DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Szymson Strona 12

Dokładnie, ja myślę, że już bliżej niż dalej do rozwiązanie tej sagi, więc trzeba trochę czasu i tyle, wszystko będzie jasne. A prezentacja dotyczyła strojów, a nie kadry MC na przyszły sezon :D No i stara fryzura Leroya :D Poczekajmy jeszcze parę dni.

30.06.2019 21:41

Dokładnie, nie ma szans na to, aby dołączył do nas w tym okienku. Utrzymać go w tym stanie, żeby cały czas chciał u nas grać i sprowadzić za darmo w przyszłym roku.

29.06.2019 15:41

Właśnie wczoraj coś takiego przeczytałem, ale nie znałem rzetelności tych informacji. Szczęście nie do opisania, jeśli doszłoby do tego transferu :D

29.06.2019 15:38

@FanGraczyBayern
Tylko, aby przeprowadzić ten zabieg na stałe posiadamy zbyt małą ilość środkowych obrońców. Biorąc oczywiście pod uwagę, że Boateng powinien odejść z klubu.

Mi jak najbardziej podobałby się taki scenariusz. Cancelo na bok obrony, Kimmich do środka pomocy, gdzie miałby duży udział w budowaniu większej ilości akcji, a Pavard dalej opcją jako środkowy i boczny obrońca.

29.06.2019 15:34

Łatwo być nie musi, ale wygrać trzeba! Jak co roku nie mogę doczekać się startu nowego sezonu, ale wcześniej czekam na nowe nazwiska w naszej drużynie :)

28.06.2019 15:13

@camo
Kaia obowiązuje kontrakt z Bayerem Leverkusen i to aż do 2022 r., więc normalny, zapewne drogi transfer, ale to piłkarz, którego musimy mieć u siebie ;)

28.06.2019 15:07

Bardzo dobra decyzja. Z pewnością mu to nie zaszkodzi :D Ciekaw jestem czy ostatecznie trafi na jakieś wypożyczenie czy zostanie w klubie.

28.06.2019 10:57

@Reeken89
Ja nie oceniam, bo tego zawodnika w akcji nie widziałem :D

Edytowano : 2019-06-28 10:55:05

Aaa jednak, ale to jedynie w meczu z Polską na Mistrzostwach U21 :D

28.06.2019 10:53

Nie puszczą go teraz i tyle. Trzeba to rozegrać tak, aby dołączył do nas za darmo w 2020 r. A odrzucona oferta dalej pokazuje, że tutaj go chcą.

28.06.2019 10:51

Ponoć jeśli będziemy chcieli sprowadzić Marco Rocę to będziemy musieli wpłacić klauzulę odstępnego, która wynosi 40 mln. Tak przynajmniej informuje AS.

28.06.2019 10:46

@Reeken89
Być może, ale z pewnością nie podpisze nowego kontraktu na takie obietnice tylko poczeka na faktyczny obrót sprawy. Jeżeli po powrocie z kontuzji będzie grał regularnie to wszystko będzie zależeć od niego, ale jeśli chce dołączyć do Bayernu to pewnie dołączy ;)

27.06.2019 21:22

Oferta odrzucona, ale CHO dalej wie, że chcemy, aby do nas dołączył. Może to mieć spore znaczenie w momencie, w którym Chelsea będzie wciskać mu nowy kontrakt.

27.06.2019 21:12

Mimo wszystko nadal powinniśmy pozbyć się Boatenga i zakupić nowego defensora. Za kogoś innego pewnie przyjdzie zapłacić nam więcej, ale może by tak zainteresować się np. Starkiem z Herthy lub Tahem z Bayeru (według mnie lepsza ta druga, ale droższa opcja).

27.06.2019 16:15

Czyli gotówka na wzmocnienia jest. Powinien przyjść obrońca, pomocnik i dwóch graczy ofensywnych. Zobaczymy w jakim świetle przyjdzie rozliczać nam zarząd.

27.06.2019 16:09

Brawo! O to chodzi, trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Potrzebujemy wzmocnień, to oczywiste, pytanie tylko czy doczekamy się ich w odpowiedniej ilości...

27.06.2019 11:49

Jedno jest pewne. Przez ten cały najbliższy sezon ktoś w tej ofensywie musi grać. Musimy mieć też opcje na ławce, dlatego zobaczymy kiedy dołączy do nas Timo. Jeśli w tym okienku to na pewno nie za takie pieniądze, jakich oczekuje Lipsk...

27.06.2019 11:45

Teraz codziennie na listę alternatyw będzie lądowało co najmniej jedno, nowe nazwisko. Trzeba czekać i tyle, nic nie poradzimy.

