DieRoten.pl

Znamy już rywali Bayernu Monachium, którzy zmierzą się z mistrzami Niemiec w 1/4 finału Ligi Mistrzów

reklama

Uwaga!

Prawdopodobnie używasz wtyczki blokującej wyświetlanie reklam. Wyłączając adblocka (albo podobny system) przyczyniasz się do rozwoju DieRoten.pl i sprawiasz, że portal z miesiąca na miesiąc staje się coraz lepszy.

Z góry dzięki

Dokładnie o 12:00 w szwajcarskim Nyonie rozpoczeło się losowanie par ćwierćfinałowych Ligi Mistrzów. Jedno trzeba przyznać – czekają nas wielkie emocje!

Bayern Monachium zmierzy się z Realem Madryt, podczas gdy inny niemiecki zespół, czyli Borussia Dortmund będzie musiała stawić czoła pogromcom Manchesteru City – AS Monaco.

W innym szlagierowym spotkaniu Barcelona zagra z Juventusem, zaś czarny koń tych rozgrywek, czyli Leicester City będzie musiał walczyć o awans do półfinału Ligi Mistrzów z Atletico Madryt.

Pierwsze mecze ćwierćfinałowe zaplanowano na 11 i 12 kwietnia, a rewanże odbędą się tydzień później. Pary 1/2 finału Ligi Mistrzów poznamy podczas losowania 21 kwietnia.

Z kolei finał tych jakże elitarnych rozgrywek zaplanowano na 3 czerwca. Miejscem spotkania będzie Millenium Stadium w walijskim Cardiff.

Pary 1/4 finału Ligi Mistrzów 2016/2017:

Atletico Madryt - Leicester City
Borussia Dortmund - AS Monaco
Bayern Monachium - Real Madryt
Juventus Turyn - FC Barcelona

Pierwszy mecz 1/4 finału pomiędzy Bayernem a Realem odbędzie się już 12 kwietnia na Allianz Arenie, z kolei rewanżowe spotkanie odbędzie się 18 kwietnia na obiekcie "Królewskich".

źródło: Własne

KONKURS TYPERA

DieRoten.pl
Sprawdź swoje umiejętności i typuj z DieRoten. Wygrywaj nagrody!

Dodaj komentarz

Możliwość dodawania komentarzy została wyłączona!

KOMENTARZE (238)

reklama



21.03.2017 12:24
Oczywiście, że polemika na temat sędziów nie ma żadnego sensu i wypacza futbol. Co do ławki rezerwowych to Real ma- ito znacznie lepszą. Isco, Kovacić, Vazquez, James czy nawet Asensio - i to sama pomoc. Jest to ławka bardziej ograna w LM i doświadczona od naszej, w obronie Nacho Pepe i Danilo też.

Co do gry Bayernu w lidze dobrze to wygląda, ale w BL grają niestetty tylko my i BVB. Reszta to ogórki.
Nie dziwota więc, że siedzimy sobie na połowie przeciwnika i klepiemy i klepiemy aż coś wpadnie.
W la lidze takich zespołów jest więcej, jest większa napinka pomiędzy czołowką. Real, Farsa, Atletico, Sevilla, Villareal i Bilbao. Cześciej można stracić pkt. Tak jak teraz Real ma mecz zaległy i 2pkt na barceloną czyli wygrywając ten mecz będzie 5 pkt wyżej. Rzadko kiedy ktoś ma 13 pkt przewagi jak my już na tym etapie. Mamy swiatowy skład w przeciwienstwie do całej BL.(oprocz BVB). Chciałym żebyśmy w tym meczu grali i w obronie i ataku a nie to co zawsze siedzimy 10 na połowie bo inaczej zmiażdzą nas z kontry. Uważam, że całościowo nasz skład jest najlepszy na świecie, ale chyba każdy zespół chciałby mieć w pomocy Modricia, Kroosa, Bale, Casemiro czy Isco. Grają z Casemiro i tu trzeba szukać szansy bo on gra świetnie w defensywie ale w ataku już przeciętnie. My przyzwyczajeni siedzieć na przeciwiniku będziemy sie bali na kontry i stałe fragmenty. Jak zagęszczą obronę bedzie cięzko ale trzeba próbować. Z całym szacunkiem do nas i do przeciwnika niech wygra lepszy.

