DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: GuteSpiele Strona 11

Zostanie pewnie jeszcze rok i odejdzie tracąc do rekordu wszechczasów jakieś 20 bramek

13.05.2022 15:06

Boję się że to też spierdzielimy. Taki gracz jest nam potrzebny na teraz.

13.05.2022 15:05

Wstyd i kompromitacja. TOP 1 CB z Niemiec....

13.05.2022 15:04

Trudne, dla Ciebie za trudne.

13.05.2022 15:03

@FanGraczyBayern Ty ewidentnie jesteś jakiś niedowartościowany narodowościowo XD

13.05.2022 12:57

@Simon89 Nie ma żadnej pewności, że się tam odnajdzie to po pierwsze. Po drugie tam jest zbyt duży syf, żeby sam Lewy dał radę przywrócić Barcelone na szczyt.
Do Złotej Piłki nie ma to żadnego znaczenia. Wielu graczy Barcelony czy Realu powinno mieć Balona, a nie ma, bo wygrywał Messi, bądź Ronaldo. Teraz medialny jest Mbappe - Lewy pod tym względem nie ma do nich podjazdu i zmiana klubu mu niie pomoże.

Edytowano : 2022-05-13 12:09:13

W pewnym momencie więcej ludzi kojarzyło Aubameyanga z BVB niż Lewego z Bayernem. Medialność to nie tylko umiiiejętności i to co się robi na boisku.

13.05.2022 12:08

@hoodykr Mylisz się, sportowo może zostać najlepszym piłkarzem w historii Bundesligi, a jak odejdzie to zawsze będzie tym drugim za Gerdem Müllerem.
W Barcelonie w historii się nie zapisze, ani w La Lidze.

Edytowano : 2022-05-13 12:00:02

51 bramek w sezonie ligowym nie pyknie. To jest nie do przeskoczenia.

Edytowano : 2022-05-13 12:03:44

Jakby dobrze wszedł do Barcelony to może by przez około 3 lata które pewnie tam będzie zakręcił się gdzieś koło 70 miejsca na liście strzelców wszechczasów

13.05.2022 11:58

Spokojnie mamy Julka i będzie wymówka, że on lubi 3-5-2 i typowa "9" mu nie potrzebna. Gnabry, Sane w taku, Coman prawe wahadło i po problemie :D

13.05.2022 11:43

Ładny telebim

13.05.2022 11:42

Barcelony na to nie stać.

13.05.2022 11:32

@FanGraczyBayern Kto Ci tak powiedział?

13.05.2022 11:16

Brazzo pokazał z Rüdigerem i Haalandem że nadaje się do robienia zakupów co najwyżej w supermarkecie. Jednak to, że Lewy chce odejść to nie jego wina. Argument, że Lewy poczuł się niedoceniony, bo dużo czasu zajęło rozpoczęcie rozmów jest niepoważny.

13.05.2022 10:33

Dawać Mbappe

Edytowano : 2022-05-12 23:02:00

Choć on chyba zostaje w PSG? Macron w kampanii wyborczej nawet coś mówił, że postara się go zatrzymać we Francji

12.05.2022 23:00

Raczej zostanie do 2023 XD

Edytowano : 2022-05-12 22:59:45

Jeżeli chce odejść to trudno, zawsze będzie za Gerdem Müllerem i legendarny Niemiec wciąż będzie tym niepokonanym. Pójdzie do Barcelony gdzie pogra z 2-3 lata i w ŻADEN sposób nie zapisze się w historii tamtego klubu.

12.05.2022 22:55

Durna decyzja, a powód jeszcze bardziej.

12.05.2022 20:44

@AdiFantasti Był taki jeden gość niedawno na rynku. Rüdiger się nazywa.

12.05.2022 09:43

Prawdziwe wzmocnienie dla naszego zespołu. Pavard teraz ławeczka.

12.05.2022 09:29

@hoven Szkoda, że Nagelsmann ma jeszcze tylu wspierających

12.05.2022 09:26

Brazzo sprowadzi Mane, Pogbe, De Jonga, Laimera, Gravenbercha i Mazraoui. Przedłuży Coco i Lewego i Gnabry'ego i zostanie XD

A tak na poważnie to funkcja dyrektora sportowego mu średnio wychodzi.

