DieRoten.pl

Komentarze

Komentarze użytkownika: wujek Strona 1

Jakieś szanse zawsze są co do Martineza, ale ja osobiście wolałbym i tak Khedire u nas, choć nie wiadomo czy transfer Modrica otworzy drzwi dla "niemca"

15.07.2012 18:10

Modric pewnie trafi do Realu, fajnie jakby Bayern choć spróbował powalczyć o Khedire, no ewentualnie Sahina. W ostateczności Bender bo na Martineza nie ma co liczyć

15.07.2012 18:01

Czyżby się rozpoczeła większa współpraca na lini FCB-VFL ??

28.06.2012 15:11

Dzięki Reeken89

Z tych wymienionych graczy chyba jedynie Sahin by do nas pasował i byłby naprawde przydatny i teoretycznie najłatwiejszy do wyciągniecia.
Hamita i Carvalho nie wliczam bo dla niech zostały tylko zespoły na poziomie max Ligi Europejskiej

03.05.2012 21:19

Shaqiri, Dante, Sahin, Giroud i Starke/Hildebrand
Olic,Pranjic,Butt,Breno i Usami w drugą strone i mamy naprawde dobrą kadre na 3 fronty

Co do Sahina to lewonożny zawdonik i dobry w defensywie więc może dlatego Juup chciałby go mieć i próbować na lewą obrone. Mało prawdopodobne ale jakoś tak mi sie pomyślało nad taką opcją, bo kilka dobrych szpili Alaby to jeszcze za mało moim zdaniem żeby twierdzić że mamy dobrze obsadzoną tą pozycje w obronie.

03.05.2012 21:16

@ Pele masz racje.

Panowie ostatnio słyszałem że jest wyprzedaż w Realu (tym z Madrytu:P), czy wiecie o jakich piłkarzy chodzi nielicząc Sahina??

03.05.2012 21:06

Kto by przypuszczał że z takimi emocjami będziemy wyczekiwali kiedykolwiek na powrót DvB.
Przyda się na różne Chelsea no i oczywiście nasze gdzie jego wzrost może okazać się kluczem do zwycięstwa.
O ile zagra to w obronie musimy zagrać ciasno i asekuracyjnie i bedzie OK

03.05.2012 12:34

Umiejętności ma Khanowskie bez wątpienia, ale Oli był lepszy mentalnie. Charakter, poświęcenie, kontrowersyjność- to cechowało Khana.
Manuel może ciut lepiej z refleksem

27.04.2012 23:15

@ donblekini

Mówi się że dobrzy trenerzy nie byli dobrymi piłkarzami i na odwrót więc Tymo byłby dobrym trenerem :D

22.04.2012 23:29

Bayern pewnie będzie spokojnie rozgrywał mecz. Mamy Bastiana, Kroosa i Lahma którzy potrafią utrzymać się przy piłce i moim zdaniem posiadanie piłki będzie bardzo istotnym elementem tego spotkania. Im dłużej przy stanie 0-0 będziemy w posiadaniu piłki tym więcej nabiegają sie hiszpany i stracą siły oraz jak wiemy oni szybko tracą nerwy jak sie im nie układa mecz.

Co do straty sił to zapewne zagrają 3 mecz z rzędu w tym samym składzie i napewno po wczorajszym meczu nie zdąrzą się zregenerować w 100% i właśnie zmuszając ich dodatkowo do biegania mamy z nimi duże szanse na wynik dający awans.

Jedynie boje się stałych fragmentów, o reszte jestem spokojny

22.04.2012 22:54

Jeśli udowodnione mają że był %%% to wtedy do wszystkiego człowiek jest zdolny. Jeśli faktycznie to zrobił to ciekawe czy się przyzna(ł).
Znając życie skończy sie na karze pieniężnej.

11.04.2012 13:17

To że jeśli nie osiągniemy korzystnego wyniku z BVB wcale nie musi oznaczać że z Realem nie mamy szans!!! Znacie powiedzenie "mecz meczowi nierówny" ??

Z Realem swego czasu grywaliśmy sporo na przestrzeni kilku lat i każda ekipa Bayernu w danym roku walczyła z nimi jak równy z równym mimo że byli zdecydowanym faworytem bo to przecież wielka(jak nie największa ) marka w europejskiej i światowej piłce. Bywało nawet że w dwumeczu ich ośmieszyliśmy (4-2 i 4-1 dla nas) wiec dlaczego obecna ekipa Bayernu nie miałaby wznieść sie na wyżyny swoich możliwości i ich wyeliminować bez znaczenia wynkiku z BVB?

Dziś zagramy w najmocniejszym składzie i licze na 3pkt

11.04.2012 09:10

To będzie ważny żołnierz Bayernu. Może do Robbena mu brakuje troche za to walecznością bije go na głowe. Arjen przy prawie każdym kontakcie bark w bark z rywalem kładzie sie na murawie i nie wydaje mi się żeby "paker" szedł jego śladami.

10.04.2012 15:30

@scaloni71 to świetnie ujoł. Nic nie musze dopisywać:P

28.03.2012 23:17

Real już ma awans i chyba nikt nie ma wątpliwości.
Nasi jak zagramją na swoim poziomie to też mogą już w 1 meczu wypracować awans a na AA postawić kropke nad "i".

Moje typy: Milan-Barca 0-2
OM- Bayern 1-3

27.03.2012 22:41

A co myślicie o Aogo na lewą??? Napewo wyciągnięcie go nie bedzie dużym problemem bo to pewnie wydatek ok 5-10mln w zależności jak wygląda sprawa z jego kontaktem. W HSV pewny punkt a w reprezentacji raczej zmiennik i to taki całkiem niezły zmiennik.

