DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: vaterland Strona 1

10

życzenie źle innym drużynom z naszej ligi to objaw ograniczonego umysłu ultrasów. Pragmatycznie opłaca nam się żeby Bundesliga wygrywała sportowo i marketingowo z konkurencją. Pamiętacie ostatni sezon van Gaala? Wtedy Bl miała tylko 3 miejsca w lidze mistrzów i gorszy sezon mógł oznaczać koniec marzeń o fiale CL w naszym domu. Poza tym dla mnie Bayern - Niemcy > Bundesliga > cała reszta. Jeśli nie ma konfliktu interesów niech BVB dochodzi do finału. Nawet jak my odpadniemy to może liga zyska punkty i popularność, a chłopaki z BVB dadzą Manu i Tomkowi mistrzostwo Europy. Pomarzyć można :) liczę że to my zatrzymamy ich w finale na Wembley

Na Bayern jeżdżę od początku XXI stulecia i mimo że nasze środowisko kibiców jest mniej radykalne, to najmniejszą sympatią darzę ultrasów (jeszcze niektóre grupki nadal potrafią wieszać banery komunistycznych bandziorów).

17.04.2024 01:19

2

A w którym miejscu Anglik jest gorszy? Lewandowski nie grał w tak słabym sezonie Bayernu, a chyba tylko raz w karierze miał więcej bramek niż ten słabiutki Kane w tym
Ligowym sezonie. Śmiem twierdzić że przy takim trenerze i zespole Polak byłby cieniem, a machanie łapami to byłoby jego główne zajęcie (jak w każdym trudniejszym
meczu)

04.05.2024 17:25

1

Dobra wiadomość :) dla nas półfinał to nie wstyd, oby jednak te kontrowersje załamały karierę Marciniaka.

09.05.2024 19:11

1

Mało decyzji cieszyło mnie tak jak zwolnienie Carlo. Wielkie ego- mało organicznej pracy (przynajmniej u nas). Ale jeszcze bardziej będzie cieszyć mnie jeśli BVB jakimś cudem zabierze mu pucharek.

09.05.2024 08:00

1

Trzeba było nie gadać głupot o słabiutkim bayernie który zostanie rozjechany przez
Real, grając najgorszy sezon od 12 lat przegraliśmy o włos. Grając wyrównany dwumecz- w Monachium to my byliśmy lepsi a widzę że o tym zapomnieliście. Może wtedy twoje komentarze ktokolwiek by czytał z ułudą że mogą wnieść choć szczyptę merytoryki.

09.05.2024 07:43

1

W 2018 my byliśmy lepsi- i co z tego? Tydzień temu też. W ćwierćfinale city wgniatało Real. Oni wygrywają nawet kiedy nie zasługują. Jak odpadaliśmy z city biłem
Się w pierś i ściągałem czapkę z szacunku do ich gry. Sukcesów realu jakoś nie sposób szanować. To że dziś byliśmy gorsi to fakt ale nic nie zmienia w skali dłuższej czy nawet w skali dwumeczu, bo my zaliczkę powinniśmy wyciągnąć już z Monachium. I nie to żadne „gen” ligi mistrzów. Ich szczęściu pomaga wiele czynników . Oby na BVB fart się skończył

09.05.2024 03:07

1

Złe podejście. Real przez większość sezonów w ostatnich latach nie zasługiwał na nic. W meczu z city nie zasługiwał na nic, a oni sięgali po tytuły. W finale patrząc po grze powinno być city. Jednak Madryt świętuje, może i my powinniśmy liczyć na takiego farta. Dziś byli lepsi. Ale w pierwszym meczu? Zdecydowanie nie

08.05.2024 23:48

1

Z optymistycznych akcentów- Barcelony nie ma w finale i mamy niemiecki klub za który można trzymać kciuki. Marna pociecha ale chociaż to.

08.05.2024 23:45

1

O ile dobrze pamiętam to Davies przychodził jako skrzydłowy, wskoczył na lewą obronę do składu przez braki kadrowe

08.05.2024 22:08

1

Davies sabotaż

Oczywiście pół żartem pół serio :P

08.05.2024 21:33

1

Takie próby się podobają. Nie gramy ładnie ale właśnie takich podań brakowało w ostatnich latach, wykorzystujmy szybkość!

