DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Hochmeister Strona 1

@Marpa
Tu dobrze Michał Trela napisał- te gole dla Polski to wynikały z tego że Szwedzi potracili głowy i ruszyli po gola na 3:0. Jak grali swoją defensywą to nie pierdneliśmy wyjąwszy poprzeczkę Lewego. Dlatego śmieszne jest gadanie niektórych dziennikarzy jakobyśmy grali najlepszy mecz mistrzostw przez większość meczu w którym od 2 minuty nasz rywal miał korzystny wynik i my odpowiadaliśmy jedynie jałowymi wrzutkami :)).

24.06.2021 00:58

To Niemcy zremisowali z Węgrami i mają się teraz bać Angoli którzy zremisowali z potężną Szkocją :D? No nie przesadzajmy, Oni i tak w tym meczu zapewne klękną mentalnie jak to Anglia w poważnych spotkaniach.

24.06.2021 00:53

PSG ma jak najbardziej szanse na wygranie LM. Neymar-Mbappe- di Maria sa w stanie rozwiazac tej druzynie kazdy problem. Ani Real ani Chelsea to nie sa druzyny ktore moglyby ich na 100% zawsze powstrzymac a na poziomie LM decyduje czesto ta jedna czy dwie bramki.

Dzis dla Bayernu najbardziej odczuwalny byl brak Gnabryego. RL oczywiscie tez, robil by miejsce dla skrzydlowych (pytanie czy oni by to wykorzystywali? Coman zagral swoje- pewnego poziomu nigdy nie przeskoczy, ale Sane to na ten moment pilkarz bardzo kiepski- niezdecydowany, podejmujacy zle wybory, jakies koleczka, drobienia itp- Goetze-bis) ale za to on sam- nie dam glowy czy by cos dorzucil, raczej slynal z braku skutecznosci w hitach w Europie. Wiec mozliwe ze dzis rozpamietywane bylyby jego niewykorzystane okazje z AA. Gnabry to jedyny powazny skrzydlowy w Bayernie ktory w formie nawiazuje do tego co prezentuje Mbappe czy Ney- element zaskoczenia, przebojowosc i jakosc. Sam z siebie potrafi sobie stworzyc okazje,

13.04.2021 23:33

Ostatnia akcja i podanie pilki przez Sane prosto w rece Navasa- zamiast chocby na afere w 9-11 metr lub z calej sily wzdluz bramki- to symbol jego calej dotychczasowej przygody w Bayernie.

13.04.2021 23:24

@Skobry
No nie wiem. Oczywiście niby to początek sezonu i inni też notują wpadki, można też to w ten sposób usprawiedliwiać. Ale Bayern Kovaca można powiedzieć, że trochę już znamy. wiemy, że Jest w stanie wykorzystać słabość rywala w lidze czy skopać w LM Benfikę ale czy przypominasz sobie za jego kadencji mecz w którym FCB dobrze wyglądałoby na tle mocnego / dobrze grającego rywala? Ja nie, a teraz kolejny raz miał szanse i tego nie potwierdził.

15.09.2019 16:48

Bardzo niepokojące dla Bayernu na pewno jest to, że to kolejny mecz z rywalem, który zagrał ( w drugiej połowie) świetny futbol i Bayern tylko częściowo potrafił na to odpowiedzieć. Zauważcie, że za Kovaca to norma. Na ten moment w Bundeslidze nie ma zespołów w pełnie klasowych tzn takich które nigdy nie zejdą poniżej pewnego poziomu jak np Juventus, angielska szóstka, Atletico, Real i Barca- ale jest BVB czy Lipsk czyli drużyny na poziomie Valencii albo Napoli które mają kryzysy gdzie dostają baty nawet od teoretycznie dużo słabszych zespołów ale i dobre passy gdzie potrafią osiągać świetne wyniki i grać dobry futbol zdolny rywalizować z najlepszymi. I wtedy kiedy BVB miała dobry moment pokonała oczywiście Bayern u siebie, a Lipsk wczoraj zremisował w drugiej połowie będąc zespołem lepszym. Oczywiście w kraju, Bayern nadal ma więcej atutów niż BVB i RB i jest faworytem nawet do dubletu, ale takie mecze jak ten wczorajszy to kiepski prognostyk przed Europą i fazą play-off.

15.09.2019 12:37

Buhahaha teraz ogórki w Anglii, a wcześniej to paanie Premier League zweryfikuje tego amatora, no ale po niektórych nie można spodziewać się niczego mądrego :D.

12.05.2019 23:28

To widzę ładnie Guardiola wyjaśnia bpl :). Najpierw 100 pkt w lidze teraz pewnie 98 i potrójna krajowa korona. Coś nieprawdopodobnego. 198 pkt w dwa sezony, 13 wygranych ligowych z rzędu.

06.05.2019 22:57

Po pierwszym meczu z Evertonem który Lpool wygrał w niesamowitych okolicznościach po babolu bramkarza gości, wydawało mi się że nic ich już nie zatrzyma. A teraz po rewanżu jest zupełnie odwrotnie.

03.03.2019 20:22

W sumie nie wiadomo na ile brak Van DIjka może osłabić Liverpool ale myślę, ze może to być dla nich spory problem- Holender to prawdziwy szef obrony w tej formie- będą musieli grać Matipem i Lovrenem którzy już w tym sezonie mają swoje za uszami.