16.03.2012 23:19

Losowanie jak znalazł. OM powinniśmy przejść choć pewnie łatwo to nie przyjdzie. Nawet jak sie pożegnamy w półfinale to i tak będziemy w 4 najlepszych w Europie a to już coś, choć wiadomo apetyty mamy na finał a nawet wygranie rozgrywek. W końcu finał=AA

16.03.2012 14:08

Jak długo żyje czegoś takiego nie widziałem:)
Pora przełamać wyjazdową niemoc i w Berlinie kontynuować strzeleckie popisy.
Już chce widzieć jak Ribery będzie kręcił Lellem :)

15.03.2012 11:53

@Globin faktycznie współpraca Riberiego z Alabą wygląda obiecująco, ale to nie zmienia faktu że niekoniecznie formacja obronna może na tym wyjść dobrze. Trener musi wyciągać wnioski z meczów i treningów Alaby na lewej obronie i postarać się zrobić z niego obrońce jakiego nam potrzeba.
Alaba ma żelazne płuca, jest świetny w ofensywie i jeśli tylko wyrobi się w defensywie to będzie to obrońca o charakterystce Lahma i Piszczka. I tego mu i nam wszystkim życze

Co do tytułów gazet to fajnie się to czyta (niekoniecznie szwajcarom)

15.03.2012 11:36

Wielu tutaj pisze że chce Barce by przekonać się na jakim naprawde jesteśmy poziomie. Spoko, ale ja wole pierw wylosować rywala typu CFC i Milan czyli teoretycznie drużyny naszego poziomu. Jeśli okazałoby sie, że te ekipy w praktyce są dla nas za mocne to wtedy należy robić wszystko by sie zbliżyć poziomem właśnie do nich, a nie myśleć o Barcelonie.

W moim i pewnie waszym przekonaniu Bayern jest wystarczająco mocny by mierzyć sie z Milanem czy Chelsea, ale kilka ostatnich edycji wstecz też tak każdy myślał i każdy widział jaka była niemoc ze strony naszych ulubieńców co do tych 2 niesłychanie nieprzychylnych nam ekip. Także apeluje o szacunek do tych drużyn i umiarkowany optymizm.

Choć nie ma co ukrywać mamy porachunki z Milanem i Chelsea i fajnie byłoby sie zrewanżować, ale ja osobiście wolałbym trafić na Apoel. OM brałbym w ciemno:P W każdym razie na tą chwile każdy byle nie Barca

15.03.2012 11:24

Z racji że trudno gra sie z drużyną broniącą sie przed spadkiem licze że Augsburg urwie punkty BVB.
My musimy pokonać osłabione Hoffenheim i to najlepiej wysoko bo Dortmund już nas wyprzedił stosunkiem bramek.

FCA-BVB 0-0
FCB-Hof 3-0

choć znając życie wymęczymy 1-0 a BVB ich pyknie z 4-0

10.03.2012 13:21

@vivi masz racje że gramy bez napastnika.
Gomez ma warunki w sam raz na obrońce...może by tak zrobić change-a Gomeza z Buytenem jak wyzdrowieje. Przynajmniej bylibyśmuy spokojni o bramki bo DvB tak samo dobrze by dobijał co wpadnie pod nogi a do tego byłby z całą pewnością skuteczniejszy w strzałach głową...to tak w żartach oczywiście choć troche prawdy w tym jest niestety

09.03.2012 16:52

Jak Barca nas zlała 4-0 graliśmy jak już dobrze wspominacie bez Lahma ale i także bez Lucio czyli bez dwójki naszych najlepszych obrońców. Pewnie i tak by Barca wygrała ale napewno nie aż 4-0 gdyby nie te absencje tamtego wieczoru.
W rewanżu gdzie Lahm i Lucio zagrali było 1-1 i gra wyglądała o wiele lepiej. Honorowe trafienie zaliczył nie kto inny jak Ribery.

W dalszym ciągu daleko nam do Barcelony, ale napewno taka porażka jak wtedy by nam sie już nie przytrafiła.

28.02.2012 21:08

@bayernfan mi się wydaje że odpowiednimi kandydatami byliby Ribery lub Badstuber. Neuer czy Boateng też by się nadawali do tej roli ale za krótko są z Bayernem.
Kapitanem musi być ktoś kto ma pewne miejsce w składzie i jest już długo z drużyną. Gdyby bronił Butt to na pewno on założyłby opaske.

28.02.2012 17:49

Co do meczu to świetnie Ribery(musi być graczek kolejki i koniec kropka), obrona zagrała na +, Robben jeszcze troche ma do pełni formy ale już wygląda to lepiej.
Martwi z kolei fatalna forma Gomeza, Muller też niewiele lepiej. Posadzenie Robbena na ławce poskutkowało może więc trzeba częściej podejmować takie kroki żeby było na przyszłość lepiej :P

Jeśli Tymo jeszcze raz zobacze na boisku od początku kosztem Gustavo to moja wiara w trenera zniknie i już nie powróci bo naprawde irytuje mnie facet momentami że nie widzi jak potrzebnym graczem jest Luiz a jak kiepski jest ukrainiec.
Wygrywamy 2-0 a on nie dokonał 3 zmiany. Mógł wpuścić Emre Cana na te 5-10min, a tak to musimy czekać na jego debiut a co za tym idzie pokazanie sie. Mocno na taką zmiane liczyłem ale Juup znowu mnie zawiódł i pewnie nie tylko mnie.

26.02.2012 22:13

Ja uważam że Gotze nie będzie chciał odchodzić z Borussi z którą może mieć co roku duże szanse na mistrza i pewny udział w LM, a i Bayern nie musi desperacko brać się za jego ściągnięcie bo w ofensywie mamy spory potencjał a do tego już na lato dochodzi Shakira.

Swoją drogą ciekawe czy Gotze po kuntuzji da rade wejść do 11 bo Kuba gra ostatnio bdb podobnie Kagawa. Myśle że będzie musiał powalczyć o to ostro a i nie wiadomo czy po kontuzji jego rozwuj nie stanie w miejscu bądź nawet sie nie cofnie bo różne się już rzeczy działy z wielkimi talentami po kontuzjach.

Byłbym rad gdyby Bayern powalczyć o Khedire. Imponowała mi jego gra dla VFB i reprezentacji. Przydałby się tak konkretnie zbudowany walczak do środka. Wyprzedaż w Realu napewno będzie miała miejsce predzej czy później:)

26.02.2012 21:51

Chciałbym poruszyć pewien temat. Panowie którzy śledzą stronke transfermarkt.de spróbujcie mi wytłumaczyć kilka spraw bo czegoś tu nie rozumie.
1-jakim sposobem wartość Mullera wzrosła aż do 35mln w okresie gdy jest całkowicie pod formą.
2-jakim sposobem Gomez jest wyceniany na 42mln ?? za co?? ja bym go wycenił max 25mln.

