DieRoten.pl

Der Westen: Po Goretzce Bayern sięgnie po Brandta

06.01.2018, 14:54:25
FotoOlimpik

Ofensywa transferowa Bayrenu Monachium nabiera powoli rozpędu. Niemiecka prasa jest już zgodna co do transferu Leona Goretzki w letnim okienku transferowym. Jak się jednak okazuje to nie koniec możliwych wzmocnień.

reklama

Wszystko wskakuje, że Leon Goretzka latem trafi na Allianz Arenę na zasadzie wolnego transferu. Mistrzowie Niemiec nie mają jednak zamiaru poprzestawać tylko na tym wzmocnieniu.

Jak donosi niemiecki "Der Westen" po sfinalizowaniu transferu młodego pomocnika Schalke 04, klub ze stolicy Bawarii ma skupić się na transferze Juliana Brandta.

"Bawarczycy" od dłuższego czasu poszukują następców duetu Robbery, zaś skrzydłowy Bayeru 04 Leverkusen wydaje się być idealnym kandydatem, który dodatkowo wpisuje się w politykę transferową FCB.

Julian Brandt miałby trafić do monachijskiego klubu latem 2018 roku, zaś kwota transferu wyniosłaby "zaledwie" 12,5 miliona euro – Bayern ma zamiar skorzystać z klauzuli zawartej w umowie Brandta.

Usługami młodego Niemca zainteresowany jest nie tylko Bayern, albowiem o 21-latka mają także zabiegać takie kluby jak Barcelona czy Liverpool. Brandt w sezonie 17/18 wystąpił dla Bayeru łącznie w 20 spotkaniach, zaś jego dorobek to 5 bramek oraz 5 asyst.

źródło: Der Westen

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (53)

reklama



07.01.2018 20:39
07.01.2018 17:55
Teraz nie jest najlepszy czas jeśli chodzi o kupno skrzydłowych. Większość czołowych klubów (może prócz PSG, Realu i City) ich poszukuje i stanowi naszą konkurencję. Kupno zawodnika typu Harit, Bailey w przystępnej cenie jest niemożliwe. Jedynie klauzula obniżająca wartość zawodnika (jak w przypadku Thiago czy Brandta) powoduje że Ci zawodnicy są w naszym zasięgu.
07.01.2018 15:40
Popraw mnie jeśli się myle, ale czy Coman nie grał dużo więcej w tym sezonie właśnie na tej stronie gdzie gra Ribery? Nie lepiej postawić na Francuza jako następce Franka, a na prawe skrzydło kupić Baileya jako następce Robbena? Sprawa załatwiona. Jasne, będzie na pewno drożej (ale wątpie, że zapłacilibyśmy więcej niż Atletico żąda sobie za takiego Carrasco), ale kupimy piłkarza, który ma o wiele lepsze predyspozycje do gry jako skrzydłowy. A statystyki w poprzednich sezonach Bailey też miał bardzo fajne, tylko w lidze belgijskiej.
07.01.2018 14:50
Bailey wygląda bardzo fajnie więc może jeden i drugi? ;) Dla obu miejsce by się znalazło. Tyle że właśnie obawiam się że krzykną za niego - jeśli w ogóle - 100 mln euro a na to sie Bayern na pewno nie zgodzi.
07.01.2018 14:32
Podsumowujac: tak czy inaczej uważam że warto dac szansę i sprawdzić Brandta. Moim zdaniem ma podobny potencjał do Comana w sensie statow jakie może dawać nam jako skrzydłowy.

Atutem jest tu niezwykle okazyjna cena która nie przekreśla większego transferu na skrzydło. Ryzyko niewielkie a dopiero byłby płacz gdyby odpalil gdzie indziej, jak bardzo Bayern znów się sfrajerzyl
07.01.2018 14:16
Ale czemu nie? Przy obecnej posusze na tej pozycji w Bayernie to na pewno lepsza opcja niż trzymanie Ribery'ego. Tylko tak Cię nieśmiało zapytam. Czy Bailey ma klauzule? :)

Tyle że:

a) on ma te staty od zaledwie roku,
b) to raczej prawoskrzydlowy,
c) Bayer kupił to zaledwie rok temu za kwotę wyższą niż klauzula Brandt a więc po jaką cholerę miałby to chcieć sprzedawać. Odpowiedz sobie sam ile by zaśpiewali.... skoro jeszcze na dobre nie rozwinął skrzydeł i wiedza że w mogą za niego zaśpiewać tyle ile Dortmund za Dembele. No bo czemu nie??? Bo na czym ma takie Leverkusen zarabiac jak nie grubej kasie za swoją perelke.