Real: Navas, Ramos, Pepe/Varane, Carvajal, Marcelo, Modrić, Casemiro/Isco, Kroos, Bale, Benzema, Ronaldo
My: Neuer, Lahm, Hummels, Boateng, Alaba, Robben, Ribery/Costa, Alonso, Lewandowski, Muller, Thiago/Vidal
18.03.2017 20:20
@ Bayern02 - " ... tak klasowy rywal jak Bayern nie może odpuszczać żadnego meczu .. czy to sparing czy puchar itd.. najlepsi zawsze chcą wygrać .. ... "

Nie odmawiam rezerwowym i juniorom szansy na zwycięstwo tylko że pokazali - że kiedy Carlo niepotrzebnie odpuszczał mecze grając zbyt dużą ilością rezerwowych i juniorów to traciliśmy punkty.

Mam nadzieję że teraz Sanches poprowadzi nas do zwycięstw z Hoffe i Bayerem - ale tym razem nie będę narzekał jak mu się ta sztuka nie uda - bo teraz jest konieczność - cel to spokojny awans do 1 / 2 LM

Dlatego teraz jest potrzeba żeby odpuścić kilka meczy BL na rzecz zwycięstwa w LM
18.03.2017 20:13
No to jutro wygrywamy i 13 pkt przewagi. RB puchnie pod koniec sezonu. Wspaniale. Nie bedzie takiej presji z RM. ;)
18.03.2017 20:08
@Bayern022, tak, bo wystarczy ogladnąć jeden sezon piłki nożnej aby wiedzieć, że w każdym meczu jest nieodgwizdany prawidłowy karny bądź spalony, taki jesy futbol. Wideopowtórki trochę to polepszą ale i z taką nowinką PSG by odpadło, bo nikt przy nie gwizdniętym fauli na DiMarii meczu nie zatrzymał. Błędy większe lub mniejsze sędziów to część meczu.
18.03.2017 20:02
@
Rizzitelli
oczywiscie jak ogladasz mecz i twoj zespol nie zawodzac zostaje skrzywdzony przez arbitra to tez twoj idol zawodzi..?
18.03.2017 19:58
Spokojna twoja głowa JazGod, Ayetkin dostanie swoja kase za mecz LM mimo popełnienia dwóch błędów(brak karnego na DiMarii i brak kartki drugiej dla Verattiego. Swoją droga 10 tysi to psie pieniądze w porównaniu do tego piłkarze zarabiają. A cały niesłuszny hejt spływa na arbitrów zamiast na piłkarzy. Mourinho zaczął ten trend odsuwania od siebie i piłkarzy odpowiedzialności za wynik i młodsza, wrzeszcząca widownia w necie to podchwyciła bo łatwiej zbluzgać sędziego niż idola za kiepską grę.
18.03.2017 18:44
tak klasowy rywal jak Bayern nie moze odpuszczac zadnego meczu .. czy to sparing czy puchar itd.. najlepsi zawsze chca wygrac .. dzisiaj sie niezle usmialem jakis kibic realu stwierdzil ze maja lepsza lawke rezerwowa od nas .. / muller/ boateng/ coman/costa /renato / kimmich xd hah
18.03.2017 18:39
@ bayern1987dwa - " ... Trochę szkoda mi sędziów bo przy takiej ilości symulowania i kładzenia się piłkarzy , to naprawdę nie maja łatwego życia. ... "

Popłakałem się - ale co mnie z tego.

oni to chociaż mają za co kupić "Tira" chusteczek do ocierania łez.
I za swoje niewątpliwe poświecenie dostają w BL - 10 tysięcy euro za jeden mecz.

