Ja już jakiś czas temu wspominałem o tym zawodniku i uważam, że jak na transfer za jakieś grosze lub nawet te przyjście na początek letniego okienka kompletnie za darmo, to byłoby do kolejne co najmniej dobre wzmocnienie. Wydaję mi się, iż Rabiot mógłby być porównywalny do Goretzki, ale to Francuz jest na wyższym poziomie :D
Co do tej kolonii francuskiej w Bayernie to myślę, że to nie będzie stanowić żadnego problemu, a wprost przeciwnie. Fajnie, że za kilka lat Ci zawodnicy mieliby szanse być regularnie powoływanymi do swojej reprezentacji :D
10.01.2019 12:59
@DarthSmd
Zgadzam się bez najmniejszego cienia wątpliwości. Ja również uważam, że właśnie tak to powinno wyglądać. Miejmy nadzieję, iż właśnie tak się to skończy. Jeszcze w tym miesiącu.
10.01.2019 12:53
Przyjście Pavarda otwiera mnóstwo możliwości w ustawieniu drużyny i w zasadzie nie sposób byłoby je wszystkie wypisać, ale moim zdaniem to bardzo dobrze, że ściągamy wszechstronnych piłkarzy. Teraz czekać na rozwiązanie sagi z Odoiem, zaklepanie Lucasa, ogłoszenie Wernera i zobaczymy co ze swiężą sprawą dotyczącą Rabiota :D
10.01.2019 12:49
Jeżeli przyjdzie Werner to bez żadnych wątpliwości powinniśmy pozbyć się Wagnera, a wtedy sytuacja wydaje się już lepsza. Dodatkowo z aktualnego zawodnika Lipska będziemy mogli korzystać na pozycji skrzydłowego, więc nie będzie aż tak źle według mnie :D W dodatku mając takie zmiennika Lewy mógłby odpoczywać nieco częściej :D
09.01.2019 21:24
Fajnie byłoby zobaczyć Wernera w Monachium w najbliższym, letnim okienku transferowym, ale jeśli przyjdzie w lato 2020 r. to już na zasadzie wolnego transferu :D
09.01.2019 21:15
Moim zdaniem powinniśmy domknąć transfer Lucasa Hernándeza jeszcze tej zimy, żeby przyszedł do nas latem tak, jak Benjamin Pavard. Mam nadzieję, że się uda :D
09.01.2019 20:51
Znów to samo! Ledwo przez parę dni mieliśmy praktycznie wszystkich, zdrowych piłkarzy (za wyjątkiem Tolisso) i szlak musiał to trafić!
Co do Odoia to osobiście nie mam jakiegoś, jednostronnego zdania w tej sprawie, ale jeśli tak ma to wyglądać to pewnie dostałby swój czas na boisku, bo ja najbardziej się obawiam, że Davies i właśnie Odoi nie będą dostawali tyle szans, ile powinni w takim wieku.
09.01.2019 20:32
Transfer Pavarda oficjalnie ogłoszony. Mam nadzieję, że transfer Lucasa w toku lub pewny w letnim okienku. Najwyższa pora odmłodzić drużynę :)
09.01.2019 15:42
Czyli tak jak przypuszczałem jeszcze przed początkiem okienka, z Bayernu nikt zimą nie odjedzie. No i bardzo dobrze, bo to nieodpowiedni czas, by szukać zastępców w miejsce odchodzących piłkarzy. Jestem ciekawy jak skończy się ta cała saga z Odoiem :D Chelsea przyjmie ofertę mając na uwadze chęć odejścia przez samego zawodnika czy coś wykombinują :D
Edytowano : 2019-01-09 15:45:11
W sensie wiemy, że oferta jest przyjęta, ale drużyna z Londynu chce zostawić go siebie do końca sezonu. Dokładnie o to jestem ciekaw :D
09.01.2019 15:40
Takie informacje zdecydowanie mi się nie podobają. Uważam, że powinniśmy wykupić go teraz, po tej niższej, obniżonej kwocie, by wszystko było już pewne, żeby nie było żadnych wątpliwości i wypożyczyć do końca sezonu do Atletico.
09.01.2019 15:34
Bardzo dobry transfer! W miejsce odchodzącego Rafinhi przychodzi Mistrz Świata, który może obskoczyć jeszcze środek obrony. Takich, wszechstronnych i przyszłościowych piłkarzy Bayern potrzebuje! Do pełni szczęścia brakuje mi tylko, żeby jeszcze podczas zimowego okienka transferowego dokładnie tak samo załatwić transfer Lucasa Hernándeza :)
09.01.2019 15:32
@Gabricone
1) W jakim stopniu (na ile %) pewne są transfery Pavarda i Lucasa w letnim okienku?
2) Jaka jest szansa na transfer topowego skrzydłowego?
Co do Timo Wernera to moim zdaniem powinniśmy dołożyć wszystkich starań, by ten zawodnik zagrał w naszych barwach. Jeśli Niemiec ma takie obawy, jak zostało to napisane niżej, należy pozbyć się Wagnera, a Wernera sprowadzić jako skrzydłowego i zmiennika Lewego, który rzecz jasna grałby na tej pozycji częściej niż Sandro.
08.01.2019 20:36
Myślę, że to byłoby lepsze rozwiązanie przede wszystkim dla Daviesa, następnie dla nas, a później dla samego Odoia, ale w końcu od połowy sezonu dłużej spędzonym w Anglii gorszy zdecydowanie nie będzie. Zresztą i tak od samego początku tej nagonki uważam, że tam miałby więcej okazji do gry niż u nas, gdyby przyszedł teraz.
08.01.2019 15:36
Dokładnie. Zgadzam się z kolegą niżej. Powinniśmy sprowadzić młodych, przyszłościowych graczy, ale musimy również pamiętać o kimś bardziej doświadczonym. Dlatego nie wiem czy transfer Odoia jest najlepszym rozwiązaniem, a w mojej opinii w letnim okienku transferowym powinniśmy kupić na skrzydło kogoś z tym czymś :)
08.01.2019 15:29
Obydwoje! Mogę się zgodzić, że Muller powinien grać mniej niż miało to miejsce w rundzie jesiennej, ale pamiętajmy, że Kolumbijczyk był kontuzjowany. Ja chciałbym, aby obydwoje grali w naszym klubie chociażby razem w jednym, podstawowym składzie.
08.01.2019 15:26
Jak dla mnie starta punktów przez BvB to zwyczajnie kwestia czasu. Uważam jednak, że my też pogubimy jakieś punkty, dlatego to właśnie my musimy ciężko pracować!
08.01.2019 15:15
Werner musi do nas trafić! Uważam, że powinien być jednym z naszych priorytetów. Co do Carrasco to szczerzę nie wiem czy będzie miał szansę jeszcze zagrać w jakimś dobrym klubie. Jeżeli wyjeżdżasz w wieku 24 lat do Chin to nie jest to chyba dobra reklama.
Edytowano : 2019-01-07 16:46:01
Ale trzeba poczekać i zobaczyć :D Na razie to tylko plotki, może niedługo pojawią się jakieś konkretniejsze informacje na temat Belga :D
07.01.2019 16:44
Wiem, że ze strony Interu może nie byłoby to rozsądne posunięcie, ale uważam, iż o takich zawodników jak właśnie Milan Skriniar powinniśmy się starać, bo jeśli latem odejdzie ktoś z dwójki Hummels&Boateng, a nawet przyjdzie Lucas to i tak powinniśmy przeprowadzić jakiś transfer nominalnego, doświadczonego, środkowego obrońcy i dlatego tak napisałem :D
07.01.2019 16:40
Dokładnie, piłkarz byłby już zaklepany i nie byłoby mowy o takich informacjach jak ta, w której Lucas ponoć chce zostać w Madrycie i przedłużyć kontrakt. Ja bardzo chciałbym tego transferu i liczę tylko na to, że prędzej czy później Francuz będzie naszym zawodnikiem.
07.01.2019 16:36
Dokładnie, Chelsea wydaje się być już pod murem. Skoro Odoi tak bardzo naciska na transfer to raczej nic im się nie uda wskórać w tej sprawie. W mojej opinii, jeśli Callum Hudson Odoi ma być warty takich pieniędzy to musi dostawać bardzo dużą ilość szans.
07.01.2019 16:33
Mam nadzieję, że Lucas Hernandez ostatecznie trafi do nas w letnim okienku transferowym. Jestem zgodny ze stwierdzeniem, iż takie transfery, gdy sam zawodnik wyraża chęć dołączenia do klubu, powinno załatwiać się jak najszybciej tak jak np. Chelsea z Pulisiciem.
Diego Godin od nowego sezonu będzie zawodnikiem Interu. Myślę, że może warto byłoby pokombinować coś nad jakąś wymianą Boateng/Hummels w zamian za Milana Skriniara z dopłatą z naszej strony oczywiście. Jestem ciekawy czy klub z Mediolanu byłby chętny do wysłuchania jakichkolwiek ofert za słowackiego zawodnika :D
Edytowano : 2019-01-07 16:31:02
Mam na myśli oferty z różnych klubów w kontekście letniego transferu :D
07.01.2019 16:26
Zobaczymy jak to się rozwiąże. Najlepiej by było, gdyby ta saga zakończyła się jak najszybciej, dlatego że osiemnastego stycznia gramy pierwszy mecz w Bundeslidze po przerwie.
