DieRoten.pl
Reklama

Bayern przedłużył partnerstwo z Coca Colą

fot. DieRoten.pl
Reklama

Jak już dobrze wszystkim wiadomo Bayern Monachium jest globalną marką, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Mimo wszystko klub robi wszystko co w swojej mocy, aby promować swoją markę na szerszą skalę.

W tym celu „Bawarczycy” zawierają umowy sponsorskie i partnerskie z różnymi globalnymi markami (m. in. Adidas, Siemens, Man, Paulaner, Boss czy Audi).

Nie dalej jak wczoraj klub poinformował oficjalnie, że przedłużył partnerstwo z Coca Colą. Warto wspomnieć, że współpraca tych dwóch marek trwa już ponad 50 lat! To zarazem jedno z najdłuższych partnerstw w historii Bayernu Monachium.

Jak możemy dowiedzieć się z oficjalnego oświadczenia zamieszczonego na „FCB.de”, amerykańska firma nadal będzie dostarczać i oferować szeroki wybór napojów bezalkoholowych na Allianz Arenie. W ramach partnerstwa wybrane oferty również zostaną uwzględnione dla fanów.

Andreas Jung (dyrektor do spraw marketingu):

Jesteśmy dumni z naszego partnerstwa z Coca Colą, która trwa już ponad 50 lat i jest jednym z najdłuższych w historii klubu. Wspólnie napisaliśmy historię pełną sukcesów i nadajemy jej kolejne rozdziały. Bayern i Coca Cola – dobry smak z domieszką „Mia San Mia”. Nie możemy doczekać się kontynuowania naszej współpracy.

Andreas Laub (Coca-Cola European Partners Deutschland GmbH):

− Rozszerzenie naszej współpracy z dwukrotnym zdobywcą trypletu jest dla nas czymś bardzo wyjątkowym. Bayern i Coca-Cola są związane ponad 50 latami lojalnej współpracy. Życzymy zawodnikom i wszystkim pracownikom samych sukcesów w nadchodzącym sezonie.

Źródło: FCB.de
GabrielStach

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...