porażki i że źle. A w środę z Interem pewnie wygrali. Ja mam duże pretensje do sędziego. Ale się jest twardy jak strażnik Teksasu i nie zmienia się decyzji albo nie powinien sędziować. Bo De Ligt dobrze zaczął a przez ta sytuację kilku użytkowników triumfuje bo De Ligt zagrał 1 dobry sezon w Ajaxie.

Edytowano : 2022-09-11 17:25:35

@Marienplatz nie wiem ale jesteś dziwny. Ja nie chciałem trafić na Barcę bo mimo wszystko chcę by drogi Lewego i Bayernu się nie krzyżowały. I każdy robił robotę. Teraz polskie media czekają jak Lewy strzeli nawet hat-tricka by ogłosić że Lewy odpowiadał jedynie za trofea w Bayernie. Mi się wtedy płakać chce.

11.09.2022 17:22

Żeby sędzia był lepszy, nie że daje żółta kartkę za to że Sosa jak się nie mylę kłócił się z nim że należy się rzut karny a potem daje rzut karny. Gdyby wczoraj Bayern wygrał to nie byłoby głosów o zwolnienie Nagelsmana a ja bym nie dostał ostrzeżenia bo był wkurzony po tej ostatniej sytuacji w meczu

11.09.2022 15:59

@josh1982 co ty gadasz? Mecz się jeszcze nie zaczął a ty już wydajesz wyrok?
Ogólnie dziwnie się patrzy jak Barca zmieniła skład. Oczywiście lepiej grają niż w poprzednich sezonach ale nie wiem czy wyszli z tego kryzysu już.

11.09.2022 15:41

Dlaczego znowu trafiliśmy na Barcę. Czego nie ktoś inny. Teraz pójdź do jakiegoś pubu i ciesz się z bramek Bayernu jak 90 procent będzie za Barca. Jesteśmy mniejszością.

Edytowano : 2022-09-11 15:21:25

@Marienplatz ja też lubię Roberta ale ty go tylko chcesz bronić a innym piłkarzom umniejszasz jak Gnabriemu czy Sane.

11.09.2022 15:19

@Sopariev z twojej wypowiedzi wynika że my zawsze graliśmy padake tylko za Flicka (pierwszy sezon) graliśmy super. Ale zawsze jakoś zdobywamy mistrza. Prawda jest taka że Bayern w ostatnim latach się nie kompromitował w LM jak PSG czy Barca. Nie chciałbym nigdy by Bayern dostał 8 goli w jednym meczu LM!!! Ostatnio Bayern do ćwierćfinalu czyli daleko. W 200 4 roku Porto wygrało LM więc nie jest dla mnie dziwne że Villarreal doszedł tak daleko.

11.09.2022 15:17

Chociaż dobrze że Bayern wygrał z Interem. Wielu patrzy że nie graliśmy tam dobrze ale mimo wszystko punktowaliśmy z mocnym rywalem. Może rzeczywiście mental i myślenie że w Bundeslidze Bayern wygra każdy mecz i nigdy wpadka się nie zdarzy.
Nawet jakby zwolnili Nagelsmana to Tuchel też byłby tutaj krytykowany, bo jemu kryzysy się też przydarzały w Chelsea.

10.09.2022 21:38

@Gwzd44 dzisiaj będę hejtowal Bayern bo to najgorsze że z du.. dostali karnego. Czy ja się czasem nie za bardzo przejmuje tym klubem czy jestem nakręcany przez DieRoten który marzy im się scenariusz gdzie zwalniają Nagelsmana i zatrudniaja Tuchela? Mimo wszystko Bayern jeszcze nie przegrał a w LM wygrał na trudnym terenie.

10.09.2022 18:04

@Marienplatz akurat liga jest topowa to nie jest duńska liga czy belgijska. Więc mi tu ligi nie obrażaj. Strasznie mnie ta końcówka wkurzyła. Najpierw jest kartka za symulowanie a potem jest karny. Chyba muszę zmienić klub który kibicuje.

