DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: Marienplatz Strona 1

2

Tak oczywiście można zwalać na:
1) Tuchela - nonsens, bo to jego taktyka dała nam emocje do końca
2) Marciniaka - to już czepianie się, sytuacja stykowa, Bayern strzelił gola do pustej, jak cały Real nie grał po gwizdku
3) mityczny niefart.

Prawda jednak jest taka, że od paru lat Bayern nie JEST JUŻ BUDOWANY jak zespół, który powinien mieć zasłużone aspiracje dotarcia do finału LM. O tym można długo, dlaczego Real ma zdecydowanie lepszy skład i ławkę. Pieniądze nie są wszystkim, naprawdę.

Ale nie jest żadnym przypadkiem, że oni w ciagu 10 lat wygrali LM z 5 razy. Tak jak czwarte z rżędu zwycięsto w dwumeczu z nami. Niech zarząd uderzy się w piersi, to nie będzie potrzeby tworzenia spiskowych teorii dziejów po takich meczach...

09.05.2024 00:29

2

Jak umiesz się bronić, to ok
Możesz wtedy ustawić autobus, no ale musisz mieć to przećwiczone.
A jak se nagle postanowisz: dziś panowie bronimy Częstochowy i może jakaś kontra.
No to był i tak mega fart, że prowadziliśmy, bo oni mieli lepsze okazje.
Wszystko się fartownie ułożyło.
No kurde, więcej od szczęscia nie można oczekiwać. Jak czegoś takiego nie jesteś w stanie dowieźć, mimo że fart ci sprzyja, to na co w ogóle liczysz.
Wepchneli nas do bramki, było 1:1 i pozamiatane.
Jak oni przegrywali to ruszyli wściekle do przodu, bo są lepsi.
Jak my przegrywaliśmy, to był koniec fartownie prowadzącej drużyny.
To nas różni od Realu, Zrozumcie to.

08.05.2024 23:20

2

Taka reakcja była do przewidzenia. Ale agent agentem a zachowanie Phonziego jest słabe.

Nawet nie o to chodzi, że chce odejść. Ale to takie jakieś wyrachowane chowanie głowy w piasek, gdzie łatwo przewidzieć, jak to się skończy.

Jako żywo przypomina sytuację Alaby. Nawet pozycja się zgadza, choć on już pod koniec grał raczej na środku obrony.

28.03.2024 18:19

2

Dobry wybór, szkoda tylko że w ten sposób zniszczymy Leverkusen. Silny Bayer pomógłby tej lidze. Bo jeśli jest zespół, który wygrywa w niej 11 razy z rzędu, musi to wpływać na konkurencyjność...

26.02.2024 19:49

2

Tuchel nie dorasta do pięt Flickowi ani nawet Nagelsmannowi pod względem tego, co zrobił dla Bayernu. Z czego do cholery wynika ta pobłażliwość zarządu gdy każdy widzi jak źle jest i że będzie to najgorszy sezon od nastu lat?

W 2012 nie było tytułu ale byla wygrana z Realem w półfinale LM po wspaniałym dwumeczu. A teraz leją nas Lazie i Bochumy a zarząd mówi, że posada jest bezpieczna.

Przecież gołym okiem widać, że piłkarze tym rzygają, jak można tak zniszczyć de Ligta.

20.02.2024 20:48

1

Idż już gościu na emeryturę. Nigdy nie byleś wybitny, ale jeszcze w 2020 to miałeś przynajmniej szybkość i kondycję. Teraz już nic nie zostało. Zostało Paris Fashion Week i duża kasa z kontraktu.

i to widać. Naciąganie mięśni w 20. minucie to nie jest tylko przypadkowa kontuzja. Tylko jest to odbicie całościowego podejścia do wykonywania zawodu piłkarza, odżywiania się, zdrowego stylu życia, itd.

10.05.2024 11:59

1

On akurat zagrał dobrze. No ale Bayern z taką kadrą, rezerwowymi, z takim przygotowaniem fizycznym - Kimmich, Gnabry po prostu nie dorósł do gry na takim poziomie.

Zwróćcie uwagę, ze Bayern grał sparingi od paru tygodni. Mógł wszystko: zrobić kondycję, przećwiczyć taktykę, warianty.

Dlaczego do k.. nędzy Real zajechał nas kondycyjnie??? No dlaczego? Czy to też wina spisku Realu Marciniaka i nie wiem kogo .... i cyklistów XDDDDDD

10.05.2024 11:57

1

Ani razu nie byl słabszy... Może w sezonie Juppa jak wrócił, był wyrównany dwumecz z naszym 2:2 tam i atakami do końca, ale to wszystko.