Edytowano : 2018-01-07 14:23:03

*że skrzydłem Baileya pomyłka.
07.01.2018 13:21
A ja dalej nie rozumiem czemu lepiej nie postarać się o Baileya, który zapowiada się na lepszego zawodnika niż Brandt (i który ma o wiele lepsze predyspozycje do gry na skrzydle - przede wszystkim jest szybszy, dynamiczniejszy, lepszy w grze 1 vs 1). A dla niewolników statystyk - ma je lepsze od Brandta, a jest
rok młodszy i grał ponad 250 minut mniej od Niemca + dobrze zaadoptował się do BL, więc odpada problem z aklimatyzacją. Same plusy.
07.01.2018 12:34
Zgadzam się z tym co napisał Marenplatz. Też jestem za tym by dać Julianowi szanse, wszystkie powody dla których warto zostały już wymienione przez poprzedników.

Ze swojej strony stronił bym od wynalazków za grube pieniądze w postaci Malcolma itp. Sprowadziliśmy ostatnio kilku zawodników z potencjałem (Goretzka, Sule, Sanches, Gnabry itd.), w tej chwili powinniśmy kupić kogoś kto od razu wniesie konkretną jakość. Takim kimś jest choćby Carrasco, kosztujący niewiele więcej od Malcoma.
07.01.2018 11:34
Dalej nie rozumiem co szkodzi dać szansę Brandtowi,kiedy na skrzydłach mamy dalej duży problem. 12,5 mln to jest NIC dla Bayernu i nie przekreśla dużego transferu. Grzechem byłoby nie spróbować, gość w młodym wieku ma od 2,5 roku równe, dobre statystyki, a to naprawdę niezła podstawa na start.

Skoro mogli spróbować z Gnabrym, to mogą i z Brandtem, bo on jest moim zdaniem o poziom wyżej w swojej karierze, w sensie tego, co do tej pory osiągnął.

Jestem pewien, że Bayern skorzysta z tej okazji i nie przekreśli to kolejnego transferu skrzydłowego za duże pieniądze. Taki Carrasco, za którego nektórzy są skłonni, by Bayern wydał i z 70 mln euro, ma na przestrzeni ostatniego półtora roku GORSZE statystyki od Brandta.

Ktoś powie, to nie wszystko? A jakie jest przepraszam inne równie wymierne kryterium oceny skrzydłowego w takim klubie jak Bayern? Gole/asysty i tylko to.

Edytowano : 2018-01-07 11:39:10

Ale nie k... , przedłużmy kontrakt z Frąąąąąąąąąąąąąąkiem, to jest teraz najważniejsze, bo on ma siłę na 30 minut, zero szybkości i co najmniej 30-procentowe prawdopodobieństwo kontuzji w każdym meczy, i -uwaga -100 proc. prawdopodobieństwa ZWIJANIA się w rozwoju z miesiąca na miesiąc. Dlaczego? BO JEST LEGENDĄ BAYERNU!!!
07.01.2018 09:39
Czort wie, perełka niemieckiej piłki, a coś się nikt o niego bić nie chce.
Brak szacunku do R&R jeśli takimi wynalazkami chcą ich zastąpić. Z tego g... to nawet Jupp nic nie wyciągnie jeśli będziemy takich grajkow ściągać na kluczową pozycje. A on nawet przyjemnej kompilacji na YouTube nie ma by Brazzo mógł obejrzeć, bo nie ma z czego. 10000 razy bardziej wolę Coste od Juliana.