08.05.2024 21:07

1

@BAYERNod1995 przecież to żaden kibic tylko tani prowokator. Jak ktoś po meczu z realem uważa, że byliśmy gorsi to albo jest złośliwy albo nie ma pojęcia o piłce. Przed rewanżem takich drużyn nie da się typować jednoznacznego faworyta. Real miał lepszy sezon ligowy ale w meczach z Lipskiem, City czy Bayernem wypadał gorzej od swoich rywali. Przy wyeliminowania błędów- powrocie de Ligta do defensywy nie jesteśmy na straconej pozycji. Jutro możliwe są różne scenariusze, zdecyduje forma dnia i szczęście. W 2012 nie byliśmy od nich lepsi, a awansowaliśmy, za to w ostatnich latach to my pokazywaliśmy się z lepszej strony, a to im przypadał laur zwycięstwa.

Z pozytywnych akcentów to Barcelony nie ma w finale :) więc da się przeżyć każde rozstrzygnięcie, no i fani niemieckiej piłki i tak będą mieli za kogo trzymać kciuki. Ale wierzę, że Londyn będzie znowu czerwony!

07.05.2024 23:56

1

Gdybyśmy chcieli piłkarsko zbliżyć się poziomem do Romy to byłby logiczny wybór xd

05.05.2024 12:05

1

Piłkarze chyba chcą zabezpieczyć się żeby Tuchel nie został XD ale niezbyt mobilizujące to przed liga mistrzów. Jak to jest że dominujemy Real, na niemal każdym polu dyktujemy warunki w meczu sezonu, a dajemy się rozjechać w lidze, kiedy sytuacja wydawała się ustabilizowana. Ta niepewność tego zespołu jest zagadką nie do odgadnięcia. A nie grał przecież najgorszy możliwy skład

04.05.2024 17:34

1

@hoven no ratował, zdobyli wiele wspaniałych bramek ale Kane też na nie raz ratuje. To ze jeszcze o coś gramy to w dużej mierze jego zasługa. I to Bez Thomasa w topowej formie, a to był wtedy ważny czynnik. Anglik dodatkowo nie zakłada peleryny niewidki w meczach fazy pucharowej CL.

04.05.2024 17:32

1

XD to byłby już nieśmieszny żart, do takiego klubu (i kadry) jak bayern powinna stać kolejka trenerów. A jest… jak każdy z nas widzi

04.05.2024 17:30

1

Do lewego pasuje mem- kupuj kolego z Barcelony, nówka sztuka (ci x tego ze 34 lata), Niemiec płakał jak sprzedawał xd

01.05.2024 23:50

1

Gdyby stylem realu grał jakikolwiek inny klub to byłby nazywany mianem antyfootballu, Athletico i inni byli za to zawsze wyśmiewani. Zabawne, że Real który nie był jedną z 3 najlepszych drużyn w XXI wieku jest tak silny marketingowo, że ludzie się tym zachwycają. Nigdy nie zrozumiem tego fenomenu. Wynik nie jest tragiczny ale nie oddaje gry, Real gra gorzej niż arsenal w Londynie, ale i wtedy odwróciliśmy losy dwumeczu. Więc trzeba czekać. To mecz drużyn którego wynik najpewniej będzie na styku. Thomas niestety dzisiaj mimo braku błędów spowalnia grę. Kim gra słabiej niż de Ligt. Nawet remis na Alianz będzie niezbyt dobrym wynikiem

30.04.2024 21:53

1

Nie jest dobrze ale nie porównujmy United z nami. Nawet w tym słabym sezonie nasza gra jest bez porównania lepsza. Pomijam już że memicznosc Manchesteru nie bierze się z jednego słabego sezonu, czy nawet dwóch ale fatalnej epoki. Nie jest łatwo u nas ale też nie papaliśmy w skrajność

24.02.2024 02:27

Mnie zastanawia jedno. Co jest nie tak z Flickiem, że nikt go nie chce… Ani zarząd nie płakał po nim ani piłkarze. A oni mają lepszy odkąd sytuacji bo pracowali z nim w dfb. Coś musi być na rzeczy. Kiedy padały inne kandydatury to nie forsowano opcji pozostania Tuchela, kiedy pojawia się Flick to nagle zawodnicy wolą jego. Przeczekanie rok to nie jest genialny pomysł. Bayern Tuchela to Bayern wykastrowany, nie da się tego oglądać. Miejmy nadzieję że faktycznie mają kandydata który przyjdzie po roku i stąd odmowy- bo nikt nie chce być tymczasowy. Szkoda że Jupp nie jest o dekadę młodszy…

15.05.2024 10:23

Mam nadzieję, że nie oddamy realowi Wirtza, miejsce najlepszych Niemców jest w Bayernie.