27.06.2019 11:42

Sportowo na tak, ale ogólnie na nie. Ten transfer wydaje mi się zupełnie nierealny przez to, jak Dembele się zachowuje. Spóźnienia na treningi, podejście itd.

27.06.2019 11:38

Sprzedać, a w jego miejsce sprowadzić tego wspominanego, nowego pomocnika.

27.06.2019 11:34

Trzeba czekać na oficjalne informacje, bo tu sprawa zmienia się jak z Sane. Jeśli trafi do nas to ok, jeśli nie to będzie trzeba szukać nowej opcji jako wzmocnienie obrony.

27.06.2019 11:33

Procenty kompletnie wyssane z palca. Będąc zupełnie szczerym to nie zgadzam się nawet z jedną pozycją. Według mnie wszystkie wyglądają inaczej niż zostały przedstawione.

27.06.2019 11:30

Coś czuję, że w 2021 r. możliwość organizacji finału LM przypadnie na Sant Petersburg, a w Monachium finał odbędzie się w 2022 r., ale zobaczymy :D

27.06.2019 11:26

Tak, jak pisałem niedawno. Nie widzę szans na sprawdzenie Odoia tego lata ze względu na jego kontuzję i zakaz transferowy Chelsea. Ponad to uważam, że Bayern za bardzo napalił się na tego zawodnika, chcąc być jak BvB, która ma swojego Sancho. Według mnie, jeśli Callum Hudson-Odoi do nas dołączy to tylko latem w 2020 r. na zasadzie wolnego transferu.

W sprawie Wernera również pisałem krótki czas temu. Sądzę, że powinien przyjść do nas już w tym okienku i to niezależnie od Sane. Byłby opcją na kilka pozycji w ofensywie, do której potrzebujemy wzmocnień, więc uzbierałby trochę minut.

26.06.2019 12:23

@Arski9
To też może być po części tak, jak piszesz. Osobiście wydaję mi się, że przy kosztach, związanych z transferem Sane ten kolejny skrzydłowy musiałby być transferem po kosztach. Taką transakcją mogłoby być zakontraktowanie Carrasco, no ale zobaczymy ;)

26.06.2019 12:09

Lepszej okazji do pozyskania zawodnika tego kalibru chyba nie będzie. Teraz tylko kwestia decyzji samego Leroya i można negocjować. Czekamy! :)

26.06.2019 12:03

Przecież to jest lekko niepoważne. Ciekawe jak się skończy...

26.06.2019 11:58

Z jednej strony to fajnie, że alternatywą dla Sane w końcu jest piłkarz, który jest zbliżony swoją wartością do Niemca, ponieważ Bayern potrzebuje transferu gwiazdy na skrzydło, jednak jeśli chodzi o Dembele to zdecydowane nie!

26.06.2019 11:55

Transfer jak najbardziej na plus. Młody, perspektywiczny obrońca, który ma szansę zostać topowym stoperem. Ja jednak dalej uważam, że skoro klub opuścił już Hummels i jeśli Boateng również odejdzie to Bayern powinien kupić jeszcze jednego, trochę lepszego i bardziej doświadczonego obrońcę, którym mógłby być np. Tah :D

26.06.2019 11:48

Myślę, że będzie mógł liczyć na grę w pierwszym składzie, a to z pewnością przyczyni się do jego rozwoju. Zobaczymy jak sobie tam poradzi :D

25.06.2019 19:43

@RedMistrzuPL
Też prawda, ale ja po prostu jakoś nie widzę tego zawodnika w Bayernie, tym bardziej, że dla nas nie jest wart tych 100 mln, ponieważ musimy wzmocnić skrzydła.

Edytowano : 2019-06-25 19:31:08

Moim zdaniem Bayernowi nie uda się ściągnąć Odoia tego lata, szczególnie w obliczu jego kontuzji i zakazu Chelsea. Wydaje mi się, że jeśli już dołączy to w 2020 r.

25.06.2019 19:27

Osobiście nie widziałbym większego sensu w sprowadzaniu Griezmanna, gdyż nie widzę dla niego miejsca. Za napastnikiem może grać Müller i Goretzka (szczególnie, że klub chce sprowadzić jeszcze jednego pomocnika), a za rok ma przyjść Kai Havertz.

25.06.2019 18:00

Tak tak, najpierw transfer Wernera miał być pewny, potem został planem B, a teraz w ogóle pojawiły się jakieś wątpliwości co do jego osoby. Ja nie mam żadnych, jeśli udałoby się go kupić za normlane pieniądze to powinien dołączyć do nas już teraz.