Edytowano : 2018-01-07 09:39:56

Sprowadzmy tu jeszcze Nagelsmanna albo Enrique jako trenera i będzie majstersztyk.
07.01.2018 00:32
Brandt to ma grać jako pomocnik czy skrzydłowy? bo ja szczerze to już zaczynam mieć wątpliwości czy nasz zarząd wie co robi
07.01.2018 00:20
Opcje realne finansowo dla nas na skrzydła to obecnie :
Malcom (Bordeaux)
Bailey (Leverkusen)
Brandt (Leverkusen)
Carrasco (Atletico)
07.01.2018 00:18
DarthSmd
oczywiscie sie w pelni z toba zgadzam . jedyny Niemiecki zawodnik który byłby w stanie wzmocnić Bayern to byl Reaus .

Prosze was nie źartuje ze do tak topowej druzyny jak Bayern .. czyli najlepszy klub w Niemczech i jeden z 5 w europie , nie chca przechodzic topowi zawodnicy . poprostu zarzad tak robi , Bardziej zaczac dbac o finanse niz o sukcesy na arenie miedzynarodowej . marketing tez powinien byc wazny . a jak sie zastepuje Riberiego , brandtem to ciekawe. kto kupi taka koszulke ? chyba uli i reszta zarzadu
06.01.2018 23:58
EclassOw
Nic dodać, nic ująć.

Edytowano : 2018-01-07 00:07:16

Pointer
Zgoda, ale mimo wszystko nie powinno się całkowicie zamykać na bardziej "egzotycznych" piłkarzy. Ja np. bardzo ciepło wspominam takich piłkarzy jak Kuffour(Ghanczyk) czy Elber,Lucio,Ze Roberto.
06.01.2018 23:58
@DarthSmd kupując zawodników bliskich kulturowo i narodowościowo do Niemiec można złożyć świetny skład. Forsberg,De Bruyne,Sane(mimo pochodzenia),Kroos,Mustafi,Eriksen. To Niemcy,Skandynanowie,czy jak De Bruyne ludzie z krajów o bardzo podobnej kulturze do Niemiec.Nie trzeba robić mixu kulturowego by mieć niezły skład.Takie Atletico to w większości zawodnicy latynoscy,Barcelona podobnie i efekty są nie najgorsze.Zgadzam się,że samymi Niemcami nie da się dzisiaj osiągać sukcesów w postaci LM.Ale z największymi nazwiskami z Niemiec i okolicznego kręgu kulturalnego na pewno nie kończylibyśmy rozgrywek europejskich w listopadzie(I do nie ze względu na "awans" do ligi europy;) )
06.01.2018 23:52
Jeżeli się już bawimy w blond włosy i niebieskie oczy to wymieniamy, topowi niemieccy skrzydłowi:
Nr 1...
Nr 2....
Nr 3....

Topowi niemieccy pomocnicy, obrońcy i bramkarze, tutaj można wymieniać w nieskończoność.
Niemcy są zbyt drętwi na skrzydła, Brandt jest tego najlepszym przykładem. Poszukiwania skrzydłowego powinno się zaczynać od takich kryteriów jak drybling i szybkość, Brandt tu jest bez szans.
Chętnie go u nas zobaczę, w pomocy, ale nie obrażajcie Francka mówiąc, że będzie jego następcą bo na oko widać, że to dwaj kompletnie inni zawodnicy. Topowy skrzydłowy i solidny pomocnik.
06.01.2018 23:36
Bayern022
Od siebie dodam to, że zarząd tak się zna na tym, że (oprócz Comana) nie przypominam sobie JEDNEGO dobrego transferu ofensywnego piłkarza w wieku poniżej, powiedzmy, 23 lat na przestrzeni tych kilkunastu ostatnich lat. Peterseny, Kurt, Schlaudraffy... to tylko wierzchołek góry. W tym gronie Shaqiri był jednym z lepszych. Shaqiri! Piłkarz, który skończył w Stoke.
Można mówić o pozytywnych stronach naszego zarządu, ale akurat jeśli chodzi o transfery ofensywnych, młodych piłkarzy, to się akurat na tym NIE znają!

