DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Pir5 Strona 11

Real nie może wygrać LM coś są jeszcze City Inter Arsenal. Napewno LM nie wygra Lazio Bayern BARCA czy Napoli (bez Zielińskiego i inni piłkarze bez formy). Nigdy nie byłem taki pewny tego że Bayern nie wygra LM jak w tym roku (może jeszcze za Kovaca). Tuchel już wystawi Diera bo De Ligtem jest pokłócony a my będziemy widzieć jak się piłkarze Bayernu męczą z Lazio. Dramat.
Ja tam liczę na Inter by wygrali LM czy Arsenal. Bardzo fajnie że oba kluby się odbudowały.
Też żeby nie było. Bayern w następnym sezonie może wygrać LM z nowym trenerem tylko nie w tym roku za bardzo jest dużo błędów w defensywie.

13.02.2024 23:03

Przypomniała mi się reklama biedronki gdzie Smuda mówi do Błaszczykowskiego że sam meczu nie wygra a Kuba odpowiada wygram wygram xddd

11.02.2024 15:13

Nie wiem ale ja mam podejdzie jak Footroll jak ktoś ogląda jego kanał na YouTubie. Owszem on jest kibicem Barcy czyli dramat ale po co my mamy się denerwować. Ten mistrz już mnie trochę znudził piłkarzy niektórych chyba też bo są już nasyceni a Bayer gdyby grał teraz w LM byłby może w półfinale a przy łatwiejszej drabince może finał. To jest plus że jest drużyna w Bundeslidze która też jest mocna jak Bayern czy BVB (choć z nią jest różnie)
Tuchela nie zwolnią bo rok temu była zmiana trenera i nie chcą popełnić tego samego błędu.. OBIECUJE WAM ŻE TROFEA BĘDĄ może za 2 lata LM ale są takie momenty w historii gdzie jest gorszy okres

11.02.2024 13:32

Muller nie musi się tłumaczyć tyle razy wygrywał Bundeslige że nikt pretensji nie będzie do niego miał. Bardziej do Tuchela i jego wyborów.

10.02.2024 22:06

Nam jako kibicom Bayernu pozostaje czekać do przyszłych sezonów gdzie gra będzie lepsza. Już w poprzednim sezonie było blisko by Bayern nic nie wygrał ale w tym sezonie w którym akurat w Bundeslidze lepiej punktuja niż rok temu możliwe nie będzie mistrza. Choć jeden remis Leverkusen wygrana Bayernu i będzie jeszcze gorąco. Ale nie jestem pewien by Leverkusen to wypuściło. W sumie dla Bundesligi fajnie że po 20 latach Leverkusen nadal jest mocne.
Plus jest taki że wyszliśmy z grupy LM bo gdyby tego nie było to Bayern byłby średniakiem a tak nadal jest przynajmniej 1/8 LM a Lazio jakoś przejdą jedna bramką.

10.02.2024 22:04

Nic do ciebie nie mam dobrze piszesz tylko powinieneś wykropkowac słowo na f bo możesz dostać ostrzeżenie. Ale po takim meczu rozumiem emocje i trzeba krytykować.

10.02.2024 20:39

Strateg komu to przyszło do głowy xddd Alonso go zjadł gdyby Alonso był teraz w Bayernie to może w finale LM byśmy grali bo mamy piłkarzy ale Tuchel niszczy ich.

10.02.2024 20:38

2

Liczę na mistrza Bayeru w tym sezonie. Tuchel co tam skąd te zwątpienie? De Ligt słaby od Diera? Xd chłopie odejdź Alonso ci pokazał że z LM też odpadniesz. Nie wykorzystasz Kane i wielu innych nie potrafisz dobrać 11 stki na mecz.

10.02.2024 20:34

A Hoven i GuteSpiele hasła zapomnieli czy jak? Teraz powinien wjechać Hoven i pokazać gdzie miał rację czyli nadal nie mamy szóstki od co ciekawe Alonso który nas teraz leje w Bundeslidze. Jak to Futbol pisze historie xd

10.02.2024 19:38

To może Klose nas poprowadzi albo Lahm czy Ribery :)

10.02.2024 19:36

No nie przesadzajmy Tuchel odejdzie i Bayern znowu będzie się liczył o LM spokojnie ten sezon jest stracony ale jest jeszcze wiele sezonów. LM napewno zagramy bo mamy duża przewagę nad reszta stawki.