10.05.2024 15:00

@Sopariev potem też graliśmy dobrze. Poza wpadką w pucharze. Z PSG odpadliśmy w meczu na styku, przez chorą zasadę bramek na wyjeździe. Mimo, że w drugim sezonie Hansi dostał gorszy skład niż w 2020 to trzymaliśmy poziom. On nie zmarnowałby okazji z tak pogubionym realem wczoraj...

10.05.2024 01:22

EA Sports - Its in the Game

Kolega przedawkował Fife

10.05.2024 01:20

Davies będzie wywierał presję na podwyżkę, na którą w żadnym stopniu nie zasługuje. Szkoda, że nie przetestowaliśmy go jako skrzydłowego, może powrót do korzeni sprawi, że odnajdzie się wreszcie na boisku

10.05.2024 01:17

W rewanżu Bayern był słabszy-tak, w pierwszym meczu natomiast nie. Ja nie mam problemu, że przegraliśmy w dwumeczu na styku- półfinał to duży sukces dla każdego zespołu. Ale to nie pierwszy raz kiedy pojawiają się kontrowersje. W 2018 delikatnie mówiąc gorsi nie byliśmy, a po każdym spotkaniu z nimi zawsze pojawia się niejasna sytuacja, która zawsze jest na naszą niekorzyść. Co nie zmienia faktu, że już w Monachium powinniśmy mieć sporą zaliczkę, a Tuchel roztrwonił wszystko do spółki z Kimem.

10.05.2024 01:15

Pewnie tak! Sam widziałem plusy z defensywnej postawy- straciliśmy przecież 0 bramek i wydawało się że jesteśmy na prostej drodze. Niestety potem wszystko legło w gruzach

09.05.2024 08:02

No właśnie Bayern Flicka, Jula, Guardioli czy Juliana by cisnął, a nie się bronił. Nawet jak przytarliśmy to była piłka totalna. Tuchel chciał zrobić Bayern klubem z odmiennym DNA. Najbardziej boli że wystarczyło wsiąść na Real, to jak gubili się w obronie aż do tego zachęcało…

09.05.2024 07:55

@Alistair moje serce bije dla niemieckiej piłki. Pragnę sukcesu BVB więc chciałbym w to wierzyć. Ale to prześlizgiwanie się to dalekie od mentalu. Mental to miał Bayern Juppa czy Barcelona Pepa. Tuchel spętał nam taktyką nogi i to fakt. A co do city? W tym i zeszłym roku byli najlepsi, to nie wstyd z nimi odpaść. Real pokonał ich wbrew argumentom sportowym. Wierzę że BVB chociaż spróbuję ale po końcówce zeszłego roku straciłem w nich jakąkolwiek wiarę

09.05.2024 07:53

@ironmaidenpl przestań już smęcić. Między to i nic nie wnosi. Ten zarząd zbudował drużynę która ma najwięcej trofeów w XXI stuleciu. Zawsze musi przyjść ten zły sezon. Popełnili błędy ale Bayern to sportowa i finansowa potęga. Bez długów i dźwigni

09.05.2024 07:50

Błędy się zdarzają każdemu, nie każdy ponosi ich konsekwencje. A o mentalny BVB to możesz mówić jak pokonają wcale nie potężny Real. Rok temu tego nentalu zabrakło im z Mainz. Więc o czym my tu rozbawiamy. Choć teraz będę za nich trzymał kciuki

09.05.2024 07:47

Nie zgadzam się z dużym fragmentem komentarza (lajk niechcący). To my ten dwumecz przegraliśmy, a nie Real go wygrał

09.05.2024 07:45

Real też nie zasługiwał i co z tego?

