300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
300 zł za gola Bayernu w Betfan
DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: GuteSpiele Strona 4

Już Roca miał być drugim Rodrim :)

09.11.2023 11:13

Gdyby nie Tuchel to Bayernu by już nie było :(

08.11.2023 23:43

Teraz niech niektórzy sobie wyobrażą, że Tuchel z taką grą wygrał CL i raz był w finale :)

08.11.2023 23:30

Tuchel baza

08.11.2023 22:55

@hoven Brakuje skuteczności - nasza gra po przerwie będzie zbazowana

08.11.2023 21:54

Tuchelinho zaraz zareaguje. On już nie taką grę poprawiał :)

08.11.2023 21:51

Union gnoju oddawaj moje 10 euro

08.11.2023 20:47

Słusznie jest krytykowany. On nie stracił formy i gra średnio, tylko z sezonu na sezon coraz gorzej.

08.11.2023 20:38

To raczej sinusoida niż hiperbola :)
Tuchel kot, wystawił skład, którym pozamiata Galate

Edytowano : 2023-11-08 20:28:37

Laimer to świetny grajek. Jest uzupełnieniem kadry i tego należy się trzymać

08.11.2023 20:27

De Jong mógłby odciążyć Kimmicha z funkcji piłkarza Bayernu

08.11.2023 17:40

napiszę do przed meczem i wierzę, że również będę mógł po - #TuchelBaza

08.11.2023 15:14

@turtlexxx Równość płci jest ważna, również w sferze płacowej. Rozumiem, że kobieca piłka nie generuje takich przychodów jak męska i nie możliwe jest, aby kwotowo piłkarki zarabiały tyle samo co piłkarze. Tu równość można osiągnąć, gdy procentowo względem zysków pensje kobiet będą takie same jak mężczyzn.

W kwestii zaimków chodzi o tożsamość płciową. Nie są to żadne "umysłowe odklejki". Proponuje zapoznać się obecną wiedzą naukową na ten temat.

08.11.2023 15:13

Dlatego kobieca piłka wymaga, aby te nakłady były coraz większe, żeby jej poziom ciągle wzrastał i osiągnął możliwie jak najwyższy poziom.

@KahnTitan Zaimków jest więcej niż 3. Po wyglądzie nie można stwierdzić z którym dana osoba się utożsamia, dlatego jest forma neutralna. Pzdr

08.11.2023 14:03

@bawaria42 Ej to tylko gra XD Dla mnie to kwestia relaksu i dobrej zabawy z kumplami więc zdarzenia dalekie od rzeczywistości obieram pozytywnie.

Edytowano : 2023-11-08 12:29:14

bayern1987dwa Kane jest ujowy w fifie

08.11.2023 12:27

@bayern1987dwa Fajnie, mnie to cieszy. Szczególnie jak moja Buchanan rozp***alała z bara jakiemuś typkowi Haalanda.

08.11.2023 12:23

@KahnTitan nie oglądałem, bo nie mam czasu tyle, ale jako fan piłki odbieram to pozytywnie

W drużynie #TuchelBaza nie ma miejsca na dyskryminacje!

08.11.2023 10:40

Kobiecy sport jest równie ciekawy jak męski. Dobrze, że jest coraz bardziej popularyzowany. Dzięki choćby grą z serii FIFA (obecnie EA FC 24) wielu poznało zawodniczki.

Wygrana z Wolfsburgiem to wielka sprawa. To der Klassiker damskiej Bundesligi. Oba kluby regularnie walczą o zwycięstwo w lidze, a Wolfsburg jest dwukrotnym zwycięzcą Ligi Mistrzyń oraz czterokrotnym finalistom tych rozgrywek.

08.11.2023 09:58

UwU

07.11.2023 21:26

BVB da radę, byle Szachtar dowiózł, aż szkoda że Porto nie dało rady u siebie - Barca by znowu z grupy nie wyszła XD

07.11.2023 20:29

przepotężny Tuchelinho

Edytowano : 2023-11-07 19:33:15

patrząc na średnią ocen, ostatni mecz był kiepski w wykonaniu Palhinhy

07.11.2023 19:26

@fiidoo Myślę, że dokonamy kilku transferów zimą. Wtedy wszystko powinno wrócić do normy i ten jegomość będzie poza kadrą. W czerwcu dostanie laurkę na AA i się pożegnamy. W końcu XD

07.11.2023 18:57

Czysto hipotetycznie - w zimę przychodzi Palhinha. Kto ląduje na ławce?