12.05.2022 09:22

Haaland, Pogba, De Jong, Mane dawno nie łączono z nami takich zawodników

12.05.2022 07:10

@olszyyy Przeczytaj ponownie i sam sobie odpowiedz na to pytanie.

10.05.2022 16:09

I to jest idealne podsumowanie tego sezonu: złość i nieporadność.

#NagelsmannOUT

PS Nie mówię, że zachowanie Comana to w 100 procentach wina trenera, ale częściowo tak. Zwykle ostatni mecz sezonu na AA to piknikowa atmosfera i sielanka, a nie bezradność i wściekłość

10.05.2022 14:43

Nie sprawdził się, ale pytanie czy wgl dostał choć raz szansę na swojej nominalnej pozycji? Jakoś sobie nie przypominam XD Albo Julek go dawał na ''6'', albo gdzieś po skrzydłach rzucał zamiast dać zagrać na ''8'' czy ''10''

Edytowano : 2022-05-10 14:10:37

Tak samo Musiala - gość jest niesamowity, ale jak gra z przodu, CAM, skrzydła. A jakoś usilnie Julek robi z niego ''8'', czy nawet ''6'' co jest absurdem z jego warunkami fizycznymi

10.05.2022 14:09

@Piter1985 No to na ten moment zarząd na pewno widzi, że Nagelsmann nie podołał oczekiwaniom, więc mało prawdopodobne, żeby planowali przebudować kadrę tak, aby dobrze się grało wahadłami z trójką z tyłu. Coco może zostanie, przyjdą Laimer, Gravenberch, Mazraoui i będzie ciekawa kadra :D A to czy Bayern uzna, że jest potrzeba wydać na kogoś gruby hajs czeka nas dopiero za rok przy ew. odejście Lewego i Gnabry'ego.

@hoven Szybkość ma świetną, drybling bajeczny, ale kiedy trzeba podać to strzela, kiedy można strzelać to podaje. Kiedy nie ma miejsca i możliwości na udany drybling próbuje. Coman gra zbyt indywidualnie i za bardzo próbuje zabłysnąć.

10.05.2022 13:33

@Piter1985

"Jak dla mnie to- czy będzie dalej z nami Julian - TAK"
To w cale nie jest takie pewne, jak nowy sezon zacznie słabo, a pewnie tak będzie to zostanie zwolniony. Nasz zarząd lubi oglądać każde EURO milion razy, więc logiczne, że taniej będzie go zwolnić niż przez 5 lat tylko wygrywać ligę, a w CL odpadać na wczesnym etapie

"- co Julian głównie chcesz grać - zapewne 3 + wahadła"
Granie w Bayernie wahadłami to bardzo słaby pomysł i wątpliwe, aby jakiś inny trener chciał używać takiej formacji, więc robienie pod nią kadry jest zbyt ryzykowne.

"- czy stać nas na kilka dużych transferów, mamy gotówkę - NIE"
Oj stać nas, stać. Lucas za 80 milionów, czy Sane za potencjalne 130 milionów w lecie 2019 to nie tanie rzeczy. Nas NIE stać na kupno co sezon kilku takich zawodników, ale jak jest potrzeba potrafimy sięgnąć głębiej do kieszeni.

10.05.2022 12:53

Nie. Sane należy ustawić na lewej stronie.

10.05.2022 12:47

Coco zostawić, Roca out, Gravenberch i Laimer zaprosić.

10.05.2022 12:36

W naszym klubie z pensjami jest coś nie tak XD Niby jest maks. 20 milionów, ale byle nowy grajek dostaje praktycznie połowę tego

10.05.2022 00:11

Mane, Gravenberch, Mazraoui, Rüdiger, Laimer i mogę nosić Brazzo na rękach, jeszcze później jakiś trener porządny dojdzie i mamy pakę, ale niestety brzmi to mało realnie

09.05.2022 20:50

Brazzo zaimponowałoby mi to :D

09.05.2022 20:45

Zawsze obie drużyny chcą wygrać, jak trener Bayernu może nie rozumieć takiej oczywistości.
Co to w ogóle za człowiek jest, chwali Roce, ale go nie używa, to samo Coco. Ciągle praktycznie tylko jedna XI gra.