10.02.2024 19:34

6

Gdzie są ci którzy myśleli że Bayern Tuchela wygra tu 3:0 xddd ten sezon jest już skończony skład na papierze mocny a w praktyce niewykorzystany potencjał. Alonso mistrz i Leverkusen idzie po potrójna korone.I dobrze lepiej oni niż BVB.

10.02.2024 19:29

Spokojnie Tuchel przewali teraz z Lazio też przewali powie że zakochał się w zespole jak po City ale raczej przyszłości nie ma. Ja myślałem że ten 2024 to będzie lepsza gra Bayernu w 2023 dałem mu kredyt zaufania teraz po Bremie Unionie czy Ausburgu nie ma. Może jak dziś wygra 3:1 z Leverkusen to może jeszcze odzyskam wiarę.

10.02.2024 17:49

1

Może De Ligt ma jakieś małe problemy zdrowotne ale ja też tego nie rozumiem bdb obrońca a Dier często jest niepewny. Na 90 procent stracimy gola choć my też strzelimy bo Kane Sane i Musiala są w bardzo dobrej formie.

10.02.2024 17:46

Tuchela bardziej nie będę w następnym sezonie w Bayernie niż De Ligta

10.02.2024 17:44

To chyba dobrze świadczy o lidze i zainteresowanie więcej widzów. Bayern już przez tyle lat zdobywał mistrza że pora oddać komuś innemu mistrza.

10.02.2024 12:22

Co ci się stało zazwyczaj surowo oceniales Bayern a teraz jest inaczej. Okey fajnie tylko nie wiem czy Bayern Tuchel jest taki mocny by wygrać z Leverkusen. Ja bym już zaklepał Flicka bo po sezonie przyjdzie Hoeness bo nie będzie innych opcji.

09.02.2024 22:12

Nie ma szans i na 100 procent tak się nie stanie.Pójdzie do klubu gdzie grał czyli Liverpool, Real albo Bayern.

09.02.2024 15:39

Ten sezon jest stracony. Jeszcze w tamtym roku Tuchel miał może porażki z 2 porażki tak większość zwycięstw ale teraz nadal styl wygląda średnio i mimo mocnego składu to jednak boję się że możemy nie mieć żadnego trofeum.

08.02.2024 18:26

Znaczy ten sezon jest przegrany bo w LM nie ma szans byśmy wygrali ją bo niestety za dużo bramek tracimy plus każdy widział że za Tuchela w LM przepychamy mecze dzięki Kane Musiali czy Sane. Ale mnie coś innego martwi
Flick może pójść do Barcy Klopp przerwę robi sobie Alonso Liverpool może wybrać więc jaki trener nam zostanie. Może do nas przyjść HOENESS bratanek Uliego bo widać Stuttgart gra fajnie wujek Hoeness będzie miał argument i może przyjść. Więc tutaj się obawiam.
@Matilegolas no właśnie Hoeness jest dobry i wujek Hoeness wepchnie go do Bayernu. Wszystko w rodzinie zostanie :)

06.02.2024 22:42

No raczej dublet zdobędą mistrz i puchar to byłoby coś

06.02.2024 22:37

Conte chyba po sezonie przechodzi do Milanu. Więc wychodzi że Flick jest najlepszym wyjściem choć podobno uczy się hiszpańskiego i może pójść do Barcy

05.02.2024 12:16

Ale że obecnie jacy trenerzy są najlepsi na świecie czy topke trenerów w Bayernie? Jeżeli chodzi o Top trenerów obecnie na świecie to:
1.Guardiola
2 Klopp
3.Ancelotti
4. Arteta
5.Alonso
W Bayernie topka trenerów ostatnich lat to proste
Flick
Jupp
Guardiola

04.02.2024 20:15

No to zobaczymy marzec kwiecień i maj może być ostatnimi miesiącami dla Davies. On i Kimmich mogą odejść tego lata. Sane i Musiala przedłuża umowy
Tak to widzę. Nie może być tak że nasyceni piłkarze grają na pół gwizdka. Kimmich wyglądałby świetnie na prawej obronie a w tym sezonie meczy się w środku i jest niepewny.