16.02.2019 21:34

@PanObiektywny
Nie mówiłem o tym gdzie jest Bundesliga, a gdzie Serie A- też uważam, że obecnie Włosi wyprzedzają Bundesligę, ale jest to różnica kosmetyczna na tyle, że nie warto sobie nią zawracać głowy, bo i tak ani jedna ani druga liga nie wyznaczają poziomu światowej czołówki gdyż do La Ligi czy Premier League obie (wyłączając Juventus oraz Bayern) tracą lata świetlne. Odnosiłem się jedynie do porównania Borussii i Napoli. W czym grupowy wynik Neapolu był lepszy od tego BVB skoro skończyli na trzecim miejscu? BVB wygrało grupę wyprzedzając równie mocne co PSG czy Liverpool Atletico- myślę, że za to ich grupowy występ należy ocenić co najmniej podobnie. Wziąłem pod uwagę okres od mniej więcej 2012-13 roku ponieważ od mniej więcej wtedy oba kluby są siłami nr 2 w swoich ligach i dlatego, ze napisałeś, że Napoli jest "zawsze" lepsze od Borussii.

16.02.2019 21:28

@PanObiektywny
Napoli prezentuje się "zawsze lepiej niż Borussia"? Joke. Napoli nigdy nie przeszło 1/8 LM a BVB w ostatniej dekadzie w ćwierćfinale było 3 razy, a teraz też Napoli nie wyszlo z grupy to faktycznie "zawsze lepiej" :)).

16.02.2019 17:31

Myślę, że nie ma co pochopnie skreślać Bayernu przed meczami z The Reds. Gra obronna na pewno nie może napawać jakimś szczególnym optymizmem i to delikatnie mówiąc, Kovac przy Kloppie to też raczej cienki taktyk. Ale w LM może być inaczej. Zobaczmy na mecz MU-Psg. Mówiło się że utd łapie dobry rytm w mocnej bpl odrobiło w krótkim czasie wydawało się niemożliwą do zniwelowania stratę punktów do top 4 natomiast PSG nie zachwycało w swojej słabiutkiej ligue 1 a na dodatek straciło 2 z 3 najważniejszych "armat". Dlatego wg wielu to Diabły urosły do rangi faworyta przed pierwszym spotkaniem. Tymczasem w zeszłym tygodniu wszyscy widzieliśmy jak było i United nie miało zbyt wiele do powiedzenia. Chociaż duża w tym zasługa Tuchela, który odpowiednio ustawił zespół biorąc pod uwagę absencje, no i gry stoperów którzy w imponującym stylu wygrywali wszystkie powietrzne starcia. Sporo mówiło się o odcięciu Pogby przez paryski środek, ale Thiago Silva i Kimbembe także byli super we wtorek i schowali napastników MU do kieszeni.
No a poza tym oglądam sporo meczów Liverpoolu i owszem super- widać rękę Kloppa ale nie da się ukryć, że taki najwyższy peak formy mają chyba za sobą i miewają problemy z zespołami na pewno słabszymi od FCB.

16.02.2019 16:11

Bardzo przeciętny mecz Liverpoolu na Olimpijskim.

04.02.2019 22:51

Stracą albo i nie stracą. Dziś wyglądali bardzo dobrze mimo kontuzji- z niezłym rywalem.

19.01.2019 20:38

6 wygranych z rzędu Bayernowi pozwoliło na zmniejszenie przewagi BVB o zaledwie 3 punkty. Bardzo dobra postawa Borussii.

19.01.2019 20:28

@dzordan
No właśnie o tym mówiłem, że w takim zestawieniu na bokach nawet cienias może ich zaskoczyć.

29.12.2018 21:27

@dzordan
Jeszcze jak grali Bellerin i Monreal na bokach to jakoś to wyglądało, bo przynajmniej umieli poprawnie zaasekurowac kontrę dzięki czemu Arsenal mógł z mocnymi zespołami zagrać wyżej pressingiem. Kolasinac i Liechsteiner to wory z węglem- jakikolwiek skuteczny przerzut albo kontra po stałym fragmencie i nawet cienias może zrobić groźną kontrę a co dopiero Liverpool.

29.12.2018 20:15

@dzordan
No przy Var byłoby pewnie 1:3. Ale Arsenal strasznie lichy w obronie.

29.12.2018 19:50

@dzordan
No chociaż karny mocno naciągany.

29.12.2018 19:19

@Mateusz
Ktoś kiedyś pisał, że się obraził czy coś. Ale ostatnie komentarze na to nie wskazują. Dodawał na pewno kolorytu, chociaż raczej nie merytoryki :D. Szkoda też, że ta eminencja rzadko pisze. Trochę bufon ale dobrze zna się na piłce.

Edytowano : 2018-12-23 20:58:04

Jak widzicie szanse FCB z Liverpoolem? Fani LFC są dość pewni wygranej na Twitterze.

23.12.2018 20:56

Ale Andiego nie interesowały za bardzo twoje projekty kadry FCB Jazgod. On generalnie chyba szukał fermentu ;).

23.12.2018 20:10

A ciekawe co się stało z tym calym Androidem. Kiedyś tak zawzięcie komentował, a potem przestał bez wyraźnego powodu czy pożegnania. Jego ostatnia aktywność na stronie to 17:20, 24.09.2016 i komentarz pod niusem o meczu Bayernu z HSV, a potem cisza i brak jakiegokolwiek kontaktu aż do dziś...

23.12.2018 19:29

@Prezes
No to prawda, czasem to aż mi szkoda Urbana bo merytorycznie jest świetny- a tu koniec meczu, "studio"- i tak jak mówisz, po jednym zdaniu od każdego i nara :). Slabe to. Eurosport miał przez cały czas posiadania praw Bundeslige w całości i na ich ofercie można było polegać, nie tylko w tej kwestii a był jeszcze player na którym można było obejrzeć dowolny mecz kolejki. A eleven to niestety popierdółka trochę jeszcze do tego oszukujaca klientów bo najpierw się reklamowali na plakatach że cały sezon Bundes u nich a tu bam i po kilku kolejkach sprzedają część praw, za chwilę to samo robią z la ligą. Pół biedy jak płaciłeś miesięczną subskrypcję ale jak np zdecydowałeś się zapłacić za rok z góry korzystając z ich internetowej oferty? Można się było nieźle wkurzyć. Poważne telewizję gwarantują stabilne portfolio na 2-3 lata do przodu a tu januszeria pełną gębą i jeszcze potem rozkładanie rąk i "no gdzie byśmy pomieścili te wszystkie mecze daj pan spokój".