09.05.2022 10:37

Zanim ktoś zacznie usprawiedliwiać fatalną grę pewnym mistrzostwem powinien się dziesięć razy zastanowić.
Sezon 2012/13 - zostaliśmy mistrzami po 28 kolejkach co nie przeszkodziło piłkarzom żeby w ostatnich 6 meczach 5 razy wygrać i raz zremisować (z BVB) , strzelając w tym czasie 19 bramek.

Edytowano : 2022-05-09 10:34:49

Za Nagelsmanna gramy fatalnie i zapewne za tydzień też punktów nie będzie.

Edytowano : 2022-05-09 10:38:44

To jak gramy dziś jest obrazem gry Bayernu pod wodzą Nagelsmanna. Najpóźniej w listopadzie out. Oby chociaż nie było za późno i udało się uratować sezon.

09.05.2022 10:33

#NagelsmannOUT XD Fatalny sezon, ogólnie na 5 - najsłabszy od czasów Klinsmanna

Edytowano : 2022-05-08 20:10:54

no może 4.5

08.05.2022 20:10

Liczę na koncert w wykonaniu Bayernu i bardzo wysokie zwycięstwo, ale to zależy czy Stuttgart będzie chciał pójść na wymianę ciosów z Nagelsmannem :D Dwa mecze 9 bramek do rekordu - ciężko, ale może się udac.

07.05.2022 15:34

@hoven Utalentowana młodzież będzie uczyć się na treningach z pierwszym zespołem, a praktykę meczową zdobywać grając w drugiej drużynie :D

07.05.2022 14:05

@hoven Kadra ma się składać z 14 topowych zawodników + zdolnej młodzieży.
W rozumieniu zarządu ta trójka topowych zawodników to Choupo, Musiala i Coco :D

Edytowano : 2022-05-07 01:31:47

W sensie trójka z ławki

07.05.2022 01:31

@tapczan Albo słychać, albo i nie słychać. Dojże jego intencje są bardzo ukryte to jeszcze zamiast wyrazić niezadowolenie w szatni to wyraża je w mediach...
Nasz Julek próbował udawać spoko ziomka dla zawodników, miał mieć z nimi świetne relacje. Jak się okazuje jest zupełnie odwrotnie. W szatni objawia się jako "spoko ziom", który udaje kogoś kim nie jest, przez co na siłę i nachalnie próbuje pokazać swoim podopiecznym jaki to on jest młodzieżowy - zawodnicy to czują i nie odwzajemniają tego uczucia - w prasie co chwilę informację, żeskarżą się na taktykę, nie wiedzą na jakiej pozycji grają, ani co do końca należy do ich obowiązków na boisku, a teraz jeszcze informacja, że Julek nie wiedział o wyjeździe.

06.05.2022 12:45

Eintracht powinien pyknąć Rangers, ale szkoda że nie ma niemieckiego finału

05.05.2022 23:00

Bundesliga 2.5
UEFA CL 5
DFB Pokal 6
DFL Supercup 2

słaby sezon

05.05.2022 21:09

Jeden nie, więc zdobyliśmy dwa :D

05.05.2022 13:46

@nyy32 PSG miało kontrolę xDDD

05.05.2022 06:34

Wygrali 3-1 z wielkim Bayernem i mówią, że powinno być więcej - najgorsze w tym jest to, że ma absolutną rację :C

04.05.2022 11:54

Może by tak Kloppa wywalili :D
#NagelsmannOUT

03.05.2022 21:52

Oby ten pierwszy nie odszedł, a ten drugi to niech idzie jak najdalej. To wielki talent, ale nie jest jeszcze na poziomie Bayernu.

03.05.2022 01:16

Bardzo niedobrze, ale jak chce odejść - niech odchodzi, tylko co nas czeka bez niego? Jak mieliśmy "słabszych" napastników - Gomez, Mandzukic to mieliśmy najlepszych skrzydłowych świata. Teraz mamy "słabszych" skrzydłowych i najlepszego napastnika świata i jest jakaś równowaga, ale co jak go zabraknie?