04.02.2024 14:46

2

Chłopie spokojnie bo widzę denerwujesz się tym. Luz ten sezon jest przegrany a Tuchel chyba i tak odejdzie bo marnuje potencjał niektórych graczy albo nie stawia na De Ligta czy Tela. Na dominacje u Tuchela nie licz ciesz się że wygrywamy z BMG z którymi zazwyczaj dostajemy.

04.02.2024 14:44

Wie ktoś czy jest Hoven na stronie bo podobno mieli być odbanowani użytkownicy gdy odświeżono stronę?Wiem że bywał irytujący ale też często można było podyskutować i miał CZASAMI rację.

03.02.2024 19:34

Oglądam mecze i widzę co daje Sane a ty piszesz że jest do odstrzału. Zastanów się co piszesz.

03.02.2024 19:32

1

Jest nowy zawodnik z Granady w sumie Tel jest młody więc jeszcze bym go nie krytykował to bardziej Gnabry i Coman się wstydzą i ich liczby w tym sezonie głównie Gnabriego xddd

03.02.2024 18:59

Davies i tak średni sezon bez sensu się kiwa przez co nawet słabe drużyny idą z kontry i często padają gole.Życzę mu zdrowia ale to ostatnie pół roku Daviesa w tym klubie. Pójdzie do koleżki Alaby tak czuje że on myśli już o Madrycie.

03.02.2024 18:57

Co ty piszesz jeden z najlepszych naszych piłkarzy do odstrzału gdzie technikę liczby ma znakomite w Bundeslidze i w LM też dobrze gra. To chyba Gnabry jest do ostrzału albo Coman. Sane Musiala Kane to są nasze gwiazdy i błyszczą w tym sezonie. Bez nich Bayern byłby na 4 czy 5 miejscu

03.02.2024 18:55

I tak ten sezon jest stracony. Może w czerwcu przyjdzie /wróci do nas Flick. Bo Alonso raczej Liverpool a Klopp robi sobie przerwę.

03.02.2024 12:17

1

@Jurgen1982 co ty piszesz LM jest najważniejsza i tyle w temacie. Nie wiem co sobie znowu wymyśliłeś. Wiadomo że LM jest lepsza niż mistrz kraju

31.01.2024 17:07

Panowie my tu mówimy że może Flick wróci może Alonso po sezonie. Ale wiecie co by nas oburzyło? Nikt o tym nie pomyślał. Wiadomo w dzisiejszym świecie często pracę dostaje się jak ktoś ma wujka na jakimś znanym stanowisku czy coś podobnego. A jak wiemy Uli Hoeness ma bratanka w klubie który sobie dobrze radzi w tym sezonie :) może się tak stać że będzie nieoczywisty wybór i możemy skończyć z Hoenessem na ławce trenerskiej:) Jak uważacie?Jest to możliwe?

30.01.2024 19:22

Tylko Alonso może odejść do Liverpoolu i Flick może będzie chętny na powrót do Bayernu. A tutaj jednak wygrał wszystko. To jest bezpieczna opcja.

30.01.2024 18:05

1

Najlepszym rozwiązaniem jest przyjście Flicka po sezonie albo Alonso. Niestety nie da się na to patrzeć bo większość piłkarzy to jest na bardzo dobrym poziomie. Pavlovcic jest bardzo dobrym piłkarzem zarówno Kimmich jak i Gorezka to w tym sezonie grają bardzo słabo. Davies najlepszy mecz w tym roku ale musi to powtarzać co mecz by dostać nowy kontrakt.

27.01.2024 19:09

Chłopie ty nie rozumiesz że prowadzenie klubu jest takie łatwe. Sorry ale zachowujesz się jak dziecko. Owszem ja też mam dość Tuchela ale to nie jest łatwo od zatrudnić trenera. Flick jest najbliższą opcja bo jest wolny Klopp przerwę zrobi a Alonso do Liverpoolu pójdzie.