Wartość Kroosa też chyba za szybko wrosła bo fakt zrobił postępy ale jeszcze musi sporo udowodnić.
U 3/4 graczy wartość spada z każdą rundą a u pozostałych 1/4 utrzymuje się lub rośnie. Drogi zarządie może pora odmłodzić i odświeżyć kadre(łącznie z trenerem)

25.02.2012 00:12

Yellow my już może niechciejmy żeby Bayern jakikolwiek klub rozwalał. My tylko wygrywajmy 1-0 po walce i dobrej grze i to wystarczy. Z Basel ale 1-0 nie wystarczy także 2-0 :)

24.02.2012 10:51

Bardzo dobrze Ajren !!! Trzeba trenować i podnosić forme a nie spouchwalać się z mediami. Nie tędy droga :D

24.02.2012 10:47

Niektórym się wydaje że my sie na Basel obudzimy i ich rozjedziemy.
Chciałbym tylko poinformować coniektórych że Basel to znacznie silniejszy rywal niż Freiburg z którym męczyliśmy się niemiłosiernie.
Wiadomo mecz meczowi nierówny i z jednej strony wylosowaliśmy taką drużyne którą teoretycznie powinniśmy tak zlać w 1 meczu że rewanż to już tylko spacerek i postawienie kropki nad "i" , z drugiej strony patrząc na naszą gre ciężko o optymizm.

Na Bayern nie trzeba dużo założeń szykować- wystarczy że każdy trener powie "panowie dziś gramy z Bayernem czyli gramy zespołowo i walczymy co sił" i to na nas w zupełności wystarcza!!!

Aż głupio takie rzeczy pisać ale niestety taka jest prawda, a przynajmniej na tą chwile. Mimo wszystko stawiam na korzystny wynik: 1-1 lub 1-2 dla nas a w rewanżu(miejmy nadzieje że już z Bastianem) 2-0 dla nas i awans. Jak odpaniemy to nie chce widzieć Juupa w Bayernie ani minuty dłużej niż dzień po rewanżu.

21.02.2012 10:48

Bez Krossa nasze posiadanie piłki byłoby dopiero kiepskie, nie wspominając już o akcjach typu "a co tam, podam do Riberiego-jakoś da rade".
Co do Tymo to uważam że bardziej na taki mecz przyda się niż Alaba, który może nie poradzić sobie z presją. Nie ma co porównywać doświadczenia w pucharach tych zawodników, pomijając już fakt że Alaba to typowy gracz ofensywny.

20.02.2012 17:16

Ostatnie pytanie a w zasadzie odpowiedź na nie zasługuje na wielki podziw i szacunek. To się nazywa prawdziwa ambicja i profesjonalizm.
I właśnie takich graczy potrzebujemy.
Wiem że to nie ta sama marka co D.Luiz a czy T.Silva i Dante też najmłodszy już nie jest, ale z reguły najlepszy okres obrońcy to właśnie wiek w granicach 30roku życia więc może on jeszcze poprawić gre i ją utrzymać na najwyższym poziomie- ma na to czas i warunki.
Oglądałem kilka meczy BMG i przypatrywałem się uważnie temu obrońcy i wywarł na mnie spore wrażenie- gra bardzo twardo i nie odpuszcza, do tego dochodzi dobra gra w powietrzu( dobre warunki fiz :D) i wydaje mi dobrze trzyma się założeń taktycznych bo z nim na czele Borussia traci niewiele bramek.
To może być naprawde dobry transfer- tymbardziej dobry że dla naszego zarządu niedrogi :P

20.02.2012 10:41

Lepiej przedłużyć kontrakt bo w najgorszym przypadku można go wpisać na liste transferową i coś tam zarobić a tak to odejdzie za free

12.02.2012 20:14

Póki co nic nie jest na rzeczy odnosnie takiego transferu, ale moim zdaniem ewentualne wzmocnienie Podolskim idzie w parze z aktualną polityką transferową czyli kontaktowaniem czołowych reprezentantów niemiec.
Nawet gdyby nie umiał wywalczyć miejsca w 1 składzie to warto mieć takie znakomitości na ławce.
Jeszcze Howedes i Khedira i mamy 3/4 reprezentacji :)
Dobrze że za marzenia nie karzą :D

12.02.2012 20:10

Mamy na prawe skrzydło Mullera który może u nas grać przez kolejne 10-12 lat i Robbena który chętnie podpisze nowy kontrakt także nie ma co płakać.
Dobrze że BVB sie zbroi przynajmniej będzie z kim walczyć o majstra.
Dobrze że kolejny znakomity grajek nie wzmocnił konkurencyjnej ligi. Niech Bundesliga rośnie w siłe

09.01.2012 11:07

Gomeza też co niektórzy sprzedawali a tu dostał kredyt zaufania i go spłaca, więc Breno chyba też powinien dostać to zaufanie i dostać szanse gry w kilku lub kilkunastu meczach i wtedy się okaże na ile jest nam potrzebny.
Pamiętajcie to wciąż młody chłopak, a do tego przeszedł wiele nieprzyjemnych sytuacji i skoro włodaże w niego wierzą to my też spróbujmy.
Może i nie ma na to reguły, ale najlepsze lata obrońcy to wiek ok 27-33 lat także jak go sprzedamy to sie może później okazać że zrobiliśmy biznes jak po c...u.

15.12.2011 09:47

dokładnie nilek.
Z Barceloną jest jeszcze 1 problem- ma strasznie mocną ławke.U nich jak z gry wypadnie 3 czołowych zawodników to ich gra wcale nie wygląda gorzej niż z nimi a u nas wystarczy brak Bastiana, Riberiego i Gomeza i już mamy problem.

12.12.2011 15:18

Co do Kroosa-zauważam u niego progres w rozwoju. Jest pewny siebie, mądrze operuje piłką i stara się wziąść na siebie odpowiedzialność za gre w nieobecność Bastiana. I co ciekawe wydaje mi się że Toni stylem gry próbuje poniekąd naśladować Bastiana i bdb mu to wychodzi np. długo utrzymuje się przy piłce, ma dobre podania otwierające droge do bramki, rozciąganie gry.
Wiele pociechy jeszcze z niego będzie.
Co do Gomeza- zawalił wczoraj setke po podaniu Robbena, ale tak pozatym rozegrał niezłe zawody-strzlił zwycięskie bramki i był niebezpieczny dla obrońców VFB. Takiego Gomeza chce widzieć w każdym meczu

12.12.2011 15:13

Wg mnie Robben zagrał słabo i podobnie jak Ribery zasłużył na 4, z resztą moge się zgodzić.
Ogólnie mecz padaka, można było z nudów oszaleć. Mocniejszy rywal za taką postawe ukara nas niemiłosiernie.

