City w LIDZE MISTRZÓW! Mówiłem że jak oddadzą Bayernowi Sane to będą mogli pompować kase bezkarnie hulaj dusza piekla niema, naprawdę majstersztyk zarządu Bayernu, City zrobiło na dobrą sprawę dobry biznes.
13.07.2020 12:33
Mamy dobry wynik z pierwszego meczu więc się nie martwie o przejscie Chealsy, ale kalkuluje porażkę 1:2. Będą w rytmie, Bayern nie tego nie oszuka się. Przy spotkaniu Barcy szanse obstawiam 50:50, ponieważ nie będziemy w pełni formy jeszcze.
11.07.2020 15:27
@Kimas ile razy byłeś we Włoszech? Ja byłem w Mediolanie, Rzymie, na Sycylii, Kalabria i Sardynii w przeciągu 6 lat. Serie A ładnie wygląda na papierze, jak przyjrzysz się stadionom z bliska to się sypią, ludziom nie chce się tam pracować, lipiec, sierpień to zamykają zakłady i idą na wakacje. Pieniądze na transfery są bo piorą brudne pieniądze za pomocą nich i chińczyki pakują pieniądze w Mediolan, każdy zespół ma zbyt duże kadry przecież. To samo z butikami w Mediolanie opanowali je Chińczyki. A przy pandemi Chińczycy nie będą w długiej perspektywie stabilnym inwestorem. Pojedź sobie do Kalabrii ludzie wybyli nawet Nandragheta wybyła częsciowo na Słowacje. Także Bundesliga ma o wiele większy potencjał, zdrowszy finansowo budżet klubów, lepsze stadiony i ich stan niż Serie A.
11.07.2020 15:11
@RedMistrzuPL nie rozumiesz mnie, drużyny z Angli i Hiszpani wejdą z marszu, na bank ich piłkarze będą lepiej czuć piłkę niż Goretzka i spółka. Ja wiem że to typowy turniej będzie coś czego LM nie zna. Ale zobacz sobie reprezentacje Niemiec i Włoch na turniejach które są typowo turniejowymi drużynami i wiedzą z czym to się je. Mianowicie pierwsze mecze w grupie po mikrocyklu przygotowanym specjalnie tak aby szczyt formy przyszedł na 1/8, 1/4 grają tak jakby na zaciągniętym hamulcu. I ich forma rośnie w turnieju. Flick przy takim harmonogramie tylko to może zrobić czyli to co Loew. Nawet jak odpowiednio i bezbłędnie przygotuje zespół to te pierwsze mecze będą bardzo trudne. Będzie potrzebne szczęście żeby trafić na słabą ekipę na początek. Na potwierdzenie zobacz sobie ostatni finał LM Tot-Liv który odbył się po kilku tygodniach przerwy. Nawet prosty przykład zobaczcie piłkarz wraca po kontuzji i nie grał meczów i jak wygląda w tym pierwszym meczu? Pamiętam że kiedyś taki technik Rivaldo wrócił po kontuzji w pierwszym meczu piłka odskakiwała jak by grał w palanta.
07.07.2020 10:25
@josh1982 Forma formą ale nie mamy odpowiedniego defensywnego pomocnika, nasz system gry nie jest kompletny po prostu.
07.07.2020 10:11
@GuteSpiele Jak to nigdzie nie dostanie tyle co u nas? Jeżeli chodzi o kasę to może dostać więcej w PSG i Manchesterze City.
Edytowano : 2020-07-07 09:53:58
Flick poza tym preferuje Niemców, u Kovaca Thiago miał lepszą pozycję, może boi się że usiądzie na ławce.
07.07.2020 09:51
Za duża jest przerwa między ostatnim meczem o pkt a LM dla Bayernu. Bedzie ciężko, w pierwszych meczach potrzebne będzie szczęście, w dalszych fazach powinniśmy nabrać formy i na końcową fazę możemy mieć więcej sił, więc jeśli dotrzemy do finału to możliwe że będziemy mieć przewagę świeżości nad rywalem z Anglii, Hiszpanii.
06.07.2020 13:52
@kibicod2007 A kto Ci będzie piłki rozgrywał na pozycji 10 jak nie będzie Alcantary?
Wygrywamy za Flicka bo gramy z leszczami którzy z sezonu na sezon sie osłabiają sprzedając kluczowych piłkarzy.
06.07.2020 12:58
Szanse Lewego z racji odwołania Euro wzrosły, w przyszłym roku na pewno będzie trudniej, więc jak nie teraz to chyba nigdy.
05.07.2020 20:42
@MateuszFCB Serio mówię o Messim, skoro Alcantara chce odejść, a argentyńczykowi już tak jakby nie podrodze z Barcą. Juventus gra w FIFĘ? Jakoś CR7 ściągnęli, a lepszym klubem od Bayernu nie są. To nie jest tak że Messi chce być trenerem, ale ma ogromne doświadczenie i jak widzi trenera który podejmuje błędne decyzje to go olewa, zaczyna działać aby uratować wynik. Swoją drogą Mueller tak samo ma, jego też chcesz skreślić? Pensja Messiego zwróci się w sprzedaży koszulek Adidasowi, Adidas mając większe obroty będzie mógł przeznaczyć więcej na Bayern. Ponadto zyskujemy marketingowo.
Poza tym chciałem przypomnieć że Messi więcej zrobił w kluczowej fazie LM z Liverpoolem niż nasz cały zespół. Co z tego że 33 lata jak nie pije i nie miła poważnych kontuzji? Zadaj lepiej sobie pytanie czy chcemy wygrać Ligę Mistrzów. Bo wątpliwe to jest jak Alcantarę zastąpimy Goretzką.
05.07.2020 20:26
@FanGraczyBayern Davies świetnie gra, wczoraj było ciężko przeciwko Diaby bo to piłkarz który ma dobra decyzyjnosc nie boi sie wchodzic w starcia i ma dobra motoryke, siłę, Davies nie ma na tyle doświadczenia żeby "osłabić"atuty rywala. Każdy by słabo wyglądał, zachwalają takiego Karbownika ale jak by zagrał przeciwko Diaby to trzabyło by go zmieniać po 40 minutach.
05.07.2020 17:17
Nie chcą grać w Bayernie Alaba i Thiago ta zamienić ich na Messiego który też już ma dosyć Barcy, Adidas dopłaci za swoją główną twarz lini odzieżowej. To jest bardzo dobre wyjście i dla Bayernu i Barcelony.
05.07.2020 16:40
@tapczan To był trudny transfer dlatego dziwnie się toczyły sprawy. Ale tak czy tak brawa dla zarządu. Nie przypominam sobie żeby zawodnik z dużym potencjałem, dobrymi statystykami, gdzie trener go chce w klubie, przechodził do słabszej ligi. Niech Ci co krytykują sagę transferową wymienią takich piłkarzy!
03.07.2020 12:15
@Pir5 Ja się nie dziwie Thiago że rozmawia z innymi klubami. Ponieważ nie stoi murem za nim zarząd ani Flick który lubi postawić sobie na niemieckiego piłkarza, woli siedzieć z Boatengiem który w połowie już wyszedł z klubu. To się wcześniej czy później odbije czkawką Flickowi i Bayernowi.
03.07.2020 11:57
Skoro Thiago jest już zmęczony Bayernem, a w Barcelonie i ich systemie gry odnalazł by się jak ryba w wodzie, a Messi już ma dosyć i jest znudzony co widać ewidentnie w jego reakcjach. To zróbmy wymianę i dopłaćmy czyli gotówka+ Alcantara za Messiego.
Juventus było stać na pozyskanie CR7 to czemu Bayernu nie było by stać na to żeby Messiego kupić. Rozwiązałoby to wiele problemów zarówno w Barcelonie i Bayernie. Barca miała by fundusze na Neymara, Bayern po odejściu Alcantary miałaby rozgrywającego, bo po odejsciu Jamesa, Coutinhio i Alcantary nie będzie piłkarza z nieszablonowym i błyskotliwym podaniem. Będziemy toporni jak reprezentacja Niemiec za czasów Berti Vogtsa.
Edytowano : 2020-07-03 11:27:02
Oczywiście Adidas też by zyskał, ale też by musiał wyłożyć kasę na taką wielką inwestycje.
03.07.2020 11:24
@RedMistrzuPL A kto jest Mistrzem Świata? We Francji mają złote pokolenie jak kiedyś w Portugali za czasów Rui Costy, Figo, Niemcy za czasów Ozila. Poza tym Bayern zawsze na francuzach dobrze wychodził , do tego kraj sąsiedni więc zbliżony kulturowo odchodzą problemy z aklimatyzacją. Z Ameryki Południowej jakoś o wiele mniej jest talentów niż dawniej.
22.06.2020 18:53
Nie jest to dobre, że w LM będziemy grać po takiej długiej przerwie od meczy o punkty. Meczt Liverpolu z Tottenhamem to potwierdza.
22.06.2020 15:27
@FanGraczyBayern Tak to w Polsce nieruchomości kupują "na dziko" ludzie sami, a w Niemczech korzystają z pośredników nieruchomości dzięki czemu ukrywają tożsamość podczas oglądania, specjaliści sprawdzają stan prawny, plany zagospodarowania obszaru, meldunek, kondycje finansową sprzedającego i pewnie jeszcze wartość nieruchomości określą na podstawie kilkunastu tabelek. I dopiero wtedy jak to wszystko ustalą to sam Leroy obejrzy.
22.06.2020 15:09
Pamiętam że zawsze była dyskusja że na skrzydle jest za wolny, w środku pola ma za słabe podania niema techniki uderzenia. Czasem wydaje się że gra na opak, kiksuje ale to wszystko jest szalenie efektywne. Myślę że przez kilka ostatnich lat poprawił znacznie celność podania. Zawsze jest łatwiej też dla trenera grać Muellerem, dostosowuje się szybko do nowych sytuacji na boisku, niemniej Ja bym go traktował jako uzupełnienie składu, a ofensywę oparł o piłkarzy mocnych technicznie z dobrym dryblingiem grając długo piłką z wieloma wymianami podań. Jest to trudniejsze, wymaga więcej pracy ale jak się uda i wszystko zazębi to obecne zestawienie Flicka z Goretzką i Mullerem nie ma szans.
05.06.2020 13:23
@bajernowicz a wiesz jakie Hainer ma cele ? Dlaczego uważacie się za mądrzejszych od ludzi którzy zarządzają wielkimi koncernami niemieckimi ? Tacy mądrzy jesteście zatrudnijcie się w Polskim klubie wcielcie w życie pomysły o których tu piszecie, strategie transferowe swoje jestem bardzo ciekaw tego jak wam będzie szło :) i czy uda wam się pokonać klub z Azerbejdżanu heh.
05.06.2020 12:35
@FanGraczyBayern pomijasz rangę zawodnika i to w jakich klubach grał wcześniej i z jakimi drużynami wygrywał. Upamecano to piłkarz anonimowy, słaby wizerunkowo. Lucas jest mistrzem Świata to naprawdę dużo daję, widać to po Pavardzie, który spadł nie tak dawno do drugiej ligi, a po mundialu gra wszystko, strzela bramki. Kto Ci kupi koszulkę Upamecano? Oprócz tego ile razy wygrał z ekipą pokroju Realu Madryt? Jak Upamecano w LM da radę mocnej ekipie typu Real Barcelona to możemy się zastanawiać ile zaoferować i brać go poważnie pod uwagę.
05.06.2020 12:20
@Piter1985 @tapczan Ale Wy wiecie w ogóle że City nie chce sprzedać Sane? Aby go wyciągnąć to trzeba siać zamęt w mediach, samego Sane zachwalać w mediach i podjudzać Ceferina żeby dowalił im karę z tytułu ffp jak będą mieli za dużo dobrych piłkarzy w zespole, bo taka jest UEFA reprezentuje interesy pewnych wybranych klubów. Tacy naiwni jesteście i mówicie o wzorowym cichym transferze. Cichy transfer robisz jak kupujesz piłkarza od Hoppa on Ci sprzedaje a Ty mu dajesz bandy na Alianz Arenie i bronisz go jak własnej córki przed kibicami. A wasze propozycje z cichym transferem Sane by wyglądały następująco: Salichamidzić mówi "chcemy kupić Sane" dajemy 70mln a szejk: a po co mi te 70 mln spier.... i tak by się skończyło.
03.06.2020 22:20
Co do Coutinhio to wiadomo koszulek z nim Bayern drugi raz nie sprzeda.
03.06.2020 22:03
@hoven @szczebelek rozumiem Was, plan transferów faktycznie jest poplątany w porównaniu z czasami wcześniejszymi. Ale musicie zrozumieć że wpływ na transfery ma wiele czynników jak :media, adidas i to czy będzie nosił ich buty koszulki poza meczem, rozpoznawalność piłkarza na rynku azjatyckim, media społecznościowe, uefa i ffp. Kiedyś było łatwiej zachować tajemnice, teraz każdy sfilmuje sfotografuje, wygada się na fb, , menedżerowie nie mieli też takich wpływów i pieniędzy. Nie było ffp i kar z tym związanych Bo oczywiste jest że jak drużyna A dostanie karę np 2 lat z powodu ffp to musi zmienić plan transferowy i wtedy trudniej albo łatwiej pozyskać piłkarza z tej drużyny.
03.06.2020 21:45
@pele Real nie staje na drodze potencjalnych transferów Bayernu i na odwrót mają sztamę. Wynika to z prostej przyczyny żeby nie przelicytowywać się i nie podbijać ceny dla klubu sprzedającego. Po prostu bossowie Realu i Bayernu przychodzą do prezesa klubu A (np City, Chealsy lub Leverkusen) i mówią słuchaj nikt inny nie zapłaci więcej, a piłkarz nie dostanie tyle sportowo i finansowo co od nas i nie zgodzi się na inny klub, więc albo sprzedajesz albo zostajesz z niezadowolonym piłkarzem, a za 2 lub za darmo go oddajesz.
31.05.2020 16:37
@GuteSpiele Co ty piszesz z wieloma błędami i stratami Davisa. Poprostu ma więcej zadań ofensywnych, wchodzi częściej w pojedynki z dryblingiem niż Kimmich i Pavard jak grają na prawej obronie, jest częściej w strefach agresywniejszego odbioru gdzie cięzko utrzymać się z piłką.
Nie wyciągajcie wniosków jeśli nie rozumiecie zależności między ustawieniem taktycznym zespołu, liczbą atakujących zawodnika z piłką i odległości od bramki rywala i nie[patrzcie na instaty kur.. jak z dziećmi w szkole co częśto wagarowały. Wiadomo że gdy rywal gra niskim pressingiem, a boczny obrońca ma założenia czysto defensywne (Pavard w niektórych meczach) to on nie będzie miał strat praktycznie chyba że po ewidentnych kiksach w podaniach.
31.05.2020 16:23
@Piter1985 to lepiej zmień hasło , bo może ktoś za Ciebie pisze.