27.01.2024 19:03

1

Na DieRoten trener jest zwalniany co 2 miesiące więc jak sobie wyobrażasz by ktoś nas 9 lat prowadził xddd

27.01.2024 12:56

Możliwe że po sezonie by przyszedł Klopp jeżeli on będzie tego chciał. Więc Tuchel musi być do końca sezonu.

26.01.2024 12:28

No właśnie mnie też to nie zdziwi jeszcze będą chcieli ściągnąć z 3 zawodników 31 stycznia i później będą zdziwieni dlaczego nie wyszło xd

26.01.2024 11:01

Jeżeli kupią tego Boeya to te okienko nie będzie aż tak złe. Teraz jest potrzebny prawy obrońca by Laimer grał w środku pola za kilka tygodni jak wróci. Austriak ma dobry sezon walczy a nie truchta jak Gorezka. Jeszcze stopera niech kupią i okienko można zamykać.

25.01.2024 21:09

Punktowo nie jest źle bo to tylko 2 porażki a w tamtym sezonie było więcej strat pkt za Nagelsmana. Tutaj Leverkusen robi robotę bo gdyby to byłby poprzedni sezon to z tyloma punktami byśmy byli liderem. Ale styl jest słaby.

25.01.2024 16:59

Nie chce życzyć Kimmichowi kontuzji ale taki Pavlovcic w środku pola może dać więcej Bayernowi. Bardziej szkoda mi Laimera niż Kimmicha. Austriak w tym sezonie pokazuje że jest dobrym transferem.

25.01.2024 16:56

Union owszem mało strzałów oddał ale mógł być rzut karny dla nich w drugiej połowie i byłby remis. Gorezka Coman Kimmich najgorsi na boisku. Nic nie wnosili
Sane i Musiala zawsze ożywia grę a Sane mógł mieć asyste tylko był na spalonym.

25.01.2024 11:29

Po rundzie jesiennej broniłem Tuchela przegraliśmy jeden mecz w lidze ale tak dużo strzelaliśmy w Bundeslidze w LM bez problemu 1 miejsce ale nie było tak źle. Teraz to słabo wygląda. Z Hoffe też mogło być różnie. Gorezka jest beztalenciem a Kimmich zapomniał jak się gra tak na 100 procent nie będzie finału LM z taką para w środku. Pavlovcic by coś rozruszał środek. Tel od początku powinien grać. A Kane też tylko 1 gol w 3 meczach.

24.01.2024 22:39

Zgadzam się z tobą z nimi wiem że LM nie wygramy. Gorezka to jest beztalencie a Kimmich zapomniał jak się gra. Do tego Coman który źle wrzuca i niecelnie.

24.01.2024 22:33

1

Ja też xd nie da się tego oglądać jest nowy rok a Bayern miał wszystkie mecze prawie słabe z Hoffe to Musiala i Kane zrobili wynik ale też były problemy. Ale cóż ja się pogodziłem że w tym sezonie nie będzie trofeum czekam tylko żeby gra się poprawiła

24.01.2024 21:23

Nudny ten mecz Union liczy na remis albo przypadkowa bramkę a Bayern gra jak w piłkę ręczna i ten duet Gorezka Kimmich. Któryś z nich musi odejść najlepiej obaj

24.01.2024 21:17

Popatrz na Gorezke to jest król środka pola takie truchtanie to jest mistrzostwo. Kimmich też pomału uczy się truchtania ale on ma generalnie podania do tyłu.

24.01.2024 21:15

1

Nie rozumiem co ty piszesz. To dobrze że do Bayernu przyszła taka gwiazda jak Kane. Wielkie kluby potrzebują wielkich piłkarzy.

24.01.2024 16:27

W sumie ja też jestem za odejściem Kimmicha i piłkarzy którzy są nasyceni i w meczach ligowych dają z siebie może 30 procent możliwości. Kimmich Gorezka i Davies o nich mówię. Wygrali wszystko z Bayernem byli mocnymi graczami ale się pomału coś wypala.

24.01.2024 15:24

1

Z Mourinho nic nie wygramy a tutejsi płaczki beda narzekać że nie ma stylu. On jest gorszy od Tuchela.

24.01.2024 15:21

Nie no zarząd dramat. Nie wiem ale to jest amatorszczyzna. To Hasan umiał kogoś kupić a tutaj nawet już starego Angola trudno kupić. Musi być prawy obrońca.