25.06.2019 13:16

Mimo wszystko, osobiście uważam, że w Bayernie potrzebujemy takiego zawodnika, który może zagrać na kilku pozycjach w obronie i będzie tak zwaną "zapchaj dziurą", choć wcale niekoniecznie. Mam nadzieję, iż Pavard zrobi ten krok do przodu i będzie grał jeszcze lepiej.

25.06.2019 13:14

Jak pisałem wczoraj, tak uważam dalej. Młody, wyróżniający się obrońca z Bundesligi to dobry ruch, ale nie w miejsce odchodzącego Hummelsa i Boatenga.

25.06.2019 13:11

Świetnie, jeśli Lucas wziąłby udział w okresie przygotowawczym. Wiadomo, nie ma się co śpieszyć, ale czym szybciej zacznie pracę z piłką tym lepiej :)

25.06.2019 13:08

Te informacje o Sane są coraz bardziej różnorodne i coraz ciężej wyczuć co się wydarzy, więc zwyczajnie trzeba czekać na decyzję Leroya lub bardziej rzetelne wiadomości.

25.06.2019 13:05

Transfer z pewnością dobry, co do tego nie mam żadnej wątpliwości. Lucas to świetne uzupełnienie do pary środkowych obrońców z Süle. Może trochę martwi ta długa kontuzja, ale na szczęście rehabilitacja idzie dobrze, a wszystko zmierza ku końcowi :)

@KamilFCB1988
Jak najbardziej, ale w przypadku jakiegoś urazu lub nieobecności Alaby to właśnie Lucas będzie pierwszym z tych, którzy go zastąpią :D

24.06.2019 22:06

@Moe
No właśnie niekoniecznie. Alaba miewa przecież czasami pewne urazy, które eliminują go z gry, a Kimmich może zagrać w pomocy tak, jak w reprezentacji.

24.06.2019 14:27

@Moe
Ja bym nie patrzył na to aż z takiej surowej perspektywy. Lucas będzie grywał też na lewej obronie, a Pavard na prawej, więc nie jest tak źle :D

24.06.2019 14:09

Jako młody obrońca na przyszłość i uzupełnienie obrony jak najbardziej. Jeśli to ma być jednak transfer w miejsce Hummelsa i Boatenga to w tym wypadku mimo wszystko jest zbyt duża strata jakościowa. Gdy odejdzie ta dwójka to klub powinien kupić nowego stopera.

24.06.2019 14:04

I to akurat zrozumiałe. Boateng swoim zachowaniem już od zeszłego sezonu żegna się z tym klubem, więc na jakiej zasadzie miałby zostać. Uważam jednak, że skoro odszedł Hummels i odejdzie Boateng to do klubu powinien przyjść nowy, porządny stoper.

24.06.2019 13:59

Skoro do klubu ma zawitać nowy pomocnik to Renato powinien odejść. W tym sezonie, mimo kontuzji Tolisso nie dostawał za wielu szans, to w najbliższym będzie jeszcze gorzej.

24.06.2019 13:53

Można złożyć ofertę, która zadowoli City i wtedy się okaże czy Sane chce tu przyjść, bo w tej kwestii prawda może być różna, a aktualne informacje to raczej nic pewnego, więc trzeba czekać, ale to wszystko trwa zdecydowanie za długo.

24.06.2019 13:50

Część wypowiedzi w porządku, natomiast druga może budzić jakieś wątpliwości. No nic, trzeba uzbroić się w cierpliwość przynajmniej do 1 lipca.

24.06.2019 13:45

Powinniśmy próbować kupić go za niewielkie pieniądze jeszcze w tym okienku. Mógłby pełnić alternatywę dla Lewego, za napastnikiem i na skrzydle. Ciężko mi powiedzieć czy kupimy dwóch skrzydłowych tego lata, bo transfer Sane może pochłonąć dużą kwotę, a na pozycję ofensywnego pomocnika przychodzi Kai Havertz, ale dopiero za rok.

23.06.2019 20:02

Arp na wypożyczenie, a Davies musi zostać w klubie jeśli ściągniemy tylko jednego skrzydłowego, jak dwóch można się zastanowić co dalej.

23.06.2019 19:58

Jeśli do klubu trafi Sane i Carrasco to okej, zrozumiem to, jeden topowy skrzydłowy, a drugi po kosztach, ale jest, może się odbuduje po powrocie z Chin. Jednak Belg jako osobny zawodnik, jako osobnemu transferowi na skrzydło mówimy zdecydowane nie.