06.01.2019 14:08
Ja cały czas nie wiem co myśleć o tym zawodniku. Całkiem fajnie się wczoraj zaprezentował, ale 30-40 mln to zdecydowanie za dużo. Za takie pieniądze to już chyba lepiej sprowadzić kogoś pokroju Hirvinga Lozano, który ponoć jest najbliżej dołączenia do Napoli.
06.01.2019 14:04
Rozumiem jego zdenerwowanie na tych, którzy go krytykowali w tej sytuacji, no ale to zupełnie go nie usprawiedliwia, bo znacząco przesadził. Bardzo znacząco...
06.01.2019 13:57
Zgadzam się, że najlepiej byłoby, gdyby Bayern postąpił tak jak Chelsea z Pulisiciem. Wszystko byłoby jasne, a także pewne na 100% i można byłoby skupić się na pracowaniu nad innymi wzmocnieniami, bo jest kilka nazwisk, które stale wymienia się w kontekście transferu do Bayernu.
06.01.2019 13:53
Dokładnie, Pavard z pewnością bardzo by się przydał na przestrzeni połowy sezonu. Francuz stałby się zmiennikiem Kimmicha, a Rafinha zostałby zmiennikiem Alaby :D
Edytowano : 2019-01-05 21:35:00
A po sezonie transfer Lucasa na środek obrony i w miejsce odchodzącego Brazylijczyka. Ale zobaczymy czy ten zimowy transfer Pavarda w ogóle dojdzie do skutku. Ciężko powiedzieć.
05.01.2019 21:33
Ja jakoś nie potrafię się odnieść do tego, ewentualnego transferu, ale po dzisiejszym meczu Chelsea muszę powiedzieć, że ten chłopak na prawdę ma duży potencjał.
05.01.2019 21:29
Dokładnie, lepiej wrócić już na spokojnie i powoli dochodzić do pełni swoich możliwości. Jestem ciekaw jak będzie prezentował się po powrocie np. w porównaniu z Goretzką :D
05.01.2019 21:27
Bardzo chętnie zobaczyłbym w Bayernie Lucasa lub Pavarda jeszcze tej zimy. Jeśli tak się jednak nie stanie to będę miał nadzieję, że obie transakcje przeprowadzimy w letnim okienku transferowym. Uważam, że oboje powinni grać w naszym klubie :)
05.01.2019 21:25
Problemem jest to, że zawodnicy właśnie pokroju Shabaniego w ogóle nie dostają u nas szans pomijając już jednostkowe, bardzo rzadkie sytuacje. Zgodzę jednak, iż teraz powinniśmy skupić się na wartościowych wzmocnieniach naszej drużyny, a na dawanie okazji trochę nie pora, bowiem cały czas musimy gonić Dortmund, który ma nad nami przewagę w tabeli.
05.01.2019 21:22
Wszystkiego najlepszego Uli!
05.01.2019 21:16
Ja nie mówię nie. Uważam, że Havertz ma duży potencjał i powinien do nas trafić, ale czy w najbliższe, letnie okienko tego już nie mi oceniać. Może w takim razie James będzie grywał w miejscu Goretzki, a dzięki temu Kai nie zrobi przesytu na pozycji za napastnikiem :D
04.01.2019 17:24
Zagłosowane! Aktualnie Kimmichowi brakuje 0,3% do Reusa. Każdy głos się liczy!
04.01.2019 17:19
Dobrze, iż Kolumbijczyk weźmie udział w obozie przygotowawczym bez najmniejszego problemu. Może warto byłoby spróbować trójki Thiago-James-Muller w pomocy :)
04.01.2019 17:15
Dokładnie. W zasadzie to samo pytanie tyczy się ewentualnego transferu Calluma Hudsona-Odoi'a. W mojej opinii bez sensu jest, aby nie dostawali szans w meczach czy grali w rezerwach. Mam nadzieję, że Kanadyjczyk regularnie będzie dostawał jakieś szanse, dzięki czemu poczuje większość pewność siebie, która pozytywnie wpłynie na jego rozwój.
04.01.2019 17:09
No i bardzo dobrze :) Znakomicie, że na obóz przygotowawczy, całkowicie zdrowi, wracają czy to Gnabry czy James. Mam nadzieję, że cała drużyna się rozkręci i będziemy grać lepiej niż bywało to przed nowym rokiem. Czekam na pierwsze spotkanie :)
04.01.2019 17:03
Ja nie jestem jakoś bardzo przekonany do tego transferu, ale po tym jak poczytałem komentarze kibiców Chelsea na ten temat to myślę, że może jednak coś z tego będzie. Grunt, aby dostawał szanse gry, bo bez tego ten transfer nie ma po prostu sensu.
04.01.2019 17:00
Ja jestem praktycznie pewien, że Benjamin Pavard zostanie naszym zawodnikiem latem tego roku. Przecież to wszystko tak wygląda już od Mistrzostw Świata w Rosji. Mam nadzieję, iż dołożymy do tego transfer Lucasa i może kogoś jak np. Manolas, Tah czy Upamecano.
04.01.2019 16:57
Jestem ciekaw na jakiej ostatecznie skończy się kwocie w przypadku transferu Hudsona-Odoia. W sumie to nie wiem dlaczego, ale jakoś nie jestem zwolennikiem takich klauzul jak np. ta z % od następnej sprzedaży. Mam nadzieję, że obejdzie się bez takich zapisów.
03.01.2019 17:36
Tak na prawdę wszystko wyjaśni się teraz, gdy zacznie się runda wiosenna. Zobaczymy ile szans będzie dostawał James i właśnie to może zaważyć na całej sytuacji.
03.01.2019 17:31
Ja wolałbym, aby Bayern przeprowadził ten transfer już teraz, ale zrozumiem jeśli Lucas przyjdzie do nas latem. Oszaleję jednak, gdy z praktycznie pewnego, zimowego transferu Hernandeza okaże się, że Francuz w ogóle do nas nie przyjdzie.
03.01.2019 17:29
No to w takim razie nie przedłuży kontraktu i odejdzie. Dzięki temu sam Timo popracuje ten wspominany rok czasu z Nagelsmannem, a do Bayernu przyjdzie za darmo :D
03.01.2019 17:25
Dokładnie. Nam potrzeba letniego, topowego wzmocnienia na skrzydło, a tutaj w zimowym okienku transferowym ściągnęlibyśmy 18-latka za 30 mln funtów (lub więcej)… Mam nadzieję, że się mylę, ale myślę, iż te fakty mogą sobie lekko przeszkodzić...
02.01.2019 22:30
Składamy bardzo wysoką ofertę w wysokości 30 mln funtów za 18-letniego Hudsona-Odoia i wyrażamy jakiekolwiek zainteresowanie 18-letnim Aurélienem Tchouaméni. Ja również uważam, że to nie do końca powinno tak wyglądać...
Edytowano : 2019-01-02 22:23:51
W dodatku, ja osobiście zastanawiam się nad tym, czy odpowiednio zadbamy o rozwój Daviesa regularnie dając mu okazje do gry, a tu jeszcze miałby być Hudson-Odoi.
02.01.2019 22:22
@ JazGod
Wypożyczyć Boatenga, Hummelsa i Martineza do klubu z 2 Bundesligi - jeśli takie wpisy mają rozbawiać to muszę powiedzieć, że mnie nie rozbawiają.
Moim zdaniem 30 mln funtów za Hudsona-Odoia to już trochę dużo, nie wiem czy nie za dużo. Nie wiem czy jest sens sprowadzać tego 18-sto latka za takie pieniądze. Przy takiej sumie można byłoby trochę dołożyć i mieć już kogoś... w zasadzie ciężko powiedzieć, ale za pewne ogranego, bardziej doświadczonego. Ja po prostu nie jestem przekonany co do tego transferu, a na pewno nie za tak dużą kwotę.
Co do wypożyczenia Eviny to uważam to za dobry ruch. Skoro tacy zawodnicy i tak nie mogą liczyć na szanse w pierwszej drużynie to powinni być wypożyczani, aby mieć większe szanse na grę. Półtora roku to dobry, nie za krótki czas, by pograć na zapleczu Bundesligi :)
02.01.2019 20:50
Zgadzam się, Lucas jest wart 80 mln euro. Przede wszystkim to wszechstronny zawodnik, który w naszym zespole będzie grał na dwóch pozycjach. Jeśli podzielimy kwotę transferu na dwa to w życiu nie dostaniemy dwóch piłkarzy na wyżej wspomniane pozycje z taką klasą, jaką posiada Francuz, dlatego byłoby to przemyślane wzmocnienie. Co najlepsze, Hernandez ma 22 lata, więc wszystko co najlepsze jeszcze przed nim. Czekam na ten transfer.