30.05.2020 07:58
@Piter1985 Zabawne jak pisałem że jak Real i Bayern się dogada co do Hakimiego to nie będzie miał nic do gadania i opuści BVB na rzecz Bayernu to uważałeś to za nonens. Ale jak którykolwiek z klubów (jak np Manchester Utd. w kryzysie gdzie każdy piłkarz po przyjściu dostaje tam doła) chce kupić Coco to on ma natychmiast opuścić Bayern i podpisać kontrakt czyli niema nic do gadania. Czytasz to co piszesz w ogóle?
Co do Coco ma dobry kontrakt w Bayernie, ma grupę kolegów francuzów w Bayernie, blisko Lyon, klub ma szanse na LM. Po co miałby przechodzić do Anglików, w dodatku z jego zdrowiem gdzie w piłkę agresywniej się gra?
29.05.2020 20:16
@wdcaviar to mało powiedziane, Perez jest dogadany z Bayernem co do wszystkich transferów piłkarzy dostepnych na rynku. Bo dziwnym trafem jak oni szukają skrzydłowego i my po odejściu RR praktycznie w tym samym czasie to w ogóle innych piłkarzy rozważają i wybierają. Wypożyczenie Jamesa to też wielka przysługa dla Realu, zaoszczędzili na pensji, zarobili na wypożyczeniu, zadowolili Zidana.
Edytowano : 2020-05-28 19:57:18
To samo z Robbenem, transfer był błyskawiczny, Real nie stawiał zaporowych cen co jest dziwne w przypadku gracza robiącego różnicę.
28.05.2020 19:54
A gdzie Alaba dostanie takie pieniądze jak w Bayernie i takiego trenera który widzi go jako kluczowego gracza? Z jego perspektywy nie ma wiele opcji, poza tym Real, Barca w bardzo dobrych relacjach jest z Bayernem nie będą oferować mu kontraktu jak ten mu się skończy, dlatego też Sane nie interesują się a Bayern Hazardem czy Neymarem. W dodatku ten Zahavi człowiek interesu w końcu dostaje kasę od Bayernu wiadomo że trzyma stronę bogatszego i będzie doradzał mu żeby został heh.
28.05.2020 19:41
Nie włączył by Maia do składu nawet jakby Boa miał skurcze co 10 min, a Alaba kulał na jednej nodze. Mai jest jakiś nierozgarnięty albo nie ma ambicji i chce odcinać kupony w głębokiej rezerwie Bayernu i żyć w dostatku zamiast zrobić krok do tyłu iść na wypożyczenie nawet do 2 ligi.
28.05.2020 19:04
@Silesi od kiedy mecze Bayernu oglądasz? Bayern zawsze miał stykowe sytuacje odgwizdywane przez sędziów na swoją korzyść to prawo silniejszego. Tak samo Real i Barcelona nieoczywiste sytuacje gwiżdżą sędziowie na ich korzyść w LM. W bajce żyjecie jakieś o sprawiedliwych?
Specjalnie są takie przepisy niejasne żeby było można interpretować różnie. Bo przecież łatwo można problem z ręką w polu karnym rozwinąć, jeżeli piłka uderzona z odległości ponad 6 m uderzy w rękę rywala która zwiększa powierzchnię ciała w kierunku zagrania to jest karny nie zależnie czy leży, czy stoi na rękach do góry nogami!
28.05.2020 18:41
@DarthSmd nie wiem czemu chwalicie tak Alabę i Boatenga, gra się tak jak rywal pozwala. A fakty są takie Sancho bez formy/ po kontuzji dlatego ławka rezerwowych, Haland bez sił nie przyzwyczajony do gry co 3 dni i w dodatku kulał jak schodził z boiska, Gotze bez formy bez zdrowia. Z takimi brakami to i Mai by sobie poradził jak by był w rytmie meczowym.
Co do Comana fatalny w podaniach i decyzjach, ale gorszy był i tak jeszcze Gnabry.
Edytowano : 2020-05-27 18:42:46
@[UserID=5466]Globin23[/user] Davies wygrywał wiele pojedynków , zyskiwał przestrzeń bez udziału kolegów, to jest ważniejsze od paru strat. Poza tym ratował blok obronny cały wracając na dużej szybkości, nie przypominam sobie żeby Alaba miał takie odbiory jak grał na lewej obronie. Dlatego Flick Davida dał na obronę bo wie że Davies jest lepszy na lewej obronie mimo że nie ma doświadczenia i wielkiej wiedzy taktycznej.
27.05.2020 18:36
Dawno nie słyszałem Nowotnego, przypomniała mi się ta cudowna ekipa Aptekarzy z 2001r. do której mam sentyment Butt- Placente.Lucio.Nowotny.Sebescen-Ze Roberto.Yildiray Basturk.Ramelow.Ballack. Bernd Schnaider-Berbatow. A w obwodzie król strzelców Kirsten i Neuville. Byli cholernie dobrzy, zawansowani technicznicznie, taki Schnaider był najlepszym Niemcem jakiego widziałem pod względem kontroli nad piłką, Ballack gwarancja 15 goli w sezonie, Lucio mógł zrobić rajd i minąć z 4 zawodników w środku pola, Ze Roberto najszybsza lewa noga do tego zapewniał zawsze fajerwerki.
22.05.2020 18:39
Dużo osób piszących tutaj o tym transferze będzie mega frajerami bo chcieli dać tyle ile chciało City od razu. A tymczasem to był swietnych ruch zarządu i tak by w tym sezonie się nie przydał, więc kolejne ok 8 mln euro zostało z tytułu pensji. City odda nam Sane i pewnie "w magiczny" sposób odwoła się od ffp i zagra w LM za wstawiennictwem Bayernu.
14.05.2020 22:16
@Beckenbauer90 nie przeprowadzisz tego transferu szybko, City nie potrzebuje pieniedzy, najpierw zarzad musi podjudzić Uefe ffp w sprawie wykroczeń City, później np poprzez Bild pisać i pisać że Sane chce do Bayernu, że Bayern jest lepszy od City, Sane namieszać w głowie żeby już myślami był w Bayernie. Później jak będą przyduszeni ffp a kontrakt będzie się kończył Sane to wtedy zmiękną i Bayern złoży propozycję właściciwie nie do odrzucenia. Dlatego Bayern będzie obstawał przy kwotach 40 - 50 mln. To jest biznes, a w Bayernie wszystko jest zaplanowane.
08.05.2020 20:20
@Lacoste Może i mówi szczerze, a na pewno żeby kogoś wk..... . Szkoda że najmocniejszy w gębie był i jest, a jak trzeba było karnego strzelić w trudnym momencie to już tak się nie wychylał, jak trza było zakończyć pracę w klubie bo się nie nadawał na trenera to nie przyszedł tylko bez do widzenia uciekł. A w Bayernie lepiej go znają niż Ja i leją na to co mówi bo nie jest poważną osobą . Hasan robi robotę sumiennie fakt z wpadkami ale, której Lothar by na pewno nie zrobił.
05.05.2020 15:46
@tapczan Kryzys Liverpool dotknie z powodu znużenia ale wątpie żeby aż tak jak BvB w ostatnim sezonie z Klopem. Bvb sprzedaje topowych piłkarzy a Liverpool to klub docelowy ma mocnych inwestorów.
24.04.2020 14:19
@tapczan Jak jedna osoba? Wszyscy już byli zarażeni [wycięte]... w styczniu, policzcie sobie ile było lotów w styczniu między Azją a Monachium /Berlinem/ Warszawą podczas gdy były idealne warunki klimatyczne dla virusa. W Azji zarażeni byli już w grudniu, a WHO spało chyba i nie ostrzegło stanowczo. Było wtedy lotniska zamknąć przed lotami z Azji i tyle, teraz to sobie mogą badać się codziennie bo wirus dziś nie wyjdzie a jutro wyjdzie w badaniu albo wyjdzie za 14 dni, nadodatek objawów niema u wielu zdrowych, silnych os. I tak wkoło można do szczepionki dostępnej za półtora roku dopiero.
23.04.2020 22:35
Trudno żeby Coutinhio dobrze grał, skoro Flick stawia na Niemców i nie ma na niego pomysłu. Aby Coutinhio dobrze grał musi: mieć pewne gwarancje która da mu pewność, być dobrze ustawionym przez trenera w strefie za Lewandowskim i mieć za plecami 6 która na niego będzie harować jak wół, a na lewym skrzydle piłkarza biegającego jak piorun żeby tworzył mu przestrzeń. A tak da mu Thiago z tyłu który z kasowaniem akcji rywala ma duże problemy i Perisica który jest wolny. Za h..to się nie uda niezaleznie w jakiej formie by był Coutinhio. Może oglądajcie mecze po dwa razy i patrzcie na możliwości piłkarzy (uzupełnienie się) grających razem w danej strefie boiska.
23.04.2020 22:15
@Piter1985 Naiwny jesteś czy co? A czy Hakimi ma swoją kartę zawodniczą w reku? Owszem Hakimi może zgodzić się na nowy kontrakt z BVB, ale Real i agent piłkarza zawsze wybiorą do transakcji Bayern, a agent wie jak zrobić pranie mózgu piłkarzowi zwłaszcza takiemu z Afryki.
23.04.2020 21:56
@diablo a uwierz mi że gdyby nie pandemia i spotkanie trudnych rywali w LM to już by nikt nie chwalił Alaby i pewnie naszego trenera i część naszych tutejszych fanów już by wymieniało nazwiska nowych trenerów. Po pierwsze Alaba nie ma warunków fizycznych stoperów i nie sprawdził się na tej pozycji z mocnym rywalem. Dlatego nie można mu oferowac góry pieniędzy, bo w nowym sezonie jak Lucas złapie formę to bedzie Alaba siedział na ławce bo na lewej flance jest słabszy od Daviesa.
Edytowano : 2020-04-19 11:03:07
Poza tym czarnoskórzy piłkarze w Bayernie zawsze byli na gorszych zasadach traktowani, Ze Roberto świetnie grał i dbał o kondycję a dali mu tylko zwykły roczny kontrakt, Elbera szybko się pozbyli po przyjściu Makaya, Boatenga prawie siłą wypychają niektórzy włodarze, Costę bez żalu oddali przy pierwszej okazji. I tak samo może być z Alabą jak będzie stawiał jakieś warunki ponadprzeciętne.
19.04.2020 10:54
To jest biznes agent i piłkarz nie mają nic do gadania, Bayern ma dobre relacje z Realem, jeżeli Hakimi nie będzie potrzebny Realowi to Bayern go bierze i gwarantuje wam, że nawet nic nie będzie on kosztował Bayernu bo Hop z miłą chęcią zapłaci jako sponsor Bayernu żeby udupić Watzke i BvB. I takie same są zależności biznesowe z Sane, będzie transfer do Bayernu to będzie niższa kara ffp tam wszyscy się znają i siebie wybierają, a Barcelone i Real wkurwiają szejkowie więc będzie na nich nałożone ffp, chyba że zgodzą się na oddanie piłkarzy (Neymar, Mbape, Sane).
19.04.2020 10:37
Ale po co myśleć nad nowymi cholernie drogimi piłkarzami, dyskutować nad tym jak nie wiadomo co będzie z nowym sezonem i czy telewizja będzie wypłacać 100% za mecze bez publiki które będą na 90% w nowym sezonie (dla wielu mecz bez publiki jest mniej wart więc klub powinien dostać mniej pieniędzy), czy Audi, Adidas nie będą renegocjować umów z Bayernem (Audi mocno liczy na sprzedaż na rynku chińskim, a wiemy co oni odpierdal.. z virusami i ten rynek może się zamknąć np. z powodu oskarżeń o pandemię). Poza tym dlaczego pozostali sponsorzy mieli by płacić za sponsoring Bayernu skoro ich banerów na meczu nie zobaczy widownia. Więc wystarczy że parę instytucji się potknie to nie będzie ani Sane ani Wernera ani Havertza co najwyżej Dest i też nie wiadomo bo jeśli nie przejdzie testów na przeciwciała na koronavirusa to może nie warto ryzykować i odpuszczą.
16.04.2020 16:26
A co jeżeli piłkarz drużyny A ma wynik negatywny a ma remisje virusa(są takie przypadki) i po jakimś czasie znów ma virusa i wynik pozytywny, napluje co się zdarza i będzie zdarzać na piłkarza drużyny B. Następnie piłkarz drużyny B będzie miał wynik pozytywny i zachoruje a nawet może i umrze co wtedy? Jak wtedy minister zdrowia zareaguje na DFL, kluby i całe rozgrywki?
16.04.2020 15:50
@nyy32 Na oko z meczów w których grali popieram w tezie @TomiiiFCB Sane wydaje się szybszy ale może to wynikać z większej kontroli nad piłką, przyjęcia kierunkowego, balansu ciała, bo nie chodzi w tym przecież o prędkość maksymalną i danych z instata, sama prędkość maks nie świadczy o przydatności piłkarza na skrzydle.
16.04.2020 15:43
@tapczan Im (Bayerowi) to zwisa strata 30-40mln, wymyślą sami lub kupią firmę która będzie mieć szczepionki na Koronavirusy, Sarsy i będą liczyć pieniądze w miliardach to tylko kwestia czasu. Leki będą jak złoto bo media nastraszyły społeczeństwo, a Chiny eksperymenty robią virusowe. To samo Hofenheim i firma właściciela Sap też zyska bo praca zdalna będzie wymagać więcej aplikacji biznesowych które oferuje SAP. Więc Bayer i Hoffe mogą być potentatami w całej Europie nawet jeśli będzie się sytuacja z pandemią utrzymywać długo.
Edytowano : 2020-04-11 21:46:44
Sami mówiliście że piłka to biznes więc może być tak że najlepsi piłkarze w Niemczech będą grać w Bayerze i Hoffenheim bo agenci wysyłają piłkarzy tam gdzie największa prowizja i kontrakt.
11.04.2020 21:43
Werner pasowałby do systemu którym kiedyś grał Bayern doppel 6 z dwoma napastnikami Toni (Lewy)- Klose (Werner). Oboje mają umiejętności, a może i nawet większe żeby grać tym system, ale jeżeli ma się piłkarzy mocnych technicznie z dobrym podaniem to system 4-3-3 wg mnie jest lepszy. Ja wolę Sane bo ma to coś magicznego, naturalny nieschematyczny uliczny drybling. Werner jest bardziej przewidywalny.
11.04.2020 09:50
Zabawne to wszystko Bayernu w Polsce ogólnie się nie lubi, większość statystyczna zawsze kibicuje rywalom Bayernu czy to z Angli czy Hiszpanii ale pieniążki chętnie przyjmą i jeszcze powiedzą za mało. Ale to bez znaczenia Niemcy i tak odzyskają te pieniądze poprzez firmy oferujące usługio w Polsce, galeria handlowe w Polsce itd.
11.04.2020 09:40
Zbyt dużo nie wiadomych jest (pandemia, czy transze z praw tv wypłacą czy nie) (zdolność kolan Sane do dużych obciążeń po kontuzji) (forma piłkarza) (czy od ffp City się skutecznie odwoła i będzie jednak grać w LM a może być tak że jak Sane sprzedadzą Bayernowi to Bayern użyje swoich wpływów żeby wprowadzić nowe zasady ffp pod pretekstem pandemi i City spokojnie będzie pompować pieniądze). To jest wróżenie z fusów. Ja bym odpuścił temat do sierpnia.