2014 - 0"4
była też dogrywka, w której trzy nam wsadzili, wtedy już nie istnieliśmy.

09.05.2024 00:25

1

Co do mitycznego spalonego z "2:2", który teraz urośnie do rangi legendy, jak to sklep wjechał na farcie do finału bo Marciniak wydrukował xd
Weźcie pod uwagę to, że Real po gwizdnięciu już nie grał, bramkarz nie bronił, no ludzie, litości, sytuacja była stykowa, niektórzy mówią, żę prawidłowa ale nawet jak nie, jakby puścił to co to zmienia. Real by grał a Bayern na 80 proc. nie strzelił bo to jakas przebitka z d... była a nie składna akcja. Składne akcje to miał Real dziś, taka prawda

09.05.2024 00:15

1

Haha tak bramka na 2:2, twórzmy teraz legendy.
Przecież w dogrywce byłaby miazga, bo my od 1:1 już nie istnieliśmy, jak każda drużyna, która rozpaczliwie się broni i rywal w końcu jej wciska.

08.05.2024 23:41

1

Oddaje, bo jest słabszą drużyną. Ktoś, kto pisze o jakimś farcie, chyba nie oglądał meczu.
Nawet mimo to, że fartownie prowdziliśmy, nie potrafiliśmy utrzymać, a jak już wyrównali, stało się jasne, że to koniec.
Czego jeszcze Wam trzeba, żeby potwierdzić, że po prostu jesteśmy słabsi od Realu?

08.05.2024 23:15

1

@Patryk233 no przecież byliśmy wyraźnie słabsi, w co tu nie wierzyć. Strzeliliśmy fartem i broniliśmy Czestochowy, jak już nas wepchnęli do naszej bramki, to koniec ołjejejejje konieeeec. Kogoś to dziwi? Przecież jesteśmy słabsi kadrowo o dość wiele. Nie można grać Czupongiem itd, bo wtedy nawet jakieś Joselu staje się magiczne.

08.05.2024 23:04

1

jak Real przegrywał, to tak nacisnął, że prawie wepchnąl nas do bramki.
Jak my przegrywamy, nie jesteśmy w stanie dojść do piłki.
To różni nas z Realem. Mówiłem o tym przed meczem. Nie zasługiwaliśmy na awans.

08.05.2024 22:53

1

Nawet jeśli cudem awansujemy, czy taka rozpaczliwa obrona to jest piłka, którą powinien grać Bayern?
Podoba Wam się to?
Choć mało wskazuje, że awansujemy.

08.05.2024 22:22

1

Misiek już kontuzja?? no to są właśnie te szczegóły. Może i Real i Bayern to z grubsza dwie porównywalne drużyny, ale zadecydują szczegóły. Sane słyszę gra z blokadą. No tylko patrzeć jak świetnie Davies zagra...

08.05.2024 21:28

1

@tapczan Lepsi lepsi lepsi jak wszyscy w meczach z Realem, którzy w 90 proc. odpadają. To wbrew logice i prawom statystyki bo farta można mieć raz, ale nie cały czas, jak się wchodzi co najmniej 5 czy 6 razy do finału w ciągu dekady i większość tych meczów jak nie wszystkie wygrywa.

"Jesteśmy bardzo pewni siebie" - rzekł był narciarz, który przez swój urlop załatwił drużynę na rok.

Tak pewni siebie że zaliczyliscie wtopy z jakimiś Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu. Moim zdaniem niestety gdzieś to morale po tylu przegranych meczach może dziś wyjść w decydującym momencie nawet po świetnie zagranym meczu i oczywiście nie będzie to żaden fart Realu, jak tu większość mędrców napisze xdd

Naprawdę bardzo chciałbym się mylić i żebyśmy znaleźli się w finale Champions League, w co mimo wszystko wierzę. Ale lata patrzenia na piłkę nauczyło mnie, że choć to piękny, nieprzewidywalny sport, to jednak brutalna statystyka też może mieć znaczenie.

Zwróćcie uwagę że jak już Real atakował w Monachium, to był zwykle bardzo groźny i można się było bać. Natomiast jak my atakowaliśmy, to często było to przewidywalne bicie głową w mur, bo jednak brakowało jakości, pomysłu, elementu zaskoczenia.

Ale ... Mia San Mia!!! Jedźmy z nimi!

08.05.2024 18:13

1

Kurs na Real: 1.90 – Superbet,
Kurs na remis: 4.00 – TOTALbet,
Kurs na Bayern: 3.95 – LVBET.