23.06.2019 19:57

Poczekajmy na jakieś informacje z bardziej sprawdzonych źródeł. Mimo wszystko nie chciałbym czytać takich wiadomości. Mam nadzieję, że transfer Sane się uda.

23.06.2019 19:53

W zasadzie to mu się zupełnie nie dziwię. Bundesligę zna doskonale, a przez konkretne wzmocnienia BvB może kolejny raz powalczyć o mistrzostwo w starym, nowym klubie :D No i aspekt LM, mam nadzieję, że Borussia pokaże się ciekawie :D

23.06.2019 19:51

@Daro @hoven
Dokładnie, dobrze mówicie. Pepe, który mógłby być dla nas jakąś opcją został uznany za zbyt słabego do gry w Bayernie, natomiast o Wernerze mówi się ostatnio, że będzie alternatywą w przypadku fiasku związanego z „operacją” Sane i takie informacje trafiają do mediów, a potem to faktycznie nikt nam już nie zostanie.

23.06.2019 19:48

Jeśli w jego miejsce przyjdzie nowy pomocnik, który da nam więcej jakości i będzie o wiele lepszy taktycznie to droga wolna, niech odchodzi.

22.06.2019 23:36

W zasadzie to nic dziwnego, że wybrał BvB, szczególnie po tym, jak dokonali takich wzmocnień, które mogą im pozwolić realnie patrzeć na zwycięską walkę o mistrzostwo Niemiec.

22.06.2019 23:35

@hoven
A w którym miejscu mojej wypowiedzi napisałem coś, co mogłoby sugerować, jako Theo Hernandez gra na dwóch pozycjach, że tak bardzo podkreśliłeś, iż gra tylko na lewej?

Skoro tak bardzo osłabiamy środek obrony (odszedł Hummels, najprawdopodobniej odejdzie Boateng) i raczej nie zapowiada się, że dołączy do nas topowy stoper to może właśnie teoretycznie niedrogi transfer lewego obrońcy pozwoli na zachowanie większej jakości na środku. W przypadku nieobecności Alaby pierwszym do jego zastąpienia byłby Lucas, a transfer Theo pozwoliłby zachować osobę Lucasa na środku defensywy. Nie wierzę, iż Davies będzie występował na lewej obronie, gdyż do klubu (jak na razie) można spodziewać się transferu tylko jednego skrzydłowego, więc właśnie na skrzydle Davies będzie potrzebny bardziej.

Mam nadzieję, że teraz rozumiesz moją koncepcję transferu Theo, który tylko i wyłącznie odnosił się do komentarza innego użytkownika, dotyczącego młodych piłkarzy z Realu, których można byłoby ściągnąć do Bayernu, więc nie widzę sensu tej dyskusji.

21.06.2019 00:10

Trudno nie zgodzić się z tymi, którzy twierdzą, że ustalanie pierwszej jedenastki przed sezonem to rzecz niedorzeczna. O tym powinna decydować rywalizacja na treningach, forma prezentowana przez piłkarzy, ale także potrzeby zespołu ustosunkowane do rywala!

20.06.2019 22:22

@Eclassfe
Jeśli mówimy o piłkarzach Realu, których są w stanie sprzedać i którzy mają szansę się rozwinąć to osobiście widziałbym u nas Theo Hernandeza - brata Lucasa (o jego przyjściu spekulowało się przez chwilę, gdy Brazzo był w Madrycie). A dlaczego widziałbym tego zawodnika w Bayernie? Ten transfer sprawiłby, że moglibyśmy spokojnie sprzedać Boatenga, bo Lucas byłby wtedy typowym środkowym stoperem, a na lewej obronie mielibyśmy Alabe i właśnie Theo. Ewentualnie moglibyśmy kupić Kabaka, gdyż to wydatek tylko 15 mln do uzupełnienia głębi składu, ale to nie było by wtedy aż takie konieczne, a my moglibyśmy skupić się już tylko na transferach do przodu :D

20.06.2019 22:18

Jak przyjdzie tylko jeden skrzydłowy (wtedy miejmy nadzieję, że to będzie Sane) to jedynym plusem będzie to, że Davies najprawdopodobniej będzie dostawał szanse gry

20.06.2019 13:57

Jeśli byłaby taka możliwość to jak najbardziej. Tym bardziej, że tak jak mówię, Lucas będzie też rywalizował o miejsce na lewej obronie, a przede wszystkim będzie tam pierwszą opcją do tego, aby zastąpić nieobecnego Alabę.