11.04.2020 09:29
Neuer ma ofertę z innego klubu i mocno ją rozważa, dlatego rzucił ofertę kosmiczną, Bayern o tym wie dlatego kupił Nubela, bo jaki sens było go kupować?? Nie możemy porównywać kontraktów po 30 na pozycji bramkarza do zawodnika z pola. Ale za długiego kontraktu chce, poza tym żeby go podpisać trzeba będzie o jednego piłkarza mniej kupić. Ja bym dał mu max 2 letni kontrakt i może zgodził się na 20mln euro na sezon jeśli Bayern zagra min w półfinale LM.
11.04.2020 09:19
@josh1982 To czemu już nie grają skoro bez publiki ma być? Im dużej zwlekają tym poziom rywalizacji będzie niższy, szczyt formy piłkarzy planowany był na maj w topowych klubach. W czerwcu przyjdzie upał i zadyszka, do tego mecz o 15 :30. Poza tym oglądalność w wakacje ligi będzie znacznie mniejsza zwłaszcza jak trzeba będzie pracę nadrabiać po kwarantannie. Więc część pieniędzy nieodwracalnie uciekła.
Powinni jak najszybciej zacząć rozgrywki w jednym mieście z dużym stadionem poza skupiskiem miejskim, testy co 2 dni, cała rodzinna piłkarzy w kwarantannie pilnowana przez DFL, badana żywność, na mecz udają się pieszo lub rowerem z hotelu wydzielonego tylko dla piłkarzy i rodzin (autobusy to wylęgarnia bakterii i wirusów). Podczas meczu trener by miał tylko 15 piłkarzy (w tym rezerwowy bramkarz) z testami negatywnymi po kwarantanie 14 dniowej, dezynfekcja rąk po 20 min gry reszta rezerwy w domu.
05.04.2020 18:10
Jedyne co się zgadza to to że Bayern zgodnie z filozofia potrzebuje skrzydłowego szybkiego i takim jest Adam. Cena i umiejętności wykończenia i technika już nie. Ale pamiętajcie też że szybkość to jedno, Adama ma niepowtarzalne przyspieszenie, nie widziałem takiego wcześniej. Jego trza było kupić jak grał w Middlesbrough i ewentualnie wypożyczyć.
05.04.2020 17:45
Jeśli Javi chce wrócić do domu to sprzedajmy go za 1 mln euro ale prezes Athleticu niech nam obieca że jeśli ich piłkarz będzie chciał spróbować sił w Champions League i będzie miał potencjał to sprzeda np za 30 % mniej od klauzuli odstępnego.
02.04.2020 17:10
Dlaczego w artykule nie ma info o zarobkach Alaby, bo jakby zarabiał 9 mln euro to zgodzę się że powinien dostać podwyżkę mimo że miał mecze słabe na lewej flance w zeszłym sezonie, a Davies mimo że jest żółtodziobem taktycznie więcej daje na lewej obronie od Davida. A wg Vermoegen-Magazin zarabia 11mln może to ktoś potwierdzić? Jeśli tak jest i chce podwyżki w dobie kryzysu i braku wypłaty to jest samolubnym ch... i niech szuka sobie klubu czym prędzej i Hasan ma rację w tym wypadku. Poza tym nikt poważny go nie sprawdził z rywali od kiedy gra na środku obrony, przypomne że Van Buyten, Boateng też fajnie wyglądają ze słabym rywalem ale jak rywal zna ich słabe strony i jest mocny technicznie to wiatraki z nich się robią.
Edytowano : 2020-04-01 17:54:05
*Wypłaty transzy za prawa TV
01.04.2020 17:52
@Prezes42 nie no ten virus jest groźniejszy od wcześniejszych, zobacz w jakich wymyślnych kombinezonach chodzą w Azji, w jakich Putin. Zakażenie osób z ciężką cukrzycą ,astmą , chorobami serca powoduje śmierć. Ponadto to nowy virus może być tak że powoduje zwłóknienie płuc czyli oznacza to że nie masz po chorobie może w późniejszym czasie takiej wydolności jak wcześniej i sapiesz po krótkim biegu, ponadto podobno prowadzi lub może do zapalenia pnia mózgu. Nowy virus i nie wiesz jakie są skutki na organizm, to nie jest grypa że o niej wszystko wiemy.
30.03.2020 18:40
A co jeśli virus nie ustąpi i będzie powodował skutki uboczne, np stan zapalny pnia mózgu? Trzeba wypracować system dokończenia sezonu na wszelki wypadek na przyszłość gdy nie będzie możliwośći organizacji skupisk ludzi. Choćby podpiąć piłkarzy w domach pod komputery i zacząć virtualną grę.
Edytowano : 2020-03-29 15:17:10
Virus to sposób na obniżenie światowego przeludnienia i sposób aby ludziom średnio zamożnym i zamożnym dobrze się nadal żyło. Myślicie że wojny na bliskim wchodzie są z broni którą sami sobie wyprodukowali, nie Puti n i USA dają im broń żeby się wystrzelali i tak samo jest z virusem, poza tym koncerny farmaceutyczne co będą sprzedawać jak nie będzie chorób na to sobie nie mogą pozwolić.
29.03.2020 15:07
Wg mnie Neuer odejdzie, bo jest wypalony, dlatego tak o Nubela zabiegaliśmy, poza tym po co Nubel miałby przyjść do Bayernu jeśli Neuer nie odejdzie w 2020-2021r. ? Spokojnie by sobie pograł w S04 i miał pewne miejsce w bramce, a później i tak by Bayern zadzwonił do niego bo stawiają na niemieckich bramkarzy u nas.
27.03.2020 14:38
@Ivan7 Czytałeś wypowiedzi Kroosa, oglądałeś jego mecze w Bayernie? Facet wtedy uważał że będzie stricte ofensywnym pomocnikiem i największym playmakerem i powinien w ogóle to najlepiej zarabiać mimo że nie dawał tyle co Robbery. Po transferze powiedział że Real jest najlepszym klubem czyli lepszym od Bayernu mimo, że wtedy obiektywnie patrzeć byliśmy na równi. Bez Modrica i CR7 gów... by wygrał. Jego większość strzałów ląduje w trybuny, policzcie sobie dokładnie ilość uderzeń w meczu na bramkę i liczbę niecelnych w bayernie i Realu. Swoje atuty nadzwyczajne czyli umiejętność podania w punkt nie zależnie czy jest to 10m czy 50 m dół, góra, cross nie wykorzystał by tak dobrze w Bayernie jak w Realu.
27.03.2020 14:26
@jastrzab123 pewnie masz rację, ale podstawa czyli fitness, wydolność na 90 min powinna być zachowana. Problemem będzie czucie gry, czucie piłki. Przewagę będą mieli po wznowieniu rozgrywek piłkarze, którzy mieli częste urazy i kontuzje. Pamiętam jak Robben po kontuzji wszedł i z miejsca od 1 minuty mijał rywali jak tyczki. Faktem jest że kolejka która przed nami będzie piłkarsko na słabym poziomie będzie stała, m.in.liczba niecelnych podań wzrośnie.
24.03.2020 15:14
@tapczan Jak nie wiadomo w którym kierunku, na pewno w kierunku oszczędności i cięcia pensji, prowizji , kwot transferów. Nawet jeśli liga ruszy w miarę szybko, to na turne po USA czy Chinach nie będzie czasu albo będą się bali virusa i będą siedzieć wszyscy w Niemczech. Budżety klubów zmaleją to jest pewne.
24.03.2020 14:56
Dla mnie Alaba nie jest niezbędny Bayernowi, środkowym obrońcą nie jest pod względem warunków fizycznych, Lucas i Sule to lepsza perspektywa w dłuższym czasie, a Davies jest lepszy na lewej obronie.Mimo że nie ma zgrania z partnerem tak jak Alaba. Długo Alabę ciągnął Ribery dlatego Austriak nie jest taki dobry jak się niektórym wydaję.
70 mln za obrońcę, nikt nie da obecnie takich pieniędzy skoro nie otrzymuje kasy z praw TV, może być tak że kryzys spowoduje że może ktoś zaoferuje góra 30-40mln euro. Opcją jest zamiana na Coutinhio bez gotówki bądź rekompensata za dwa trzy lata ewentualna.
Edytowano : 2020-03-24 14:50:46
@[UserID=5466]Globin23[/user] A Ty czytasz wiadomości światowe? Jak jest kryzys to nikt nie wydaje na pensje dużo. Czym zastąpisz wpływy z praw telewizyjnych skorą nie grają? A jeśli nawet Bayern Real Barca będą dawać podwyżki piłkarzom to rządy i fiskus ich opodatkuje podatkiem w związku z kryzysem gospodarczym.
24.03.2020 14:40
Trzeba City przeczołgać i ukarać ich za nieprzestrzeganieFPP, do tego koronavirus obniży wartości rynkowe. Poczekać do stycznia 2021r i wtedy go kupić za 20mln euro gdy City będzie pod ścianą. To jest najlepsza opcja biorąc pod uwagę koronavirusa i jego poważną kontuzję.
Wielka Brytania ma inna politykę walki z wirusem i wogólę się odłącza, wcale nie jest taka odległa wizja żeChampions Legue by była bez Anglików jeżeli będzie nadal pandemia więc nie ma co oferować City żadnych wielkich pieniędzy za Sane.
23.03.2020 12:25
Dziadoski Eleven wam oddał pieniądze za brak BL?
Ja w tamtym roku zrezygnowałam naszczacie jak nie pokazali kilka razy Bayernu tylko Torino czy jakiegoś średniaka z Włoch.
19.03.2020 14:37
A wielu z was pierd.. o transferze Sane za 90 mln euro. Wstydźcie się!!
19.03.2020 14:32
Jak sezon zakończą wcześniej i stracą miliony, odwołają turne po Chinach które kombinują coś i może virusa umyslnie roznieśli. Ponadto jeśli koronavirus będzie odnawialny jak virus opryszczki a do tego powodował nieodwracalne zmiany w płucach to Sane może kupimy za 20 mln euro. Nic nie wiadomo, taki duży transfer można zrobić jak będzie stabilna sytuacja ekonomiczna, na pewno nie wyda Bayern 90-100mln w tym roku, Źle to by było odebrane w dobie kryzysu ekonomicznego po virusie który jest pewny.
18.03.2020 20:06
@tapczan Jak będzie nadal taka panika z korona virusem w mediach to Bayer może stać się potentatem, a kasy z leków będzie miał tyle co szejkowie z ropy.
08.03.2020 21:32
Martwię się czy mecz się odbędzie do 90 min. Zarząd Schalke powiedział że przy obraźliwych transparentach zejdą piłkarze i nie wrócą dokończyć meczu. Gorzej będzie jak kibole i Bayernu i Schalke i BVB się zjednoczą co jest możliwe, to już jest wtedy masa ludzi i już nie będzie tak łatwo. Poza tym może ktoś specjalnie wywiesi baner tylko po to żeby zakończyć mecz aby narazić na straty Bayern i Schalke.
03.03.2020 10:09
@MateuszFCB Oczywistym jest dla zarządu i dla mnie o czym dawno pisałem, że Sane musi być wyleczony w 100% i przejść długi okres treningowy z obciązeniem bez odnowienia urazu, aby go zakontraktować. Niestety po takich kontuzjach przy dużym obciążeniu mogą pojawić się naderwania czy zerwania innych partii ściegien jak u Lucasa czy Milika. W latach 80 ludzie z takimi kontuzjami przestawali już grać a Wy chcecie żeby klub wydał 90-100mln euro absurd. Poza tym nie można kupić Sane od razu bo City trzeba przydusić Financial Fair Play i sankcjami, trzeba ich przeczołgać i Bayern wszystko bardzo dobrze robi, spokojnie poczekajcie.
03.03.2020 09:53
@Moe skoro nie czytasz to po co piszesz o tej tematyce a może chodzi o to że Hop nie płaci pracownikom w swoim zakładzie albo łamie prawa pracownika? Mecz to najlepszy sposób żeby zwrócić uwagę na problem który może jest ich wymysłem tego nie oceniam. Shickeria ma swoje racje, a zarząd ma swoje poglądy kolidujące, niemniej takich idiotycznych i głupich racji ultrasi Schickeri nie maja bo już dawno by ich zarząd, Uli wyrzucił z trybun bo w Bayernie jest porządek i o wszystkim myślą to nie Wisła Kraków.
Jak myślicie że doping Sud Kurve nie ma większego znaczenia to jesteście głupcami. Owszem może nie mieć wpływu ale trzeba być w top formie i mocny charakter. A wiemy doskonale, że w tym sezonie są dołki i braki kadrowe.
02.03.2020 22:33
Na Google cenzura jest znajdźcie stronę Schickerii na szybko powodzenia. Wejdzcie, przetłumaczcie, przeczytajcie opinie wszystkich stron i dopiero piszcie komentarze, a tak to jesteście jak owieczki, koncerny duże się cieszą tylko na was.
02.03.2020 12:00
@aries Dokładnie zacznijcie od siebie zamiast wrzucać na Schickerie. Zanim w ogóle osądy napiszecie w menelskim rynsztokowym stylu trzeba zbadać fakty i pobudki. Od 15 lat oglądam bundesligę i ultrasi podczas meczu nie mieli wcześniej takich karygodnych występków. Ostatni jaki pamiętam to szyderstwa w stronę zarządu Arsenalu z powodu bardzo drogich biletów.
Wg mnie tu nie chodzi już o Hopa, a o różnicę poglądów ekonomiczno politycznych. Wiadomo zarząd Bayernu będzie bronił Hopa bo mają wspólne interesy poprzez te oprogramowania do firm z Audi, Adidasem. Nadal nie rozumiem tak ostrej reakcji ultrasów, nie chce mi się wierzyć że chodzi o to że klub z 4 ligi gra w 1 i to że skazali fanów BVB przez niego.
Edytowano : 2020-03-02 11:35:18
Poza tym największym problemem będzie teraz doping jeśli dojdzie do eskalacji konfliktu, bo duża cześć trybun to pikniki przecież. To się odbije negatywnie na grze i wynikach.
02.03.2020 11:28
Jak by Flick był od początku zamiast Kovaca to pewnie by stawiał na Niemca i Daviesa by nie było, także Kovac rozwinął po części Bayern chociaż.
02.03.2020 11:15
@Silesi Ferguson rozpieścił ich , wszystko trzymał w ryzach był kapitalnym managerem , odszedł z racji wieku a zastąpić nie miał go kto i musiało się to posypać bo takto przecież Sir Alex byłby zwykłym powszednim trenerem gdyby topowy poziom trzymali bez niego.
02.03.2020 11:12
Część ludzi na tym nie rozumie chyba że żaden klub topowy nie chce sprzedać piłkarza który robi różnicę i ma dobre statystyki.
Transfer Sane jest prowadzony po prostu przy użyciu innej taktyki, robią medialną presję na piłkarzu i klubie w dodatku krytykują City i przypominają o FFP potęgując presję. Musisz tak działać żeby wyszarpać !!! piłkarza, który jest przydatny dla topowego zespołu.