Tyle w temacie ;) Takie mamy szanse, patrząc z boku.

05.05.2024 11:54

1

Już to widze, jak pojedziemy, będziemy walczyć ah ah ah, może nawet na napiętej żyłce do dogrywki dojedziemy, a potem... hmmm... no spuchniemy. Albo w karnych prze...my I znowu będzie ah jak sędzia wydupczył Bayern, ahh jaki sklep ma fart, ah jak sklep nic nie grał, jak zawsze na farcie do finału LM wjechał.. A to będzie tylko gunwiany mental jaki mamy. I zero profesjonalizmu. Bo ile śmieciowych meczów można zagrać w jednym sezonie z jakims Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu? I taki Sanek se łazi z głową w chmurach, bo ma wywalone.

05.05.2024 11:36

1

Znakomity występ, kolejny z zespołem który ma - nie wiem - 5 czy 10 razy mniej kasy xdd
Ile w jednym tylko sezonie można zagrać takich śmieciowych meczów? Jest w ogóle jakaś granica? Ile kompromitacji zaliczyć z jakimiś Heidenheim czy 3. ligą w Pokalu? . Panienki wyskakiwać z całorocznych kontraktów ;) Macie coś w spodniach - oddawajcie kasę, będzie na dobry transfer. A jak nie macie, to jedźcie na Paris Fashion Week, jak Serginia Gnabrowska

05.05.2024 11:28

1

nie no tapczan... ile my razy walczyliśmy z Realem od 2012 i ile razy przeszliśmy... ile z nimi pojedynczych meczów wygraliśmy? Potrafisz policzyć? Ja tak. Trochę smutna statystyka.

Generalnie można mieć pecha, jasne ale jak masz jednak dużo mniej kasy, to to gdzies wychodzi. To tak jakby powiedzieć, taak. BVB potrafi grac z Bayernem. no ale ile razy odebrała mu tytuł przez ostatnie 10 lat, no ile?

01.05.2024 00:27

1

Po pierwsze tyle wyda jeśli sprzeda Alfonsa. A Real na pewno nie będzie przepłacał, wiedząc że Alfons ma już dosyć Monachium. I robi wszystko by pokazać, jak bardzo nie chce tu grać.

Po drugie może odejść Kimmich i jeszcze Gnabry pewnie. Pytanie otwarte jest takie czy Musiał też nie że chce zrobić Hala Madryt.

Ale realnie 200 Bayern wyda jeśli sprzeda Alfonsa i co najmniej Gnabry'ego pewnie. Skoro do tej pory nie przedłużyli Kimmich i Musiala to też jest pytanie o ich przyszłość tutaj. Na lojalność Sane też bym nie liczył. Dodajmy Goretzkę o którego sprzedaży mówi się coraz częściej. Generalnie jest problem przeplaconych kontraktów i braku ambicji widoczny gołym okiem. Wiadomo oczywiście, że wszyscy razem nie odejdą. Ale taka kwota to tylko przy sprzedażach.

Tu nie wystarczy zwolnić trenera, tu trzeba posprzątać stajnię Augiasza. To jest zupełnie inna kwestia.

20.04.2024 10:46

1

Ja pierd.lę tuchel czy ty możesz własnej matce w oczy spojrzeć

Przecież to jakies Heiden coś tam to jest miasto mniejsze od Suwałk chyba . Gościu weź skończ to bo wstyd i tyle.

06.04.2024 17:32

1

Tuchel ma negatywną mowę ciała, to widać, słychać i czuć. Dawno nie powinno go tu być, bo nie ma żadnego sensu trzymanie w klubie zgniłego jaja, które - gołym okiem widać - ma pretensje o coś do całego świata, jak taki geniusz jedynak, rozkapryszony.

03.03.2024 11:53

1

Niech gra, ale niewiele to da, dopóki w klubie będzie zgniłe jajo w postaci Tuchela, a zarząd będzie udawał, że tak jest optymalnie.

02.03.2024 18:31

1

Bayern to nie klub, gdzie stawia się na młodych albo inaczej. Po pierwsze wyniki, a potem można stawiać na młodych.

Także pewnie wynalazkom mówmy: nie, dziękuję. Niech idzie do BVB, tam będzie pasował. A jak się sprawdzi, można pomyśleć.

27.02.2024 19:57

1

Jak chce to niech zostanie. Ale czy jest sens windować pensję kogoś takiego kto gdzieś od trzech lat nie zrobił żadnych postępów, jeśli przewróciło mu się w głowie i uparł się na Real? Żeby został tu tylko dlatego, że sztucznie wywindujemy mu pensję?