03.05.2022 01:14

Bayern znalazł się w fatalnej sytuacji. Odejść mogą Lewandowski, Gnabry, Tolisso. Odejdzie Süle.
Jest dziwny wyjazd na Ibizę, ale nie jadą wszyscy. Nie jadą kluczowi zawodnicy.
Brazzo twierdzi, że można stworzyć kadrę na 14 topowych zawodnikach i złotej młodzieży, bo mamy trenera. Ani nie można stworzyć w ten sposób odpowiedniej kadry dla klubu na poziomie Bayernu, ani nie mamy trenera. Jesteśmy w dupie. Musimy wydać dużo, dużo pieniędzy, aby ta trójka została.
Chcecie wywalić Coco? To proszę, będziemy mieć jakieś no name, który piłki prosto kopnąć nie potrafi...
Szkoda gadać, nasz nowy zarząd to groteska. Bezpłciowy Kahn, słaby w transfery Brazzo i widmo Hainer. Ten ostatni - kto to wgl jest? XD

03.05.2022 01:12

@Gacek420 Patrząc na poczynania Nagelsmanna aż by się chciało cofnąć do czasów Kovaca, nie mówiąc już o Carletto. Niby nie wypały, ale lepsze.

30.04.2022 23:50

Mecz o nic to słabe usprawiedliwienie. Nie można wygrywać każdego meczu - to prawda, ale wpadka też ma swoje granice. Możesz zagrać słabo i przegrać 2-1, ale masz sprawiać pozory, a nie zostać zmasakrowanym w każdym aspekcie przez Mainz. My oddaliśmy 1 celny strzał przez cały mecz grając praktycznie wyjściową XI. Nagelsmannowi zbyt często zdarzają się bardzo kompromitujące porażki i fatalne mecze.

30.04.2022 20:20

@Sopariev Nie, nie wiemy. Z taką grą, która utrzymuje się od dłuższego czasu nie zdobędziemy żadnego trofeum, a przy takich stratach te miliony, która ze niego wydaliśmy to drobniaki

30.04.2022 18:21

Nie pamiętam, aby za jakiegoś trenera było tyle wielkich kompromitacji w sezonie :C

30.04.2022 17:43

To czemu nic nie robi w kierunku ich poprawy?
Może tych największych błędów nie widzi, bo poprawa ich jest poza jego zasięgiem?

30.04.2022 13:17

@jacekw LUL

29.04.2022 16:05

Już myślałem, że zarząd oszalał :D

29.04.2022 11:16

@Yakub93 Lipsk kiepsko, spodziewałem się raczej że rozsmarują Rangers, ale wciąż jest 0-0 i brak jakiejś szczególnej dominacji, ale Frankfurt robi swoje i to bardzo dobrze :D

28.04.2022 22:18

Liczę na niemiecki finał Ligi Europy - jest to jak najbardziej możliwy scenariusz

28.04.2022 21:51

Wsparcie trenera przez zarząd w takiej sytuacji ma jedynie sens w sytuacji w której nie chcą go zwolnić po sezonie... Szkoda, że przez to będzie rozwalony cały następny sezon, bo trzeba go będzie wywalić najpóźniej w listopadzie.

Edytowano : 2022-04-28 21:50:49

@EustachyMotyka
Skład składem, ale taktyki nie zmienisz :D Niestety, ale Julian sobie tu urządził drugie RB Leipzig.

28.04.2022 21:49

@Sopariev Właśnie dlatego. Lukaku mial do nas przyjść to Lewy płakał, że nie chce bo będzie mało grał.

Spokojnie jak Lewy odejdzie numerem jeden dla nas stanie się Gnabry. Idealny napastnik do słabej taktyki Nagelsmanna.

28.04.2022 17:13

@FanGraczyBayern Gdyby miał dopilnowany czas do końca umowwy to poszedłby za 80 milionów

27.04.2022 23:31

Niby mieliśmy budować kadrę na najlepszych Niemcach, a wychodzi na to, że odpuściliśmy najlepszego niemieckiego stopera.... Może jednak się uda - Rüdiger nie zawiedź mnie.

27.04.2022 23:11

@Yakub93 To jest kompromitacja Bayernu, taki Jasiek za 25 milionów i jakieś bonusy do tego jeszcze. Za tyle to Guardiole z City można wyciągać, a nie Juliana.

@Michello A w życiu bym go nie wziął nawet XD
Za Nagelsmanna 25 milionów to jak dać za Sarra 80 - może wypali, a może nie.

