DieRoten.pl

Wiele wskazuje na to, że już niebawem dobiegnie końca saga transferowa, której głównym bohaterem jest Leroy Sane. Jak wiadomo skrzydłowym Manchesteru City poważnie zainteresowany jest Bayern Monachium.

reklama

Reprezentant Niemiec przebywa obecnie na wakacjach i po powrocie ma się określić, jakie barwy chciałby nosić w przyszłym sezonie. Wprawdzie według najnowszych doniesień dziennika "Bild", otoczenie samego zawodnika jest zdania, że 23-latek preferuje pozostanie w Anglii, ale wciąż nie zapadły żadne wiążące decyzje. Więcej będziemy z pewnością wiedzieli po powrocie Sane do Manchesteru, gdzie ma odbyć rozmowę na temat swojej sytuacji z Pepem Guardiolą.

Tymczasem sternicy Bayernu wydają się wciąż wierzyć, że sprawa znajdzie szczęśliwy dla nich finał. Jak jednak przyznają, wszystko jest w rękach byłego zawodnika Schalke.

- Jeśli będzie chciał to zrealizujemy to - odpowiedział Uli Hoeness pytany, czy na drodze do transferu mogą stanąć pieniądze.

- Wydaliśmy już 120 milionów na transfery. Nie musimy zawsze definiować się poprzez nowych zawodników. Będziemy mieli silny zespół w sierpniu - dodał Hoeness, który specjalnie przerwał urlop, aby zobaczyć dzisiejszy mecz sekcji koszykówki Bayernu.

Prezydent FCB skomentował również odejście Matsa Hummelsa. Hoeness potwierdził, że wszystko zaczęło się od wyraźnej prośby samego zawodnika.

- Mats zażądał transferu i następnie rozpoczęliśmy rozmowy. To było życzenie Matsa i jego ojca. Mamy sporo stoperów, więc myślę, że była to prawidłowa decyzja - powiedział Hoeness.

źródło: Sky, Twitter, Bild

reklama

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (36)

reklama



24.06.2019 19:54
Ciągle dziwi mnie podsumowywanie okienka transferowego przed jego otwarciem, ale może nie powinno... takie czasy. że pisze sobie w internecie każdy kto skończy kilka lat życia. Tekst, iż Uli odejdzie najdalej za pół roku rozbawił mnie jednak wyjątkowo. To kamień węgielny dzisiejszego Bayernu, jego serce, a w związku z tym nikt go nie ma zamiaru usuwać. Odejdzie wtedy kiedy sam będzie miał na to ochotę i dobrze.
24.06.2019 15:18
też obstawiam jak @JazGod ... Uli wie, że z transferu nici więc można rzucać bez obaw, że stać nas bez mrugnięcia okiem... a później się powie, że to nie pieniądze stały na przeszkodzie a brak chęci ze strony Sane i się z twarzą wychodzi... a po boisku biega Carrasco i Renato Sanches ;-)
24.06.2019 13:45
Część wypowiedzi w porządku, natomiast druga może budzić jakieś wątpliwości. No nic, trzeba uzbroić się w cierpliwość przynajmniej do 1 lipca.
24.06.2019 11:02
Skąd wy wiecie ile jeszcze Bayern może wydać na transfery, a może mogo tylko 50 mln€.
Nie piszcie bzdet że przez ileś tam lat uzbieral8 super dużą kwotę.
To iż od iluś tam lat wychodzą na czystym plusie, nie oznacza to iż te pieniądze są odkładane, one mogą być inwestowane w następnym roku rozliczeniowym np. Zysk za 2015/16 jest inwestowany w 2016/17 w powiedzmy akademię piłkarską.
My nie jestesmy Apple które ma wielką kasę na kontach.
Cienko widzę Bayern, i to z roku na rok.
Obym się mylił.
@vaterland
A ty się mu dziwisz że zostaje w City, tam wszystko ma lepsze.
Nazwa Bayern to już powoli tylko historycznie mocna jest.
24.06.2019 09:21
@seba Uli tylko tak mówi, ale wszyscy w klubie się gotują i nie mam wątpliwości, że to ostatnie pół roku Hoenessa w klubie. Wypowiedź na temat "wrażeń" po Walnym Zgromadzeniu.