Nie wiem ile dostał Aytekin w LM za mecz Barcelona PSG - ale jeżeli mniej niż w BL - to ja bym zrezygnował z takiego stresu sędziowania "Nurkom" z Barcelony i skoncentrował bym się na BL.
18.03.2017 18:24
co do ciężkiego terminarza tutaj się nie zgodzę...można sobie odpuścić przed meczami z Realem te spotkanie z BVB bo to w lidze tak?? i potem z Leverkusen;] jak jutro wygramy to przewaga będzie dosyć spora. Dla Bayernu będzie to bardzo ciężki mecz... niestety Real może grać największa padakę świata, ale im wystarcza 2 akcje z stałych fragmentów gry i po meczu. Real będzie grał o życie z Atletiko wiec pewnie będą zmęczeni trzeba to wykorzystać. Trochę szkoda mi sędziów bo przy takiej ilości symulowania i kładzenia się piłkarzy , to naprawdę nie maja łatwego życia.
18.03.2017 17:48
Ale gra Realu wogole nie jest ciekawa zrywy i mnostwo bledow w obronie i ataku. Niech Real wygra sobie La Lige a LM my i sprawiedliwie bedzie
18.03.2017 17:44
Już 2:1 dla Realu...
18.03.2017 17:41
I juz po 1:1 ta bramka dla Athletic pachniala juz od dluzszego czasu Real gra straszny piach az oczy bola
18.03.2017 17:40
Bilbao remisuje z Realem w 65 minucie.
18.03.2017 17:38
@ Daro - " ... ależ Leipzig spuchł na wiosnę.. sytuacja identyczna jak przed laty z Hoffenheim - normalnie kalka... ... "

I bardzo dobrze jeszcze 3 punkty i głównym rywalem o wice będzie BVB który mam nadzieję po jutrzejszym meczu będzie miał 16 punktów straty do Bayernu - czy nawet jakby Bayern potem 5 meczów przegrał i wygrał cztery w tym z Augsburgiem na AA to i tak Patera jest nasza i wtedy już można rotować juniorami i niech Sanches i Bernat Rafinhia grają pełne 90 minut.

Tylko w przerwie na reprezentację niech Alaba gra tylko mecz eliminacyjny a BIH niech sobie odpuści by znowu nam wypadł jak 2 lata temu
18.03.2017 17:26
ależ Leipzig spuchł na wiosnę.. sytuacja identyczna jak przed laty z Hoffenheim - normalnie kalka...
18.03.2017 17:26
@ admin - Ja bym jednak zdecydowanie wolał, żeby sędziowie nie psuli nam widowiska.
A kiedy sędzia jest niewidoczny w czasie meczu - to nikt o nim nie wspomina.

Oby tak w meczach z Realem i nie tylko.
18.03.2017 17:19
A Modeste ma hattricka i dogonil Aube!!! Kiepsko byki chyba ich sen powoli sie konczy borusiaki ich lykna. Real wyszedl na druga polowe. Nudy narazie.
18.03.2017 17:15
Chyba się spełni moje marzenie i po jutrzejszym meczu z BMG będziemy mieli przewagę 13 punktów nad RB Lipsk - oby tylko nie odbiło jutro Carlo.

Bo przed meczami z Realem - możemy pojechać i wyjść juniorami na Hoffe i Bayer i odpadną wyjazdy podstawowym graczom Bayernu - a to tez powoduje zmęczenie - potem tylko rozgrzewka z BVB najsilniejszym składem i z 3:0 i na świeżości stłamsimy Real rewanżując się za Pepa potem 6 dni odpoczynku - a Juniorzy na wyjazd do Leverkusen i w Madrycie dobicie słaniającego się Byka.
18.03.2017 16:58
Real wygrywa ale nie przekonuje wogole flaki z olejem. Nuda wieje a Bilbao troche ich cisnie.
18.03.2017 16:40
Ja bym jednak zdecydowanie wolał, zeby dyskusje na tej stronie toczyły sie wokół aspektów sportowych. Wokół tego czym wszyscy sie pasjonujemy, a nie sprowadzać dyskusje raz po raz na tematy sędziowskie.
18.03.2017 16:39
Lipsk przegrywa z Werderem , na ten moment 13 pkt przewagi by było ;) pewny Majster !
18.03.2017 16:32
@ admin - Na naszej stronie są dwa obozy - broniące sędziów i grupa wkurzonych na to co robią sędziowie.

Ujawniające się kiedy już jest ciężko przymknąć oko na wyczyny sędziów jak na przykład w meczu DFB Pokal z BVB.