A cześć ludzi myśli sobie tutaj że pójdzie odrazu Hasan do Szejków i powie daje wam 80-100mln za Sane. A oni na to wiecie co powiedzą .. spierd....
05.02.2020 09:52
Przecież za Olmo chcieli 40mln euro, jak by był do wyjęcia za 20 mln to by już grał w Bayerze Leverkusen. Te bonusy to po prostu drugie 20 mln euro, przy obecnych wynikach i właścicielu mogą sobie pozwolić na taki transfer. Pamiętajmy że to piłkarz nie sprawdzony w poważnej lidze.
26.01.2020 22:23
@DonJupp4ever Na pewno nie idą z kieszeni Uliego i zarządu. Możemy szastać kasą to nie problem ale zapłacisz za to w abonamencie T Mobile, koszulkach Adidasa, ubezpieczeniu Allianz, serwisie cenach części Audi i biletach na mecz. Może wam to zwisa ale waszym starym chyba już nie bardzo. T Mobile jak podniesie ceny to inni operatorzy też bo to oligopol. Zadajcie sobie pytanie czy chcecie płacić dwa razy więcej za telefon i internet i mieć 200mln transfery w dodatku za piłkarza który może dostać kolejnej kontuzji?
Edytowano : 2020-01-21 15:05:26
Wernerem wg trasfermakt jest poważnie zainteresowany Liverpool. To prawdopodobny mistrz Anglii i takiemu klubowi się nie odmówi jak nie jest się Bawarczykiem jak np. Lahm. Trzeba szukać piłkarza na innych rynkach tańszych jak transfer Davisa.
21.01.2020 14:57
@TomiiiFCB Od kiedy znasz Pepa, o trudnych sprawach Guardiola nie dyskutuje omija jak się da temat, aby nie urazić żadnej ze stron. A robi później co innego tak było z Ibrą i tak byłą z sytuacją w meczu w którym Sane odniósł kontuzje.
Fakty sa takie że Pep chce mieć u siebie Sane, zarząd City nie chce pieniędzy bo mają mnóstwo kasy. Do tego dochodzi aspekt że mistrz Angli to lepszy klub od mistrza Niemiec. Transfer jest szalenie trudny.
12.01.2020 12:58
Pep umywa ręce tą wypowiedzią chce mieć dobre relacje z Bayernem, Sane jest mu potrzebny bo meczów w Premier Legue jest dużo, ale jego pozycja też nie jest mocna bo celów nie osiąga. Bayern musi przydusić szejków Uefą i Financial Fair Play żeby kupić Sane za dobrą cenę. Kwestia jest tylko jedna czy szejkowie odpuszczą sobie problemów i oddadzą Sane czy pójdą w konfrontację.
Edytowano : 2020-01-12 12:49:46
@[UserID=10352]Edmund[/user] Ale czy Ty rozumiesz że trener City nie chce pozbywać się Sane, a City nie potrzebuje pieniędzy bo ma ich jak lodu. To tak jak by Barcelona zgłosi się po Kimmicha i mamy go sprzedać za jego wartość.
12.01.2020 12:45
Żeby City sprzedało Sane to trzeba ich szantażować, ciężko jest kupić piłkarza z lepszej ligi i z czołowego klubu ligi. Po drugi przypadek Lucasa na moje oko twardego piłkarza pokazuje że po kontuzji kolana z dużym prawdopodobieństwem przyjdzie kolejna kontuzja. Warto jeżeli uda się zejść z ceny na 70-80mln euro.
20.12.2019 23:32
Czy widział ktoś grę Maia na treningach ? Bo jeżeli na maksa się stara i jest zdrowy, w dodatku zakładam że Yuup jest fachowcem i widzi w nim duży talent bo go wystawiał w składzie swego czasu pamiętam to Mai powinien powiedzieć do Flicka....."Słuchaj masz mnie na obronę nie odpi.. szopki w defensywie i nie baw się w łatanie bo to nie latawiec, a jak nie to wypożycz mnie w styczniu, krótka piłka" A jak poprostu siedzi cicho i mu odpowiada że nie gra nawet jak niema środkowych obrońców do gry to nie nadaje się na Bayern i niepotrzebnie kontrakt z nim przedłużają.
19.12.2019 11:53
@vaterland Nie może być tak że Flick gra Coutinhio i Mullerem bo obaj nie nadają się na skrzydło i tak samo jest z wystawianiem Boatenga w pierwszym składzie. Jak Flick będzie to stosował to pożałuje wcześniej czy później, a na pewno w lidze mistrzów. W bundeslidze to się jakoś jeszcze może obroni nie licząc RB Gladbach i BVB. I masz to pewne jak podatki.
19.12.2019 11:39
@DonJupp4ever Patrzcie na przeciwko komu grają nasi, Kimmich miał ciężko, Gunter to bardzo dobry zawodnik, nadspodziewanie szybki i silny powinien w lepszym klubie grać słabego agenta chyba ma. Poza tym Joshua chyba za bardzo chce, ma na głowie zbyt dużo w związku z fuszerką w środku obrony. Alaba w środku słabo sobie radzi, gra alibi nie kasuje nawet akcji w bocznych sektorach boiska w czym powinien być dobry bo przecież ma doświadczenie w grze w tym sektorze boiska. Jak dla mnie po tych meczach dwóch Alaba, Martinez, Boateng, Muler ławka. Szukać jak Van Gaal do pierwszego składu piłkarzy ze szkółki Bayernu.
19.12.2019 11:30
Pie.. kółko wzajemnej adoracji, Boa będzie komplementował Flicka, a Flick go usilnie wstawiał do 1 jedenastki i trenował z nim jakby był naszą przyszłością i czołowym graczem. Gramy słabo w obronie jak nigdy, a z Werderem wiele klubów w bundeslidze może wygrać wysoko, fartem wygraliśmy z Freiburgiem. Ja k... nie rozumiem czegoś wszyscy prawie jechali po Kovacu, a Flick to super trener i co to nie on a bramkę byle kto nam może strzelić i strzela bez większego wysiłku.
19.12.2019 11:13
Alphonso jest lepszy na lewej obronie od Alaby, biorąc pod uwag nasz styl gry. Dlatego też na razie upycha Alabę w środku obrony gdzie mamy vacat. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłaby sprzedaż jeśli będzie dobra oferta, ponieważ potrzebujemy nowych piłkarzy na innych pozycjach. Za stary już jest żeby zmieniać mu pozycję na boisku, dwa Ribery go ciągnął więc taki dobry nie jest jak się wydaje nam wszystkim. Davis natomiast ma słabszych partnerów na flance obecnie.
17.12.2019 14:43
Szykuje się 3 porażka z rzędu.... za Kovaca nie było takiej serii porażek z rzędu, a Lewandowski strzelał gola w każdym meczu. Ale nasi piłkarze i kibice przecież mądrzejsi są i lepiej wiedzą od Kovaca, Ancelotiego. Seria porażek to chyba jedyny sposób aby przytemperować piłkarzy, którzy myślą że są wielcy ale chyba jednak brakuje im do światowej czołówki.
08.12.2019 12:46
@Kuffour1 Oczywiście. Lewandowski to idealny napastnik ale nie zastąpi Robbena czy Ribery. Robben i Ribery mieli to co Messi czyli jak mecz nie idzie to wzięli piłkę i pruli do przodu jeden na wielkim ego i potężnym sprincie, a drugi na talencie czystej wody do mijania obrońców. Nie mamy na obecną chwilę piłkarza robiącego różnicę i tyle.
07.12.2019 19:21
@Snive Ja pisałem już kilka razy jak Boateng będzie grał w podstawowym składzie to będziemy tracić bramki, jaki trener zmienia środkowego obrońcę to strata zmiany ponieważ środkowy obrońca mało biega i nie jest tak wyczerpany, a Javi wszedł z ławki i nie miał czucia więcej w tym błędu Flicka.
Poza tym Flick zafiksował się może myśli że jest w reprezentacji Niemiec i stawia na Niemców i to go zgubi co już pisałem również. Błedem jest też to że nie stawia na Maia w sytuacji gdy są kontuzję i kartki.
07.12.2019 19:12
Bez sens, jeżeli z kimś Flick powinien trenować dodatkowo to z Maiem. Chłop 31 lat już w dodatku wypalony psychicznie, a on będzie nowych rzeczy go uczył tracąc ceny czas aby rozwijać młodzież lub przejrzeć kadry młodych piłkarzy w Bayernie. Za tydzień poleci do USA, lot przełożą spóźni się i tyle będzie miał z tego Flick.
Co do Flicka widać że sentymentalny jest i przywiązany do starych piłkarzy reprezentacji Niemiec, to go wcześniej czy później zgubi. Ucierpi na tym Thiago, Coutinhio, a któryś z nich powinien mieć pewne gwarancje bo tylko ktoś z nich może być reżyserem gry.
20.11.2019 11:00
@admin tylko że Trent gra przeciwko np Sterlingowi, Pulisicowi, Son. Nawet te niby słabsze kluby jak Wolverhampton mają piłkarzy na skrzydło którzy jak się rozpędzą i źle się ustawisz to nie masz nawet po co za nimi już biec tylko skoczyć po bidon.
Nie patrzcie na statystyki i instaty tyle tylko na grę piłkarzy, poruszanie się z piłką i bez.
Edytowano : 2019-11-13 16:14:29
Wg mnie tylko przy grach statycznych jak bas-ebol, siatkówka można kierować się głównie przy wyborze zawodników.
Edytowano : 2019-11-13 16:15:12
kierować się statystykami zawodników
13.11.2019 16:08
@lokus Tylko że Maradona grał na całego, wkładał głowę tam gdzie Zieliński by nie włożył nogi. Dla Zielińskiego problemem jest wykonanie stałego fragmentu na 100% możliwości i przy wykorzystaniu wielkiego talentu jaki oczywiście posiada.
I tu mamy odpowiedź dlaczego Ancelotti ma problemy, dlaczego boss Napoli wymyśla dziwne sposoby mobilizacji piłkarzy, dlaczego sfrustrowani kibice posuwają się do okradania piłkarzy.
12.11.2019 15:49
Przesadzacie francuzi tacy są jeśli są wychowywani przez rodziców, którzy nie trzymają zasad od początku. Francja to kraj liberalny, rządy lewackie, a on tym przesiąkł i się zapomniał już w tym. Potrzebuje mentora i właściwego trenera, który go zrozumie i on zrozumie trenera. To piłkarz który grał w każdej młodzieżowej reprezentacji, strzelał w nich bramki i bardzo szybko debiutował w każdej z nich. To jest nie możliwe żeby tyle osób się pomyliło i go brało do drużyn. Ma duży potencjał, jest młody więc może być przy ciężkiej pracy piłkarzem który da wiele Bayernowi w przyszłosći.
12.11.2019 15:34
@tapczan zły wam Guardiola, piłkarzom zły Kovac, Ancelotti, zarządowi zły Wenger Tuchel. Mam nadzieję, że trafimy w LM na Manchester City i zweryfikujemy czy Guardiola jest słaby dla Bayernu. Nie popieram powrotu Pepa ale za jego czasów sama gra, płynność, rozgrywanie było na wyższym poziomie niż teraz, a gra przy piłce na dłuższą metę się obroni. Choćby z tego powodu że po miesiącu gry co 3 dni drużyna po prostu będzie mniej zmęczona .
12.11.2019 15:09
@Pir5 Byłeś w Neapolu, że komentujesz gdzie kto ma uciekać ? Milik i Zieliński chyba wiedzieli do jakiego miasta się udają i jak ciężkie jest życie w tym mieście dla zwykłego biednego Włocha. Może olewali sprawę wymieni piłkarze, a chcieli tylko na chapać się pieniędzy małym kosztem i do tego najlepiej siedzieć przy tym w smartfonach. Maradonę okradli ? biorąc pod uwagę jeszcze, że kiedyś było dużo bardziej niebezpieczniej .
12.11.2019 14:52
To nie czasy już jak np za Magatha, że każdy trener w Bundeslidze po jednym telefonie Uliego pędził do Monachium i podpisywał jak prezydent Duda wszystko.
Po 1. Rb Lipsk płaci mu pewnie bardzo duże pieniądze 2. Ma bardzo dużo młodych i zdolnych piłkarzy w RB i innych klubach koncernu RB, co bardzo lubi, dzięki czemu ma tam fajny projekt. 3. Luiza Gustavo też pewnie nie może przeboleć.
06.11.2019 14:29
Zwolnienie Kovaca osłabi nas biorąc pod uwagę że nie ma trenera wolnego odpowiedniego na Bayern. Może jednak trzeba zrobić krok w tył żeby później się rozwijać. Ale żeby tak było to musi być to filozofia polegająca na ofensywnych skrzydłowych i ciągłym operowaniu piłką od własnego pola karnego.
Ogólnie Wenger to chyba najlepsza opcja ponieważ:
-zna niemiecki
-zna francuski co pomoże w rozwoju aż 5 piłkarzy z Francji
- ma doświadczenie w Champions League
- prowadził klub z wielką presją kibiców
Edytowano : 2019-11-06 14:14:54
@[UserID=8915]Tiger[/user] Jakie źle się wypowiadał o Bayernie. Jak Hitzfeldowi nie szło to w mediach go chwalił i popierał i miał rację koniec końców. O Gnabrym powiedział prawdę przynajmniej szczery jest , jak jest dobry piłkarz młody to trzeba go wyszarpać taki jest futbol robi tak każdy kto chce wygrywać trofea.
06.11.2019 14:10
Skoro Mueller ma być liderem to chyba będzie grał w podstawowym składzie, czyli trudne czasy nadejdą dla Gnabry albo Coutinhio.
06.11.2019 10:48
Dobra wiadomość, tylko co po 2 meczach, Flick pokaże jaja i go posadzi czy będziemy dalej tą farsę w obronie prowadzili.
06.11.2019 10:39
@zielo151 a czy Hasan w ogóle zna angielski zacznijmy od tego? Jak ma on kupić kogoś w Anglii, nikogo tam nie zna i języka zapewne też. Dyrektorem sportowym powinna być osoba która zna języki grała w wielu klubach, wykształcona i mająca umiejętności negocjacyjne. Tymczasem Hasan grał całe życie prawie w Niemczech, pochodzi z zacofanego kraju, więc rozwój intelektualny i wiedza mała .
05.11.2019 13:38
@AdiFantasti ma rację co do Hasana. Co więcej Ja bym zaczął od zwolnienia bośniaka, a nie Kovaca. Może przy lepszym dyrektorze sportowym doświadczonym, który by podpowiedział parę kwestii Niko (który jest żółtodziobem w LM) ten lepiej by prowadził drużynę. Krytykujecie Kovaca ale jako trener jest fair, walczy do końca, nie unika trudnych rozmów w przeciwieństwie do Pepa i browadzi sprawy do końca w przeciwieństwie do Lothara Matheusa. Oczywiście wkur... mnie obrona i postawienie Alaby, Pavarda i Boatenga w środku defensywy ale może być i tak najlepszym trenerem dostępnym dla Bayernu na chwilę obecną.