Edytowano : 2018-01-06 23:45:56

@Pointer
Halo, pobudka! lata 70-te poprzedniego wieku (seria zwycięstw w LM) już dawno za nami, a 99,9% uzytkownikow tutaj nie była nawet wtedy w planach. Czasy się zmieniły. Od niemal 20 ostatnich lat Bayern ani razu nie był "niemiecki" tylko mieszany. Finał LM w 99', zwycięstwo w 01' i 13', to wszystko opieralo się na mieszance kulturowej i narodowosciowej. Jeśli ktoś uważa, że trzeba zrobić z Bayernu druga repre Niemiec, to niedługo już co sezon piłkarze Bayernu będą mogli skupiać się wyłącznie na krajowym podworku już od listopada, bo piłka klubowa stoi na wyraźnie wyższym poziomie.

Edytowano : 2018-01-06 23:47:31

*Od listopada, bo będziemy kończyć nasze przygody z LM na grupie.
06.01.2018 23:32
Bayern022
Polityka transferowa Bayernu jest poukładana i taka ma być to jest filozofia tego klubu, to że inne kluby wydają setki milionów nie znaczy, że tak ma robić Bayern. Brandt za taką kasę jak najbardziej do wzięcia. Też czułem niedosyt jak w ostatnim okienku nie wzmocnili skrzydeł, ale sytuacja nie jest znowu taka zła. Jakość drużyny wciąż jest na bardzo wysokim poziomie, a obstawiam, że jednak przyszłe okienko transferowe (letnie) będzie bardziej obfite w sensie transferów do klubu.
06.01.2018 23:20
@Bayern022 niedługo wy wszyscy zaczniecie widzieć rasizm w kolorze mleka czy ilości białych policjantów jak w Szwecji,skończ waść bredzić,etnicznie i historycznie niebieskookie blondynki zamieszkiwały dość licznie Niemcy więc nie ma nic dziwnego,że takiego utalentowanego przedstawiciela uda nam się najpewniej sprowadzić a,że jest Niemcem to jeszcze lepiej bo wpisuje się to w politykę zarządu który chce budować Niemiecki Bayern,a niech budują.Taki Bayern odnosił sukcesy w XX wieku i odniesie i teraz a co do znajomości transferów to proszę cię...wiadomym jest,że zawodnicy pokroju Neymara czy Hazarda są dla nas nie do wyciągnięcia i trzeba się zadowolić tym co mamy bo Bundesliga nie jest atrakcyjna,bo język niemiecki jest trudny i niewielu piłkarzy chce się go uczyć i Bayern nie wydaje kroci na transfery więc tacy zawodnicy są z góry nie dla nas i ja(jak i chyba 90% ludzi tutaj)doszedłem do tego wniosku już dawno więc nawet o takich piłkarzach nie myślę w kontekście transferu do nas.Brandt jest taniutki jak na standardy Bayernu.Można go kupić i wypożyczyć a może za rok/dwa będzie przecinak a jak nie to ktoś go za te 10-15 milionów i tak wykupi bo gra nieźle.
06.01.2018 22:43
Matilegolas
wlasnie widze jak w ostanich latach , zarzad sie zna na transferach . wszystkie talenty nam przechodza obok nosa .. plus zawodnicy typu De bruyne . Ja to widze inaczej niz ty , dochodzi do starcia z realem .. ktory zastepuje Bale Hazardem . Ronaldo Neymarem , a Benzeme harym Kenem .. Barca neymara dembele , inieste countiho .. itd ..
a Bayern Riberiego Brandtem , Alonso rudym . az sie boje kim by zastapili lewandowskiego ..