02.01.2019 19:08
Jest jeszcze sporo czasu. Zobaczymy jak wypadniemy w pierwszym meczu w tym roku z Hoffenheim w porównaniu z tym, co prezentowaliśmy w zeszłym. Myślę, że na taki mecz zawodnicy będą mocno zmotywowani, więc pozostaje nam czekać :D
02.01.2019 19:00
@seco555
Chyba nie do końca zrozumiałeś moją wypowiedź. Ja nie jestem za tym, by James od nas odchodził, a wręcz przeciwnie, chciałbym, aby grał u nas jeszcze przez te kilka, dobrych sezonów, ale jeśli sam nie będzie chciał u nas zostać to jaki jest w tym sens?! Tak jak napisałem, to będzie jeden z głównych tematów do przedyskutowania w Bayernie latem i do tego czasu możemy praktycznie tylko dyskutować, więc poczekajmy i zobaczymy.
02.01.2019 13:53
To jak ważnym dla nas zawodnikiem mógłby być James to chyba wszyscy wiemy. To fakt, trochę dziwne, że tyle razy mówił jak się tu dobrze czuje, że chciałby zostać tu na bardzo długo itd., a teraz niby chce odejść. To na pewno będzie gorący temat na lato, ale nic na siłę - jeśli nie chce tu grać to po prostu na nim zaróbmy i już.
02.01.2019 13:10
Dokładnie. Ja również uważam, że biorąc pod uwagę formę Pulisicia z tego sezonu to Bundesliga wcale nie traci młodego, bardzo dobrego zawodnika, a co najwyżej po prostu solidnego. Ja jestem zwyczajnie ciekaw ile będzie wynosił czas, który spędzi na angielskich boiskach.
02.01.2019 12:49
Moim zdaniem sprzedaż Pulisicia do Chelsea to dobry ruch. Do tego dochodzi tylko wypożyczenie Rode do Eintrachtu. Zobaczymy jak to będzie dalej wyglądało :D
02.01.2019 12:39
Nie będę rozwodził się znowu nad tym, jak bardzo ten transfer był pozytywnym wzmocnieniem, ponieważ pisałem o tym już wiele razy. Teraz chyba pozostaje nam czekać na jakieś, bardziej konkretne informacje czy Lucas dołączy do nas już niedługo czy dopiero latem :D
02.01.2019 12:35
Musimy go mieć! Ja o Timo Wernerze w kontekście gry w Bayernie wspominam od Mistrzostw Świata 2018 i jak najbardziej widziałbym ten transfer. Byłby to aktualny zmiennik, a w przyszłości następca Lewego, a także jedna z opcji na skrzydło. Szczerzę mówiąc te 40-50 mln to i tak nie aż tak dużo w porównaniu z tym, ile taki Lipsk mógłby sobie zażyczyć.
02.01.2019 12:32
Dokładnie, taka jest kolej rzeczy i niestety trzeba to zaakceptować. Fajnie, że Robben sam doszedł do wniosku, iż trzeba już ustąpić miejsca swoim następcom. Ciekawe czy do takiego samego wniosku, jeszcze przed zakończeniem kontraktu dojdzie Ribery :D
02.01.2019 12:27
Ja również nie widzę sensu ściągania do nas Aarona, bo jest nam kompletnie nie potrzebny. W dodatku ma już 28 lat, a skoro mamy przeprowadzać odmładzanie kadry to po co nam ktoś w takim wieku na pozycję, która nie wymaga wzmocnienia.
02.01.2019 12:23
Ja jestem jak najbardziej na tak. Po przyjściu tych zawodników do Bayernu może się okazać, że będą jego przyszłością. Werner jako opcja na skrzydło i zmiennik Lewego z pewnością by sobie u nas poradził. Co do Havertza to tutaj kwestią jest to czy James dalej będzie naszym piłkarzem. Pamiętajmy, iż tacy młodzi zawodnicy też muszą dostawać sporo czasu na boisku.
02.01.2019 12:14
Szczęśliwego Nowego Roku!
01.01.2019 14:16
,,utrzymujemy wielki wzajemny szacunek'' - Okey, ale jeśli w kontrakcie zawodnika zawarta jest klauzula wykupu (której wcale nie musiało tam być) i Bayern wpłaciłby tą klauzulę to gdzie i w jaki sposób występuje brak tego szacunku.
Mam nadzieję, że Lucas zostanie naszym zawodnikiem w najbliższych dniach, a taka wypowiedź prezydenta
Atletico jest moim zdaniem trochę niepoważna...
01.01.2019 14:14
Też sądzę, że nie przegapimy tej okazji. Myślę, iż wykupimy Jamesa, ale na pytanie czy w przyszłym sezonie będzie grał w naszym zespole ciężko jest odpowiedzieć. Uważam, że tutaj kwestia jest otwarta i zależna od samego Kolumbijczyka, ewentualnych ofert, a także naszych transferów.
01.01.2019 14:09
Myślę, że wypowiedź Lewego o długiej grze dla Bayernu niczego nie zmienia w stosunku do transferu Wernera. Wierzę, że Timo dołączy do nas najbliższego bądź przyszłego lata, a ponieważ może być opcją na skrzydle to mam nadzieję, iż nastąpi to już w najbliższym, letnim okienku :)
01.01.2019 14:06
Ja z Lucasem również jestem na zdecydowane tak, natomiast w przypadku młodziutkiego skrzydłowego uważam, że gra nie jest warta świeczki.
01.01.2019 14:03
Dokładnie. Musimy czekać na jakąś, pierwszą okazję, aby zobaczyć go w akcji. Osobiście mam nadzieję, że pokaże się z ciekawej strony :)
01.01.2019 14:01
No to teraz się okaże jak bardzo zdeterminowani jesteśmy w tym, aby go pozyskać, ale moim zdaniem, przy takich żądaniach Chelsea powinniśmy sobie go odpuścić. Przynajmniej skupimy się na rozwoju Daviesa, a latem i tak będzie trzeba przeprowadzić transfer kogoś z tym czymś.
Edytowano : 2018-12-31 17:34:04
Ciekawe jak rozwiąże się ta sprawa z Lucasem. Może będzie tak pisałem pod jednym z artykułów na jego temat, zamieszanie jest robione specjalne, a transfer zostanie ogłoszony już w trakcie okienka. Tak czy siak mam nadzieję, że zostanie naszym zawodnikiem jak nie teraz to w lato.
31.12.2018 17:31
W takim razie powinniśmy zrobić wszystko, aby latem 2020 r. Timo Werner przeszedł do nas na zasadzie wolnego transferu i wtedy stopniowo dokonywać wymiany pokoleniowej na pozycji napastnika, dając też młodemu Niemcowi okazje do gry na skrzydle :D Ja osobiście nie miałbym nic przeciwko, gdyby Timo zawitał do nas jednak tego lata :)
31.12.2018 14:36
W przypadku sfinalizowania tego transferu ciekawe czy któryś z dwójki Davies&Hudson-Odoi powędruje na wypożyczenie. Z drugiej strony może taka rywalizacja wśród tych młodych zawodników w jednym klubie o każdą możliwą minutę, aby się pokazać, wpłynęła by na nich jeszcze lepiej :) Otwarcie tego okienka za pewne rozwieje wiele wątpliwości :D
31.12.2018 14:32
Z początku wszystko, bez cienia wątpliwości wskazywało na ten transfer. Może to całe zamieszanie jest celowe, żeby oficjalnie ogłosić to dopiero podczas okienka transferowego. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak zakończy się ta saga, ale od samego początku moja opinia mówiła, że byłby to bardzo mądry, przemyślany i perspektywiczny transfer :)
31.12.2018 14:28
Moim zdaniem jest spore grono piłkarzy, którymi powinniśmy interesować się bardziej niż Pulisiciem, dlatego nie ma co płakać, że nie przejdzie do naszego klubu. Swoją drogą jestem ciekawy jak poradzi sobie w Anglii i czy będzie miał jakieś szanse na regularne występy.
31.12.2018 14:23
Ja dalej sądzę, że nikt z linii obrony nie odejdzie z klubu tej zimy, natomiast uważam za pewne, iż ktoś dwójki Hummels&Boateng odjedzie najbliższego lata. Podtrzymam swoje zdanie nawet w przypadku zimowego transferu Lucasa, który mam nadzieję dojdzie do skutku. Na całe szczęście ta sprawa powinna wyjaśnić się na przestrzeni najbliższych dni.
31.12.2018 14:19
Moim zdaniem Lucas powinien dołączyć do nas już teraz, zimą. W lecie, ktoś z dwójki Hummels/Boateng powinien odejść. Ja szczerze mówiąc nie mam pojęcia który to powinien być. Wtedy kupić Pavarda jako PO i alternatywa na ŚO. W wakacje (ewentualnie) można byłoby zastanowić się nad sprowadzeniem Manolasa czy np. Taha.
30.12.2018 18:56
Ściągnięcia Havertza byłoby kolejnym, bardzo mądrym posunięciem po sprowadzeniu do nas Lucasa i Timo Wernera. Młody, ograny w Bundeslidze Niemiec to idealny kandydat do gry w naszym klubie. Jak na razie, po tych wszystkich doniesieniach (co prawda plotkach) zapowiadają się przyszłościowe wzmocnienia, które pozwolą zbudować młody Bayern :D
30.12.2018 18:47
Będąc szczerym, Joshua to mój ulubiony zawodnik. Widać u niego pewność siebie, chęć do gry i zwyciężania w każdym spotkaniu. Według mnie nie ma innej opcji, a Kimmich za kilka lat będzie kapitanem i jednym z liderów Bayernu. Też wolę go bez wąsa :D
30.12.2018 18:40
Mam nadzieję, że Lucas dołączy do nas już w najbliższym miesiącu. Jeśli jednak tak się nie stanie to będę liczył na to, iż nastąpi to w zapowiadające się, gorące lato.