City w LIDZE MISTRZÓW! Mówiłem że jak oddadzą Bayernowi Sane to będą mogli pompować kase bezkarnie hulaj dusza piekla niema, naprawdę majstersztyk zarządu Bayernu, City zrobiło na dobrą sprawę dobry biznes.
13.07.2020 12:33
Mamy dobry wynik z pierwszego meczu więc się nie martwie o przejscie Chealsy, ale kalkuluje porażkę 1:2. Będą w rytmie, Bayern nie tego nie oszuka się. Przy spotkaniu Barcy szanse obstawiam 50:50, ponieważ nie będziemy w pełni formy jeszcze.
11.07.2020 15:27
@Kimas ile razy byłeś we Włoszech? Ja byłem w Mediolanie, Rzymie, na Sycylii, Kalabria i Sardynii w przeciągu 6 lat. Serie A ładnie wygląda na papierze, jak przyjrzysz się stadionom z bliska to się sypią, ludziom nie chce się tam pracować, lipiec, sierpień to zamykają zakłady i idą na wakacje. Pieniądze na transfery są bo piorą brudne pieniądze za pomocą nich i chińczyki pakują pieniądze w Mediolan, każdy zespół ma zbyt duże kadry przecież. To samo z butikami w Mediolanie opanowali je Chińczyki. A przy pandemi Chińczycy nie będą w długiej perspektywie stabilnym inwestorem. Pojedź sobie do Kalabrii ludzie wybyli nawet Nandragheta wybyła częsciowo na Słowacje. Także Bundesliga ma o wiele większy potencjał, zdrowszy finansowo budżet klubów, lepsze stadiony i ich stan niż Serie A.
11.07.2020 15:11
@RedMistrzuPL nie rozumiesz mnie, drużyny z Angli i Hiszpani wejdą z marszu, na bank ich piłkarze będą lepiej czuć piłkę niż Goretzka i spółka. Ja wiem że to typowy turniej będzie coś czego LM nie zna. Ale zobacz sobie reprezentacje Niemiec i Włoch na turniejach które są typowo turniejowymi drużynami i wiedzą z czym to się je. Mianowicie pierwsze mecze w grupie po mikrocyklu przygotowanym specjalnie tak aby szczyt formy przyszedł na 1/8, 1/4 grają tak jakby na zaciągniętym hamulcu. I ich forma rośnie w turnieju. Flick przy takim harmonogramie tylko to może zrobić czyli to co Loew. Nawet jak odpowiednio i bezbłędnie przygotuje zespół to te pierwsze mecze będą bardzo trudne. Będzie potrzebne szczęście żeby trafić na słabą ekipę na początek. Na potwierdzenie zobacz sobie ostatni finał LM Tot-Liv który odbył się po kilku tygodniach przerwy. Nawet prosty przykład zobaczcie piłkarz wraca po kontuzji i nie grał meczów i jak wygląda w tym pierwszym meczu? Pamiętam że kiedyś taki technik Rivaldo wrócił po kontuzji w pierwszym meczu piłka odskakiwała jak by grał w palanta.
07.07.2020 10:25
@josh1982 Forma formą ale nie mamy odpowiedniego defensywnego pomocnika, nasz system gry nie jest kompletny po prostu.
07.07.2020 10:11
@GuteSpiele Jak to nigdzie nie dostanie tyle co u nas? Jeżeli chodzi o kasę to może dostać więcej w PSG i Manchesterze City.
Edytowano : 2020-07-07 09:53:58
Flick poza tym preferuje Niemców, u Kovaca Thiago miał lepszą pozycję, może boi się że usiądzie na ławce.
07.07.2020 09:51
Za duża jest przerwa między ostatnim meczem o pkt a LM dla Bayernu. Bedzie ciężko, w pierwszych meczach potrzebne będzie szczęście, w dalszych fazach powinniśmy nabrać formy i na końcową fazę możemy mieć więcej sił, więc jeśli dotrzemy do finału to możliwe że będziemy mieć przewagę świeżości nad rywalem z Anglii, Hiszpanii.
06.07.2020 13:52
@kibicod2007 A kto Ci będzie piłki rozgrywał na pozycji 10 jak nie będzie Alcantary?
Wygrywamy za Flicka bo gramy z leszczami którzy z sezonu na sezon sie osłabiają sprzedając kluczowych piłkarzy.
06.07.2020 12:58
Szanse Lewego z racji odwołania Euro wzrosły, w przyszłym roku na pewno będzie trudniej, więc jak nie teraz to chyba nigdy.
05.07.2020 20:42
@MateuszFCB Serio mówię o Messim, skoro Alcantara chce odejść, a argentyńczykowi już tak jakby nie podrodze z Barcą. Juventus gra w FIFĘ? Jakoś CR7 ściągnęli, a lepszym klubem od Bayernu nie są. To nie jest tak że Messi chce być trenerem, ale ma ogromne doświadczenie i jak widzi trenera który podejmuje błędne decyzje to go olewa, zaczyna działać aby uratować wynik. Swoją drogą Mueller tak samo ma, jego też chcesz skreślić? Pensja Messiego zwróci się w sprzedaży koszulek Adidasowi, Adidas mając większe obroty będzie mógł przeznaczyć więcej na Bayern. Ponadto zyskujemy marketingowo.
Poza tym chciałem przypomnieć że Messi więcej zrobił w kluczowej fazie LM z Liverpoolem niż nasz cały zespół. Co z tego że 33 lata jak nie pije i nie miła poważnych kontuzji? Zadaj lepiej sobie pytanie czy chcemy wygrać Ligę Mistrzów. Bo wątpliwe to jest jak Alcantarę zastąpimy Goretzką.
05.07.2020 20:26
@FanGraczyBayern Davies świetnie gra, wczoraj było ciężko przeciwko Diaby bo to piłkarz który ma dobra decyzyjnosc nie boi sie wchodzic w starcia i ma dobra motoryke, siłę, Davies nie ma na tyle doświadczenia żeby "osłabić"atuty rywala. Każdy by słabo wyglądał, zachwalają takiego Karbownika ale jak by zagrał przeciwko Diaby to trzabyło by go zmieniać po 40 minutach.
05.07.2020 17:17
Nie chcą grać w Bayernie Alaba i Thiago ta zamienić ich na Messiego który też już ma dosyć Barcy, Adidas dopłaci za swoją główną twarz lini odzieżowej. To jest bardzo dobre wyjście i dla Bayernu i Barcelony.
05.07.2020 16:40
@tapczan To był trudny transfer dlatego dziwnie się toczyły sprawy. Ale tak czy tak brawa dla zarządu. Nie przypominam sobie żeby zawodnik z dużym potencjałem, dobrymi statystykami, gdzie trener go chce w klubie, przechodził do słabszej ligi. Niech Ci co krytykują sagę transferową wymienią takich piłkarzy!
03.07.2020 12:15
@Pir5 Ja się nie dziwie Thiago że rozmawia z innymi klubami. Ponieważ nie stoi murem za nim zarząd ani Flick który lubi postawić sobie na niemieckiego piłkarza, woli siedzieć z Boatengiem który w połowie już wyszedł z klubu. To się wcześniej czy później odbije czkawką Flickowi i Bayernowi.
03.07.2020 11:57
Skoro Thiago jest już zmęczony Bayernem, a w Barcelonie i ich systemie gry odnalazł by się jak ryba w wodzie, a Messi już ma dosyć i jest znudzony co widać ewidentnie w jego reakcjach. To zróbmy wymianę i dopłaćmy czyli gotówka+ Alcantara za Messiego.
Juventus było stać na pozyskanie CR7 to czemu Bayernu nie było by stać na to żeby Messiego kupić. Rozwiązałoby to wiele problemów zarówno w Barcelonie i Bayernie. Barca miała by fundusze na Neymara, Bayern po odejściu Alcantary miałaby rozgrywającego, bo po odejsciu Jamesa, Coutinhio i Alcantary nie będzie piłkarza z nieszablonowym i błyskotliwym podaniem. Będziemy toporni jak reprezentacja Niemiec za czasów Berti Vogtsa.
Edytowano : 2020-07-03 11:27:02
Oczywiście Adidas też by zyskał, ale też by musiał wyłożyć kasę na taką wielką inwestycje.
03.07.2020 11:24
@RedMistrzuPL A kto jest Mistrzem Świata? We Francji mają złote pokolenie jak kiedyś w Portugali za czasów Rui Costy, Figo, Niemcy za czasów Ozila. Poza tym Bayern zawsze na francuzach dobrze wychodził , do tego kraj sąsiedni więc zbliżony kulturowo odchodzą problemy z aklimatyzacją. Z Ameryki Południowej jakoś o wiele mniej jest talentów niż dawniej.
22.06.2020 18:53
Nie jest to dobre, że w LM będziemy grać po takiej długiej przerwie od meczy o punkty. Meczt Liverpolu z Tottenhamem to potwierdza.
22.06.2020 15:27
@FanGraczyBayern Tak to w Polsce nieruchomości kupują "na dziko" ludzie sami, a w Niemczech korzystają z pośredników nieruchomości dzięki czemu ukrywają tożsamość podczas oglądania, specjaliści sprawdzają stan prawny, plany zagospodarowania obszaru, meldunek, kondycje finansową sprzedającego i pewnie jeszcze wartość nieruchomości określą na podstawie kilkunastu tabelek. I dopiero wtedy jak to wszystko ustalą to sam Leroy obejrzy.
22.06.2020 15:09
Pamiętam że zawsze była dyskusja że na skrzydle jest za wolny, w środku pola ma za słabe podania niema techniki uderzenia. Czasem wydaje się że gra na opak, kiksuje ale to wszystko jest szalenie efektywne. Myślę że przez kilka ostatnich lat poprawił znacznie celność podania. Zawsze jest łatwiej też dla trenera grać Muellerem, dostosowuje się szybko do nowych sytuacji na boisku, niemniej Ja bym go traktował jako uzupełnienie składu, a ofensywę oparł o piłkarzy mocnych technicznie z dobrym dryblingiem grając długo piłką z wieloma wymianami podań. Jest to trudniejsze, wymaga więcej pracy ale jak się uda i wszystko zazębi to obecne zestawienie Flicka z Goretzką i Mullerem nie ma szans.
05.06.2020 13:23
@bajernowicz a wiesz jakie Hainer ma cele ? Dlaczego uważacie się za mądrzejszych od ludzi którzy zarządzają wielkimi koncernami niemieckimi ? Tacy mądrzy jesteście zatrudnijcie się w Polskim klubie wcielcie w życie pomysły o których tu piszecie, strategie transferowe swoje jestem bardzo ciekaw tego jak wam będzie szło :) i czy uda wam się pokonać klub z Azerbejdżanu heh.
05.06.2020 12:35
@FanGraczyBayern pomijasz rangę zawodnika i to w jakich klubach grał wcześniej i z jakimi drużynami wygrywał. Upamecano to piłkarz anonimowy, słaby wizerunkowo. Lucas jest mistrzem Świata to naprawdę dużo daję, widać to po Pavardzie, który spadł nie tak dawno do drugiej ligi, a po mundialu gra wszystko, strzela bramki. Kto Ci kupi koszulkę Upamecano? Oprócz tego ile razy wygrał z ekipą pokroju Realu Madryt? Jak Upamecano w LM da radę mocnej ekipie typu Real Barcelona to możemy się zastanawiać ile zaoferować i brać go poważnie pod uwagę.
05.06.2020 12:20
@Piter1985 @tapczan Ale Wy wiecie w ogóle że City nie chce sprzedać Sane? Aby go wyciągnąć to trzeba siać zamęt w mediach, samego Sane zachwalać w mediach i podjudzać Ceferina żeby dowalił im karę z tytułu ffp jak będą mieli za dużo dobrych piłkarzy w zespole, bo taka jest UEFA reprezentuje interesy pewnych wybranych klubów. Tacy naiwni jesteście i mówicie o wzorowym cichym transferze. Cichy transfer robisz jak kupujesz piłkarza od Hoppa on Ci sprzedaje a Ty mu dajesz bandy na Alianz Arenie i bronisz go jak własnej córki przed kibicami. A wasze propozycje z cichym transferem Sane by wyglądały następująco: Salichamidzić mówi "chcemy kupić Sane" dajemy 70mln a szejk: a po co mi te 70 mln spier.... i tak by się skończyło.
03.06.2020 22:20
Co do Coutinhio to wiadomo koszulek z nim Bayern drugi raz nie sprzeda.
03.06.2020 22:03
@hoven @szczebelek rozumiem Was, plan transferów faktycznie jest poplątany w porównaniu z czasami wcześniejszymi. Ale musicie zrozumieć że wpływ na transfery ma wiele czynników jak :media, adidas i to czy będzie nosił ich buty koszulki poza meczem, rozpoznawalność piłkarza na rynku azjatyckim, media społecznościowe, uefa i ffp. Kiedyś było łatwiej zachować tajemnice, teraz każdy sfilmuje sfotografuje, wygada się na fb, , menedżerowie nie mieli też takich wpływów i pieniędzy. Nie było ffp i kar z tym związanych Bo oczywiste jest że jak drużyna A dostanie karę np 2 lat z powodu ffp to musi zmienić plan transferowy i wtedy trudniej albo łatwiej pozyskać piłkarza z tej drużyny.
03.06.2020 21:45
@pele Real nie staje na drodze potencjalnych transferów Bayernu i na odwrót mają sztamę. Wynika to z prostej przyczyny żeby nie przelicytowywać się i nie podbijać ceny dla klubu sprzedającego. Po prostu bossowie Realu i Bayernu przychodzą do prezesa klubu A (np City, Chealsy lub Leverkusen) i mówią słuchaj nikt inny nie zapłaci więcej, a piłkarz nie dostanie tyle sportowo i finansowo co od nas i nie zgodzi się na inny klub, więc albo sprzedajesz albo zostajesz z niezadowolonym piłkarzem, a za 2 lub za darmo go oddajesz.
31.05.2020 16:37
@GuteSpiele Co ty piszesz z wieloma błędami i stratami Davisa. Poprostu ma więcej zadań ofensywnych, wchodzi częściej w pojedynki z dryblingiem niż Kimmich i Pavard jak grają na prawej obronie, jest częściej w strefach agresywniejszego odbioru gdzie cięzko utrzymać się z piłką.
Nie wyciągajcie wniosków jeśli nie rozumiecie zależności między ustawieniem taktycznym zespołu, liczbą atakujących zawodnika z piłką i odległości od bramki rywala i nie[patrzcie na instaty kur.. jak z dziećmi w szkole co częśto wagarowały. Wiadomo że gdy rywal gra niskim pressingiem, a boczny obrońca ma założenia czysto defensywne (Pavard w niektórych meczach) to on nie będzie miał strat praktycznie chyba że po ewidentnych kiksach w podaniach.
31.05.2020 16:23
@Piter1985 to lepiej zmień hasło , bo może ktoś za Ciebie pisze.