07.11.2023 18:52

Ale mamy słaby styl z tą Galatą! Przyjechali do nas, a my im oddajemy przestrzeń i na farcie prowadzimy kilkoma bramkami tfuu

07.11.2023 17:26

Palhinha ok, ale chce Rice'a

07.11.2023 16:25

TT potrafił ściągać Mbappe i Neymara w PSG. Kimmicha też może ustawic

07.11.2023 13:09

@tapczan Tuchel jest kotem #TuchelBaza

07.11.2023 11:09

Beka trochę, że Kane korzysta z usług na które tak naprawdę go nie stać XD

06.11.2023 20:43

Kobel jako następca Neuera to rozsądne rozwiązanie. Ciężko obecnie znaleźć innego bramkarza.
Neuer zaskakująco dobrze powrócił po prawie rocznej przerwie. Jak wracał po złamaniu śródstopia w 2018 roku był bardzo niepewny i popełniał dziwne błędy, a teraz wygląda jakby grał cały czas.
Choć wiadomo, za dużo do roboty nie miał.

06.11.2023 14:41

albo, że to mentalność dziecka :) Tuchel i Hainer to dzieci w takim razie :)

06.11.2023 14:36

Mógł wyjść przepotężny Tuchel i go wyjaśnić tak jak Matthäusa w studiu XD

06.11.2023 13:46

Dawać Declana :)

Edytowano : 2023-11-06 12:34:35

Tyle kosztuje podnieta prasy, że Tuchel najwpływowszym trenerem w historii klubu XD

Edytowano : 2023-11-06 12:38:27

#teamRice

Edytowano : 2023-11-06 12:41:16

@Ivan7 Bardzo elegancki avatar :)

06.11.2023 12:33

Żeby się tylko nie okazało, że wygramy wszystkie mecze do końca roku i zarząd stwierdzi, że w sumie to ta kadra nie jest taka zła, więc transferów nie potrzeba

06.11.2023 10:35

:)

05.11.2023 20:25

Davies jest irytujący, dostaje piłkę i próbuje lecieć sam co kończy się stratą. Dobrze, że w akcjach ofensywnych schodzi do środka, bo jego wrzutki ze skrzydła są tragiczne.

Sprzedać, kupić Hernandeza i prawdziwego RB (czyli nie Frimpong)

05.11.2023 19:07

@hoven Mam swoje wady, ale po prostu jestem sobą. Ty za to mentalnie jesteś libem i nic gorszego nie ma, bo sam często się fochasz i jesteś arogancki w stosunku do osób z innym zdaniem niż Twoje. Liczyłeś, że Tuchel zacznie pokłony przed nim robić i prosić go o rady?

05.11.2023 19:05

@hoven Mój wniosek z tego wywiadu to Tuchel z rigczem. Króciutko z takimi placzkami jak Ty

05.11.2023 17:18

Tuchel z rigczem

05.11.2023 11:12

https://x.com/official_benji_/status/1720900779505074226?s=46

Tuchel z rigczem

05.11.2023 09:38

Upamecano wrócił i wciąż dobra forma. To nasz najlepszy CB.

05.11.2023 08:18

@AdiFantasti Z BVB gra się na na dobrze, ale u siebie. Der Klassikery w Dortmundzie zawsze były trudne, często kończyły się remisami, bądź naszymi porażkami, a wygrane są na ogół jednobramkowe. Na luzie kilkoma bramkami to wygrywamy u siebie.

4-0 z BVB na wyjeździe to najwyższa wygrana Bayernu od początku Bundesligi!
Raz w 2013/14 wygraliśmy 3-0, a poza tym max 2 bramkami

Edytowano : 2023-11-05 06:43:23

@Yakub93 zagrał tam tylko i wyłącznie przez kontuzje Pavarda. Löw miał „jaja” grać nim na RB podczas EURO 2020 i najlepiej tam nie grał.
Jak Tuchel ma pokazać, że ma „jaja” niech go usadzi na ławce na kilka meczy i popracuje z nim na treningach

05.11.2023 06:32

Thomasy wydają się mieć dobre relacje. Jak w Pokalu Müller zdobył bramkę od razu podbiegł do Tuchela, zbijali piątki i mieli banany na twarzy, tak samo było dzisiaj przy zmianie. Chyba Müller czuje, że już nie jego czas.