" ... Ty nie płaczesz jak arbitrzy mylą się na nasza korzyść. ... "

Wszyscy się zgadzają ze nie uznanie bramki w Finale DFB Pokal było rażącym błędem sędziego i w maju miną 3 lata od tego zdarzenia i w BL i w DFB Pokal potem sędziowie gwizdali na niekorzyść Bayernu - mecz w 1 / 2 DFB Pokal był czystą parodią sędziowania na niekorzyść Bayernu wcześniej z Bayerem nie uznana prawidłowo bramka Lewego i kilka innych nieuznanych prawidłowych bramek i wyliczanka mogłaby trwać i trwać.

A ja się już zdarzy taka sytuacja a Jest to tak rzadko może maksymalnie 3 sytuację - to krzyk po nad miarę
jak karny z Augsburgiem po faulu na Coscie nie jednoznaczny.

@ admin -" ... Sędzia może się pomylić na naszą korzyść, może i na korzyść Realu. ... "

Ja tam wolę że się nie mylił na żadną korzyć bo Bayern wychodzi na takich transakcjach na Zabłocki na mydle
18.03.2017 16:02
@bayern022

Czemu Pique teraz nic nie mówi o sędziach? Z tych samych powodów, dla których Ty nie płaczesz jak abitrzy mylą się na nasza korzyść. Nie pamiętam, żebyś rok temu mówił o skandalu jak arbiter gwizdał na niekorzyść Juventusu.

Sędzia może się pomylić na naszą korzyść, może i na korzyść Realu. Taka piłka i takie biadolenie przed meczem w żaden sposób nie wpłynie na to jak sytuacja się potoczy.
18.03.2017 15:57
Oczywiscie ze bedzie to strasznie ciezki dwumecz,ale jesli nic sie nie zmieni i zespół bedzie dalej w znakomitej formie z niemalze cala zdrowa kadra to tym razem powinno nam sie udac :) jesli w dodatku uda sie wylaczyc jakims cudem ramosa w powietrzu to juz bedzie połowa sukcesu :D
18.03.2017 15:36
Wenger chyba chce odejść z Arsenalu przegrał dzisiaj 1:3 z WBA i pociąg do LM oddala się.

Daniel Carvajal Ramos
Sergio Ramos
Raphael Varane
Silva Junior Marcelo

Jak Real wyjdzie na AA taką obroną to trudno nam będzie strzelić gola i raczej trzeba liczyć na wynik 1:0

Dlatego liczę że nie zagra ktoś z tej czwórki i wyjdą :

Danilo Luiz da Silva
Fabio Coentrao

wtedy jest szansa na wyższy wynik.
18.03.2017 15:33
@
admin
tak a karne z kapelusza itd to wymysły tysięcy osób . każdy gada głupoty , czemu piqe teraz nic nie mowi o sedziach ? po prawdziwym skandalu na korzysc jego zespolu .. w meczu z realem tez nas sedzia moze skrzywdzic zeby tylko pozniej placzu nie bylo .. oczywiscie bym wolal arbitra ktory nie jest fanem realu od dziecka xd haha i nie chce reklamowek z gadzetami xd
18.03.2017 15:30
No i super! Chcialem Real i tak sie tez stalo :)
Mysle, ze mozemy spokojnie ich pokonac. Od feralnego polfinalu z 2014 roku mamy lepsza druzyne - jest Hummels w miejsce Dante, mamy Vidala w miejsce Schweinsteigera, Lewandowskiego zamiast Mandzukica i PRZEDE WSZYSTKIM Carlo ancelottiego w miejsce tego taktycznego impotenta Guardioli.

Moze byc tylko lepiej!
Jestesmy obecnie najlepsza druzyna swiata i trzeba to potwierdzic na boisku. Oby tylko ominely nas kontuzje do tego czasu i zeby sedzia nie pomagal zadnej z druzyn, jak to mialo miejsce w starciu Barcy z PSG.