22.12.2018 01:41

Przecież Eurosport nie miał nawet studio. Ale tak czy owak częściowo się zgadzam- eleven skupia się najbardziej na swoim "eksklusvie" czyli serie a, a resztę traktuje trochę po macoszemu może poza hitami Bundesligi czy PD, szczególnie po odsprzedaży części praw. Rozczarowują ostatnio.

21.12.2018 22:39

Syle, Zile mogliby ustalić jedną wersję :p

19.12.2018 21:12

Tottenham mimo wszystko ma trochę takiego "genu frajerstwa", więc na pewno byłoby z nimi Bayernowi łatwiej niż z Liverpoolem. Jeśli ktoś mówi, że Liverpool nie zachwycił w grupie bo poprzegrywał wszystko na wyjeździe to co dopiero Spurs, którzy ledwo wyszarpali awans remisem z Barcą, która miała już wywalone w ostatnim meczu i jeszcze na dodatek skorzystali na kompromitacji Interu...

16.12.2018 23:49

Mecz z Rosenborgiem wyraźnie olali zobaczymy jak będzie w środę

16.12.2018 19:43

MU wyglądało jak zespół z Championship i to drugiej połowy tabeli :))

16.12.2018 19:21

A widzieliście statystyki? 33:5 w strzałach dla lfc!!! Liverpool jest teraz niesamowicie silny ale mimo wszystko takie staty to ciężko wykręcić z dołem tabeli. Wygląda to bardziej jak Bayern- Darmstadt z czasów Pepa a nie na mecz z zespołem który ma jedną z najdroższych kadr na świecie xD.

16.12.2018 18:48

Bayern moim zdaniem poprawił się o tyle, że teraz przynajmniej wygrywa pewnie ze słabymi rywalami. Ale wcześniej już też tak było- niby wygrane z Wolfsburgami i Benfikami ale potem przyszły mecze z Gladbach czy Dortmundem i wtopy. Tuż przed meczem z Norymbergą Bayern grał w Bremie gdzie z trochę lepszym przeciwnikiem również zaprezentował się bardzo kiepsko. Dopiero mecze z Eintrachtem oraz Lipskiem- dobrymi drużynami w niezłej dyspozycji- powiedzą więcej nt formy FCB. A Kovac to przeciętny trener.

16.12.2018 18:22

Minimalnie? Przecież mogło być 5:1. Trochę powagi. Werder to jednak klasę lepsza ekipa od Hannoveru czy Norymbergi.

15.12.2018 20:32

Tottenhamu nie mają się co bać akurat, Arsenal i faza grupowa pokazały że to taki sobie zespół który w poważnym meczu pewnie jak zwykle sfrajerzy.

14.12.2018 17:37

@Silesi
A widziałeś mecz Salzburga z Celtikiem? Ja tak. Celtic to żenujący zespół- RBL ma szczęście, że Szkoci to razem z Rosenborgiem nadal w podświadomości ogółu tzw "marka" bo być może przez to nie dostanie się im i Ragnickowi- tak od niemieckiej prasy jak ekipom Bundes w zeszłym roku, a w pełni na to zasługują. Merytorycznie te wtopy nie leżą daleko od tej Herthy ze Szwedami, albo Mainz czy Freiburga z różnymi innymi dziadami w eliminacjach :)). To kompromitacja RBL i "Profesora futbolu" który postanowił nie wystawiać w tym meczu Wernera :). Może mu to zostać wybaczone tylko jak wywalczy na koniec sezonu top 4. The Bhoys wolno rozgrywają nie potrafią przytrzymać piłki- stosują taktykę na lagę rodem z ekstraklasy i jeszcze do tego mają koszmarnie dziurawą obronę. Kto trafi na Szkotów urządzi sobie w 1/16 ostre strzelanie.

A przepraszam- a propos poprzedniego posta- z Francji awansowało jeszcze Rennes jak się okazuje. Nie zmienia to faktu, że dogonienie przez nich Bundesligi można włożyć miedzy bajki.

Edytowano : 2018-12-13 23:39:15

@Skobry
No jasne, że tak- nie jestem nieomylny- bukmacherzy stawiali za lekkiego faworyta Celtów, jednak chyba kierowali się tym, że ci niby to "dobrze grają u siebie" no i dominują w lidze, musieli brać też pod uwagę ewentualne przejście obok meczu o nic Austriaków albo wystawienie samych młodzików itp. Tak jak piszesz- zaskakujące są te błędy i arogancja Ragnicka. Na koniec sezonu mam nadzieję, że jednak zameldują się w top 4 bo chciałbym znowu zobaczyć w LM 19/20 ekipę Nagellsmana :).

13.12.2018 23:28

Mówiłem, że Salzburg spokojnie ogra Celtic, a problemem prędzej będzie wygranie meczu przez Lipsk i się nie pomyliłem :)). Ciekawe czemu Rangnick nie wystawił Wernera? Jednak bez obciążenia pucharami Lipsk jest teraz poważnym kandydatem do top 4 w Bundeslidze. Jeśli uda im się to osiągnąć wpadka w LE zostanie mu wybaczona- jeśli nie- pewnie wróci do dyrektorowania ale pozostanie trochę niesmak :)).