Według mnie sprzedaż Pulisicia do Chelsea będzie złotym interesem dla BvB. Mam wrażenie, że Amerykanin nie będzie miał tak wielkiej kariery jak chociażby Jadon Sancho, a 50 mln to całkiem spora kwota, ale trzeba mieć też na uwadze dzisiejsze standardy.
Co do Hummelsa i Boatenga to uważam, że do dyskusji na temat tej dwójki powinno dojść przed letnim okienkiem, ponieważ żaden z nich nie odejdzie z klubu tej zimy.
30.12.2018 18:36
Mam nadzieję, że trener ma jakiś pomysł na zespół. Jeśli Hudson-Odoi faktycznie zostanie naszym zawodnikiem to jednocześnie będzie naszym, szóstym skrzydłowym. Ewentualnie któryś z naszym młodziutkich, czarnoskórych zawodników zostanie wypożyczony.
30.12.2018 18:27
Jeżeli nie w te lato to z całą pewnością w następne, ale już na zasadzie wolnego transferu. Ja jestem mega podekscytowany na samą myśl o tym transferze i będę na niego czekał.
30.12.2018 18:23
Gratulacje Alphonso! Mam nadzieję, że będziesz dostawał wiele okazji i będziesz takim, naszym, młodym diamencikiem. Powodzenia Davies!
30.12.2018 18:21
Dokładnie tak. Moim zdaniem powinni często wchodzić na ostatnie 30-15 minut, jak również dostać parę okazji od początku, a przy dwóch takich zawodnikach, a także czterech bardziej doświadczonych i równie chętnych do gry może to być bardzo ciężkie zadanie.Dlatego nie wiem czy nie lepiej byłoby się skupić tylko na Daviesie, ale zobaczymy jak to będzie :D
29.12.2018 23:44
Dokładnie. Ciekawe jak to będzie wyglądało jeśli chodzi o podział czasu na skrzydłach. Jeżeli Davies i Hudson-Odoi przyjdą to muszą przecież dostawać jakieś szanse i najlepiej by było, gdyby były one regularne, a nie raz na jakiś czas.
Edytowano : 2018-12-29 23:23:52
Oczywiście przyjście Daviesa to już rzecz pewna :D
29.12.2018 23:23
Walka o mistrzostwo z pewnością będzie trwała do samego końca. Uważam, że jest zdecydowanie za wcześnie, by mówić o straconej szansie na dogonienie BvB. Na wiosnę czeka nas masa emocji i mam nadzieję, że na koniec to my będziemy świętować :)
29.12.2018 23:06
Havertz to takie nazwisko, które stale będzie łączyć się z Bayernem. Według mnie do tego transferu najwcześniej dojdzie tego lata, o ile nie następnego. Może faktycznie dobrym pomysłem byłoby, aby wykupić go już w te wakacje i żeby np. został w Bayerze na zasadzie wypożyczenia. Mam nadzieję, że za kilka dobrych lat będzie ważną postacią w Monachium.
29.12.2018 23:01
Według mnie, jeśli już transfer Pulisicia do Chelsea stanie się faktem to BvB zrobi niezły interes. Według mnie Amerykanin nie ma jakiś ogromnych szans na wielką karierę, a ciekaw jestem ile będzie dostawał szans w Premier League, a także w jakim wymiarze czasowym.
29.12.2018 15:51
I na taką informację czekam na początku stycznia! Oczekuję tylko jednej różnicy, a mianowicie, że wiadomość z początku roku będzie już oficjalnym ogłoszeniem transferu.
29.12.2018 15:43
To będą kapitalne mecze, a takie wypowiedzi będą tylko budować niesamowitą atmosferę wokół tego wydarzenia. Co do Hernandeza to zobaczymy, wszystko wyjaśni się na dniach. Mam jednak przeczucie, że jeśli do nas trafi to nie będzie miał problemów z aklimatyzacją dzięki naszym młodym Francuzom w składzie, a z całą drużyną zgra się bardzo szybko :)
29.12.2018 15:37
Tutaj się jak najbardziej zgodzę. Od samego początku uważam, że w lato powinniśmy sprowadzić kogoś z tym czymś na skrzydło, a na tą chwilę musimy skupić się na tym, by Coman&Gnabry dalej nabierali doświadczenia, a Davies regularnie dostawał szanse.
29.12.2018 15:32
Gdyby z końcówki tego roku zsumować jego niewykorzystane, bardzo dobre okazje i pomyśleć, że mogły zakończyć się bramkami to może Lewy byłby na pierwszym miejscu :D
29.12.2018 15:28
Dokładnie. Praktycznie każdego dnia pojawia się kilka, sprzecznych ze sobą informacji. Na całe szczęście do wyjaśnienia tej sprawy zostało już tylko kilka dni :)
29.12.2018 15:25
Jestem bardzo zadowolony z tego, że to właśnie Kimmich został wybrany piłkarzem roku. Moim zdaniem bardzo słusznie, że ten cały czas młody chłopak miał taką przewagę nad drugim w tej klasyfikacji Lewym. Brawo Joshua! Gratulacje!
29.12.2018 00:52
Z jednym się zgodzę. Kimmich jest wspaniałym piłkarzem światowego formatu, a z biegiem czasu na pewno będzie jednym z liderów Bayernu, o ile już nim nie jest :D
29.12.2018 00:49
Dokładnie. Wypowiedź która niczego nie wyjaśnia. Tak jak pisałem, według mnie musimy poczekać na początek roku i wtedy z pewnością będziemy mądrzejsi :D
29.12.2018 00:46
Moim zdaniem musimy po prostu czekać. Media co chwilę podają sprzeczne informacje, więc nie jesteśmy w stanie za wiele wywnioskować.
29.12.2018 00:43
Jak dla mnie to po prostu zwykła plotka. My szukamy prawdziwych wzmocnień na teraz i na przyszłość, ale na trochę wyższym poziomie. W taki transfer ani trochę nie wierzę.
29.12.2018 00:42
Najważniejsze, że nic mu się nie stało. Ma nauczkę na przyszłość i może będzie bardziej rozważny.
29.12.2018 00:40
Miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. Musi być!
29.12.2018 00:38
Według mnie powinien przyjść już teraz, ale widzę, że w tej chwili to trzeba dalej trzymać kciuki tym razem o to, aby w ogóle do nas zawitał. Moim zdaniem to byłoby najlepsze z możliwych zimowych wzmocnień pod względem tego, czego nam aktualnie najbardziej brakuje.
Edytowano : 2018-12-27 19:45:23
Czyli dynamiczny, środkowy obrońca i zmiennik Alaby w jednej postaci :D
27.12.2018 19:44
Co do końcowych meczów rundy jesiennej to można powiedzieć, że gra jak nie porywała tak nie porywa, ale przynajmniej są wyniki. Teraz trzeba czekać na pierwsze mecze po przerwie i będzie można powiedzieć coś więcej. Kluczowym sprawdzianem będą jednak starcia w 1/8 LM, a dopiero wtedy zobaczymy jak to wszystko funkcjonuje.
27.12.2018 19:38
Dokładnie, ja również mam nadzieję, że dołączy do nas już niedługo. Było tyle informacji, jakoby ten transfer był pewny, zawodnik chce odejść z Atletico, a w dodatku grać dla naszego klubu, więc z czym i w jakim celu czekać do lata.
27.12.2018 19:34
W takim razie zdecydować się teraz na transfer uniwersalnego Lucasa Hernandeza i lewą obronę mamy z głowy (oczywiście zakładam, że Francuz grałby i na lewej obronie, a także na środku). W lecie sprowadzić równie wszechstronnego Pavarda i to samo tyczy się prawej, dodać do tego transfer nominalnego obrońcy (np. Manolas) i już :D
27.12.2018 19:32
Z pewnością będzie ogromna motywacja w drużynie i ona też może podziałać bardzo pozytywnie. To będą bardzo trudne, ale zarazem ciekawe spotkania. Trzeba wierzyć, że po przerwie będziemy grać jeszcze lepiej i zbudujemy formę na te spotkania :)
27.12.2018 19:26
Ja chciałbym tego transferu jak najszybciej, ale będę cierpliwy i spokojnie zaczekam. A w to, że Werner przedłuży swój kontrakt z Lipskiem raczej wątpię, choć kto wie :D
27.12.2018 19:23
Jeśli któryś z tej dwójki odejdzie to z całą pewnością dopiero latem. W dodatku nie tak dawno obydwoje czy to sami czy za pomocą swoich agentów dali do zrozumienia, że zostają.
27.12.2018 19:21
Wydaję mi się, że go musimy sobie już odpuścić. Z pewnością mielibyśmy nie jednego konkurenta w tym, by go do nas sprowadzić, kwota transferu nie byłaby mała (mocno na wyrost), a jeszcze kwestia tych zarobków sprawia, iż zupełnie inaczej podchodzę do tego zawodnika.