tak na serio to zarzad od lat sie gowno zna na transferach
06.01.2018 22:43
@Matilegolas
Równie dobrze można powiedzieć, że po przejściu gdzie indziej nic z niego nie będzie. Każdy racjonalnie myślący ocenia sytuację taką, jaka jest w tym momencie. A Brandt na tę chwilę po prostu wielu składowych czyniących z niego dobry materiał na skrzydło nie posiada. A jeżeli gdzie indziej odpali? Trudno, na to też składa się mnóstwo czynników (regularna gra, taktyka, zaangażowanie samego zawodnika itp.). Wszystkich "błyszczących gdzie indziej" mieć w jednym klubie się nie da.
06.01.2018 22:40
Zawodnik może i nie najgorszy, ale napewno nie na skrzydło jak dla mnie trochę taki ociężały, klockowaty. Chyba że jako ofensywny pomocnik..to juz prędzej
06.01.2018 22:27
W przeciwieństwie do nas ludzie pracujący w klubie znają się na swojej robocie i na piłkarzach. I na szczęście tylko oni mają wpływ na klub. Brandt odejdzie gdzieś indziej, będzie błyszczeć, a tu na stronce pozostanie płacz "znawców".
06.01.2018 22:11
@Matilegolas
sorry ale takie podejscie ze lepszy slaby niemiec niz lepszy pilkarsko zawodnik innej narodowosci to rasizm.
tutaj nie trzebe byc znawca , zeby stwierdzic ze on nawet w polowie nie bedzie dobry jak ribery
06.01.2018 21:30
@Matilegolas
Sane to był/jest zupełnie inny typ piłkarza. Przed przejściem do City posiadał walory predestynujące go do bycia typowym skrzydłowym (szybkość, gra 1 na 1, przebojowość). Za Brandtem przemawia właściwie jedynie cena i narodowość. Reszta (aspekty czysto piłkarskie) stoi już na różnym poziomie. A na pewno nie na tyle wysokim, by móc z pełną odpowiedzialnością podać do niego piłkę i liczyć na indywidualny błysk. Przynajmniej na razie. W samym Leverkusen lepiej w ofensywie prezentuje się np. Bailey.
06.01.2018 20:33
Dla wielu "znawców" Sane przed przejściem do $ity też był słaby, miał mierne statystyki, brakowało mu błysku i był nieodpowiedni dla Bayernu. A teraz płaczą.
06.01.2018 19:49
No i super kolejny niebieskooki blondynek w Bayernie ale odrzucając narodowo-socjalistyczne pieprzenie to póki co nie uważam go za jakiegoś geniusza na skrzydle.Grywa solidnie ale nie ma tej przebojowości,pozostaje życzyć powodzenia i trzymać mocno kciuki i może odpali a jak nie to 12,5 miliona to nie fortuna.
06.01.2018 19:26
zarzad Bayernu chce na sile osmieszac fanow . tak to przynajmniej wyglada , jak mozna kupic takiego zawodnika w zastepstwie za riberiego ?czyli zawodnika ktory przez lata byl w top 3 swiata na swojej pozycji .. to juz wole grosickiego jest lepszy niz ten brandt .szybszy i zwinniejszy . on moze przejsc do jakiegos sredniaka z premier leage . tam potrzeba takich czolgow . Everton WBA czy cos w tym stylu
06.01.2018 19:23
06.01.2018 19:22
Potrzebujemy szybkości w zespole. Poza Comanem nie mamy żadnego sprintera. Nie biorę pod uwagę Gnabrego, wg mnie potrzebuje jeszcze jednego sezonu na wypożyczeniu by zaistnieć w FCB.
06.01.2018 19:16
Juz kiedys gralismy Schweinsteigerem na skrzydle. Wychodzilo fatalnie, mimo ze mial podanie brakowalu dynamiki. Dopiero przesuniecie wtedy mlodego chlopaka na srodek dalo efekty, ale Basti potrafil sie ustawic i odebrac pilke. Brandt sam o sobie mowi ze to u niego kuleje. Podanie do przodu ma, ale czy az tak dobre? Nie widzialem tego. Wpsomniany Havertz zawsze gdy ogladalem Leverkusen robil na mnie wieksze wrazenie; po1 duzo szybciej reaguje, po2 ma bardzo blyskotliwe zagrania. Wydawaje sie tez zwinniejszy od Juliana mimo ze nie gra na skrzydle
06.01.2018 19:03
przeciez ten brandt to jakas kaleka .. jak mozna zastepowac lehebdy takimi kalekami
06.01.2018 18:11
Bez dynamiki, dryblingu i "błysku" potrzebnego skrzydłowemu. Dla mnie to taki - powtarzam się - drugi/młodszy Schurrle. Może i efektywny, ale znikający w ważnych momentach. Na pewno na tę chwilę nie jest piłkarzem na Bayern (i nie wiadomo, czy w ogóle kiedykolwiek taki poziom osiągnie).
06.01.2018 18:10
To byłaby porażka , strzał w stopę a nawet samobójstwo
06.01.2018 17:36
Szczerze, nie chcialbym tego zawodnika u nas, tak jak wielu z was mowi, to nie jest typowy skrzydlowy, troche na sile kreowany na wielka gwiazde... owszem jest mlody i jest niemcem ale to chyba wszystkie jego atuty... jesli mielibysmy kogos z bayeru wyciagnac to wolalbym Bailego oraz havertza. Na lewe skrzydlo bedziemy mieli comana i gnabrego, potrzebujemy kogos z lewa noga!
06.01.2018 17:09
@gorszcz- Ty nie widziałeś meczy młodego Franka, przypuszczam że dopiero te z MŚ 2006 czyli jak miał 23 lata. Brandta w akcji widziałem i wiem że nie jest typowym graczem na skrzydło, ale nie znaczy że sobie nie poradzi tam, Ma potencjał, zresztą samo zainteresowanie naszego klubu o czymś świadczy. Z ocenami poczekajcie aż przyjdzie i zagra runde-sezon, bo nie poradzić mili sobie też MAndzu i Kimmich na prawej obronie.
06.01.2018 17:01
Ty yasiek w ogóle oglądasz mecze Bayeru Leverkusen czy Reprezentacji Niemiec? Oglądałeś jak grał Franck przed przyjściem do Bayernu?
Nie widziałem do tej pory ani jednego super meczu w wykonaniu Brandta.
Za to gdy Franck był młody był niezwykle przebojowy. Może trochę jak jeździec bez głowy i wykończenie jeszcze nie było na takim poziomie jak później ale widocznie się wyróżniał. Julek naprawdę średnio na skrzydle.
06.01.2018 16:59
Brandt nie wyklucza że przejdzie do BVB.przypominam że żółci już nie raz nam podebrali zawodnika a Brantdt pójdzie tam gdzie będzie większa szansa na grę.jeżeli zostanie Ribery będzie ciężko
http://www.fussballtransfers.com/bundesliga/neue-geruchte-um-brandt-bayern-und-dortmund-im-duell_86138
06.01.2018 16:56
Brandt to nie jest skrzydlowy tylko boczny pomocnik. Nie ma szybkosci, nie potrafi grac 1 na 1, jedyne co ma to dlugie podanie... jestem bardzo sceptyczny zupelnie nie rozumiem skad ten hype na Juliana. Wystarczy poszukac jego kopilacji, Gotze, Sane czy duzo slabsi zawodnicy maja filmiki z niesamowitymi zagraniami u Brandta sa to zwyczajne podania czesto w ogole niedokladne, czy gubienie pilki przy pietkach... taki z niego talent ze nie starcza materialu na dobre 3 minuty kompilacji:D