"Przebieg wydarzeń z tego dnia dotknął mnie. Myślę o tym do dziś. Nie męczę się tym, ale trendy takie jak ten mają dla mnie znaczenie. Szczerze mówiąc, byłem zaskoczony na tym spotkaniu i od tamtej pory o tym rozmyślam"
"Uwzględnię te nowe i zaskakujące doświadczenia, kiedy będę zastanawiał się, czy pod koniec roku ponownie ubiegać się o stanowisko (prezydenta – przyp. red.). Do końca sezonu zastanowię się nad tym"
"Każdy może mnie krytykować, o ile jest to obiektywne. Na Walnym Zgromadzeniu nie była ona obiektywna i to jest sedno wszystkiego. Spójrz, mam garstkę naprawdę dobrych przyjaciół. Nie za dużo, ale wystarczająco, ale oni mnie też krytykują. Nie mam pochlebców za przyjaciół, nie lubię ich – dodał."
https://www.dieroten.pl/art/show/hoeness-krytyka-na-walnym-zgromadzeniu-dotknela-mnie/30519
Czyli jak widzcie nie tylko na Die Roten krytykują... Ale i oberwało mu się od rady.

Edytowano : 2019-06-24 09:23:13

Dodam, że są to wypowiedzi z kwietnia, co nie zmienia faktu, że w przypadku zawalenia letniego okienka możemy się już powoli z nim żegnać.
24.06.2019 09:14
jeszcze jeden smieszny cytat " - Dopiero co wygraliśmy dwa puchary i powinniśmy wszyscy to świętować. Mogę zagwarantować, że 15 sierpnia zobaczymy na murawie naprawdę dobrą drużynę" wiedzialem ze jak zdobedziemy mistrza to nic sie nie zmieni gruby musi zobaczyc ze patere trzyma kto inny wtedy rusza lepetyna
24.06.2019 09:06
Dużo już wiemy.
- Bayern chce Sane
- Sane niekoniecznie
- "Gdynbyście widzieli kogo kupiliśmy" odnosiło się do Lucasa, wskazywała na to chronologia wydażeń a teraz słowa Uliego
- z transferami musimy poczekać do końca okienka, na początek sezonu skład będzie mocny... - po prosty będziemy czekać na okazję...
- nie musimy definiować się przez nowych zawodników - od 3 lat to samo, nic nie zrozumiał...

@vaterland Nie tylko Loew, ale i Guardiola ma co do nigo wątpliwości.

Edytowano : 2019-06-24 09:14:22

Dodam, że jeśli transfer Sane to będą środki na dwóch zawodnik za 40 mln, co w sumie nie jest takie złe. Jednak mają na uwadze poprzednie lata ciężko spodziewać się perełek.
24.06.2019 08:26
Nie rozumiem dlaczego woli City ale ok to jego decyzja. Wypowiedź Uliego raczej wskazuje ze zawodnik podjął juz decyzja. Szkoda ale to nie tragedia

Edytowano : 2019-06-24 08:28:37

Zresztą wciąż mam w pamięci z jaką rezerwą Jogi traktuje Sane, to nie przypadek ze nie był numerem jeden. Chciałbym go w Bayernie ale najwidoczniej to on prowadzi infantylną grę o wysoki kontrakt naszym kosztem
24.06.2019 06:56
Jak nie Sane to niech biorą Pepe. Nie wiem jak można mówić, że to nie chłopak na Bayern. Super technika, szybkość, dużo widzi i nie opuszcza głowy. No i ma wykończenie w odróżnieniu od naszego francuza.
24.06.2019 06:35
ja mysle ze transfer Sane juz upadl dlatego uli mogl sobie pozwolic na kolejny belkot o tym ze pieniadze nie sa problemem teraz to Sane bedzie tym zlym czarnym charakterem przeciez my chceilismy dac pieniadze widzicie kibice on nie chcial przyjsc
24.06.2019 06:06
Temat Sane myślę że powoli się będzie kończył, a media wskazują że raczej woli zostać w City (zrozumiałe).