12.12.2011 11:07

W Nurnberg radził sobie dobrze, u nas też by pewnie tak było gdyby nie kontuzja i problemy osobiste, a wypominanie mu błedu w meczu z Interem jesc conajmniej nie na miejscu bo nie tylko on zawalił ten mecz ale m.in Ribery nie trafił "setki" gdy prowadziliśmy 2-1 i już byłoby po meczu, ale o tym to już mało kto pamięta.
Fajnie jeśli ludzie w Bayernie uważają że dojżał i wzioł sie za niemiecki. Może być już tylko lepiej. Licze że będzie z niego ważny zawodnik, niekoniecznie podstawowy, ale conajmniej dobry zmiennik.

11.12.2011 15:06

Ciekawie byłoby trafić na Lyon- po pierwsze bliski wyjazd a po drugie teoretycznie niegrożny rywal. Pisze teoretycznie bo jednak najlepsze lata tej ekipy już mineły. Lepiej uniknąć Milan i ruskich bo takie dalekie wypady nie są dla nikogo dobre.
Z jednej strony na tym poziomie nie ma słabeuszy, ale za to z drugiej strony nasza drużyna to FC BAYERN więc przed żadnym rywalem nie można wymiękać. Czyli kogo by nam nie wylosowali awans to nasz obowiązek

08.12.2011 16:02

@Rafinha ma racje. Nie ma godnego zastępcy dla Lahma żeby można go było przesunąć do pomocy. Gustavo i Kroos albo Tymo i Gustavo na DM inne opcje to ryzyko.

02.12.2011 10:28

Usami to dobry grajek, ale w defensywie jest cieniutki- chyba pod tym względem najsłabszy z drużyny i to jest pewnie powodem tego że nie gra praktycznie wcale.
Może nie każdy to zauważa, ale Kroos zapiepsza cały mecz i w przodzie i wraca i walczy o piłke więc Usami go nigdy nie wygryzie, podobnie jest z Mullerem. Chłopak zdolny, ale taki chudziutki japoniec nigdy nie będzie dobry w destrukcji, a Juup właśnie stawia na takich którzy i atakują i bronią dobrze

27.10.2011 01:27

Można śmiało napisać to samo co przed każdym meczem w Bundeslidze-każdy inny wynik niż wygrana Bayeru będzie mega sensacją.

14.10.2011 22:09

@Bawarczyk ale chyba nie masz wątpliwości że Bayern wygra tą grupe.
Myśle że nawet 4 remisy dałyby awans gdyż żadna ekipa nie naczepałaby na nas punktów. Wierze że ambitnie nasi do tego podejdą i wygrają przynajmniej 3 z tych spotkań

14.10.2011 22:04

Na N-ce na żywo leci kilka meczy na różnych kanałach N Sportu także nie ma zbytnio opcji żeby nie było kiedykolwiek Bayernu. A na dodatek jest Multi-LM- czyli wszystkie mecze z przełanczaniem na ten w którym coś sie ciekawego dzieje albo padła bramka. Do tego Ddchodzi Eurosport 2 i mamy cały sezon z Bayernem i basta.

23.09.2011 14:53

Jancer23 proponuje zakup telewizji N i problem ligi mistrzów masz z głowy.
Co do Robbena to albo zagra od początku i zostanie zmieniony, ale wejdzie na ostatnie 20-30min. Kondycje wyrobi i będzie git

23.09.2011 11:13

Ribery gra to co lubi i sprawia nam tym wiele radości.
Jak jeszcze Robben po kontuzji wróci do dobrej formy to ciężko będzie ich zatrzymać.
Spoko gość z tego Riberiego ja osobiście puszczam w zapomnienie szopki jakie były z Realem:)

22.09.2011 20:58

@wer rozbrajają mnie takie porównania. Co to ma do rzeczywistości? Przed meczem z BMG też porównywałeś de Camargo i Gomeza np??
Liczy sie charakter drużyny, dyspozycja dnia i po części szczęście w dniu meczu, a nie tylko umiejętności i statystyki poszczególnych graczy.
Możemy rywala rozbić ale równocześnie można dostać tęgie baty i tego nikt niestety nie przewidzi tak do końca.
Ja licze że drużyna wyjdzie maksymalnie skoncetrowana i gotowa podjąć walke o każde metry boiska bo rywal jak do tej pory najsilniejszy w tym sezonie. City w obronie nie są zbyt pewni i nasi ulubieńcy muszą to wykorzystać

22.09.2011 20:52

@Boateng
Piłkarze zarabiają taką kase,że wali ich to co im spłoneło w tym domu. Dla Breno ważne jest że nikomu nic się nie stało a reszte można przeboleć- to chyba logiczne.
Pomieszka troche w hotelu i znajdzie się dla niego nowe mieszkanie/dom i po sprawie. I tak jak napisałem wcześniej- nie jest sam i ma kto go wspomóc

20.09.2011 13:24

Moim zdaniem bardziej przydałby się środkowy obrońca i nikt więcej.

20.09.2011 10:37

Sam z tym problemem nie zostanie.
A dom pewnie miał ubezpieczony także tragedi sie nie spodziewa nikt.