30.05.2020 07:58
@Piter1985 Zabawne jak pisałem że jak Real i Bayern się dogada co do Hakimiego to nie będzie miał nic do gadania i opuści BVB na rzecz Bayernu to uważałeś to za nonens. Ale jak którykolwiek z klubów (jak np Manchester Utd. w kryzysie gdzie każdy piłkarz po przyjściu dostaje tam doła) chce kupić Coco to on ma natychmiast opuścić Bayern i podpisać kontrakt czyli niema nic do gadania. Czytasz to co piszesz w ogóle?
Co do Coco ma dobry kontrakt w Bayernie, ma grupę kolegów francuzów w Bayernie, blisko Lyon, klub ma szanse na LM. Po co miałby przechodzić do Anglików, w dodatku z jego zdrowiem gdzie w piłkę agresywniej się gra?
29.05.2020 20:16
@wdcaviar to mało powiedziane, Perez jest dogadany z Bayernem co do wszystkich transferów piłkarzy dostepnych na rynku. Bo dziwnym trafem jak oni szukają skrzydłowego i my po odejściu RR praktycznie w tym samym czasie to w ogóle innych piłkarzy rozważają i wybierają. Wypożyczenie Jamesa to też wielka przysługa dla Realu, zaoszczędzili na pensji, zarobili na wypożyczeniu, zadowolili Zidana.
Edytowano : 2020-05-28 19:57:18
To samo z Robbenem, transfer był błyskawiczny, Real nie stawiał zaporowych cen co jest dziwne w przypadku gracza robiącego różnicę.
28.05.2020 19:54
A gdzie Alaba dostanie takie pieniądze jak w Bayernie i takiego trenera który widzi go jako kluczowego gracza? Z jego perspektywy nie ma wiele opcji, poza tym Real, Barca w bardzo dobrych relacjach jest z Bayernem nie będą oferować mu kontraktu jak ten mu się skończy, dlatego też Sane nie interesują się a Bayern Hazardem czy Neymarem. W dodatku ten Zahavi człowiek interesu w końcu dostaje kasę od Bayernu wiadomo że trzyma stronę bogatszego i będzie doradzał mu żeby został heh.
28.05.2020 19:41
Nie włączył by Maia do składu nawet jakby Boa miał skurcze co 10 min, a Alaba kulał na jednej nodze. Mai jest jakiś nierozgarnięty albo nie ma ambicji i chce odcinać kupony w głębokiej rezerwie Bayernu i żyć w dostatku zamiast zrobić krok do tyłu iść na wypożyczenie nawet do 2 ligi.
28.05.2020 19:04
@Silesi od kiedy mecze Bayernu oglądasz? Bayern zawsze miał stykowe sytuacje odgwizdywane przez sędziów na swoją korzyść to prawo silniejszego. Tak samo Real i Barcelona nieoczywiste sytuacje gwiżdżą sędziowie na ich korzyść w LM. W bajce żyjecie jakieś o sprawiedliwych?
Specjalnie są takie przepisy niejasne żeby było można interpretować różnie. Bo przecież łatwo można problem z ręką w polu karnym rozwinąć, jeżeli piłka uderzona z odległości ponad 6 m uderzy w rękę rywala która zwiększa powierzchnię ciała w kierunku zagrania to jest karny nie zależnie czy leży, czy stoi na rękach do góry nogami!
28.05.2020 18:41
@DarthSmd nie wiem czemu chwalicie tak Alabę i Boatenga, gra się tak jak rywal pozwala. A fakty są takie Sancho bez formy/ po kontuzji dlatego ławka rezerwowych, Haland bez sił nie przyzwyczajony do gry co 3 dni i w dodatku kulał jak schodził z boiska, Gotze bez formy bez zdrowia. Z takimi brakami to i Mai by sobie poradził jak by był w rytmie meczowym.
Co do Comana fatalny w podaniach i decyzjach, ale gorszy był i tak jeszcze Gnabry.
Edytowano : 2020-05-27 18:42:46
@[UserID=5466]Globin23[/user] Davies wygrywał wiele pojedynków , zyskiwał przestrzeń bez udziału kolegów, to jest ważniejsze od paru strat. Poza tym ratował blok obronny cały wracając na dużej szybkości, nie przypominam sobie żeby Alaba miał takie odbiory jak grał na lewej obronie. Dlatego Flick Davida dał na obronę bo wie że Davies jest lepszy na lewej obronie mimo że nie ma doświadczenia i wielkiej wiedzy taktycznej.
27.05.2020 18:36
Dawno nie słyszałem Nowotnego, przypomniała mi się ta cudowna ekipa Aptekarzy z 2001r. do której mam sentyment Butt- Placente.Lucio.Nowotny.Sebescen-Ze Roberto.Yildiray Basturk.Ramelow.Ballack. Bernd Schnaider-Berbatow. A w obwodzie król strzelców Kirsten i Neuville. Byli cholernie dobrzy, zawansowani technicznicznie, taki Schnaider był najlepszym Niemcem jakiego widziałem pod względem kontroli nad piłką, Ballack gwarancja 15 goli w sezonie, Lucio mógł zrobić rajd i minąć z 4 zawodników w środku pola, Ze Roberto najszybsza lewa noga do tego zapewniał zawsze fajerwerki.
22.05.2020 18:39
Dużo osób piszących tutaj o tym transferze będzie mega frajerami bo chcieli dać tyle ile chciało City od razu. A tymczasem to był swietnych ruch zarządu i tak by w tym sezonie się nie przydał, więc kolejne ok 8 mln euro zostało z tytułu pensji. City odda nam Sane i pewnie "w magiczny" sposób odwoła się od ffp i zagra w LM za wstawiennictwem Bayernu.
14.05.2020 22:16
@Beckenbauer90 nie przeprowadzisz tego transferu szybko, City nie potrzebuje pieniedzy, najpierw zarzad musi podjudzić Uefe ffp w sprawie wykroczeń City, później np poprzez Bild pisać i pisać że Sane chce do Bayernu, że Bayern jest lepszy od City, Sane namieszać w głowie żeby już myślami był w Bayernie. Później jak będą przyduszeni ffp a kontrakt będzie się kończył Sane to wtedy zmiękną i Bayern złoży propozycję właściciwie nie do odrzucenia. Dlatego Bayern będzie obstawał przy kwotach 40 - 50 mln. To jest biznes, a w Bayernie wszystko jest zaplanowane.
08.05.2020 20:20
@Lacoste Może i mówi szczerze, a na pewno żeby kogoś wk..... . Szkoda że najmocniejszy w gębie był i jest, a jak trzeba było karnego strzelić w trudnym momencie to już tak się nie wychylał, jak trza było zakończyć pracę w klubie bo się nie nadawał na trenera to nie przyszedł tylko bez do widzenia uciekł. A w Bayernie lepiej go znają niż Ja i leją na to co mówi bo nie jest poważną osobą . Hasan robi robotę sumiennie fakt z wpadkami ale, której Lothar by na pewno nie zrobił.
05.05.2020 15:46
@tapczan Kryzys Liverpool dotknie z powodu znużenia ale wątpie żeby aż tak jak BvB w ostatnim sezonie z Klopem. Bvb sprzedaje topowych piłkarzy a Liverpool to klub docelowy ma mocnych inwestorów.
24.04.2020 14:19
@tapczan Jak jedna osoba? Wszyscy już byli zarażeni [wycięte]... w styczniu, policzcie sobie ile było lotów w styczniu między Azją a Monachium /Berlinem/ Warszawą podczas gdy były idealne warunki klimatyczne dla virusa. W Azji zarażeni byli już w grudniu, a WHO spało chyba i nie ostrzegło stanowczo. Było wtedy lotniska zamknąć przed lotami z Azji i tyle, teraz to sobie mogą badać się codziennie bo wirus dziś nie wyjdzie a jutro wyjdzie w badaniu albo wyjdzie za 14 dni, nadodatek objawów niema u wielu zdrowych, silnych os. I tak wkoło można do szczepionki dostępnej za półtora roku dopiero.
23.04.2020 22:35
Trudno żeby Coutinhio dobrze grał, skoro Flick stawia na Niemców i nie ma na niego pomysłu. Aby Coutinhio dobrze grał musi: mieć pewne gwarancje która da mu pewność, być dobrze ustawionym przez trenera w strefie za Lewandowskim i mieć za plecami 6 która na niego będzie harować jak wół, a na lewym skrzydle piłkarza biegającego jak piorun żeby tworzył mu przestrzeń. A tak da mu Thiago z tyłu który z kasowaniem akcji rywala ma duże problemy i Perisica który jest wolny. Za h..to się nie uda niezaleznie w jakiej formie by był Coutinhio. Może oglądajcie mecze po dwa razy i patrzcie na możliwości piłkarzy (uzupełnienie się) grających razem w danej strefie boiska.
23.04.2020 22:15
@Piter1985 Naiwny jesteś czy co? A czy Hakimi ma swoją kartę zawodniczą w reku? Owszem Hakimi może zgodzić się na nowy kontrakt z BVB, ale Real i agent piłkarza zawsze wybiorą do transakcji Bayern, a agent wie jak zrobić pranie mózgu piłkarzowi zwłaszcza takiemu z Afryki.
23.04.2020 21:56
@diablo a uwierz mi że gdyby nie pandemia i spotkanie trudnych rywali w LM to już by nikt nie chwalił Alaby i pewnie naszego trenera i część naszych tutejszych fanów już by wymieniało nazwiska nowych trenerów. Po pierwsze Alaba nie ma warunków fizycznych stoperów i nie sprawdził się na tej pozycji z mocnym rywalem. Dlatego nie można mu oferowac góry pieniędzy, bo w nowym sezonie jak Lucas złapie formę to bedzie Alaba siedział na ławce bo na lewej flance jest słabszy od Daviesa.
Edytowano : 2020-04-19 11:03:07
Poza tym czarnoskórzy piłkarze w Bayernie zawsze byli na gorszych zasadach traktowani, Ze Roberto świetnie grał i dbał o kondycję a dali mu tylko zwykły roczny kontrakt, Elbera szybko się pozbyli po przyjściu Makaya, Boatenga prawie siłą wypychają niektórzy włodarze, Costę bez żalu oddali przy pierwszej okazji. I tak samo może być z Alabą jak będzie stawiał jakieś warunki ponadprzeciętne.
19.04.2020 10:54
To jest biznes agent i piłkarz nie mają nic do gadania, Bayern ma dobre relacje z Realem, jeżeli Hakimi nie będzie potrzebny Realowi to Bayern go bierze i gwarantuje wam, że nawet nic nie będzie on kosztował Bayernu bo Hop z miłą chęcią zapłaci jako sponsor Bayernu żeby udupić Watzke i BvB. I takie same są zależności biznesowe z Sane, będzie transfer do Bayernu to będzie niższa kara ffp tam wszyscy się znają i siebie wybierają, a Barcelone i Real wkurwiają szejkowie więc będzie na nich nałożone ffp, chyba że zgodzą się na oddanie piłkarzy (Neymar, Mbape, Sane).
19.04.2020 10:37
Ale po co myśleć nad nowymi cholernie drogimi piłkarzami, dyskutować nad tym jak nie wiadomo co będzie z nowym sezonem i czy telewizja będzie wypłacać 100% za mecze bez publiki które będą na 90% w nowym sezonie (dla wielu mecz bez publiki jest mniej wart więc klub powinien dostać mniej pieniędzy), czy Audi, Adidas nie będą renegocjować umów z Bayernem (Audi mocno liczy na sprzedaż na rynku chińskim, a wiemy co oni odpierdal.. z virusami i ten rynek może się zamknąć np. z powodu oskarżeń o pandemię). Poza tym dlaczego pozostali sponsorzy mieli by płacić za sponsoring Bayernu skoro ich banerów na meczu nie zobaczy widownia. Więc wystarczy że parę instytucji się potknie to nie będzie ani Sane ani Wernera ani Havertza co najwyżej Dest i też nie wiadomo bo jeśli nie przejdzie testów na przeciwciała na koronavirusa to może nie warto ryzykować i odpuszczą.
16.04.2020 16:26
A co jeżeli piłkarz drużyny A ma wynik negatywny a ma remisje virusa(są takie przypadki) i po jakimś czasie znów ma virusa i wynik pozytywny, napluje co się zdarza i będzie zdarzać na piłkarza drużyny B. Następnie piłkarz drużyny B będzie miał wynik pozytywny i zachoruje a nawet może i umrze co wtedy? Jak wtedy minister zdrowia zareaguje na DFL, kluby i całe rozgrywki?
16.04.2020 15:50
@nyy32 Na oko z meczów w których grali popieram w tezie @TomiiiFCB Sane wydaje się szybszy ale może to wynikać z większej kontroli nad piłką, przyjęcia kierunkowego, balansu ciała, bo nie chodzi w tym przecież o prędkość maksymalną i danych z instata, sama prędkość maks nie świadczy o przydatności piłkarza na skrzydle.
16.04.2020 15:43
@tapczan Im (Bayerowi) to zwisa strata 30-40mln, wymyślą sami lub kupią firmę która będzie mieć szczepionki na Koronavirusy, Sarsy i będą liczyć pieniądze w miliardach to tylko kwestia czasu. Leki będą jak złoto bo media nastraszyły społeczeństwo, a Chiny eksperymenty robią virusowe. To samo Hofenheim i firma właściciela Sap też zyska bo praca zdalna będzie wymagać więcej aplikacji biznesowych które oferuje SAP. Więc Bayer i Hoffe mogą być potentatami w całej Europie nawet jeśli będzie się sytuacja z pandemią utrzymywać długo.
Edytowano : 2020-04-11 21:46:44
Sami mówiliście że piłka to biznes więc może być tak że najlepsi piłkarze w Niemczech będą grać w Bayerze i Hoffenheim bo agenci wysyłają piłkarzy tam gdzie największa prowizja i kontrakt.
11.04.2020 21:43
Werner pasowałby do systemu którym kiedyś grał Bayern doppel 6 z dwoma napastnikami Toni (Lewy)- Klose (Werner). Oboje mają umiejętności, a może i nawet większe żeby grać tym system, ale jeżeli ma się piłkarzy mocnych technicznie z dobrym podaniem to system 4-3-3 wg mnie jest lepszy. Ja wolę Sane bo ma to coś magicznego, naturalny nieschematyczny uliczny drybling. Werner jest bardziej przewidywalny.
11.04.2020 09:50
Zabawne to wszystko Bayernu w Polsce ogólnie się nie lubi, większość statystyczna zawsze kibicuje rywalom Bayernu czy to z Angli czy Hiszpanii ale pieniążki chętnie przyjmą i jeszcze powiedzą za mało. Ale to bez znaczenia Niemcy i tak odzyskają te pieniądze poprzez firmy oferujące usługio w Polsce, galeria handlowe w Polsce itd.
11.04.2020 09:40
Zbyt dużo nie wiadomych jest (pandemia, czy transze z praw tv wypłacą czy nie) (zdolność kolan Sane do dużych obciążeń po kontuzji) (forma piłkarza) (czy od ffp City się skutecznie odwoła i będzie jednak grać w LM a może być tak że jak Sane sprzedadzą Bayernowi to Bayern użyje swoich wpływów żeby wprowadzić nowe zasady ffp pod pretekstem pandemi i City spokojnie będzie pompować pieniądze). To jest wróżenie z fusów. Ja bym odpuścił temat do sierpnia.
