"Die Roten" wracają do gry w Bundeslidze, a jeden ze sponsorów klubu, Telekom, przygotował specjalną niespodziankę nawiązującą do hitu Netflixa. Logo na stadionie i bluzach piłkarzy zostanie... odwrócone.
Wielu fanów zgromadzonych na stadionie i przed telewizorami z pewnością będzie zaskoczonych. Gdy w sobotę o 15:30 Bayern Monachium rozpocznie domowe starcie z Freiburgiem, otoczka tego spotkania będzie zawierała jeden, bardzo nietypowy detal.
Gwiazdy “Die Roten” podczas rozgrzewki zaprezentują się w bluzach treningowych z… odwróconą literą “T”. Za całą sytuacją stoi główny sponsor Bawarczyków – Deutsche Telekom – który w ramach akcji promocyjnej celowo obraca swoje logo o 180 stopni.
Odwrócone T będzie widoczne również na bandach LED wokół boiska. Co więcej, specjalnie na tę okazję, tradycyjna “żywa” mozaika w kształcie logo, tworzona na trybunach również zostanie zaprezentowana w odwróconej formie.
Skąd ten pomysł?
Za pomocą tej nietypowej kampanii Telekom chce zwrócić uwagę na premierę wyczekiwanego, piątego i zarazem finałowego sezonu klasyka Netflixa – serialu “Stranger Things”.
Odwrócone logo jest symbolicznym nawiązaniem do tajemniczego, alternatywnego wymiaru znanego z serialu jako “The Upside Down”.
Komentarze