Edytowano : 2022-09-10 17:56:37

Mam gdzieś ten klub, tak tracić punkty to jest wstyd!!! Barca jest obecnie lepsza od Bayernu i nie tu wątpliwości. Dembele Fati Top. Gnabry się kopie po czole. A i Tuchel tu nic nie pomoże. Nikt już nie pomoże. Wkurzył mnie Bayern i sędzia.

Edytowano : 2022-09-10 17:59:42

Bayern jest słaby tralala

10.09.2022 17:52

@Matilegolas Barca jest lepsza od Bayernu, a ty się z tym pogódź. Barca dzięki znakomitej polityce wygrywa wszystko. Bayern się męczy od 3 kolejek. Chociaż sędzia też dziwny bo daje kartkę za symulowanie a potem dyktuje rzut karny.

Edytowano : 2022-09-10 17:45:48

Mimo wszystko nie rozumiem z Interem pewnie wygraliśmy a teraz się męczymy ze Stuttgartem. Sędzia też dzisiaj był zły, dajesz żółta kartkę a potem rzut karny

10.09.2022 17:34

Mnie wkurza głosy takich Januszy którzy mówią że,, Niemiec będzie płakał we wtorek '',, Robert walnie hat-tricka ''. A Bayern w tym sezonie dobrze gra w defensywie, tylko 3 bramki stracone. Owszem myślę że Lewy strzeli jedna bramkę ale będzie trudno wygrać Barcelonie w Monachium. W tym meczu życzę sobie żeby Lewy miał bardzo mało sytuacji. Tutaj akurat nie ma takich głosów jak wyżej wspomniałem ale jest problem w świecie kibicowskim że wielu stało się antyBayern. A mimo wszystko Bayern dobrze gra.

Edytowano : 2022-09-09 12:29:27

@bayern1987dwa jesteś surowy. Gnabry tylko kilka meczów ma gorszych. Mane mimo wszystko dobrze wygląda. Tylko Coman jest bardzo nierówny i wymagam od niego by dobrze dośrodkowywał :) ale kwartet Mane, Sane, Musiala czy Muller jest potężny. Plus jest tego że mamy zmienników i nawet w pomocy taki Gravenberch powinien więcej grać bo może być lepszy obecnie od Leona czy Sabitzera.

09.09.2022 12:26

@karolina96 jak strzeli bramkę Bayernowi to nie będzie się cieszył.To jest chyba oczywiste bo wtedy może wkurzyć to kibiców. Dajmy taki scenariusz. Na początku meczu kibice nie gwiżdżą na Lewego bo wzięli sobie do serca słowa Karla.A dajmy w 30 minucie Lewy strzela i się cieszy. Wtedy nie wiem jakby zareagowała widownia. Wg mnie by to wkurzyło kibiców. Więc myślę że nie będzie się cieszył po strzelonym golu.

08.09.2022 11:45

We wtorek to Bayern bedzie tak hejtowany w Polsce możliwe że przed meczem. Jeszcze jak kibice nie daj Boże wygwiżdżą Lewego to mamy przewalone. Jak ktoś napisał Bayern staje się taki jak w 2013 roku gdy to wszyscy kochali BVB a Bayern jest zły. Wtedy Bayern wszystkim zatkał buzie. Teraz mi wiem. Wczoraj napisałem komentarz który wydawał się hejtem ale niestety musicie się do tego przyzwyczaić. Wielu się doszukało tutaj że baituje i gratulacje inni się oburzyli. Właśnie widzicie co się dzieje wokół. Barca już nazywana jest potworem czy mała bestia, nawet faworytem do wygrania LM po dobrym początku sezonu. A może się okazać że odpadną w 1/8. Lewy oczywiście robi robotę ale nawet Pilzno stwarza okazję do strzelenia bramki. Sevilla też mogła prowadzić w sobotę. Ich obrona nie jest jeszcze tak dobra. Kounde z Araujo wydają być tam kumaci inni popełniają błędy.

08.09.2022 10:38

Ależ ten Laskowski jest zachwycony naszym rodakiem!!! Dziennikarze też i panowie to eksperci od Bundesligi jak Borek czy Kołtoń. Martwią się przy tym ta nieskutecznością Bayernu i że mało strzela Bayern jak odszedł Lewy. Tak dziennikarze uważają.