24.01.2024 15:19

E tam jeszcze jest czas można zacząć robić transfery 31 stycznia o godzinie 16.00 jak w lecie. Miało być dobrze z transferami po odejściu Hasana a jest słabo. Owszem przyszedł Kane i Kim ale nasi działacze nie planuja przed okienkiem kogo chcą ściągnąć. Niech kupią Mukiele to wtedy te okienko nie będzie takie złe.

23.01.2024 18:34

Ale takie wyrzucanie trenerów co sezon jest trochę bez sensu. Mogę Ci przysiąc że jak przyjdzie kolejny trener on też po kilku złych meczach byłby zwalniany. Jak mówię jeżeli Alonso nie przejdzie do Realu bo Ancelotti przedłużył umowę z Realem to pozostaje mu Bayern albo Liverpool tylko Klopp raczej nie odejdzie. Ten sezon jest już przegrany bo Leverkusen nie będzie traciło punktów a Bayern tak przez Daviesa Kimmicha Gorezke Gnabriego piłkarzy którym się nie chce grać plus do tego Tuchel który też sobie nie radzi z nimi.

23.01.2024 11:03

Ale to amatorka zarządu za chwilę skończy się okienko a oni nie kupili ani Mukiele ani Trippiera.

23.01.2024 10:51

1

Skład jest dobry tylko winny jest Tuchel i kilku wypalonych piłkarzy.

22.01.2024 12:41

No z Lazio przejdą bo się zmotywują

21.01.2024 22:24

1

No przesadziłeś chłopie. Weź nie gadaj takich głupot. Bayern większość meczy wygrywa owszem styl jest słaby ale to my wyszliśmy z 1 miejsca oni zajęli ostatnie miejsce w grupie. Ty ogladasz piłkę czy nie. Bo głupoty piszesz. Może że sobie żartujesz to okey.

21.01.2024 22:02

Kane nie odejdzie bo jednak wie że mistrza zdobędzie z Bayernem jak nie w tym roku to w następnym. Jak mówiłem Kimmich Gorezka Davies out plus Gnabry piłkarze którzy owszem dużo dali Bayernowi ale się wypalili.

21.01.2024 21:33

Ja od dzisiaj też zwątpilem w Tuchela i w mistrza bo Bayer gra znakomicie. Ale dosyć tego Kimmich i Davies są już chyba nasyceni i w tym sezonie słabo grają często Davies kiwa się bez sensu tracimy piłkę i jest kontra Kimmich nie daje nic. Gorezka też już nic nie daje. Kane Musiala Sane Laimer Neuer De Ligt Upamecano Pavlovcic oni są znakomici i oni muszą zostać na następny sezon. Plus Tel i Coman z ławki. Niestety ale niektórzy chyba potrzebują nowych wyzwań bo nic nie wnoszą do zespołu. Bayern w następnym sezonie przy nowym trenerze będzie lepiej wyglądał bo Tuchel nic nie wygra w tym sezonie. O LM możemy zapomnieć z taką grą. Owszem może tam będziemy lepiej wyglądać bo nie będziemy lekceważyc rywala ale braknie jednak czegoś do finału LM. Niestety ale w tym sezonie mecze z Werderem czy Eintrachtem to wstyd i hańba dla Bayernu. Wiem że Bayern w przyszłości będzie zdobywał tytuły ale ten sezon jest stracony.

21.01.2024 21:31

Pewnie awansujemy dzięki Kane Musiali czy Sane. Ale niestety gra jest słaba. Kimmich Davies out Coman też różnie gra.

21.01.2024 18:39

1

Trudno nie będzie mistrza w tym sezonie. Bayer bardziej zasługuje na mistrza. Kimmich i Davies dowidzenia z Bayernu. Kane i Musiala dzisiaj nie pomogli nie zawsze będą wygrywać mecze. Z Unionem wygramy bo po porażce raczej wygrywamy.

21.01.2024 17:46

Leon gra bardzo słabo od 2 sezonów więc wolę Pavlovcic czy Guerreiro.