Ja już jakiś czas temu wspominałem o tym zawodniku i uważam, że jak na transfer za jakieś grosze lub nawet te przyjście na początek letniego okienka kompletnie za darmo, to byłoby do kolejne co najmniej dobre wzmocnienie. Wydaję mi się, iż Rabiot mógłby być porównywalny do Goretzki, ale to Francuz jest na wyższym poziomie :D
Co do tej kolonii francuskiej w Bayernie to myślę, że to nie będzie stanowić żadnego problemu, a wprost przeciwnie. Fajnie, że za kilka lat Ci zawodnicy mieliby szanse być regularnie powoływanymi do swojej reprezentacji :D
10.01.2019 12:59
@DarthSmd
Zgadzam się bez najmniejszego cienia wątpliwości. Ja również uważam, że właśnie tak to powinno wyglądać. Miejmy nadzieję, iż właśnie tak się to skończy. Jeszcze w tym miesiącu.
10.01.2019 12:53
Przyjście Pavarda otwiera mnóstwo możliwości w ustawieniu drużyny i w zasadzie nie sposób byłoby je wszystkie wypisać, ale moim zdaniem to bardzo dobrze, że ściągamy wszechstronnych piłkarzy. Teraz czekać na rozwiązanie sagi z Odoiem, zaklepanie Lucasa, ogłoszenie Wernera i zobaczymy co ze swiężą sprawą dotyczącą Rabiota :D
10.01.2019 12:49
Jeżeli przyjdzie Werner to bez żadnych wątpliwości powinniśmy pozbyć się Wagnera, a wtedy sytuacja wydaje się już lepsza. Dodatkowo z aktualnego zawodnika Lipska będziemy mogli korzystać na pozycji skrzydłowego, więc nie będzie aż tak źle według mnie :D W dodatku mając takie zmiennika Lewy mógłby odpoczywać nieco częściej :D
09.01.2019 21:24
Fajnie byłoby zobaczyć Wernera w Monachium w najbliższym, letnim okienku transferowym, ale jeśli przyjdzie w lato 2020 r. to już na zasadzie wolnego transferu :D
09.01.2019 21:15
Moim zdaniem powinniśmy domknąć transfer Lucasa Hernándeza jeszcze tej zimy, żeby przyszedł do nas latem tak, jak Benjamin Pavard. Mam nadzieję, że się uda :D
09.01.2019 20:51
Znów to samo! Ledwo przez parę dni mieliśmy praktycznie wszystkich, zdrowych piłkarzy (za wyjątkiem Tolisso) i szlak musiał to trafić!
Co do Odoia to osobiście nie mam jakiegoś, jednostronnego zdania w tej sprawie, ale jeśli tak ma to wyglądać to pewnie dostałby swój czas na boisku, bo ja najbardziej się obawiam, że Davies i właśnie Odoi nie będą dostawali tyle szans, ile powinni w takim wieku.
09.01.2019 20:32
Transfer Pavarda oficjalnie ogłoszony. Mam nadzieję, że transfer Lucasa w toku lub pewny w letnim okienku. Najwyższa pora odmłodzić drużynę :)
09.01.2019 15:42
Czyli tak jak przypuszczałem jeszcze przed początkiem okienka, z Bayernu nikt zimą nie odjedzie. No i bardzo dobrze, bo to nieodpowiedni czas, by szukać zastępców w miejsce odchodzących piłkarzy. Jestem ciekawy jak skończy się ta cała saga z Odoiem :D Chelsea przyjmie ofertę mając na uwadze chęć odejścia przez samego zawodnika czy coś wykombinują :D
Edytowano : 2019-01-09 15:45:11
W sensie wiemy, że oferta jest przyjęta, ale drużyna z Londynu chce zostawić go siebie do końca sezonu. Dokładnie o to jestem ciekaw :D
09.01.2019 15:40
Takie informacje zdecydowanie mi się nie podobają. Uważam, że powinniśmy wykupić go teraz, po tej niższej, obniżonej kwocie, by wszystko było już pewne, żeby nie było żadnych wątpliwości i wypożyczyć do końca sezonu do Atletico.
09.01.2019 15:34
Bardzo dobry transfer! W miejsce odchodzącego Rafinhi przychodzi Mistrz Świata, który może obskoczyć jeszcze środek obrony. Takich, wszechstronnych i przyszłościowych piłkarzy Bayern potrzebuje! Do pełni szczęścia brakuje mi tylko, żeby jeszcze podczas zimowego okienka transferowego dokładnie tak samo załatwić transfer Lucasa Hernándeza :)
09.01.2019 15:32
@Gabricone
1) W jakim stopniu (na ile %) pewne są transfery Pavarda i Lucasa w letnim okienku?
2) Jaka jest szansa na transfer topowego skrzydłowego?
Co do Timo Wernera to moim zdaniem powinniśmy dołożyć wszystkich starań, by ten zawodnik zagrał w naszych barwach. Jeśli Niemiec ma takie obawy, jak zostało to napisane niżej, należy pozbyć się Wagnera, a Wernera sprowadzić jako skrzydłowego i zmiennika Lewego, który rzecz jasna grałby na tej pozycji częściej niż Sandro.
08.01.2019 20:36
Myślę, że to byłoby lepsze rozwiązanie przede wszystkim dla Daviesa, następnie dla nas, a później dla samego Odoia, ale w końcu od połowy sezonu dłużej spędzonym w Anglii gorszy zdecydowanie nie będzie. Zresztą i tak od samego początku tej nagonki uważam, że tam miałby więcej okazji do gry niż u nas, gdyby przyszedł teraz.
08.01.2019 15:36
Dokładnie. Zgadzam się z kolegą niżej. Powinniśmy sprowadzić młodych, przyszłościowych graczy, ale musimy również pamiętać o kimś bardziej doświadczonym. Dlatego nie wiem czy transfer Odoia jest najlepszym rozwiązaniem, a w mojej opinii w letnim okienku transferowym powinniśmy kupić na skrzydło kogoś z tym czymś :)
08.01.2019 15:29
Obydwoje! Mogę się zgodzić, że Muller powinien grać mniej niż miało to miejsce w rundzie jesiennej, ale pamiętajmy, że Kolumbijczyk był kontuzjowany. Ja chciałbym, aby obydwoje grali w naszym klubie chociażby razem w jednym, podstawowym składzie.
08.01.2019 15:26
Jak dla mnie starta punktów przez BvB to zwyczajnie kwestia czasu. Uważam jednak, że my też pogubimy jakieś punkty, dlatego to właśnie my musimy ciężko pracować!
08.01.2019 15:15
Werner musi do nas trafić! Uważam, że powinien być jednym z naszych priorytetów. Co do Carrasco to szczerzę nie wiem czy będzie miał szansę jeszcze zagrać w jakimś dobrym klubie. Jeżeli wyjeżdżasz w wieku 24 lat do Chin to nie jest to chyba dobra reklama.
Edytowano : 2019-01-07 16:46:01
Ale trzeba poczekać i zobaczyć :D Na razie to tylko plotki, może niedługo pojawią się jakieś konkretniejsze informacje na temat Belga :D
07.01.2019 16:44
Wiem, że ze strony Interu może nie byłoby to rozsądne posunięcie, ale uważam, iż o takich zawodników jak właśnie Milan Skriniar powinniśmy się starać, bo jeśli latem odejdzie ktoś z dwójki Hummels&Boateng, a nawet przyjdzie Lucas to i tak powinniśmy przeprowadzić jakiś transfer nominalnego, doświadczonego, środkowego obrońcy i dlatego tak napisałem :D
07.01.2019 16:40
Dokładnie, piłkarz byłby już zaklepany i nie byłoby mowy o takich informacjach jak ta, w której Lucas ponoć chce zostać w Madrycie i przedłużyć kontrakt. Ja bardzo chciałbym tego transferu i liczę tylko na to, że prędzej czy później Francuz będzie naszym zawodnikiem.
07.01.2019 16:36
Dokładnie, Chelsea wydaje się być już pod murem. Skoro Odoi tak bardzo naciska na transfer to raczej nic im się nie uda wskórać w tej sprawie. W mojej opinii, jeśli Callum Hudson Odoi ma być warty takich pieniędzy to musi dostawać bardzo dużą ilość szans.
07.01.2019 16:33
Mam nadzieję, że Lucas Hernandez ostatecznie trafi do nas w letnim okienku transferowym. Jestem zgodny ze stwierdzeniem, iż takie transfery, gdy sam zawodnik wyraża chęć dołączenia do klubu, powinno załatwiać się jak najszybciej tak jak np. Chelsea z Pulisiciem.
Diego Godin od nowego sezonu będzie zawodnikiem Interu. Myślę, że może warto byłoby pokombinować coś nad jakąś wymianą Boateng/Hummels w zamian za Milana Skriniara z dopłatą z naszej strony oczywiście. Jestem ciekawy czy klub z Mediolanu byłby chętny do wysłuchania jakichkolwiek ofert za słowackiego zawodnika :D
Edytowano : 2019-01-07 16:31:02
Mam na myśli oferty z różnych klubów w kontekście letniego transferu :D
07.01.2019 16:26
Zobaczymy jak to się rozwiąże. Najlepiej by było, gdyby ta saga zakończyła się jak najszybciej, dlatego że osiemnastego stycznia gramy pierwszy mecz w Bundeslidze po przerwie.