Edytowano : 2022-09-07 22:09:19

@Abzyrl nie zmienię to jestem tutaj od dawna i tylko wyrażam swoją opinię. Jak chwalę Lewego to mnie Janusze nie krytykują.

07.09.2022 22:05

Ale ten Bayern jest słaby. Barca wygrywa już 3:1. Lewy dobrze zrobił opuszczając ten tonący statek.

Edytowano : 2022-09-07 21:54:17

Nie ma co się podniecać JEDNOBRAMKOWYM PROWADZENIEM Barca we wtorek pokaże jaki futbol chce oglądać kibic. Dembele będzie kiwał De Ligta aż hej

Edytowano : 2022-09-07 21:58:07

Klopp miałby być na wylocie?! Bardzo śmieszne. Liverpool ma jakość i grał ostatnio w finale LM!!!

07.09.2022 21:50

@Abzyrl boję się że już musimy mówić że Barca jest lepsza od Bayernu. Niestety Bayern będzie miał ciężko wyjść z grupy LM bo jak widać dziennikarze wskazują ich na pierwsze miejsce w grupie. A oni chyba wiedzą co mówią.

07.09.2022 15:37

@Edmund hejterzy mogą już jutro triumfować bo Lewy strzeli dublet a Bayernowi dajmy remis z Interem i będzie czego my się go pozbyliśmy. Będzie ciekawie.

06.09.2022 18:04

Ale pewnie Barca będzie pierwsza po pierwszej kolejce bo rozwalą Pilzno. Inter z Bayernem to może być remis.

06.09.2022 17:11

@Marienplatz marzy ci się Lewy który strzela na AA?

05.09.2022 20:32

@Comentateiro tak Bayern już jest średniakiem europejskim a Barca o tak stała się topowa?Dobra chyba muszę być po stronie większości Polaków bo ciężko będzie mi przejść przez ta fale hejtu na Bayern jaki jest teraz (bez Lewego nie wygrali meczu z Unionem takie komentarze). Tak więc Barca jest już w Top 5 najlepszych drużyn w Europie a Bayern po odejściu Lewego już nie jest taki mocny. Wszyscy mi przyklaskują.

04.09.2022 16:03

@bayern1987dwa BVB może być mistrzem w tym sezonie. Gdyby nie Werder to by byli niepokonani od 5 kolejek. Bo Freiburg jest za słaby by utrzymać te pierwsze miejsce. Bayern lubi grać z drużynami które się otworzą. Jak z Totkami tam to Bayern przegrywał a skoczyło się 7:2 więc nie dziwię się że z Lipskiem BVB czy Barcą Bayern gromi a z Unionem się męczymy. Czy ktoś tego nie widzi.
Niestety większość polskich kibiców wydała wyrok i już Bayern potrzebuje Roberta. Trzeba im przytakiwać bo to ludzie nie oglądających piłki tylko Lewego

04.09.2022 11:33

@Mistrz358 ja nie byś miał 3/3 bo jeżeli nie daj Boże przegramy w Mediolanie trzeba będzie walczyć z hejterami na stronie. A będą jechać na Bayern że słaby że Lewy strzela a my go sprzedaliśmy. Mam nadzieję że jednak wygra Bayern i będzie cisza na stronie:)

Edytowano : 2022-09-03 20:29:10

*ja bym nie chciał

03.09.2022 20:28

@wer2 ty sobie jaja robisz. Mane, Sane, Gnabry, Coman Muller, Tel w pomocy jest większa konkurencja. Skład jest dobry tylko niestety gdy rywal się tak broni jak Union to czasami trudno wygrać. Z Barcą Bayern na pewno coś strzeli bo będzie otwarty mecz. Nie wiem jak z Interem. Oni też mogą zagrać defensywie ale tutaj bardziej bym widział otwarty mecz.

Edytowano : 2022-09-03 18:12:33

De Ligt na pewno będzie liderem. Tutejsi,, znawcy '' chcieli uznać ten ruch za ryzykowny ale to holenderska szkoła. Nowy Koeman.