Musimy się zastanowić nad innymi alternatywami, na podobnym poziomie. Błagam, tylko nie Carrasco.
24.06.2019 05:24
Dziadek idź już serio na emeryturę :)polityka transferowa jest straszna ;) Dortmund robi transfery a my jesteśmy w miejscu i tylko sprzedajemy zawodników kupując 2 obrońców ;) no dramat
23.06.2019 23:40
Mnie dziwi tylko czemu Uli mówi o Sierpniu skoro jak sam mówił : gdybyście tylko wiedzieli kogo kupilismy....mhm.....
23.06.2019 23:28
hoven-> nic dodać, nic ująć i na tym można niestety zakończyć transfer Sane do Bayernu...FCBM!
23.06.2019 23:27
chlopak ma ambicje do rywalizowania w mocniejszej lidze i walczenia o sklad wiec trzeba mu oddac co jego, inna sprawa ze gdyby wrocil do Niemiec bylby wielka gwiazda i mial u nas podstawe, tylko co mu z 8 i 10 mistrzostwa Bundesligi skoro nie zanosi sie na to zebysmy walczyli o LM...
23.06.2019 23:23
Odnoszę wrażenie że Kalle na tym zdjęciu patrzy na Uli z politowaniem

Edytowano : 2019-06-23 23:29:15

Ciekawe by były treści dymków memy'ów.
Na przykład - "co za .... "
23.06.2019 23:08
diablo-> jeśli to prawda to najzwyczajniej olał Bayern hmm dobrze, że to nie jest koniec sierpnia...FCBM!

Edytowano : 2019-06-23 23:11:29

Ale jak powiedział Uli kasa tu nie ma znaczenia po prostu wg Sane nie ma w Bayernie perspektywy na przyszłość, a trochę mu się nie dziwie...
23.06.2019 23:04
Według Bilda szanse na transfer maleją, choć Sane oficjalnie jeszcze nie określił swojego stanowiska. Jednak Bild twierdzi, że Niemiec poinformował już kolegów, że zostaje i jest świadom, iż w następnym sezonie odegra bardziej kluczową rolę u Pepa.

Leroy Sané deal is getting increasingly unlikely. Sané has not officially rejected Bayern but he indeed told his circle of friends that he wants to stay with Pep Guardiola and is hopeful that the coach will count on him again in the new season [Bild]
23.06.2019 22:48
ja tylko przypomne ze Guardiola mial miec 300mln na transfery a skonczylo sie na Tascim takze bajanie Uliego trzeba traktowac jak po prostu bajanie:)

Edytowano : 2019-06-23 22:49:23

nie ma kasy bo od lat nikogo nie sprzedalismy a jesli chodzi o tygodniowki zawsze bylismy w czolowce, prosta matematyka
23.06.2019 22:44
misza-> heh i kto to pisze ten co niby szanuje zdanie drugiej osoby, a widzi tylko swoje JA...FCBM!

Edytowano : 2019-06-23 22:45:05

Nie marnuj czasu na odpisywanie nawet jak masz go tak mało...
23.06.2019 22:39
@Reeken89 tak, lepiej nie trollowac, a najlepiej jak z kimś już rozmawiasz to szanuj jego czas i przynajmniej czytaj. No chyba, że lubisz tego typu prowokacje i robisz to umyślnie...

W każdym razie warto jednak czasem pisać mniej, zastanowić się 2 razy niż bombardować komentarzami bez żadnej treści bo...tak.

O klubowych finansach już tu zostało sporo napisane. Jeśli chcesz porozmawiać merytorycznie to się do tego odnieś, bo rozmowy typu „mamy spokojnie xxx do wydania” z pewnością nic nie wnoszą.
23.06.2019 22:37
Mówiąc, że mamy sporo stoperów to wychodzi na to, że Boateng chyba nigdzie się nie wybiera.
23.06.2019 22:33
misza-> a Ty zawsze piszesz to samo, ze nie wiesz, że zyski i że ktoś siedzi w finansach klubu hmm dobra nie było tematu (lepiej nie pisać nic, bo zaraz kontra) :) FCBM!
23.06.2019 22:28
Wracam do domu, odpalam kompa, ooo jest Uli - będzie grubo. Patrzę a tu jakiś ciul sapie @bayern1987dwa Ja nie twierdzę, że nia ma kasy na Sane, na niego i jeszcze jednego niezadrogiego zawodnika będzie, ale jeśli już nikogo nie sprzedamy na tym się zakończą transfery gotówkowe. Dziś wydaliśmy już 120 mln, sprzedaliśmy za 40, wychodzi -80. Sane 80-100, to już 160-180 na minusie, def. pomocnik za 30-40 i już jesteśmy ponad 200 milionów do tyłu. Na więcej Bayern nie może sobie pozwolić bo skończymy rok ze stratą a do tego nie doprowadzą. Tyle, prosta matematyka na podstawie dostępnych w necie danych, na podstawie publikowanych co roku raportów i przychodach, wydatkach, dochodach, żadna filozofia, po prostu wyciąganie wniosków. Kasa na Sane + jeszcze jeden w granicach rozsądku.