Czy lepiej wytargować za niego ile się da i ściągnąć powiedzmy tego Theo, który na lewej obronie będzie lepszy. Odpowiedź nasuwa się sama, jeśli Davies jest tylko najemnikiem.

27.02.2024 19:51

1

Tylko mu złotego łańcucha brakuje na szyi. On już zdecydował, jak Alaba.

Szkoda po tym wszystkim, co Bayern dla niego zrobił. Przekreśla w ten sposób szansę na zostanie legendą klubu.

26.02.2024 19:51

Uważam, że powinien wrócić i nas zbawić. Malik Zbawiciel.

11.05.2024 09:42

Innej możliwości chyba nie ma bo nikt nie chce trenować Bayernu xdd
I ja się nie dziwię.
Pytanie czy Flick chce.
Jestem za :)

11.05.2024 09:17

Będzie się działo! Co za meczycho! Wszystko przez Marciniaka

11.05.2024 09:16

@BavarianDude Dude xddd

10.05.2024 13:00

@tapczan tapczan "nie zesraj się" obsrał zbroję xdd

10.05.2024 12:52

Bardzo istotny w kwestii całego sezonu złoty cielec dla "KANA" xd

10.05.2024 12:47

@tapczan plucie to mocne słowo jak na tapczana "nie zesraj się" die roten fana.
Proszę więc o 5-10 przykładów PLUCIA.
Czyli nie uzasadnionej krytyki, ale właśnie plucia.

10.05.2024 12:41

Tomuś spokojnie, nie ma co się denerwować. Po prostu byliście słabsi. Tylko tyle i aż tyle. Porażkę należy przyjąć z godnością.

Śmieszne jest przewalenie tytułu o 16 punktów czy Pokalu z 3. ligą i potem rozdzieranie szat, że RAZ JEDEN RAZ zmobilizowaliście się przecież na Real, no ale.... o jaka zdziwka, coś nie pykło, że kondycyjnie już Was nie było, choć to Real gra co trzy dni, a wy gracie sparingi, które wszystkie poważniejsze przegrywacie... No co za szok po prostu, że nie było kondycji i mentalności zwycięzców. Co za szok. Trzeba wyzłośliwić się na Realu, który znów - i tu zero zdziwienia - okazał się jednak - w szczegółach ale jednak lepszy.

10.05.2024 12:25

@tapczan gdzie pluję na Bayern? Bo smialem napisać, zgodnie z prawdą, że odpadliśmy zasłużenie, a ewentualny błąd Marciniaka, choć dla mnie to szukanie dziury w całym i bicie piany, nie miał ŻADNEGO ZNACZENIA w kwestii wyniku tego dwumeczu?

10.05.2024 12:17

Bląd bramkarza w takim momencie, objeżdżanie Kimmicha na skrzydle, te skurcze że leżeli jak reprezentacja Polski.... gorsza piłkarska kultura gry, to wszystko była narastająca presja Realu, który po prostu w końcu wepchnął naszą drużynę do bramki. A jak już wepchnął no to co mogło być???

Mogło być tylko tak, jak dzieje się z rozpaczliwie broniącą się drużyną, która w końcu traci bramkę i Częstochowa wtedy pada.

10.05.2024 12:03

Tak, oczywiście, Bayern zasłużył na awans, bo zostawiliście "pot i serce" xdddddd

10.05.2024 11:55

@Sopariev a kto powiedział, że jestem kibicem Realu? Po prostu warto czasem dostrzec istotę rzeczy. Kibicowanie jest piękną rzeczą, no ale nie dajmy się zwariować.

10.05.2024 11:48

Ciekawi mnie tylko, czy mityczne "2:2", gdy Real już stanął łącznie z bramkarzem :)) wejdzie na stałe do martyrologii Bayernu wraz z nazwiskiem tego be be be Marciniaka. Jak myślicie? Czy w niepamięć pójdzie to, że sportowo to byliśmy zdezelowanym samochodem w tym meczu? Że nie dojechaliśmy do finału po prostu? Czy to przejdzie do 10 mitycznych przekrętów, jakie wprowadziły Real do finału LM dzięki sędziom xddd?

10.05.2024 10:23

Tak, ale pycha to złe słowo. Pewność siebie - ok. Bo tam jest pozytywny mental, jak w Borussii Kloppa.

10.05.2024 08:39

Pewnie czas Kimmicha dobiega końca powoli. Przypuszczam, że też chciałby nowego wyzwania. Ale wcale nie jestem pewien czy City lub Real chciałyby takiego grajka koło 30-tki nawet za darmo.