Tuchel wytulił każdego kogo zmieniał, więc chyba relacje ok. Nawet ostatnio zdaje się dobrze traktować Goretzke, bo na początku sezonu nawet do niego nie podchodził po zmianach.

04.11.2023 22:02

Nie wiem kto wgl rozważał kupić napastnika, który w Juve w zeszłym sezonie strzelił tylko 14 goli w 42 meczach!

04.11.2023 21:13

Gdzie się schowali Flickowi reformatorzy? :)

04.11.2023 21:09

@bawaria42 5 czystych kont w lidze. Tylko 0,7 gola na mecz stracone, jest znacząca poprawa, gorzej w CL :) Tam 2 na mecz tracimy

04.11.2023 21:04

@bayern1987dwa No tak znowu pokonaliśmy słabe BVB, za tydzień będzie z 7-0 ze słabym Heidenheim a team Tuchela dalej będzie się fascyynował wynikami :)

Edytowano : 2023-11-04 20:54:42

@Jurgen1982 Już od prawie samego początku pisali w prasie o Tuchelu widzącym wielkim talencie Pavlovicia, nawet pojawi się plotki, że rozważa grać nim w wyjściowej XI bo nie sprowadzili mu "6" (taki londyński wariant), ale ostatecznie się obsrał, bo wiedział, że ma słabsze karty

04.11.2023 20:52

Wgl fajnie wyglądał to bez Kimmicha, który ostatnio jest hamującym, wszystkie akcje zagrywa w innym tempie niż gra drużyna, robi po kilka razy te dziwne kółeczka. Nie wiem, czy tak fajnie grałby na jeden kontakt piłką jak Laimer z Goretzka

04.11.2023 20:49

Ostatni tak udany początek sezonu to 2015/16 gdzie po 10 kolejkach mieliśmy komplet punktów

04.11.2023 20:37

@Pir5 Dawaj avatar TT, bijemy ich.
#TuchelBaza

04.11.2023 20:34

Jedyne czego mi żal w tym sezonie Bundesligi to tego głupiego faulu Daviesa w końcówce meczu z Bayerem.
Pomijając - jesteśmy drudzy, ale ligowe rezultaty są cudowne

04.11.2023 20:32

Tuchel baza

Edytowano : 2023-11-04 20:28:10

czekam na hejt teamu Flicka, że tak naprawdę nic nie pokazaliśmy bo bvb jest słaba

04.11.2023 20:27

Tuchel jest prześladowany przez sędziów kartkami XD Ktoś wie ile już kartek obejrzał od kwietnia? XDD

04.11.2023 19:23

Tuchel baza, może i team Flicka ma przewagę liczebną, ale posiada co najwyżej plakaty Hansiego nad łóżkiem

04.11.2023 19:21

@fiidoo lepiej niemieckiego, notabene wstyd w XXI wieku nie znać angielskiego i nie tłumaczy go nawet to, że jest Francuzem :)

04.11.2023 17:51

@bawaria42 niestety tak, ale to nasz przedstawiciel jest u władzy :)

04.11.2023 17:47

@bawaria42 oczywiscie, że jesteś!
@fiidoo zdaje się również

04.11.2023 17:44

Jako założyciel klanu Tuchel Baza zapewniam państwa, że sytuacja jest pod kontrolą i mecz zakończy się w satysfakcjonujący dla nas sposób

04.11.2023 17:36

Uważam, że tak, bo takie jest moje zdanie.
#TuchelBaza

@fiidoo witamy w zespole

Edytowano : 2023-11-04 10:11:23

Flick był geniuszem w 19/20, to samo Enrique 14/15, a później kupa

04.11.2023 10:08

Ciekawe, bo całkiem dobrze pamiętam teksty o Leonie „chowającym się na boisku z rywalami”, „podającemu partnerom miny”, „Thiago/Kimmicha grającego w środku samemu”.
Słabego Comana, przed sierpniową CL słaby Gnabry no i oczywiście fatalny Alaba XD

Jeszcze były drwiny z Goretzki nazwanego przez któregoś z byłych zawodników najlepszym box-to-box na świecie.