11.04.2020 09:29
Neuer ma ofertę z innego klubu i mocno ją rozważa, dlatego rzucił ofertę kosmiczną, Bayern o tym wie dlatego kupił Nubela, bo jaki sens było go kupować?? Nie możemy porównywać kontraktów po 30 na pozycji bramkarza do zawodnika z pola. Ale za długiego kontraktu chce, poza tym żeby go podpisać trzeba będzie o jednego piłkarza mniej kupić. Ja bym dał mu max 2 letni kontrakt i może zgodził się na 20mln euro na sezon jeśli Bayern zagra min w półfinale LM.
11.04.2020 09:19
@josh1982 To czemu już nie grają skoro bez publiki ma być? Im dużej zwlekają tym poziom rywalizacji będzie niższy, szczyt formy piłkarzy planowany był na maj w topowych klubach. W czerwcu przyjdzie upał i zadyszka, do tego mecz o 15 :30. Poza tym oglądalność w wakacje ligi będzie znacznie mniejsza zwłaszcza jak trzeba będzie pracę nadrabiać po kwarantannie. Więc część pieniędzy nieodwracalnie uciekła.
Powinni jak najszybciej zacząć rozgrywki w jednym mieście z dużym stadionem poza skupiskiem miejskim, testy co 2 dni, cała rodzinna piłkarzy w kwarantannie pilnowana przez DFL, badana żywność, na mecz udają się pieszo lub rowerem z hotelu wydzielonego tylko dla piłkarzy i rodzin (autobusy to wylęgarnia bakterii i wirusów). Podczas meczu trener by miał tylko 15 piłkarzy (w tym rezerwowy bramkarz) z testami negatywnymi po kwarantanie 14 dniowej, dezynfekcja rąk po 20 min gry reszta rezerwy w domu.
05.04.2020 18:10
Jedyne co się zgadza to to że Bayern zgodnie z filozofia potrzebuje skrzydłowego szybkiego i takim jest Adam. Cena i umiejętności wykończenia i technika już nie. Ale pamiętajcie też że szybkość to jedno, Adama ma niepowtarzalne przyspieszenie, nie widziałem takiego wcześniej. Jego trza było kupić jak grał w Middlesbrough i ewentualnie wypożyczyć.
05.04.2020 17:45
Jeśli Javi chce wrócić do domu to sprzedajmy go za 1 mln euro ale prezes Athleticu niech nam obieca że jeśli ich piłkarz będzie chciał spróbować sił w Champions League i będzie miał potencjał to sprzeda np za 30 % mniej od klauzuli odstępnego.
02.04.2020 17:10
Dlaczego w artykule nie ma info o zarobkach Alaby, bo jakby zarabiał 9 mln euro to zgodzę się że powinien dostać podwyżkę mimo że miał mecze słabe na lewej flance w zeszłym sezonie, a Davies mimo że jest żółtodziobem taktycznie więcej daje na lewej obronie od Davida. A wg Vermoegen-Magazin zarabia 11mln może to ktoś potwierdzić? Jeśli tak jest i chce podwyżki w dobie kryzysu i braku wypłaty to jest samolubnym ch... i niech szuka sobie klubu czym prędzej i Hasan ma rację w tym wypadku. Poza tym nikt poważny go nie sprawdził z rywali od kiedy gra na środku obrony, przypomne że Van Buyten, Boateng też fajnie wyglądają ze słabym rywalem ale jak rywal zna ich słabe strony i jest mocny technicznie to wiatraki z nich się robią.
Edytowano : 2020-04-01 17:54:05
*Wypłaty transzy za prawa TV
01.04.2020 17:52
@Prezes42 nie no ten virus jest groźniejszy od wcześniejszych, zobacz w jakich wymyślnych kombinezonach chodzą w Azji, w jakich Putin. Zakażenie osób z ciężką cukrzycą ,astmą , chorobami serca powoduje śmierć. Ponadto to nowy virus może być tak że powoduje zwłóknienie płuc czyli oznacza to że nie masz po chorobie może w późniejszym czasie takiej wydolności jak wcześniej i sapiesz po krótkim biegu, ponadto podobno prowadzi lub może do zapalenia pnia mózgu. Nowy virus i nie wiesz jakie są skutki na organizm, to nie jest grypa że o niej wszystko wiemy.
30.03.2020 18:40
A co jeśli virus nie ustąpi i będzie powodował skutki uboczne, np stan zapalny pnia mózgu? Trzeba wypracować system dokończenia sezonu na wszelki wypadek na przyszłość gdy nie będzie możliwośći organizacji skupisk ludzi. Choćby podpiąć piłkarzy w domach pod komputery i zacząć virtualną grę.
Edytowano : 2020-03-29 15:17:10
Virus to sposób na obniżenie światowego przeludnienia i sposób aby ludziom średnio zamożnym i zamożnym dobrze się nadal żyło. Myślicie że wojny na bliskim wchodzie są z broni którą sami sobie wyprodukowali, nie Puti n i USA dają im broń żeby się wystrzelali i tak samo jest z virusem, poza tym koncerny farmaceutyczne co będą sprzedawać jak nie będzie chorób na to sobie nie mogą pozwolić.
29.03.2020 15:07
Wg mnie Neuer odejdzie, bo jest wypalony, dlatego tak o Nubela zabiegaliśmy, poza tym po co Nubel miałby przyjść do Bayernu jeśli Neuer nie odejdzie w 2020-2021r. ? Spokojnie by sobie pograł w S04 i miał pewne miejsce w bramce, a później i tak by Bayern zadzwonił do niego bo stawiają na niemieckich bramkarzy u nas.
27.03.2020 14:38
@Ivan7 Czytałeś wypowiedzi Kroosa, oglądałeś jego mecze w Bayernie? Facet wtedy uważał że będzie stricte ofensywnym pomocnikiem i największym playmakerem i powinien w ogóle to najlepiej zarabiać mimo że nie dawał tyle co Robbery. Po transferze powiedział że Real jest najlepszym klubem czyli lepszym od Bayernu mimo, że wtedy obiektywnie patrzeć byliśmy na równi. Bez Modrica i CR7 gów... by wygrał. Jego większość strzałów ląduje w trybuny, policzcie sobie dokładnie ilość uderzeń w meczu na bramkę i liczbę niecelnych w bayernie i Realu. Swoje atuty nadzwyczajne czyli umiejętność podania w punkt nie zależnie czy jest to 10m czy 50 m dół, góra, cross nie wykorzystał by tak dobrze w Bayernie jak w Realu.
27.03.2020 14:26
@jastrzab123 pewnie masz rację, ale podstawa czyli fitness, wydolność na 90 min powinna być zachowana. Problemem będzie czucie gry, czucie piłki. Przewagę będą mieli po wznowieniu rozgrywek piłkarze, którzy mieli częste urazy i kontuzje. Pamiętam jak Robben po kontuzji wszedł i z miejsca od 1 minuty mijał rywali jak tyczki. Faktem jest że kolejka która przed nami będzie piłkarsko na słabym poziomie będzie stała, m.in.liczba niecelnych podań wzrośnie.
24.03.2020 15:14
@tapczan Jak nie wiadomo w którym kierunku, na pewno w kierunku oszczędności i cięcia pensji, prowizji , kwot transferów. Nawet jeśli liga ruszy w miarę szybko, to na turne po USA czy Chinach nie będzie czasu albo będą się bali virusa i będą siedzieć wszyscy w Niemczech. Budżety klubów zmaleją to jest pewne.
24.03.2020 14:56
Dla mnie Alaba nie jest niezbędny Bayernowi, środkowym obrońcą nie jest pod względem warunków fizycznych, Lucas i Sule to lepsza perspektywa w dłuższym czasie, a Davies jest lepszy na lewej obronie.Mimo że nie ma zgrania z partnerem tak jak Alaba. Długo Alabę ciągnął Ribery dlatego Austriak nie jest taki dobry jak się niektórym wydaję.
70 mln za obrońcę, nikt nie da obecnie takich pieniędzy skoro nie otrzymuje kasy z praw TV, może być tak że kryzys spowoduje że może ktoś zaoferuje góra 30-40mln euro. Opcją jest zamiana na Coutinhio bez gotówki bądź rekompensata za dwa trzy lata ewentualna.
Edytowano : 2020-03-24 14:50:46
@[UserID=5466]Globin23[/user] A Ty czytasz wiadomości światowe? Jak jest kryzys to nikt nie wydaje na pensje dużo. Czym zastąpisz wpływy z praw telewizyjnych skorą nie grają? A jeśli nawet Bayern Real Barca będą dawać podwyżki piłkarzom to rządy i fiskus ich opodatkuje podatkiem w związku z kryzysem gospodarczym.
24.03.2020 14:40
Trzeba City przeczołgać i ukarać ich za nieprzestrzeganieFPP, do tego koronavirus obniży wartości rynkowe. Poczekać do stycznia 2021r i wtedy go kupić za 20mln euro gdy City będzie pod ścianą. To jest najlepsza opcja biorąc pod uwagę koronavirusa i jego poważną kontuzję.
Wielka Brytania ma inna politykę walki z wirusem i wogólę się odłącza, wcale nie jest taka odległa wizja żeChampions Legue by była bez Anglików jeżeli będzie nadal pandemia więc nie ma co oferować City żadnych wielkich pieniędzy za Sane.
23.03.2020 12:25
Dziadoski Eleven wam oddał pieniądze za brak BL?
Ja w tamtym roku zrezygnowałam naszczacie jak nie pokazali kilka razy Bayernu tylko Torino czy jakiegoś średniaka z Włoch.
19.03.2020 14:37
A wielu z was pierd.. o transferze Sane za 90 mln euro. Wstydźcie się!!
19.03.2020 14:32
Jak sezon zakończą wcześniej i stracą miliony, odwołają turne po Chinach które kombinują coś i może virusa umyslnie roznieśli. Ponadto jeśli koronavirus będzie odnawialny jak virus opryszczki a do tego powodował nieodwracalne zmiany w płucach to Sane może kupimy za 20 mln euro. Nic nie wiadomo, taki duży transfer można zrobić jak będzie stabilna sytuacja ekonomiczna, na pewno nie wyda Bayern 90-100mln w tym roku, Źle to by było odebrane w dobie kryzysu ekonomicznego po virusie który jest pewny.
18.03.2020 20:06
@tapczan Jak będzie nadal taka panika z korona virusem w mediach to Bayer może stać się potentatem, a kasy z leków będzie miał tyle co szejkowie z ropy.
08.03.2020 21:32
Martwię się czy mecz się odbędzie do 90 min. Zarząd Schalke powiedział że przy obraźliwych transparentach zejdą piłkarze i nie wrócą dokończyć meczu. Gorzej będzie jak kibole i Bayernu i Schalke i BVB się zjednoczą co jest możliwe, to już jest wtedy masa ludzi i już nie będzie tak łatwo. Poza tym może ktoś specjalnie wywiesi baner tylko po to żeby zakończyć mecz aby narazić na straty Bayern i Schalke.
03.03.2020 10:09
@MateuszFCB Oczywistym jest dla zarządu i dla mnie o czym dawno pisałem, że Sane musi być wyleczony w 100% i przejść długi okres treningowy z obciązeniem bez odnowienia urazu, aby go zakontraktować. Niestety po takich kontuzjach przy dużym obciążeniu mogą pojawić się naderwania czy zerwania innych partii ściegien jak u Lucasa czy Milika. W latach 80 ludzie z takimi kontuzjami przestawali już grać a Wy chcecie żeby klub wydał 90-100mln euro absurd. Poza tym nie można kupić Sane od razu bo City trzeba przydusić Financial Fair Play i sankcjami, trzeba ich przeczołgać i Bayern wszystko bardzo dobrze robi, spokojnie poczekajcie.
03.03.2020 09:53
@Moe skoro nie czytasz to po co piszesz o tej tematyce a może chodzi o to że Hop nie płaci pracownikom w swoim zakładzie albo łamie prawa pracownika? Mecz to najlepszy sposób żeby zwrócić uwagę na problem który może jest ich wymysłem tego nie oceniam. Shickeria ma swoje racje, a zarząd ma swoje poglądy kolidujące, niemniej takich idiotycznych i głupich racji ultrasi Schickeri nie maja bo już dawno by ich zarząd, Uli wyrzucił z trybun bo w Bayernie jest porządek i o wszystkim myślą to nie Wisła Kraków.
Jak myślicie że doping Sud Kurve nie ma większego znaczenia to jesteście głupcami. Owszem może nie mieć wpływu ale trzeba być w top formie i mocny charakter. A wiemy doskonale, że w tym sezonie są dołki i braki kadrowe.
02.03.2020 22:33
Na Google cenzura jest znajdźcie stronę Schickerii na szybko powodzenia. Wejdzcie, przetłumaczcie, przeczytajcie opinie wszystkich stron i dopiero piszcie komentarze, a tak to jesteście jak owieczki, koncerny duże się cieszą tylko na was.
02.03.2020 12:00
@aries Dokładnie zacznijcie od siebie zamiast wrzucać na Schickerie. Zanim w ogóle osądy napiszecie w menelskim rynsztokowym stylu trzeba zbadać fakty i pobudki. Od 15 lat oglądam bundesligę i ultrasi podczas meczu nie mieli wcześniej takich karygodnych występków. Ostatni jaki pamiętam to szyderstwa w stronę zarządu Arsenalu z powodu bardzo drogich biletów.
Wg mnie tu nie chodzi już o Hopa, a o różnicę poglądów ekonomiczno politycznych. Wiadomo zarząd Bayernu będzie bronił Hopa bo mają wspólne interesy poprzez te oprogramowania do firm z Audi, Adidasem. Nadal nie rozumiem tak ostrej reakcji ultrasów, nie chce mi się wierzyć że chodzi o to że klub z 4 ligi gra w 1 i to że skazali fanów BVB przez niego.
Edytowano : 2020-03-02 11:35:18
Poza tym największym problemem będzie teraz doping jeśli dojdzie do eskalacji konfliktu, bo duża cześć trybun to pikniki przecież. To się odbije negatywnie na grze i wynikach.
02.03.2020 11:28
Jak by Flick był od początku zamiast Kovaca to pewnie by stawiał na Niemca i Daviesa by nie było, także Kovac rozwinął po części Bayern chociaż.
02.03.2020 11:15
@Silesi Ferguson rozpieścił ich , wszystko trzymał w ryzach był kapitalnym managerem , odszedł z racji wieku a zastąpić nie miał go kto i musiało się to posypać bo takto przecież Sir Alex byłby zwykłym powszednim trenerem gdyby topowy poziom trzymali bez niego.
02.03.2020 11:12
Część ludzi na tym nie rozumie chyba że żaden klub topowy nie chce sprzedać piłkarza który robi różnicę i ma dobre statystyki.
Transfer Sane jest prowadzony po prostu przy użyciu innej taktyki, robią medialną presję na piłkarzu i klubie w dodatku krytykują City i przypominają o FFP potęgując presję. Musisz tak działać żeby wyszarpać !!! piłkarza, który jest przydatny dla topowego zespołu.