Jednak po tym co pokazał, co pokazuje w ostatnich sezonach, a to jest już ostry zjazd, można przypuszczać, że Bayern też nie będzie skory do płacenia po raz kolejny wysokiego kontraktu.

Tylko że Kimmich może też polecieć zwyczajnie z racji na koszty. W myśl zasady przewietrzenia szatni i dania szansy młodym ambitnym. Kogoś jednak kupić trzeba

A Stanik ma wracać i weźmy go razem z Frimpongiem. Choć tu wcale nie jestem pewien czy on wybierze Bayern hahaha nawet kosztem Leverkusen

10.05.2024 07:29

Czekamy.

10.05.2024 07:23

VAR Real? Bądźmy poważni. Bayern odpadł, bo był słabszy. Niech klub coś z tym zrobi, a kibice nie będą musieli szukać szalonych teorii spiskowych

10.05.2024 00:17

Oby. Wierzę w chemię Flick Bayern.
I za bardzo nie ma innego wyboru.

09.05.2024 18:35

Tu akurat się nie zgadzam. Tak, Kimmich przydał dramatyzmu do upadku, to na pewno. Natomiast był chamsko popchnięty. To była frustracja Realu w tamtym momencie.

09.05.2024 09:38

@misza wyobraź sobie, że mnóstwo takich widziałem, by przywołać tylko Chelsea w finale da hoam u nas. No ale jak masz farta, to musisz umieć mu pomóc. REAL BY UMIAŁ, TEGO JESTEM PEWIEN. Musisz mieć mental. A nie być rozwalonym jak stara kanapa po takim sezonie, dojechać do końca meczu na ostatnich nogach, te wszystkie skurcze, ta "kondycja" Kimmicha na koniec, przecież chyba zdajesz sobie sprawę jak by wyglądała ewentualna dogrywka. Z jokerami typu Tomek. Czupo i Kim...

Co ja mowię w ogóle? Jaka dogrywka? Przecież gola na 2:2 by nie było, gdyby Marciniak to puścił, bo w momencie jego gwizdka obrońcy i bramkarz Realu przestał grać!!! I to jest naprawdę bekowe z waszej strony.

Przecież to Bayern MÓGŁ I NASTAWIŁ SIĘ TYLKO NA DWUMECZ Z REALEM, bo koncertowo olał własną ligę i od paru tygodni gra sparingi, w pokalu już nie musi, mógł przećwiczyć wszystko, mógł zrobić kondycję, przećwiczyć warianty taktyczne tylko na dwumecz, a to Real zniszczył nas na koniec kondycyjnie, po prostu wepchnął nas do bramki dwukrotnie. Żaden błąd Neuera, presja i wykończenie kondycyjne naszych jak Kimmicha ale nie tylko. To była właśnie ta różnica, żaden tam Marciniak czy błędy Tuchela.

No nie widzieć tego to trzeba być ślepym.

09.05.2024 08:21

@karolina96 Pewnie, że tak. Byłoby super. No ale jak masz takiego farta, trzeba umieć mu pomóc. Real by umiał w podobnej sytuacji. Dlaczego? Bo jest lepszą drużyną. Po prostu.

Nasz mental był jaki był po takim przegraniu ligi, bo odpadnięciu z Pokalu z 3. ligą i to właśnie w takich szczegółach musiało wyjść. Tyle. Pisałem o tym wiele razy po pierwszym meczu.

09.05.2024 08:13

@karolina96 to że ktoś miał o wiele więcej sytuacji strzeleckich np, że prowadził grę, że wepchnął nas do bramki na sam koniec, a my już nie mieliśmy siły na koniec właśnie. Nie, to nie głupi błąd Neuera tylko. To presja coraz większa, to ogrywanie Kimmicha (jak chcieli, lidera!) na boku jak dzieciaka, itd.

09.05.2024 08:06

To było przeciez do przewidzenia, że przegramy o włos. Że sędzia, że Tuchel, że niefart, olaboga jak nas pokrzywdzono, bo mecz w Monachium był na styku, no ale oni są lepsi i tyle. W końcówce nas już rozjechali a Kimmich nie istniał kondycyjnie. A to jest lider.

09.05.2024 08:03

Kurde bele Mula podniecił się, że Marciniak czegoś tam nie widział i że już musiał doświadczyć dwóch goli Ronaldo wcześniej, no ale wtedy VAR-u nie było. A ja zapytam Tomka, jak wczoraj zagraliście i kto był lepszy?