08.05.2024 23:59

@Barthyren niestety wszystko na to wskazuje

08.05.2024 23:56

w 1 meczu potrafiliśmy się otworzyć. Bzdury gadasz. Gdybyśmy grali tak jak wtedy, walka o finał byłaby realna

08.05.2024 23:55

@Zerafaelo to trener który w bayernie nic nie pokazał, potem tułał się po średniakach, gdzie nie zagrzał miejsca. Ten człowiek kolejny raz ma więcej szczęścia niż rozumu. Jego zwolnienie było konieczne, marnotrawil potencjał drużyny.

08.05.2024 23:54

@Daro Real to też nie wybitna drużyna. Tuchel sam im się podłożył. City przewyższało ich o klasę. Gdyby grała drużyna pepa to byłaby masakra. Teraz? Są ogromnym faworytem ale piłka jest w grze

08.05.2024 23:49

Zgadzam się, po tych zmianach nie było już jak grać. Ale gdyby były one sensowne, to w dogrywce miałby kto ciągnąć grę. Czy nawet przy odrabianiu wyniku

08.05.2024 23:46

@dudikov nie trzeba się budować. 2 słabsze sezony nie odbierają nam ponad dekady sukcesów, w europejskiej piłce bezprecedensowych

08.05.2024 23:29

@misza racja. W poprzednim spotkaniu cud ich uratował. Gdybyśmy mieli chociaż ułamek ich szczęścia to po 1 meczu wyszlibyśmy zwycięscy.

08.05.2024 23:27

W zasadzie to dwóch, dwóch które padły po niewybaczalnych błędach

08.05.2024 23:26

Manu utrzymał nas w meczu, jedne błąd nie przekreśla tego ile razy nas dzisiaj ratował.

08.05.2024 23:25

Ten mecz zakończył się jak wiele przegranych w Bundeslidze. Kolejny raz pokonuje nas zespół który wiele nie pokazał

08.05.2024 23:25

Dzisiaj może i my mieliśmy trochę farta ale tydzień temu miał go Real. O awansie nie zdecydował mecz, tylko dwumecz.

08.05.2024 23:24

Dzisiaj Real był o klasę lepszy. Tydzień temu my. Ale to my oddaliśmy dwukrotne prowadzenie w dwumeczu. Kryminał.

08.05.2024 23:23

Dokładnie to sobie przypomniałem. 2012 i ściągnięcie Thomasa, a za niego defensywny van Buyten. To nie może się udać. Tylko różnica jest taka że Jupp uczył się na błędach, wyciągał z nich wnioski. A Tuchel? XD

08.05.2024 23:22

Ten mecz kończy erę Tuchela. I dobrze. Dużo błędów, mimo nich byliśmy blisko. Szkoda 1 meczu- tradycyjnie, gramy z farciarzami i nie możemy sobie pozwalać na takie błędy. A to że Tuchel jak polscy politycy myśli tylko 5 minut do przodu i nie zakłada że Real może wyrównać… to kryminał. Serio. Pavlovic oddychał pachami a Leon był gotowy na ławce. Kane w Bundeslidze gdzie gramy o ch…. Gra pełne mecze, a partacz ściąga go w kluczowym momencie sezonu. Z nim była szansa gonić wynik. Musi przyjść ktoś kto poukłada kadrę, bo potencjał jest. Może strażak Flick?

nie lubię BVB od czasów polskiego tria ale w finale murem za nimi. Niech Real wywali się o jeszcze większych farciarzy. Boli ale trudno. Nie powiem nawet że nie zasluzylismy na taki koniec bo Tuchel ciężko na niego zapracował. Grając z naprawdę przeciętnym realem. Z city rok temu człowiek rozumiał porażkę- to był i dalej jest najlepszy zespół na świecie. Ale oddać dwumecz w którym prowadziliśmy 2 razy…

08.05.2024 23:21

Przy takiej nawale nie trudno o błąd, sami oddaliśmy im pole

08.05.2024 22:53

Chyba kure wski, kolejny półfinał do dupy

Tydzień temu powinniśmy zapewnic sobie zwycięstwo, w dwumeczu nie zasłużyliśmy na taki koniec

08.05.2024 22:48

Lamus z Polsatu już orgazm bo bramka realu

08.05.2024 22:47

Japa, kibicujemy do końca

08.05.2024 22:44

Jak teraz mamy grać bez Kane?