Na skrzydlo to juz w ogole sie nie nadaje, duzo bardziej przypomina Gotze czy Kroosa, czyli 10tke niz jakiegokolwiek skrzydlowego. No tylko wasnie brak gry 1 na 1 moim zdaniem go przekresla.
06.01.2018 16:50
ja tam wierze że z Brandtem też osiągniemy finał ligi mistrzów- z parą Oic- młody Muller mieliśmy więc też bez typowego klasowego napastnika. A z Brandta naprawdę ma być szanse w przyszłości bardzo dobry piłkarz
06.01.2018 16:46
Riberego okryto późno (i dla nas akurat całe szczęście, bo inaczej grałby pewnie w Realu, a nie Bayernie), fakt, ale to akurat o niczym nie świadczy. Taki Suarez dopiero mając 24 lata trafił do Liverpoolu, a Lewy w wieku 20 lat grał w jeszcze w Lechu (wczesniej nie chciała go nawet Legia), a taki Coman w wieku 19 lat grał już w Bayernie.
06.01.2018 16:42
Takie informacje mi się podobają, jeśli jest możliwość to brać i patrzeć co pisze prasa. Wiadomo że będziemy znów czytać o tym że Bayern osłabia konkurencję i tak dalej, ale nie przejmujmy się tym tylko bierzmy to co najlepsze w Niemczech!! Dla takiego klubu jak Bayern najważniejszy jest wynik w Europie a do tego trzeba mieć najlepszych graczy. Nasza polityka transferowa jest idealna, płacimy małe pieniądze za utalentowanych graczy.
06.01.2018 16:40
dwaj zupełnie inni zawodnicy, ale Brandt ma szansę być u nas skrzydłowym na lata. Jego ktos jednak odkrył jak był nastolatkiem, Franka nie. Tez nie mówię o statystykach- mówię o miejscu w świecie piłki gdzi e w wieku 21 lat obaj Ci zawodnicy byli, tzn byl Frank a jest teraz Brandt.
06.01.2018 16:39
@Rufus87
To jest jasne, że nigdy nie będzie tak przebojowy jak Franek (zwyczajnie się z tym nie urodził), dziwne, że tak dużo osób tego nie widzi. Będzie tani i będzie Niemcem, ale czy nadaje się jako typowy skrzydłowy na taki klub jak Bayern? Marzy mi się po prostu choć trochę nawiązanie do czasów Robbery za Juppa czyli dynamiczne, przebojowe skrzydła, całkowita łatwość i kontrola w prowadzeniu futbolówki, nastawienie na kontry.
Jak nie da rady znaleźć piłkarzy o takiej samej klasie sportowej jak Franek+Arjen, to chociaż starać się to jakoś odwzorować charakterystyką następców.
06.01.2018 16:34
Na pewno już teraz można stwierdzić,że nie będzie z niego tak dynamiczny skrzydłowy jak Robbery,ani Coman czy Costa.Nie mniej za 12.5mln grzech go nie sprawdzić.
06.01.2018 16:32
@yasiek