09.05.2024 08:01

@misza nie denerwuj się tak. Wiem, co piszę. Napisałem prawdę. Od początku wiedziałem, jak to się skończy. Cały czas o tym pisałem od pierwszego meczu.

09.05.2024 07:35

@BavarianDude no bardzo miło że merytorycznie odpowiedziałeś xdd

Ale w sumie niczego innego się nie e spodziewałem

09.05.2024 01:28

Całe szczęście, że nie podjarałem się przy 1:0 dla nas na megafarcie jak wy :))) Cały czas widziałem jak to wygląda. tak wierzyłem w awans, jak zostało już z 4 minuty, to nawet myślałem, a może jednak. No ale przecież Vini strzelił z daleka, dość przewidywalnie, jadąc do środka.

Wiadomo, że Neuer wyjął parę rzeczy wcześniej, ale czy był bohaterem? nie, tego nie mogę powiedzieć. Mega trudnych piłek nie wyjął. Natomiast wypuszczenie przed siebie tego stosunkowo wcale nie tak mocnego strzału było po prostu klopsem

Tak jest, gdy on nie ma żadnej konkurencji, nigdy jej nie miał. Ma za sobą ciężką, głupią kontuzję, a zarząd nic nie zrobił by dać mu konkurencję. No tak samo liczenie na jednego Kane'a i co Czupo Czupo wchodzi zbawca potem? No litości? jak my mamy z nimi rywalizować.

Dlatego cały czas byłem twardo na ziemi, mimo prowadzenia, a rezultat taki właśnie, niby o włos, niby sędzia olaboga jaki skandal jaki skandal, jaki fart sklepu, a tak naprawdę zabrakło nam jakości, co można było przewidzieć. Bo jak nie dowozimy jak zostało tak niewiele, jak zaraz tracimy na 2:1 i jest pozamiatane, bo nie istniejemy, to o czym tu do k nędzy w ogóle mówić?

09.05.2024 01:11

A tak streszczając. Bo nawet grając ch... jak piszesz potrafią wygrać mecz. Po tym poznaje się wielkie drużyny. Kiedyś tak mówiło się o Niemcach. Dziś nic już z tego nie zostało.
Inna sprawa, ze my i tak mieliśmy w ch... farta że prowadziliśmy. Ale nawet mimo to, nawet mimo to że już dawno w lidze odpuszczamy, że nie mamy pokalu na karku bo odpadliśmy z 3. ligą, nawet mimo to nie byliśmy się w stanie zmobilizować na ten jeden dwumecz na tyle by go wygrać.

I po prostu dlatego Real jest lepszy. Warto to dostrzec.

09.05.2024 01:04

@Barthyren wtedy był słabszy, ale i tak wygrał, po tym poznaje się drużyny w pełnym tego słowa znaczeniu. Cierpiał ale i tak dowiózł i wygrał. Jak Bayern cierpi, to jest jak dziś. Że jak traci gola, to już nie będzie niczego. Tego możesz być pewien.

09.05.2024 01:00

Pamiętaj, że to dalej Bayern ma dużo więcej kasy i teoretycznie mocniejszy skład. Wszystko w rękach Bayernu, jego zarządu. Wraca Stanik, można wykupić Frimponga. To mało?

09.05.2024 00:46

@Alistair tak, strzelić, jak nikt juz w Realu nie grał, ani nie bronił. Bo stanęli po gwizdku po prostu... Daj spokój. To żadna akcja była tylko jakaś przypadkowa przebitka i jakby Real bronił na 95 proc. nic by z tej akcji nie było.

09.05.2024 00:34

no i ma rację

09.05.2024 00:15

No i co z tego? Wygrali z nami czwarty raz z rzędu. W ciągu dekady chyba wygrali ligę mistrzów 5 razy, są w stanie znaleźć się w finale nawet ze słabszym składem, nawet grając słabsze mecze.
A Bayern?? nawet jak odpuści sobie swoją ligę, przegrywając tytuł o 16 punktów (!), jak nie ma meczów w tygodniu w Pokalu, bo raczył odpaść z 3. ligą,, jak wszystko zupełnie oleje, i zmobilizuje się na ten jeden mecz, nawet jak ma w ch... farta jak dziś, to i tak jest wyjaśniony, jak każda drużyna, która nie jest w stanie zrobić nic innego, jak bronić Częstochowy.

09.05.2024 00:06

Sluchajcie, jeszcze jedno... J... Tuchela jest po prostu śmieszne. Że gdyby zdjął Pavlo olaboga co to by nie było jak by wszedł w nieziemskiej formie Goretzka. Pewnie strzeliłby gola i miał asystę.