20.09.2011 10:34

Moim zdaniem na Leverkusen bez sensu go wystawiać i ryzykować odnowienie kontuzji.To jest taki piłkarz który nie musi się nawet rozgrywać, żeby robić różnice na boisku.
Z City mógłby wejść na ostatnie pół godziny gdy przeciwnik już będzie zmęczony wtedy będzie mógł swoją błyskotliwością wiele zdziałać

19.09.2011 18:27

W tym sezonie w Bundeslidze chyba nawet remis z nami będzie sukcesem rywali.
BMG z nami wygrała, ale nie sądze by Bayern pozwolił sobie w lidze na więcej takich wpadek. Moim zdaniem Dortmund już teraz odpadł z rywalizacji o mistrzostwo i ciężko wskazać kto z nami o nie tak naprawde powalczy, bo napewno nie Werder.
Nie chce mi sie teraz sprawdzać rekordu pod względem ilości straconych bramek (Lucio,Demichelis na obronie) ale mam nadzieje że w tym sezonie ten rekord zostanie pobity :)
A z Leverkusen nie stracimy bramki i wygramy gładko 3-0

19.09.2011 12:48

Napoli w tamtym sezonie zaczeło robić furore i robią to w dalszym ciągu.
Do tego wzmocnili się bardzo dobrym Cavanim, który już zaczyna im się spłacać.
Urwanie punktów MC i pokonanie Milanu robi wrażenie i nie oszukujmy się- to bardzo dobra ekipa i trzeba czuć respekt przed nimi.
City zaliczyło wpadke, ale to nie zmienia faktu że są niebywale groźni, ale jak najbardziej do pokonania przez Bayern w obecnej znakomitej formie.

19.09.2011 12:35

Neuer będzie wygwizdywany przez całe spotkanie tego można być pewnym.
Ciekawi tylko czy Rafinha też zostanie wygwizdany, ale myśle że nie bo po pierwsze nie jest wychowankiem Schalke a po drugie nie przeszedł bezpośrednio do nas tylko jak każdy chyba wie- z Genui.

17.09.2011 13:48

damian2456
Nazwa stadionu Schalke to obecnie Veltins Arena.

Co do powyższej jedensatki to chyba można było się takiej spodziewać choć niekoniecznie taką zagrają.
Ofensywny kwartet Schalke robi wrażenie, ale nasi ulubieńcy powinni sobie z nimi poradzić.
Licze na skromne 1-0 dla nas.

17.09.2011 13:42

Muller na szpice a na prawą ktoś z ławki.
Na dobrą sprawe nawet Rafinha mógłby w pomocy wybiegnąć jeśli VB grałby na środku obrony a Boateng na boku.

17.09.2011 13:29

Graliśmy już takim składem więc jakoś to będzie.
O ile z VB można przeboleć bo ostatnie mecze miał bardzo dobre jak na niego, z kolei z Tymo gra w środku pola może wyglądać nieciekawie.
Każdy kto śledzi gre FCB wie jaka jest różnica między Gustavo a Tymo.
Jak ktoś nie wie to tłumacze:
Gustavo przy odbiorze pierw patrzy gdzie jest piłka i na niej sie koncentruje i gra stosunkowo czysto, Tymo zaś pierw sie kładzie na glebe i dopiero potem patrzy gdzie jest bal i macha nogami żeby wybić przy czym często fauluje.

14.09.2011 20:30

@ josh1982
Dobrze to podsumowałeś!
Skoro trener wystawia taki skład jaki wystawia to chyba lepiej wie na na kogo lepiej postawić w danym dniu i tylko i wyłącznie jemu sie oberwie w razie wtopy.

09.09.2011 15:08

Myśle że nawet jakby zaoferowali 45mln to zarząd odłożyłby słuchawke i po po zabawie. Bez sensu niszczyć trzon zespołu- zarząd to wie więc możemy być spokojni.

31.08.2011 14:44

scaloniFCB
Masz racje. Boateng-Badsuber to duet trudniejszy do przejścia i z mniejszym ryzykiem dania plamy w trudnych spotkaniach. Na nic się przyda wzrost i doświadczenie jak przyjdzie stawić czoła napastniką np MC. Z resztą Boateng i Badstuber też należą do wysokich obrońców i są o wiele zwinniejsi.
To nie zmienia faktu że dla DvB należą sie brawa że w ostanich spotkaniach przyczynił się do gry na 0 z tyłu, mimo iż nie były to szlagierowe potyczki.

30.08.2011 21:04

panowie arcatera i blade
Nie chce mi sie już wiecej z wami dyskutować wy swoje ja swoje i tak to już widocznie musi być. Ja bynajmniej nie uciekam sie do obelg mimo iż podejżewam że jestem starszy od was i więcej się napatrzyłem na Bundeslige.
Faktem jest że mamy najsłabszego głównego napastnika od czasów Klinsmanna,Elbera, Makaaya i Toniego.
O ile w tamtym sezonie poczynania Gomeza gdy się już rozkręcił były niesamowite o tyle w tym sezonie jego gra a szczególnie skuteczność mnie po prostu nie rozpala bo stać go na wiele więcej, a to że się stara to każdy wie i nie trzeba mi tego pisać.
To co pisze to moje chwilowe odczucie bo nie mam do tego piłkarza urazu. Po prostu martwi mnie jego forma, choć wydaje się że powoli idzie to w dobrym kierunku, ale nie zapominajcie z kim do tej pory tak naprawde dane było Bayernowi się zmierzyć. Amen

28.08.2011 22:37

Zari ale z ciebie niepoprany optymista. Ja nie gadam że jesteśmy skazani na porażke ale na samą myśl o takich nazwisach jak Aguero,Tevez,Dzeko,Nasri,Silva to aż ciarki przechodzą. Będzie ciężej niż sie co poniektórym wydaje.

28.08.2011 18:36

tak ale ja nie sądze żeby strzlił więcej niż 1

28.08.2011 18:31

Blade
Ty już tak nie broń tego Gomeza. Zobaczymy ile strzeli bramek w 6 meczach fazy grupowej LM gdzie drużyny będą na godnym poziomie by naprawde oceniać Gomeza. Ja typuje że ustrzeli tylko 1 gola. Jaki twój typ?? Sprawdzimy za jakieś pół roku kto będzie bliżej. Wchodzisz w to?

28.08.2011 18:23

Narazie City rozjeżdzają wszystkich. A Tottenham do bardzo dobra ekipa. Bayern niech sie ma na baczności bo oni są nieobliczalni.