Jedziemy z nimi!
18.03.2017 14:55
Na AA trzeba uważać na kontry i przede wszystkim upilnować Ramosa podczas stałych fragmentów. Real zapewne postawi autobus i będzie czekać na kontry, trzeba ich rozklepać, oby Thiago z Lewym zeobili robote. Trzeba zrobić sobie przewagę u siebie i u nich grać na spokojnie bez ciśnienia i przede wszystkim dobrze w obronie

Edytowano : 2017-03-18 14:57:01

Na AA trzeba uważać na kontry i przede wszystkim upilnować Ramosa podczas stałych fragmentów. Real zapewne postawi autobus i będzie czekać na kontry, trzeba ich rozklepać, oby prostopadłe Thiago i Vidala i wykończenie Lewego zrobiły robotę. Trzeba zrobić sobie przewagę u siebie i u nich grać na spokojnie bez ciśnienia i przede wszystkim dobrze w obronie.
18.03.2017 14:29
Jasne, że Atletico jest zdecydowanym faworytem 2meczu z Leicester, tego nie neguję, ale doświadczenie Sevilli mówiłem, w sensie "pucharowym" jak wygrywać 2-mecze itd. wprawdzie w LE, ale często z drużynami wyżej notowanymi i grającymi lepszą piłkę niż Leicester.
18.03.2017 13:23
@Bayern022, sędziowie mylą się w podobnej ilości na rzecz Realu/Barcy i Bayernu po prostu te dwa hiszpańskie kluby mają rzeszę antyfanów, którzy z każdej takiej pomyłki robią gównoburze w necie, swoje dodają gazetki klubowe w Katalonii i w stolicy, gazetami tego nazwać nie można.
18.03.2017 13:12
Bzdura.Widać, że o temacie masz nikłe pojęcie.

W tym sezonie wielokrotnie mówiło się o tym jak Barca jest przez sędziów krzywdzona. Dosyć głośno było o sytuacji kiedy wybuchnął Pique po kolejnej błędnej decyzji.

Ogólnie tak jest, że jak topowy klub skorzysta na błędzie arbitra to jest raban, jak zostaje pokrzywdzony - już nie.
18.03.2017 12:56
@
Rizzitelli
sedziowie na korzysc Bayernu sie czasami moze pomyla , ale decyzji na korzysc Barca/ Real sa setki w sezonie
18.03.2017 12:43
@Bayern022, myślę, że fani z Madrytu mogą mieć też takie obawy jeżeli mają w pamięci, że pierwsza bramka w meczu Bayern-Real w sezonie 11/12 padła gdy Gustavo był na spalonym albo zeszłoroczne nieuznanie bramki Juventusowi w meczu z nami czy najświeższe wspomnienie o spalonym Roberta w meczu z Arsenalem.
18.03.2017 11:57
Pozostaje tylko sprawa sędziów , kiedyś nie myślałem nawet o tym kto będzie arbitrem w danym meczu , bo co to za roznica? . ale tutaj sędzia może być dwunastym zawodnikiem realu
18.03.2017 11:27
Jeśli chodzi o Leicester to ich sytuacja wygląda chyba najgorzej z możliwych. Drużyna , która zdobyła najmniej bramek gra z drużyną , która straciła ich najmniej. Atletico znowu dojdzie przynajmniej do półfinału.

Para Dortmund - Monaco , będzie najbardziej widowiskowym dwumeczem i stawiam w ciemno , że padnie najwięcej bramek spośród tych meczów ćwierćfinałowych. Nie stawiałbym żółtych w roli faworytów tego dwumeczu. Obie drużyny strzelają dużo, ale też dużo tracą. Monaco strzeliło już w tym sezonie około 120 bramek. Zagrają też Falcao i Glik nieobecni w ostatnim starciu z City. Jak dla mnie Monaco to taki czarny koń tych rozgrywek i to oni , obok Atletico będą półfinalistami.

Nasze starcie z Realem to oczywiście hicior w tych ćwierćfinałach. Jest na prawdę wiele plusów i zalet , które stawiają nas w roli faworyta w tym starciu. Głównie to nasz trener , który doskonale zna Real Madryt , zna ich mocne i słabe strony i myślę , że świetnie przygotuje Bayern. Kolejna zaleta to terminarz La Liga. W przeciągu dwunastu dni Real zagra ligowy mecz z Atletico , El clasico z farceloną i dwumecz z nami. My mamy spory zapas nad Lipskiem i na kilka wpadek możemy sobie pozwolić oszczędzając siły kluczowych piłkarzy. Jesteśmy w super formie i jedynie czego się z lekka obawiam , to ta przerwa na reprezentacje. Aczkolwiek czuję , że to jest nasz sezon , że ogramy Real i pomścimy te pamiętne 0-4 na Alianz Arenie.