Edytowano : 2019-06-20 13:50:44

Oczywiście, kiedy zajdzie taka konieczność lub po prostu, gdy Francuz będzie w zdecydowanie lepszej formie od Austriaka.

20.06.2019 13:47

Wypowiedź w kwestii Sane taka, jakby Lewy wiedział coś więcej niż my, a ostudzenie emocji na końcu to rzecz normalna, bo transfer jest niepotwierdzony. Takie przynajmniej są moje odczucia, więc jeszcze bardziej będę czekał na rozwiązanie tej sagi.

20.06.2019 13:45

Moim zdaniem transfer klasowej 6 byłby o tyle dobry, że pozwoliłby przesunąć Goretzke wyżej, a to jako tako rozwiązałoby problem z brakiem alternatywy dla Müllera do czasu przyjścia Kaia Havertza w 2020 r. W dodatku moglibyśmy bez żalu sprzedać Sanchesa.

20.06.2019 13:42

@Janson
W zasadzie to racja. 15 mln za tak młodego zawodnika, który w dodatku został uznany debiutantem sezonu to niewielkie ryzyko, a przy takim układzie zawodników mogących grać w obronie Kabak może liczyć na całkiem sporo okazji do gry.

Edytowano : 2019-06-19 17:13:33

Ale jednak uważam, że to kwestia możliwości finansowych, ale i nie tylko, o których nigdy nie będziemy wiedzieć na tyle, aby stwierdzić czy klub oprócz priorytetowych wzmocnień do ofensywy może wykonać jeszcze mocne wzmocnienie do obrony (w te lato).

19.06.2019 17:08

@Janson
Ja tam w żaden sposób nie umniejszam umiejętności Lucasa i jestem z tego transferu jak najbardziej zadowolony. Osobiście myślałem, bo nie wiem czy dalej tak myśleć, że Lucas będzie sprowadzany na środek obrony, ale także po to, aby stworzyć ogromną rywalizację na lewej stronie defensywy. Zatem zakładając, iż tak będzie to Lucas będzie grał i na środku i na lewej obronie, a w takim wypadku my potrzebujemy jeszcze jednego stopera (z tych lepszych).

Edytowano : 2019-06-19 16:50:06

I nie rozmawiajmy tu, że mógłby to być Boateng, ponieważ nawet on sam wyrywał i wyrywa się do tego, aby opuścić nasz klub, więc dlaczego miałby teraz zostać.

19.06.2019 16:47

W mojej opinii, w aktualnej sytuacji trzeba byłoby sprzedać również Boatenga i sprowadzić na prawdę topowego obrońcę. Wtedy Kabak również może przyjść, bowiem w topowych klubach liczebność zawodników linii obrony i tak jest większa.

19.06.2019 16:24

A biorąc pod uwagę fakt, że Lucas będzie czasami grał w miejscu Alaby, bo przecież został również ściągnięty jako alternatywa na LO to środek obrony cierpi jeszcze bardziej.

19.06.2019 16:20

W trakcie sezonu, gdy goniliśmy BvB było widać jak dużych wzmocnień potrzebuje Bayern, aby wrócić na właściwy tor. Wygraliśmy mistrzostwo, ale tym razem o wiele później niż w ostatnich latach. Udało się także w dobrym stylu wygrać Puchar Niemiec, jednak te dwa tytuły nie sprawiają, że Bayern może być zwolniony z dokonywania takich wzmocnień, jakie były zapowiedziane. A patrząc na transfery, jakich dokonał Dortmund w przyszłym sezonie będzie jeszcze ciężej.

Edytowano : 2019-06-19 16:16:19

Już pomijam fakt, że gra na trzech frontach wymaga szerokiej kadry, a w Bayernie w ostatnich latach brakuje tego ogniwa na ławce i nie wyciągamy z tego wniosków.

19.06.2019 16:14

Jedynym plusem, tej niepotrzebnej sprzedaży Hummelsa jest fakt, że kwota tego transferu (ponoć) wynosi 38 mln, a więc więcej niż mówiono na początku, choć niepodanie kwoty transferu do wiadomości publicznej budzi jakieś wątpliwości.

Teraz, osobiście, oczekiwałbym od zarządu sprzedaży Boatenga i kupienie w miejsce odchodzącej dwójki młodego, porządnego obrońcy, choć na nic się nie nastawiam.