Edytowano : 2022-09-03 18:17:34

@AdiFantasti co ty naiwny jesteś, nie ogladasz Bundesligi? Przecież Union często tak gra. Nie hejtuj bo Bayern w tym sezonie bardzo dużo strzela i ofensywa chodzi. Niestety czasami skuteczność zawodzi.

03.09.2022 18:11

Ciężko się gra takie mecze, Mane zagrał gorzej ale nadal nie schodzi poniżej poziomu. Na minus Pavard i jego strzały. Oraz Upamecano. De Ligt widać to jest obrońca który wyczyści i może być liderem drużyny!!

03.09.2022 17:35

@josh1982 ale Nagelsman nie gra dziewiątka i lepiej mu to wychodzi.

02.09.2022 21:25

BVB gdyby nie przegrana z Werderem to mogliby mieć 5 zwycięstw z rzędu. Bayern nie musi mieć łatwo w tym sezonie. W LM też się martwię czy Inter i Barca nie zamieszają.

02.09.2022 21:23

@tapczan oczywiście masz rację. Niestety wiele osób nie myśli i nie wie że Bundesliga też jest topowa. A Lewy i Haaland to są potwory. Haaland jak wygra LM z City i wygra króla strzelców Premier league czy LM to może za rok złota piłka dla niego. Nowa gwiazda, nowa marka w świecie futbolu się szykuje.

02.09.2022 10:00

@hoven to dobry użytkownik i nie podoba mi się jak ktoś tylko płaczę gdy nawet Bayern nie przegrywa. Więc odpuść bo Ty się musisz zawsze do czegoś doczepić.

31.08.2022 22:50

@Fari tylko Ty płaczesz że źle gramy. A wygrywamy 2:0

31.08.2022 21:36

@DonJupp4ever Nagelsmana zwolnią jak Bayern nie wyszedłby z grupy. Tak patrząc to dawno nie mieliśmy tak mocnej grupy. Barca na papierze jest gorsza trochę od Bayernu ale Lewy w barwach BVB Bayern pokonywal. Inter ma poukładany zespół więc będzie trudno. Na pewno dopiszemy 6 pkt. Na razie to Barca i Inter muszą bardziej martwić się czy wyjdą z tej grupy. Jak pokonają Bayern w jednym meczu to mogą uwierzyć że mogą coś ugrać.

30.08.2022 13:13

Może ta nasza grupa nie musi być łatwa. Muszę Barcę pochwalić bo w obronnie wczoraj grali dobrze. Pedri Gavi, Dembele napędzaja Barcę a Lewy wykańcza. Nadal to nie jest poziom z lat 2006-2015 ale mogą zabrać Bayernowi punkty. Inter jak Lipiński może też być niespodzianką w tej grupie. Trochę mam taki niepokój przed tymi meczami.

29.08.2022 13:48

@Marienplatz oczywiście, Lewy strzeli zakładam z 2 bramki w dwumeczu z Bayernem. W barwach BVB też strzelał Neuerowi. Trochę obawiam się bo Inter też jest trudny. Trzeba grać jak z Eintrachtem.

28.08.2022 20:39

Borussia M. to jakieś fatum dla Bayernu. Niestety szkoda że nie zdobyliśmy 3 pkt. Sane mógł mieć dublet ale i tak wygląda dobrze. Upamecano popełnił błąd ale jaki obrońca ich nie popełnia.

28.08.2022 16:09

@luu1986 tak odpadliśmy raz za Niko Kopacza w 1/8 straszne. To chyba dobrze że na stronie wreszcie jest optymizm a ciągle umniejszanie drużynie. W LM mamy dość trudna grupę i chociaż akurat to Inter niestety wypadnie do LE (lubię ich). Chociaż Lewy też nie strzela w LM tylko nie Bayernowi.

27.08.2022 10:51

@Matilegolas niestety nie masz racji. W Europie owszem niemieckie zespoły osiągają lepsze wyniki ale w Serie A jest więcej lepszych zespołów i więcej hitów(jeszcze po odrodzeniu Milanu czy Interu). Stadiony włoskie maja swój urok plus nie wszystkie są starodawne :) polecam oglądać ta Ligę bo jednak ostatnio tam jest więcej emocji niż w Bundeslidze.

26.08.2022 12:33