08.05.2024 22:44

Kto zdejmuje Kane?

08.05.2024 22:43

Tydzień temu prześcieradła miały, nam się też on czasem należy

08.05.2024 22:13

Pewnie gdybyśmy my tak faulowali to byłby karny ale z drugiej strony zbyt ważny mecz żeby podejmować takie decyzje na styku

08.05.2024 22:12

Niekoniecznie, przejedliśmy inicjatywę, tydzień temu też przegrywaliśmy.

08.05.2024 22:11

+1

08.05.2024 22:09

Role w meczu się odwróciły. Obyśmy się za bardzo nie odsłonili!

08.05.2024 22:07

Zdominowaliśmy tydzień temu Real, też płakali że słaba obrona. Nie dogodzisz im

08.05.2024 21:56

Z jednej spreju zgadzam się ale wtedy straciliśmy 2 bramki, schodziliśmy przegrani, a teraz na 0 z tyłu.

08.05.2024 21:47

XD głupszego komentarza dawno nie czytałem, Legia bazowała na farcie i zlekceważeniu ich przez Real. Tydzień temu też Real grał gorzej niż Legia XD? Bo był słabszy niż my dzisiaj

08.05.2024 21:46

Real jest do dziabnięcia, tylko musimy spróbować to zrobić.

08.05.2024 21:33

W realu tydzień temu grał tylko Vini, więc to wciąż 3 razy lepiej. Spokojnie!

08.05.2024 21:32

@Patryk233 a w drugim graliśmy lepiej? Do czasu aż strzeliliśmy arsenał dominował Bayernem niż dzisiaj real

08.05.2024 21:31

Będzie dobrze! Naprawdę do złudzenia przypomina to drugi mecz z Arsenałem. Do brami wyglądaliśmy słabo, potem ich zdominowaliśmy

08.05.2024 21:29

Duża przesada ale zbyt dużo inicjatywy oddajemy prześcieradłom

08.05.2024 21:16

Popełniłem błąd i 2 raz w tym roku oglądam mecz a Polsacie. To spuszczanie się nad realem aż bawi XD

08.05.2024 21:15

I najlepszy bramkarz na świecie!

08.05.2024 21:13

Manu goat!

08.05.2024 21:13

Mimo wyrównanych statystyk bezpośrednich spotkań, wyniki budziły kontrowersje, błędy sędziowskie itp
Stąd trauma

08.05.2024 21:13

Dużo bardziej wyrównany mecz niż ten w Monachium ale bezpieczniej z tyłu gramy, niemniej powoli przejmujemy inicjatywę

08.05.2024 21:10

Aj tak blisko

08.05.2024 21:08

Gramy zbyt defensywnie… jak z arsenałem w rewanżu do strzelenia bramki. Oby taktyka się udała!

08.05.2024 21:06

fart BVB to przy farcie Realu nic

07.05.2024 23:44

hoven jest spoko ale czasem chce być zbyt wyrazisty (przez formę swoich wypowiedzi), bo do treści (choć często się z nim nie zgadzam) nie mam zastrzeżeń

05.05.2024 12:14

@Yakub93 w 2012 mierzyliśmy się z serio serio silniejszym od nas realem. A to my triumfowaliśmy w Madrycie (właśnie w karnych). A tamtego realu już dawno nie ma, na szczęściu do prześlizgiwania się z lepszymi rywalami można jechać ale to się kończy, zbyt dużo razy im się upiekło. Miejmy nadzieję że wyzerowali limit szczęścia z city i w Monachium

05.05.2024 12:12

Arsenal też był faworytem wg. bukmacherów i co z tego? Real gdybyśmy patrzyli tylko przez pryzmat pierwszego półfinału i starcia ich antypiłki z piękna grą city faworytem nie mógłby być. Ale przez patrząc przez pryzmat całego sezonu, to oni grali równiej, są mistrzem i kurs nie powinien zaskakiwać.