Edytowano : 2018-12-13 23:13:13

Czyli Bundesliga wychodzi na wiosnę 3 ekipami w LM i 2 w LE. Całkiem nieźle- jak zwykle mogło być lepiej, jednak w porównaniu z zeszłoroczną bryndzą to niebo a ziemia. Solidny występ-- także na tle Europy, gdzie umownie daje to 3 miejsce- mniej od Hiszpanów którzy wyjeżdżają z kompletem ekip, Anglii- 4+2 oraz tyle co Włosi, tyle, że oni mają 3 zespoły w mniej prestiżowej LE i zaledwie 2 w LM :)). A Francja która tak miała wg niektórych panikarzy przeganiać Bundesligę to dosłownie tylko PSG i Lyon ;D. Nie popisał się tylko Lipsk który już wisiał na włosku w eliminacjach z Zorią więc nie ma co ich żałować, Hoffe zostawiło w ciężkiej grupie B dobre wrażenie a reszta wykonała zadanie.

13.12.2018 22:59

@ryko
Poczekaj na mecz z trudniejszym rywalem to wieszanie psów się zacznie na powrót :D.

08.12.2018 20:48

@Skobry
Dlatego w razie problemów gryźć trawy pewnie nie będą ale grając "na luzie" z rywalem klasy Celticu i tak Salzburg jest w stanie spokojnie wygrać. No ale i tak Lipsk musiałby wygrać z Norwegami co też w ich obecnej formie nie jest takie oczywiste.

30.11.2018 00:04

@Skobry
Jeszcze nie. Salzburg ma teraz 15 pkt i równie dobrze po ostatniej kolejce może mieć 18 bo piłkarsko Celtic zdecydowanie przewyższa. Nie zmienia to faktu, że Lipsk to akurat największe rozczarowanie w tym niezłym n na razie sezonie dla Bundesligi- już na etapie eliminacji mogli odpaść.

29.11.2018 21:14

Mecz dla postronnego widza faktycznie słaby, wygrany przez City malutkim nakładem sił. Wyglądało to bardziej jak spotkanie klasowej ekipy chcącej odfajkowac meczyk z jakimiś ogórkami.

11.11.2018 19:31

Przy tej samej liczbie punktów co Celtic awansują, więc raczej im się uda. Nie zmienia to faktu, że z Bundesligi wlasnie jedynie Lipsk i może Bayer trochę rozczarowują w pucharach na jesieni. To i tak dużo lepiej niż w zeszłym sezonie gdzie kompromitacja goniła kompromitację.

08.11.2018 23:10

Oprawa i komentarz w LM na Polsacie w porównaniu z nc+ to cienizna.

07.11.2018 22:47

@Skobry
Może Werder w niedzielę "zwolni" Herrliha. Myślę, że to kwestia czasu, pytanie pozostaje tylko jakiego. Wiarygodne źródło podaje, że próbowali niedawno skaperować Hassenhuttla (odmówił) co świadczy o tym, że Herrlih mimo wszystko już na ten moment jest na wylocie- ale nie zwolniony. A taka tymczasowość sytuacji na pewno nie wpływa pozytywnie zarówno na zawodników, trenera jak i relacje między nimi oraz w konsekwencji wyniki.

25.10.2018 23:45

@Skobry
Ja nie mówię nawet o tej LE, bo z grupy wyjdą bez problemu- potem jest długa przerwa i fazę pucharową raczej już będą ogarniać z innym trenerem. Natomiast jeśli trenera zmienią np za miesiąc to w bl będzie już "po jabłkach", bo takie ekipy jak Hoffe, Eintracht, Werder, Hertha, Gladbach- o BVB czy Rbl nie wspominając odjadą im w tabeli.

25.10.2018 22:07

Leverkusen jest mocne kadrowo ale z Herrlihem u steru niewiele zwojuje. Powinni czym prędzej go zwolnić. Przecież i w zeszłym sezonie spisali się zdecydowanie poniżej oczekiwań. Z grupy LE oczywiście wyjdą, ale w Bundes za chwilę puchary mogą być poza ich zasięgiem, a to byłoby ogromne marnotrawstwo biorąc pod uwagę potencjał...

25.10.2018 20:54

Niech se testuje byle z głową i niech nas nie osmiesza. Dziś i z Portugalią nikt nie wiedział co ma grać i był to kabaret.

14.10.2018 23:09

@FanGraczy
Powiedz to Stanowskiemu i jego kolesiom on ma dostęp do ucha Bońka :D. A Stanowski wlasnie lansuje tezę że te wszystkie polskie murinia i guardiole to poziom ten sam co trenerzy na Zachodzie tylko nie mają warunków i sufluje ją prezesowi tysiąclecia.

Edytowano : 2018-10-14 23:02:21

Co oczywiście nie będzie tym dziennikarzom przeszkadzać za miesiąc czy dwa z miną wyroczni pojechać z brzeczkiem jak z gównem i udawać że go nigdy nie popierali xD

14.10.2018 23:00

W pełni zasłużona porażka

14.10.2018 22:35

Ogólnie Brzęczek przecież nic nie osiągnął nawet na warunki ekstraklasy.... W Wiśle Płock miał skład spokojnie na top 5-6 i wykonał tylko obowiązek. I to w dodatku był to tylko 1 sezon.

14.10.2018 22:15

No to prawda. Ale tę czwórkę z Bayernu powinien odsunąć od składu na mecz z Francją.

Słaby mecz na śląskim póki co.