Od sezonu 05/05 (czyli mając 22 lat) zdobywał łącznie prawie po 20 bramek/asyst na sezon. Po drugie nie chodzi wyłącznie o suche statystyki, ale i same umiejętności piłkarskie. Jeśli wierzysz w to, że Brandt nagle za 2-3 lata zacznie grać jak Franek w wieku 25 lat w Bayernie, będzie prezentował choć zbliżone umiejętności do Riberego to powodzenia, bo takich rzeczy nie ma nawet w FIFIE czy innym FM-ie. Z pewnymi predyspozycjami do gry po prostu się rodzi (nazywa się to talentem), a z Brandta typowego skrzydłowego na poziom Bayernu IMO nie zrobisz nawet za 5 lat.

Edytowano : 2018-01-06 16:32:49

*sezonu 05/06
06.01.2018 16:24
co wiedziałeś o Franku albo o jego klasie sportowej gdy miał 21lat?
06.01.2018 16:23
@yasiek
Tylko klasa sportowa nie ta...

Edytowano : 2018-01-06 16:25:16

Z Bayeru jak już to brać Baileya. Fakt, wyda się więcej, ale będziemy mieć bardziej przebojowego skrzydłowego. Z Brandtem na skrzydle można marzyć jedynie o BL, a na to wystarczy spokojnie i Coman z Gnabrym.
06.01.2018 16:22
Ofensywa transferowa ? hehe znając życie skończy się na Goretzce i Brandtcie ;] Do tego wróci Gnabry prawdopodobnie i zależy jak się spisze Renato przez te pół roku i tyle z ofensywy :P
06.01.2018 16:08
Chyba wielu kibiców na tej stronie jest sceptycznie nastawiona do tego transferu...21 lat ponad 100 meczów w bundeslidze, prawie 30 w europejskich pucharach i kilkanaście w najlepszej reprezentacji świata- Frank Ribery w jego wieku....przechodził do Metz a mimo to stał się legedą Bayernu. Ja się bardzo cieszę na kupno Brandta, żadne pieniądze, na dziś już bardzo dobry grajek nawet do pierwszego składu- nie łapie kontuzji prawie w ogóle.
Pokaż więcej

reklama

reklama