Co do Juventusu kontra Barcelona , to liczę na Juventus , chociaż faworytem wydaje się być Barcelona. No , ale zobaczymy. Może tym razem sędziowie nie pomogą Hiszpanom i będzie sprawiedliwy wynik. :P
18.03.2017 11:22
@Bayern022, powiem więcej, jeżeli przejdziemy Real i odpadniemy w 1/2, wygramy BL i PN to bez wahania powiem, że Carlo osiągnął więcej niż Pep przez 3 lata.
18.03.2017 11:13
to jest pierwszy poważny sprawdzian Ancelottiego . już w pierwszym sezonie może dokonać czegoś więcej od Guardioli , nie ma co tez sie zachwycac starciem z Arsenalem ,, real pewnie tez by ich rozbił . jedyne co to fakt ze w ich grze nie widac jakiejś radości . w tamtym roku dostali lanie od wolfsburgu .. i ledwo przeszli dalej potem city i najbrzydsza polowka LM wszechczasow , wiekszego łajna nie widzialem.. byc moze dopiero teraz Real trafil na zespol z prawdziwego zdarzenia
18.03.2017 11:04
real ma więcej odpoczynku przed rewanżem a madrycie od nas szkoda kurde
18.03.2017 10:52
@Bayern022, Sevilla odpadła bardziej na własne życzenie nie wykorzystując dwóch karnych, niż z powodu rewelacyjnej gry Lisów. Ale przykład PSV bardzo dobry, wydaje się, że Atletico bardziej męczy się z drużynami, które niekoniecznie chcą atakować.
18.03.2017 10:49
@Riberyy007
rok temu atleti się mega męczyło z PSV , z takimi zespołami sie czasami gra duzo ciężej niż z czołówka . niespodzianka zawsze jest . działaczom hiszpańskiego klubu nie było do śmiechu jak ich wylosowali .. bo to jest jedna wielka niewiadoma . sewilla ktora ma wysokie notowania w La lagi ,odpadła . wiec czemu by mialo nie przegrać atletico? to ze byli w finale rok temu w finale nic nie znaczy .. a moze nawet doda wiecej motywacji lester
18.03.2017 10:46
Dobry mecz będzie trzeba się cieszyć. Szlagier My Real tak samo Barca Juve reszta to już niespodzianki. Monaco może być tym czarnym koniem. Co to Lester to Atletico posadzi autobus i cya.
18.03.2017 07:53
Trafiliśmy obok Barcelony teoretycznie na najtrudniejszego rywala, jednak myślę że przejdziemy Real bo innej opcji nie widzę. Patrząc na naszą zwyżkę formy w ostatnim czasie napawa mnie to wielkim optymizmem przed starciem z Królewskimi. Oby do tego czasu obyło się bez jakichś większych kontuzji.
17.03.2017 23:27
@ Riberyy007 - użytkownik @ Hochmeister wcale nie musi - nie mieć racji.

Kilku użytkowników sprowadzało nas na ziemię kiedy pogrzebaliśmy Monaco - dając awans MC - która jest też doświadczoną ekipą pod wodzą jeszcze bardziej doświadczonego trenera.

W czasie losowania "Los" posłuchał przedstawicieli Realu i Juventusu dzięki czemu trafiłem parę Juventus Barcelona.

Wypowiedź Zidana na temat Lisów - też brałem jako żart - a to wcale nie musiał być żart.

Sevilla jest wyżej w tabeli niż Atletico w La Liga i to o 5 punktów

Ale też uważam że szansę wygrania tego dwumeczu ma dalej Atletico.
17.03.2017 23:01
@Hochmeister
Sevilla? Pierwsze słyszę. A jakie to oni mają doświadczenie w Lidze Mistrzów? Prędzej w Lidze Europy ;)
Atletico natomiast to jest drużyna, która co roku gra w LM i co więcej osiąga tam sukcesy. Nie ta liga dla Leicester chodź do póki piłka w grze jak to mówią to wszystko się może zdarzyć jednak faworyt jest jednoznaczny.
17.03.2017 22:52
"Zjeść" i wypluć doświadczeniem Leicester miała już Sevilla więc spokojnie z tym ferowaniem awansu Atletico przed pierwszym gwizdkiem :))
17.03.2017 22:28
@ Rizzitelli - myślałem ze już jest O.K.