14.10.2018 22:06

@vaterland
Ja mam coraz większe wątpliwości czy z Loewem pójdzie to jeszcze w dobrą stronę jeśli chodzi kadrę Niemiec... Przywiązał się mocno do niektórych nazwisk niezależnie od ich obecnej formy, nie umie już tak przeciąć pewnych rzeczy bez sentymentów jak kiedyś to zrobił z Ballackiem, kiedy skomponował kadrę na MŚ 2010 zupełnie inna od tej z Euro 2008. Na pucharze konfederacji świetnie współpracowała para Mustafi-Rudiger a Ter Stegen pokazał że koszulka repre mu nie ciąży. Mustafi nadal gra świetnie w Arsenalu, mats bryluje w Barcie a Rudiger z elektrycznego paralityka zrobił się szybkim mocnym i pewnym obrońcą w bpl. No ale co robi Loew? Nadal wystawia fatalnych od dłuższego czasu Hummelsa z Boatengiem, a w bramce stawia na popełniającego coraz więcej błędów Neuera. O tragicznym Mullerze to już nawet nie wspomnę.

14.10.2018 21:55

Z drugiej strony Fcn nadal ma 8 pkt czyli całkiem niezły start :D

07.10.2018 19:39

Właśnie to samo miałem pisać. Ale mistrz Anglii jest już znany na 95%. Liverpool przeżywa już teraz pewien kryzys fizyczny i strata punktów w kolejnych meczach jest kwestią czasu. City za chwilę odskoczy reszcie i pomału można im gratulować obrony mistrzostwa. Ich futbol jest najbardziej "ekonomiczny" z całej czołówki.

07.10.2018 19:25

Kovac przecież nawet w Eintrachcie niczym szczególnym nie błysnął. W przeszłości w Bundeslidze byli trenerzy tworzący z przeciętnych ekip dobre, niewygodne zespoły jak Slomka w Hannoverze czy Weinzierl w Augsburgu. Zatrudnienie Kovaca pokazuje trochę miarę upadku znaczenia Fcb na arenie międzynarodowej- wcześniej trenerzy klasy Pepa czy Ancelottiego sami chcieli tu przychodzić, teraz nawet taki Nagellsman czy Tuchel kręcą nosem. Nic zresztą dziwnego. W Anglii trener ma znacznie więcej wolności w budowaniu zespołu wg swojej wizji- w Fcb trener to może se co najwyżej kupować rezerwowych- jednego czy dwóch, a o wszelkich ważniejszych zakupach decyduje Hoeness...

05.10.2018 08:35

Z Włoskimi to już bez znaczenia bo i tak więcej miejsc w LM niż 4 nie da się mieć.

04.10.2018 21:51

@Sopariev
Tymczasem Rennes i Bordeaux w dupe z ogórami. Piękny pościg Francji za top 4 :D.

04.10.2018 20:50

@JazGod
Kroos zaliczył podobną prawie-asystę do Higuaina w trakcie finału poprzednich MŚ.

04.10.2018 08:09

Kolejny dobry tydzień klubów Bundesligi w LM, który byłby bardzo dobry gdyby nie słabszy występ Bayernu :). S04 i BVB z wykonanym zadaniem, Hoffe w połatanym składzie ładnie postawiło się City.

Nie ma się czym podniecać po jednym meczu. Liverpool wyglądał dziś bardzo kiepsko fizycznie, widać, że stawiają w tym sezonie chyba na ligę, nawet beznadziejny wczoraj Bayern przy takim zaangażowaniu miałby pewnie z nimi mniej problemów niż wczoraj z Ajaxem.

Edytowano : 2018-10-03 23:41:28

@FCBx2
Wtedy jednak zaczęli od fajnego terminarza w BL gdzie mieli na początku rywali beznadziejnych lub w słabej formie co trochę fałszowało obraz- w międzyczasie byli boleśnie weryfikowani przecież w LM. Favre jest elastyczniejszy od Petera Bosza, który na rozgrywanie meczów miał tylko jeden pomysł- BVB gra obecnie o wiele bardziej wyrafinowany i różnorodny futbol niż wówczas.

Edytowano : 2018-10-03 23:43:13

Wczoraj Nagellsman pokazał, że nawet mając noł nejmów w defensywie można postawić się i sprawić problemy ekipie klasy City w LM jeśli ma się pomysł i konsekwencje w jego wykonaniu...

03.10.2018 23:33

@Prezes
City jest sponsorowane przez rząd ZEA nie Kataru :). Fakt, bardzo dobra postawa Tsg zwłaszcza biorąc pod uwagę ich problemy kadrowe i klasę rywala... Jednak zespół Pepa wygrał zasłużenie, wcześniej był ewidentny karny.

02.10.2018 20:52

Pele do swojego bilansu wlicza też chyba te strzelone na podwórku z dzieciakami.

23.09.2018 08:37

Salzburg niby wygrał ale ten mecz właśnie pokazał czemu przez tyle lat nie zakwalifikowali się do LM.

20.09.2018 23:05

Gen frajerstwa w Salzburgu hehe

20.09.2018 22:41

Ragnick przesadził chyba z rotacjami :D

20.09.2018 21:26

Schalke fartem? Oba karne dla Porto z dupy szczególnie drugi jak gracz Porto dał pokazowego nura... Śmieszy mnie jak nadal znajdują się ludzie wypisujący takie bzdury że Portugalia i Rosja mają jakiekolwiek szanse wyprzedzić BL. Trochę powagi. To jest zupełnie inna kategoria wagowa i to się nie zmieni.

19.09.2018 08:35

Anglicy zawsze byli przereklamowani i stawienie ich w "historycznym" szeregu z Niemcami, Włochami, Argentyna, Francją, Brazolami czy nawet Holandią- jako potentata- to niesmaczny żart. W całej historii wszystkich swoich wielkich turniejów w półfinałach byli łącznie 4 razy zawdzięczając te sukcesy łatwym drabinkom i nigdy w historii w fazie play-off poza mundialem u siebie nie ograli poważnego rywala. A tacy Niemcy w 4-ce byli na 4 mundialach Z RZĘDU, Holandia była 2 razy z rzędu medalistą MŚ, Hiszpania wygrała 3 turnieje z rzędu, a Francja na 2 ostatnich imprezach grała w finale. Nawet wtedy gdy mieli tych Lampardów czy Terrych to gra wyglądała i tak poniżej oczekiwań- potrafili od wielkiej biedy przepychać jakiś Trynidad albo Ekwadorców.