06.01.2019 14:08
Ja cały czas nie wiem co myśleć o tym zawodniku. Całkiem fajnie się wczoraj zaprezentował, ale 30-40 mln to zdecydowanie za dużo. Za takie pieniądze to już chyba lepiej sprowadzić kogoś pokroju Hirvinga Lozano, który ponoć jest najbliżej dołączenia do Napoli.
06.01.2019 14:04
Rozumiem jego zdenerwowanie na tych, którzy go krytykowali w tej sytuacji, no ale to zupełnie go nie usprawiedliwia, bo znacząco przesadził. Bardzo znacząco...
06.01.2019 13:57
Zgadzam się, że najlepiej byłoby, gdyby Bayern postąpił tak jak Chelsea z Pulisiciem. Wszystko byłoby jasne, a także pewne na 100% i można byłoby skupić się na pracowaniu nad innymi wzmocnieniami, bo jest kilka nazwisk, które stale wymienia się w kontekście transferu do Bayernu.
06.01.2019 13:53
Dokładnie, Pavard z pewnością bardzo by się przydał na przestrzeni połowy sezonu. Francuz stałby się zmiennikiem Kimmicha, a Rafinha zostałby zmiennikiem Alaby :D
Edytowano : 2019-01-05 21:35:00
A po sezonie transfer Lucasa na środek obrony i w miejsce odchodzącego Brazylijczyka. Ale zobaczymy czy ten zimowy transfer Pavarda w ogóle dojdzie do skutku. Ciężko powiedzieć.
05.01.2019 21:33
Ja jakoś nie potrafię się odnieść do tego, ewentualnego transferu, ale po dzisiejszym meczu Chelsea muszę powiedzieć, że ten chłopak na prawdę ma duży potencjał.
05.01.2019 21:29
Dokładnie, lepiej wrócić już na spokojnie i powoli dochodzić do pełni swoich możliwości. Jestem ciekaw jak będzie prezentował się po powrocie np. w porównaniu z Goretzką :D
05.01.2019 21:27
Bardzo chętnie zobaczyłbym w Bayernie Lucasa lub Pavarda jeszcze tej zimy. Jeśli tak się jednak nie stanie to będę miał nadzieję, że obie transakcje przeprowadzimy w letnim okienku transferowym. Uważam, że oboje powinni grać w naszym klubie :)
05.01.2019 21:25
Problemem jest to, że zawodnicy właśnie pokroju Shabaniego w ogóle nie dostają u nas szans pomijając już jednostkowe, bardzo rzadkie sytuacje. Zgodzę jednak, iż teraz powinniśmy skupić się na wartościowych wzmocnieniach naszej drużyny, a na dawanie okazji trochę nie pora, bowiem cały czas musimy gonić Dortmund, który ma nad nami przewagę w tabeli.
05.01.2019 21:22
Wszystkiego najlepszego Uli!
05.01.2019 21:16
Ja nie mówię nie. Uważam, że Havertz ma duży potencjał i powinien do nas trafić, ale czy w najbliższe, letnie okienko tego już nie mi oceniać. Może w takim razie James będzie grywał w miejscu Goretzki, a dzięki temu Kai nie zrobi przesytu na pozycji za napastnikiem :D
04.01.2019 17:24
Zagłosowane! Aktualnie Kimmichowi brakuje 0,3% do Reusa. Każdy głos się liczy!
04.01.2019 17:19
Dobrze, iż Kolumbijczyk weźmie udział w obozie przygotowawczym bez najmniejszego problemu. Może warto byłoby spróbować trójki Thiago-James-Muller w pomocy :)
04.01.2019 17:15
Dokładnie. W zasadzie to samo pytanie tyczy się ewentualnego transferu Calluma Hudsona-Odoi'a. W mojej opinii bez sensu jest, aby nie dostawali szans w meczach czy grali w rezerwach. Mam nadzieję, że Kanadyjczyk regularnie będzie dostawał jakieś szanse, dzięki czemu poczuje większość pewność siebie, która pozytywnie wpłynie na jego rozwój.
04.01.2019 17:09
No i bardzo dobrze :) Znakomicie, że na obóz przygotowawczy, całkowicie zdrowi, wracają czy to Gnabry czy James. Mam nadzieję, że cała drużyna się rozkręci i będziemy grać lepiej niż bywało to przed nowym rokiem. Czekam na pierwsze spotkanie :)
04.01.2019 17:03
Ja nie jestem jakoś bardzo przekonany do tego transferu, ale po tym jak poczytałem komentarze kibiców Chelsea na ten temat to myślę, że może jednak coś z tego będzie. Grunt, aby dostawał szanse gry, bo bez tego ten transfer nie ma po prostu sensu.
04.01.2019 17:00
Ja jestem praktycznie pewien, że Benjamin Pavard zostanie naszym zawodnikiem latem tego roku. Przecież to wszystko tak wygląda już od Mistrzostw Świata w Rosji. Mam nadzieję, iż dołożymy do tego transfer Lucasa i może kogoś jak np. Manolas, Tah czy Upamecano.
04.01.2019 16:57
Jestem ciekaw na jakiej ostatecznie skończy się kwocie w przypadku transferu Hudsona-Odoia. W sumie to nie wiem dlaczego, ale jakoś nie jestem zwolennikiem takich klauzul jak np. ta z % od następnej sprzedaży. Mam nadzieję, że obejdzie się bez takich zapisów.
03.01.2019 17:36
Tak na prawdę wszystko wyjaśni się teraz, gdy zacznie się runda wiosenna. Zobaczymy ile szans będzie dostawał James i właśnie to może zaważyć na całej sytuacji.
03.01.2019 17:31
Ja wolałbym, aby Bayern przeprowadził ten transfer już teraz, ale zrozumiem jeśli Lucas przyjdzie do nas latem. Oszaleję jednak, gdy z praktycznie pewnego, zimowego transferu Hernandeza okaże się, że Francuz w ogóle do nas nie przyjdzie.
03.01.2019 17:29
No to w takim razie nie przedłuży kontraktu i odejdzie. Dzięki temu sam Timo popracuje ten wspominany rok czasu z Nagelsmannem, a do Bayernu przyjdzie za darmo :D
03.01.2019 17:25
Dokładnie. Nam potrzeba letniego, topowego wzmocnienia na skrzydło, a tutaj w zimowym okienku transferowym ściągnęlibyśmy 18-latka za 30 mln funtów (lub więcej)… Mam nadzieję, że się mylę, ale myślę, iż te fakty mogą sobie lekko przeszkodzić...
02.01.2019 22:30
Składamy bardzo wysoką ofertę w wysokości 30 mln funtów za 18-letniego Hudsona-Odoia i wyrażamy jakiekolwiek zainteresowanie 18-letnim Aurélienem Tchouaméni. Ja również uważam, że to nie do końca powinno tak wyglądać...
Edytowano : 2019-01-02 22:23:51
W dodatku, ja osobiście zastanawiam się nad tym, czy odpowiednio zadbamy o rozwój Daviesa regularnie dając mu okazje do gry, a tu jeszcze miałby być Hudson-Odoi.
02.01.2019 22:22
@ JazGod
Wypożyczyć Boatenga, Hummelsa i Martineza do klubu z 2 Bundesligi - jeśli takie wpisy mają rozbawiać to muszę powiedzieć, że mnie nie rozbawiają.
Moim zdaniem 30 mln funtów za Hudsona-Odoia to już trochę dużo, nie wiem czy nie za dużo. Nie wiem czy jest sens sprowadzać tego 18-sto latka za takie pieniądze. Przy takiej sumie można byłoby trochę dołożyć i mieć już kogoś... w zasadzie ciężko powiedzieć, ale za pewne ogranego, bardziej doświadczonego. Ja po prostu nie jestem przekonany co do tego transferu, a na pewno nie za tak dużą kwotę.
Co do wypożyczenia Eviny to uważam to za dobry ruch. Skoro tacy zawodnicy i tak nie mogą liczyć na szanse w pierwszej drużynie to powinni być wypożyczani, aby mieć większe szanse na grę. Półtora roku to dobry, nie za krótki czas, by pograć na zapleczu Bundesligi :)
02.01.2019 20:50
Zgadzam się, Lucas jest wart 80 mln euro. Przede wszystkim to wszechstronny zawodnik, który w naszym zespole będzie grał na dwóch pozycjach. Jeśli podzielimy kwotę transferu na dwa to w życiu nie dostaniemy dwóch piłkarzy na wyżej wspomniane pozycje z taką klasą, jaką posiada Francuz, dlatego byłoby to przemyślane wzmocnienie. Co najlepsze, Hernandez ma 22 lata, więc wszystko co najlepsze jeszcze przed nim. Czekam na ten transfer.