Szkoda że jeszcze mi kłamstwa nie zarzuciłeś.

Czy ja jakąś nieprawdę napisałem ?

Czyste fakty które dotknęły dwóch napastników przed ważnymi meczami.

I to nie byli obrońcy- - tylko strzelający bramki i przed wyrzuceniem Torres taką bramkę na 0:1 strzelił Barcelonie i po kilku minutach wyleciał z boiska.

UEFA niedawno wprowadziła 3 kartki żółte eliminujące piłkarza z następnego meczu - od Fazy Grupowej do do 1 / 4 LM i na mecz rewanżowy z Realem nie będzie absencji kartkowej piłkarza Bayernu

- zagrożeni mają po 1 kartce.

Ale już czerwona eliminuje z meczu rewanżowego z Realem
17.03.2017 22:09
A ten znowu z tym Torresem. Koleś dwa razy kopnął w nogi rywala to dostał dwie żółte, na yt są powtórki można sobie oglądnąć. A, że faul na środku boiska, a że w niegroźnej sytuacji, a że w 6 minut to tylko świadczy o jakimś zaćmieniu Torresa. Jakby tak kopał naszych to byś pisał o rzeźnikach z Atletico.
Ustawione losowanie i pewne Leicester dla FC Madryt nie pykło to teraz będziesz przez 3 tygodnie nawijał o tym jak to sędziowie spróbują ustawić dwumecz Bayernu.
17.03.2017 22:02
Bayern vs Real - kurcze, liczyłem na taki finał, ale cóż, widocznie Perez zapomniał posmarować, żartując :P

Wielki sprawdzian dla Ancelottiego. Czy faktycznie jest to taki specjalista od Ligi Mistrzów czy na przekór odpadnie nie realizując planu minimum jakim jest półfinał - etap, który Bayern ostatnimi czasy osiąga regularnie.
Jak każdy kibic Bayernu mam nadzieję, że w końcu przełamiemy tą niemoc przeciwko hiszpańskim drużynom.

Co do innych par to raczej łatwy awans Atletico, zjedzą Leicester doświadczeniem w tych rozgrywkach, sprytem i cwaniactwem czyli tym z czego słyną najbardziej. Barca z Juve tu będzie pojedynek ciekawy i ja osobiście stawiam szanse 50 na 50. Niby Barcelona w tym sezonie nie gra tak dobrze jakby się od tego zespołu oczekiwało ale właśnie, to jest Barca :P Juve spokojnie prowadzi w swojej lidze, są blisko finału pucharu Włoch i myślę, że mogą wyeliminować Katalończyków. Tu będzie zależało wiele czynników, dyspozycja dnia, forma poszczególnych zawodników, taktyka czy sędziowie hehe :D
Borussia dostała szansę. Mają drużynę do ogrania. Są faworytem w tym starciu i może w końcu ktoś z Niemiec oprócz Bayernu zajdzie gdzieś dalej w europejskich pucharach.
17.03.2017 21:53
@ bartek9913 - @JazGod - " Ale bardziej obawiam się czerwonej kartki dla Lewego w pierwszym meczu na AA. "

haha, dlaczego? ... "

Dlatego że Lewy już raz przerabiał absencję za kartki w meczu z Realem w LM bo został wy kartkowany przez Hiszpańskiego Sędziego

Oraz przykład napastnika Atletico Torresa rok temu w Barcelonie - pokazuje że sędziemu bardzo łatwo jest pokazać napastnikowi dwie żółte kartki za dwa niegroźne faule wciągu 6 minut pierwszych 30 minut meczu.

A Real też pokazał w meczu rewanżowym z BVB po 4:1 - że mają cały arsenał sposobów na sprowokowanie Lewego do ostrzejszej gry.
17.03.2017 21:36
@JazGod - " Ale bardziej obawiam się czerwonej kartki dla Lewego w pierwszym meczu na AA. "

haha, dlaczego?
Pokaż więcej

reklama

reklama