27.04.2022 23:08

Bundesliga jest tak słaba, że jest w TOP3 od wielu lat.

27.04.2022 23:05

@Ivan7 Jakoś ciężko w to uwierzyć, bo jak na razie to nauczył się, że w każdym ważniejszym meczu należy zmienić formację na taką w jakiej nigdy nie graliśmy. Następnie dać zawodnikom role na boisku w których są po prostu słabi (Coman, Sane na wahadłach, Davies na CB to już wgl IQ1000)
Nauczył się również, że taktyka z RB Leipzig jest również dobra w Bayernie mimo, że jest słaba i nie wykorzystuje połowy dostępnego potencjału.

27.04.2022 23:04

Akurat nasz atak to w spokoju zostawcie, bo tyle bramek co my strzelamy nie strzela nikt.
Atak u nas TOP1 w Europie.

27.04.2022 22:32

Pavard jest dobry, ale Mazraoui z wysokimi szansami na transfer do nas XD

27.04.2022 22:31

@GuteSpiele Chodziło mi o to, że najpóźniej w listopadzie Nagelsmann znajdzie się na tej liście :D Jakoś nie czuję tego, że będzie w stanie się poprawić.

Barcelona Valverde to były cudowne czasy, mimo porażek w CL z Liverpoolem, czy wcześniej z Romą była to drużyna grająca zgodnie ze swoim potencjałem. Po odejściu Neymara zaczęły się słabe transfery, więc granie w 4-3-3 nie miało sensu.

Jak nie Jogi ja bym spróbował wyciągnąć Enrique z kadry. W większości przypadków trenerzy chętnie rzucają kadrę na rzecz klubu :D

Za CL nie podziękuję tej dwójce, bo 2 groźne okazje w takim meczu to zdecydowanie za mało. Tragiczna taktyka.

Ancelotti miał pierwszy sezon przeciętny
Kovac tak samo
Flick sam sobie też dużo punktów pogubił. Bayern był maszyną dopiero w rundzie wiosennej. Wcześniej mieliśmy też sporo kłopotów.
Flick drugi sezon wyszedł przeciętnie.
Nagelsmann też, a strzelone bramki stylu nie ratują. Z Ancelotteigo mieliśmy najszczelniejszą obronę w Europie - wolałbym skuteczną obronę zamiast rekordów zdobytych bramek.

PS Obejrzałem ostatnio pierwszą połowę der Klassiker za czasów Kovaca (ten 5-0 na AA) to była organizacja godna Bayernu. On nie wyleciał stąd przez to :D

27.04.2022 22:01

Zagadka na dziś: czy bramkarz Villareal umie łapać piłkę?

27.04.2022 21:50

@Matilegolas Ja się nie ośmieszam. Ośmiesza nas trener.

27.04.2022 15:13

Rüdiger to najlepszy niemiecki stoper w tym momencie więc jest to jak najbardziej pożądany transfer.

Śmieszne jak te 25 milionów za Nagelsmanna i jeszcze 4 miliony bonusy - kwoty jakbyśmy wyrwali co najmniej Guardiole z City XD

27.04.2022 13:25

No to czekamy do listopada panie Nagelsmann https://www.transfermarkt.at/trainer/verfuegbaretrainer/statistik

27.04.2022 11:28

Kompromitacja ze strony Bayernu....

27.04.2022 10:34

@WayeThe Nie są faworytem, bo przegrali

26.04.2022 22:55

Mecz dwóch wielkich trenerów. Oboje u nas gościli, mimo że jeden z nich za dobrze nie skończył to i tak tęskno przy tym co jest teraz

26.04.2022 22:33

Oglądałem pierwszą połowę meczu z BVB na AA za Kovaca. Jakie to było piękne, jakie zorganizowane w porównaniu do tego co teraz :(

Wcześniej der Klassiker na AA mimo, że często wygrywany bardzo wysoko przez Bayern zawsze był świetnym widowiskiem, ultra zmotywowany Bayern grający na wysokim tempie. W sobotę natomiast mecz był słabiutki niestety

26.04.2022 15:42

Sane prezentował u nas topowy poziom zbliżony do gry w City, ale nie wiedzieć czemu nasz kolega z ławki rezerwowych znowu przestawił go na prawą stronę boiska. Zapewne zrobił to dla Comana tylko szkoda, że Coman na prawej też potrafi grać, czego o Sane powiedzieć nie można.
Choć w prawdzie Sane wyglądał najlepiej jako taka ''10'', więc Coman mógłby grać na lewej stronie.