28.08.2011 17:19

Franck chyba nie jest głupi i wie że nigdzie mu tak dobrze nie będzie jak w Bayernie.
Plotka i tyle

28.08.2011 17:17

@KahnTitan dobra riposta, aż żal że prawdziwa

28.08.2011 17:15

"blejd"
Spoko jak tak uważasz, tylko zobaczymy co będzie jak zagramy np z MC i Gomez spartoli karnego i nie wygramy albo i nawet przegramy taki mecz???
Wczorajszy przeciwnik był najmniej wymagającym jak do tej pory i może nawet bedzie nim do końca sezonu, dlatego można karnego dać strzlać i Neuerowi.
Ja mam wielką nadzieje że od nastepnego razu karne(nie do obrony) będzie strzelał Schweini i nie będziemu musieli poruszać takich tematów więcej

28.08.2011 13:51

MullerFCB
Widze że sie stara i skuteczność rośnie i za to mu chwała, ale moim zdaniem nie powinien strzelać karnych.Wczoraj pierwszego strzelił ale sam strzał był jak najbardziej do wybronienia bo strzał był blisko środka bramki i gdyby torman sie nie rzucił w przeciwną strone to z pewnością bo go obronił. No a drugi karniak to każdy widział.
Na koniec sezonu znowu zliczy mu się ilość zdobytych hattricków i zapomni się o tym że w tym wczorajszym 2 gole były z karnego, do których zawsze podchodzą nasi kapitanowie.

28.08.2011 13:31

@Arcatera
Po 1 to nie obrażaj tutejszej społeczności bo właśnie takimi tekstami pokazujesz jaki jest twój poziom umysłowy.
Po 2 każdy ma prawo do własnej opini.

Oglądam mecz za meczem i obiektywnie oceniam poszczególnych graczy. To że Gomez nawalił bramek w poprzednim sezonie nie usprawiedliwia go od krytyki.Równie dobrze moge skrytykować za wczoraj Lahma (którego wręcz uwielbiam jako piłkarza) za niewykorzystaną 100% akcje gdzie spokojnie mógł podać do Gomeza i wtedy Mario strzeliłby bramke. I od takich akcji właśnie jest Gomez, żeby poczekać na podanie kolegi i z zimną krwią skierować piłke do siatki. Bo od karnych to powinni być Bastian lub Lahm bo są pod tym względem po prostu najlepsi z drużyny.

Także kolego o nicku Arcatera nabierz szacunku dla innych i zamiast obelg miej własne zdanie i prowadz sensowne dyskusje a jak nie to zamilcz i nie prowokuj.

28.08.2011 12:29

Z MC będzie niesamowicie ciężko o punkty. Są naszpikowani gwiazdami i jak ta machina się zgra na dobre to bardzo szybko mogą poziomem zbliżyć się do Barcy czy Realu.
I jak ktoś uważa że są słabi, i sie sugeruje jednym meczem z Lechem to powodzenia.
Villareal już nie tak mocne jak w ostatnich sezonach i powinniśmy sobie poradzić jakoś, wiadomo będą musieli nasi sporo zdrowia z nimi stracić.
Z Napoli teoretycznie najłatwiej, ale nie można lekceważyć nikogo.
Bedzie 1 albo 2 miejsce w grupie, innej opcji nie ma.

28.08.2011 10:10

@MullerFCB ty chyba meczy nie oglądasz tylko statystykami żyjesz.
Wk....ają mnie takie cwaniaczki co obrazić tylko przez internet umieją, w rzeczywistości za takie słowa w moim kierunku dostałbyś w dzban bez zastanowienia...
Wracając do tematu- dobrze wiesz że taki zawodnik jak Villa to może na Bayern tylko parsknąć śmiechem. Nawet gdyby do nas trafił to Gomez do końca jego kariery siedział by u nas na ławce i jako joker tyle by strzelał co jeszcze niedawno Klose, czyli tyle co nic.
Wiesz ja tam życze Gomezowi i 35 bramek w sezonie tylko co z tego jak 10 bedzie z rzutu karnego. Ważne jest mieć takiego zawodnika z przodu co tylko dobija piłki i Mario zazwyczaj dobrze w takiej roli się odnajduje.
Ostatnimi czasy miał poroblemy ze skutecznością, ale powoli nabiera pewności i widać że jest lepiej, ale to nie zmienia faktu że wczorajsze bramki to był fart za fartem. Słabo bije karne i chyba na siłe dawają mu je wykonywać żeby został znowu królem strzelców.
Jak uważasz inaczej to trudno, ale jak dla mnie Hattrick w takim wykonaniu to czyste szczęście i dobroć kolegów.

28.08.2011 09:37

Jak dla mnie Gomez to dziś poleciał na farcie mega:
1 bramka- strzał w taką strefe(daleko od słupka) że gdyby torman poszedł w drugą strone to by to wybił lajtowo.
2 bramka- zmaszczony karniak, ale na jego szczęście bramkarz był jaki był i Mario mógł se to już na spokojnie dobić
3 bramka- jak dla mnie żadna rozkosz. Nie wyglądało to wg mnie na przymierzony strzał między nogami tylko fartownie tak poleciało

Jak to sie mówi-szczęście sprzyja lepszym, ale zawsze tak nie będzie.
Ogólnie mecz i oczywiście wynik na + szczególnie że nie graliśmy w najmocniejszym zestawieniu i na trudnym terenie jak dla nas. 0 z tyłu najbardziej mnie cieszy poza 3pkt. Jutro lidera już możemy stracić i pewnie tak będzie ale jak na 4 kolejki jesteśmy dobrze ustawieni.

27.08.2011 22:27

Żeby nie było że w po sezonie Boateng będzie chciał odejść bo nie podoba mu sie gra na boku. Tymo o wiele słabszy niż Gustavo, który wydaje się być w znakomitej formie. Alaba kosztem Kroosa-to ciekawe, ale może na dobre to wyjdzie. Usami pierwszą ofiarą Juupa.
Rywal teoretycznie słaby i nawet nie ma mowy o potknięciu. Mój typ 0-1

27.08.2011 14:52

Nie porównujcie City teraźniejsze do tego z tamtego sezonu.
Aguero,Tevez,Balotelli,Dzeko- mówi wam to coś?
My możemy tylko pomazyc zeby mieć choć jednego z nich. Do tego doszedł genialny Nasri. Kadre mają niewiarygodnie silną na papierze, jak się te chłopaki zgrają to ciężko z nimi będzie nawet o remis.
Jak ktoś twierdzi inaczej to chyba jest zbyt pewny za nasz Bayern.
W każdym razie awansujemy razem z MC.