05.05.2024 12:03

@Pavelak znam te wypowiedzi ale wiekowo to nie emeryt. Kiedy ogłaszał odejście zrozumiałem to bardziej jako wypalenie w roli trenera Freiburga. Nic dziwnego, bo razem z pracą z młodzieżą i jako asystent to kilka dekad. Niemniej całkowite odejście z piłki to duża strata dla niemieckiego footballu

05.05.2024 12:00

Nie jest, to destruktor, facet z innej epoki, w żadnym klubie nie utrzymał się długo. moze na pół roku jako strażak w ramach desperackiego ryzyka kiedy wszyscy domagali się zwolnienia Tuchela ale nie z perspektywą roku budowania składu. Wolę jakiegoś przypadkowego trenera niż tego człowieka.

05.05.2024 11:52

Co do trenera:

Czemu nie Streich? We Freiburgu odwalił kawał dobrej roboty, w Niemczech uchodzi za trenerską legendę, łatwo byłoby mu poukładać zespół i zaskarbić sobie szacunek zawodników, a po tym sezonie odchodzi z dotychczasowej drużyny. Uli wiele razy go komplementował, wiem, że doświadczenie w tej największej piłce ma nie tak duże jak wielu innych ale Bundesligę poznał od podszewki. Stara szkoła, która przypomina dobre czasy z niemieckimi trenerami. Pytanie skąd powód, że jego kandydatura nigdy nie była przedstawiana (chyba że kończy karierę ale to wciąż niestary trener).

05.05.2024 11:39

@Pir5 ja wolę wygrywać ligę mistrzów w stylu city, Barcelony z prime czy Bayernu z 13 i 20. A nie Chelsea z 12 czy realu przepychającego wyniki mimo złej gry. Możemy robić dobrą minę do złej gry ale ten sezon jest i będzie słaby, liga mistrzów go trochę poprawi.

04.05.2024 17:56

Uczciwie trzeba przyznać że grają z kim grają, a my graliśmy z rewelacja sezonu, która w normalnym sezonie bez leverkusen w kosmicznej formie, biłaby się z nami o majstra

04.05.2024 17:55

Moim zdaniem nawet liga mistrzów nie naprawi w pełni sezonu. W 2013 i 20 podobnie jak city rok temu czy Barcelona w swoim prime byliśmy niekwestionowanie najlepszym zespołem na świecie.

W 13 i 20 potęgę pokazywał tryplet, a bez niego dostaniemy złotą koronę z wydłubanymi kamieniami szlachetnymi. Tak- wciąż to będzie cieszyć ale będzie to połowiczne zwycięstwo. Ale tylko to już zostało. Wciąż to będzie duży sukces. Ale wolę wygrywać jak Bayern czy city, a nie jak Chelsea czy Real, bo w tym sezonie tak jak oni mamy więcej szczęścia niż rozumu

04.05.2024 17:53

Co by się nie stało to zapamiętamy go na długo

04.05.2024 17:50

@Reeken89 żeby się nie okazało że tak odpuścimy Bundesligę, że po przejściu realu z przyzwyczajenia podłożymy się BVB w finale (może Tuchel wyrobił w naszych piłkarzach już takie automatyzmy- bo o zgrozo działają)

04.05.2024 17:49

Najbardziej przeraża mnie to w kontekście zawrotnych kwot jakie wydaliśmy na przebudowę linii obrony

04.05.2024 17:44

Za guardioli też odpuszczaliśmy ligę (już po jej wygraniu), co odbijało się na wynikach w lidze mistrzów. Kiedy straciliśmy już mistrzostwo liga nie jest już ważna ale forma tego zespołu to tykająca bomba i nie buduje to pewności siebie przed półfinałem

04.05.2024 17:43

@Pir5 to Uli też średnio się orientuje, bo wiele razy wskazywał jako priorytet ligowe rozgrywki. Liga to regularność, pokaz sili siły, puchar natomiast to dodatek gdzie decyduje też w dużo większym stopniu szczęście. Ligę mistrzów potrafiła w 2012 wygrywać Chelsea dostająca baty w lidze, jeśli my wygramy w tym roku to i tak nie uratuje tego sezonu. No ale lepiej jarać się jak dziecko z YouTube wynikami bez podbudowy. Niech ten sezon się kończy, bo nie ma tu happy endu