26.04.2022 10:03

Obejrzałem na yt fragmenty spotkań Bayernu z sezonu 16/17 - tęsknię za tym "niepasującym" Carlo.
Jakie to było piękne w porównaniu do tego co teraz...

Edytowano : 2022-04-26 00:06:58

Środek pola Thiago, Vidal był kozacki

26.04.2022 00:01

@Sopariev Nie może nie jest wypalony w klubie, tylko to że jest wypalony w kadrze nie znaczy, że jest wypalony jako trener, bo zapewne nie jest. Poza tym trochę szacunku do niego, bo to jeden z najwybitniejszych selekcjonerów w historii.

Klopp i Tuchel też w poprzednich klubach byli wypaleni, a teraz nie są.

Edytowano : 2022-04-25 17:19:06

Löw i jego kadra zawsze prezentowały ciekawą piłkę, atak pozycyjny, wysoki pressing - bardzo ładna gra dla oka. Ogromne sukcesy z kadrą, a przed nią to samo w klubach, które przed jego przyjściem, jak i po jego odejściu osiągały sporo gorsze wyniki.

Löw ma autorytet i pewne jest to, że poradzi sobie z szatnią.

25.04.2022 17:17

@MarcinoFCB No dlaczego? Bo Sane dostał 18 milionów, a pierwszy sezon miał fatalny. Coman za to w nim brylował i był naszym najlepszym skrzydłowym (w tym momencie w sumie dalej jest), więc ile miał dostać? Mniej, bo jest lepszy i dużo więcej daje? Dostał więc więcej przez co Gnabry też chce teraz dużo. Aczkolwiek prawda taka, że od dwóch sezonów Gnabry jest słabszy niż Coman, a w tym jest jeszcze słabszy niż Sane.

25.04.2022 16:47

@hoven Zwolnienie Carlo też kosztowało podobnie, a jakoś poleciał.

25.04.2022 16:44

@Sopariev To nie jest żadna przyszłościowa decyzja. Trener to nie piłkarz, że można kupić jako talent i rozwijać przez kilka lat, aż stanie się topowy. Trener musi od razu być w stanie osiągać sukcesy w takim klubie jak Bayern.

To, że Löw jest wypalony w kadrze to nie znaczy, że wszędzie. Klopp się też wypalił w BVB, ale nie jako trener.

25.04.2022 16:42

@Sopariev A nie było innych kandydatów? Było wiadomo, że skoro pójdzie do kadr to wolny będzie Löw, który jest dużo, dużo bezpieczniejszą lokatą. Valverde byłby lepszy niż Nagelsmann.
Z reguły selekcjonerzy są w stanie poświęcić kadrę na rzecz klubu, więc można zawsze było spróbować Enrique

25.04.2022 16:36

@hoven W sensie niech się zajmie tam inną pracą. Skoro pierw uczynili go dyrektorem sportowym, a potem mimo braku wybitnych osiągnięć awansowali do zarządu to na pewno znajdą mu jakąś inną funkcję po znajomości.

25.04.2022 16:26

@karolina96 Ancelotti zdaje się 15, albo 16 zarabiał + bonusy. Zarabiał podobnie jak Guardiola.

25.04.2022 14:09

Brazzo to niech się lepiej pracą w zarządzie zajmie, a funkcję dyrektora sportowego dajmy komuś innemu XD

Edytowano : 2022-04-25 14:05:46

Kovac zarabiał 5 milionów, Flick też 5 co jest dziwną proporcją po tryplecie, a jeszcze dziwniejszą jest to, że Nagelsmann 8. To, że Ancelotti, czy Guardiola ciągnęli 16 za naziwsko nie dziwi, ale to jest dziwne. XD

25.04.2022 13:58

Powiedzieć, że Bayern Nagelsmanna sinusoida to kłamstwo, bo nasza gra ani razu nie osiągnęła prawidłowej wartości maksymalnej, tylko zatrzymała się gdzieś w 1/2, a potem znacznie spadła poniżej -1 i stała się jakąś prostą, której wartość ciągle pikuje w dół. W następnym sezonie jak zostanie będzie tylko gorzej i najpóźniej w listopadzie będzie OUT.