A cześć ludzi myśli sobie tutaj że pójdzie odrazu Hasan do Szejków i powie daje wam 80-100mln za Sane. A oni na to wiecie co powiedzą .. spierd....
05.02.2020 09:52
Przecież za Olmo chcieli 40mln euro, jak by był do wyjęcia za 20 mln to by już grał w Bayerze Leverkusen. Te bonusy to po prostu drugie 20 mln euro, przy obecnych wynikach i właścicielu mogą sobie pozwolić na taki transfer. Pamiętajmy że to piłkarz nie sprawdzony w poważnej lidze.
26.01.2020 22:23
@DonJupp4ever Na pewno nie idą z kieszeni Uliego i zarządu. Możemy szastać kasą to nie problem ale zapłacisz za to w abonamencie T Mobile, koszulkach Adidasa, ubezpieczeniu Allianz, serwisie cenach części Audi i biletach na mecz. Może wam to zwisa ale waszym starym chyba już nie bardzo. T Mobile jak podniesie ceny to inni operatorzy też bo to oligopol. Zadajcie sobie pytanie czy chcecie płacić dwa razy więcej za telefon i internet i mieć 200mln transfery w dodatku za piłkarza który może dostać kolejnej kontuzji?
Edytowano : 2020-01-21 15:05:26
Wernerem wg trasfermakt jest poważnie zainteresowany Liverpool. To prawdopodobny mistrz Anglii i takiemu klubowi się nie odmówi jak nie jest się Bawarczykiem jak np. Lahm. Trzeba szukać piłkarza na innych rynkach tańszych jak transfer Davisa.
21.01.2020 14:57
@TomiiiFCB Od kiedy znasz Pepa, o trudnych sprawach Guardiola nie dyskutuje omija jak się da temat, aby nie urazić żadnej ze stron. A robi później co innego tak było z Ibrą i tak byłą z sytuacją w meczu w którym Sane odniósł kontuzje.
Fakty sa takie że Pep chce mieć u siebie Sane, zarząd City nie chce pieniędzy bo mają mnóstwo kasy. Do tego dochodzi aspekt że mistrz Angli to lepszy klub od mistrza Niemiec. Transfer jest szalenie trudny.
12.01.2020 12:58
Pep umywa ręce tą wypowiedzią chce mieć dobre relacje z Bayernem, Sane jest mu potrzebny bo meczów w Premier Legue jest dużo, ale jego pozycja też nie jest mocna bo celów nie osiąga. Bayern musi przydusić szejków Uefą i Financial Fair Play żeby kupić Sane za dobrą cenę. Kwestia jest tylko jedna czy szejkowie odpuszczą sobie problemów i oddadzą Sane czy pójdą w konfrontację.
Edytowano : 2020-01-12 12:49:46
@[UserID=10352]Edmund[/user] Ale czy Ty rozumiesz że trener City nie chce pozbywać się Sane, a City nie potrzebuje pieniędzy bo ma ich jak lodu. To tak jak by Barcelona zgłosi się po Kimmicha i mamy go sprzedać za jego wartość.
12.01.2020 12:45
Żeby City sprzedało Sane to trzeba ich szantażować, ciężko jest kupić piłkarza z lepszej ligi i z czołowego klubu ligi. Po drugi przypadek Lucasa na moje oko twardego piłkarza pokazuje że po kontuzji kolana z dużym prawdopodobieństwem przyjdzie kolejna kontuzja. Warto jeżeli uda się zejść z ceny na 70-80mln euro.
20.12.2019 23:32
Czy widział ktoś grę Maia na treningach ? Bo jeżeli na maksa się stara i jest zdrowy, w dodatku zakładam że Yuup jest fachowcem i widzi w nim duży talent bo go wystawiał w składzie swego czasu pamiętam to Mai powinien powiedzieć do Flicka....."Słuchaj masz mnie na obronę nie odpi.. szopki w defensywie i nie baw się w łatanie bo to nie latawiec, a jak nie to wypożycz mnie w styczniu, krótka piłka" A jak poprostu siedzi cicho i mu odpowiada że nie gra nawet jak niema środkowych obrońców do gry to nie nadaje się na Bayern i niepotrzebnie kontrakt z nim przedłużają.
19.12.2019 11:53
@vaterland Nie może być tak że Flick gra Coutinhio i Mullerem bo obaj nie nadają się na skrzydło i tak samo jest z wystawianiem Boatenga w pierwszym składzie. Jak Flick będzie to stosował to pożałuje wcześniej czy później, a na pewno w lidze mistrzów. W bundeslidze to się jakoś jeszcze może obroni nie licząc RB Gladbach i BVB. I masz to pewne jak podatki.
19.12.2019 11:39
@DonJupp4ever Patrzcie na przeciwko komu grają nasi, Kimmich miał ciężko, Gunter to bardzo dobry zawodnik, nadspodziewanie szybki i silny powinien w lepszym klubie grać słabego agenta chyba ma. Poza tym Joshua chyba za bardzo chce, ma na głowie zbyt dużo w związku z fuszerką w środku obrony. Alaba w środku słabo sobie radzi, gra alibi nie kasuje nawet akcji w bocznych sektorach boiska w czym powinien być dobry bo przecież ma doświadczenie w grze w tym sektorze boiska. Jak dla mnie po tych meczach dwóch Alaba, Martinez, Boateng, Muler ławka. Szukać jak Van Gaal do pierwszego składu piłkarzy ze szkółki Bayernu.
19.12.2019 11:30
Pie.. kółko wzajemnej adoracji, Boa będzie komplementował Flicka, a Flick go usilnie wstawiał do 1 jedenastki i trenował z nim jakby był naszą przyszłością i czołowym graczem. Gramy słabo w obronie jak nigdy, a z Werderem wiele klubów w bundeslidze może wygrać wysoko, fartem wygraliśmy z Freiburgiem. Ja k... nie rozumiem czegoś wszyscy prawie jechali po Kovacu, a Flick to super trener i co to nie on a bramkę byle kto nam może strzelić i strzela bez większego wysiłku.
19.12.2019 11:13
Alphonso jest lepszy na lewej obronie od Alaby, biorąc pod uwag nasz styl gry. Dlatego też na razie upycha Alabę w środku obrony gdzie mamy vacat. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłaby sprzedaż jeśli będzie dobra oferta, ponieważ potrzebujemy nowych piłkarzy na innych pozycjach. Za stary już jest żeby zmieniać mu pozycję na boisku, dwa Ribery go ciągnął więc taki dobry nie jest jak się wydaje nam wszystkim. Davis natomiast ma słabszych partnerów na flance obecnie.
17.12.2019 14:43
Szykuje się 3 porażka z rzędu.... za Kovaca nie było takiej serii porażek z rzędu, a Lewandowski strzelał gola w każdym meczu. Ale nasi piłkarze i kibice przecież mądrzejsi są i lepiej wiedzą od Kovaca, Ancelotiego. Seria porażek to chyba jedyny sposób aby przytemperować piłkarzy, którzy myślą że są wielcy ale chyba jednak brakuje im do światowej czołówki.
08.12.2019 12:46
@Kuffour1 Oczywiście. Lewandowski to idealny napastnik ale nie zastąpi Robbena czy Ribery. Robben i Ribery mieli to co Messi czyli jak mecz nie idzie to wzięli piłkę i pruli do przodu jeden na wielkim ego i potężnym sprincie, a drugi na talencie czystej wody do mijania obrońców. Nie mamy na obecną chwilę piłkarza robiącego różnicę i tyle.
07.12.2019 19:21
@Snive Ja pisałem już kilka razy jak Boateng będzie grał w podstawowym składzie to będziemy tracić bramki, jaki trener zmienia środkowego obrońcę to strata zmiany ponieważ środkowy obrońca mało biega i nie jest tak wyczerpany, a Javi wszedł z ławki i nie miał czucia więcej w tym błędu Flicka.
Poza tym Flick zafiksował się może myśli że jest w reprezentacji Niemiec i stawia na Niemców i to go zgubi co już pisałem również. Błedem jest też to że nie stawia na Maia w sytuacji gdy są kontuzję i kartki.
07.12.2019 19:12
Bez sens, jeżeli z kimś Flick powinien trenować dodatkowo to z Maiem. Chłop 31 lat już w dodatku wypalony psychicznie, a on będzie nowych rzeczy go uczył tracąc ceny czas aby rozwijać młodzież lub przejrzeć kadry młodych piłkarzy w Bayernie. Za tydzień poleci do USA, lot przełożą spóźni się i tyle będzie miał z tego Flick.
Co do Flicka widać że sentymentalny jest i przywiązany do starych piłkarzy reprezentacji Niemiec, to go wcześniej czy później zgubi. Ucierpi na tym Thiago, Coutinhio, a któryś z nich powinien mieć pewne gwarancje bo tylko ktoś z nich może być reżyserem gry.
20.11.2019 11:00
@admin tylko że Trent gra przeciwko np Sterlingowi, Pulisicowi, Son. Nawet te niby słabsze kluby jak Wolverhampton mają piłkarzy na skrzydło którzy jak się rozpędzą i źle się ustawisz to nie masz nawet po co za nimi już biec tylko skoczyć po bidon.
Nie patrzcie na statystyki i instaty tyle tylko na grę piłkarzy, poruszanie się z piłką i bez.
Edytowano : 2019-11-13 16:14:29
Wg mnie tylko przy grach statycznych jak bas-ebol, siatkówka można kierować się głównie przy wyborze zawodników.
Edytowano : 2019-11-13 16:15:12
kierować się statystykami zawodników
13.11.2019 16:08
@lokus Tylko że Maradona grał na całego, wkładał głowę tam gdzie Zieliński by nie włożył nogi. Dla Zielińskiego problemem jest wykonanie stałego fragmentu na 100% możliwości i przy wykorzystaniu wielkiego talentu jaki oczywiście posiada.
I tu mamy odpowiedź dlaczego Ancelotti ma problemy, dlaczego boss Napoli wymyśla dziwne sposoby mobilizacji piłkarzy, dlaczego sfrustrowani kibice posuwają się do okradania piłkarzy.
12.11.2019 15:49
Przesadzacie francuzi tacy są jeśli są wychowywani przez rodziców, którzy nie trzymają zasad od początku. Francja to kraj liberalny, rządy lewackie, a on tym przesiąkł i się zapomniał już w tym. Potrzebuje mentora i właściwego trenera, który go zrozumie i on zrozumie trenera. To piłkarz który grał w każdej młodzieżowej reprezentacji, strzelał w nich bramki i bardzo szybko debiutował w każdej z nich. To jest nie możliwe żeby tyle osób się pomyliło i go brało do drużyn. Ma duży potencjał, jest młody więc może być przy ciężkiej pracy piłkarzem który da wiele Bayernowi w przyszłosći.
12.11.2019 15:34
@tapczan zły wam Guardiola, piłkarzom zły Kovac, Ancelotti, zarządowi zły Wenger Tuchel. Mam nadzieję, że trafimy w LM na Manchester City i zweryfikujemy czy Guardiola jest słaby dla Bayernu. Nie popieram powrotu Pepa ale za jego czasów sama gra, płynność, rozgrywanie było na wyższym poziomie niż teraz, a gra przy piłce na dłuższą metę się obroni. Choćby z tego powodu że po miesiącu gry co 3 dni drużyna po prostu będzie mniej zmęczona .
12.11.2019 15:09
@Pir5 Byłeś w Neapolu, że komentujesz gdzie kto ma uciekać ? Milik i Zieliński chyba wiedzieli do jakiego miasta się udają i jak ciężkie jest życie w tym mieście dla zwykłego biednego Włocha. Może olewali sprawę wymieni piłkarze, a chcieli tylko na chapać się pieniędzy małym kosztem i do tego najlepiej siedzieć przy tym w smartfonach. Maradonę okradli ? biorąc pod uwagę jeszcze, że kiedyś było dużo bardziej niebezpieczniej .
12.11.2019 14:52
To nie czasy już jak np za Magatha, że każdy trener w Bundeslidze po jednym telefonie Uliego pędził do Monachium i podpisywał jak prezydent Duda wszystko.
Po 1. Rb Lipsk płaci mu pewnie bardzo duże pieniądze 2. Ma bardzo dużo młodych i zdolnych piłkarzy w RB i innych klubach koncernu RB, co bardzo lubi, dzięki czemu ma tam fajny projekt. 3. Luiza Gustavo też pewnie nie może przeboleć.
06.11.2019 14:29
Zwolnienie Kovaca osłabi nas biorąc pod uwagę że nie ma trenera wolnego odpowiedniego na Bayern. Może jednak trzeba zrobić krok w tył żeby później się rozwijać. Ale żeby tak było to musi być to filozofia polegająca na ofensywnych skrzydłowych i ciągłym operowaniu piłką od własnego pola karnego.
Ogólnie Wenger to chyba najlepsza opcja ponieważ:
-zna niemiecki
-zna francuski co pomoże w rozwoju aż 5 piłkarzy z Francji
- ma doświadczenie w Champions League
- prowadził klub z wielką presją kibiców
Edytowano : 2019-11-06 14:14:54
@[UserID=8915]Tiger[/user] Jakie źle się wypowiadał o Bayernie. Jak Hitzfeldowi nie szło to w mediach go chwalił i popierał i miał rację koniec końców. O Gnabrym powiedział prawdę przynajmniej szczery jest , jak jest dobry piłkarz młody to trzeba go wyszarpać taki jest futbol robi tak każdy kto chce wygrywać trofea.
06.11.2019 14:10
Skoro Mueller ma być liderem to chyba będzie grał w podstawowym składzie, czyli trudne czasy nadejdą dla Gnabry albo Coutinhio.
06.11.2019 10:48
Dobra wiadomość, tylko co po 2 meczach, Flick pokaże jaja i go posadzi czy będziemy dalej tą farsę w obronie prowadzili.
06.11.2019 10:39
@zielo151 a czy Hasan w ogóle zna angielski zacznijmy od tego? Jak ma on kupić kogoś w Anglii, nikogo tam nie zna i języka zapewne też. Dyrektorem sportowym powinna być osoba która zna języki grała w wielu klubach, wykształcona i mająca umiejętności negocjacyjne. Tymczasem Hasan grał całe życie prawie w Niemczech, pochodzi z zacofanego kraju, więc rozwój intelektualny i wiedza mała .
05.11.2019 13:38
@AdiFantasti ma rację co do Hasana. Co więcej Ja bym zaczął od zwolnienia bośniaka, a nie Kovaca. Może przy lepszym dyrektorze sportowym doświadczonym, który by podpowiedział parę kwestii Niko (który jest żółtodziobem w LM) ten lepiej by prowadził drużynę. Krytykujecie Kovaca ale jako trener jest fair, walczy do końca, nie unika trudnych rozmów w przeciwieństwie do Pepa i browadzi sprawy do końca w przeciwieństwie do Lothara Matheusa. Oczywiście wkur... mnie obrona i postawienie Alaby, Pavarda i Boatenga w środku defensywy ale może być i tak najlepszym trenerem dostępnym dla Bayernu na chwilę obecną.
05.11.2019 13:20