26.08.2011 13:19

Faktycznie. Mój poniższy tekst miał uderzyć w @lukasz222.
Moim ulubieńcem był Elber, ale Makaay to też był kozak swego czasu.
Gomez przy nich to jest małe piwo

25.08.2011 09:55

Jakby nie było to obowiązkiem Bayernu jest wyjście z grupy.
Tak optymalnie może być: Bayern, Villareal, Lille, Genk

25.08.2011 09:42

@makaay skoro twierdzisz że Makaay to był typ a la Toni to ty chłopie chyba meczów nie oglądałeś. Makaay to był gość który owszem zdobywał bramki a la Toni bo każdy i takie zdobywa, ale Gomez sporadycznie zdobywa bramki dalekimi strzałami a Makaaay był w tym mistrzem, nawet wolne bił aż miło.
http://www.youtube.com/watch?v=sqcA3SlNQxA
Oglądaj i nadrabiaj zaległości

25.08.2011 09:37

Miał twarde zasady i stawiał na młodych i to było fajne, a u obecnego trenera tego nie widać. Tyle że za LVG nie zawsze stały wyniki i dlatego upadł. U niego taki Usami by już dawno dostał szanse a u naszego Dą Żupa japończyk prawdopodobnie będzie pierwszą ofiarą i zmarnuje się koleny dobrze zapowiadający się piłkarz.
Każdy trener ma swoje + i - ja sie przyznam że cieszyło mnie odejście Van Gaala, ale zatrudnienie Heyncknesa tak średnio mi sie podobało, ale z racji że nie do ruszenia był Jogi Loew zbytnio wyboru zarząd nie miał. Ocenimy po sezonie ale Usamiego już teraz mi jest żal

24.08.2011 21:51

@makaay co tak bronisz tego Gomeza?? Mało jest takich napastników którzy na tyle okazji w 3 meczach zaliczają jedno trafienie !!!
To już Lewandowski lepiej wypada w chwili obecnej!
Także nie czarujmy sie ale albo Gomez jest całkowicie pod formą, albo bramki z poprzedniego sezonu to w 90% zasługa kolegów i jego fart, albo po prostu ten facet jest mocno przereklamowany i przewartowściowany na rynku transferowym z niewyjaśnionych względów.
Kibicuje Bayernowi od ery Klinsmanna po Elbera i Makaaya i prz tych właśnie wymienionych piłkarzach Gomez to laik, mimo bd warunków fizycznych. I pomyśleć że to nasz najlepszy napastnik...cóż za drętwe czasy.

24.08.2011 21:41

Mi sie marzy Milan,Zenit i Apoel.
Milan dlatego żeby ich pokonać i bić pkt dla Bundesligi
Z Zenitem mamy porachunki
Apoel, żeby pożądnie ich złoić i pomścić Wisłe(nie jestem ich kibicem), a jednocześnie pokazać takim zespołom jak właśnie Wisła że nie ma tego złego nie dostając się do tych rozgrywek gdyż można mocno się zhańbić

24.08.2011 17:31

Gomez niech nie gra bo ostatnimi czasy nic nie potrafi zdziałać.
Dać szanse Petersenowi- może akurat on nie zapomniał jak sie zdobywa bramki, a w razie jakby mu nie szło to można go zmienić na Olica.
Co do RR to pewnie zagrają od początku i miejmy nadzieje że trener w odpowiedniej chwili zdejmie ich z boiska.
Brak Petrica to jak dla nas duży plus bo to chyba najbardziej niebezpieczny zawodnik HSV.
Licze na 2-0 dla Bayernu po trudnej walce.

19.08.2011 20:15

Wynik spoko, ale gra niezbyt. Z taką grą to można z grupy nie wyjść !!!
Gomez dno totalne
Kroos- jak na swoje możliwości cienizna
Ribery- mieszał, mieszał aż piłke stracił, ale przynajmniej walczył i fajnie wykonał wolny ale jak dla mnie wystep i tak słaby
Robben jak to Robben nawet bez formy przewyższa każdego o conajmniej klase, ale też rewelacji nie było wczoraj, ale go można akurat usprawiedliwiać.
Lahm-szkoda jedynie że 2 razy trafił w bramkarza bo miał super okazje na podwyższenie wyniku, ale podobała mi sie jego gra.
Bastian- przyzwoity mecz w jego wykonaniu ale to jes\zcze nie to co chcemy oglądać
Gustavo- w zadaniach defensywnych nie ma lepszego, kolejny występ na duży +
Badstuber- namjwiecej miał roboty z obrońców i dał rade,kolejny solidny mecz-chyba wraca mu forma.
Rafinha,Boateng,Muller i Neuer raczej pozytywnie.
Jupp Heynckes- masakra z tym kolesiem. Mógł zmienić Olica za mega słabego Gomeza i wpuścić Alabe za zmęczonego Riberiego, ale nie wolał trzymać Gomeza który ośmiesza tylko nasz klub i gówno mnie to obchodzi że walnoł 28 bramek w tamtym sezonie, jak dla mnie taka forma jest równoznaczna z ławką.

18.08.2011 13:28

@KahnTitan wiem o co kaman: Kahn to był po prostu konkret przed którym każdy srał po gaciach, ale kilkakrotnie przez swoje zachowanie mógł osłabić zespół. Swoją drogą kiedyś nie umiałem sobie wyobrazić bramkarza kapitana, ale Kahn pokazał że można. Z kolei śmieszyło mnie zawsze jak po złapanej piłce specjalnie i całkowicie niepotrzebnie turlał się po ziemi. Także są również minusy za jego kadencji.
Nie można także zapominać że niegdyś Bayern to nie tylko tytan, ale także gracze tacy jak Matthaus,Basler,Effenberg potrafili wydrzeć sie na kolegóg.

17.08.2011 16:43

Nie ma co gdybać już kto by sie nadał a kto nie. Lahm jest kapitanem i póki znajduje sie na boisku to opaska należy do niego i koniec.
I nie róbcie z niego takiej sierotki...polecam obejrzeć krótki filmik, który pokazuje że na Filipek to nie cipka
http://www.youtube.com/watch?v=PbaGQDpeh0c

17.08.2011 13:53

Sporo newsów o Luizie po obiecującym początku sezonu w jego wykonaniu.
Jak utrzyma dobrą forme to z pewnością może zostać graczem Sierpnia na tej stronie.