19.06.2019 16:06

A ja wcale nie uważam, że jeśli Hummels zostałby w klubie to grałby jakoś bardzo mało. Wszystko zależałoby od trenera (który w zakończonym sezonie (po pewnych wpadkach) nie był fanem rotacji) i ewentualnego odejścia Boatenga, które w mojej opinii powinno nastąpić jako pierwsze. Pamiętajmy, iż Lucas jest także sprowadzany jako rywal dla Alaby. Raz na jakiś czas Lucas mógłby zagrać na lewej obronie, a Mats w środku. Sprowadzenie Pavarda i Lucasa otwiera liczne możliwości w obronie, a wydaję mi się, że Kimmich też czasami będzie występował w środku, dlatego sądzę, że przy optymalnej rotacji, wykorzystaniu walorów niektórych obrońców na różnych pozycjach i pozostaniu Hummelsa w klubie to każdy z nich będzie mógł liczyć na wystarczającą liczbę minut. Przecież nikt nie będzie się obrażał jeśli jeden, maxymalnie dwa mecze będzie siedział na ławce.

18.06.2019 21:03

Mam nadzieję, że nie będzie tyle kosztował, a na pewno nie do momentu, w którym pozbędziemy się Boatenga. To on powinien być pierwszy w kolejce.

18.06.2019 18:22

Temat na topie, więc ciężko, żeby nie był poruszany częściej od innych, ale z naszej perspektywy jak najbardziej nudny. W tej sprawie po prostu trzeba konkretów!

18.06.2019 18:20

Powinien przyjść tego lata, aby wzmocnić ofensywę i poszerzyć kadrę, ale za rozsądną kwotą jak na zawodnika, któremu za rok wygasa kontrakt z obecnym klubem, a jak nie to może przyjść za rok. Oczywiście większymi priorytetami dalej powinni być skrzydłowi.

18.06.2019 18:18

W zasadzie to można było się tego spodziewać, że trafi do City. Ciekaw tylko jestem czy te wszystkie informacje, jakoby Bayern jest nim zainteresowany są prawdziwe. Będąc poważnym i szczerym to jednocześnie śmieszny oraz żałosny jest fakt, iż prezes klubu nie wie kim jest zawodnik zaproponowany przez dyrektora sportowego.

18.06.2019 18:16

I bardzo dobrze. Żadnego wypożyczenia, a tym bardziej żadnego transferu Bale'a do Bayernu. Zwyczajnie nie dla tego zawodnika i tyle.

18.06.2019 12:06

Przecież wszyscy dobre wiemy, że nie będzie dostawał szans w pierwszej drużynie. Dwuletnie wypożyczenie i zobaczymy co pokaże na zapleczu Bundesligi.

18.06.2019 12:01

Żebyśmy tylko nie przegięli pałki w drugą stronę. Żeby nie było sytuacji, w której będziemy wzmacniać się alternatywami dla zawodników będących priorytetami.

17.06.2019 21:18

Są już trzy wersje tematu odejścia Hummelsa do BvB, więc ciężko wyczuć co może się wydarzyć. Trzeba czekać. Osobiście liczę, że zostanie, ponieważ w aspektach sportowych wygrywa z Boatengiem i to właśnie Jerome powinien pożegnać się z klubem.

17.06.2019 21:15

Faktycznie, dziwnie to wszystko się układa. Z początku sporo informacji, które były dementowane, a teraz sporo takich, które wszystko przeciągają. Czekamy na rozwiązanie.

17.06.2019 21:12

Rodri do środka, a Goretzka na stałe wyżej i to rozwiąże problem z ofensywnym pomocnikiem do czasu przyjścia Havertza w 2020 r. :D

17.06.2019 21:08

Ciekawe czy jakiś transfer jest już przyklepany. Ale skoro jeszcze nic nie wiadomo to najwcześniej dowiemy się o tym po rozpoczęciu okienka, choć kto wie, zobaczymy.

17.06.2019 13:41

Mai powinien powędrować na wypożyczenie do klubu z 2 Bundesligi. Kabak może do nas przejść, o ile będzie dostawał okazje, bo skończy się jak z Renato.

17.06.2019 13:36

Myślę, że to się będzie często rotowało. Raz Kimmich zagra w środku, a w kolejnym meczu już na boku obrony. Dużo będzie pewnie też zależało od przeciwnika.

17.06.2019 13:34

Ale to chyba nic dziwnego. Przez ostatnie półtora roku mogliśmy się spodziewać odejścia Boatenga, ba, byliśmy nawet do tego przyzwyczajani, oglądając Jeroma w pierwszym składzie najrzadziej z pośród naszych środkowych obrońców, a teraz jesteśmy tuż przed pożegnaniem Hummelsa, co może oznaczać, że Boateng jednak w klubie zostanie.