A tak na serio. Ja go nie trawię. Za mental, który sprawił, że w momencie zdobycia tytułu przez Bayer bylismy o 16 pkt za nimi. Tak, to jest skandal. Tak jak skandalem jest odpadnięcie z 3. ligą z Pokalu.

Ale co do dziś, to jest duża różnica. Bo ja uważam, że gdyby nie Tuchel, który przecież w Chelsea czy PSG pokazał, jak dochodzić do finału, czy nawet go wygrywać, będąc słabszym, gdyby nie Tuchel Panowie, to nawet nie byłoby emocji w tym dwumeczu, by dziś byśmy z trójkę przyjeli spokojnie, gdybyśmy się otworzyli.

08.05.2024 23:50

@admin poważnie. CZekam na ostrzeżenie za nieprawomyślne poglądy i bana i zostanie wyklętym.

08.05.2024 23:43

@AdiFantasti Można sobie gdybać, a gdyby nie Tuchel, a gdyby nie Marciniak.
Ja ci coś szczerze powiem. Może to taktyka Tuchela, który może i jest słabym trenerem, ale umie grać w Lm, co już wiele razy potwierdził, doprowadziła do tego, że mimo bycia słabszym walczyliśmy do ostatniej minuty. Spójrz na to w ten sposób.

08.05.2024 23:38

Nie wiem, w co @AdiFantasti nie możesz uwierzyć. Po prostu byliśmy wyraźnie słabsi i przegraliśmy.
Gdybyśmy byli choć trochę na ich poziomie, dowieźlibyśmy to, bo dobre drużyny, takie jak oni, gdy szczęście im sprzyja. TO NiGDY TEGO NIE WYPUSZCZĄ, nawet jak są optycznie słabsi.

A słabsze drużyny, to nawet jak mają szczęście, to w końcu jak lepsza już wepchnie ich do bramki, to wtedy jest koniec takiej drużynki. Naprawdę tego nie widziałeś?

Ze jak oni przegrywali, to wściekle i z pewnością siebe wjechali na nas.
A jak my straciliśmy fartowne prowadzenie, to był nasz koniec. Naprawdę nie widziałeś tego?

08.05.2024 23:33

Tak, bardzo pewni siebie. Kiedyś broniłeś i nie musiałeś gadać. Dziś musisz. Wiadomo, dlaczego.

08.05.2024 23:29

Dokladnie tak. TO my będąc słabsi, prowadziliśmy i oni mieli już nieszczęście w oczach. Jak czegoś takiego nie jesteś w stanie wykorzystać, to na co w ogóle liczysz? Jak ci wcisną na 1:1, to jest twój koniec, tak jak każdej drużyny, która rozpaczliwie się broni.

08.05.2024 23:24

tak jak zawsze słabszy i przechodził. Zastanów się co piszesz. W ciągu 10 lat chyba pięc razy wygrali LM. No wierz dalej w takie bzdury.

08.05.2024 23:11

Davies to odchodzi chłopie. Doskonale się zareklamował tam. Zapomnij, ze zostanie. Jak nie teraz, to pójdzie za darmo.

08.05.2024 23:09

Dokładnie tak. Nie można mieć jednego Neuera, 38-letniego po ciężkiej kontuzji i w odwodzie jakiegoś Ulreicha na poziomie drugiej ligi.
Nie można mieć jakiegoś Czuponga jako jokera pierwszego, bo to jest po prostu parodia.

08.05.2024 23:08

tak, jak zawsze, zastanow się co wypisujesz. to ich chyba szósty finał i pewnie szóste zwycięstwo w ciągu 10-11 lat. Przyznaj to choć: Przecież my byliśmy wyraźnie słabsi.
Jak można oddać tytuł Leverkusen o 16 pkt czy odpaść z 3. ligą z Pokalu i potem co???
Nagle odnajdziesz własną cudowność. Na Real? Na Real?

Klasycznie stało się z nami co z fartownie prowadzącą drużynką. Dopóki jakimś cudem prowadziliśmy to jakoś się to trzymało. A potem.... no nagle wszystko j... To właśnie charakteryzuje prowadzące fartem drużyny.