Brzmi to komicznie

04.11.2023 06:02

@hoven krytykowales w rewanżu z psg w 20/21 po tym jak pressowalismy ich pod ich polem karnym, a oni kilka razy nas ośmieszyli spokojnie z pod niego wychodząc

03.11.2023 22:18

#TuchelWyjasnia

03.11.2023 22:10

#TuchelBaza

Edytowano : 2023-11-03 21:55:23

Notabene całkiem zabawny ten ruch rewolucyjny hovena. Jak Flick był naszym trenerem to pisał, że za dużo taktyki w tej grze nie ma i krytykował wysoki pressing :)

03.11.2023 21:50

Jak to, halo? Przecież ponoć wszyscy chcą odejść przez Tuchela, a on wcale go nie lubi, a formę zawdzięcza dyktaturze żony, która przeprowadziła się do Monachium

03.11.2023 21:21

@siudrak0 Jakie szczęście? XD Rozumiem jakbyśmy wygrywali te mecze 1 bramką rzutem na taśmę, ale jak na razie w lidze na 7 wygranych tylko jeden raz różnicą jednej bramki.

Edytowano : 2023-11-03 21:15:19

zupełnie szczęśliwie mamy też najwięcej zdobytych bramek w historii na tym etapie sezonu

Edytowano : 2023-11-03 21:16:26

i zupełnie szczęśliwie pierwszy raz od jakiś 4 lat mamy mniej straconych bramek niż spotkań

03.11.2023 21:14

@siudrak0 Jakoś Flicka i Nagelsmanna za kompromitacje w DFB Pokal w początkowej fazie sezonu nikt nie zwolnił. Jest to niepokojące, ale w lidze i CL wygląda znakomicie.
Ale styl... tak, wiem. Ale gdyby miał nas trenować Simeone i dać tryplet, a Bayern wygrywać wszystko 1-0 jestem za

Edytowano : 2023-11-03 20:52:18

Jakoś nikt nie płakał, że Simeone, Allegri, czy Mourinho mają słaby styl, bo wygrywali

Edytowano : 2023-11-03 20:53:15

To samo Carletto

03.11.2023 20:51

Uczenie się od lepszych i bardziej doświadczonych jest dobre, ale wyszukiwanie sobie w innych wzorów jest trochę dziwne

03.11.2023 20:40

Ale fajnie na konferencji Tuchelinho wyjaśnił Matthäusa i Hammana XD

Edytowano : 2023-11-03 20:38:52

hoven co się w Luthera bawi XDDDD

03.11.2023 20:35

Teraz z innej strony. Flick miał konflikt z Brazzo spowodowany transferami, których nie dostał. Hansi sam wymieniał mu kilku niedrogich zawodników, których chciałby zobaczyć w Bayernie, a Brazzo kupił mu innych. Jak się później okazało bardzo, bardzo słabiutkich.

Teraz nie ma już Brazzo, ale jest Tuchel. Flick widzi, że ten również sobie zażyczył kilka nazwisk, ale w przeciwieństwie do niego nie dostał nawet słabych zawodników i ten musi korzystać z zawodników z Regionalligi.

Raczej nie będzie chciał tu wrócić - Brazzo nie ma, ale problem ten sam.

03.11.2023 20:27

@hoven Nie, to był towarzyski, wiem lepiej, idź sobie w tvp popracować, czy coś

03.11.2023 20:02

@hoven Rzadko bywam więc pamiętam, że to był mecz towarzyski z Marysilią w sierpniu 2020, wtedy ludzie mają wakacje. Wiem - liby nie znają

Edytowano : 2023-11-03 19:55:26

Ale najlepiej wymyślić, że "urodziny wuja" i pierdzielić głupoty już ponad 3 lata XDD Jaki Goebbels

03.11.2023 19:53

Wy wszyscy oglądacie z taką samą pasją niezależnie o trenera pisząc podczas meczy setki komentarzy XD

Edytowano : 2023-11-03 19:47:21

autentycznie, w środę w Pokalu mnie ten mecz tak nudził, że pisałem tutaj z wami i jakoś za wiele z gry nie widziałem XD

03.11.2023 19:46

@bawaria42 Tuchel top

03.11.2023 19:44

https://tenor.com/view/tuchel-chad-chad-tuchel-thomas-toocool-toocool-gif-26430982

Edytowano : 2023-11-03 19:29:40

Tuchelinho was zmiecie z planszy jeszcze w tym sezonie

03.11.2023 19:29

@bawaria42 Tuchel baza

03.11.2023 19:22

Hansi się śmieje, że rozwalił kadrę 10 miesięcy przed EURO i sobie poszedł

Edytowano : 2023-11-03 19:18:14

Hansi się śmieje, że wyruchał Bayern, bo Brazzo mu nie zrobił transferów

03.11.2023 19:17

Flick nie może być trenerem Bayernu, bo słabo fituje (*≧ω≦*)