16.06.2019 13:44

Ja dalej podtrzymuje swoje zdanie, że jeśli chodzi o obrońców to z klubu powinien odejść Boateng. Jeżeli odszedłby Jerome i Hummels (tylko w takiej i nie innej kolejności) wtedy do klubu powinien zawitać nowy stoper.

Tak, bardzo dobra wiadomość. Sprzedajmy Renato i wtedy kadra maxymalnie zbliży się do tej, idealnej dla Kovaca, liczącej 14-stu piłkarzy.

16.06.2019 13:34

Mimo że ten transfer znacząco podniósłby poziom w naszej linii pomocy, to biorąc pod uwagę wszystkie ostatnie informacje, Rodri raczej do nas nie trafi, ale zobaczymy.

16.06.2019 11:44

Mnie tylko zastanawia, dlaczego w pierwszej kolejności sprzedajemy Hummelsa, a nie zawodnika, który praktycznie od początku niedawno zakończonego sezonu żegna się z tym klubem. Rozumiem jednocześnie, że za Boatenga zwyczajnie nie ma ofert, ale nie uważam, aby był to powód do tego, żeby tak pochopnie sprzedawać Matsa.

15.06.2019 23:49

Mats w tym okienku nie powinien się nigdzie ruszać. Zamiast się wzmacniać i łatać dziury w kadrze to na własne życzenie robimy sobie ich jeszcze więcej.

15.06.2019 23:28

@karl1985
Transfer Pavarda był ogłoszony wcześniej i można było uznać, że przychodzi w miejsce Rafinhi. Niestety, brak słów. Odejść powinien Boateng, a nie Hummels.

15.06.2019 23:24

Jeżeli odchodzi Hummels to niech odchodzi i Boateng, a klub niech kupuje nowego porządnego obrońcę. Nie no, żartowałem, niech kupią Vogta...

15.06.2019 23:22

Przez ten sezon wypychaliśmy z klubu Boatenga (i w zasadzie on sam też się wypychał) i to on powinien z niego odejść, a nie Hummels. Jeśli ma odejść Mats to razem z Jeromem, a my powinniśmy kupić nowego obrońcę. Nie wyobrażam sobie nawet sytuacji, w której z klubu odchodzi Hummels, a zostaje w nim Boateng. To będzie niedorzeczne.

15.06.2019 19:32

Dla mnie ta sytuacja jest kompletnie niepoważna, ponieważ przez cały, niedawno zakończony sezon, nie bójmy się tego powiedzieć, wypychaliśmy z klubu Boatenga, a teraz odejść ma Hummels. Pozwolę sobie napisać listę, jaka powinna być kolejność jeśli chodzi o tych dwóch obrońców, kto powinien odejść jako pierwszy, kto jako drugi.
1. Sprzedajemy Boatenga
(2. Zostajemy z taką obroną: Alaba, Lucas, Sule, Hummels, Pavard, Kimmich)
3. Sprzedajemy Hummelsa = kupujemy porządnego obrońcę
Według mnie z klubu jako pierwszy odejść powinien Boateng. Wtedy można to tak zostawić, z Hummelsem w kadrze. Gdy jednak w tej sytuacji zdecydowalibyśmy się na sprzedaż Matsa zakup nowego, porządnego obrońcy jest koniecznością.

15.06.2019 19:28

W mojej opinii o Goretzce można powiedzieć podobnie jak o Jamesie. Tak jak Kolumbijczyk spisywał się o niebo lepiej pod wodzą innych trenerów, tak z Leonem mogłoby być podobnie, jednak Niemiec w Bayernie jeszcze nie miał okazji do pracowania z innym szkoleniowcem niż Kovac. Ponad to uważam, że Goretzka w reprezentacji wygląda na bardziej pewnego.

14.06.2019 23:37

Niech BvB się wzmacnia, ostatnimi czasy robią to regularnie. Z pewnością wyciągną wnioski, a z tymi transferami, które się u nas zapowiadają, znowu mogą mocno powalczyć.

14.06.2019 23:33

@dzordan
5 mln dla Arpa to jedna z tych rzeczy, których nie zrozumiem jeszcze przez długi czas. Przecież z tymi statystykami jakie miał w 2 Bundeslidze to tak, powinniśmy go kupić, ale z myślą, aby był nasz i ogrywał się w innych klubach przez kilka dobrych lat.

14.06.2019 23:31

Powinien przyjść w tym okienku jako alternatywa dla Lewandowskiego i jako alternatywa na środkowego, ofensywnego pomocnika. Ostatnimi czasy nabieram wątpliwości czy jest sens kupować ofensywnego pomocnika na jeden sezon skoro w 2020 r. ma przyjść Kai.