25.04.2022 13:49

Brazzo jednak ponosi sporą odpowiedzialność za fatalną grę w CL. W tym przypadku nie winna jest kadra, a to że zatrudnił Nagelsmanna na aż 5 lat. Kiedy w Bayernie podpisywaliśmy trenera na tak długo? Ten gość nie miał żadnego doświadczenia w pracy na najwyższym poziomie, a dostał 5 - letnią umowę. Flick dostał na 3, mimo iż zapewne w momencie podpisania chętnie by podpisał i 5 letnią.

Choć z drugiej strony widzę, że u niektórych powstał dziwne obraz Flicka, jako absolutnego geniusza, który wyciągnął z drużyny 2x więcej niż wynosi jej potencjał i że Bayern już będzie słabszy pod wodzą innych trenerów przez co są w stanie zadowolić się największym gównem w wykonaniu Bayernu i ciągle usprawiedliwiać nasz styl gry itd. itp.

25.04.2022 13:38

Barcelona wciąż jest cienka. Xavi jest tam światełkiem w tunelu i nic więcej. Wcale nie jest powiedziane, że jest lepszym trenerem niż Nagelsmann :D który i tak jak na ten poziom jest cienki.

25.04.2022 10:39

Guardiola w Bayernie dostawał 17 milionów i wtedy zdaje się był numerem jeden w tej kwestii :D
To były czasy :D

24.04.2022 18:16

Trenerowi w Bayernie dać czas, bo dopiero się uczy XD
Dobra jesień - Granie jak równy z równym z Freiburgiem i wygrana 2-1, a potem usilne tłumaczenie, że to ekipa z czołówki ligi, kompromitacja z M'gladbach, fatalny mecz otwarcia ligi z M'gladbach, jeszcze gorszy FC Köln i ciągłe straty punktów? To była ultra przeciętna jesień, a co najgorsze był to najlepszy okres Nagelsmanna w Bayernie

24.04.2022 14:29

@AdiFantasti 14 najlepszych graczy w kadrze i talenty? Rozumiem, że Musiala i Nianzou to ten 12 i 13 najlepszy, a Coco 14? "Mamy za to trenera" - gdzie? nie widzę

@hoven W punkt

24.04.2022 14:26

Szkoda w tym sezonie trochę Müllera. Wczoraj 17 asysta w lidze, pierwsza od bodajże 10 spotkań. Kiedy wbijał tę 16 to myślałem, że zmasakruje swój rekord, ale niestety pojawiła się gorsza forma.

@WayeThe Lewy zostanie

24.04.2022 09:20

Spokojnie on nic nie powiedział xD Typowe lanie wody, ani nie zostaje, ani nie odchodzi.
Który zawodnik jawnie mówił, ze zostaje? Z tego co pamiętam Goretzka, Neuer czy Müller też nie mówili

Edytowano : 2022-04-24 08:16:00

@jacekw nie śmiej się że strzelania Comana. Zdecydowanie częściej asystuje niż strzela, ale z reguły jego bramki są przedniej urody :D

24.04.2022 08:13

@nyy32 Ciekawe podsumowanie, ale co do formacji się nie zgodzę. Nie mówimy o latach 90, czy czasach przed 2010. Mówimy o tym co jest tu i teraz. A co jest? piłkarze którzy przywykli do gry w 4-2-3-1, piłkarze którzy w większości grają ze sobą od dawna właśnie w tej formacji - to w niej czują się najpewniej, mają wypracowane automatyzmy, które pozwalają zyskać przewagę w różnych trudnych sytuacjach. Natomiast grając trójką z tyłu tego niema między innymi przez charakterystykę naszych obrońców. Może gdyby grali cały sezon w takim ustawieniu byłoby ok? Może, ale Nagelsmann zmienia ustawienie zawodników jak skarpetki, aż oni sami się w tym gubią.

Odpadnięcia Bayernu z zespołami pokroju Chelsea, Real, Ciity i resztę którą wymieniłeś nie powinno się spodziewać. Nasza XI im niczym nie ustępuję, a są pozycje w których przewyższa. Oczywiście biorąc pod uwagę trenerów okazuje się, że przy topowych pojawia się uczniak Nagelsmann.