Edytowano : 2023-11-03 19:05:56

#Tuchelbaza

03.11.2023 19:02

1. tak
2. tak, 3 lata temu, w kadrze już nie
3. ten pierwszy w jego reprezentacji nie
4. tak. tak samo jak TT robi konflikt z zarząde(Brazzo)
5. ciekawe w czym gra TT
6. wiedział w Bayernie, w kadrze nie.
7. ciekawe jak je zinterpretował TT? Nie dostał żadnego transferu na te pozycje, Flick dostał jakiś zapychaczy których nie chciał - sam nie wiem co gorsze.
8. Może wnieść tyle, że... zarząd i tak kupi kogo chce, bo jest po prostu z*ebany

Edytowano : 2023-11-03 18:56:41

A tam nikt, patrz co Enrique w 14/15 odwalał w Barcelonie i co? Jednosezonowiec

03.11.2023 18:55

Dajcie ten mecz w końcu bo nudne stają się te oderwane od rzeczywistości rozmowy

03.11.2023 17:54

#teamTuchelBaza

03.11.2023 17:42

@hoven Wciąż jest świetny i potrafi dać wiele drużynie, ale imo Musiala jest lepszy. Niewyobrażalnym błędem byłoby posadzenie go na ławce żeby Tomek mógł grać, bo byłoby to jednoznaczne z jego stratą

03.11.2023 16:45

Na dzień dzisiejszy Flick = Enrique. Dostaje szanse w topowym klubie, zdobywa tryplet, później już nieco gorzej, a później po prostu fatalnie.


Beka trochę w 2k23 mówić o wykorzystywaniu geniuszu „Tomka”, który jest w wieku przedemerytalnym jak mamy brylant w postaci Musiali

03.11.2023 16:38

Czekam na full analizę jak Bayern zapada się od czasów odejścia Guardioli, a tryplet Flicka to tylko szczęśliwa zasłona dymna

03.11.2023 15:31

Kimmich na RB to tez nie jest dobry pomysł, jego największym atutem na tej pozycji była ofensywa. Potrzebujemy RB z prawdziwego zdarzenia.

Edytowano : 2023-11-03 15:20:02

16/17 to były czasy Alaba Boa Hummels, Lahm przed nimi Alonso i to była najlepsza i najszczelniejsza obrona w Europie

03.11.2023 15:14

@bawaria42 Jak do niego to dotrze to co z tego? Przecież on sobie pozycji na boisku nie wybiera. To kolejno Flick, Nagelsmann, Tuchel widzą go jako „6”. W reprezentacji Löw używał swojego ulubieńca Cana i tam zdarzało mu się grać wyżej :)

@BaltazarGabka a który zespół nie? Z którego nie ma prześmiewczych żartów i szyderstw z jakiś wydarzeń z przeszłości?

03.11.2023 14:50

@hoven Masz maturę z matmy wgl skoro 2017 był według Ciebie 10 lat temu? Zapomniałem o tym incydencie ze szczepionkami, faktycznie bycie foliarzem źle świadczy o inteligencji i wiedzy :) mój błąd

03.11.2023 14:40

@bawaria42 nie przesadzasz z tym, że o mądrości w życiu Kimmicha świadczy jego gra na „6”? :)
Gość jest bardzo ambitny, pewny siebie, bardzo się angażuje - to akurat pozytywy, a brak efektów ostatnimi czasy to inna sprawa

Edytowano : 2023-11-03 14:32:12

Ogólnie nie było dramatu za Juppa, ale tez sporo meczów było mocno średnich i bez pomysłu. Pomiędzy 2013 a 2017 była mniejsza przepaść w zmianach w piłce niż pomiędzy 2018 a 2023

Edytowano : 2023-11-03 14:38:26

Kovac wprowadził przejażdżki rowerowe i jakoś piłkarzom do gustu nie podeszło. Ten wgl był reżimowym trenerem, zakaz używania telefonów, słuchania muzyki, ciągle badania krwi, a efektów nie było.

03.11.2023 14:30

@bawaria42 te czasy już dawno minęły. Dziś zawodnicy się kształcą, są przedsiębiorczy. Wielu naszych zawodników ma maturę w tym Kimmich i to bardzo dobrze zdaną o czym było w wywiadzie bodajże dla bilda.