Z tymi kontuzjami to faktycznie jest śmieszne, bo Bayern przecież nie tylko ma znaczną przewagę w tym okresie nad rywalami ale oprócz tego, w PN w porównaniu do CdR nie ma rewanżu oraz liga jest krótsza o 4 kolejki a to przecież miesiąc grania! Słabsza liga w kontekście wygrywania LM może być zarówno atutem jak i wadą- wystarczy wynaleźć odpowiednią formułę. Kiedyś w LM do samego końca bardzo często liczyły się zespoły Liverpoolu i Milanu, które w LM na wiosnę nierzadko wystawiały zupełnie inne 11-stki niż wcześniej w lidze. I wtedy tłumaczyło się, że zachodzą w LM daleko, bo właśnie oszczędzają siły w lidze minimalnym nakładem awansując do top4, podczas gdy Manchestery, Juventuse, Reale czy Barce tłukły równo na wszystkich frontach do końca. Wyobrażam sobie, że tak samo formułę na wygrywanie w LM mogliby wynaleźć w Bayernie czy PSG właśnie dzięki a nie pomimo słabszej i mało konkurencyjnej ligi. Tak szczerze to dla mnie najbardziej żałosne i śmieszne jest to, że przychodzi ten marzec/kwiecień/maj Bayern ma ogromną przewagę i zamiast szykować pomału galową jedenastkę do najważniejszych meczów to w te pędy gonią Lewego, Robberych, Comana, Kimmicha i spółkę po Augsburgach i Freiburgach, bo rekord, bo armata, bo tamto i sramto, a potem przychodzi mecz z Realem i są zajechani albo kontuzjowani jeszcze bardziej niż rywale. Jak ma się słabszą ligę to powinno się to wykorzystywać na swoją korzyść- przecież Bayern może sobie na oszczędzanie pozwolić. A sezon w sezon przychodzą półfinały i połowa składu jest kontuzjowana / świeżo po kontuzji / nie w pełni zdrowa i co roku z grubsza powtarza się to samo. Na tym polu jest ogromnie dużo do poprawy.

09.09.2018 23:49

Liga holenderska to niemiarodajny przykład przede wszystkim ze względu na pieniądze z praw TV, sponsorów itd. Bundesliga zarabia tu kwoty o jakiś rząd większe. Niemcy nie musiałyby się nikomu "sprzedawać" bo to najbogatszy europejski kraj o najlepszej gospodarce więc także i rodzimych bardzo zamożnych biznesmenów i firm nie brakuje. Wystarczyłoby jedynie pozwolić im na poważnie inwestować (czyli znieść 50+1).

17.08.2018 18:06

@seco
Nieprawda. W sezonie 16/17 Bl zdobyła minimalnie więcej punktów niż Francuzi a w ostatnim mimo szczytów żenady w wykonaniu większości klubów niemieckich L1 zgromadziła niecałe 2 pkt więcej i to jeszcze grając z handicapem- bo im zdobyte punkty dzielą się przez 6 a Niemcom przez 7.

16.08.2018 00:26

Francuska nie miała wcale dużo lepszych wyników ostatnio. Zeszły sezon bundesliga miała tragiczny ale mimo to Francuzi zdobyli zaledwie 2 pkt więcej.

15.08.2018 23:34

Oczywiście, że nie mają 130 euro na czysto od egzemplarza, nikt nie ma! Mają ledwie 8-10% od sprzedaży każdej koszulki a reszta idzie do kieszeni firmy. Weźmy pod uwagę że klub piłkarski nawet taki jak Juventus czy MU w porównaniu do Adidasa, Nike czy Pumy to mały biznesik którego roczny obrót nie stanowi nawet promila tego generowanego przez ww firmy. To firma odzieżowa ma rozbudowaną sieć dystrybucji, odbiorców no i wreszcie same fabryki- a także markę większą i bardziej rozpoznawalną niż jakikolwiek sportowy klub czy nawet największa gwiazda.

06.08.2018 17:59

Z tym że Anglicy nauczyli się grać na turniejach jeszcze bym nie przesądzał. Mają chyba najłatwiejszą drogę do finału od lat, 4 czy 8 lat temu z Niemcami, Hiszpanią czy Holandią nie mieliby zbyt wielkich szans z taką jakością gry. No ale mają historyczną szansę i ją na razie dobrze wykorzystują. Z Chorwacją są wg mnie faworytami- niby gwiazdy ma Chorwacja ale Anglia ma szerszy i lepiej przygotowany fizycznie skład. Chorwaci są też po 2 dogrywkach. Poza tym Anglia-Francja był by to jednak klasyk pewnego rodzaju, może nie tak prestiżowy jak Niemcy-Wlochy ale zawsze. A tak, jeśli Chorwaci wytrzymają fizycznie jeszcze ten mecz to mogą paść w finale i będzie po widowisku. Jak Włosi w 2012 po ciężkim boju z Anglikami pokonali Niemców po czym w finale sił starczyło im na 10 minut.