02.01.2019 19:08
Jest jeszcze sporo czasu. Zobaczymy jak wypadniemy w pierwszym meczu w tym roku z Hoffenheim w porównaniu z tym, co prezentowaliśmy w zeszłym. Myślę, że na taki mecz zawodnicy będą mocno zmotywowani, więc pozostaje nam czekać :D
02.01.2019 19:00
@seco555
Chyba nie do końca zrozumiałeś moją wypowiedź. Ja nie jestem za tym, by James od nas odchodził, a wręcz przeciwnie, chciałbym, aby grał u nas jeszcze przez te kilka, dobrych sezonów, ale jeśli sam nie będzie chciał u nas zostać to jaki jest w tym sens?! Tak jak napisałem, to będzie jeden z głównych tematów do przedyskutowania w Bayernie latem i do tego czasu możemy praktycznie tylko dyskutować, więc poczekajmy i zobaczymy.
02.01.2019 13:53
To jak ważnym dla nas zawodnikiem mógłby być James to chyba wszyscy wiemy. To fakt, trochę dziwne, że tyle razy mówił jak się tu dobrze czuje, że chciałby zostać tu na bardzo długo itd., a teraz niby chce odejść. To na pewno będzie gorący temat na lato, ale nic na siłę - jeśli nie chce tu grać to po prostu na nim zaróbmy i już.
02.01.2019 13:10
Dokładnie. Ja również uważam, że biorąc pod uwagę formę Pulisicia z tego sezonu to Bundesliga wcale nie traci młodego, bardzo dobrego zawodnika, a co najwyżej po prostu solidnego. Ja jestem zwyczajnie ciekaw ile będzie wynosił czas, który spędzi na angielskich boiskach.
02.01.2019 12:49
Moim zdaniem sprzedaż Pulisicia do Chelsea to dobry ruch. Do tego dochodzi tylko wypożyczenie Rode do Eintrachtu. Zobaczymy jak to będzie dalej wyglądało :D
02.01.2019 12:39
Nie będę rozwodził się znowu nad tym, jak bardzo ten transfer był pozytywnym wzmocnieniem, ponieważ pisałem o tym już wiele razy. Teraz chyba pozostaje nam czekać na jakieś, bardziej konkretne informacje czy Lucas dołączy do nas już niedługo czy dopiero latem :D
02.01.2019 12:35
Musimy go mieć! Ja o Timo Wernerze w kontekście gry w Bayernie wspominam od Mistrzostw Świata 2018 i jak najbardziej widziałbym ten transfer. Byłby to aktualny zmiennik, a w przyszłości następca Lewego, a także jedna z opcji na skrzydło. Szczerzę mówiąc te 40-50 mln to i tak nie aż tak dużo w porównaniu z tym, ile taki Lipsk mógłby sobie zażyczyć.
02.01.2019 12:32
Dokładnie, taka jest kolej rzeczy i niestety trzeba to zaakceptować. Fajnie, że Robben sam doszedł do wniosku, iż trzeba już ustąpić miejsca swoim następcom. Ciekawe czy do takiego samego wniosku, jeszcze przed zakończeniem kontraktu dojdzie Ribery :D
02.01.2019 12:27
Ja również nie widzę sensu ściągania do nas Aarona, bo jest nam kompletnie nie potrzebny. W dodatku ma już 28 lat, a skoro mamy przeprowadzać odmładzanie kadry to po co nam ktoś w takim wieku na pozycję, która nie wymaga wzmocnienia.
02.01.2019 12:23
Ja jestem jak najbardziej na tak. Po przyjściu tych zawodników do Bayernu może się okazać, że będą jego przyszłością. Werner jako opcja na skrzydło i zmiennik Lewego z pewnością by sobie u nas poradził. Co do Havertza to tutaj kwestią jest to czy James dalej będzie naszym piłkarzem. Pamiętajmy, iż tacy młodzi zawodnicy też muszą dostawać sporo czasu na boisku.
02.01.2019 12:14
Szczęśliwego Nowego Roku!
01.01.2019 14:16
,,utrzymujemy wielki wzajemny szacunek'' - Okey, ale jeśli w kontrakcie zawodnika zawarta jest klauzula wykupu (której wcale nie musiało tam być) i Bayern wpłaciłby tą klauzulę to gdzie i w jaki sposób występuje brak tego szacunku.
Mam nadzieję, że Lucas zostanie naszym zawodnikiem w najbliższych dniach, a taka wypowiedź prezydenta
Atletico jest moim zdaniem trochę niepoważna...
01.01.2019 14:14
Też sądzę, że nie przegapimy tej okazji. Myślę, iż wykupimy Jamesa, ale na pytanie czy w przyszłym sezonie będzie grał w naszym zespole ciężko jest odpowiedzieć. Uważam, że tutaj kwestia jest otwarta i zależna od samego Kolumbijczyka, ewentualnych ofert, a także naszych transferów.
01.01.2019 14:09
Myślę, że wypowiedź Lewego o długiej grze dla Bayernu niczego nie zmienia w stosunku do transferu Wernera. Wierzę, że Timo dołączy do nas najbliższego bądź przyszłego lata, a ponieważ może być opcją na skrzydle to mam nadzieję, iż nastąpi to już w najbliższym, letnim okienku :)
01.01.2019 14:06
Ja z Lucasem również jestem na zdecydowane tak, natomiast w przypadku młodziutkiego skrzydłowego uważam, że gra nie jest warta świeczki.
01.01.2019 14:03
Dokładnie. Musimy czekać na jakąś, pierwszą okazję, aby zobaczyć go w akcji. Osobiście mam nadzieję, że pokaże się z ciekawej strony :)
01.01.2019 14:01
No to teraz się okaże jak bardzo zdeterminowani jesteśmy w tym, aby go pozyskać, ale moim zdaniem, przy takich żądaniach Chelsea powinniśmy sobie go odpuścić. Przynajmniej skupimy się na rozwoju Daviesa, a latem i tak będzie trzeba przeprowadzić transfer kogoś z tym czymś.
Edytowano : 2018-12-31 17:34:04
Ciekawe jak rozwiąże się ta sprawa z Lucasem. Może będzie tak pisałem pod jednym z artykułów na jego temat, zamieszanie jest robione specjalne, a transfer zostanie ogłoszony już w trakcie okienka. Tak czy siak mam nadzieję, że zostanie naszym zawodnikiem jak nie teraz to w lato.
31.12.2018 17:31
W takim razie powinniśmy zrobić wszystko, aby latem 2020 r. Timo Werner przeszedł do nas na zasadzie wolnego transferu i wtedy stopniowo dokonywać wymiany pokoleniowej na pozycji napastnika, dając też młodemu Niemcowi okazje do gry na skrzydle :D Ja osobiście nie miałbym nic przeciwko, gdyby Timo zawitał do nas jednak tego lata :)
31.12.2018 14:36
W przypadku sfinalizowania tego transferu ciekawe czy któryś z dwójki Davies&Hudson-Odoi powędruje na wypożyczenie. Z drugiej strony może taka rywalizacja wśród tych młodych zawodników w jednym klubie o każdą możliwą minutę, aby się pokazać, wpłynęła by na nich jeszcze lepiej :) Otwarcie tego okienka za pewne rozwieje wiele wątpliwości :D
31.12.2018 14:32
Z początku wszystko, bez cienia wątpliwości wskazywało na ten transfer. Może to całe zamieszanie jest celowe, żeby oficjalnie ogłosić to dopiero podczas okienka transferowego. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak zakończy się ta saga, ale od samego początku moja opinia mówiła, że byłby to bardzo mądry, przemyślany i perspektywiczny transfer :)
31.12.2018 14:28
Moim zdaniem jest spore grono piłkarzy, którymi powinniśmy interesować się bardziej niż Pulisiciem, dlatego nie ma co płakać, że nie przejdzie do naszego klubu. Swoją drogą jestem ciekawy jak poradzi sobie w Anglii i czy będzie miał jakieś szanse na regularne występy.
31.12.2018 14:23
Ja dalej sądzę, że nikt z linii obrony nie odejdzie z klubu tej zimy, natomiast uważam za pewne, iż ktoś dwójki Hummels&Boateng odjedzie najbliższego lata. Podtrzymam swoje zdanie nawet w przypadku zimowego transferu Lucasa, który mam nadzieję dojdzie do skutku. Na całe szczęście ta sprawa powinna wyjaśnić się na przestrzeni najbliższych dni.
31.12.2018 14:19
Moim zdaniem Lucas powinien dołączyć do nas już teraz, zimą. W lecie, ktoś z dwójki Hummels/Boateng powinien odejść. Ja szczerze mówiąc nie mam pojęcia który to powinien być. Wtedy kupić Pavarda jako PO i alternatywa na ŚO. W wakacje (ewentualnie) można byłoby zastanowić się nad sprowadzeniem Manolasa czy np. Taha.
30.12.2018 18:56
Ściągnięcia Havertza byłoby kolejnym, bardzo mądrym posunięciem po sprowadzeniu do nas Lucasa i Timo Wernera. Młody, ograny w Bundeslidze Niemiec to idealny kandydat do gry w naszym klubie. Jak na razie, po tych wszystkich doniesieniach (co prawda plotkach) zapowiadają się przyszłościowe wzmocnienia, które pozwolą zbudować młody Bayern :D
30.12.2018 18:47
Będąc szczerym, Joshua to mój ulubiony zawodnik. Widać u niego pewność siebie, chęć do gry i zwyciężania w każdym spotkaniu. Według mnie nie ma innej opcji, a Kimmich za kilka lat będzie kapitanem i jednym z liderów Bayernu. Też wolę go bez wąsa :D
30.12.2018 18:40
Mam nadzieję, że Lucas dołączy do nas już w najbliższym miesiącu. Jeśli jednak tak się nie stanie to będę liczył na to, iż nastąpi to w zapowiadające się, gorące lato.