Poziom w gimnazjach sportowych jest wysoki

Edytowano : 2023-11-03 14:18:23

Wgl gimnazjum to wysoki poziom

Edytowano : 2023-11-03 14:18:23

Wgl gimnazjum to wysoki poziom

03.11.2023 14:18

Heynckes może pokazać swoje przeterminowane taktyki w muzeum XD Jakoś nie sądzę, że ktoś kto wypadł z obiegu już tak dawno temu śledzi piłkę „po trenerski”

Edytowano : 2023-11-03 14:10:41

Jak już o jego powrotach mówimy to jaki styl miał Bayern w 17/18? Grał jak równy z równym z Celtikiem i Anderlechtem i męczył się z przeciętną Sevillą

03.11.2023 14:09

Myślę, że Tuchel już poleciał tylko jeszcze nie mówią XD

Edytowano : 2023-11-03 14:03:07

@hoven mój i tak jest lepszy

03.11.2023 14:02

Mordeczki jak byście poczytali komy na dieroten zmienilibyście zdanie. Pokonaliście tylko Bayern TT, a to przecież lelak czy jakoś tak

03.11.2023 13:21

Bie

Edytowano : 2023-11-03 13:10:50

B=n

03.11.2023 13:10

Po co wy wgl kibicujecie tej drużynie? XD
Szkoda nerwów ;)

03.11.2023 13:00

@BaltazarGabka Zwyczajni ludzie cieszący się życiem i olbrzymimi sukcesami sportowymi ponad stan.
To, że TT jest charakterny już nie jeden raz pisałem

03.11.2023 12:50

@Sopariev fajna manipulacja :)

03.11.2023 12:06

Za Julka wszystko szło dobrze XD Bundesliga najlepiej gdzie w co drugim meczu tracił punkty i to dosłownie.

03.11.2023 11:40

@Matilegolas czekamy na humor

03.11.2023 11:06

@bayern1987dwa Lille nie odebrało mu mistrza. Robił kwas w BVB bo chciał rozwijać te drużynę, a nie pozbywać się kluczowy zawodników tak jak robi to ich zarząd, w Chelsea chciał takich, a kupili ku innych, w PSG idk co było powodem zwolnienia.

Zabawne, że ganisz go za ambicje

03.11.2023 11:01

@tapczan oczywiście, a Tuchel dla żartów odkąd objął Bayern pozytywnie się o nim wypowiadał i wydział lidera

Edytowano : 2023-11-03 10:31:18

@baltazargabka coś Ci się przegrzało skoro uważasz, że cały czas mieli go dość. Znajomi kibice Chelsea czuli radość ze swojej drużyny w tamtym sezonie, kolejny zaczął już kiepsko, bo nie dostał transferów takich jakich chciał i grał słabymi zawodnikami jako bunt

03.11.2023 10:29

Nie potrzebujemy Frimponga, tylko prawego obrońcę.

@BaltazarGabka i dało CL i najlepszy wynik w lidze od dawien dawna?

@tapczan oczywiście, piłkarz sam decyduje kiedy ma formę a kiedy nie XD

03.11.2023 10:07

@Yakub93 Tuchel gdyby miał „6” o którą prosił ( Rice ) i RB o którego prosił (Walker, bądź ktoś inny, bo ten akurat nie chciał przyjść) to miałby w kilku meczach lepsze wyniki na pewno z Leverkusen i 2x z Leipzig.

Tuchel wydaje się specem od defensywy, a nie mając zapewnionych tych pozycji nie jest w stanie jej poprawić.

Jego styl to zwarta defensywa, szybkie ataki, czasami włączone elementy ataku pozycyjnego - tak było w jego poprzednich klubach (wyjątek Chelsea, gdzie kadra nie była najmocniejsza na wielu pozycjach i poszedł 100% w obronę).

Tuchel jest pomysłowym taktykiem, w różnych meczach prezentujemy różne style. Potrafi w oszczędne granie jak np. z Augsburgiem czy Mainz. Jak masz tak wąską kadrę trzeba optymalizować siły.

Uja wiesz jakie on robi analizy, więc dziwna argumentacja.

TT odbudował Sane, który już rok temu miał dużo przebłysków po jego przyjściu. W mediach często było obrazki z treningów gdzie widać, że mają dobre relacje, a TT od początku pokładał olbrzymie nadzieje w Sane. Może po prostu do niego trafił i dlatego zaczął dbać o siebie i ciężko pracować?

03.11.2023 07:07

@hoven UwU UwU UwU

Edytowano : 2023-11-02 23:46:01

Hansi niech do BVB sobie idzie

02.11.2023 23:37