08.05.2024 23:07

Nie zasługiwaliśmy na awans taka prawda. Wiedziałem, że dogrywka będzie pi...nym cudem. Walczyliśmy, tak, no ale jednak mamy mniejszą kulturę gry niż Real, mniejszą powtarzalność, itd. Ten wynik to przykra normalność. Czwarta porażka z rzędu z Realem? O taaaaak cztery razy albo trzy razy z rzędu ten wredny sklep miał farta. A my już na ostatnich nogach. Jak drużynka, która cudem prowadziła i kiedy mocniejszy rywal wreszcie wcisnął, to się już całkowicie posypała.

O tak podrzyj się Tomku, jak wściekły pies. Tyle nam zostało, jak nie umiemy grać.

08.05.2024 22:59

Dokładnie takie coś przewidziałem, że będzie pięknie och och och prawie prawie, a teraz piszcie sobie, jakiego to farta miał - JAK ZAWSZE - po raz czwarty z rzędu - REAL. Tyle nam zostało.

To już jest koniec, nie ma już nic.

No ale Czupongami to my nie wygramy LM i to jest normalne.

08.05.2024 22:55

No jak się ma Czuponga jako pierwszego jokera z przodu, to nawet jakieś Joselu staje się wybitne. Przykre, ale prawdziwe

08.05.2024 22:52

Bo tak jest, jak bronisz się rozpaczliwie, jak tracisz pierwszą, to słabe drużyny rozklejają się zupełnie. Bo jesteśmy jednak dużo słabsi.

08.05.2024 22:51

Bo jesteśmy jednak dużo słabsi? Nie widzisz tego???

08.05.2024 22:49

kto ma wejść? Tel?

08.05.2024 22:47

haha jaka obrona częstochowy, tyle potrafimy. Dopóki fartem prowdziliśmy, było ok. A teraz zgniotą nas jak zawsze.

08.05.2024 22:46

czuję że jeszcze nam wsadzą przed dogrywką, bo wygłądamy na totalnych spuchlaków

08.05.2024 22:45

cudownie, jak zawsze

08.05.2024 22:45

ahh szkoda to była setka, dobrze, że kontrujemy, nie będą tak odważni

08.05.2024 22:32

jeszcze 15 minut, zbyt rozpaczliwie się bronimy, nie możemy tak głęboko... bo się źle skończy.

08.05.2024 22:32

tam był faul

08.05.2024 22:28

i tyle

08.05.2024 22:28

oni mają kogo wprowadzić, a my, moim zdaniem coraz mniej sił.

08.05.2024 22:26

no zobaczymy, będzie obrona częstochowy, oby wytrzymali, ale czuję, że będzie horror

08.05.2024 22:26

KUUURWWWW jak można tak zj.. prostą akcje, Real by to strzelił

08.05.2024 22:16

@vaterland Takich aż okazji nie mieliśmy, ale jak mówię, oby tak dalej

08.05.2024 22:15

co on robi ten Sane>? Przecież mógł dokładniej dograć, Real w obronie wydaje się dziurawy.

08.05.2024 22:14

No teraz to juz ewidentnie Bayern ma farta, ehh oby tak dalej

08.05.2024 22:12

Kimmich znów dał się ograć Viniemu na skrzydle

08.05.2024 22:09

Sane... ehh gdyby lepiej wymierzył.

08.05.2024 21:43

Przecież to nawet nie szło w bramkę, co najwyżej, co najwyżej w słupek od zewnętrznej strony.

08.05.2024 21:30

Mazra dal się ograć jak dziecko na skrzydle. Poszedł na raz. Tak się nie robi w takich meczach.

08.05.2024 21:24

@Patryk233 to akurat słuszne, może tym razem szczęście będzie z nami.

08.05.2024 21:22

na ch... Gnabry idzie sam na 3. Taki jest szybki? taki zwrotny? Szanujmy piłkę na Bernabeu

08.05.2024 21:21

Tuchelball? A pamiętasz by kiedykolwiek Bayern potrafił się bronić? Nie atakować, tylko właśnie bronić i wycisnąć wynik z kimś mocniejszym, jak nie był "optycznie" lepszy?

08.05.2024 21:18

Przecież nie istniejemy... Spójrzmy prawdzie w oczy. Jak się oddaje mecze Heidenheimom czy 3. lidze w Pokalu, to jak można na coś liczyć na Boga

08.05.2024 21:16

Ojojojj troszeczkę farta chyba. Nie rozumiem, dlaczego sklep Real nie ma farta tylko FC Bayern Munchen??? Coś tu nie zgadza się.

08.05.2024 21:14

Ojojoj chyba Gnabry'emu zabrakło mentalu i wyczucia z powodu opuszczenia większości sezonu. Real już by prowadzil

08.05.2024 21:08

Jazda z nimi!!!

08.05.2024 20:54