21.01.2024 15:28

Jeżeli chcesz Alonso to musimy przegrać wszystko w tym sezonie. Jak Tuchel zdobędzie mistrza a w LM odpadnie z mocnym rywalem to może zostać bo coś zdobył. Ja się cieszę że jest taka drużyna w Bundeslidze podobna do Bayernu która dominuje w Bundeslidze. BVB często gubiła pkt i powiem szczerze. Wygranie mistrza przez Bayer będzie mnie mniej bolał niż przez BVB. Nawet z taką grą jak teraz to bym im dał dzisiaj paterę.

20.01.2024 21:51

Jeżeli takie Leverkusen ma być mistrzem to jednak będzie to fajna rzecz, ta liga jest bardzo mocna. W tym sezonie niech będzie Tuchel jak w maju zostaniemy z niczym wtedy Alonso pewnie dołączy do nas.

20.01.2024 21:46

Bayer Leverkusen jeżeli będzie tak grać to Bayern będzie miał wytłumaczenie że mieli trudnego rywala który jeszcze nie przegrał.

20.01.2024 20:30

Nie wiem czy Hoven jest na stronie ale powiem to. HASAN by kogoś ogarnął. Freund coś słabo załatwia te transfery. Przydałby się Mukiele.

20.01.2024 18:19

1

Bardzo fajny artykuł. Akurat mało kto pisał o pierwszym mistrzostwie Niemiec zdobytym przez Bayern. Potem dopiero zdobywanie mistrzostwa było w aktach 70 gdzie był wielki Bayern

20.01.2024 12:30

Mukiele może byłby lepsza opcją.

19.01.2024 10:45

Nie wiem ale narazie tego Freunda to średnio oceniam. I teraz UWAGA możecie mnie hejtowac ale Hasan w niektórych sprawach był lepszy nawet przedłużanie kontraktów Sane Musiala powinni mieć nowe kontrakty a i Mukiele czy jeszcze ktoś powinien przyjść. Wiem że bym został krytykowany przez pewnego użytkownika na H ale jego nie ma już na DieRoten (choć może założyć nowe konto i znowu się udzielać). Oczywiście Hasan większość decyzji miał złych ale Freund to narazie tak średnio też działa.

16.01.2024 21:06

Ja bym chciał by jednak nie miał te 40 bramek(ale myślę że może pobić ten rekord) w BL a rekord nadal należał do Polaka. Niech Kane w LM strzela i doprowadzi nas do finału.

16.01.2024 13:04

@tapczan chłopie to ty ochłoń Musiala gra znakomicie a ty się uważasz za eksperta na stronie a nie widzisz jak Laimer czy Musiala grają znakomicie zwłaszcza Austriak walczy na boisku Nie widzisz tego?

16.01.2024 13:01

@tapczan no tak lepiej zwalić na Tuchela to mi powiedz Kane Sane Musiala Laimer De Ligt Pavlovcic jakoś potrafią grać dobrze walczą dają coś zespołowi. Kimmich w tym sezonie nie licząc kilka jego blyskow nie kreowal sytuacji owszem gra trochę lepiej niż Gorezka który wogóle nie przyspiesza akcji i Pavlovcic z Guerreiro już nawet lepszym duetem są. Więc nie wszystko zwalajmy na Tuchela. Gdyby każdy piłkarz grał fatalnie to wina byłaby Tuchela tutaj Kimmich upiera się by grać w środku pola zamiast pójść na prawą stronę gdzie może być najlepszym na świecie. Ja chciałbym żeby został ale ma
1)spokorniec bo nie jest większy niż klub
2) zapierd... w meczach i to każdych razem z Gorezka nie tylko w Der Klassikerze

16.01.2024 00:05

@Yakub93 to módl się by Leverkusen wygrało majstra a w LM nie musisz bo ktoś inny ja wygra. Ale nie licz że Pan z avatara będzie znowu naszym trenerem. Wtedy raczej Alonso który zna klub i będzie chciał przywrócić piłkę coś jak Pep Guardiola.

15.01.2024 23:30

@AdiFantasti chodzi mi o to że gra się nie zmieni pod wodzą Tuchela. Mogę cię pocieszyć że Alonso może przyjść po sezonie więc era Tuchela nie musi trwać długo w Bayernie :) ale mogę Ci obiecać że nie będziemy grać za Tuchela jak za Juppa czy za Flicka. Styl się nie zmieni. Nic do ciebie nie mam tylko mówię żebyś sobie nadziei nie robił.