Według mnie sprzedaż Pulisicia do Chelsea będzie złotym interesem dla BvB. Mam wrażenie, że Amerykanin nie będzie miał tak wielkiej kariery jak chociażby Jadon Sancho, a 50 mln to całkiem spora kwota, ale trzeba mieć też na uwadze dzisiejsze standardy.
Co do Hummelsa i Boatenga to uważam, że do dyskusji na temat tej dwójki powinno dojść przed letnim okienkiem, ponieważ żaden z nich nie odejdzie z klubu tej zimy.
30.12.2018 18:36
Mam nadzieję, że trener ma jakiś pomysł na zespół. Jeśli Hudson-Odoi faktycznie zostanie naszym zawodnikiem to jednocześnie będzie naszym, szóstym skrzydłowym. Ewentualnie któryś z naszym młodziutkich, czarnoskórych zawodników zostanie wypożyczony.
30.12.2018 18:27
Jeżeli nie w te lato to z całą pewnością w następne, ale już na zasadzie wolnego transferu. Ja jestem mega podekscytowany na samą myśl o tym transferze i będę na niego czekał.
30.12.2018 18:23
Gratulacje Alphonso! Mam nadzieję, że będziesz dostawał wiele okazji i będziesz takim, naszym, młodym diamencikiem. Powodzenia Davies!
30.12.2018 18:21
Dokładnie tak. Moim zdaniem powinni często wchodzić na ostatnie 30-15 minut, jak również dostać parę okazji od początku, a przy dwóch takich zawodnikach, a także czterech bardziej doświadczonych i równie chętnych do gry może to być bardzo ciężkie zadanie.Dlatego nie wiem czy nie lepiej byłoby się skupić tylko na Daviesie, ale zobaczymy jak to będzie :D
29.12.2018 23:44
Dokładnie. Ciekawe jak to będzie wyglądało jeśli chodzi o podział czasu na skrzydłach. Jeżeli Davies i Hudson-Odoi przyjdą to muszą przecież dostawać jakieś szanse i najlepiej by było, gdyby były one regularne, a nie raz na jakiś czas.
Edytowano : 2018-12-29 23:23:52
Oczywiście przyjście Daviesa to już rzecz pewna :D
29.12.2018 23:23
Walka o mistrzostwo z pewnością będzie trwała do samego końca. Uważam, że jest zdecydowanie za wcześnie, by mówić o straconej szansie na dogonienie BvB. Na wiosnę czeka nas masa emocji i mam nadzieję, że na koniec to my będziemy świętować :)
29.12.2018 23:06
Havertz to takie nazwisko, które stale będzie łączyć się z Bayernem. Według mnie do tego transferu najwcześniej dojdzie tego lata, o ile nie następnego. Może faktycznie dobrym pomysłem byłoby, aby wykupić go już w te wakacje i żeby np. został w Bayerze na zasadzie wypożyczenia. Mam nadzieję, że za kilka dobrych lat będzie ważną postacią w Monachium.
29.12.2018 23:01
Według mnie, jeśli już transfer Pulisicia do Chelsea stanie się faktem to BvB zrobi niezły interes. Według mnie Amerykanin nie ma jakiś ogromnych szans na wielką karierę, a ciekaw jestem ile będzie dostawał szans w Premier League, a także w jakim wymiarze czasowym.
29.12.2018 15:51
I na taką informację czekam na początku stycznia! Oczekuję tylko jednej różnicy, a mianowicie, że wiadomość z początku roku będzie już oficjalnym ogłoszeniem transferu.
29.12.2018 15:43
To będą kapitalne mecze, a takie wypowiedzi będą tylko budować niesamowitą atmosferę wokół tego wydarzenia. Co do Hernandeza to zobaczymy, wszystko wyjaśni się na dniach. Mam jednak przeczucie, że jeśli do nas trafi to nie będzie miał problemów z aklimatyzacją dzięki naszym młodym Francuzom w składzie, a z całą drużyną zgra się bardzo szybko :)
29.12.2018 15:37
Tutaj się jak najbardziej zgodzę. Od samego początku uważam, że w lato powinniśmy sprowadzić kogoś z tym czymś na skrzydło, a na tą chwilę musimy skupić się na tym, by Coman&Gnabry dalej nabierali doświadczenia, a Davies regularnie dostawał szanse.
29.12.2018 15:32
Gdyby z końcówki tego roku zsumować jego niewykorzystane, bardzo dobre okazje i pomyśleć, że mogły zakończyć się bramkami to może Lewy byłby na pierwszym miejscu :D
29.12.2018 15:28
Dokładnie. Praktycznie każdego dnia pojawia się kilka, sprzecznych ze sobą informacji. Na całe szczęście do wyjaśnienia tej sprawy zostało już tylko kilka dni :)
29.12.2018 15:25
Jestem bardzo zadowolony z tego, że to właśnie Kimmich został wybrany piłkarzem roku. Moim zdaniem bardzo słusznie, że ten cały czas młody chłopak miał taką przewagę nad drugim w tej klasyfikacji Lewym. Brawo Joshua! Gratulacje!
29.12.2018 00:52
Z jednym się zgodzę. Kimmich jest wspaniałym piłkarzem światowego formatu, a z biegiem czasu na pewno będzie jednym z liderów Bayernu, o ile już nim nie jest :D
29.12.2018 00:49
Dokładnie. Wypowiedź która niczego nie wyjaśnia. Tak jak pisałem, według mnie musimy poczekać na początek roku i wtedy z pewnością będziemy mądrzejsi :D
29.12.2018 00:46
Moim zdaniem musimy po prostu czekać. Media co chwilę podają sprzeczne informacje, więc nie jesteśmy w stanie za wiele wywnioskować.
29.12.2018 00:43
Jak dla mnie to po prostu zwykła plotka. My szukamy prawdziwych wzmocnień na teraz i na przyszłość, ale na trochę wyższym poziomie. W taki transfer ani trochę nie wierzę.
29.12.2018 00:42
Najważniejsze, że nic mu się nie stało. Ma nauczkę na przyszłość i może będzie bardziej rozważny.
29.12.2018 00:40
Miejmy nadzieję, że będzie jeszcze lepiej. Musi być!
29.12.2018 00:38
Według mnie powinien przyjść już teraz, ale widzę, że w tej chwili to trzeba dalej trzymać kciuki tym razem o to, aby w ogóle do nas zawitał. Moim zdaniem to byłoby najlepsze z możliwych zimowych wzmocnień pod względem tego, czego nam aktualnie najbardziej brakuje.
Edytowano : 2018-12-27 19:45:23
Czyli dynamiczny, środkowy obrońca i zmiennik Alaby w jednej postaci :D
27.12.2018 19:44
Co do końcowych meczów rundy jesiennej to można powiedzieć, że gra jak nie porywała tak nie porywa, ale przynajmniej są wyniki. Teraz trzeba czekać na pierwsze mecze po przerwie i będzie można powiedzieć coś więcej. Kluczowym sprawdzianem będą jednak starcia w 1/8 LM, a dopiero wtedy zobaczymy jak to wszystko funkcjonuje.
27.12.2018 19:38
Dokładnie, ja również mam nadzieję, że dołączy do nas już niedługo. Było tyle informacji, jakoby ten transfer był pewny, zawodnik chce odejść z Atletico, a w dodatku grać dla naszego klubu, więc z czym i w jakim celu czekać do lata.
27.12.2018 19:34
W takim razie zdecydować się teraz na transfer uniwersalnego Lucasa Hernandeza i lewą obronę mamy z głowy (oczywiście zakładam, że Francuz grałby i na lewej obronie, a także na środku). W lecie sprowadzić równie wszechstronnego Pavarda i to samo tyczy się prawej, dodać do tego transfer nominalnego obrońcy (np. Manolas) i już :D
27.12.2018 19:32
Z pewnością będzie ogromna motywacja w drużynie i ona też może podziałać bardzo pozytywnie. To będą bardzo trudne, ale zarazem ciekawe spotkania. Trzeba wierzyć, że po przerwie będziemy grać jeszcze lepiej i zbudujemy formę na te spotkania :)
27.12.2018 19:26
Ja chciałbym tego transferu jak najszybciej, ale będę cierpliwy i spokojnie zaczekam. A w to, że Werner przedłuży swój kontrakt z Lipskiem raczej wątpię, choć kto wie :D
27.12.2018 19:23
Jeśli któryś z tej dwójki odejdzie to z całą pewnością dopiero latem. W dodatku nie tak dawno obydwoje czy to sami czy za pomocą swoich agentów dali do zrozumienia, że zostają.
27.12.2018 19:21
Wydaję mi się, że go musimy sobie już odpuścić. Z pewnością mielibyśmy nie jednego konkurenta w tym, by go do nas sprowadzić, kwota transferu nie byłaby mała (mocno na wyrost), a jeszcze kwestia tych zarobków sprawia, iż zupełnie inaczej podchodzę do tego zawodnika.
26.12.2018 22:51