DieRoten.pl
Reklama

Beckenbauer mianowany ambasadorem marki FCB

fot. m.iacobucci.tiscali.it / Photogenica
Reklama

Franz Beckenbauer związany jest z FC Bayernem od 1959 roku. W tym czasie pełnił wiele funkcji: był zawodnikiem, trenerem, przewodniczącym rady nadzorczej, prezydentem klubu, a do dnia dzisiejszego piastuje tytuł prezesa honorowego. Od wczoraj Kaiserowi powierzono nowe zadanie - rozszerzenie działalności FCB w Ameryce Północnej. Z tego powodu Beckenbauer mianowany został międzynarodowym ambasadorem marki klubu.

Ikona bawarskiego klubu stanie na cele delegacji FCB podczas Audi Summer Tour USA 2014, która w założeniach ma stworzyć sieć powiązań oraz ułatwić spotkania z potencjalnymi sponsorami. "Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki Bayernu Monachium na całym świecie. Naturalnie, chcemy w ten sposób uzyskać korzyści finansowe" - wyjaśniał na konferencji prasowej Rummenigge.

FC Bayern dąży do wzrostu obrotów na amerykańskim rynku, zwłaszcza w sektorze merchandisingu. Beckenbauer, który ponad trzydzieści lat temu grał dla New York Cosmos ma pomóc zrealizować założenia. "To człowiek cieszący się najwyższą renomą w piłkarskim świecie i najbardziej znana twarz jaką klub kiedykolwiek posiadał. Franz jest wyjątkowo atrakcyjną postacią, którą chcemy wykorzystać dla siebie w kontekście przyszłości" - kontynuował prezes rady nadzorczej. "Kiedy wzywa Bayern, to nie można odmówić. Pack ma’s! Jestem podekscytowany, jeżeli mogę pomóc. W Nowym Jorku spędziłem najlepszy okres swojego życia. Reprezentacja USA regularnie uczestniczy w Mistrzostwach Świata, a rozentuzjazmowanie piłką nożną jest ogromne" - skwitował nominację 68-latek.

Harmonogram wspomnianego Audi Summer Tour obejmuje rozegranie dwóch towarzyskich spotkań. Na pierwszego sierpnia zaplanowano pojedynek z najbardziej utytułowanym meksykańskim klubem - Deportivo Guadalajara na stadionie w New Jersey. Następnie, siódmego sierpnia w Portland FCB zagra z gwiazdami Major League Soccer. "Celem wycieczki jest wzmocnienie pozycji marki jaką jest Bayern na całym świecie" - ogłosił Jörg Wacker, członek zarządu odpowiedzialny głównie za planowanie strategii o charakterze międzynarodowym.

Intencją letniego tour jest pozostawienie "pierwszego śladu w USA". "Nie chcemy pojawić się tam na tydzień, a następnie spędzić 51 tygodni na nic nie robieniu" - dlatego kooperacja będzie miała charakter stały. "W tym roku pierwsze kroki stawiamy w Stanach Zjednoczonych, w roku następnym w Azji - najprawdopodobniej w Chinach" - oświadczył Wacker.

źródło: fcbayern.de

Źródło:
donPezo

Komentarze

Trwa wczytywanie komentarzy...