13.01.2024 14:38

@AdiFantasti ty jesteś naiwny że gra się jakoś zmieni xd? Przecież taki jest styl Tuchela i nie będziemy grać jak za Juppa czy Flicka w 2020 roku ZAPOMNIJ. Narazie to daje efekty bo są wyniki (nie licząc Pucharu Niemiec czy porażki z Eintrachtem).

Edytowano : 2024-01-13 12:58:11

@bayern1987dwa i @bawaria42 zgodzę się Leon od 2 sezonów gra bardzo słabo. Jedynie w Der Klassikerze gra tak jak powinien. W Bayernie grę ciągna Musiala Sane i Kane oraz fajnie gra Laimer Pavlovcic bo walczą. Również De Ligt gra pewnie. Na minus to Kimmich Gorezka Davies (pół na pół) i Gnabry.

13.01.2024 12:56

Sane musi dostać nowy kontrakt Musiala na jesieni nowy kontrakt a inni jak Kimmich Gorezka i Davies jakby odeszli to by się nic nie stało. Bayern by sobie poradził. Niestety Kimmich wczoraj nic nie dawał Pavlovcic lepiej gra. Niemiecka reprezentacja może dojść do ćwierćfinalu ME dzięki Musiali Sane i Wirtzowi (i może Neuer i Muller pomogą).

13.01.2024 10:07

@Ivan7 czego nie szanujesz legendy Bayernu czyli RL9? Jeszcze w trakcie żałoby po innej wielkiej legendzie czyli Franzie?
Mecz był dobry w wykonaniu Bayernu owszem był moment gorszy ale Bayern zawsze strzeli więcej od przeciwnika.

12.01.2024 22:46

@Jurgen1982 a Hoffe co pokazuje nic tylko jeden groźny strzał. W obronie Bayern narazie Top brakuje strzałów z dystansu i Kane też mało strzałów oddaje.

12.01.2024 21:21

@tapczan po sezonie przyjdzie Alonso. Zadowolony?

12.01.2024 18:57

@Silesi no oczywiście i jutro znowu będzie wyzywanie Bayernu bo im się coś nie spodoba. Ale jest zmiana w 2024 roku bo już jednego ważnego użytkownika nie ma wśród nas(został zbanowany) ale na pewno wielu przejmie po nim pałeczkę po marudzeniu. Ja nadal jestem w żałobie i będę mecz w spokoju oglądał.

11.01.2024 23:57

@Reeken89 ten Rumun nie wiem czy jest wart swojej ceny jest są 3 tygodnie ktoś przyjdzie. Mukiele byłby lepszym wyborem wtedy mamy wystarczająco ilość obrońców.

09.01.2024 11:15

@mariuszwr80 nie chce się kłócić w obliczu śmierci Franza ale atak na Polskę to jest 3 wojna światowa. Jesteśmy w NATO więc napewno byśmy nie zostali sami więc sytuacja Polski jest inna niż Ukrainy która nie jest w NATO. Tyle mam do powiedzenia.

08.01.2024 19:25

@Zerafaelo nadal w Ameryce Południowej zwłaszcza w Brazylii jest dużo młodych utalentowanych chłopaków. Więc nie wiem czy talentów jest mniej. Ważne by jakoś zakazać transferów do Arabii Saudyjskiej młodszych zawodników bo jednak oni po takich młodych też idą a jednak wolę ich zobaczyć w Europie.

08.01.2024 18:35

@BaltazarGabka to jest dobry pomysł.
Prawda jest taka że może to największa ikona Bayernu w historii. Coraz więcej ikon piłki odeszło w ostatnich latach.

08.01.2024 18:21

Teraz dzieciaki nie piszcie jak Tuchela nie lubicie tylko teraz trzeba zachować powagę podczas następnym dni. Franz byłeś jednym z największych.

Edytowano : 2024-01-08 17:32:48

Są rzeczy ważne

08.01.2024 17:29

@Reeken89 to Kiwior byłby tańszy a na lewej obronie też Bayern nie ma dużego wyboru. A ten Rumun nie wiem czy jest taki dobry. Kiwior na MŚ dobrze grał i w lidze włoskiej też.