08.07.2018 11:57

@Arkady
Ja wiem z kim odpadli Niemcy, a z kim Brazylia i kiedy ale powtarzam- chodzi mi o to, że nie ma to najmniejszego znaczenia- z perspektywy takich historycznych potęg. Odpadnięcie poniżej- nie wiem- półfinału to jest taka sama porażka niezależnie od tego czy się odpada w 1/4, grupie czy się nie wchodzi w ogóle na turniej jak Włosi. To tak jakbyś miał 2 bitych faworytów do medalu w jakimś sporcie indywidualnym i jeden dajmy na to się wypieprzyl i zajął miejsce pod koniec stawki a drugi dojechał wprawdzie do końca ale zajął miejsce pod koniec dziesiątki. Nikt nie będzie roztrząsał kto bardziej wtopił, bo dla obu to podobnego kalibru zawód i rozczarowanie. Szczególnie jak słusznie zauważyłeś- gdy mierzyli się z Belgią zespołem z licznymi wadami w defensywie, dość poważnymi na tym poziomie i niejednokrotnie punktowanymi na poprzednich turniejach czy we wcześniejszych rundach obecnych MŚ przez ekipy dużo słabsze od Kanarków. Dlatego to nie tylko porażka ale i troche frajerstwo- zwłaszcza wobec kryzysu ekip Włochów, Niemców, Hiszpanów.

Wyobraźmy sobie że w kolejnym sezonie LM Real i Barca nie wyszłyby z grupy, Atletico, Juve i City i MU odpadają w 1/8 a wtem w ćwierćfinale Bayern przegrywa dwumecz z dajmy na to Napoli albo Valencią. Szczycilbys się przed kibicami innych potęg że hehehehe a Bayern to przynajmniej zaszedł dalej ;)? Wątpię.

06.07.2018 23:23

Dalej nie dalej jak zauważyli poprzednicy jest to dla takich potęg żadna różnica- wymiary klęski to didaskalia. Myślę że dzis Brazylijczycy zdecydowanie wybraliby z ostatnich 2 mundiali zestaw niemiecki czyli tytuł plus kompromitacja w grupie zamiast swojego półfinału i ćwierćfinału :)). Teraz notują niechlubną serię mianowicie po zdobyciu majstra w 2002 odpadają z kolejnych turniejów z pierwszym poważnym europejskim zespołem:

2006- 1/4 z Francją
2010- 1/4 z Holandią
2014- 1/2 z Niemcami- w sumie największy sukces od 2002 jakby nie patrzeć xDD
2018- 1/4 z Belgią

06.07.2018 22:21

Ciekawe czy dalej śmieją się z Niemców xDD

06.07.2018 21:59

W sumie cieszy mnie ten wynik bo z Japonią Brazylia wygrałaby na spokojnie podobnie jak z Meksykiem. A tutaj będzie ciekawie.

02.07.2018 21:56

2 może tak ale pierwsza to wręcz kryminalny babol Kawashimy

02.07.2018 21:47

Tak to jest jak się bramkarza bierze za zasługi

02.07.2018 21:34

Bundesliga górą w starciu z Premier League xD

02.07.2018 21:25

Belgia miała wyjaśniać Brazylię a na razie sama jest wyjaśniona xD

02.07.2018 21:15

City Guardioli trzeba szanować bo totalnie zdominowali Premier League.

02.07.2018 20:32

Co do Brazylii wstrzymał bym się z nadmierną podnietą. Wydaje mi się, że jak trafią na zespół dobrze poukładany taktycznie jak Francja, Chorwacja albo Urugwaj, a przy tym również mocny piłkarsko to mogą puścić farbę jak ze Szwajcarią. Dziś mieli ogromną przewagę fizyczną nas rywalami co wykorzystali dodatkowo Meksyk zagrał jak na swoje warunki słaby mecz. Mieli Meksykanie okazji do kontr niemal równie dużo co z Niemcami a nie wiedzieć czemu mając piłkę w okolicach pola karnego rywali nagle glupieli zaczęli wdawać się w niepotrzebne dryblingi, 10x poprawiać piłkę zamiast stosować najprostsze rozwiązania które przecież dawały w grupie tak dobre rezultaty... Awans Brazylii oczywiście zasłużony, Francja czy Urugwaj i nie są to tak dobre ekipy jak Niemcy sprzed 4 lat, mają też swoje wady ale myślę że to będzie dopiero realny test dla Kanarków. U siebie w końcu też przeszli Chile, Kolumbię, w grupie przekonująco ograli Chorwatów i w meczu z Niemcami nikt nie spodziewał się katastrofy ;)...

02.07.2018 18:13

Nic na to nie wskazuje. Ja liczę że Francja wygra mundial. Ogólnie dobrze prezentuje się atak PSG: Neymar-Cavani-Mbappe.

02.07.2018 17:25

Niemcy wrócą mocniejsze ale nie wiem czy z Loewem. Na tą kadrę nie było pomysłu. W piłce reprezentacyjnej tak czasem bywa. Co do naszych też nie ma co drzeć szat obecni młodzi są na lepszym etapie karier niż Błaszczykowski, Piszczek czy Lewy w tym wieku. Nie jest powiedziane że na EM 2020 co najmniej nie powtórzymy wyniku z 2016.

27.06.2018 20:55

Lolololo xdddddd

27.06.2018 17:56

No zobaczymy. Argentyna ma dramatyczne problemy w środku pola i obronie- dziś drewniana Nigeria nie umiała tego wykorzystać ale Francuzi będą mieć ku temu pewnie niejedną okazję. No ale zobaczymy jak Deshamps będzie grał zbyt kunktatorsko to może się to na nim zemścić i przerżnie jak z Portugalią na Euro, Argentynę znów uratuje jeden błysk któregoś z zawodników.

Edytowano : 2018-06-26 22:16:50

Generalnie ten mecz w wykonaniu Argentyny nie był jakoś dużo lepszy od poprzedniego- tylko rywal był słabszy i nie był w stanie wykorzystać błędów i problemów Argentyny jak Chorwacja.

26.06.2018 22:13

Niestety na zwykłych polsatsportach pewnie będzie tylko siatkówka i spółka, za te dodatkowe kanały oraz Eleven będzie trzeba pewnie zabulic koło stówy albo i więcej.

26.06.2018 18:24

To prawda, nie zachwycili ale cel na ten mecz osiągnęli :).