15.08.2011 20:24

Trener wystawia ten sam blok defensywny w którym wraz z Neuerem jest 3 nowych graczy więc z czasem wpółpraca się zazębi, choć już w meczu z wilkami wyglądało to całkiem nieźle.
Z krytyką dla Badstubera mogliśmy jednak poczekać(ja również) bo jak narazie spisuje się dobrze.
W każdym razie napewno będzie lepiej niż w zeszłym sezonie- w sensie gry obronnej, bo w ofensywie jak narazie brakiuje skuteczności, ale nie popełniajmy tego samego błędu co z Badstuberem i wstrzymajmy się z ostrą krytyką.

15.08.2011 17:45

Luiz na pozycji defensywnego pomocnika spradza się w 100%.
Wreszcie mamy na tej pozycji grajka z prawdziwego zdarzenia.
Jest wysoki a zarazem zwinny i jak widzieliśmy nawet za czasu gry w Hoffe potrafi zdobywać bramki strzłami z dystansu.
Luiz jest młody i z pewnością jeszcze wyrobi sobie u nas marke, i reprezentacja Brazyli będzie miała z niego pożytek tak samo jak Bayern.

I nie piszcie mi tu że sie napaliłem nim po 2 dobrych spotkaniach bo jak jeszcze u nas nie grał to uważałem go za super grajka, ale nie byłem pewny czy się u nas sprawdzi, ale teraz już nie mam wątpliwości że to był strzał w 10 z tym transferem.
Właśnie takich nam potrzeba- skromnych walczaków, którzy na treningu i w meczu dają z siebie 100%, bo jak czasem widze gwiazdora Bastiana z tą jego nadmierną pewnością siebie to sie zastanawiam co taka postawa daje drużynie. Choć wiadomo Bastian kiedyś a dziś to i tak różnica wielka ale do końca jeszcze nie zeskromniał chłopak. Także dobrze że kapitanem jest Lahm i niech tak zostanie.

14.08.2011 12:56

Ładnie sie zachował Gustavo przy strzale. Przymierzył wewnętrzą częscią stopy, a mógł uderzyć mocniej gdyby spróbował podbiciem, ale takie piłki często lecą w kosmos. Benaglio chyba był zasłonięty bo w ostatniej chwili interweniował-na całe szczęście dla nas że kiepsko.

13.08.2011 18:31

@Serek
Sorki że sie czepiam, ale ...przystanki w Werderze i Monachium... można by zastąpić - Bremen i Monachium, jak już mowa o miastach
Jak dla mnie fajnie że pojawiają się newsy o ex bawarczykach. Tak trzymaj!

12.08.2011 13:28

Przypominam że liczyć się w dalszym ciągu może doświadczony Mertesacker i solidny Howedes.
Silnie obsadzona obrona naszych zachodnich sąsiadów. Bieg czasu będzie tylko sprzyjał tej kadrze, która za rok może dwa poziomem przeskoczy repr. Hiszpani, bo chyba na tą chwile oni są mocniejszą ekipą.

12.08.2011 13:24

Kiedyś liga mistrzów była adekwatna do nazwy a teraz grają w niej nawet drużyny z 4 miejsca.
Jak dla mnie to poryte że np taka Wisła musi przechodzić przez tyle rund a np 4 z PL Arsenal na kogo by nie trafił to rozjedzie i lajtowy awans.
Wiadomo że kiedyś poziom rozgrywek był słabszy, ale przynajmniej mogliśmy pokibicować klubą z własnego podwórka (ja zawsze kibicuje polskim ekipą w pucharach-kto by to nie był)

03.08.2011 11:44

Niektórzy go skreślili po jednym fatalnym błędzie z Interem. Fakt była to w 90% jego wina bo dał sie przepchnąć Eto i później reszta obrony też nie dała rady, ale chyba zapomnieliście ile prędzej baboli popełniali Buyten i Badstuber-była tego cała masa, ale wiadomo Breno popełnił błąd w bardzo ważnej chwili bardzo ważnego meczu i to go różni od jego 2 kolegów.
Moim zdaniem nie jest to obrońca gorszy niż Badstuber i pokazał to grając w Nurnberg gdzie był pewnym punktem defensywy, no ale jak ktoś sie wtedy nie interesował tym co sie dzieje u wypożyczonyh graczy to proste że jest niewiedza i sugerowanie się tym 1 bardzo niefajnym błędem jest troche nieodpowiednie.
Breno z pewnością jest obrońcą w sam raz na poziom Bundesligi, ale trzeba przyznać że podobnie jak Holger na poziom LM to niestety o wiele za mało.
Proponuje panowie zapomnieć o błędach z zeszłego sezonu wyżej wymienionej trójki, poczekać aż każdy z nich dostanie szanse i dopiero wtedy wyciągać wnioski bo z całą pewnością także i Breno dostanie swoje 5 min.

01.08.2011 12:31

Japończycy to najbardziej pracowity i ambitny naród i Usami to potwierdza.
Jak widać chłopak ma zapał nie tylko do piłki ale także do życia codziennego.
W meczu z EB widziałbym taką pomoc: Schweini, Gustavo, Usami, Kroos, Muller

30.07.2011 15:31

Miejmy nadzieje panowie poniżej...Boateng w 1 spotkaniu pokazał że sporo może wnieść dobrego dla obrony. Ja osobiście licze że swoje 5 minut dostanie jeszcze Breno jak go wyleczą i tym razem nie da plamy.

29.07.2011 16:19

Z Tymo to jak z Błaszczykowskim. W reprezentacjach mega gwiazdy które praktycznie nigdy nie zawodzą, z kolei w klubach cienizna.
Gustavo jest już teraz o wiele lepszy a jest jeszcze młody i napewno będzie "rósł w siłe".
Zapewno z ukraińcem pożegnamy się w następne wakacje.

29.07.2011 16:16

Ja wiem gdzie zakończy- w FC Bayernie !

29.07.2011 16:01

Podoba mi się odwaga Takashiego w walce 1-1. Zaimponował mi również zwinnością. Z biegiem sezonu rozwinie się pod względem taktyki bo momentami wygląda jakby do końca nie wiedział jak sie ma ustawić na boisku ale to jest do wyuczenia. Dojdzie lepsza kondycja i waleczność i będziemy mieli godnego następce Robbena bo nie wierze w to że nie podpiszą z nim długoletniego kontraktu

29.07.2011 15:43