08.01.2024 12:00

@yasiek nie wiem choć jest zarejestrowany od niedawna ale nie mam takiej pewności. Ale poprawił mi humor że Gorezka miałby być Van Dijkiem. Hoven był męczący ale czasami było wesoło tutaj.

07.01.2024 19:55

@tapczan i @Yakub93 czy wy naprawdę nie przejmujecie meczem towarzyskim. Mój komentarz iksde
Boże wasza nienawiść do Tuchela jest taka że nawet w meczu towarzyskim go krytykujecie. Bywa wolę czytać Hovena niż placzkow na stronie.
Tapczan ty coś robisz w życiu czy nie bo siedzisz tylko na DieRoten?

06.01.2024 19:01

@tapczan z Walkerem było tak że wszyscy chcieli by pozostał w City. Chyba nawet Pep z nim rozmawiał. Szkoda że nie przyszedł by by miał podstawowe miejsce na prawej obronie.

05.01.2024 18:31

@DonJupp4ever chyba ten użytkownik to nie hoven ale może założyć nowe konto i się znowu się udzielać, myślałem że hovena nie zbanują bo jednak może był męczący i kłócił się z użytkownikami by na niego wyszło ale jednak aż tak by został zbanowany.

04.01.2024 22:10

A kto powiedział że sprzedamy De Ligta. Jeżeli Tuchel odpadnie szybko w LM i mistrza nie wygra to może wylecieć a przyjść może Alonso bo Ancelotti zostaje w Madrycie i wtedy sytuacja De Ligta może się zmienić. I tak będzie gra więcej bo Kima nie będzie. Nie panikować!!!

03.01.2024 16:13

@Sonny Lewy też ma klasę i jest legendą Bayernu. Nie zapominaj o tym :)

02.01.2024 16:51

No będzie ciężko muszą grać dobrze w obronie w ofensywie na papierze dobrze ale w rzeczywistości też średnio. Na ten moment nawet z naszą reprezentacja która jest w kryzysie mogliby nie wygrać (w tym roku nawet z nami przegrali grając dość mocnym składzie).
Bardziej Kane wygra ME czy Upamecano i Coman z Francja.

28.12.2023 15:21

@Simon89 mi by to nie przeszkadzało gdyby dajmy Barca zbankrutowała a Real sobie założył swoje rozgrywki gdzie będzie grał z ogórkami. Wszyscy są za LM. SL nie powstanie.

23.12.2023 10:42

@nyy32 jeżeli nie chcesz spadków czy awansów to zabije to futbol. Ty chcesz by Barcelona która ma kłopoty finansowe czy Juve wyszły z kryzysu dzięki pieniądzom z SL. Liga zamknięta to zły pomysł. Raczej to nie powstanie bez klubów angielskich Bayernu PSG czy Interu.Tylko LM.

22.12.2023 10:38

@DonJupp4ever akurat Sane gra bardzo dobrze on Musiala i Kane to klasa światowa. Umie minąć kilku rywali co Coman i Gnabry tak średnio umieją. Ważne że Pavlovcic gra bdb i wolę jego niż Gorezke.
@tapczan a on ma bana na 2 tygodnie czy całkowicie zbanowany?

21.12.2023 11:10

@Jurgen1982 znowu marudzisz wg mnie mecz był dobry a ty tylko narzekasz. Wiem wiem chcesz zwolnienia Tuchela ale sorry Tuchel się broni. Eintracht to była wpadka. Bayern w pierwszej połowie grał jak za Guardioli.

Edytowano : 2023-12-20 22:29:33

@tapczan to idź mądralo trenuj a zapomniałem ty tylko na DieRoten całymi dniami siedzisz. No cóż...

20.12.2023 22:27

@Patryk233 już miałem powiedzieć że mecz będzie na stacji która w Polsce obecnie nie nadaje ale nie chce mieszać polityki do sportu. W sumie TVP mogłaby powalczyć o LM czy Puchar Niemiec.

20.12.2023 20:30

Trzeci rywal to będzie Polska.

20.12.2023 11:07