DieRoten.pl
Reklama

Oficjalnie: Bayern zawarł partnerstwo z Mondelez

fot. PodStadionem.pl
Reklama

Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium na każdym możliwym kroku stara się promować markę bawarskiego klubu na całym świecie. Nic więc dziwnego, że monachijczycy zyskują kolejnych sponsorów oraz partnerów.

Na przestrzeni ostatnich tygodni i miesięcy, Bayern Monachium zawarł kilka kolejnych partnerstw oraz przedłużył obowiązujące już umowy partnerskie. Tym razem „Bawarczycy” ogłosili, że będą współpracować z koncernem Mondelez.

Jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu na „FCB.de”, obie marki uzgodniły współpracę skupioną wokół konkursów dla marek Milka, OREO i TUC, które mają zapewnić kibicom „niezapomniane i wyjątkowe chwile”.

− Bayern jest zachwycony współpracą z Mondelez International. Marki takie jak Milka i nasz klub mają ze sobą wiele wspólnego: na przykład długą tradycję i wysoki poziom rozpoznawalności – powiedział Andreas Jung.

− Razem reprezentujemy radość - na boisku i poza nim. Chcemy dawać ludziom radość, dlatego bardzo cieszymy się z tego partnerstwa – podsumował dyrektor ds. marketingu FCB.

W tym roku motywem przewodnim będzie: „FC Milka spełnia marzenia!” W ramach partnerstwa w przyszłości do wygrania będą wyjątkowe nagrody związane nie tylko z meczami Bayernu, ale i również treningami oraz innymi aktywnościami.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...