Edytowano : 2019-06-23 22:39:16

@misza, 15 lata? A niby z czego spłacili wczesniej stadion jak nie z dochodów?Wykupienie akcji AA. Akademia to sama się sfinansowała?

@Raaken ale 300 max. 350 mln to spokojnie zresztą sytuacja tego wymaga :) FCBM!" Tyle nie wydamy, nie przy takich kwotach ze sprzedarzy. Najpierw sprawdź sobie jak prezentują się finanse Bayernu, jakie mamy przychody, jakie wydatki, odejmij wydatki transferowe za tamten okres i teraz dodaj sobie jeszcze 300 mln... Powodzenia.
23.06.2019 22:27
@Reeken89

Ty jak zawsze wiesz lepiej. Ja nie wiem i patrząc na zyski z ostatnich lat z pewnością nie napisałbym, że wydanie duzo większej sumy niż zysk z ostatnich 15 lat jest „spokojnie do zrobienia”. Je wspominając już o fpp.

Ja nie wiem, Ty najwidoczniej siedzisz w finansach klubu i wiesz ile jwst w kasie i jak spiąć budżet.
23.06.2019 22:26
" ... Hoeness o transferze Sane: Pieniądze nie będą problemem ... "

To Uli pewnie już wie że nie będzie musiał ich wydawać - to nie ma problemu.
Przecież niedawno był problem z cena Sane - ze za wysoka.
23.06.2019 22:26
Nie pozostało nam nic innego jak trzymać kciuki i czekać.
23.06.2019 22:24
Będziemy oceniać po okienku transferowym. Przy dobrej wódce - powody mogą być dwa - system binarny - albo będziemy pić z radości albo ze smutku.
23.06.2019 22:24
misza-> pół miliarda na pewno nie, ale 300 max. 350 mln to spokojnie zresztą sytuacja tego wymaga :) FCBM!
23.06.2019 22:19
Ważne że biedna Borussia kupuje grajków. Ostatnimi czasy lubią kupować szrot z Bayernu Rose,Gotze teraz Mats. Może następny będzie Lewy ????
23.06.2019 22:18
TomiiiFCB-> ważne by Uli był zadowolony hehe :) FCBM!
23.06.2019 22:18
Troll goni trolla. Kto tu pisze, ze jesteśmy biedni? Ile razy można pisać takie bzdury?

Jak już napisałem wczesniej, to już przestało być śmieszne, a teraz jest żenujące. Nie czytacie, a potem pleciefie trzy po trzy.

Nigdy nie twierdziłem, ze Bayernu nie stać na Sane. Twierdziłem, ze nie stać nas aby wydać w jednym okienko 400-500 mln. Różnica jak dla mnie kolosalna, ale jak widać niektórzy wola szybciej nacisnąć Enter niż pomyśleć. A o przeczytaniu wypowiedzi reszty nawet nie wspomnę...
23.06.2019 22:16
Oczywiście, że pieniądze są, a nasze finanse w bardzo dobrym stanie - jednakże tylko głupiec przepłaca. W ich oczach Lucas był i jest blisko 90 milionów więc taką sumę wygenerowali i zapłacili. Uli to mówił z totalnie stoickim spokojem - miejmy nadzieję, że naprawdę wszyscy będą zadowoleni.
23.06.2019 22:15
Czyli Bayern nie jest taki biedny jak tu się niektórym wydaje, ale przecież wiedzą lepiej niż pozostali :) FCBM!
23.06.2019 22:12
mamy kase, aby sprowadzić Sane, ale Moe, albo Misza wiedza lepiej, że jestesmy biedankami;]
23.06.2019 22:10
Pytanie co znaczy silny dla uliego :)

reklama