DieRoten.pl
Reklama

Allianz zaprasza internautów do piłkarskiej zabawy z FC Bayern

fot.
Reklama

W portalu społecznościowym Facebook ruszyła właśnie akcja promocyjna Allianz pod hasłem „Jedyny taki strzał”. Akcja ma na celu budowanie zainteresowania marką Allianz w oparciu o jedną z globalnych inicjatyw sponsoringowych firmy – współpracę z Bayernem Monachium i sponsoring tytularny Allianz Areny.

W ramach uruchomionej właśnie akcji promocyjnej Allianz zachęca internautów do przygotowania krótkich filmów pokazujących w oryginalny, ciekawy i zabawny sposób wykonany przez nich  „jedyny taki strzał”.

- FC Bayern to obecnie jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, a Monachium coraz częściej nazywane bywa piłkarską stolicą świata. Chcemy wykorzystać fakt współpracy Allianz z klubem oraz to, że zainteresowanie nim w Polsce znacznie wzrosło, od kiedy do drużyny dołączył czołowy polski zawodnik – mówi Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić fanpage Allianz Polska na Facebooku: www.facebook.com/AllianzPolska i, korzystając z dostępnej tam aplikacji, zgłosić swój film do konkursu.  Autorzy 20 filmów, które zdobędą największą liczbę głosów od internautów, otrzymają nagrody związane z piłką nożną i klubem z Bawarii, m.in. piłki z autografami zawodników.  Twórca najciekawszego filmu zdobędzie nagrodę główną – wycieczkę do Monachium, w trakcie której zwiedzi Allianz Arenę i obejrzy na żywo mecz Bayernu Monachium w ramach Ligi Mistrzów. Konkurs potrwa do 24 listopada.

 

Dodatkowe informacje:

Beata Wójcik – rzecznik prasowy, Z-ca Dyrektora ds. Komunikacji Korporacyjnej, tel. 783 929 622, (22) 567 41 03, beata.wojcik@allianz.pl

Marcin Pawelec – z-ca rzecznika prasowego, tel. 723 193 629, (22) 567 52 99, marcin.pawelec@allianz.pl

Warszawa, 27 października 2014 r.

 

Źródło:
kornkage

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...