26.06.2018 18:11

Francja nie jest cieniutka- po prostu grają kunktatorsko jak to za Deshampsa. Ekonomicznie i bez wysiłku mają 7 pkt i 1 miejsce po fazie grupowej, unikają Chorwacji- czego chcieć więcej na tym etapie?

26.06.2018 17:58

Leo pociągnie? Może, ale będzie 10x trudniej niż w eliminacjach. Zresztą nie wiadomo czy nawet to wystarczy bo Chorwacja może przegrać z Islandią i wtedy i tak dupa zbita :)). Nie zapominajmy że wtedy Ekwadorce właściwie nie grały już o nic, a Nigeria ma o co grać jest niezle poukładana i startuje z korzystnym dla siebie wynikiem. Dodatkowo te doniesienia z obozu Messiego i spółki jako żywo przypominają cyrki w kadrze Francji ad 2010- bójka na treningu, kwestionowanie trenera, dezintegracja zespołu i czuję że podobnie się skończy tzn samolotem do Buenos dziś wieczorem :D.

Edytowano : 2018-06-26 17:11:29

Eurosport nie zrezygnował z Bundesligi a po prostu nie było ich stać na pełną licencję- dlatego przegrali z Eleven, potem c+ przebił ich ofertę za sublicencje od 11-stki. Jeśli to prawda że chca pokazywać la liga to fanom hiszpańskiej piłki w Polsce współczuję bo już na 2 różnych platformach jest średnio a co dopiero na 3ch.

26.06.2018 17:02

@superbayern
Cyrk na całego. Mają wielkie umiejętności ale samograj daleko nie zajedzie. Myślę że poukładana Nigeria wywalczy remis.

25.06.2018 01:24

@GraueEminenz
Oczywiście, że faworytem będzie Kolumbia ale Senegal to trochę taki zespół który ma sporo farta na tym turnieju i kto wie czy im znowu nie dopisze? Dodatkowo jeszcze umieją temu szczęściu dopomóc. Ciekawi mnie co Brazylia pokaże.

25.06.2018 01:14

@arkady
Nikt nie mówił że to ogòry ale pierwszy celny strzał w 50-tych minutach DRUGIEGO meczu to więcej niż kompromitacja.

25.06.2018 00:06

@eminencja
Oczywiście różnica klas między Polakami a Kolumbią była aż nadto widoczna ale moim zdaniem dlatego, że to nasi są tak słabi a nie Cafeteros tacy wspaniali. Jestem przekonany że Senegal postawi im znacznie cięższe warunki i być może remisem odeśle do domów. My jesteśmy zespołem na poziomie Panamy czy Arabii przynajmniej na tych mistrzostwach.... Mecz z nami niczego i nikogo nie weryfikuje.

24.06.2018 23:44

Nie mieliśmy żadnego stylu, fizycznie wyglądaliśmy katastrofalnie. W czwartek Japonia dorzuci w meczu o tzw honor kolejny worek goli bo jest to drużyna grająca świetny techniczny futbol do tego biegają cały mecz i potrafili dziś niwelować przewagi gigantów z Senegalu i nie bali się walki z nimi. Nie wiem kto za to odpowiada może Nawałka nie jest wcale tak do końca winien? Jedno jest pewne, zacznie się kolaps całej tej fajnej atmosfery, ŁNP, frekewncji na repre, My inaczej nie umiemy- ze skrajności w skrajność- nie umiemy na to spojrzeć normalnie... Zacznie się gadanie, że grają w reklamach zamiast trenować, ze były wakacje zamiast treningu. Zacznie się robić gęsto wokół AN który być może odejdzie- i wtedy będzie giełda nazwisk gdzie różne Stanowskie, Kołtonie i inni będą propsować swoje wynalazki, które akurat wygrały parę meczów z rzędu w eklapie...

24.06.2018 22:57

Ja jestem załamany tym co pokazaliśmy. Obok Panamy, Arabii i Korei jesteśmy najgorszą ekipą mundialu. Dramat.

24.06.2018 22:11

Heh. Czyli zostało kibicowanie przeciwko Niemcom? Jak Szkocja, Irlandia i inne popierdułki zawsze przeciw Angolom? Smutne.

24.06.2018 22:05

Patrzę na Japonię i w sumie toich słabości są oczywiste- wzrost i siła ale technikę użytkową mają na świetnym poziomie i nasi poza Lewym i może Zielem mogą im pod tym względem buty czyścić.

24.06.2018 17:18

@JazGod

Ale dlaczego przecież nadal będą mogli grać w grupie np Arabia z kimś jeszcze słabszym- bo przecież wtedy takie Arabie i Panamy to będą praktycznie średniaki a na mundial pojadą jeszcze słabsze zespoły :).

24.06.2018 15:55

No 48 zespołów to będzie dopiero super. Już teraz 2 kraje z top 3 CONCACAF mają po 2 meczach, 0 pkt, 0 goli i 12 straconych to strach się bać jak FIFA otworzy podwoje dla kolejnych "potęg" :D.

24.06.2018 15:28

Anglikom brakuje już tylko gola do wyprzedzenia Belgów.

Edytowano : 2018-06-24 15:17:56

To prawda. Werner= 80 mln minimum, nie oszukujmy się. Ceny bardzo wzrosły ostatnio.

24.06.2018 15:09

Spokojnie z tą Brazylią- mają jeszcze mecz z Serbią która gra o wszystko a wiemy że ekipy z Bałkanów potrafią walczyć w takich momentach ;).

24.06.2018 09:16

Tak masz rację właśnie sprawdziłem na wikipedii. Zwracam honor. Pamiętam jak niedawno w LM Arsenal Napili i BVB miały po 12 pkt w grupie i decydowała mała tabela właśnie. Może FIFA i UEFA mają inne zasady.

23.06.2018 22:59