14.06.2019 23:11

Jakim znowu tematem... On powinien być co najwyżej tematem do tego, żeby przyjść za darmo w 2020 r., a nie w okienku, gdy my kupujemy zastępców Robbery. Chociaż to czy kupimy to druga sprawa. Podsumujemy to po okienku.

14.06.2019 23:09

Jeśli w miejsce Hummelsa przyjdzie De Ligt to okej, nie ma problemu, ale przecież my musimy wzmocnić jeszcze ofensywę i to nie jednym transferem tylko w mojej opinii co najmniej trzema, a przecież zawodników, których mamy sprzedać nie sprzedamy za wielkie kwoty, a informacje o jakiś ograniczeniach finansowych pojawiały się przed wiadomością nt. Hummelsa.

14.06.2019 23:07

Osobiście myślałem sobie, że transfer Rodriego dałby nam nowe możliwości. Goretzka mógłby zdecydowanie częściej grać wyżej czyli "za plecami napastnika", a my mielibyśmy klasowego pomocnika w środku. Taki scenariusz mógłby wykluczyć sprowadzenie ofensywnego pomocnika, ale przecież w 2020 r. ma przyjść Havertz. Ograniczenia finansowe...

14.06.2019 23:03

Mimo wszystko w chwili obecnej powinniśmy być skupieni na tym, aby ściągać piłkarzy w nadchodzącym okienku transferowym na najbliższy sezon.

14.06.2019 22:59

Mieliśmy szybko dokonywać wzmocnień, załatwić sprawy transferów przed urlopami. Była cisza, tylko plotki i niesprawdzone informacje, a tu zamiast wiadomości o jakimś wzmocnieniu pojawia się takie coś... Ja już tego wszystkiego na prawdę nie rozumiem...

Sprzedając Hummelsa (za śmieszne pieniądze) będziemy musieli wyłożyć kolejne 80 mln na to, aby go porządnie zastąpić, więc jeśli mamy być szczerzy to zostaniemy z niczym.

14.06.2019 22:57

@Panczo
Pełna zgoda, do klubu powinien zawitać klasowy napastnik, który byłby kimś więcej niż tylko zmiennikiem Lewandowskiego, ale jak do tej pory mówiło się tylko o Wernerze i ewentualnie spekulowało o Joviciu, który już wylądował w Realu. W chwili obecnej co chwilę pojawia się jakieś info, że ten zawodnik jest dla Bayernu alternatywą w przypadku fiasku, związanego z transferem innego piłkarza, dlatego zobaczymy jak to się skończy. Jeśli Werner na prawdę ma przyjść dopiero w 2020 r. to i tak sprawa się nie zmienia - nasza kadra na najbliższy sezon jest bardzo wąska, a Lewy potrzebuje co najmniej zmiennika. W takim wypadku podpisanie rocznego kontraktu z Kruse wydaje się w porządku, o ile jego pensja nie będzie przesadzona tak, jak Arpa.

PS: Real Madryt po pozyskaniu Hazarda ma być ponoć gotowy do sprzedania Marco Asensio. To już wiemy jakie jutro będą spekulacje o nowym skrzydłowym Bayernu :D

13.06.2019 18:38

@mdbayern
"Co czuję, że nasza wielka rewolucja zostanie przeniesiona na przyszły sezon bo wówczas - Werner, Odoi oraz Kai Harvetz będą za darmo..." - Owszem, Werner oraz Odoi będą dostępni za darmo, bo kończą im się kontrakty z obecnymi klubami, ale Kaia Havertza z Bayerem Leverkusen wiąże umowa i to aż do 2022 r.

Podpisanie Kruse na ten jeden, najbliższy sezon jeszcze bym zrozumiał. Mamy zmiennika dla Lewandowskiego, a w następne lato przychodzi Werner. Ale za nic nie potrafię zrozumieć dlaczego jako alternatywę dla Sane wyznaczamy sobie Carrasco, który w bardzo młodym wieku wyjechał do Chin przy jednoczesnym odrzuceniu kandydatury Pepe, który ponoć jest za słaby. Te dwie rzeczy są dla mnie zwyczajnie niezrozumiałe.

13.06.2019 15:06

Wydaje mi się, że klub po prostu chce, aby Boateng odszedł z Bayernu. Że odchodzi to nic dziwnego, ale że za taką cenę to trochę dziwne. Ale Vidala też oddaliśmy za darmo...

13.06.2019 14:58