04.05.2024 17:40

Pytanie kto, czynników wpływających na wyniki jest jak widać sporo

04.05.2024 17:36

I cokolwiek byście nie pisali. Wiem, że to tutaj niemodne ale dla mnie (tak jak mówił kiedyś Uli) najważniejsza jest Bundesliga, to liga pokazuje regularność. Nawet zwycięstwo w lidze mistrzów (choć szalenie ważne), nie zmieni tego, ze w najważniejszych rozgrywkach zawiedliśmy i sezon jest słaby. Trzeba radykalnych zmian

04.05.2024 17:35

@hoven aż tak śmiały w tej tezie nie będę, sporo było przereklamowanych piłkarzy. Ale zastanawia mnie co stało się od 2020, czy wtedy przeszacowaliśmy jego wkład i przez pryzmat różowych okularów zrobiliśmy z niego genialnego zawodnika czy faktycznie aż tak cofnął się w rozwoju.

04.05.2024 17:28

Davies to człowiek porażka, nie mówię o tym meczu gdzie nikt nie grał na zwycięstwo ale to chyba nasz najbardziej przereklamowany piłkarz od lat

04.05.2024 17:23

@ironmaidenpl prawdziwy kibic widzę, wiara w zespół to podstawa. w 2013 też malkontenci pisali, że nie ma szans, a w 20, że przez przerwę w rozgrywkach przegramy (potem zmienili narrację, że dzięki niej wygraliśmy xd) Patrząc na naszą grę jesteśmy faworytem, choć w starciu ekip o takiej klasie zawsze decyduje forma dnia. Bardziej obawiam się o BVB, bo Bayer też raczej pewny swego

03.05.2024 05:03

Niemiecki superpuchar europy to coś o czym marzę jako kibic niemieckiej piłki od zawsze. Piękna byłaby niemiecka obsada obu finałów pucharów ale 3 drużyny to więcej niż bym oczekiwał. Wierzę, że ligi mistrzów nie oddamy, a nawet gdybyśmy oddali to puchar w rękach niemieckiego klubu to więcej niż pocieszenie... (choć przegranej z BVB nikt chyba nie zakłada)

02.05.2024 23:12

Oczywiście że ma, nam też mówię się powinąć noga- jak w ustaniu sezonie lvg, kiedy walczyliśmy do końca o grę w lidze mistrzów. Poza tym poziom ligi jeśli jest wyższy to każde mistrzostwo to większy prestiż, łatwiej o sponsorów i zarabiamy więcej kasy.

01.05.2024 23:51

XD po co ten płacz? Może wygra Bayern może wygra Real. W poprzednich latach wyniki wypaczały błędy sędziów, teraz VAR minimalizuje takie ryzyko. W tej chwili szanse to 50 na 50, Real prawie nic nie pokazał, jeśli wyeliminujemy czynniki które spowodowały błędy to my jesteśmy lekkim faworytem. Nie ma zasady bramek na wyjeździe więc zdecyduje dyspozycja dnia. Real miewal farta dość często ale każda seria musi się skończyć. W bezpośrednich starciach Bayern real statystyki są bardzo podobne. Ale lepiej gadać takie głupoty i się poddawać. Mogli być 3:1 a mogło też być 0:1 gdybyśmy tych bramek nie wcisnęli. Po meczu z arsenalem- lepiej dysponowanym od realu też był remis, a to nam przypadł laur zwycięstwa. Będzie dobrze- widzimy się w Londynie.

01.05.2024 23:48

Jedyny pozytyw dzisiaj.

30.04.2024 22:53

My będziemy grać i trzeba trzymać kciuki żeby im wreszcie wyczerpał się fart (możemy go minimalizować usuwając ze składu Kima)

30.04.2024 22:53

Kiedy remisowaliśmy z lepiej grającym od nas arsenalem czułem satysfakcję, dzisiaj… niedosyt. Znowu nic nie grali a urwali z tego meczu tyle co my. Wynik nie odzwierciedla gry. W Madrycie już bez kima trzeba pokazać im należne miejsce (bo nie jest ono w finale)

30.04.2024 22:52

Nie dziwię się że nie wyszedł w podstawowej 11, jedna z bardziej racjonalnych decyzji Tuchela. Kima też na placu nie powinno być tylko pytanie kto za niego?

30.04.2024 22:49

@hoven poczytaj komentarze o tym jak świetny w XXI wieku był Real przepychając wyniki (chyba że sam je pisałeś ale nie sprawdzałem)

30.04.2024 22:44