Dla mnie jesień mimo iż styl mi się niezbyt podobał też dawała jakieś nadzieje, ale nie było żadnej rewelacji. To był najlepszy okres Nagelsmanna w Bayernie, a był on ultra przeciętny.

Co do Kovaca się zgodzić nie mogę. Chorwat był lepszym trenerem. On nie miał jak Nagelsmann żadnej taryfy ulgowej, nikt o nim nie mówił że ma się uczyć tylko od razu od niego wymagano osiągnięć.
Za jego czasów Bayern miał swoje DNA. Grał w 4-2-3-1, był dobrze zorganizowany, był balans pomiędzy formacjami przez co nie traciliśmy bramek jak durnie. Kovac dostał od razu kopa, najlepszy sezon BVB od wielu, wielu lat i Liverpool w 1/8 CL na dzień dobry. Miał ultra trudny wariant, a dał radę zdobyć 3 trofea.

Natomiast Julek zdobył 2 trofea, od początku ma farta, bo mimo tracenia punktów trafił na słabszy sezon BVB, w CL trafił na najprosztą drogę do półfinału od sezonu 14/15 - powinniśmy zmasakrować Villareal, z którym pokazaliśmy mniej niż Kovac z Liverpoolem co jest największą kompromitacją.

Jeżeli Nagelsmann nie zostanie zwolniony po sezonie, nastąpi to najpóźniej w listopadzie, ale czy wtedy nie będzie za późno na wielkie trofea w przyszłym sezonie? Nie wiem

23.04.2022 23:19

10 Mistrzostwo pod rząd to niesamowity wyczyn i nikt nie powinien podważać. Sezon zakończony z dwoma trofeami, powinno być dużo lepiej, ale niestety nie było. Ważne, aby następny sezon zacząć lepiej kadrowo niż ten, a wtedy prawdopodobne wyoutowanie Nagelsmanna będzie mogło być dużo mniej bolesne niż się wydaje.

I proszę nie próbujcie mnie przekonywać, że to niemożliwy scenariusz. Ancelotti proszę państwa. :D

23.04.2022 21:53

a macie jedynki za mistrzostwo :D

23.04.2022 21:34

Lewy zostanie. Rozmów jeszcze nie było, bo graliśmy o trofea, a każdy ma świadomość, że z takim agentem łatwo nie będzie.

Edytowano : 2022-04-23 21:33:16

Lewy nic nie powiedział tak naprawdę, a tu jest takie sranie na niego. Jakby powiedział, że zostanie dla tego rekordu to byłby płacz czemu się tak targuje i czemu chce więcej pieniędzy. Jakby powiedział, że odchodzi powiedziałby coś czego sam nie wie,

23.04.2022 21:31

@Kozja Widziałem i co?

23.04.2022 21:17

Przed chwilą porównują odpadnięcie Flicka z PSG do odpadnięcia Nagelsmanna z Villarrealem, a teraz wymyślili sobie odejście Lewego :D

Skąd wy bierzecie te pomysły?

23.04.2022 21:07

Gratulacje dla zespołu, gratulacje dla trenera. Zeszły sezon z trzema trofeami, ten z dwoma.
Gra kompletnie nie przekonywująca. BVB wcale nie było od nas słabsze mimo wielu urazów co jest bardzo niepokojące.





@elber09 Odpaść z PSG to nie to samo co odpaść z Villarealem nie istniejąc na boisku. Odpadliśmy z 2 ligowcem to po pierwsze, a po drugie w karnych, a nie skompromitowaliśmy dostając 5-0 od drużyny, która wcześniej w lidze przegrała 6:0 z Freiburgiem.

23.04.2022 20:53

@Pir5 Bayern Kovaca zdobył więcej, a organizacja gry była świetna
Nagelsmann robi sobie w Bayernie drugi RB Leipzig. Przypomnij sobie koncert z BVB na AA za Kovaca zanim takie głupoty znowu będziesz pisał

23.04.2022 19:27

2-0, ale gra okropna. Typowy Nagelsmann i jakieś kontry, posiadanie piłki to głównie rozgrywanie w obronie.

23.04.2022 19:24